meikkitrendit joita vihaatte

ciggy

kertokaas jotain vihaamianne meikkitrendejä?

ite en voi sietöä kun muijilla näkee hirveet kasat highlighteria, typerän näköstä musta mut tietenkin kaikki tyylillään. ylirajatut huulet on kans epäonnistuessaan aika järkyttävää katottavaa

8

289

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UglyTrends

      Juurikin liika highlight ja huonosti ja rumasti ylirajatut huulet on ihan hirveitä. Lisäks epäonnistuneet kulmat eli sellaset "on fleek" (vihaan tota sanaa:D) instagramissa usein näkyvät paksut karvamadot hyi että. Myös liian vahva ja huonosti blendattu contour on rumaa :/ Ainii ja viel feikki pisamat jotka piirretää siis jollai kulmakynän... Ei ei ei ja ei :D

    • dfghjk

      Liian paljon meikkiä, paksut "instagram-kulmakarvat" ja countour- pellemaski. Siimä pahimmat. Kevyehkö, luonnollinen meikki on yleensä paras, jossain juhlissa tms. menettelee vähän voimakkaampi meikki mutta liika on silloinkin liikaa.

    • eikaunista

      Mäkään en tykkää highlightista, se kiilto on niin luonnoton että en näe mitään järkeä ainakaan jos kasvot on muutenkin kauniit. Myös vahva contour on kamalaa, koska se tekee naamasta kovan ja terävän näköisen, meikin tehtävä näyttäis nykyään olevan se että tehään kokonaan uusi naama ittelle.

    • luomua.kiitos

      Tekoripset.
      Tekokynnet.
      Silikonitissit.
      Hiuspidenteet.
      Leikelty naama.

      • juhannusheila___

        Joo ja nämä kaikki ovat sen pahempia mitä vanhemmalla ovat.
        Olen siis itse 45 v, ja jotenkin on irvokasta kun keski-ikäiset naiset näitä laittavat. Ehkä ainoana poikkeuksena leikelty naama -osioon luomien kohotusleikkaus jota voisin itse harkita jos tulisi sellaiset Esko Ahon lurppaluomet. Eskohan on muuten käynyt leikkauttamassa luomiaan, tällainen haittaa ihan elämässäkin eikä ole pelkkä kauneus"virhe" sikäli kun ikääntyminen on joku "virhe" :)

        Meikkipuolelta en osaa sanoa mitään, en ole näihin highlighter-jutuista en ymmärtänyt mitään eli ehkä on sitten enempi nuorten juttuja :)


    • Uskomatonta paskaa. Meikit ei tee teistä lutkista kauniimpia , vaan päinvastoin. Ahmed Ghan sanoi näin.

      • deepbluewater

        Sun viestis on aivan uskomatonta paskaa. Kaikki saa meikata miten haluaa eikä kenenkään pitäisi siihen puuttua. Mun naama mun valinnat. Enkä ole lutka vaan ihan tavallinen nuori nainen. :)


      • Sovinistitaidatolla

        No vittuako meitä naisii kiinnostaa sun mielipide ku ollaa muka lutkii 😡


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe