Kaikki jotka on harkinnut tekevänsä itsemurhan

Aloneforever

Miksi oisitti tehnyt sen?

Itse tekisin itse murhan koska olen koko ajan yksinäinen eikä minulla ole kavereita eikä koskaan tule olemaan.

12

287

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki, ketkä olette joskus harkinneet itsemurhaa:

      Miksi olisitte tehneet sen?

      Itse saatan tehdä itsemurhan, koska olen koko ajan yksinäinen, minulla ei ole kavereita, eikä tule koskaan olemaankaan.

      Paranneltu versio aloituksesta.

    • geeärhoo

      Älä vitussa tee semmosta

    • Jos asiaa miettii, niin tottahan se on että: "itsemurha ratkaisee kaikki ongelmat".

    • Kai sinulla on joku ihminen jolle voit puhua iloista ja suruista

    • Nettisaapas-Heidi

      Hei. Onko sinulla lähipiirissäsi ihmistä, jonka kanssa uskaltaisit keskustella pahasta olostasi? Jäin miettimään syitä miksi koet että itsemurha ratkaisisi ongelmasi. Johtuuko se yksinäisyydestä vai johtuuko se jostain muusta? Moni asia ratkeaa juttelemalla. Rohkaise mielesi ja mene juttelemaan joko läheisellesi tai esimerkiksi koulukuraattorille tunteistasi. Juttelemaan pääsee myös terapiakeskuksiin ja esimerkiksi seurakuntaan. Älä jää yksin pahan olosi kanssa, apua on saatavilla.

    • Kranitel

      Jaa... No elämässä tuli muutoksia ja kaverit jäi, olin yksin, eikä perhekkään tuntunut muulta kuin taakalta.
      Minulla kuitenkin kävi tuuri sillä kun olin sitä tosissani suunnittelemassa joskus 11/12-vuotiaana löysin sattumalta niin hyvän kaverin, jollaista en tule koskaan toista löytämään. Se yksi kaveri riitti mulle.

      Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kaikilla kävisi yhtä hyvä tuuri, mutta hieman kasvettuani tajusin kuinka säälittävää itsetuhoisuus ja itsemurha on.


      Jos kaipaat juttuseuraa niin minulle voi tulla juttelemaan, mutta kukaan ei ole niin yksinäinen, ettäkö itsemurha olisi ainoa ratkaisu sillä jos tosissaan on niin yksinäinen ei silloin edes kaipaa seuraa.

    • Kkoon.salanen.ihalia

      Ennen itsemurhaa kannattaa hakea apua. Itse käyn terapeutilla.

    • Terveisiä_taivaasta

      Tein eilen itsarin, täällä taivaassa on ilmanen giganen netti.
      Helvetissä ei ole kuulemma nettiä ollenkaan!

    • kiitosjahei

      siksi että kaikki on perseestä, vaikka saisinki apua niin se ei auta mitää. valitettavasti. vihaan itteäni niin paljon enkä tuu koskaan pääsemään tästä eroon, ja tiedän että kaikki muutki vihaa yhtä paljon. en tuu ikinä kuitenkaan saavuttaan mitään so whats the point

    • No mulla oli aika pitkään itsetuhosia ajatuksi jostain kutosluokalta ysiluokalle asti. Sitten vaan ajattelumaailma muuttui ja keskityn nykyään paljon enemmän siihen mitä itse haluan tehdä elämälläni, aion hakea oikikseen kun oon päässy lukion läpi. Tosin helppo mun on puhuu kun ei mua oo koskaan kiusattu tai mitään, itsetuhoset ajatukset johtu vaan kroonisesta masennuksesta jolle ei kai ollut mitään erityistä syytä mutta pääsin siitä eroon melkein kokonaan lääkkeillä ja terapialla.

    • andruka

      Ase mielessä 24/7 :(

    • Hei!
      Jos sinulla on itsetuhoisia ajatuksia niistä kannattaisi pyrkiä puhumaan jollekin. Koulussakin terveydenhoitaja, psykologi ja koulukuraattori ovat sinua varten, heillä on vaitiolovelvollisuus ja voit puhua heille luottamuksellisesti kaikesta. Yksin ei kannata jäädä noiden ajatusten kanssa. Saat varmasti apua, kun rohkeasti puhut ja haet apua. Terveyskeskuksen päivystyksestäkin saa apua, jos tilanne pahenee illalla tai yöllä. Auttava puhelin ja Tukinetti auttavat myös jos et tahdo suoraan tilanteestasi puhua, vaan anonyymisti.
      Tärkeintä on, ettet jää yksin noiden ajatusten kanssa. Jokainen ihminen on arvokas ja apua on saatavilla.
      Terveisin Susanna ja Päivi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe