Kuumimmat kassat

Murr_

mistä löytyy kuumimmat kassaneidit?

38

719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä_löytyy

      Mistä löytyy terhakkaimmin pikku persettään pyörittävät markettien kärrypojat?

      Terveisin: Vanha linna ruuna

      ps. Terhakkaimpia pikku perseen pyörittäjiä minä poika panin linnassa ja olen myös 100% hetero, enkä mikään saatanan hinttari.

    • Niin_mistä_löytyy

      Mistä löytyy ne Euroopan ylivoimaisesti hönöimmät suvakit, joidenka maassa voin perseillä ihan kuin huvittaa ja ottaa helposti taikaseinästä makuu rahani jonka maan sinisilmäinen, hyväuskoinen, tyhmä kansa minulle omalla työllänsä vieläpä minulle ansaitsee ja poliisinsa sulkee kiltisti silmänsä kaikelta perseilyiltäni, sekä valtalehdet ja telkkari ja poliitikot nuolee nöyrästi persettäni ylistäen minua ja uskonveljiäni.

    • Kanta-asiakas

      ite voisin kyllä sanoo että alepassa on tosi nätti nainen kassalla. En vaan kehtaa kysyy kahville. Nimi alkaa I-kirjaimella. <3

      • okokeokeokeoe

        Todellakin!!


    • Minä_hoidan_tuon

      Joo älä kysele, mä voin hoidella koko tuon typyn jämerällä isolla paksulla jöötilläni ja kunnolla höylätä/porata, enkä jätä sulle, enkä edes matu pikkuruisille Iraki-pippeleille enää mitään tyydyttämisen arvoista jäljelle tuosta typykästä.

      ...hähhähhäh-häää !!!!

      • No_voi_vittu

        Taidat olla sellainen panomies ja hälyttävän muhkean parrun omaava mahtisonni.

        T: Kateellinen pikkunakki


    • Arkkipaavi

      Älykästä, tosiälykästä, pikkupippelipojat!

    • AivotOvat

      Mistä löytyy näiden palstojen aivottomimmat idiootit? En ole arvonnassa mukana.

    • Motonetttkoii

      Motonetin brunette on hot

      • smilepliis

        Kaikki motonetin brunetet eivät ole niin hot. Kassalla on aika usein nyrpeän oloinen tatuoitu brunette. Ei oikein sovellu asiakaspalveluun.


    • Tumppu777

      Alepan tyttö on kyllä kaupungin kaunein.

    • Ruuna1989

      Teboililla on niin suloinen vaalea tyttö, kaunis hymy!

    • tumpsuttaa

      Prismassa on kyllä parhaat!!

    • Keski-ikäinen_mies

      Prismassa se yksi vaalea nuori tyttö on kyllä paras, missitason kroppa ja kasvot, piirteet.

    • NainenJaIhana

      Prismassa on myös hotteja tummia poikia kassoina! Ja niin ystävällisiä, menen aina mieluiten juuri tumman pojan kassalle :)

      • kansanterveydelle

        Tumman pojan pääsiäismunassa saattaa tulla mukana yllätystäyte.


    • Keski_ikäinen_mies

      Eipä ole tullut niin huomioitua tuon äsken kehumani Prisman nuoren kassa/kauppa tytön pituutta, mutta kauneus kisojen lisäksi, jos vain pituudet riittää olisi tuossa tytössä myös ainesta malli markkinoille ja samantien. Jokatapauksessa aivan upea tyttö, tasoa löytyy ihanat suloiset kasvon piirteet ja koko paketti täysin kunnossa, aivan mahtava nuori tyttö.

    • Skinkka

      Ei pojat, noi ei oo mitää siihen Valtsun tykinlavettii nähden. Se on niin iso ja pahapäinen ainaki kännissä se vetäsee turpaa. Oon vaa nähny turvallisen välimatkan päästä.

    • Keski_ikäinen_mies

      Tuollaiset Valtsun tykinlavetit kierretäänkin hyvin kaukaa. Erityis huomio vielä kehuihini koskien Prisman nuorta vaaleaa kassa/kauppa tyttöä, hän on myös luonnonkaunis ja meikkiä ei oikein ollenkaan kasvoilla mielestäni, eli aito ja puhtaan kaunis.

    • ABCalepa

      Kyllä se hyvinkään kaunein kassaneiti löytyy ABC alepasta. Tumma noin 30v likka on kaunein.

    • Keski_ikäinen_mies

      Prisman nuori vaalea kassa typy on se kaikkein parhain. Laatu takuu, valio mirri.

      • yberp

        Jos on sama, niin hänellä on silmälasit. Sa nainen on todella hot!


      • Keski_ikäinen_mies

        EI ainakaan silloin ole ollut silmälaseja tällä minun ehdokas kaunottarella, kun olen häntä nähnyt kaupassa.


    • annamunkaikkikärsiä

      Täällä nämä 'mutantti eenokit' naisia haikailee, ja kyttäävät kauppojen kassalla.

    • Kestä_se

      Näin on kuule luonto muovannut vietin. Maailman luonnollisin asia, sama kuin ilman hengittäminen tuo kyttääminen. Et se sinäkään siinä kirjoittelisi, jos ei joku olisi äitiäsi aikoinaan ekaks vähän kyttäillyt ja jne.

    • Ciittiö

      Niin kyllä minäkin muistan, kun lähdin isän kanssa latotansseihin ja tulin äitin kanssa kotiin.

    • pullotus-

      Prisman mimmit saa housun edustan pullottamaan. Varsinki vaalea silmälasipäinen nainen.

    • Erkkeli

      Vain ääliö on kiinnostunut kaupan kassoista

      • vainiinon

        Siis ääliöt kiinnostuvat kauniista nuorista naisista vai? Onko kaupan kassalla työskentely mielestäsi niin vähäpätöistä, että kyseinen nainen ei voi olla kiinnostava? Vaimoni työskenteli nuorempana opiskelun ohessa kaupan kassalla.


      • LeeviTasanen

        Ei siitä ollut kysettä vaan sinusta, kuten edellä kerrottiin vain ääliöt .........


      • TaaviLesanen
        LeeviTasanen kirjoitti:

        Ei siitä ollut kysettä vaan sinusta, kuten edellä kerrottiin vain ääliöt .........

        Kyllä se oli yksikössä, eli vain ääliö.....


      • provolleprovoa
        LeeviTasanen kirjoitti:

        Ei siitä ollut kysettä vaan sinusta, kuten edellä kerrottiin vain ääliöt .........

        Itse oletkin sitten kiinnostunut vain kassapojista.


    • SmaarketinIsopomo

      Saamaaa mieltä. Vaikka amiksillaa olis isot tisut

    • HinkitOK

      Kenellä on kuumimmat kassit?

    • Röökinostaja

      No siis kyllä tänään Asemankadun K-Marketissa oli melkonen kissa kassalla! Huh huh!

    • Fillari-Ville

      Jaa, jaa . . . voi poijjaat! Oliskohan se niin että siitä puhe mistä puute . . .

    • Kuvankaunis

      Tosi ala-arvoista "keskustelua".Menevätkö kaikkien ääliöiden mielipiteet tosiaankin tämän palstan läpi.Jonkinlainen filtteri tarvittaisiin näiden matelija-aivojen ajatusten siilaamiseksi.Oksettaa !!!

    • xscdsc

      Prisman neidessä on vaan jotain! Kyllä ne värikkäät silmälasit on ilo silmälle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe