Miten suhtaudutte,kun päin naamaa sanotaan...

päinnaamaa

......en halua sinua. Parisuhde kestänyt 5v ja seksiä ollut kolme kertaa.

30

132

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siihenonsyy

      Minä voisin sanoa noin heti alkuun ettei se enää kiinnosta, joten mieti kiinnostaako aloittaa suhde vai ei.

    • oma_valintasi

      5 vuotta ja 3 kertaa on ollut seksiä, johan tuo on sanomattakin selvää, ettei sun kumppania kiinnosta seksi, tai ei kiinnosta ainakaan sinun kanssasi!

      Mitä tuota itsestään selvää asiaa enää täällä keskustelupalstoilla ihmettelemään.
      Joko jatkatte kuten tähänkin asti, tai sitten otat eron.

      • SSSNA1

        Ei sitä "seksiä" kukaan mihinkää tarvi. Jos asiat on noin hyvällä mallilla niin jatkakaa. Jätätte vaan sen kolmenkin pois seuraavalla viisivuotis kaudella. Eri asia jos lapsia haluatte. Se onki ainoa asia mihin sitä "seksiä" tai käyttäisin sanaa lisääntymis-suorite tarvitaan. "Seksi" on sananakin jo niin kuvottava ja sairas.


    • Huokaus__

      Kuulostaa minun poikaystävältä

    • uytu

      En ole ollut tuollaisessa tilanteessa. Mutta jos en olisi saanut seksiä parisuhteessa säännöllisesti useampaa kertaa kuukaudessa, niin olisin jättänyt miehen. Ja jos mies olisi jossain vaiheessa osoittanut muutenkin, ettei halua minua; ei viihdy seurassani > ei oma-aloitteisesti halua tehdä kanssani mitään > ei ole kiinnostunut minun elämästäni ja ajatuksistani ym. ym. niin en minäkään olisi halunnut seksiä hänen kanssaan, olisin eronnut oitis.

    • Realisti__

      Sellaista tilannetta en omassa elämässäni osaa edes kuvitella. Olisin jo aikoja sitten häipynyt.
      Viisi vuotta ja seksiä muutama kerta? Onko tuo vitsi?

    • päinnaamaa

      Ei ole valitettavasti vitsi, sanoin asiasta,että onko 3 kertaa aika vähän, vastaus oli entä sitte. Itsellä halut aika kovat häntä kohtaan, mutta jotenkin tuntuu,että annan periksi. Puhuminen ei auta, on kuin puhuisi seinille. Kaikki muut asiat menevät edelleni ja ovat tärkeämpiä. Hän on nainen ja johtavassa miesten virassa. Viemäriputket kiinnostaa häntä enemmän kuin esim meikkaus tai kukkapenkit. Se seksuaalisuus jäänyt lienee sinne viemäriputkiin :(. Jotenkin tuntuu,ettei kaikki osaa parisuhdetta.

      • Miksi sinä sen kanssa olet kimppaan päätynyt? Vai luulitko, että se ajan saatossa muuksi muuttuisi?


      • 5847854

        "Hän on nainen ja johtavassa miesten virassa."

        Jos aloittaja itse on mies, niin ei siitä silloin mihinkään pääse, että tämän pihtaajan täytyy olla piilolesbo tai aseksuaali ja hän haluaa pitää miehen rinnallaan vain kulissien ja uran vuoksi, koska monessa työpaikassa ja suvuissakin ollaan vielä varsin vanhakantaisia näissä kuvioissa.
        Mutta siinä tapauksessa että molemmat olette naisia, se voi tosiaan johtua siitä, että seksi ei kiinnosta tai on muualla mieluisampi heila.
        Vai onko tämä nainen jo vaihdevuodet ohittanut, koska joillakin se tosiaan loppuu sitten siihen.


      • 5847854
        5847854 kirjoitti:

        "Hän on nainen ja johtavassa miesten virassa."

        Jos aloittaja itse on mies, niin ei siitä silloin mihinkään pääse, että tämän pihtaajan täytyy olla piilolesbo tai aseksuaali ja hän haluaa pitää miehen rinnallaan vain kulissien ja uran vuoksi, koska monessa työpaikassa ja suvuissakin ollaan vielä varsin vanhakantaisia näissä kuvioissa.
        Mutta siinä tapauksessa että molemmat olette naisia, se voi tosiaan johtua siitä, että seksi ei kiinnosta tai on muualla mieluisampi heila.
        Vai onko tämä nainen jo vaihdevuodet ohittanut, koska joillakin se tosiaan loppuu sitten siihen.

        Tietysti se perinteisempi aisankannattajan rooli on yksi vaihtoehto, etenkin jos yhteisiä lapsiakin on jossakin vaiheessa siunaantunut, mutta jos koko suhteen aikana ei juuri ole ollut intiimiä kanssakäymistä, silloin kysyjällä on jotain vääriä olettamuksia, jotka pitäisi nähdä oikeassa valossa.


      • pspo

        No puolisosi on joko aseksuaali tai lesbo. Hyväksy se ja jatka parisuhdetta ilman seksiä, tai eroa. Ei puoliso siitä ainakaan miksikään muutu.


    • aikahuonotilanne

      On mullekin joskus suutuksissa tuohon tyyliin sanottu, mutten siitä juuri välittänyt, kun todellinen toiminta kuitenkin oli ihan päinvastaista.

      Mutta tuo kuulostaa huonolta, jos ei teillä ole myös mitään toimintaa. Ei kumppaniasi ainakaan epärehellisyydestä voi syyttää, joten ehkä sun pitää sitten tehdä johtopäätöksesi ns.tosiasioiden eli tekojen perusteella.

    • ytou

      Olisin jo ajat sitten suhtautunut niin, että eroaisin. Ei tuollaisessa suhteessa mitään järkeä ole. Ei oikein mitään suhdettakaan.

    • popopp

      "Parisuhde kestänyt 5v.."

      Itse en laskisi ollenkaan noin. Seksiä kolme kertaa viidessä vuodessa kaikki muut asiat ovat tärkeämpiä kuin "kumppani" = missä se parisuhde oikein on? En edes tajua miksi sanot "Itsellä halut aika kovat häntä kohtaan". Miten VOI olla, ilman mitään vastakaikua? Nyt on viimeinen aika erota, sillä muuten et sinäkään osaa parisuhdetta. Ihmisen täytyy ymmärtää milloin nostaa kytkentä ja lähteä ajoissa.

    • päinnaamaa

      Niin,itsekin pidän tätä kaverisuhteena enää, en ajattele seksiä enää. Teen ruokaa hänen lapsilleen,että hän voi harrastaa. Taidan olla lapanen koko ukko. Ainakin oon liian kiltti.

      • ttrrii

        Juurikin noin. Liian kiltti olet. Niin minäkin olin. Sitten aloin ajattelemaan myös itseäni, ja sitä mitä haluan. Erosin, ja sen jälkeen on mennyt hyvin, paremmin kuin koskaan.


      • pqokqpolkls

        Ei tuokaan ihan terve tapa ole ajatella. "Teen ruokaa hänen lapsilleen, että häm voi harrastaa." Mitä jos tekisit perheenne lapsille ruokaa siksi, että he ovat sinulle tärkeitä ja haluat tehdä lapsille ruokaa? Vai koetko puolison lapset irrallikseksi osaksi elämääsi, että eivät ole muka oikeasti SINUN perhetäsi?

        Koko teidän suhteenne kuulostaa hyvin erikoiselta ja epätasapainoiselta. Sinun suhteesi jopa perheen lapsia kohtaan on outo. Ja naisen suhtautuminen seksiin on hyvin poikkeuksellinen, kun ei koskaan halua.

        Miksi olette yhdessä? Vissiin lasten takia et ainakaan siinä jumita, kun heistä huolehditkin velvollisuudesta etkä rakkaudesta. Ja seksin takia kumpikaan teistä ei ole yhdessä. Eli miksi?


    • oppeliini1

      Miksi et hae maksullista kodinhoitajatyopaikkaa? Ainakin saisit siitä kartutettua eläke-etuasi vanhuuden varalle.

    • Vuosi1984

      Oletko miettinyt mikä sinua pitää tuollaisessa suhteessa?

      • päinnaamaa

        en ole.


    • päinnaamaa

      ”Miten suhtaudutte,kun päin naamaa sanotaan päinnaamaa en halua sinua.”
      # sanoisin päinnaamaa, että palataan ehkä myöhemmin asiaan. Sitä odotellessa huolehdin asiasta toisaalla. Ota yhteyttä sitten jos tilanne muuttuu.

    • narski5

      Ikävältä tuntuu ainakin miehen näkökulmasta. Meillä vaimon kanssa oli kuivaa kautta muutama vuosi elämäntilanteen takia...minua teki mieli mutta vaimo kieltäytyi seksistä joka kerta. Karulta kuulostaa kun nainen sanoo yrityksistä huolimatta etten halua seksiä sun kanssa ja sitten vaimo vielä ihmetti miksi harmittaa.

    • niinsaaaa

      Olisin iloinen kun kuulen totuuden.

    • päinnaamaa

      Annoin pallon ja aikaa,että miettii onko valmis luopumaan taloudenhoitajasta, miettii rauhassa miten haluaa minua. En voi muuttaa toista ja itsellä on ikävä jo hellyyttä...

    • Lone_star

      Sulla on aika paha läheisriippuuvuus. Kannattaisi ottaa yhteyttä mielenterveystoimistoon.

      • haha.-63

        Jep, läheisriippuvuutta tuollainen on.

        Silmiin osui tuolla edellä myös:
        "Vuosi1984
        30.11.2016 20:29
        Oletko miettinyt mikä sinua pitää tuollaisessa suhteessa? "

        Ja etenkin vastaus:
        "päinnaamaa
        1.12.2016 9:36
        en ole. "

        Kannattaisi ihan aikuisten oikeasti miettiä miksi ITSE on suhteessa, eikä vaan äimistellä mitä se toinen osapuoli tekee. Juuri tämän palstan erityispiirre: paljon paasataan, haukutaan, arvostellaan ja ihmetellään mitä toiset tekee. Eikä koskaan mietitä omaa osuutta suhteessa. Itse tekee kaiken aina oikein, todella hienolla, parhaalla mahdollisella tavalla. Eikä sittenkään kyseenalaisteta sitä, vaikka parisuhde menee omasta mielestä pieleen. Tämäkin on vain ja ainoastaan sen toisen puoliskon vika.


    • tydyt

      Minun ei olisi pitänyt odottaa noin kauan. Jos seksiä ei olisi ollut kuukauteen ilman mitään syytä, tekisin jo tästä johtopäätelmän "puoliso ei halua minua". Ehkä aikaisemmin jo olisin ottanut asian puheeksi. Parisuhde, josta puuttuu seksi ja läheisyys ei ole parisuhde.

    • päinnaamaa

      Ja etenkin vastaus:
      "päinnaamaa
      1.12.2016 9:36
      en ole. ".....ei oo aloittajan kommentti. Ja miksikö olen vielä tuossa suhteessa, koska tykkään hänestä.

      • so_simple

        " koska tykkään hänestä. "

        Kamoon. Et ole tosissasi. Tai tietysti voit näin ajatella. Siitä huolimatta olet vahvasti läheisriippuvainen. Ainoastaan läheisriippuvainen voi olla suhteessa, jossa sanotaan päin naamaan ja asiat ovat muutenkin noin rempallaan. Normaali ihminen ei tuollaista suhdetta sietäisi. Ei silloinkaan, vaikka tykkäisi ja välittäisi puolisostaan. Ihmisen kun on rakastettava myös itseään. Muuten hän ei osaa rakastaa muitakaan - eikä tulla rakastetuksi. On epätervettä sietää ja kestää kaikenlaista, alistua, olla liian kiltti.


    • setänasse

      Jos on mennyt suhde päin persettä/vittua,niin erotkaa ihan sovussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1545
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe