Mistä löytää kiva mies?

Nainen12345Nainen

Onko teillä kokemuksia missä nettipalvelussa fiksut miehet ovat? Olen reilusti yli 40 kymppinen nainen ja tuntuu että kivaa, normaalia suomalaista miestä on vaikea löytää. Saan kyllä vastauksia ja aloitan keskustelun, mutta jotenkin tuntuu että tässä iässä miehet eivät halua tai uskalla olla tosissaan liikkeellä. On paljon sellaista parin lauseen viestittelyä tai suoraan asiaan menemistä, seksin ehdottelua? Jos oikeasti haluaa löytää kumppanin, niin pitäisi malttaa ensin tutustua. Siis kysymys on, missä lymyilevät fiksut miehet?

35

1646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaurismies_Turku

      Miehet harvemmin ovat kovin verbaalisia. Itsekin koetin kesällä hakea seuraa luontoretkille tai vain rannalle istuskelemaan nuotion ääreen. Oli kumman hankalaa. Itsen en enää välitä baareista, tanssipaikoista. Tykkään kyllä käydä museoissa, näyttelyissä tai van kävelemässä. Jotkut kesätapahtumatkin kivoja. Joillain festareilla kyllä naisetkin yllättävän kännisiä. Olen jo yli 50 ja seksi ei enää päällimmäisenä asiana mielessä.

    • Nainen12345Nainen

      Joo, jotenkin tuntuu että pitäisi tämän lisäksi olla jonkun toisen tyyppinen palvelu. Tänne nettiin jää helposti junnaamaan jollain tavalla eikä tule valmista. Tietääkö kukaan onko perinteisempiä tapoja olemassa, tyyliin että joku vähän yrittäisi mätsätä sopivat parit keskenään ja ne jotka ovat tosissaan liikkeellä kumppanin haussa.

    • sinkkumies41-

      Oon kiva ja tosissaan haluaisin parisuhteen mutta naiset ei tosisaan ole eivätkä ne halua tutustua kivoihin miehiin. Mitä naiset pelkää kun eivät uskalla lähestyä miehiä, juoksevat karkuun kun mies ehdottaa treffejä vai oletteko vaan nirsoja ja haluatte vain niitä komeita tauskin kaltaisia miehiä-

    • Kaurismies_Turku

      Kokeile jotain kulttuurimatkaa. Kaupunkilomilla paljon naisia jotka fiksuja ja tykkäävät kulttuurista. Jollain bussimatkalla eivät pääse pakoon jolleivät halua jäädä pois kyydistä. Itsellä tahtoo työ täyttää päivän. Kun lopulta pääsee kaupan kautta kotiin ei enää huvita lähteä mihinkään. Loma-ajalla paremmin aikaa katsella kumppania.

    • Tavallinen_supermies

      Kiva mies voi olla myös tylsä. Naisena on varmasti vaikea ymmärtää, kuinka vähän miehille tulee kontakteja. Kun kirjoittaa kymmenettä viestiään johon ei tule mitään vastausta, niin ei siinä kerta kaikkiaan enää jaksa. Omalla kohdalla tuli tehtyä tilastoa ihan 90-luvun lopusta alkaen (olen myös yli 4-kymppinen), kertaakaan ei ole tullut päästyä edes treffeille, jos itse on ottanut yhteyttä. Seksiä on saanut aina vain ja ainoastaan silloin, kun nainen on ottanut yhteyttä. Nyt ei enää sitäkään, joten kirjoitellaan tänne keskustelualueelle anonyyminä..

    • Eideittineitiä

      Sinä tiedät missä ne on ja jos siltä tuntuu hyppää autoosi ja käy. Täällä on tilaa ja avaruutta. Soita ennen kuin olet täällä. Ei se senkummempaa ole.

    • yksinäinenelämä

      Eihän naiset tykkää kivoista miehistä. Kivat miehet on tylsiä eikä ne kohtele naista huonosti. Etkös nyt kuitenkin halua jännempää miestä joka vaikka suuttuisi usein, kiroilisi ja joisi paljon alkoholia.

    • Öyenssöyen

      Etsit jotain novellisteja sitten? Normi suomalainen (duunari)mies ei ole tottunut paljoakaan kirjoittelemaan. Veikkaisin ainakin niin...

    • pois.täältä

      Ei ainakaan sinkut-osastolta! :D

    • Mies12345Mies

      Halukkaita ja pitäisikö sanoa uskaliaita miehiä on ;) Siis olemaan tosissaan niin, että mukavuus säilyy :) Missä luuraavat fiksut ja kivat naiset tai riittää siis yksikin, josta tuntuu hyvältä miellyttää miestä?

      • Nainenvapaanavihdoin

        Kivan ja fiksun naisen saattaa nähdä vaikka koiralenkillä. Tai ruokakaupassa, hän saattaa ottaa lyhyen katsekontaktin siellä hyllyjen välissä. Tosin turhan usein siellä kaupassa tulee käytyä pienellä aikavaralla eli kiireessä.

        Mutta näin vasta eronneena, 40 henkisesti nuorena naisena, olen alkanut pitämään silmäni oikeasti auki joka paikassa missä liikun.

        Olen myös miettinyt, että vastaisiko kuvallisen deitti-ilmoituksen jättänyt mukavan oloinen, ja omaa silmää miellyttävä mies viestiini, jos sellaiselle kirjoittaisin? Vastaako miehet jollei nainen ole seksiä hakemassa?

        Olisi mukava tutustua uusiin miespuolisiin ihmisiin tässä elämäntilanteessa, jutella ja tutustua ilman sen suurempia odotuksia. Kaikki hyvä ystävyys ja enempikin olisi tervetullutta, mutta mitään kiirettä ei ole joten ei myöskään paineita :)


    • löytää

      Mistä löytää kiva mies?
      – kulttuuria harrastamassa
      On paljon sellaista parin lauseen viestittelyä tai suoraan asiaan menemistä, seksin ehdottelua?
      – seksin tarve on yksi kivan miehen tunnusmerkki. Pitäisikö seksin ehdottelu olla naisen yksinoikeus
      Siis kysymys on, missä lymyilevät fiksut miehet?
      – fiksut miehet ei ole nettipalveluissa. Kokeile kirjastoa, taidenäyttelyä, balettia, sinfoniakonserttia

      • nainen123456789

        Olen eri mieltä. Ei fiksuus = korkeakulttuurin fanitus!

        Fiksu mies voi olla:
        - pellonlaidalla kiikaroimassa lintuja
        - työpöydän ääressä laatimassa piirustuksia uuteen keksintöönsä
        - pajalla rakentamassa sitä keksintöään
        - iltarasteilla suunnistamassa
        - maastopyöräilemässä
        - korjaamassa autoaan
        - lukemassa
        - tietokoneella etsimässä tietoa
        - nikkaroimassa jotain
        - lenkillä
        - netissä etsimässä mukavaa naista

        Kaikki nuo viimeistä lukuunottamatta sellaisia asioita, joissa ei juuri voi keneenkään tutusta.


      • fiilaten_höyläten
        nainen123456789 kirjoitti:

        Olen eri mieltä. Ei fiksuus = korkeakulttuurin fanitus!

        Fiksu mies voi olla:
        - pellonlaidalla kiikaroimassa lintuja
        - työpöydän ääressä laatimassa piirustuksia uuteen keksintöönsä
        - pajalla rakentamassa sitä keksintöään
        - iltarasteilla suunnistamassa
        - maastopyöräilemässä
        - korjaamassa autoaan
        - lukemassa
        - tietokoneella etsimässä tietoa
        - nikkaroimassa jotain
        - lenkillä
        - netissä etsimässä mukavaa naista

        Kaikki nuo viimeistä lukuunottamatta sellaisia asioita, joissa ei juuri voi keneenkään tutusta.

        Olen samaa mieltä. Itsellä noista liki 9 toteutuu ja paljon lisäksi muuta timpurointia. Yleensä törmää päättömiin naisten ikätoiveisiin lähideiteissä, ettei edes viitsi häiritä.
        Kuitenkin sitten, jos niinkään ihmeellisten sivujen kautta löytyy esim. 22-33 vuotiaita naisia, jotka ovat ainakin pidemmän aikaa kiinnostuneita vanhemmastakin klopista.
        Tuolla viereis-topicissa ihmetytti, "ettei kuvia haluttaisi nähdä". Kun pistät kuvan moottorista osina, niin jokos yksi ainoakin, joka saa kuvan, haluaisi myös tutkia piirustuksina. Seuraavaksi jo lupaa lukea ohjekirjaa, jota luulee tai käsittää minun olevan vaikea lukea ja ymmärtää.

        Oikeasti deittisivujen lisäksi alkukontakti syntyy netissäkin siis tilastollisesti paljon muiden mitä ihmeellisempien sosiaalisten medioiden jne. kautta.

        Eikä siinä niin edes mitään pelkkiä treffejä enää tehdä, kun nettideitit on deittailtu.
        Jo tuo eräiden sivujen tarkoitus on ollut pitää ne treffit siellä ja muu yhteys on jo jatkoa sille. (ulkomainen, kuten yleensä nämä..) Yhteyttäkin muuten otettu yhden tai parin viestin jälkeen.

        Tuohon verraten tulin menneeksi tälläkin viikolla treffeille tuiki tuntemattoman kanssa deitistä. Kauhea huijarihan sieltä paljastui ja ainoa sanottava olisi ollut, kun ei hänestä mitään muuta irti saanut, että tekemällä ne deitit netissä, niin olisi hänestäkin jotain kulmia voinut löytyä tai sitten todella ei. Harmittaa varsinkin, kun tunnen kaikki deitit netistä 98% paremmin.


    • Ikuinen-sinkku

      Kiva mies eli komea. Ulkonäkö = kemia
      Alle 170 cm mies on turn off tavis naisille. Pitää olla axl smith näköinen status julkkis mies ja naisten haarat kostuu heti. Sellaisille miehille naiset vastailee heti.

    • Päivänjatkoa

      On ihme miehet ja naiset etsii eikä löydy fiksua kumppania. Kyllä syy on arkuus,ei halua kokea uudestaan eroa. Näin minulla ainakin ja onhan tuo itsetuntokin kärsinyt. Välimatka on se ehkä konkreettisin este. Minulla olisi valmis paketti tarjolla ,jos vain kemiat pelaisi. Aina se mukava nainen olisi plussaa,ettei tänne tarvisi höpötellä.

    • tavis-jamppa

      Itse olin sen pari vuotta netin ihmeellisessä maailmassa 40 miehenä.
      Kirjoittelin sen 2pvä-2kk mutta pyrin mahdollisimman nopeasti treffeille koska se pitkä kirjoittelu vain luo ennakkoluuloja ja asenteita ja pettymys on suuri kun ei vastaa sitä mitä odottaa....

      Olin ns. verbaalisesti lahjakas mitä monet naiset kehuivat...en kuitenkaan hakenut kirjeystäviä ja pelkästään ystäviä.

      Olin antanut kuvatkin ennen treffejä (monet naiset eivät antaneet...?) ja ne lukuisat kymmenet (oman tasoisia, ikäisiä ja "pikkasen pyöreitä" naisia olivatkin) treffit joihin meninkin innokkaana ja vailla mitään ennekkoluuloja ja aina yhtä pettyneenä ja lyötynä palasin treffeiltä ja alkoi syömään itsetuntoakin....kun heti näin naisessa syvän huokauksen ja katseli pitkin seiniä kun en heti ensisekunneilla tehnyt vaikutusta ja monet terffit menikin mukavasti ja selkeästi viihdyimmekin toistemme seurassa....
      Mutta kuunnellen treffien jälkeen "ei kemiaa..." ja kun se ihan "kiva" ei riitä mitä AP kirjoittaa ja haluaa.

      Se että pystyn ja osaan luoda tuon oikeat kemiat ihan live-maailmassa ja useampi suhde on takanani lyhyemmästä pidenpään todistaa sen...mutta netissä mättää kun se AP:n kaipaama "kivaa, normaalia suomalaista miestä" ei todellakaan kelpaa ja edes niille toisille treffeille ja siksi minä kuin monikin mies on poistunut noilta saiteilta.

    • 1-.-

      Blokkaa kaikki fiksut miehet Löydät hyvän

    • Asiantuntija-

      On paljon kivoja miehiä mutta nei sitten ole niin komeita koska ulkonäkö on se jonka takia naiset valitsee miehen treffeille joten kivat miehet ei pääse tutustumana naisiin. Hyvä ulkonäkö takaa sen että mies on myös hyvä kumppani, niin naiset ajattelee.

    • JoonasTre86

      Hei,

      Itse olen sydämellinen ja fiksu, 30-vuotias, elämästäni hyvin huolehtiva mies, ja minulla riittää mielenkiintoisia harrastuksia. Kuitenkin olen viimeisen viiden vuoden aikana huomannut, ettei kukaan nainen vastaa netissä, koska en ole super-hyvännäköinen. Komea ei taida riittää, vaan miehen pitää olla kaunis. Älypuhelimien takia teillä naisilla on vain liikaa valinnanvaraa.

      Lähtekää naiset joskus treffeille ja tutustukaa hyvään mieheen, vaikka hän ei näyttäisikään aivan Hollywood-tähdeltä. On tärkeämpiä asioita kuin ulkonäkö! Näitä ovat esim luonne, yhteinen tunnelma, syvällisyys, terveet elämäntavat, itsestään ja perheestä huolehtivaisuus.

      Naiset aina etsivät kivoja miehiä, mutta kelpuuttavat oikeasti vain ""kivan näköisiä"" miehiä. Siksi on olemassa upeita miehiä, ketkä eivät saa yksinkertaisesti ketään naista.

    • Dreamer3

      Olen jonkun verran silmäillyt seuranhakupalstoja ja silmiin pistää nämät aika usean miehen vaatimukset unelmiensa naisesta: hoikka, siro, pienivyötäröinen, sopusuhtainen, kaunis (ja mielellään tietysti muutama kymmenen vuotta nuorempi) etc. Tällä hetkellä on (vielä) jonkin verran ylipainoa, vaikka nykyään urheilenkin aktiivisesti eli käyn salilla, nyrkkeilen joogaan ja uin. Mutta tuntuu rima olevan korkealla aika usealla miehellä. Ei tällainen tavallinen naisihminen kehtaa lähestyä. Kaiken huippu oli ilmoitus, jossa mies ensin kehuskeli itsensä komeaksi ja sitä rataa ja lopuksi ilmoitti, että sinä lihava nainen jos luet tämän ilmoituksen, niin älä vastaa vaan lähde lenkille. Hui kauhistus, lihava nainen. Kai se sitten on niin tärkeää. No toisaalta joskus on kapakassa tullut iskuyrityksiä ja kommentteja miehiltä, että tykkäävät enemmän pyöreämmistä naisista. Vähemmistössä taitavat kuitenkin olla.

    • En tiedä mistä se löytyy, itsellä on netin ulkopuolella tullut paljonkin vastaan. Josko heissä sama kun sosiaalissa naissa, törmäävät sinkuiksi jäätyään ihmisiin, ajautu hiljalleen suhteisiin etsimättä sen enempiä.

      Pitkään paria netissä hakeneet voi turhautua, antaa itsestään väärän kuvan vaikka mukavia olisikin... Turhautuminen tulee tosi herkästi esiin, vaikkei haussa niin jutellessa.

      Samoin kun alkaa jutella jonkun kanssa, nopeasti treffeille ennen kun ehtii luoda toisesta vääristyneen kuvan. Sikäli kun toisesta on täydellinen kuva, se ei voi kun tuhoutua ensimmäisellä kohtaamisella kun kukaan ei ole täydellinen.

    • Palstan.Rumin.Mies

      Mä en koskaan tajua näitä "saan kyllä vastauksia mutta kivaa miestä ei löydy" tyyppejä.
      Itse olin nettideiteillä 2000-2015 välisen ajan saamatta ainoatakaan vastausta asialliseen, kattavaan ja tuoreita kuvia sisältävään profiiliini. Olis ollu kiva lähteä vaikka sinne makkaratulille, nokipannukahveille, lenkille ihan mihin vaan mielenkiintoiseen mitä naisten profiileissa aina lukee mut ei.
      Kun ei saa vastauksia. Ja naiset ei muka löydä vaikka "saankin vastauksia mutta"
      Paskat! Nirsoja olette kaikki tyyni.
      Teillä on sentään mahdollisuus löytää joku mut arvatkaa miltä tuntu olla 15 vuotta aina se kemiaton mies jonka ulkonäkö käytiin profiilissa katsomassa ja sitten poistuitte mitään sanomatta. En yhtään ihmettele että miehillä palaa käpy ja laittavat randomina jokaiselle vonkaus viestejä koska eihän niihin asiallisiinkaan kukaan vastaa. Itse en koskaan vongannu. Liekkö siinä sitten syy että vastauksia ei tullu.

    • sittenpanenmaan

      kannattaa vähänvihjailla ,että kyllä minä annan mutta en eka iltana,niin mies ei luule että ei turhaan pillua kyttää.

    • ulkonäkö-on-kemia

      Miehet on liian rumia naisille joten naist ei halua tutustua ja siksi ei ole kysyntää luotu

    • Onkoliikaavaadittu

      Hei,minun pitäisi löytää aito sinkku kuitenkin 40 ja kuoleman väliltä. Mukava ja mukiinmenevä tumma tai vaalea,muttei harmaa. Sellaisen kun saisi purkkiin. Eli ei viinin ja oluen litkijä,baarikärpäsiä en suvaitse.

      • Siltäväliltämies

        Ei ole liikaa vaadittu. Oletko miehen mukavasti huomioonottava? ;)


    • Dreamer3

      Niin miehet onko se naisen paino vaikka ratkaiseva tekijä? Ulkonäkövaatimuksia tuntuu olevan paljon. Itsekin olen korkeakoulussa ja yliopistoissa lukenut ja monella alueella lahjakas, en todellakaan tyhmä ihminen, mutta kun on vain tällainen tavallinen tallaaja ulkonäöltään eikä päällepäsmäri luonteeltaan. Pitäisi siis olla missiainesta. Tansseihin kun menee, niin ei ole kauheasti kyllä vientiä. Ulkonäkö tuntuu miesten kriteereissä ratkaisevan kaiken.

      Minulle kyllä kelpais ruman(komea) mies (parempi kuin sliipattu), mutta taidanko tavallisuudessani (ulkonäkö) kelvata hänelle. Kuten sanoin olen monella tapaa lahjakas ja kouluttautunut ihminen eikä huumorissanikaan ole minua tuntevien mukaan vikaa. Itseironiaa paljon harrastan.

      • jan22

        Ei se vähäinen ylipaino haittaa yhtää, vähän pyöreyttä ja pehmeyttä miellyttää enemmän kuin laiha ja luiseva, mutta tämä on mun mielipide.
        Vähän häiritsee tuo koulutuksen liiallinen esiintuominen, koska ei se ihmisestä hyvää kumppania tee, ellei sitten halua rajata alemman koulutustason omaavia pois kuvioista.


      • 4plus9

        Ainoat ulkonäölliset kriteerit nettitreffeissä on, että nainen on hoikka, normaalipainoinen tai urheilullinen. Eli ulkonäkökriteereitä on tasan yksi ja siihenkin on kolme erilaista vaihtoehtoa. Jos pidän omasta kehostani huolta niin onko liikaa vaadittu, että mahdollinen kumppani tekisi saman?


      • Huomennalenkille

        Ei ole liikaa vaadittu,neiti neljäysi alapopoas lenkkikaveriksi.


    • sj123
      • Nainen12345Nainen

        Saako seksiseuraa, sitä etsin

        t. Nainen12345Nainen


      • pässimä

        vain ilmaiseksi seksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe