Ikuisesti sinkku?

914

Näitä keskusteluja on täällä ollut varmaankin pilvin pimein, mutta aina yksi mahtuu lisää.

Olen 23-vuotias poikamainen nainen. En viihdy baareissa, olen kunnollinen ja rauhallinen. Opiskelupaikka, töitä ja kiva kotikin on. Olen hyväkäytöksinen ja ystävällinen. Eikä mun ulkonäössäkään nyt niin kamalasti vikaa ole, kun ei ihmiset karkuun juokse. Roteva, mutta söpö! Luen kirjoja, katson elokuvia, kokkailen ja käyn lenkillä. Välillä yksin, välillä kavereiden kanssa.

Elämässä menee niin kuin noin muuten ihan hyvin, mutta kun sitä naista ei vaan löydy! Tinderit ja Qruiserit on testattu tuloksetta. Musta tulee varmaan loppuiäksi mökkihöperö mummo, joka asuu parinkymmenen kissan kanssa. :|

27

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TuikkaTuuri

      Minkä ihmeen takia sun ikäinen muija stressaa? Elät, olet, teet mitä haluat, alotat uuden harrastuksen, alat liikkua uusissa vesissä. I mean, sä voit tavata naisen ihan missä vain. Ongelma onkin se, että sitä kumppania niin etsitään ja metsästetään. Toki sä voit laittaa deitti-ilmoituksia sun muita, mutta haethan ilmoituksella ystäviä. Täten saat nähdä miten kemiat kohtaa ja molemmat tapaa ilman turhaa stressinpoikaa, kun ollaan niinsanotusti ystävinä matkassa.

      Sinuna nyt kumminkin aloittelisin uutta harrastusta ja osallistuisin tapahtumiin jotka kiinnostaa. Näissä tälläisissä piireissä on mahdollisuus tutustua, kun vaan saa suunsa auki. Eiköhän meille kaikille ole jossain joku odottelemassa.

    • Jokutoinen11

      Se mulle tarkoitettu, on varmasti löytänyt jonkun toisen. <3

    • 47756

      Ihmettelen kans kovin nuoria, jotka stressaa kun ei oo oikeaa löytynyt. Minä olen 36 ja yhä odotan "oikeaa", kenen kanssa voin jakaa elämäni ja elellä onnellisena.

    • Unelmissainootmun

      Mä olen viisikymppinen ja yhä odotan elämäni oikeaa rakkautta ja suhdetta, jossa kumpikin meistä on onnellinen elämänsä loppuun saakka.

      • Jokutoinen11

        Oon vähän yli viidenkymmenen. Olisi ihanaa jos joku löytyisi, mutta niin ei taida käydä. Joku kirjoitti hienosti päiväunista. Toki ne murtuu useita kertoja joka päivä, mutta tarjoavat vähän lohtuakin. Tällä palstalla joskus kirjoitan ja muuten olen asiasta hiljaa. Ulkonäkö ei ole erikoinen. Joten minuun tuskin kiinnitetään huomiota. Ihastunut olen muutaman kerran ollut, mutta joko tunne oli vain minulla tai oltiin vaan hiljaa molemmat. Hienoja ihmisiä ovat ja ansaitsevat hienon seuran.


      • Ehkäpäturhaan

        Ja täällä yksi viisikympinen lisää,toivoo joskus tapaavansa ihanan naisen.


      • Unelmissainootmun

        Missä päin Suomea asutte Jokutoinen11 ja Ehkäpäturhaan?


      • Ehkäpäturhaan

        Länsi-Suomessa,entä sinä?


      • Jokutoinen11
        Unelmissainootmun kirjoitti:

        Missä päin Suomea asutte Jokutoinen11 ja Ehkäpäturhaan?

        Länsi-Suomessa minäkin.


      • Unelmissainootmun

        Minä en asu Länsi-Suomessa. Mutta te kaksi länsisuomalaista voisitte ehkä tavata toisenne ; )


      • Ehkäpäturhaan

        Ehkäpä ensin voisimme tutustua toisiimme...jos sinua (Unelmissainootmun)kiinnostaa?
        Ja jos kiinnostaa,miten saisin yhteyden sinuun?


      • Ehkäpäturhaan

        Anteeksi tarkoitin tietenkin viestin sinulle (Jokutoinen11)!


      • Jokutoinen11

        Tänne on epämukavaa laittaa mitään yhteystietoja. Onko sinulla joku ehdotus?


      • Ehkäpäturhaan

        En myöskään halua laittaa yhteystietojani tänne.
        Viihdytkö joillakin muilla sivustoilla ,oletko kirjautuneena jossakin esim. youtubessa?tai jollakin toisella sivustolla?


      • Jokutoinen11
        Ehkäpäturhaan kirjoitti:

        En myöskään halua laittaa yhteystietojani tänne.
        Viihdytkö joillakin muilla sivustoilla ,oletko kirjautuneena jossakin esim. youtubessa?tai jollakin toisella sivustolla?

        Omalla nimellä fb ja instagram. En taida muualla olla.


      • Ehkäpäturhaan

        En ole kummassakaan noista.
        Olisko sulla jokin parempi ehdotus?


      • Ehkäpäturhaan

        Ei tietääkseni ole kiellettyä,ihmettelen miksi edellinen viestisi poistettiin.
        Kirjoittelen pian.


    • Mietinvaan

      Hei! Vaikutat kiinnostavalta persoonalta. Oisko sulla Kik nii voitas jutella?

      • 914

        Heippa!

        Saa tulla juttelemaan, kik on hukkala.


    • Foreveralone34

      Hei!
      Olet kutenkin nuori mutta ei sinulla o kiire löytämään oikean ja kyllä se jonakin päivänä. Se voi olla missä tapahtua vaan paikoissa tavata naisen joka oikean saattaa. Oon pian 35v ja nuorekas. Olin viisi kerta suhteessa ollut ( vakavissa parisuhteissa) ja nyt viisi vuotta sinkkuna. En enää kaipaa uutta kumppania kun minulla jo riitti huonojen kokemuksien takia. Tsemppiä sinulle. Älä stressaa sen takia vain aikaa, ihmisten ilmoille tai harrastuksia ehkä joku tulla tai ensin tuttavuuksista rakentaa enemmän kuin ystäviä. Vaikka tinderissä tuloksetta mutta onhan muita sivustoja jotka saaneet kumppanin. Ei voi tietää etukäteen kuin kokeilla kaikkea.

    • Sweetbutlonely

      Ja minun ongelmani on "ylisöpöys" jonka vuoksi päädyn vain leikittelijöiden käsiin. Olen kohta 50 ja sitä tosi rakkautta ei ole näkynyt. Sellaista vastavuoroista huolenpitoa, hellimistä, kumppanuutta ja seksiä. Näinkin voi käydä ja voin kertoa ettei minua ensisijassa puhuttele ulkonäkö vaan se kuuluisa luonne. Oikeasti! Jokaisessa on kauneutta mutta kaikissa ei ole hyvyyttä.

    • Tsemppiätäältä

      Jos mä en olis näin "vanha" 3kymppinen niin varmaan kirjoittaisin sulle ;). En usko että kannattaa huolehtia kumppanin löytämisestä, se löytyy kyllä, sattumalta tai hakemalla!

      • 914

        Et oo vanha ollenkaan, kirjoitteles vaan! :)

        Mutta kiitoksia vaan kaikille tsemppaajille! Toivotaan, että me kaikki täällä löydetään joku, jota pittää käestä.


    • CL_

      Voiko suhun ottaa yhteyttä jotain muuta kautta? Kik ei jostain syystä toimi vaikka kuinka yritän :(
      Pidätkö itse poikamaisista vai naisellisista naisista?

    • Sfjk

      Mikä siinä on että täältä katoilee näitä viestejä kokoajan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe