Esinahkan veto taakse

Terskamies123

Minkä ikäisenä saitte terskanne esiin ja miten totuttelitte asiaan?

Itse olen 16v ja juuri suihkussa sain vedettyä esinahkani taakse. Kirveli aivan älyttömästi kun olen aina piilotellut terskaa osumasta mihinkään, ja liikkuminenkin tuntuu vaikealta.

8

251

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PuhtausAjaO

      Pidä esinahkasi terskan päällä, niin ei kirvele. Aikaa myöden myös terskan pinta vahvistuu ja arkuus hellittää. Murrosiässä kaikkein herkimmillään. Vain pesussa vedä esinahka pois päältä. Muista pestä terskasi ainakin aamuin illoin ja aina runkkujen jälkeen. Myös jos olet muuten ollut kiimassa ja esitippoja tullut terskaan.

    • Leikkaus666

      Sinulla on liian kireä esinahka sun pitäs kaydä lääkärissä. Minulla oli sama juttu

      • Kylmis_

        Sama juttu. Multa poistettiin koko esinahka ja aluksi oli hankalaa, mutta pippelin pää on jo tottunut. Siinä on se hyvä puoli, että kestää yhdynnässä pidempään ja nainen tykkää.

        Käy näyttämässä terkkarille, jos ei esinahka mene taakse helpolla. Niitä voi myös herkistää venyttämällä jos ei ole paljosta kiinni.


    • arkajalkatyyppinen

      Minkä ikäisenä saitte terskanne esiin ja miten totuttelitte asiaan?

      - vähän noloo mutta 19-v. koska oon tosi arka ja ujo enkä uskaltanut koskaan kokeilla ennenkuin vasta tänä vuonna

      - omissa oloissa totuttelin, esim. kun porukat oli poissa niin olin pelkissä sortseissa

      - nyt pystyn käymään jopa kävelylenkillä tai salilla niin että terska on paljaana

      - olo tuntuu aikuisemmalta ja ihan kuin olisi myös itsetunto vahvistunut nyt kun pystyn pitämään paljaana koko ajan

      - kannattaa pestä ja kuivata kunnolla ennenkuin jätät paljaaksi niin ei kirvele pahasti

      - vaatii tottumista mutta suosittelen silti kokeilemaan ja totuttautumaan

    • Mia-mamma

      On hyvä harjoitella oman kehon tuntemuksia ja yksi tapa on esinahan vetäminen pois terskan päältä. Pojalle voi olla hyvinkin miehekäs kokemus pitää terskaa paljaana. Saattaa tuntua hienolta kun oppii kestämään terskan saaman kosketuksen ilman vahinkoerektiota. Myös uimahallissa käynti niin, että terska on paljaana suihkussa tai saunassa tai uidessa (toki uikkarit jalassa uima-allasosastolla), voi olla rohkea kokemus. Siinä voi pulssi kohota kun jännittää että kuinkahan tässä käy. Ja kuitenkin useimmat pojat jossain vaiheessa tuon kokeilun tekevät. Ehkä jotkut tekevät sitten niin useamminkin ja jotkut jopa huomaavat pitävänsä kokemuksesta niin paljon että alkavat pitää terskaa koko ajan paljaana. Kunnes sitten myöhemmin kokeilevat taas että miltä tuntuu vaihteeksi kun esinahka on terskan päällä.

      Itse suosittelen pääsääntöisesti pitämään esinahan normaaliin tapaan terskan päällä mutta silti varmasti voi olla jännittävää kokeilla tuommoista paljastelua aika ajoin.

    • koikiii

      veteleppä illalla parikytä kertaa nahka pois edestä jos vieläkään ei mälli lenn niin onpa ihme

    • Tursas54

      Oisko ollu 12 tai 13?

    • No nyt kerrankin mä sanon jotai järkevää se ei oo liian kireä jos sen saa vedettyä taakse ja se venyy aikanaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe