Hyvää seksiä Turkista

Lissu1971

Jo vuodesta 1998 asti käynyt eli puhun kokemuksesta.
Ei tarvitse kenenkään ihmetellä, miksi niin suuri joukko suomalaisia naisia matkustaa joka vuosi pari kertaa Alanyaan ;)

42

4961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlinaTKU

      Itselläni ollut turkkilainen poikaystävä jo yli 3 vuotta.
      Seksielämäni ei ole ikinä ennen ollut näin antoisaa.
      Suomalaiset ei vaan osaa...

    • Lissu1971

      Alanyassa vuosittain käyvät naiset haluavat nauttia elämästään.
      Turkkilaisen herrasmiehen kanssa se onnistuu.
      Antaa yksinäisten suomijunttien täällä vaan räksyttää onnetonta kohtaloaan.
      Teistä nyt van ei ole mihinkään

      • PanomiesSuomesta

        Naiset saa Turkissa ilmaiseksi seksiä, mutta pallomahat joutuu siitä Thaimaassa maksamaan...Vissi ero hei :D


      • Anonyymi

        Taidat olla sokea kun sanot että turkkilainen mies on herrasmies. Täys limanuljaska huh huh


    • seksikäs69

      Kyllä se on niin että itsekin oon alanyassa käynyt monta kertaa. Ja kyllä kelpaa. En ole läski, enkä ruma. Olen muodikas tumma ja ei ulkonäössä vikaa, seksikäskin. Suomessa en oo sellasta suomalais äijää tavannu, että seksi ois jääny mieleen. Mutta Turkissa eri asia ja on valinnanvaraa. Pitääkö ihmisiä nimittää huoraksi jos haluaa seksiä elämässä! Ihan normaalia. Toiset ne on niin pirun sivistyneitä ja ajattelevat mitä toiset ihmiset ajattelee . Jalat ristissä odottavat sitä ainutta oikeaa ja naimisiin ja lapsia ja saman ukon kanssa jyskyttävät koko loppu elämä. Onkohan niin kivaa? Kyllä sitä parisuhteessa pitkään olleelle , tekee jo välillä mieli muutakin ja vaihtelua. Kiinnostus loppuu.

      • seksikäs69

        En ollut kännissä kun kirjoitin. Jotkut vaan säilyy oikeasti hyvän näköisenä kun pitää itsestä huolen. Kuntoilen ja syön terveellisesti. Ja kukaan ei ole rumaksi haukkunut. Kyllä sen itsekkin jokainen tietää mitä oikeasti on. Se vaan Turkissa kiinnostaa seksi, kun ovat aktivisempia ja himokkaampia kuin suomalaiset juntit. Suomalaismiehet ujoja juntteja kapakassa. Pitää olla tosi rajussapromille tilassa, ennen lähtevät mihinkään,siis miehet. Turkkilaiset selvinpäin ja se on todellisempaa. Pari vuotta sitten olen käynyt mutta kauempana alanyasta.Siitä on jo 13vuotta sitä ennen eikä silloin minusta kukaan julksesti nainut tai mitään siveetöntä tehnyt. Sitä ei oikein omille tunteille voi mitään , kehen ihastuu tai rakastuu. Sitä kun retkahtaa ihan silmittömästi. En ole maksamassa seksistä, enkä tänne Suomeen tuomassa ketään. Kato vaan mitä alayahuoriaolette kirjoitat kun et kaikkia tiedä etkä minua ole nähnyt. Ja vielä lopuksi en ymmärrä mitä toisten elämä toisille yleensä kuuluu ja mitenkä se voi yleensä kiinnostaa niin paljon. Hankkikaa jonkin näköinen elämä!


      • seksikäs69

        Mikähän tuossa teikäläistä tässä vaivaa. Oot varmaan jääny ilman. Tai oot joku vanha mummo ja sexin vihaaja. No en minä kyllä ihmisten silmien alla nai.Kyllä niitä paikkoja löytyy. Sen verran sivistystä riittää.


      • seksikäs69

        Voi miten kevättä ootan ,että Alanyaan matkaan ja mukavan miehen kanssa pääsen NAIMAAN.


      • seksikäs69

        Mieti vähän mikä toi 69 olis? Sun älykkyys osamäärä ei ois ees puolessa siitä.


    • 0uti

      Maaliskuulle varattu 3 viikon matka Alanyaan.
      Ei millään malttais odottaa

    • 0uti

      Ihanaa jos matkailu vähenee.
      Sehäm vaan tarkoittaa meille muille halvempia lentoja paratiisiin :D

    • Lissu1971

      Viime kesänä kävin 2 kertaa Alanyassa.
      Olisihan se hienoa, jos turismi vähenisi.
      Lennot olis varmaan niin edullisia et vois käydä Alanyassa keväällä kerran, kesällä kahdesti ja vielä syksylläkin kerran

    • AlinaTKu

      Viikonloppuna Alanyaan poikaystävän kainaloon 4 viikoksi :)
      Lennot vain 113 euroa meno/paluu.
      Ihanaa viettää joulua Turkissa.

      • OikeaaRakkautta

        Ei kai sama poikaystävä jonka luo olen menossa yllätysvierailulle.Voipi mun kulta yllättyä.Kuulin et joku muu sinne menossa kans.Alustava suunnitelma oli tammikuu.Mut ajattelin piruuttani mennä jo nyt hyydyttää hymyn sen paskan huulilta.Kolme muutakin kuulemma kierrossa.Siinä on kundilla järjestelyt


    • AlinaTKu

      Huomenna lento Alanyaan! Ihana riemuloma poikaystävän kainalossa tiedossa ;)
      2. tammikuuta takaisin kylmään Suomeen, ellen sit innostu jäämään pidemmäksi aikaa Turkkiin ;)

      • Kuuluisuus

        Kai sä tiedät miks hakee kansalaisuutta? Ei uskalla tulla Suomeen. Kuuluisa ihminen jo Suomen tullissa. Vuosi sitten tulli oikein julkisesti varotti tästä naisesta.


      • Otaselfie

        Tarkoitan sitä joka kuvaa itseään aamusta iltaan ja illasta aamuun ja laittaa niitä jatkuvalla syötöllä faceen. Ällö tyyppi.


      • Saappaatjalassa
        Otaselfie kirjoitti:

        Tarkoitan sitä joka kuvaa itseään aamusta iltaan ja illasta aamuun ja laittaa niitä jatkuvalla syötöllä faceen. Ällö tyyppi.

        Just se! Kova miehentuska!


    • Lissu1971

      Äkkilähtö Alanyaan!
      Viikko AdaBeach hotellissa vain 234 euroa lentoineen.
      Huomenna mennään ;)

    • Lissu1971

      Äkkilähtö Alanyaan!
      Viikko AdaBeach hotellissa vain 234 euroa lentoineen.
      Huomenna mennään ;)

      • Saasiellä

        Sama lento mut vuokrakämppä.Taitaa meil olla sama panomies kierrossa :) Mun piti mennä vasta viikon päästä mutta vähän aikaistin :)


    • Uhvugcugcug

      HUS:n sukupuolitautien klinikalla on myös huomattu suominaisten lisääntynyt seksimatkailu.

      • seksikäs69

        kortsua voi käyttää


      • Anonyymi
        seksikäs69 kirjoitti:

        kortsua voi käyttää

        Tai pippurisumutetta.


    • Anonyymi

      Mokkis hiviä ja tuberkuloosia liikenteessä

    • Anonyymi

      Kylläpä lammaspaimenilla on vientiä.

    • Anonyymi

      Omasta mielestäni on hyvä juttu sellainen win win jos tämän tyyppiset naiset käyvät turkissa pantavana. Sama juttu kuin thaimaalaisten kanssa vehtaavat miehet puhumattakaan huorissa kävijöistä. Nämä ihmiset saavat kerrankin ja kenenkään toisen ei niitä tarvitse katsella. Win win jatkakaa samaan malliin. Jokaiselle jotakin.

    • Anonyymi

      Kyllähän turkkilainen mies aina suomalaisen nasumartan voittaa, Ei mitään kisaa tuossa.

    • Anonyymi

      Jätin muijani kun oli käynyt hierojalla, sellasta peliä niillä oli. Mahtaa olla nyt mukava elämä köyhän hierojapojun kanssa, mulle jäi kaikki omaisuus :)

      • Anonyymi

        odota vaan oikeudenkäyntiä ;)


    • Anonyymi

      shellistä .. pyllistä .. turkista

    • Anonyymi

      Kyllä se on yleisesti tiedossa, että naiset matkustavat Turkkiin vain seksin takia.

    • Anonyymi

      En taida olla sitten nainen, moneena vuonna käynneenä ilman miestä.

    • Anonyymi

      Samat sanat, ilman on jäänyt. Ei sen puoleen etteikö ois ollut tarjontaa, mutta kun muistaa että Suomalaisten miestenkin kanssa tulee ongelmia, niin on yksin.

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      13
      1327
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1257
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1225
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1136
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe