Rakastan sua mies

Mävain1

Olet ollut monta vuotta mielessäni,
joka ainoa päivä ja yö olen haaveillut pääseväni lähellesi. Olen halunnut pyytää sua johonkin kahdestaan, juttelemaan ehkä suutelemaan. Himoitsen sua ja haluan lähellesi. Haluan pitää sua hyvänä, niin kuin nainen miestä voi hyväillä. Nukahtaa viereesi ja herätä siitä uuteen aamuun. Riidellä ja sopia. Unelmoida ja elää. Tahtoisin tietää kaiken, mitä teet, mistä pidät ja mitä inhoat. Tahtoisin nähdä sinut unisena, levänneenä, vihaisena ja iloisena. Kuuntelisin mielelläni juttujasi ja unelmiasi. Toivoisin, että saisit toteuttaa toiveitasi. Rakastan sua mies niin paljon. Silmäsi ovat kuin timantit, johon haluaisin tuijottaa. Ääntäsi haluaisin kuunnella iäti. Tahtoisin kätesi ympärilleni, enkä haluaisi koskaan pois. Olen rakastunut sinun luonteeseesi ja voimakkaaseen itseluottamukseen. Tahtoisin kainaloosi käpertyä ja unohtaa ulkopuolisen elämän. Olen sanonut sulle rakastavani ja se on 100% totta. Tulisin luoksesi, jos pyytäisit tai haluaisit... mutta olet kertonut, että et tunne samoin.
Tuntuu kuin elämältäni olisi otettu pohjaa pois, muutama lauta revitty irti. Tuska tuntuu välillä joka lihaksessa ja elimessä...varsinkin silloin kun olet lähellä, melkein käden ulottuvilla. Tiedän, petän itseäni kaipaamalla sinua näin kovasti. Unohtamalla kaikki muu... kun lähdet tulen murtumaan täysin! Saanhan silloin lähettää viestejä tai kuulla edes jotain sinusta. Kuolen ikävästä jo nyt. Siellä missä nähdään en voi sulle näyttää tunteitani, vaikka sisälläni roihuaa liekit, jotka polttavat aina vain enemmän.
Rakastan sua mies ikuisesti!

71

986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakkauttakaunista

      <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    • Tykästynyt.nyt

      Mahtavaa tekstiäsi on ilo lukea! Jatka samaan malliin ikuisesti. Tykkään siitä.

      • Mävain1

        Tykkäispä tämä kyseinen mieskin:(
        Nytkin niin hirveä ikävä! Tekis mieli pistää pää pensaaseen ja jäädä sinne, toivoa... jospa tunteet kuolisivat ja jättäisivät tän ikävän taakseen. Tiedänhän minä, että pitäisi jatkaa vain matkaa, mutta minkäs teet kun tunteet myllää sisälläni myrskyn tavoin. Tahtoisin häneltä viestiä, tahtoisin jutella... edes jostain! Se helpottaisi. Mutta, jos toinen ei tunne samoin...miksi hän edes välittäisi! Miksi hän haluaisi lohduttaa vaikka haluaisinkin...osaako miehet edes! Tietääkö ne miltä tuntuu rakastua päästä varpaisiin ja yrittää sitten unohtaa...


    • fairytalee

      Kaunista.
      Kuin satua..
      Hyvää yötä<3

    • SulleMinna

      Kaikkea hyvää, kaikesta huolimatta, älä anna unelmien koskaan kuolla.

      • Mävain1

        Tämänhetkinen suurin unelmani olisi, että hän tuntisi samoin minua kohtaan... ja vielä kertoisi sen!


      • Mävain1

        Ehkä olisin saanut siirrettyä tunteet taka-alalle jo aikaisemmin, jos tämä mies olisi hetken keskustellut asiasta "vakavasti"...vaikka ei itse tunne samoin. Hänellä on kuitenkin viisaita ajatuksia, joita olisi voinut tuoda esille... eikä vain olemalla hiljaa.
        Itse naisena olisin tarvinnut... ehkä miehet eivät ymmärrä tai heillä ei vain ole tarvetta ajatella mistä toisesta oikeasti tuntuu...


      • oletkaunismyösjatkossa

        En yleistäisi, ehkä tällä. Moni olisi jo sulanut tai käyttäytynyt kauniimmin.


      • sivustakysyn
        oletkaunismyösjatkossa kirjoitti:

        En yleistäisi, ehkä tällä. Moni olisi jo sulanut tai käyttäytynyt kauniimmin.

        Kuka on kaunis myös jatkossa?


    • Pyhätvähissä

      Kyllä mä voisin tulla sinne kellon alle, mutta minä vuonna. Ja kävellä Espalla käsi kädessä

    • Rakasoletsinäkin

      Kerro tuo sille kaipaamallesi konkreettisesti. Eihän tuosta voi kukaan pahastua. Ajatuksesi on kaunis ja sinä olet selvästi hyvin herkkä nainen ja toivon todellakin, että tavoitat omasi. Sinä tunnet hänet, joten laita viestiä puhelimeen. Uskon, että hän tuntee samoin sinua kohtaan.

      • Mävain1

        Ei hän tunne samoin, jos niin olisi...ei olisi tarvetta kirjoittaa täällä. Tämäkin sinällään todella tyhmää...


    • tunteisiinvetoavaa

      Olet selvästi rakastunut!

    • miesjokarakastaa

      Sinun olisi hyvä unohtaa tuo. Leikkii tunteilla ja on selvä pelimies! Etsi uusi, joka välittää sinusta ja on arvoisesi.

      • SenTiedän

        Ei ole pelimies, jos tää ap. on Minna. Mies on kunnon mies joka rakastaa omaa vaimoaan, ei tätä naista. Minna on heikoilla jäillä ja hukuttaa vain itsensä.


      • Mävain1

        Tämä mies ei leiki mitään, ei ole vain tunteita minua kohtaan ja se on tullut selväksi enemmän kuin tosi on tosi! Pääsen hänestä kyllä eroon ja pystyn unohtamaan tai ainakin siirtämään hänet taka-alalle. Hän on kunnollinen mies! Arvostan myös sitä, että olen saanut tuntea hänet ja saanut purkaa itseäni hänelle... vaikka ehkä häntä ei kiinnostakkaan. Ymmärrän missä mennään... ehkä löydän vielä miehen, jota kohtaan tunnen samoin kuin häntä kohtaan. Olen ollut tyhmääkin tyhmempi rakastunut nainen... pyydänkin häneltä sydämestäni anteeksi kaikkea ja toivon, että hän jollakin tavalla ymmärtäisi minua ja antaisi anteeksi. En oikeasti ole luonteeltani näin tyhmä ja "hullu"... ennen häntä olin uskollisuuden perikuva ja sitä arvoa etsin nyt itsestäni uudelleen. Hän vain osui elämässäni sellaiseen hetkeen, joka aukaisi silmäni monellakin tavalla ja oikeastaan olen siitä hänelle kiitollinen.


      • miesjokarakastaa
        SenTiedän kirjoitti:

        Ei ole pelimies, jos tää ap. on Minna. Mies on kunnon mies joka rakastaa omaa vaimoaan, ei tätä naista. Minna on heikoilla jäillä ja hukuttaa vain itsensä.

        Älkää aina pommittako Minnaa. Ette tiedä hänestä mitään. Mitä tiedätte esim. siitä, miten tämä mies on toiminut Minnaa kohtaan? Tai siitä millainen elämä Minnalla on. Loukkaavaa sanahelinää, jos väitätte että nainen on heikoilla ja hukuttaa itsensä.


      • Sivusta
        miesjokarakastaa kirjoitti:

        Älkää aina pommittako Minnaa. Ette tiedä hänestä mitään. Mitä tiedätte esim. siitä, miten tämä mies on toiminut Minnaa kohtaan? Tai siitä millainen elämä Minnalla on. Loukkaavaa sanahelinää, jos väitätte että nainen on heikoilla ja hukuttaa itsensä.

        Ei sanahelinää vaan viisautta.


      • Mävain1
        Sivusta kirjoitti:

        Ei sanahelinää vaan viisautta.

        Viisautta ei ole se, että pilkkaa ja halveksii ihmistä joka kärsii...Vaikka olisi varattuna varattuun rakastunutkin. Sitä vain sattuu ja sen ymmärtää vasta sitten, kun se omalle kohdalle tulee.

        Rakastuminen toiseen ihmiseen on jokaisella ihmisellä ainutlaatuinen ja hauras kokemus. Jokainen toimii silloin oman harkintansa mukaisesti, omaa elämäntilannettaan mukaillen. Joskus "järki" jää taustalle ja tunteet astuvat sen asemaan.

        Se, että saa kieltävän vastauksen rakkauteensa tuo surua ja fyysistä kaipuuta, jonka käsitteleminen vie aikansa. Toisilla enemmän kuin toisilla. Riippuen siitä, kuinka helposti yleensä rakastuu.
        Varsinkin, jos vielä näkee usein tätä rakastumisen kohdettaan eikä pysty jostakin syystä estämään näkemistä. Aika tekee varmasti tehtävänsä, jos toista ei näe... mutta, jos jokainen uusi kohtaaminen tuo tunteet esiin ja sen raastavan ikävän toista kohtaan... ei se ole helppoa! Jokainen ihminen rakastuu erilaisesti. Ihastumisia tulee ja menee, mutta rakastuminen on hieman erilaista.

        Se kuinka rakkauden kohde ymmärtää rakastuneen ihmisen tunteita ja sitä ikävää, onkin sitten toinen juttu.


      • SulleMinna
        Mävain1 kirjoitti:

        Viisautta ei ole se, että pilkkaa ja halveksii ihmistä joka kärsii...Vaikka olisi varattuna varattuun rakastunutkin. Sitä vain sattuu ja sen ymmärtää vasta sitten, kun se omalle kohdalle tulee.

        Rakastuminen toiseen ihmiseen on jokaisella ihmisellä ainutlaatuinen ja hauras kokemus. Jokainen toimii silloin oman harkintansa mukaisesti, omaa elämäntilannettaan mukaillen. Joskus "järki" jää taustalle ja tunteet astuvat sen asemaan.

        Se, että saa kieltävän vastauksen rakkauteensa tuo surua ja fyysistä kaipuuta, jonka käsitteleminen vie aikansa. Toisilla enemmän kuin toisilla. Riippuen siitä, kuinka helposti yleensä rakastuu.
        Varsinkin, jos vielä näkee usein tätä rakastumisen kohdettaan eikä pysty jostakin syystä estämään näkemistä. Aika tekee varmasti tehtävänsä, jos toista ei näe... mutta, jos jokainen uusi kohtaaminen tuo tunteet esiin ja sen raastavan ikävän toista kohtaan... ei se ole helppoa! Jokainen ihminen rakastuu erilaisesti. Ihastumisia tulee ja menee, mutta rakastuminen on hieman erilaista.

        Se kuinka rakkauden kohde ymmärtää rakastuneen ihmisen tunteita ja sitä ikävää, onkin sitten toinen juttu.

        Kirjoita kaikessa rauhassa tänne, aina kun siltä tuntuu, älä välitä pätkääkään noista rutinaliisoista jotka on muka niin tietävinään, niin tietävinään, niin sinut kuin miehen ja vielä vaimot kaupan päälle, ovat
        niitä työkseen räkyttäviä kun omassa elämässä ei ole sisältöä tarpeeksi niin käydään sitten kiinni muiden elämään, rassukoita ovat mutta osa naisista vain on sitä kaliberia. Ollaan muka toisen / toisten yläpuolella ja katsotaan oikeudeksi sitten toimia sen mukaan. Oikeasti eivät kuitenkaan ole yhtään kummempia kuin muutkaan, melkeinpä päinvastoin. Kunpa ihmiset osaisi olla niin että kukin saisi elää ja olla tavallaan eikä kaikkeen tarrattaisi kiinni kuten nyt tässäkin ketjussa mutta ehkä se ei koskaan onnistu kaikkien kohdalla.
        Kaikkee hyvää sulle ja jaksamisia elämäntilanteeseesi.


      • EiPilkkaa
        Mävain1 kirjoitti:

        Viisautta ei ole se, että pilkkaa ja halveksii ihmistä joka kärsii...Vaikka olisi varattuna varattuun rakastunutkin. Sitä vain sattuu ja sen ymmärtää vasta sitten, kun se omalle kohdalle tulee.

        Rakastuminen toiseen ihmiseen on jokaisella ihmisellä ainutlaatuinen ja hauras kokemus. Jokainen toimii silloin oman harkintansa mukaisesti, omaa elämäntilannettaan mukaillen. Joskus "järki" jää taustalle ja tunteet astuvat sen asemaan.

        Se, että saa kieltävän vastauksen rakkauteensa tuo surua ja fyysistä kaipuuta, jonka käsitteleminen vie aikansa. Toisilla enemmän kuin toisilla. Riippuen siitä, kuinka helposti yleensä rakastuu.
        Varsinkin, jos vielä näkee usein tätä rakastumisen kohdettaan eikä pysty jostakin syystä estämään näkemistä. Aika tekee varmasti tehtävänsä, jos toista ei näe... mutta, jos jokainen uusi kohtaaminen tuo tunteet esiin ja sen raastavan ikävän toista kohtaan... ei se ole helppoa! Jokainen ihminen rakastuu erilaisesti. Ihastumisia tulee ja menee, mutta rakastuminen on hieman erilaista.

        Se kuinka rakkauden kohde ymmärtää rakastuneen ihmisen tunteita ja sitä ikävää, onkin sitten toinen juttu.

        Joka vuosia kirjoittaa julkisesti tänne elämästään menköön terapiaan.


      • sinähäntässääriset
        EiPilkkaa kirjoitti:

        Joka vuosia kirjoittaa julkisesti tänne elämästään menköön terapiaan.

        Mee kuule itse. Eiköhän tämä ole juuri kirjoittamista varten! Tänne saa kuka tahansa kirjoittaa niin paljon kuin huvittaa.


    • Mävain1

      Ehkä tämä riittää nyt. Sain kokea hänen suunnaltaan jotakin, mikä pisti myös ajattelemaan asioita. Toivottavasti saan pidettyä tämän vihan tunteen, kun hänet näen seuraavan kerran!

      • elämääsivusta

        Voimaa sinusta nainen löytyy tekstiesi perusteella. Älä anna yhden miehen pilata elämääsi. Löydät paremman, joka arvostaa sinua.


      • Mävain1
        elämääsivusta kirjoitti:

        Voimaa sinusta nainen löytyy tekstiesi perusteella. Älä anna yhden miehen pilata elämääsi. Löydät paremman, joka arvostaa sinua.

        En ole etsinyt miestä elämääni, enkä myöskään etsi... tämä tuli "puskista".
        Poistuu tämäkin.


      • elätoivossa
        Mävain1 kirjoitti:

        En ole etsinyt miestä elämääni, enkä myöskään etsi... tämä tuli "puskista".
        Poistuu tämäkin.

        Olet rakastunut, miksi luovutat?


      • Mävain1
        elätoivossa kirjoitti:

        Olet rakastunut, miksi luovutat?

        Pakko.


    • Auvä

      Ulkona paistaa aurinko. Nukuin hyvin. Olen todella laiskalla päällä. Motivaationi ja laiskuus ehkä johtuu siitä että et ole täällä minun kanssani.

      • Mävain1

        Hieman nyt huvittaa viestisi. Ei hän minua mieti eikä odota. Hän toivoisi enemmänkin, että katoisisin ja häviäisin johonkin missä pippurikaan ei kasva. Sellaisen tuntemuksen hän antaa kun tavataan tai viestitellään.


    • Mävain1

      Kyyneleet valtaavat sydämeni,
      virtaavat poskiani pitkin,
      tuska raastaa sisintäni isolla raastimella,
      kipu kasvaa valtoimenaan sisälläni,
      kaipaus korventaa,
      palaa tulipalon tavoin,
      kuumana kuin laava,
      jähmettyen lopulta lopulliseen hiljaisuuteen.

    • miesitäsuomesta

      Ei kannata kirjoittaa tänne noin kauniisti! Olet taitava tuossa, mutta täällä se on turhaa. Vai uskotko, että hän on täällä?

      • Mävain1

        Mitäpä hän täällä tekisi...


    • Elämääsuurempi

      Pakkohan se rakkaus on johonkin jollekin kertoa kirjoittaa.

      • todellistarakkauttatämä

        Rakastumisen täytyy olla elämää suurempaa ja kiduttavampaa, jos aloittaja osaa sen noin hyvin kuvata.


    • enmerkitsemitään

      Olihan kylmää kyytiä, kuin ruttotautinen!

    • Mävain1

      En tiedä luetko, mutta jos kuitenkin satut lukemaan.
      Rakastan sua niin paljon, että lähelläsi olo töissä on tuskaa kun ei pääse lähemmäksi. Vaikeaa yrittää olla niin kuin tunteita ei olisi ja käyttäytyä asiallisesti. Vaikka pelkää ja vapisee sisäisesti. Et taida sitä ymmärtää, kun tunteita ei sulla ole. Et tiedä kuinka paljon kaipaisin halaustasi! Et tiedä kuinka paljon odotan näkemistäsi...mutta petyn joka kerran, kun et huomaa mua ollenkaan. Kahvia tarjoilet kyllä muille ja olet ystävällinen.
      Tietäisitpä vain kuinka paljon olen sua töissä puolustanut!

      • psykoakalle

        Luuletko psykoakka että toisen puolustaminen on syy tuolle toiselle olla nyt täysin rakastunut sinuun? hohooohohohoooooo Harhainen byllerö psykoakka.


      • Mävain1
        psykoakalle kirjoitti:

        Luuletko psykoakka että toisen puolustaminen on syy tuolle toiselle olla nyt täysin rakastunut sinuun? hohooohohohoooooo Harhainen byllerö psykoakka.

        Hän tietää, että kirjoitan täällä. Jos tuo olisi häneltä... on hyvä, ettei mitään tapahtunut! Täällä on helppo haukkua ja soimata. En tarkoittanut, että pitäisi minua rakastaa tuon takia, vaan miettiä ketä oikeasti on ystävä. Kaikki ihmiset eivät ole sitä mitä edessä/ kasvotusten näyttävät.


      • miesitäsuomesta
        Mävain1 kirjoitti:

        Hän tietää, että kirjoitan täällä. Jos tuo olisi häneltä... on hyvä, ettei mitään tapahtunut! Täällä on helppo haukkua ja soimata. En tarkoittanut, että pitäisi minua rakastaa tuon takia, vaan miettiä ketä oikeasti on ystävä. Kaikki ihmiset eivät ole sitä mitä edessä/ kasvotusten näyttävät.

        Mies ei arvosta naisia, jos noin kirjoittaa. Ansaitset parempaa!


      • Työyhteisö

        Luuletko että Hannulla on helppo olla lähelläsi, kun hän tietää että olet rakastunut häneen? Hän ei halua antaa väärää kuvaa, kun hänellä ei ole tunteita sinua kohtaan. Välttelee koska olet ahdistellut häntä jo monta vuotta. Voitko ymmärtää että hänelläkin voi olla hyvin vaikeeta olla töissä kun ei voi olla normaali oma itsesnä.


      • syyttelytsyvältä
        Työyhteisö kirjoitti:

        Luuletko että Hannulla on helppo olla lähelläsi, kun hän tietää että olet rakastunut häneen? Hän ei halua antaa väärää kuvaa, kun hänellä ei ole tunteita sinua kohtaan. Välttelee koska olet ahdistellut häntä jo monta vuotta. Voitko ymmärtää että hänelläkin voi olla hyvin vaikeeta olla töissä kun ei voi olla normaali oma itsesnä.

        On kyse sit Hannusta tai kenestä tahansa, ihastuminen työpaikalla on juuri tuota. Varmasti vielä vaikeampaa sille, joka on kertonut tunteensa toiselle ja saanut pakit! Ei se ole helppoa kenellekkään.


      • liiankohtelias

        Älä mieti näitä syytöksiä täällä! Olen seurannut sinun tekstejäsi ja olet aina kirjoittanut ystävällisesti tästä miehestä. Yhtä en ymmärrä, miksi mies antoi sinun viestitellä? Miksi ei kieltänyt sitä?


      • kerroihmeessä
        Työyhteisö kirjoitti:

        Luuletko että Hannulla on helppo olla lähelläsi, kun hän tietää että olet rakastunut häneen? Hän ei halua antaa väärää kuvaa, kun hänellä ei ole tunteita sinua kohtaan. Välttelee koska olet ahdistellut häntä jo monta vuotta. Voitko ymmärtää että hänelläkin voi olla hyvin vaikeeta olla töissä kun ei voi olla normaali oma itsesnä.

        Tunnetko Hannun? Mistä tiedät ahdisteluista? Onko aloittaja yrittänyt tunkeutua Hannun seuraan työpaikalla? Oletko ollut paikalla? Miten aloittaja on ahdistellut? Onko tämä nyt varmasti juuri tuntemasi Hannu? Kirjoittaako aloittaja edes Hannusta?


      • Työyhteisö
        kerroihmeessä kirjoitti:

        Tunnetko Hannun? Mistä tiedät ahdisteluista? Onko aloittaja yrittänyt tunkeutua Hannun seuraan työpaikalla? Oletko ollut paikalla? Miten aloittaja on ahdistellut? Onko tämä nyt varmasti juuri tuntemasi Hannu? Kirjoittaako aloittaja edes Hannusta?

        Tunnen Hannun ja aloittaja kirjoittaa Hannusta.


      • mietitäänyhdessä
        Työyhteisö kirjoitti:

        Tunnen Hannun ja aloittaja kirjoittaa Hannusta.

        Mistäpäin suomea hannu on?


      • numerontietää
        Työyhteisö kirjoitti:

        Tunnen Hannun ja aloittaja kirjoittaa Hannusta.

        Kerro sille "Hannulle" sitten, että voi ihan suoraan sanoa, mitä ajattelee...ei tarvitse yksin niitä märehtiä. Haukkukoon suoraan ja antakoon kuulua...pääsenpä paremmin eroon tunteista ja opin tuntemaan hänen oikean luonteensa.


    • kiellettyviestittely

      Satutettu,
      syvältä sydämestä sattuu,
      ikävä jäi ikuinen,
      ei näin elämä saisi satuttaa!

    • kirjoitahänelle

      Rakastat häntä oikeasti! Miksi kirjoitat tänne?

    • Mävain1

      En jaksa enää näitä. Toivon, ettei kukaan teistä koskaan joudu samaa kokemaan. Ainoa, millä on merkitystä on hänen ajatukset ja ne nyt on tullut aikoja sitten selvitettyä. Hyvästit palstalle! Kiitos solvamisesta ja moraalisaarnoista! Hyvästit hänelle! Kiitos ymmärtämisestä ja ystävällisyydestä, vaikka varmasti olin "paskapaperin" kaltainen ääliö. Jos hän haluaa loukata tai sanoa vielä jotakin... tietää kyllä mihin viestiä lähettää...ei tarvitse tänne niitä laittaa!

      • syytönolet

        Jos mies loukkaa tuollaisen viestin jälkeen on hän itse ääliö!


    • Näkemisiin

      Lämpöisiä ajatuksia

      • loukattuliikaa

        Aloittaja kirjoitti hyvästi, ei näkemisiin!


    • rekanallejääty

      Rakastumisessa tarvitaan molemminpuolista juttua, jotakin jonka toinen antaa tietämättään tai tahallaan. Esimerkiksi olemalla liian kohtelias tai ystävällinen. Naiset ja miehet osaavat tämän. Flirttailu on yksi vaaratekijä työpaikoilla. Viaton flirtti saattaa tuoda tunteet esille, jos esim. avioliitossa tai elämässä on jokin asia pielessä. Aikuinenkin ihminen, vaikka olisikin varattu voi ihastua aluksi toisen luonteeseen tai ystävällisyyteen. Varsinkin jos hän ei ole tottunut saamaan tällaista huomiota. Aikuinen kuitenkin ymmärtää, että ihastus on ohimenevää, jos sitä ei ruokita jollakin tavalla. Tämä tapa voi olla työpaikalla vain jo se näkeminen. Varatutkin rakastuvat riippuen omasta elämäntilanteestaan ja siitä antaako toinen osapuoli siihen vielä jotakin tunteitalisäävää. Työpaikalla rakastuminen on vaikeata. Rakastumisen kohdetta näkee useasti, vaikka yrittää unohtaa. Siksi unohtaminenkin, vaikka ajattelisi järkevästi ei aina onnistu. Työpaikalla ei ole mahdollisuutta näyttää tunteitaan ja se vaikuttaa vaistomaisesti rakastuneen toimintatapaan. Rakastunut yrittää vältellä kohdetta tai sitten yrittää olla kohteen kanssa mahdollisimman paljon. Tapauskohtaisesti. Jos, kohde antaa lupaa viestitellä tai jotain muuta vastaavaa, ei unohtaminen onnistu. Kohteen pyyntö, että ollaan vain kavereita ei myöskään yleensä onnistu, jos tunteet ovat voimakkaat. Loukkaantumisia tulee varmasti! Toivottavasti kukaan ei kokisi työpaikkarakkautta. Ei ole mitenkään helppoa.

    • sydämestätämä

      Voimia Minnalle. Toiv joskus saat Hannusi.

      • minnaaeikiinnosta

        Tämä Minna ei koskisi Hannuun pienellä sormellaankaan. Saanut niin tarpeekseen tässä pienessä ajassa. Oppinut tuntemaan sen ihmisen todellisen luonteen.


      • irlvainmerkitsee
        minnaaeikiinnosta kirjoitti:

        Tämä Minna ei koskisi Hannuun pienellä sormellaankaan. Saanut niin tarpeekseen tässä pienessä ajassa. Oppinut tuntemaan sen ihmisen todellisen luonteen.

        Otetaan huomioon, että täällä on ainakin kaksi Minnaa, jotka kaipaavat Hannua!


      • Höpöjä

        Täällä voi mihinkään uskoa. Kuka vaan voi kirjoittaa valheita.


    • Ceevee13

      Oletko kirjailija?

      • entietääkseni

        Kuinka niin?


    • eiyhdessävaanyksin

      Saman taivaanrannan alla kuuta katsellaan,
      virheistä oppimalla elämää eletään.
      Tunteet kerrottu,
      hyvästit jätetty,
      jatkamme matkaa,
      toinen sydän riekaleena,
      muserrettuna,
      toinen helpotuksesta iloisena,
      huojentuneena.

    • naiseltamiehelle

      Mä niin toivon, että lukisit tämän!
      Toivon sydämestäni, että joudut joskus kokemaan todellisen rakastumisen ja sen, että kohde ei pidä sitä asiaa minään. Toivon, että hän ei ymmärrä eikä vastaa viesteihin. Toivon, että olisit hänelle kuin ilmaa.
      Mä niin toivon, että joku pilaa sun elämäs kokonaan, vie siitä ilon mennessään ja tuo ikävän ja kaipuun mukanaan...sellaisen mitä olen kokenut aivan liian monta vuotta.
      Olisin päässyt helpommalla, kun olisin ajanut rekan alle alkuvuodesta niin kuin ajattelin. Olisin poissa näkyvistäsi ja saisit elää omaa elämääsi rauhassa.
      Mä niin toivon, että elämä muuttuu kohta paremmaksi kun pääsen sinusta enkä nää sinua enää koskaan. En vain ymmärtä tuollaista käytöstä mitä pidät minua kohtaan. Joo, rakastuin mutta pitääkö sitä silti vahingoittaa toista. Voihan sitä olla ystävällinen edes. Hiljaisuus ei ole ystävällisyyttä vaan tekee toiselle sellaisen tunteen, että on tyhmääkin tyhmempi saapas. Mä niin vihaan sua ja sitä, että tulit sekoittamaan elämäni. Miksi hitossa rakastuin?
      Sanot, että käyttäydyn huonosti sinua kohtaan....mitähän itse teet? Sanot, miksi en puhu sulle?... mitähä itse teet, kun et huomioi ollenkaan tai et vastaa viesteihin. Olen ääliö kun luulin sua toisenlaiseksi. Luulin sua hyväsydämiseksi mieheksi, joka aattelisi myös jotakin muuta kuin omaa napaansa. Mutta huomasin, kuinka itsesi täysi olet joka asiassa. Toisen ajatteleminen ei taida kuulua tapoihisi.

      • kuulostaaikävältä

        Hieno kirjoitus ja sangen ikävää tuollainen toiminta.


      • tyhmääkintyhmempi
        kuulostaaikävältä kirjoitti:

        Hieno kirjoitus ja sangen ikävää tuollainen toiminta.

        Tuo mies oli aivan ihana! Ei hänessä mitään vikaa ollut. Vihaan vain itseäni, kun menin kertomaan joskus aikoinani tunteeni hänelle. Olisin ehkä saanut olla se kaveri edes, jolle sai vitsailla niin kuin alussa oli. Sain huomiotakin ja hän sentään puhui minulle. Nyt on kaikki loppu ja elämä täysin poissa raiteeltaan.


    • Mävain1

      Onpahan vain niin .....

      • tahdonpois

        Elämä on julmaa pilaa! Kidutusta!


    • unohtuuko

      Pää täyteen ja...

    • JaKuulaOtsaan

      HooEtÄm

      • eiköniin

        Parempi saada kuula kalloon, kun rakastaa näin.


      • tuolla

        Mitä tarkoitat?


      • kunkuulaotsaan

        Toivotko aloittajan kuolemaa?


    • Mävain1

      Sattuu :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe