vittu sä oot ruma

vihaansinua

hyi vittu miten ruma olet....

24

697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sosiaalityöntekijä

      Olet sairas ja tarvitset hoitopaikan.

    • Painuvittuudorka

      Ei ois sun kannattanu kattoo peilii heti aamupäivästä.

      • eisarkasmia

        vau miten luovaa... olen häkeltynyt


    • elluhalloyb

      Jos miehelle
      No miehet......
      Jos naiselle...
      Toivottavasti olet itse ruusutarhan kaunein kukka kera piikkien(*_*)

      • vihaansinua

        tää on naiselle ja hän on hyvin kaukana ruusutarhan kauneimasta kukasta...


      • pimppalaura

        Mitä sä vilkuilet vi...as? Ei se kaunis ole kellään.Anna elää omaa elämäänsä.


      • Voihankieliopinvaikeus
        vihaansinua kirjoitti:

        tää on naiselle ja hän on hyvin kaukana ruusutarhan kauneimasta kukasta...

        "Kauneimasta"? :'D Ei helv... Noh, hyvin selvää, ettet (vielä) mistään mitään tiedä. Kauneudesta, rumuudestakaan.


      • yliali
        vihaansinua kirjoitti:

        tää on naiselle ja hän on hyvin kaukana ruusutarhan kauneimasta kukasta...

        Mitä se nainen on sinulle tehny?


    • Kovatpaineetko

      Helpottiko? No hyvä.

    • ParempiSeOn

      Että on ruma ulkoisesti. Mutta jos joku on noin vitun sysiruma sisäisesti niin sille harvemmin voi mitään!

      • Mikäonnyt

        Pistä peili piiloon, helpottaa kummasti.


    • ruma--nainen

      No itse olen ruma nainen ja mua kohtana lähes jokainen tuntee kuten sinä. Mutta mä en voi ulkonäölleni mitään joten mielestäni viha pitäisi kohdistaa itsekkääseen äitiini ja miksei isäänikin, mutta kun se on jo kuollut aikaa istten. Toki Jumalaakin voi syyttää, mutta siitä nyt ei ole hyötyä ja tuskin Jumalakaan välittää ja kuuntelee.

      Itsekin vihaan ja inhoan elää tässä kropassa ja haluaisin pois tästä. No olen jo 50, mitäs tässä voisi enää tehdäkään?

      Koko elämä meni pilalle pelkästään ulkonäköni takia koska jo ihan varhais murrosiässä mulle tuli täysin selväksi se mun rumuuteni ja olen saanut rumuuteni takia kokea pelkästään vaan kaikkea paskaa ja haukkuja päivittäin jos nyt vain olen sattunut oihmisten pariin menemään.

      Suurin osa naisistahan on suomessakin normaalin ja kauniin näköisiä eli omaavat naisen luuston ja naisen leuka-ja kasvonpiirteet ja ovat muutenkin piirteiltään ja ruumiinrakenteeltaan sopusuhtaisia ja tasapainoisia. Itse olen normaalin naisen täydellinen vastakohta eli omaan miehen luuston eli miehen ruumiinrakennne, miehen leuka-ja kasvonpiirteet ja nimenomaan erittäin maskuliinisen ja rotevarakenteisen miehen rakenteet ja maskuliinisuuden.

      Kasvoni ja vartaloni mittasuhteet ovat täysin pielessä olen täysin epäsopusuhtainen kaikin puolin. Mitäpä tähän voi muuta sanoa ja mikään ei auta kun mihinkään ei voi itse vaikutta. Olen kyllä aina ollut hoikka, huolehtinut terveellisestä ruokavaliosta ja normaalista liikunnasta ja pukeutunut siististi ja kaikki ollut tip top menin minne tahansa, mutta silti kuka tahansa nainen rinnallani jopa sairaaloisen ylipainoiset ja ryysyiset juoppo naisetkin ovat rinnallani super kaunottaria.

      • Mäolentodella

        Pahoillani sun puolesta.


      • murhanhauskaa

        ruma nainen
        Sinulla on kasvanut fobiaksi asti tuo rumuuskuvitelmasi. Elät siinä päivät pitkät. On kuitenkin hyvä että kirjoitat siitä koska rumuutesi aivoihisi piintynyt ongelmasi.
        Hyvä hypnoterapeutti poistaisi sinulta tuon ongelmasi kokonaan muutamalla käynnillä. Erikoislääkärin palkkionhan ne ottavat tietty.
        Mutta sinä haluat muhia rumuusongelmassasi hautaan asti. Kukaan ei saa poistaa sitä.


      • ruma--nainen
        murhanhauskaa kirjoitti:

        ruma nainen
        Sinulla on kasvanut fobiaksi asti tuo rumuuskuvitelmasi. Elät siinä päivät pitkät. On kuitenkin hyvä että kirjoitat siitä koska rumuutesi aivoihisi piintynyt ongelmasi.
        Hyvä hypnoterapeutti poistaisi sinulta tuon ongelmasi kokonaan muutamalla käynnillä. Erikoislääkärin palkkionhan ne ottavat tietty.
        Mutta sinä haluat muhia rumuusongelmassasi hautaan asti. Kukaan ei saa poistaa sitä.

        Kyllähän mä olen ihan aidosti ruman näköinen. Ymmärrän, että sitä ei voi
        tajuta sellainen joka ei ole nähnyt rumaa ihmistä. Suurin osa tuolla kulkevista ihmisistä on kumminkin kauniita tai vähimmilläänkin tavallisen näköisiä ja rumia saattaa olla vain jokunen, mtta näin rumia kuin mä ei ole muita olemassakaan.

        Tämän ketjun aiheen aloittaja on todennäköisesti nähnyt mut tai jonku toisen ruman ja uskonpa, että se toinen ei ole lähellekään mun rumuus astettani. Turhaan mä mihinkään hypnoteraupitille menen koska eihän se mun oikea ongelma siitä mihinkään häviä. Voin ehkä hetken aikaa kuvitella tuolla ihmisten parissa liikkuessa, että olen ihan normaalin näköinen, mutta oikeasti se pudotus maanpinnalle tulee olemaan aina yhtä kova kun ensimmäiset vastaantulijat jo aloittaa sen rankan ilmoittamisen siitä kuinka ruma olen ja se ilmenee monin eri tavoin kuten esim. erilaisilla tuijotuksilla ja se ei ole mitään tavallista tuijotusta vaan tosiaankin mua tuijotetaan niin kauan kuin olen siinä paikan päällä ja ilmeistäkään ei voi erehtyä sillä ihmisten imeet on yleensä oksennusta vailla valmiit ja osa hypähtää lähes ilmaan mut nähtyään. Osa tuoijottaa suu auki ja jotku voi oikeasti ihan jopa kirkua.

        Sitten on tietenkin ne muutamat jotka puhuu kaverilleen niin, että mä kuulen sen keskustelun ihan selvästi joten ei todellakaan voi erehtyä luulemaan, että mä vain kuvittelen. Jotku on sanonut jopa päin naamaa tyyliin "vittu minkä näköinen" ja hyi saatana". Ja ensimmäisenä kun ovestani ulos astun niin ekat vastaantulijat jo huudahtaakin, että "KAUHEE".

        Mun pitäisi panna joku piilokamera muhun piiloon niin ihmiset näkis kuinka mua OIKEASTI katsotaan ja nähtyään ihmisten ilmeet ja reaktiot niin jokainen tajuaisi, että mä en todellakaan kuvittele päässäni näitä asioita. Kyllä mä hautaan asti muhin tässä ongelmassa mihinkäs se siitä poistuis, päinvastoin tää rumuus vaan lisääntyy mitä enemmän ikää tulee eikä sitä voi kukaan poistaa, vaikka niin toivoisinkin, mutta ei, EI se ei vaan poistu, vaikka mitä tekis.

        Ainoa keino päästä tästä on vain kuolemani ja aion vieläpä tuhkata itseni joten ei jää maailmalle todisteita siitä kuinka maan päällä on elänyt joskus tällainen hirvittävän luuston omaava hirviö sillä jos luurankoni joskus löytyisi niin sitä tuskin pidettäisiin edes ihmisen luurankona tai korkeintaan jonku erittäin epämuodostuneen oudon sairauden omaavan ihmisen luurankona.


    • ettenkauniimminsano

      Kiitti samoin paskapää.

    • HelpottiToivottavasti

      Voi sua reppanaa :)

    • tämäköonylläpidontaso

      itse kirjoitin yhteen ketjuun satama -sanan englanniksi,
      se oli sääntöjen tms. vastaista ja poistettiin

      tälläinen taas sallitaan, saanko IHMETELLÄ, kiitos

      • JoHelpottiKiitos

        kuole pois.


    • menköönvittuun

      Kiroilevat huutavat miehet on vittumaisia ja pikkukullisia perkeleitä!!!!!!!!!!!!!!!!

    • SäkinLaitaTuttiSuuhun

      Katsoin juuri kahden lapsen, 12- ja 15-vuotiaiden, joilla kasvojen epämuodostumia aiheuttava sairaus, epätoivoisen vetoomuksen YouTubesta:"Aikuiset, tulkaa järkiinne, saakaa sydän. Älkää haukkuko, kiusatko, arvottako ihmisiä ulkonäön mukaan". Jos 12- ja 15-vuotiaat sairaat, kärsineet kykenevät moiseen kypsyyteen, on se HELVETIN kummallista, noloa, hävettävää, etteivät "terveet" aikuiset siihen kykene. Aikuismaiseen käyttäytymiseen.

    • perseestäoletko

      mene vittuun saatana rumilus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • EiTunnumiltään

      Tiedän. Toivottavasti tämä oli mulle. Minusta tällaiset ei tunnu enää miltään sen jälkeen, mitä irl kuulen.
      Menee jo toisesta korvasta ulos.
      Olen kasvanut tällaisen yläpuolelle ja arvomi eivät ole enää ulkonäköpainotteisia.
      Koska kestän tällaista tuntematta mitään, toivon että tämä olisi minulle, eikä jollekkin toiselle.

    • harmietsunlaisiason

      Ei, oikeesti, voi kukaan olla NIIN idiootti ja vähä-älynen ja tunne-elämältään vaipoissa, että antaa jonku toisen ulkonäön, joka on mikä on, geeneistä johtuen, vaikuttaa elämäänsä siinä määrin, että tarvii oikein palstalla anonyymikommentoida ja todistaa että todellakin on sattunu jäämään määrätyistä ruuveista paitsi; joka nauttii muiden polkemisesta avaajan tyyliin, nii et haukutaan syistä joille kohde ei mitään mahda (rillit, pärstä..) .. Niin, nää haukkujat, alhasimmat ja rumimmat kaikista pitäis sulkea kasvatuslaitokseen pariks vuosikymmeneksi, koska maailmasta pois sulkeminen ei ny ihan niin vaan onnaa. Vaikka..Sekään ei takuusti toivottomimpiin tapauksiin tepsi vaiks niil kuinka rautanarusta vääntäs.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe