miksei jumala auta

djdjjdj

tyhmä jumala ku ei auta mua. mun kaveri haukkuu mua kakkapaskaks ja kukaa ei auta mua. jumala on iha homo jätkä

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeidenaikaonaina

      Oletko päättänyt mikä olisi Jumalan apu, mitä pitäisit avunantona. Olet itse suurena apuna kaverillesi, että on hänelläkin joku jota haukkuu, sinulla on jumala jota haukut. Olet mielestäni kaveriasi fiksumpi. Sinun jumalasi on niitä suklaapuolen miehiä eikö se ole hyvä juttu, ei tule lisää porukoita sinua haukkumaan, apu on pienikin apu. Tai sen saman on kaverisikin huomannut, nimittelystä päättelen. Se viittaa myös sinne.
      Onko niin että sinä vedät puoleesi senpuolen kavereita koska Jumalasikin sille puolelle....

    • 12___13

      Ei haukku haavaa tee. Älä kuuntele typeriä puheita. Ja suosittelen:

      Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mitä me syömme?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?' Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan. Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
      Mat. 6:31-33

    • kirjekaverit

      ota yhteyttä luokan valvojaan ja kerro haukkujasi sekä kerro vanhemmillesi. koulukuraattori auttaa myös. hae uusia ystäviä eri sakista. minuakin haukuttiin töppöhönöksi, se loukkasi, mutta koska en saanut apua mistään, etsin niitä harvoja kavereita, jotka hyväksyivät minut. niistä tuli kouluaikaisia ystäviäni, vaikka haukkuminen jatkui yläluokille asti. kiusaaja ei saanut edes jälki-istuntoa, mutta minä jouduin silmätikuksi. hankkiudu eri porukoihin ja eri puolelle koulun pihaa, kuin kiusaajasi, kerro vanhemmillesi. hanki erilaisia harrastuksia, äläkä etsi kiusaajiesi suosiota. mene nuorisotaloihin, jos haluat tai nuorisokahviloihin, lisäksi on olemassa urheilukerhoja sekä vaikka kuntosali ja painon nosto sekä lenkkeily. kirjekaverikin ulkomailta voi tulla kysymykseen. kokeile ensiapukursseja, musiikkia ja elokuvia.

    • JumalaAuttaa

      Jumala on lahja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe