Kuka on oikeesti onnellinen?

Relationshipp

Jos tästä onnettomasta suhteesta erkanen. Niin varmaan en enää rupea elämääni kenenkään kanssa tiiviisti jakamaan. Tekis mieli sanoo noille deittipalstalaisille et älkää nyt helvetis hakeko ongelmia! Mut ymmärrän et vika on minussa. Mua masentaa. En usko et pari voisi pyyteettömästi toisiaan rakastaa. Enemmänki määrää taloudelliset ja käytännön asiat. Seksi tai sen puute ei ole syy ryhtyä elämään yhdessä. Täl hetkel vituttaa melkee kaikki asiat ja ihmiset. Olen väsynyt. Kiitos lukemisesta. Hei.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nytsentajusin

      Parisuhde hankaloittaa elämää ja seksikin laimenee ja vähenee. Sinkkuna olen iloisempi ja seksiäkin saa aina, kun haluaa. Parisuhteessa toinen aika ajoin ärsyttää, eikä tee silloin mieli seksiäkään, joka on vierasta minulle. Olen halukas ja innokas seksissä, parisuhde tappaa sen innon.

      Pitää kyllä erota, eikä koskaan alkaa enää vakisuhteeseen.

    • näinsevaaon

      Mahtaako itsessäkin olla vikaa eikä siinä kumppanissa pelkästään. Meepäs itseesi. Ehkä sillä kumppanillakin on helpompi olla ilman sua. Ootkos sitä tullut ajatelleeksi.
      Hänellä on huomattavasti helpompaa kui. Itsekäällä ihmisellä siinä vieressä.

    • Rtsiii

      Mitä paskalla, kun ei ole peltoakaan 😁

    • Jumalastaseuraava

      Minä. Olen aina ihan täpinöissä kun joku rypee paskassa liitossa. Ihmisten epäonnistuminen saa
      minut todella onnelliseksi, tunnen olevani parempi kuin muut.

    • kahjoatouhua

      Noinhan se menee munkin suhteessa. Käytännön asiat hoituu samoin talous kunnossa kun ollaan yhdessä, seksi ja läheisyys on puuttunut vajaan vuoden suhteesta. Jos ja kun tiet eroaa naiseni kanssa en todellakaan halua uutta parisuhdetta se on varma. tietty voi välillä treffailla ja nauttia seksistä mutta ei muuta. Yksinkin on parempi, kukaan ei määräile mitä teet ja koska on mitäkin. Kyllähän se turruttaa että ennen kiihkeä ja hyvä suhde muuttunut asuin kumppanuudeksi. Ja kun naisenikin sanoi että ei ylipäätään halua seksiä' eikä mullakaan löydy seksuaalista halua naistani kohtaan mutta näin toistaiseksi.

    • ytou

      Minä ainakin. Ehdin olla ex-liitossani (28vuotta sitä lystiä) pari vuotta oikein onneton (niin henkisten, kuin taloudellisten ja käytännöllisten asioiden vuoksi). Erosin, ja tsädäm, onni alkoi taas potkia! Löysin deittipalstalta myös pian uuden miehen. Sellaisen juuri minulle räätälöidyn ja sopivan :).

    • uukil

      Voi kun minäkin löytäisin juuri minulle tarkoitetun. Nykynen suhde sellasella tolalla, että lopun alkua meinaa.

    • popopp

      Haha. Parisuhteessa on tärkeintä, että talous ja käytäntö sujuu. Sillä jos ne eivät suju, niin ryppyjä tulee varmasti myös rakkauteen sekä sen kautta myös seksiin. Näin se menee.

      JOS tai KUN kokee oman parisuhteensa epätyydyttäväksi, niin ei auta kuin keskustella siippansa kanssa. Ellei mitään saada muuttumaan halutulla tavalla, tai puolison mielestä "kaikki on hyvin", on valittava eron tai epätyydyttävän suhteen välillä. Itse suosittelen edellistä. Ihmisten pitäisi erota enemmän, jos liittoa ei ole saatu päivitetyksi nykyisyyteen. Raskasta elää suhteessa, jota ei enää oikeasti ole. On vain kämppikset, jotka riitelevät tai mököttävät keskenään.

    • ylösalas

      noj ei kukaa

    • MinäAinakin

      Minä olen ainakin onnellinen.
      Rakastan perhettäni ja miestäni yli kaiken! On meilläkin vastoinkäymisiä ollut (ei liity parisuhteeseen eikä lapsi-vanhempi suhteeseen), mutta emme silti riitele keskenämme. Yhdessä olemme päässeet huonoista/surullisista ajoista yli.

      Lapset olemme kasvattaneet aikuisiksi, vanhemmat lapset ovat jo maailmalla ja kuopus armeijassa. Mieheni kanssa jo mietimme ja suunnittelemme, että mitä tehdään kun jäämme eläkkeelle. Kummallakin on omia haaveita ja sitten tietysti niitä yhteisiä, joita limittelemme jotta kumpikin saa haaveensa toteutettua. Ja juu, kyllä tiedän, että voihan olla etteivät ne ikinä toteudu, mutta se on sen ajan murhe. Haaveita täytyy olla!

      Rakastan miestäni yhä vieläkin, vaikka vuosikymmeniä on kulunut tapaamisestamme. Vatsakin on kasvanut, niinkuin minullakin ja askel hidastunut, kaikenlaista pikku kremppaa tahtoo jo 5-kymppisenä tulla. Koti-illat ja mökki vievät voiton monesta muusta menosta, mutta käymme toki matkoilla, ravintolassa syömässä ja elokuvissa.
      Pääasia on kuitenkin se, että viihdymme yhdessä!

      Eräs pitkään yhdessä ollut pariskunta sanoi lehtihaastattelussa ihanasti suhteestaan: rakkauskin on joskus ollut hiipumaan päin, muttei koskaan kummaltakin yhtäaikaa. Eli silloin kun toinen vähiten ansaitsee rakkautta niin silloin hän sitä eniten tarvitsee!

      Toivon kaikille teille onnea parisuhteisiinne, oli ne sitten millaisia tahansa!

    • katso_itesräsi_peiliin

      Hakeudu hoitoon, sitä sinä tarvitset.
      Ja mitä siit , jos muut on deittipalstoilla, se ei ole ongelma heille, vaikka sinulle on.
      Jos suhteesi on huono, on myös sinun juttusi, että se on huono , ei pelkästään kumppanisi. Voisit itse miettiä miksi suhteesi on huono.


      Jospa yrittäsit itseäsi muuutumaan, jotta suhteesi toimisi vai jätätkö sen aina suhteessasi toisen hartiollle ja teet mitä itseäsi huvittaa välittämättä miltä siitä toisesta tuntuu, koska se on just hyvä sinulle, mutta et välitä siitä toisesta.

    • so_simple

      Minä!

      Ensin olin vuonna 1 ja 2 onnellinen ex-liitossani, vuosikaudet. Kunnes ex muuttui aivan kummalliseksi ja omituiseksi. Lisäksi kiusasi lapsia. Erosin viimein, koska ex ei itse tiedostanut ongelmiaan eikä hakenut niihin apua.

      Eron jälkeen voin olla taas onnellinen! Sen kruunasi vielä uusi miesystävä, jonka löysin netistä. Hyvin lyhyen etsinnän jälkeen. Älä mollaa deittipalstoja!

      Parisuhteessa on tärkeää, suhteen ohella, että raha-asiat ja käytännön asiat hoituu. Tottakai on. Toimiva taloudenpito on kaiken perusta. Jos raha-asiat eivät ole balanssissa, vaan täysin kuralla, niin on aika vaikea olla onnellinen. Vai mitä?

      • so_simple

        PS: ja kun olet masentunut > et koe itseäsi onnelliseksi = hae itsellesi apua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe