Tor verkko

Zomeone

Hei,

Terveys, mitä kuuluu? Minulle kuuluu hyvää. Käytän VPN palvelua Tor verkkoa päivittäiseen internet selailuun, en sillä että teen jotain laitonta vaan että mitä vittua se kellekkään kuuluu missä minä selailen... Mutta semmoista kysyttävää että osaatteko sanoa että miksen voi kirjoitella esim. tänne suomi24:een viestejä Tor verkon kautta (tämän viestin kirjoitin firefoxilla) ? Laskutoimituksen tulos on muka aina väärä kun yritän kirjoitella tänne suomi24:een, en tiedä miksi. Onko jokin asetus mikä pitää laittaa että voin käyttää Tor verkkoa myös täällä suomi24:ssa? Kiitos etukäteen.

19

4244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaatko-laskea

      Tor on kovin huono ja sekava, eikä osaa laskeakaan.
      Oletko aivan varma että itse osaat?

      • Anonyymi

        VPN palvelua Tor verkko ei tuo anonymiteettiä!
        W10 tunnisteet näkyy kuitenkin, Windows vakoilu.


    • Torolffi

      Hei vaan heiluvilles
      Sinä et vaan osaa.
      Mutta mistä johtuu, ettei edes huumeveikkoset osaa käyttää TOR-verkkoa oikein? Onhan siinä henki ja elämä kyseessä heillä. Juuri äsken YLE;n uutiset kertoo, että lauma hörhöjä jäi kiinni kun käyttivät TOR-verkkoa huumebisneksiin. KUn käyttää sitä verkkoa oikein, niin on mahdotonta jäljittää verkon käyttäjää, olipa sitten NSA tai mikä hyvänsä temppuilija jäljittämässä.

      • päivystävä-poliisi

        Eihän sitä tarvitse kuin ottaa kiinni yksi TOR-verkon käyttäjä, ja kehoittaa häntä paljastamaan muita käyttäjiä, niin saa mukavan saaliin narkomaaneja, ja selvittää samalla kokonaisen nipun omaisuusrikoksia.


      • Kastanyeti112
        päivystävä-poliisi kirjoitti:

        Eihän sitä tarvitse kuin ottaa kiinni yksi TOR-verkon käyttäjä, ja kehoittaa häntä paljastamaan muita käyttäjiä, niin saa mukavan saaliin narkomaaneja, ja selvittää samalla kokonaisen nipun omaisuusrikoksia.

        Huume poliisi osta bentley


      • Anonyymi
        Kastanyeti112 kirjoitti:

        Huume poliisi osta bentley

        Useinkin me poliisit teemme myös niin, että napattuamme jonkun TOR-huumeveikkosen, kirjoittelemme mukamas hänenä hänen suosimilla foorumeillaan, ja täten saamme lisää kiinni TOR-huumeveikkosia, eli hänen asiakkaitaan.


      • Anonyymi
        päivystävä-poliisi kirjoitti:

        Eihän sitä tarvitse kuin ottaa kiinni yksi TOR-verkon käyttäjä, ja kehoittaa häntä paljastamaan muita käyttäjiä, niin saa mukavan saaliin narkomaaneja, ja selvittää samalla kokonaisen nipun omaisuusrikoksia.

        Öh... Itsekin käytän, ja olen käyttänyt TOR -verkkoa jo vuosia, enkä edelleenkään tiedä ketään toista ihmistä joka käyttäisi TOR -verkkoa, niin ... miten tässä ketään muuta voi paljastaa...?

        Itse asiassa, perheeni lisäksi en tiedä ketään muutakaan joka käyttää nettiäm joten tämänkin suhteen asiat ovat varsin hypoteettisia...


    • Hei.altti.hoppasDEbrabra

      Koska tässä kirjoitat mainosta, mainoksen päälle. Siinä selitys, siinä vastaus, siinä syy miksi tämä toimii. Onko myynnissä Kela käsittelijöiden osoitteita, nimiä, hyvää korvausta vastaan?

      • 998877

        Kuinka maksat?


      • Anonyymi
        998877 kirjoitti:

        Kuinka maksat?

        Munalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munalla!

        Joskus aikoinaan oli mainos "Munalla töihin ..." mutta ethän sinä sellaisesta mitään tiedä.


      • Anonyymi

        KELA käsittelijän nimi näkyy siinä päätöksessä, ja erikseen on KELAsta tilattavissa lista ketkä ovat tietojasi käsitelleet ja katselleet...


    • Anonyymi

      Morot ei muuta asiaa mulla jatkakaa keskustelujanne laitoin kommentin tänne vain siksi että tää keskustelu nousee taas ajankohtaiseksi heheheheheheheheh

    • Anonyymi

      Yksinkertanen homma kun sen osaa.

    • Anonyymi

      Sallittu vain suomen pistä.

    • Anonyymi

      Yhdistä suomalaiseen VPN palvelimeen tai käytä puhtaasti Suomessa sijaitsevaa TOR pistettä.

    • Anonyymi

      Palstakin osaamattomuuttaan kyselee " Käytätkö TOR:ia".
      Tiedoksi: En edelleenkään käytä!

      • Anonyymi

        Tai vielä.


    • Anonyymi

      Saakos sieltä 9mm reijittäjää, niitteineen .Bablo Sinolsa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe