Viisumi Thaimaalaiselle

huahing

Liittyy kuitenkin tähän aihealuesseen, niinpä kirjoitan tänne.
En ole reppana, enkä muutenkaan surkimus, mutta olen tutustunut Thaimaassa naiseen joka haluaisi tulla luokseni suomeen lomalle.
Tietysti siihen tarvitaan viisumi, mutta kannattaako kirjoittaa kutsu ja mitä muuta dokumentteja häneltä vaaditaan jotta saa viisumin.
Sinänsä järjetöntä tuo viisumin vaatiminen, koska matkan hinta on jo ylivoimainen este monelle.

9

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Thai_Airways

      Voi sinua reppana. Tottakai Thaimaalainen nainen haluaa viidakosta Suomeen. Oletko varma ettei hän ole ladyboy? Pattayallako hän "rakastui" sinuun?

      • huahing

        Tiedätkö että Bangkokissa on asukkaita n 2 kertaa sen mitä suomessa. Eikä kyseessä ole mikään viidakko.
        Ehkä sinulla on joku unelma ladyboysta.


    • G-pässi

      Vaimoni sai 1978 Bangkokissa joulukuussa 3kk oleskeluluvan Suomeen, sitä siten kerran jatkettiin jonka jälkeen sai pysyvän.- Nykyään varmaan on toisenlaiset käytännöt?

    • Motoboi

      Miksi haluatte Suomeen? Täällä kuitenkin suhtaudutaan vihamielisesti thainainen-suomimies pariskuntiin. Tähän vihamielisyyteen syyllistyvät erityisesti naiset. Mutta miehetkin ovat yleensä vähättelevällä asenteella. Olisitte varmasti onnellisempia Thaimaassa. No, ok, työ ja ansiotulot tietysti pitää monen täällä Suomessa. Mutta kannattaa kuitenkin pyöritellä vaihtoehtoja, josko Thaimaassa voisi jotenkin tienata rahaa.

      Ulkomaille asumaan asettumisesta voi lukea täältä: http://www.asumaanulkomaille.fi/deittisivustot-sovellukset/

      Täällä taas kerrotaan kutsukirjeestä, turistoviisumista ja avioitumisesta ulkomaalaisen kanssa: http://www.asumaansuomeen.fi/naimisiin-ulkomaalaisen-kanssa/Kutsukirje/

      • ThainAviomiesOriginal101

        Moi Motoboi.
        Otan kantaa Thain aviomiehenä näkemykseesi vihamielisyys ja erityisesti naiset.
        Mikäli olet kiinnostunut enemmälti aiheesta, niin huhhuh Tahimaan matkailupalsta selventää asiaa.
        En ole toisin itse huomannut mainitsemaasi erityisesti naisten vihamielisyyttä, mutta mihille tuo tuntuu olevan jokapäiväinen ongelma, mikäli kirjoittajat miehiä ovat.
        Minä olen pyrkinyt valaisemaan vaimolleni suomalaisten rasismista ajatusmallia, joka luonnollisesti ei ilmene aina käytöksestä, mutta minä havaitsen sen usein katseesta, joka tosin ei elämäämme mitenkään vaikuta.
        Meillä on yhteinen lapsi ja sen johdosta olen pyrkinyt valaisemaan asiaa hänen ja vaimoni tietoisuuteen, mitä suomalaiset jotka on kateellisia ja katkeria myös toisilleen, voivat aikaansaada.
        Olen hieman avautunut perhe-elämästämme tuola Thaimaan matkailupalstalla saaden vastineeksi tiedot, että olen sossupummi, työtön, sairas, ylipainoinen, sekä että Thaivaimoni on ollut ja on edelleenkin huora, sekä yhteinen lapsemme on sekarotuinen.
        Mainitset ulkomaillemuuton olevan vaihtoehto ja sen vaihtoehdon me olemme valinneet asuen Thaimaassa ja siitäkin olen saanut palautteen palstalla, että minulle tuntemattomat henkilöt ovat määritelleet kotipaikaksemme sitä ja tätä.
        Kiitos sinulle asianmukaisesta vastauksesta ja huomannet, että tähänkin keskusteluun on osallistunut näitä joiden elämäntarkoitus viidakko- ja ladyboykirjoittelut.


    • Ihmejakummaa

      Kannattaako kirjoittaa kutsu?... No jos sellainen vaaditaan ja tarkoitus on päästä tulemaan, eikö se ole kirjoitettava, ei kai se mikään kannattavuuskysymys ole? Mutta eikö ystäväsi siellä päässä voisi selvittää mitä tarvitaan ja vaaditaan ja kertoa sitten sinulle, miksi sinut miltei toisella puolella maapalloa laitetaan asioita selvittämään? Heti palvelemassa...

    • milteikö

      Suomi ei sijaitse lähelläkään maapallon toisella puolen Thaimaasta katsoen. Ei edes puolessa välin tätä. Se maapallon toinen puoli sijaitsee 20000 km päässä ja Thaimaa sijaitsee Suomen kauimmaisestakin kolkasta katsoen vain noin 9000 km päässä.

      • Ainavainihmeempää

        Ai se onkin noin lähellä, kyllä toki sitten on luontevaa ja asiaankuuluvaa, että suomalainen suomesta käsin selvittää, mitä asiapapereita sun muuta Thaimaasta tänne matkustava tarvitsee!


    • ohikulkijatyyppi

      Minä olen täysin reppana, ja suunnittelen matkaa johonkin mistä lohkeaa sen verran huokeasti että voin toteuttaa ryhmäfantasiani. Ajattelin myös mahdollisuutta maahantuoda kaverikseni yhden, jos joku suostuu. Sen enempiä häntä velvoittamatta, kunhan lähtee hengailemaan, niin saa asua ilmaiseksi ja ruoan sekä voin näyttää paikkoja.. Antaa jos haluaa jne. Sitten takaisin kotimaahansa tuon ilmeisesti maksimissaan 3kk jälkeen.
      Mahtaisikohan onnistua? Kauanko keskimäärin tarvitsee viettää aikaa kohdemaassa että löytää kandidaatin?

      Palveluiden hinnalla ja totutulla hintatasolla on aika paljon merkitystä.
      Vaihtoehtoni ovat lähinnä Thaimaa, Kambodza, jotkin Afrikan maat ja ehkä Intia.
      Kielimuuri on aina hankaloittava asia, mutta eiköhän sekin hoidu. Englanti taittuu kyllä.

      Tummat naiset voivat olla erittäin kauniita, mutta 170cm miehelle ja suhteellisen pienelle kalulle voivat olla vähän nou nou... en osaa sanoa. Aasialaiset taas ovat aika usein kivan pieniä ja siroja, mutta tosi muodottomia monesti.
      Vaikea valinta. Ehkä päätös tulee matkabudjetista.

      Mutta katsotaan nyt.Budjetti on 5000e ja n. 2vko-2kk reissu kaikkine kuluineen.

      Plussaa olisi jos löytyisi matkaseuraa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe