Miten kimppaa ehdotetaan kolmannelle osapuolelle?

nainen23_

Olemme miehen kanssa puhuneet jo jonkin aikaa siitä että olisi kiva saada toinen nainen mukaan joskus touhuihin. Jotain kavereita olisi mielessä keille voisi miettiä asiaa ehdottavansa, mutta miten tätä olisi korrektia kysyä? Tuntuu että suoraan kysyminen kuulostaa tökeröltä mutta toisaalta pelkkien vihjailujen perusteella voi olla naiselle aika vaikea lähteä pariskunnan juttuihin mukaan.

Keitä te olette pyytäneet kolmanneksi parin kanssa (ystävää, tuntematonta?) ja miten olette asiaa kysyneet?

23

2493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kimppassa

      Kysytty yleisesti mitä mieltä hän on kimppajutuista
      Ehkä helpompi keskustella ensin naisten kesken tunnustellen
      Minä miehenä olen kysynyt kavereiltani että haluatko mahdollisesti tulla kimppaan naimaan vaimoani
      Yleensä se on ollut ok ja ainoastaan 2 minun kaveria ei ole vielä mukana
      Vaimoni kyselee naiset mukaan

      • Aloitetaan periaatteella kysyä mielipidettä asiasta. Kerron kuulleeni serkkuni harrastavan asiaa. Mitä mieltä olet?


    • Kaverille_kans

      Kysy suoraan haluatko olla mukana panemassa mun ukkoa

    • Noin-se-käy

      Tavallisesti puhuminen ja kysyminen on ihmisten välisissä kontakteissa toimivin ratkaisu.

    • RakastajaRaju

      Älä ota tuttuja tai samalta paikkakunnalta. Jutut kuitenkin joku kertoo tututun tutulle. Iskurista valkkaat n. 100 km. päästä, kokeneen, järkevän ja siistin iso kaluisen miehen mukaasi, niin ei tarvise kenenkään pettyä. Laivalla myös nainen tai mies voisi ihan rohkeasti tulla jutteelee, et miten olis hytissä pienet hömpsyt ja naisen viereen istumaan ja rohkeesti nainen alkaa koskettaa miestä ja sanoo et kokeile, onko hyvät tissit tai posliini pimppa. Masa.

    • Kokeiltuon

      Suosittelen myöskin että ottakaa vieras jos jos miestä pyydätte ja mieluummin vieraalta paikkakunnalta. Miesten kesken jutut leviää ja jos hän on tuttu niin kohta yllättävän moni saattaa tietää harrastuksestanne. Naisen mukaan pyytäminen voisi olla turvallisempaa siinä mielessä että asia ei ehkä leviä laajalle. Voi tietysti olla että tuttavapiirissänne on henkilöitä jotka todella haluatte mukaan ja ette välttämättä pahastu jos asiat vuotavat muidenkin tietoon. Luotettava hlö joka pitää tapahtuneen omana tietonaan on tietysti hyvä löytö.

    • Justus1952

      Ei kotikunnasta !!!!!

    • parisnainen

      Omasta mielestä tärkeää on et jos haluut kimppaan jonku tietyn tai tietyt niin ehkä ihan suoraan kysyminen saattaa olla liian tungetteleva.
      Myöskin se että haluttaako sitä toista tai toisia olis hyvä selvittää ja siksi itse tai me kokeillaan ja houkutellaan tavallaan ja tehän fiilistä ja katsotaan johtaako se kimppaan. Kolmannen naisen vietteleminen onnistuu kun vaan alkaa / alatte lähenteleen pikkasen kerralla ja sit kun yhessä suudellaan ollaan jo lähellä.
      Mies kolmanneksi tai pari onkin se et selvitetään että ei ole myöskään sitä mustista ilmassa ja yllättävän monet miehet haluukin vain sen naisen eikä sitä sen omaa miestä mukaan.
      Omasta mielestä kimpas tarvitaan vähän bi halukkuutta niin sit se sujuu ja se kun kaikki haluu niin ei tuu siitä yhestä vain puhetta kylillä jos on tuttuja ja se että luottamus pysyy tärkeä asia

    • Kaverille_kans

      Kysyt suoraan mielellään hyvä kaveri niin ei tule jälki puheita ja kaveri sanoo suoraan haluaako miehet tulee melko varmasti mutta eivät soisi samaa vaimoille

    • mikkolatko

      Niin on tärkeää ettei tule kotipaikkakunnalla tietoon että vaimolta saa pillua ryhmässä.Vaimoni on suukotanut vierasta miestä hän piti siitä että tällälailla pääsee etebnemään naima asiassa.

      • KimpassaNaituVaimoa15v

        Onko se niin vaarallista jos ihmiset tietää että naidaan kimpassa vaimoa ja joskus mukana on myös naisia.
        Me ollaan kerrottu ystäville että naimme myös muita.
        Kaikki ovat ottaneet asian hyväksyen vastaan moni on halunnut mukaan ja päässyt myös.
        Olemme seksuaalisesti aktiivisia naimme keskenään joka päivä myös punaiset kelit.
        Sauna lämmitetään lauantaina ja keskiviikkona silloin on myös kimppanaintia 1N 2-3M kerralla.
        Emme välitä jos ihmiset puhuu olemme päässeet kimppa kaapista ulos.


    • Kavereile.kans

      Meillä minä miehenä hommaan miespuoliset osallistujat ja vaimoni hommaa naiset mukaan itse kysyn suoraan että mitä mieltä olet naidaanko mun vaimo kimpassa ja me ollaan sitten täysin heteroja

    • 3fd

      Meillä miehet olivat minun kavereitani alunperin. Istuttiin iltaa ja siinä pidemmässä ajansaatossa seurailin miten viehättävänä pitävät vaimoani. Juttu siirrettiin aiheeseen humalatilan noustessa ja sitten suoraan kysyttiin..

    • Kassaltanaimaan

      Meillä vaimo kirjoittaa kämmeneensä "haluatko naida minua" ja näyttää tekstiä miehille ja naisille vaikkapa Prisman jonossa lauantaisin. Hyvin on saatu seuraa tällä tavalla.

      • sairasämmä

        Ei saatana mikä ääliö akkas tulisi tuolla lailla mulle ehdottelemaan kassajonossa niin nolaisin sen kaikkien nähden ja huutaisin jotta horo tyrkyttää hiivaviivaansa kaikille


    • sparibin

      Naisen kolmanneksi houkutteleminen parille vaatii tiettyä tunnustelua ja ainakin meillä se onnistuu kun nainen lähestyy naista ja saa toisen kiimaiseksi lopuksi siihen joukkoon voi houkutella mihen. Tämä tietysti vaatii et molemmat on vähän bi.
      On myös kokemus kun itse naisena on se kolmas ja sinulta halutaan seksiä kolmantena se vain onnistuu jos fiilis on lähteä kaverin miehen pantavaksi ja kaveri katselee. No onneksi kaveri pitää myös hyvänä ja antaa ilmeensä kertoa miten kiihottaa.

    • Onko-liian-vaikeeta

      "Hei. Vaikutat tosi mukavalta. Miten suhtaudut ryhmäseksiin?"

    • Vaimoa.Naitu.18Vuotttta

      Minä ehdotin kaverilleni joka oli meillä yökylässä ja nukkui vierashuoneessamme.
      Sanoin hänelle että lähden naimaan vaimoani tule mukaan jos haluat.
      Hän halusi naida vaimoani ja haluaa yhä vieläkin 18 vuoden ajan jo naitu.

    • NiinAlkoiKimppaSeksimme

      Meillä oltiin puhuttu kimppajutuista vaimon kanssa aiemmin.
      Istuimme meillä iltaa oli saunottu ja otettu alkoholia.
      Kaveri kysyi "aletaanko kimppakivaa sinä minä ja sinun vaimo" vastasin "selvä menään heti".
      Sanoin vaimolleni "Kari halaa kanssamme kimppaseksiä" johon vaimoni kommentti oli "Karin täytyy riisua ja tulla leikkiin mukaan " vaimoni pudotti kylpytakkinsa ja lähti alasti makuuhuoneeseen tein itse samoin.
      Kari tuli makuuhuoneeseen ja kysyi oletteko te tosissanne.
      Vaimo vastasi pillun olevan jo valmis naitavaksi.
      Silloin Kari nai ensimmäistä kertaa vaimoani ja naimme yön aikana useita kertoja.
      Sittemmin Kari on viihtynyt paljon meillä ja sängyssämme.

    • TultiinKaapistaRyminällä

      Oltiin oltu juhlimassa isommalla porukalla olimme tulleet meille koska meillä on isoimmat tilat.
      Kerroin ystävillemme aikovamme kokeilla parinvaihtoa ja ryhmäseksiä.
      Siitä syntyi keskustelua ei tuomitsevaa ainoastaan kiinnostusta asiasta.
      Kysyin kahdelta sinkkumieheltä haluavatko he olla meidän kanssa ensimmäiset koska haluamme kokeilla kaikkea.
      Sain myöntävän vastauksen.
      En pystynyt paljastamaan vaimolle suunnitelmaan heti porukan paljouden takia.
      Osa porukasta lähti kotiin ja toiset alkoivat nukkua.
      Sanoin miehille että tulevat makuuhuoneeseemme kun porukat hiljenee ja nukkuu.
      Ehdin juuri kertoa vaimolle että miehet tulevat ilmeisesti kohta ja haluavat seksiä.
      Miehet saapuivat paikalle ja siitä lähtien he ovat naineet kanssani vaimoani.
      Ystäväpiiristämme olemme saaneet mukaan naisia pareja ja lisää miehiä.
      Jotkut halusivat vain saada koittaa juttuja kanssamme jotkut on pidempi aikaisia mukana olioita.

    • N25vM29v

      Oli kuuma kesäpäivä ja oltiin meillä jjuopottelemassa ja porukkaa alkoi nukkumaan.
      Mieheni riisui bikinit pois ja olin alasti.
      Kaksi miestä huomasi touhumme ja tulivat viereen katsomaan ja kysyivät "saako lIittyä mukaan" mieheni luvattua olin kolmen mieheni naitavana pelkkää kiima panoa.
      Jälkeenpäin olemme olleet kavereiden kanssa selvin päin.
      Selvin päin nauttii enemmän.
      Valitsemamme miehet miellyttää kumpaakin mutta miehet nai ainoastaan minua.
      Mieheni kysyi kavereilta "haluatko tulla kaceriksi kokeilemaan kimppa nantia vaion kanssa" miehet suostuu yli 90%:s esti mukaan.

    • KavereidenKesken

      Me pelätään sukupuoli tauteja (vaarallisimpia) ettemme oikein uskalla tuntemattomien kanssa muuta kuin kondomin kanssa joka vie puolet nautinnosta pois.
      Kavereihin luotamme ja he saavat laskea spermat pilluun

    • Anonyymi

      osallistun

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe