Treffeille

Gugugu

Lähdetkö treffeille jos henkilö ei suostu kertomaan oikeaa nimeään ja puhelinnumero on salainen ?

19

132

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkkumies41-

      Mulla ei ole salaisuuksia ja numero on helposti saatavilla ja numeron perusteela saa nimen ja osoitteen selville. Kyllä nyt toisesta nimi pitäis tietää jos aikoo treffailla.

    • tietenkin_

      Ikävien kokemusten jälkeen en itsekään (enää) halua kertoa edes etunimeäni, sen ja asuinpaikan perusteella saa helposti sukunimenkin selville ja ties mitä muuta.. kun ei voi ikinä tietää mikä hullu stalkkeri tms. siellä ruudun toisella puolen vaanii, on parempi olla alkuun varovainen.

    • oletkoajatellut

      viestin lähettäminen tunnisteella

    • kaksi-

      prepaid olis ok

    • yäk

      en mä hullu o

    • Höömy_vaanii

      En lähtis. Se olisi kuitenkin Teemu Ruskeepää ja sit joutuisin oksentamaan.

    • Arkijärki

      Ensitreffeille meneminen ilman oikeita henkilötietoja on vain viisautta. Siihen liittyy se, että tavataan julkisessa paikassa, jossa on riittävästi muuta väkeä. Siitä voi tyylikkäästi poistua, jos näyttää pahalta. Jos taas näyttää hyvältä, siinä vaiheessa vaihdetaan yhteystietoja ja jätetään nettitreffipalstat sikseen.

      • palstailija

        Tismalleen. Ihmiseen tutustutaan face-to-face turvallisessa paikassa ja sen perusteella muodostetaan käsitys haluaako vielä nähdä. Henkilötietoja, sotua tai facebook vakoiluja ei tarvita. Lähtisin.


    • Kyllä. Olen lähtenyt treffeille niinkin vähillä tiedoilla kuin: keskustelupalsta nimimerkki, asuinkaupunki, maininta että on nainen

    • jokumies83

      Kyllä voin lähteä ja olen lähtenytkin niin joskus tapaamaan sokkona naista.

    • M46v

      Onpa muutaman kerran sattunut, että on vasta aamulla hoksattu toisen nimeä kysyä.. eipä se nyt oleellisin tieto toisesta ole. Riippuu toki vähän siitä mitä on hakemassa.

    • hämitäh

      joo!!

    • jokaviikkotreffit

      onko ap salainen huora

    • Ihihihihihijih

      ap ei ole huora, en salainen enkä julkinen. Ihan normaali ihminen olen.

      • pipiiipi

        miksi et söösty kertomaan oikeaa nimeään pipipipi


    • hulluus

      En tietenkään.

    • Tarkkailijakyylä

      Herättäähän semmonen epäilyjä,et toisella on salattavaa.. itse aina googlaan nimimerkkiä, sähköpostia, aivan kaikkea..sit jos jos ei löydy yhtään mitään,niin alan miettii.. useemmiten löytyy jotain tietoo,joka voi vahvistaa henkilön tarinaa.
      Lähinnä kattelen,et onks tyyppi varattu ym.
      Sit ku tietää tyypin nimen,niin lähtee hakee oikeudesta tietoja rikoshistoriasta.
      Pari kertaa sattunu,et iteki joutunu tälläsen vakoilun kohteeksi, nää ei edes hoksannu et seuraajaa seurattiin :D

    • teenäin

      Lähteekö joku treffeille jos ei näytä perseaukkoa. Tunnetusti sieltä löytyy kaikki tarpeellinen tieto osoitteita myöden. Sieltä voi löytyä myös todisteita siitä että onko harrastanut anaaliseksiä ja kuinka paljon. Puhelinnumero on myös usein tatuoitu aukon viereen. Löytyy myös tieto mahdollisista sairauksista, taudeista ja muista puutteista. Valokuva suurella resoluutiolla aukosta vaan ensin esiin, niin sitten voi miettiä voiko sitä oikeasti tavata vai ihan jättää suosiolla väliin.

    • 1plus10

      Lähden jos henkilö on mielenkiintoinen ja olen monastikin mennyt tietämättä naisesta muuta kuin ehkä etunimen jos aina sitäkään. Puhelinnumero on yks ja sama on se salainen tai ei.
      Kaikki minusta kiinnostuneet naiset ovat myöskin lähteneet treffeille vaikka vuosia numeroni oli salainen. Nyt firman nimellä ja ainiin mitään tietoa minusta ei löydy googlettamallakaan koska olen tietoisesti pitänyt itseni nettimaailman ulkopuolella anonyyminä.
      Kaikki anonyymiys ei tarkoita sitä että olisi salattavaa. Itselläni ei ole mitään edes poliisin rekisterissä yhtä ylinopeus sakkoa lukuunottamatta. Suojelen itseäni tietoyhteisö maailmasta minimoimalla kaikki tiedot mitä julkiseen levitykseen menee. Jos se on jollekin ongelma (ei ole naisille tähän mennessä ollut) niin hänellä itsellään ei liene puhtaita jauhoja pussissaan tai on muuten takertuva mustasukkainen ripustautuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe