niinisalon ratsastajat

tietoo

mitä mieltä .niinisalon ratsatajista.onko mukava paikka.

68

6930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäsuosittelen

      sammin ratsutilaa

    • sammiin

      sitä ajattelinkin .

    • sammiin

      kamalaa käytöstä niinisalon tallil.kysyin punapää tytöltä auttaako pistää satulan .sanoi jokainen tuntilainen pistää itse ja talli henkilökuntaa vielä ajan vaikka sammiin ennen .että se siitä.

      • Urretard

        :D nyt on kyllä mennyt tunteisiin.


      • Provoselvästi

        Niin, en tie mutta mielestäni jokaisen ratsastajan kuuluu itse varustaa hevosensa... eihän sitä muuten koskaan opi! :DDDD


      • Anonyymi

        Hei toi on kyllä väärin sinulta sammiin käyttäjä koska toi on HUIJAUSTA


    • jarmotäti

      Mielipiteeni tähän asiaan on se, että tällä tallilla on jokin pahasti vinksallaan. Itse en suosittelisi tallia kenellekään, parempia paikkoja löytyy varmasti.

      • Anonyymi

        En suosittelesi sinun käytöstäsi kellekään🤣🤣🤣🤣


    • jarmonhoitotäti

      En suosittelisi edellä mainituista syistä. Älkää tukeko tuollaista toimintaa, teidän pitäisi vain nähdä kulissien taakse. Aluksi kaikki vaikuttaa ihanalta, mutta jossain vaiheessa totuus paljastuu.

      Kun ette te voi tietää mitä siellä tapahtuu. Itse olin tallilla hoitajana ja sain nähdä mm. sairaita hevosia tunneilla, hevosten lyömistä, hevosille huutamista, huonoa opetusta ja työhönsä kyllästyneitä opettajia.

      • Jussiandtheboys

        Nyt on kirjoittajalla mennyt pahemman kerran puurot ja vellit sekaisin. Kaikki jäkevät ihmiset kyllä tietävät, ettei tuo ole totta. Suosittelisin hakeutumaan terapeutin vastaanotolle, jossa voisit purkaa pahaa oloasi eikä tarvitsisi purkaa sitä täällä kirjoittelemalla perättömiä väitteitä...


    • jarmohoik

      tätä palstaa ei lue järkevät ihmiset.

      • kinkiä

        miks luet sit pahvipää


    • Mitäseiraavaksi

      Aloittaja on aina sama henkilö joka niin monissa muissakin kommenteissa haluaa vaan tehdä kiusaa ihmisille, nauttii siitä kun sairas kerran on...
      Ei taida tuhannen postausta riittää?
      Jollain konstin ne patoumat pitää purkaa ja tämmönen vittuilu on vissiin lääke siihen ja jollain toimii.

    • kaviola

      Talli on ahdettu liian täyteen hevosia (osa joutuu siksi olemaan pilttuissa seisomassa narulla kiinni sidottuina seinään), paikka ei tosiaankaan ole siisti, vaikka kotisivuilla muuta väitetäänkin (rojuja siellä sun täällä, likaa, pölyä yms) ja varsinkin talvisin talli on kylmä ja vetoinen. Oikeestaan niin huterassa kunnossa paikoiten, että olen nähnyt miten pääoven rakoihin on ängetty vilttejä, jotta kylmä pysyisi edes vähän paremmin loitolla.

      • Niksulasta

        Huomaa ettei viimeisin kirjoittaja ole käynyt tallilla moneen vuoteen, sillä pilttuukoppia ei ole käytetty moneen vuoteen muuta kuin varastotilana. Ja kylmä ja vetoinen talli? Tallissa ihannelämpötila hevosten kannalta, eikä siihen vuodenajat vaikuta. Mutta tule käymään joskus niin näet itse ennen kuin tänne kommentoit


      • Anonyymi

        Ilmoittakaa eläin suojeluun


    • Täytyy käydä tarkastamassa tehdäänkö täälä eläin suojelu rikoksia

    • jarmotäti

      Mun kokemusten perusteella. Todella huonoa opetusta. liikaa oppilaita samalla tunnilla. Ylimielisiä hoitajia. Puhuu paskaa seläntkakaa. arvostelee kaikkea. varastaa kamoja.

    • ihahaaa

      Yleensäkin täällä 24 palstalla on pääasiassa surkeita luuseri-valittajia. Koskaan ei oo mikään hyvin ja vikaa haetan aina aidan toiselta puolelta. Kuten edellinenkin sanoi. Hankikaan kaxneloset elämä! NR:n talleilla on kaikki kunnossa ja tilat kunnossa.

    • exääliö

      Niinisalon ratsastajat, vittu mikä ääliö. Niinisalon ratastajat, laskekaa väilityssuhde...

    • hiskanenpantti

      Siivottomassa kunnossa oli paskaa joka puolella.

    • ratsastaja133

      noniin hyshys niksulan talli on mielestäni ihan hyvä! vaikka onkin vanhoja jo osa hevosista, niin ne ovat tärkeitä yhdelle tunnin pitäjistä! älkää mollatko ennen kuin tiedät totuuden. :)

    • Ent.asukki

      Hemmetin huono talli, huono hoito pienet tilat huono rehu eikä hevosista huolehdi ammattianen.
      En tosiaan suosittele, meidän hevonen laihtui sairaalloisesti siellä kunheinää pimitettiin sekä siellä ei ole karsinoissa kuiviketta kun niin että jos puhaltaa niin sitäkään ei enään ole.
      En suosittele jos aioit hevosesi ja itsesi pitää terveenä.

    • niinisaloo

      oli kamalaa kateltavaa ,tykki valjakko esitys lauantai illal matti ontui ja vauhti kova ponsi kovas vaahdos nyt kielsi eläinlääkäri menon siltä.

    • peppureino

      voiko tämä olla totta

    • Viranomaisiin_yhteys

      Jos kerta mielestänne siellä laiminlyödään hevosia yms. mitä tässä ketjussa väitätte niin miksi ette tee ilmoitusta eläinsuojeluvalvojalle? Kyllä sen kautta puututaan, jos tarpeen on.

      • Igkvlgudusöt

        Ei ainakaan paikallisen valvojan


    • Killi

      Onk sinne ostettu uusia hopusia? Vanhoja lähteny?

      • kakkiaisalle

        Ei ku sinne on ostettu heepoja.


    • Epatietoinen

      Kuka se vanha äijä sie on joka päivä ??

    • gkuy

      kysy siltä

    • Niksulaeioohuonopaikka

      Oikeasti nyt niksullassa on tapahtunut muutosta siellä on kaikki hyvin

    • jerfaajä

      on todellakin asiat hyvin,olen samaa mieltä

    • fjav.ööö

      niin on

    • pensylvania

      Onko siellä jotain päihdeterapiahommia nykyään menossa? Siis tämä ei ollut huulenheittoa vaan ihan kysymys, piti tarkentaa kun tämä ei välttämättä ole itsestäänselvä kun paljon vitsiä murjotaan täällä :) Onko jotain a-kodin ohjelmaa tms... Kiinnosti vain että onko talli saanut kannattavuutta sellaisesta nykyisin, ja sanotaan nyt vielä ettei minulla mitään asiaa vastaan ole. Pitää tarkentaa tekstinsä kun täällä joutuu niin helposti väärinymmärretyksi.

    • jouhiajouhia

      Ei ainakaan a-kodilla ole toimintaa ratsutallin kanssa. En ole aikoihin käynyt mutta en ole moisista epäkohdista koskaan kuullut, täällä jaetaan kyllä sellaistakin tietoa paljon jossa ei ole mitään perää. Jotkut purkavat täällä pahaa mieltään jne... Eli kannattaa ottaa asioista selvää, eikä missään tapauksessa tehdä johtopäätöksiä tämän foorumin perusteella. Keskusteluiden laatu on täällä vähintäänkin ala-arvoista nykyisin. Ja tainnut olla asianlaita aina niin...

    • suurimaa

      karhukki rattastaa heposilla.

    • sammiinvaan

      Sammi on paras. Mahtava opettaja, sua ohjeistetaan ja autetaan niin paljon kuin tarvitset mutta siellä myös oppii. Ihanat hevoset, ja en ole koskaan tavannut ketään ilkeää ihmistä siellä, kaikki on mukavia, niin siellä ratsastavat ihmiset kuin henkilökuntakin. Leirejä suosittelen lämmöllä, kaiken kaikkiaan ihana paikka ratsastuksen kannalta.

    • Anonyymi

      Paras talli ikinä, aivan parasta henkilö kuntaa olen käynyt sielä 6 vuotta ja joka kerta on ollut iki muistoinen, aivan äärimmäisen ihanaa henkilö kuntaa varsinkin katri ja muut ovat ihania ja mukavia, ihmiset väittää täällä omiansa vaikka ei ole varmaan edes käynyt hevoset on terveitä ja hyvässä kunnossa heinää ja vettä koko ajan tarjolla äärimmäisen paras talli kannattaa mennä, ja jos et ole käynyt älä valehtele ja sielä on ihana henkilö kunta joka varmasti auttaa kaikessa jos ei itse osaa tai pysty tallilla on sitä paitsi isot karsinat kentät on isoja ja tunneille laitetaan maksimissaan 4 - 6 ihmistä ja kentät on niin isoja että sielä on paljon tilaa ja siellä on kyllä parasta kaiken saa tehdä itse mutta jos ei osaa niin autetaan

      • Anonyymi

        Katri on kyllä ihana opettaja❤️


    • Anonyymi

      "Henkilökunta"

    • Anonyymi

      Ihan Ok paikka! Plussaa on, että iso kenttä sekä maneesi, jos tarviit apua esim hevosen varustuksessa sua autetaan, kenelläkään EI käytetä häntäremmiä,
      Miinuksia taas on, että pukituksiin ei puututa, ähky oireileva hevonen päästetään tunnille, esteitä hypätään aika usein, epäsopivia varusteita, mutta kaikille näille on selitys, uskoisin!🙂 (tuntihevosia ei juurikaan ole, joten ähky oireileva hevonen otettiin varmaan siksi, että kaikille riittää tunnille hepat, pukkeihin ei varmaan sen takia puututtu sillä tallilla on ollut monta vuotta rahan kanssa ongelmia, niistä olisi varmaan voinut tulla iso rahalasku jos niihin olisi puututtu, en tiedä. Ja toki kun esteitä hypätään niin pidetään myös taukoa!😊 (esim mennään koulua,kavaletteja,puomeja) mutta siis ihan Ok paikka

      • Anonyymi

        Luepa nuo miinuksesi huolella ja mieti onko oikeesti ok paikka.


    • Anonyymi

      Niinisalo on nähnyt kyllä jo parhaat aikansa.

    • Anonyymi

      Niinisalossa ratsastetaan ainoastaan keppihevosilla. Vuoden 2023 alusta kaikille varusmiehille annetaan keppihevoset.

    • Anonyymi

      Rikkinäisiä ja raakoja hevosia. Tallityöntekijä osti itselleen jalkavikaisen tuntihevosen ja nyt kisaa kenttiksissä. Kertoo aikalailla oleellisen nykymenosta

      • Anonyymi

        Kerros viel kuka heppa?


      • Anonyymi

        Niinisalon talli on oikeasti todella hyvä! Sinne on ostettu uusis varusteita yms,ja pidetään hyvää huolta hevosista. En ole oikeastaan keneltäkään tuntilaiselta kuullut että talli olisi huono. Olen kuullut vain hyviä asioita! Ja henkilökunta on todella mukavaa ja ystävällistä porukkaa!❤😌


    • Anonyymi

      jalkavikainen vai ,miten niin

    • Anonyymi

      Ainakaan taxsikuskit ei paljon sähkötaltoita tee.

    • Anonyymi

      Niinisalon ratsastajat on hyvä paikka!! Siellä on ollu rahan kanssa ongelmia joten miten luulette, että ne pystyis maksaa jtn 10000€ Laskui?🤯 hevoset on hyviä!, ja hevonen joka on hoitaessa vähän vaikea johtuu siitä, että sitä on lyöty sen vanhassa kodissa. Miinuksiakin löytyy, mutta eiköhän niitä löydy jokaikisestä ratsastuskoulusta😌. Ja millä hevosella Muka on jalat huonossa kunnossa?🤨 ei kenelläkään joten älä valehtele tollasesta vakavasta aiheesta:), mutta voisin kertoo miinuksia! -hypitään usein, MUTTA kyllä myös pidetään taukoa esteistä.😁👍🏻👍🏻 Miinuksia ei oikein enempää ole. Poni joka pukitteli on nyt vihreimmillälaitumilla. Jos et oo moneen vuoteen käyny tällä tallilla niin kannattaa miettiä Sitäkin, että asiat on voinut ihan hyvin muuttua.🙂 häntäremmejä EI käytetä. Ja juuri ostettiin uusia suitsiakin. Niinisalon talli on hyvä👍🏻😌

      • Anonyymi

        ei sitä häntäremmiä turhaan käytetä ,jos vaikka satula liukuu eteen ja se ei ole kyllä vaaraks hevoselle .eli täysin turha .kommentti tänne ps kirjoita seuraavalla kerralla asiasta ja ota asioista selvää.


    • Anonyymi

      Tämä kyseinen talli on kyllä vaarallinen paikka. Omasta kokemuksesta, päästetään suoraan sellaisen hevosen karsinaan, joka puree ja hyökkäilee ihmisen päälle. Ja minä tosiaan en koskaan ollut kyseisellä tallilla käynyt, joten he eivät voineet tietää pärjäänkö vai en.

      Tunnilla ihan älyttömästi ratsastajia ja jonossa siellä esteitä mentiin. Kovaa vaan esteelle, ettei hevonen väistä ja turvallisuudesta viis.

      Vanha hevonen kuuluu päästää levolle tuntihommista. Ja kyseisen tallin miettiä ihan uudestaan koko konseptinsa, ei riitä, että on hevosia ja vanha mies opettamassa, joka ei ole pätkän vertaa kiinnostunut turvallisuudesta.

    • Anonyymi

      Juominen näkyy tässäkin touhussa

    • Anonyymi

      Äijä.. Hessu ei opeta enää 2023 se ei oo opettanu moneen vuoteen.. Huomaa, että et oo käyny tallilla monee vuotee joten älä kirjota tollasta paskaa🤣, Niinisalo on hyvä paikka ihan sama mitä sanotte koska se on hyvä paikka !

    • Anonyymi

      Onko tällä hetkellä tallilla yhtäkään tuntihevosta, joka ei ole raaka? En ilkeile vaan kysyn ihan tosissani.

    • Anonyymi

      Joskus oli aika hönössä tiuski ja huusi vanhoille kopukoille.

    • Anonyymi

      Huono ilmapiiri, en suosittele ainakaan lapsille.

    • Anonyymi

      ainoot raa'at tuntihevoset on Sirpa ja Peksi. Ja tallilla on oikein hyvä ilmapiiri. kannattaa ehkä miettiä jatkossa mitä sieltä suustansa päästää😂

      • Anonyymi

        uhkailetko :D


    • Anonyymi

      Selvitä asia itte, äläkä itke

    • Niinisalo kaunis paikka

      • Anonyymi

        Niinisalossa ei ole tunneilla älyttömästi porukkaa,max 5 ihmistä aina. Tunneilla ei todellakaan hypätä peräkkäin esteitä,mä just olin mun kavereiden kanssa tunneilla ja ihan yksin hypättiin eikä hypätty peräkkäin. Tallilla Joo on kyllä vähän huono ilmapiiri,mutta eikös melkein kaikilla talleilla ole? En yrittänyt tässä viestissä olla mitenkään ilkeä,pyydän anteeksi jos se tuntui jollekin sille😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinisalossa ei ole tunneilla älyttömästi porukkaa,max 5 ihmistä aina. Tunneilla ei todellakaan hypätä peräkkäin esteitä,mä just olin mun kavereiden kanssa tunneilla ja ihan yksin hypättiin eikä hypätty peräkkäin. Tallilla Joo on kyllä vähän huono ilmapiiri,mutta eikös melkein kaikilla talleilla ole? En yrittänyt tässä viestissä olla mitenkään ilkeä,pyydän anteeksi jos se tuntui jollekin sille😊

        Ei, kaikilla talleilla ei todellakaan ole huonoa ilmapiiriä. Ei tarvitse kauhean kauas lähteä niin tulee kyllä vastaan niitä hyvänkin mielen talleja :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinisalossa ei ole tunneilla älyttömästi porukkaa,max 5 ihmistä aina. Tunneilla ei todellakaan hypätä peräkkäin esteitä,mä just olin mun kavereiden kanssa tunneilla ja ihan yksin hypättiin eikä hypätty peräkkäin. Tallilla Joo on kyllä vähän huono ilmapiiri,mutta eikös melkein kaikilla talleilla ole? En yrittänyt tässä viestissä olla mitenkään ilkeä,pyydän anteeksi jos se tuntui jollekin sille😊

        No ihan omasta oikeasta kokemuksesta tiedän, että hypätään jonossa ja kauheella vauhdilla päin estettä vaan, meitä oli sillä tunnilla yli kymmenen. Päästetään varoittamatta hirmuisen kiukkuisten hevosten karsinoihin (Maasu niminen oli tämä ja varmaan on jo kuollut ja kuopattu, kun oli silloin jo joitain vuosia sitten vanha).

        Voi vaan toivoa, että tallilla on tapahtunut joku ihme ja siellä on pistetty asiat tärkeysjärjestykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinisalossa ei ole tunneilla älyttömästi porukkaa,max 5 ihmistä aina. Tunneilla ei todellakaan hypätä peräkkäin esteitä,mä just olin mun kavereiden kanssa tunneilla ja ihan yksin hypättiin eikä hypätty peräkkäin. Tallilla Joo on kyllä vähän huono ilmapiiri,mutta eikös melkein kaikilla talleilla ole? En yrittänyt tässä viestissä olla mitenkään ilkeä,pyydän anteeksi jos se tuntui jollekin sille😊

        niinisalossa ei ole edes 10 esteisiin sopivaa tuntihevosta? 🙃😘


    • Anonyymi

      Ihan kelvollinen paikka.

    • Anonyymi

      Ihan ok.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5078
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe