Mitä tämä neitsyyden ihannointi on?

MelkoOutoa

Kummallisen vanhoillisen kuuloinen palsta, kun aikuiset ihmiset unelmoivat aikuisesta neitsyestä. Kuulostaa todella oudolta. Mikä tässä pohjimmiltaan on ajatuksena?

297

1350

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Old_school_man

      Onko neitsyydessä ja vanhoillisuudessa jotain pahaa? Totta kai sitä osasi nuorena mutta jo täysi-ikäisenä miehenä arvostaa, jos nuorella täysi-ikäisellä naisella oli neitsyys tallella. Osa näistä neitsyysjutuista tällä palstalla on kyllä uskoakseni kuitenkin ihan huumoria.

      • gdhdhfdfgd

        huumoria joka viihdyttää vain harvoja


      • HappamatPihlajanmarjat

        Niitä se harmittaa, joilla neitsyys on menetetty, että joku ei heitä niin kovasti arvostaisikaan. Tämä luo kuitenkin mukavasti valoa meidän elämään, jotka säilyttävät itsensä omaa miestään varten.


    • Puoliksi huumoria, vähän niin kuin Ferrarista unelmoiminenkin: Kiva olis kokeilla, muttei ikinä saa. Mutta toinen puoli tottakin. Onneksi ei olla yksin. Pari miljardia muutakin miestä maailmassa unelmoi neitsyestä.

      • MelkoOutoa

        "Pari miljardia muutakin miestä maailmassa unelmoi neitsyestä. "

        Mutta miksi?


      • Tarkoitat varmaan muslimeita? Tosin niitä ei ole noin paljon.


      • MelkoOutoa kirjoitti:

        "Pari miljardia muutakin miestä maailmassa unelmoi neitsyestä. "

        Mutta miksi?

        Vaikea sanoa. Jokin uutuudenviehätys siinä kai on. Miksi haluat mielummin uuden auton kuin käytetyn. Miksi käytät mielummin uutta kampaa, kuin käytetty, puhumattakaan hammasharjasta.


      • 2322
        Miesmannn kirjoitti:

        Vaikea sanoa. Jokin uutuudenviehätys siinä kai on. Miksi haluat mielummin uuden auton kuin käytetyn. Miksi käytät mielummin uutta kampaa, kuin käytetty, puhumattakaan hammasharjasta.

        Se että vertaa toista ihmistä käyttöesineeseen kertoo kyllä jo aika paljon. Ei kannata olla neitsyt kun siinä on näemmä riski erehtyä tuollaisen otuksen kelkkaan.


      • oksettava.ukko.on.joo
        2322 kirjoitti:

        Se että vertaa toista ihmistä käyttöesineeseen kertoo kyllä jo aika paljon. Ei kannata olla neitsyt kun siinä on näemmä riski erehtyä tuollaisen otuksen kelkkaan.

        Näin juuri. Tuo ukko on selkeesti joku sairas narsistinen paskakasa. Toivottavasti tuo paska kuolee syöpään, vaikka taitaa tosin ennemminkin kuolla viinaan, suomalaiset ukot kun on rapajuoppoja.


      • vanha_nainen

        On olemassa paljon miehiä, joilla ihmissuhde- , keskustelu-, ja seksitaidot ovat alle kaiken arvostelun; siksi he haluavat nuoria, kokemattomia naisia (tai pahimmissa tapauksessa pikkulapsia), joilla ei ole mitään vertailuaineistoa normaalien miesten käyttäytymisestä.
        Onnekseni olen tavannut älykkäitä, aikuisia miehiä, joille minun "kokeneisuuteni" seksuaalisesti on positiivista. Voidaan pitää hauskaa monin eri tavoin!

        PS. edelliselle vastaajalle: hammasharjan ostan kyllä uutena, mutta miten se on verrannollista seksiin???


      • hievuehbveugb
        2322 kirjoitti:

        Se että vertaa toista ihmistä käyttöesineeseen kertoo kyllä jo aika paljon. Ei kannata olla neitsyt kun siinä on näemmä riski erehtyä tuollaisen otuksen kelkkaan.

        Totta. Suhdemarkkinoilla ihminen on samaan aikaan sekä kulutushyödyke että palvelu. Palvelumyyntikin onnistuu paremmin, kun asiakkaalle tulee tunne omasta ainutlaatuisuudestaan.


      • oksettava.ukko.on.joo kirjoitti:

        Näin juuri. Tuo ukko on selkeesti joku sairas narsistinen paskakasa. Toivottavasti tuo paska kuolee syöpään, vaikka taitaa tosin ennemminkin kuolla viinaan, suomalaiset ukot kun on rapajuoppoja.

        Näin sitä päästiin taas haukkumisen ja solvaamisen ääreen. Henkilöhyökkäys ja shaming language sanoisi expua.

        Jos argumentointi on tuota luokkaa on turha jatkaa keskustelua.


      • vanha_nainen kirjoitti:

        On olemassa paljon miehiä, joilla ihmissuhde- , keskustelu-, ja seksitaidot ovat alle kaiken arvostelun; siksi he haluavat nuoria, kokemattomia naisia (tai pahimmissa tapauksessa pikkulapsia), joilla ei ole mitään vertailuaineistoa normaalien miesten käyttäytymisestä.
        Onnekseni olen tavannut älykkäitä, aikuisia miehiä, joille minun "kokeneisuuteni" seksuaalisesti on positiivista. Voidaan pitää hauskaa monin eri tavoin!

        PS. edelliselle vastaajalle: hammasharjan ostan kyllä uutena, mutta miten se on verrannollista seksiin???

        Ei sitä halua vähänkokeneisiin naisiin välttämättä pysty järjellä selittämään, kuten ei pysty selittämään miksi joku tykkää miehistä, naisista, lihavista tai sadeasuista.

        Hammasharja on mielestäni siinä mielessä osuva, koska se on myös intiimi asia, mutta käytetyssä hammasharjassa ei ole mitään riskiä käyttää, jos se on pesty. Ei silti huvita.


      • 2476
        2322 kirjoitti:

        Se että vertaa toista ihmistä käyttöesineeseen kertoo kyllä jo aika paljon. Ei kannata olla neitsyt kun siinä on näemmä riski erehtyä tuollaisen otuksen kelkkaan.

        Ei siinä ole mitään pahaa tai kummallista, että vertaa ihmistä käyttöesineeseen. Vertaus ei ole yhtäläisyys vaan jonkin ominaisuuden tai ilmiön samankaltaisuus.


      • Old_school_man
        vanha_nainen kirjoitti:

        On olemassa paljon miehiä, joilla ihmissuhde- , keskustelu-, ja seksitaidot ovat alle kaiken arvostelun; siksi he haluavat nuoria, kokemattomia naisia (tai pahimmissa tapauksessa pikkulapsia), joilla ei ole mitään vertailuaineistoa normaalien miesten käyttäytymisestä.
        Onnekseni olen tavannut älykkäitä, aikuisia miehiä, joille minun "kokeneisuuteni" seksuaalisesti on positiivista. Voidaan pitää hauskaa monin eri tavoin!

        PS. edelliselle vastaajalle: hammasharjan ostan kyllä uutena, mutta miten se on verrannollista seksiin???

        "On olemassa paljon miehiä, joilla ihmissuhde- , keskustelu-, ja seksitaidot ovat alle kaiken arvostelun;"

        En ole miesasiamies, mutta tämä on jo aikamoista oman sukupuoleni vähättelyä. Tietenkään kaikki miehet ei ole casanovia mutta seksitaidotkin kehittyvät, jos niitä pääsee harjoittelemaan.


      • EtSittenTajunnut
        Miesmannn kirjoitti:

        Näin sitä päästiin taas haukkumisen ja solvaamisen ääreen. Henkilöhyökkäys ja shaming language sanoisi expua.

        Jos argumentointi on tuota luokkaa on turha jatkaa keskustelua.

        Että itse vertasit juuri naisia hammasharjoihin?


      • Kolosysteemi
        oksettava.ukko.on.joo kirjoitti:

        Näin juuri. Tuo ukko on selkeesti joku sairas narsistinen paskakasa. Toivottavasti tuo paska kuolee syöpään, vaikka taitaa tosin ennemminkin kuolla viinaan, suomalaiset ukot kun on rapajuoppoja.

        Nii ih ja Suomalaiset ja Suomalaiset akat, katkeroituneita Feminstejä ja pää asiassa tasaarvo tyyppejä joille pittää veistää sängyn päälautaan kolo jokaisen panon jälkeen jos ne on itse sen panon halunneet ja aviomies veistää sitten omat kolonsa. Näistä koloista sitten pidetään lukua, että niitä on saman verran avio miehellä ja naisella, koska se on tasaarvoa. Sitte riidellään siitä jos toinen on yhden kolon toiselle velkaa, Näin on Tälläinen on Suomalainen nainen. Toivon mukaan niitten pillu kuivuis ennen aikojaann, niin ei tarvitsis veistää niitä koloja ja riidellä niistä.


      • Panologia
        2322 kirjoitti:

        Se että vertaa toista ihmistä käyttöesineeseen kertoo kyllä jo aika paljon. Ei kannata olla neitsyt kun siinä on näemmä riski erehtyä tuollaisen otuksen kelkkaan.

        Mää oon jo 76 v, mutta kyllä minulle on oltava ehtaa tavaraa, sellainen vaalee viaton 17 vuotias neitsyt ennen kuin minä sen pannakseni hyväksyn. Mun kalu on puutteessa kasvatettu, niin ei sitä joka rakoon työnnetä. Se rako on oltava arvoiseni luomakunnan kruunun morsian. Hänen pitää istua edessäni lattialla ja kainosti vastailla puheeseeni. Hän on meikitön, koska hänen pitää olla riittävän kaunis ilman meikkiäkin. Hänen kasvonsa säteilevät lähes taivaallista valoa ja häne on palvottava minua luomakunnan kruununa. Koska olen itsekkin lähes Jumal olento. Yllä kirjoitetun kaltaisen naisen kanssa voisin paneskella.


      • EtSittenTajunnut kirjoitti:

        Että itse vertasit juuri naisia hammasharjoihin?

        En todellakaan verrannut. Oletko tyhmä? Selitin vain hammasharjaesimerkillä miehen käyttäytymistä.

        Jos joku yksinkertaistaa, vaikkapa maan ja auringon välistä välimatkaa sillä kuinka kauan matkaan menisi autolla ajaessa, niin tarkoittaako se, että ko henkilö ajattelisi oikeasti matkustavansa autolla kyseisen välimatkan.


      • uyiouyuo
        EtSittenTajunnut kirjoitti:

        Että itse vertasit juuri naisia hammasharjoihin?

        Huom! Se on noin 50v mies...

        Hmmm....


      • oiketavalintoja
        hievuehbveugb kirjoitti:

        Totta. Suhdemarkkinoilla ihminen on samaan aikaan sekä kulutushyödyke että palvelu. Palvelumyyntikin onnistuu paremmin, kun asiakkaalle tulee tunne omasta ainutlaatuisuudestaan.

        Että miten? Palvelumyynti? Se ei ole mitään palvelumyyntiä, ei kulutusjuttuja. Sillä, asialla on hyvinkin monia nimikkeitä. Sillä, millä on ihmiset- yhdessä- eläneet, saaneet, juuri sen mukavan yhdessä tekemänsä asian tiimoilta lapsia.
        Kiinnostaako ketään, neitsettä tai jo sillä yhdellä saralla jotain tehnyttä naista, mies, joka ei näe ihmistä, vaan hyödykkeen, joka on hyödytön, kun ei olekaan enää neitse?
        Ja miehet, hei! Kun yhden kerran olette sen neitseen kanssa, niin neitsyys on kaverilta hävinnyt.
        Vähän niinkuin loru lillerin lallerista, joka laudalta putosi. se on kumminkin iäksi kadotettua. Mutta vastaatteko te miehet, kun kokemattoman käytätte, hänestä pitkin vuosia, menette hänen kanssaan perinteisesti kihloihin, naimisiinkin? Muistatteko sen, mitä hän käytännössä antoi- ihan omasta tahdostaan ehkä, rakastuneena, mahdollisesti, teille lahjaksi?
        Minun isäni teki sillä tavoin. Hän meni äitini kanssa naimisiinkin. Olivat yhdessä isäni kuolemaan asti. Yli neljäkymmentä vuotta. Olen ajatellut heillä olleen vaihteleva, onnellinen yhteinen elämä. Nyt äiti koittaa unohtaa, ettei ikävöisi niin kovin.
        Minun kävi osittain toisin. Likipitäen väkisin minut makasi ihmisen tapainen, joka vain käytti minua hyväkseen. Jätin hänet sittemmin kylmästi.
        Lapsillani on olemassa isä, joka ei vaatinut minusta mitään neitsettä, ei mahdottomia. Ei ole milloinkaan ottanut esille sitä, että minut oli jo kertaalleen ikäänkuin raskaasti käytetty.


      • panorinkelöitsijät
        oiketavalintoja kirjoitti:

        Että miten? Palvelumyynti? Se ei ole mitään palvelumyyntiä, ei kulutusjuttuja. Sillä, asialla on hyvinkin monia nimikkeitä. Sillä, millä on ihmiset- yhdessä- eläneet, saaneet, juuri sen mukavan yhdessä tekemänsä asian tiimoilta lapsia.
        Kiinnostaako ketään, neitsettä tai jo sillä yhdellä saralla jotain tehnyttä naista, mies, joka ei näe ihmistä, vaan hyödykkeen, joka on hyödytön, kun ei olekaan enää neitse?
        Ja miehet, hei! Kun yhden kerran olette sen neitseen kanssa, niin neitsyys on kaverilta hävinnyt.
        Vähän niinkuin loru lillerin lallerista, joka laudalta putosi. se on kumminkin iäksi kadotettua. Mutta vastaatteko te miehet, kun kokemattoman käytätte, hänestä pitkin vuosia, menette hänen kanssaan perinteisesti kihloihin, naimisiinkin? Muistatteko sen, mitä hän käytännössä antoi- ihan omasta tahdostaan ehkä, rakastuneena, mahdollisesti, teille lahjaksi?
        Minun isäni teki sillä tavoin. Hän meni äitini kanssa naimisiinkin. Olivat yhdessä isäni kuolemaan asti. Yli neljäkymmentä vuotta. Olen ajatellut heillä olleen vaihteleva, onnellinen yhteinen elämä. Nyt äiti koittaa unohtaa, ettei ikävöisi niin kovin.
        Minun kävi osittain toisin. Likipitäen väkisin minut makasi ihmisen tapainen, joka vain käytti minua hyväkseen. Jätin hänet sittemmin kylmästi.
        Lapsillani on olemassa isä, joka ei vaatinut minusta mitään neitsettä, ei mahdottomia. Ei ole milloinkaan ottanut esille sitä, että minut oli jo kertaalleen ikäänkuin raskaasti käytetty.

        Sinun tarinasi ei ole verrattavissa usean muun naisen käytökseen ja tekoihin.


      • Hkkbc
        vanha_nainen kirjoitti:

        On olemassa paljon miehiä, joilla ihmissuhde- , keskustelu-, ja seksitaidot ovat alle kaiken arvostelun; siksi he haluavat nuoria, kokemattomia naisia (tai pahimmissa tapauksessa pikkulapsia), joilla ei ole mitään vertailuaineistoa normaalien miesten käyttäytymisestä.
        Onnekseni olen tavannut älykkäitä, aikuisia miehiä, joille minun "kokeneisuuteni" seksuaalisesti on positiivista. Voidaan pitää hauskaa monin eri tavoin!

        PS. edelliselle vastaajalle: hammasharjan ostan kyllä uutena, mutta miten se on verrannollista seksiin???

        Ei johdu vanha_nainen mistään keskustelu tai seksitaidoista. Miehet haluavat nuorempia koska he ovat kauniimpia ja kivempia. Vanhat naiset eivät ole viehättäviä enää saatikka mitenkään kiihottavia.


      • oikeitavalintoja

        Kyllä se naisella on, riippumatta siitä "tekotavasta", jopa iästä- liki parikymmentä olin itse, kun sattui, niin sanon koska ei omasta tahdostani. Niin sitä isompi käytetyn häpeähän se on, kun ei ole voinut vaikuttaa itse tapahtuuko vai ei.

        Ammatissaan jo muutamia vuosia toiminut voi olla sillä tavalla vielä kehittymätönkin, ettei edes ajattele seksiasioita- arki kun on, ja sen elämä.
        Itse tosiaan en näe sillä eroa, onko miten, minkäikäisenä. Ainoa ero voi olla että millälailla sielu jaksaa, jos on tehty väkisin. Varokaakin tänä päivänäkin vielä kaukana suvustanne elävät nuoret naiset, kaikkia töllöntöitä tekeviä.
        Sinänsä se muinoinen neitsyys. Tapa... Ja paikalta pako, hädissään olevan, reilusti verisen luota. Itkin ytuntikausia, enkä älynnyt edes naapuriin mennä sellaisenani kertomaan, että tartten apua. ja mitä se olisi hyödyttänyt? Yks kusipää ois rangaistu, ei muuta.
        Ihan hyvä, että sittemmin sain normaalissa suhteessa lapset, rakkautta. Joskus mietiskelin hissukseni, pelon olevan naiseen rakennettuna, aina, sillä hetkellä kun väkisin on tehty. Mieheni ei tiennyt. Kerroin erinäisiä vuosia sitten vasta.


    • MelkoOutoa

      Neitsyydessä ei ole mitään pahaa, mutta ei siinä mielestäni ole mitään erityisen arvostettavaakaan. Minusta on ihan ok, että aikuisella ihmisellä on ollut ihmissuhde tai suhteita aiemminkin.

      Vanhoillisuuden suhteen tietysti on makuasia, onko se hyvä vai huono asia. Itse pidän vanhoillisuutta pääasiassa aika negatiivisena, koska usein se tarkoittaa nuivaa suhtautumista esimerkiksi sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjen oikeuksien suhteen, sukupuolirooleihin yms.

      • Old_school_man

        Tämä on toki sinkkupalsta ja aihepiiri keskittyy sinkkuuden eri ulottuvuuksiin. Vanhoillisuus on kuitenkin myös paljon muuta kuin seksuaalisuuteen liittyvät asiat. Ajattelin itse esim. olla tänään vanhoillinen ja käydä harrastamassa murtomaahiihtoa.


      • MelkoOutoa
        Old_school_man kirjoitti:

        Tämä on toki sinkkupalsta ja aihepiiri keskittyy sinkkuuden eri ulottuvuuksiin. Vanhoillisuus on kuitenkin myös paljon muuta kuin seksuaalisuuteen liittyvät asiat. Ajattelin itse esim. olla tänään vanhoillinen ja käydä harrastamassa murtomaahiihtoa.

        Murtomaahiihto ei minusta ole VANHOILLISTA, vaikka se saattaa olla perinteistä. Näillä on eroa. Mutta toki vanhoillisuus voi olla muutakin kuin seksuaalisuuteen liittyvät, eikä vanhoillisuus toki aina kaikissa asioissa ole negatiivinen asia. Tämän voisin korjata aiempaan kirjoitukseeni. Mutta seksuaalisuuteen, sukupuoliin ja arvoihin liittyen se useimmiten näyttäytyy yhteisön kontrollina yksilön yli ja kaventaa yksilön ilmaisun tai toiminnan vapautta, ja silloin se on mielestäni huono. Toki minusta on ihan ok, jos ei halua kaikessa olla ajan hermolla ja käyttää vaikka vanhanmallista lankapuhelinta sen sijaan että hankkisi älypuhelimen - tällaisissa asioissa se on ihan ok.


      • Old_school_man
        MelkoOutoa kirjoitti:

        Murtomaahiihto ei minusta ole VANHOILLISTA, vaikka se saattaa olla perinteistä. Näillä on eroa. Mutta toki vanhoillisuus voi olla muutakin kuin seksuaalisuuteen liittyvät, eikä vanhoillisuus toki aina kaikissa asioissa ole negatiivinen asia. Tämän voisin korjata aiempaan kirjoitukseeni. Mutta seksuaalisuuteen, sukupuoliin ja arvoihin liittyen se useimmiten näyttäytyy yhteisön kontrollina yksilön yli ja kaventaa yksilön ilmaisun tai toiminnan vapautta, ja silloin se on mielestäni huono. Toki minusta on ihan ok, jos ei halua kaikessa olla ajan hermolla ja käyttää vaikka vanhanmallista lankapuhelinta sen sijaan että hankkisi älypuhelimen - tällaisissa asioissa se on ihan ok.

        Puolihuumorilla kutsuin murtomaahiihto, maastohiihto monesti vain pelkkä hiihto lajia vanhoilliseksi, koska se houkuttaa ja kouluttaa minua enemmän kuin vaikka zumba, jooga tai trendikuntosali. Sen verran olen moderni että myös luisteluhiihtotekniikka on hyvin hallinnassa perinteisen eli klassisen tyylin lisäksi.

        Yleisestihän yhteiskunta pyrkii kontrolloimaan yksilöitä, jotta yhteiskunnan vallitsisi jokin tietty järjestys. Se että onko tuo määritelty järjestys miten suurelle osalle kansaa hyväksi on sitten eri asia. Itse olen homoliittoja vastaan.


      • Old_school_man

        Pitäisi kirjoittamani houkuttaa ja koukuttaa. Toki saattaahan itsensä treenaaminen myös miestä kouluttaakin.


    • Eimilläänmuotoaoutoa

      Kyllä neitsyys on arvostettava asia. Paljon ajettujen naisten kannattaa etsiskellä sellaista parisuhdetta, joka ei perusta neitsyydestä. Jos sellainen löytyy. Moni voi sanoa, ettei välitä, mutta kukaan ei tiedä, pitääkö se paikkaansa.
      Itse ainakin nukun mieluummin sellaisen kanssa, josta voi olettaa, ettei ole vaaraa joutumisesta toisten jätteille. Ajatuskin inhottaa. Tosin nykysuomessa ei muuta vaihtoehtoa juuri taida olla, kuin tyytyä käytettyyn. Valitettavaa, kun ei pysty hankkimaan ajamatonta autoa ja ajamattomia naisia ei tässä maassa juurikaan ole.

      • MelkoOutoa

        Tottakai on paras, että neitsyyden ihannoijat ovat keskenään ja muut keskenään. Jotenkin omituista glorifioida sitä, että ihminen ei ole tehnyt jotain. Herää kyllä epäilys siitä, että neitsyyttä oikeasti ihannoivat miehet pelkäävät/uskovat/tietävät olevansa vaan seksissä sen verran "huonoja", että toivovat kumppania, joka ei paremmastakaan tiedä eikä ehkä osaa vaatiakaan mitään. Ja ehkä muutenkin mies, joka uskoo ettei hänessä ole juuri mitään erityistä, voi ainakin sitten ajatella olevansa naisen ensimmäinen seksikumppani, vaikkei muulla lailla sen naisen silmissä olisikaan mitään.


    • Kokematon kaipaa toista kokematonta, vaikka ikää olisi 60 vuotta.

      • Tämänkin jotenkin tajuaa, vaikka taitaa olla mopo auttamattomasti karannut jo tuossa iässä. Joskaan kaikki kokemattomatkaan eivät halua kokematonta, ehkä ne jotka pelkää mokaavansa haluaa....tai sitten taustalla on jokin fiksaatio samalta viivalta lähtemisessä kyseisen asian tiimoilta.


      • zönggö kirjoitti:

        Tämänkin jotenkin tajuaa, vaikka taitaa olla mopo auttamattomasti karannut jo tuossa iässä. Joskaan kaikki kokemattomatkaan eivät halua kokematonta, ehkä ne jotka pelkää mokaavansa haluaa....tai sitten taustalla on jokin fiksaatio samalta viivalta lähtemisessä kyseisen asian tiimoilta.

        Kyllähän noista samansisältöisistä aloituksista on luettavissa, että kokemattomuus on vain kehno selitys sille, että on fiksaatio nuoriin naisiin. Siksihän minä niihin aina niin pilkallisesti suhtaudun.


    • vainsuhteissa

      Itse en haluaisi enää tässä iässä neitsytnaista, mutta mielellään sellaisen naisen joka ei olisi koskaan harrastanut yhden illan suhteita ja ainoat seksikokemukset olisivat pitkäaikaisista parisuhteista. Se kertoo paljon naisen moraalista.

      Ja kyllä, itsekin harrastan seksiä vain seurustellessa.

      • Old_school_man

        Harvassa taitavat olla ne miehet, jotka vain ja ainoastaan sen takia eivät ryhdy kiinnostavan naisen kanssa suhteeseen, jos tietävät naisen olevan neitsyt. Mutta jos miehellä on ikää jo pitkälti päälle 20-v, niin useimmiten hän ei edes oleta seuraavan partnerinsa/seurustelukumppaninsa olevan neitsyt.

        On myös sellaisiakin ns. vanhempia miehiä, jotka eivät hae itseään huomattavasti nuorempaa naista. Tämä tosin myös osin voi johtua siitä, että tietoisesti tai alitajuisesti he tiedostavat mahdollisuutensa huonoiksi itseään selvästi nuorempiin naisiin.


      • vainsuhteissa
        Old_school_man kirjoitti:

        Harvassa taitavat olla ne miehet, jotka vain ja ainoastaan sen takia eivät ryhdy kiinnostavan naisen kanssa suhteeseen, jos tietävät naisen olevan neitsyt. Mutta jos miehellä on ikää jo pitkälti päälle 20-v, niin useimmiten hän ei edes oleta seuraavan partnerinsa/seurustelukumppaninsa olevan neitsyt.

        On myös sellaisiakin ns. vanhempia miehiä, jotka eivät hae itseään huomattavasti nuorempaa naista. Tämä tosin myös osin voi johtua siitä, että tietoisesti tai alitajuisesti he tiedostavat mahdollisuutensa huonoiksi itseään selvästi nuorempiin naisiin.

        Jos hän olisi muuten normaali ja kaunis niin ei se neitsyys tietenkään haittaisi. Yleensä kuitenkin, jos mies tai nainen on neitsyt lähempänä 30-vuotta niin siihen on yleensä hyvät syyt: uskovaisuus, rumuus, mielenterveysongelmat jne. ja nuo olisivat sitten niitä esteitä suhteelle. Tapasin kerran mukavan ja ihan nätinkin 27-vuotiaan neitsytnaisen, mutta hän oli tosiuskovainen ja muutenkin ehkä vähän outo sen takia. En kyllä mitenkään pystyisi odottaa avioliittoon, koska alkaisin tuntemaan itseni epähalutuksi ja suhteessa on kuitenkin tärkeää, että seksi toimii kumppanin kanssa.


    • PitkätSuhteet

      Jos nainen on neitsyt vielä varttuneessa iässä, niin tämän taustalla on todennäköisesti vahvat arvot. Tutkimuskin kertoo, että lukuisat seksisuhteet nuoresta iästä lähtien ennustavat huonohkoa kykyä luoda pysyviä ihmissuhteita tulevaisuudessa.

      • käytetty.on.käytetty

        pitää paikkansa noin se asia on ja toinen kuka haluaa käyttää toisen käytettyä wc paperia toistamiseen tai olla paperin 8sas käyttäjä ja moni haluaa uudet tai pestyt alkkarit ja että ne on omat kuka haluaa toisen käytetyt pesemättömät alkkarit päällensä tai olla 12sta alkkarin käyttäjä eli käytetty on käytetty ja jokainen ihminen haluaa olla 1 rakkaus ja olla se nro 1 ei kukaan halua olla rakkaus 35 des tai kulta 47 mäs ja jokainen haluaa uuden käyttämättömän kondomin ei kukaan halua käytettyä kondomia käyttää eritoten toisen käyttämää kortsua


      • 923
        käytetty.on.käytetty kirjoitti:

        pitää paikkansa noin se asia on ja toinen kuka haluaa käyttää toisen käytettyä wc paperia toistamiseen tai olla paperin 8sas käyttäjä ja moni haluaa uudet tai pestyt alkkarit ja että ne on omat kuka haluaa toisen käytetyt pesemättömät alkkarit päällensä tai olla 12sta alkkarin käyttäjä eli käytetty on käytetty ja jokainen ihminen haluaa olla 1 rakkaus ja olla se nro 1 ei kukaan halua olla rakkaus 35 des tai kulta 47 mäs ja jokainen haluaa uuden käyttämättömän kondomin ei kukaan halua käytettyä kondomia käyttää eritoten toisen käyttämää kortsua

        Ihmisen solut uudistuvat koko ajan, joten ihmistä ei voi koskaan todella pitää käytettynä.


      • käytettymikäkäytetty
        923 kirjoitti:

        Ihmisen solut uudistuvat koko ajan, joten ihmistä ei voi koskaan todella pitää käytettynä.

        Liian käytetyn selittelyä


      • mielummin.ehta
        923 kirjoitti:

        Ihmisen solut uudistuvat koko ajan, joten ihmistä ei voi koskaan todella pitää käytettynä.

        kerran käytetty on aina käytetty ja ei käytetty ole koskaan käyttämätön ja siitä pitää entiset kumppanit ja yhden yön kaverit huolen muistuttaa kyllä että he on käyttänyt ja moni muukin muistuttaa että sulle kelpas niin pimppi on kuin kortsu käytettynä ehkä pesty mutta käytetty on ja vaikka on pesty niin ei sellaista kivaa ole käyttää


      • 923
        käytettymikäkäytetty kirjoitti:

        Liian käytetyn selittelyä

        No taatusti olen "käytetty" kun olen saman miehen kanssa maannut kymmeniä vuosia. Olemme oikein mielellämme "käyttäneet" toisiamme ja "käytämme" edelleen.
        Ihminen ei kuitenkaan ole esine, joten todellisuudessa hän ei voi olla käytetty.


      • vieläpahempijuttu
        923 kirjoitti:

        No taatusti olen "käytetty" kun olen saman miehen kanssa maannut kymmeniä vuosia. Olemme oikein mielellämme "käyttäneet" toisiamme ja "käytämme" edelleen.
        Ihminen ei kuitenkaan ole esine, joten todellisuudessa hän ei voi olla käytetty.

        Ei ole esine. Esineellä ei ole muistia, ihmisellä on. Eli asia monesti vielä pahempi, jos on harrastanut useasti panosuhteita.


      • samoin.toisin.päinkin
        923 kirjoitti:

        No taatusti olen "käytetty" kun olen saman miehen kanssa maannut kymmeniä vuosia. Olemme oikein mielellämme "käyttäneet" toisiamme ja "käytämme" edelleen.
        Ihminen ei kuitenkaan ole esine, joten todellisuudessa hän ei voi olla käytetty.

        ja jos eroaisitte ja löydät uuden kumppanin niin se uusi on aina rakkaus 2 nen ja se uusi kumppani tulee tietämään sen koko loppu elämänsä että on ikuinen 2 nen ja ykkönen voi vittuilla hän on ykkönen hän on polkenut parhaat mehut ja sanoa kysy naiseltas kumpi on parempi mies ja kumpaa se oikeasti rakastaa ja uuden on tyydyttävä kohtaloonsa ikuisena 2 sena puhumattakaan jos niitä kumppaneita on useita ollut


      • 923
        vieläpahempijuttu kirjoitti:

        Ei ole esine. Esineellä ei ole muistia, ihmisellä on. Eli asia monesti vielä pahempi, jos on harrastanut useasti panosuhteita.

        Jos ajatellaan näitä käytetty hammasharja-vertauksia, niin kuinka suuri osa miehistä kokee voimakasta itseinhoa ajatellessaan käytettyä kehoaan, jos ovat maanneet useamman kuin yhden naisen kanssa? Samalla tavallahan se miehen keho on ollut tekemisissä useiden naisten eritteiden kanssa ja on ikään kuin käytetty hammasharja kuten naisen kehokin.


      • 923
        samoin.toisin.päinkin kirjoitti:

        ja jos eroaisitte ja löydät uuden kumppanin niin se uusi on aina rakkaus 2 nen ja se uusi kumppani tulee tietämään sen koko loppu elämänsä että on ikuinen 2 nen ja ykkönen voi vittuilla hän on ykkönen hän on polkenut parhaat mehut ja sanoa kysy naiseltas kumpi on parempi mies ja kumpaa se oikeasti rakastaa ja uuden on tyydyttävä kohtaloonsa ikuisena 2 sena puhumattakaan jos niitä kumppaneita on useita ollut

        No jos eroaa ja vaihtaa toiseen, niin silloinhan se kakkonen on parempi, kun ykkönen ei kerran riittänyt.


      • käyttämätön.on.paras
        923 kirjoitti:

        Jos ajatellaan näitä käytetty hammasharja-vertauksia, niin kuinka suuri osa miehistä kokee voimakasta itseinhoa ajatellessaan käytettyä kehoaan, jos ovat maanneet useamman kuin yhden naisen kanssa? Samalla tavallahan se miehen keho on ollut tekemisissä useiden naisten eritteiden kanssa ja on ikään kuin käytetty hammasharja kuten naisen kehokin.

        nyt puhut asiaa et sinäkään halua toisten naisten käytettyä miestä kyllä varmasti haluat miehen jossa on vain sinua ja sinun hajuasi ja muut naiset kateellisia sinulle mies on sinun omasi ja sinä olet kouluttanut sen sinulle sopivaksi ja muut naiset tyytyy muitten naisten jätöksiin ja miehen opit on kouluttanut joku muu nainen itselleen


      • 923
        käyttämätön.on.paras kirjoitti:

        nyt puhut asiaa et sinäkään halua toisten naisten käytettyä miestä kyllä varmasti haluat miehen jossa on vain sinua ja sinun hajuasi ja muut naiset kateellisia sinulle mies on sinun omasi ja sinä olet kouluttanut sen sinulle sopivaksi ja muut naiset tyytyy muitten naisten jätöksiin ja miehen opit on kouluttanut joku muu nainen itselleen

        Ei kenenkään haju tartu toiseen ihmiseen pysyvästi.
        Omaksi ihminen muuttuu kun ihmiset niin sopivat keskenään, ei minkään muun perusteella.
        Ihmisiä ei myöskään kouluteta kuten koiria.


      • MelkoOutoa
        samoin.toisin.päinkin kirjoitti:

        ja jos eroaisitte ja löydät uuden kumppanin niin se uusi on aina rakkaus 2 nen ja se uusi kumppani tulee tietämään sen koko loppu elämänsä että on ikuinen 2 nen ja ykkönen voi vittuilla hän on ykkönen hän on polkenut parhaat mehut ja sanoa kysy naiseltas kumpi on parempi mies ja kumpaa se oikeasti rakastaa ja uuden on tyydyttävä kohtaloonsa ikuisena 2 sena puhumattakaan jos niitä kumppaneita on useita ollut

        Itse asiassa juuri päinvastoin. Se toinenhan on jopa parempi, kun kerran on tullut valituksi, vaikka se ensimmäinenkin oli ollut vertailukohteena.


      • hyvä.että.kelpaa
        923 kirjoitti:

        Ei kenenkään haju tartu toiseen ihmiseen pysyvästi.
        Omaksi ihminen muuttuu kun ihmiset niin sopivat keskenään, ei minkään muun perusteella.
        Ihmisiä ei myöskään kouluteta kuten koiria.

        onko nyt asia niin että valio naaraat valitsevat miehet ja opettavat miehen itselleen ja jos joku heistä eroaa niin haluat valio naaraan entisen miehen ja se mies opettaa sinut siihen josta valio naaras tykkäsi ja voit muille naisille esittää leuhkaa minäkin olen nainen minä sain valio naaraan käytetyn miehen niin se entinen valio naaras on naisista parhain ja naurat onnesta muut naiset ei saakkaan valio naaraan jätettä muut naiset joutuu ottamaan käyttämättömän miehen mutta minulla on käytetty joka rakastaa entistä valio naarastaan enemmän kuin minua hi hi hii kaikki naiset on kateellisia minulle


    • JeesSirrr

      Joku esihistoriallinen jäänne se on.
      Niinkuin aavikkokansojen Raamjattu

      • hfgh

        Sanoo huora. Jaa sinä vain vittuasi/persettäsi ympäri kyliä, aivan sama. Mutta pidä turpasi kiinni kun jos et osaa mitään järkevää sanoa, vajakki.

        Tapa vaikka itsesi.


    • Entinenneitsyt

      Silloin kun en ollut vielä ollut parisuhteessa, olisin kyllä kiertänyt kaukaa ne miehet, jotka edes vitsillä puhuvat käytetyistä ihmisistä. Enkä olisi myöskään halunnut olla sellaisen miehen kanssa, joka olisi ihaillut kokemattomuuttani tai pitänyt sitä jonain meriittinä. Ja veikkaanpa, että aika monen kohdalla on näin.

      Joten voi tosiaan olla, että palstan miehet pysyvät sinkkuna aika pitkään :D

      • poikkeava.mies.sinulla

        oletko oikeasti nähnyt tai kokenut että joku riemuitsee ilosta ja huutaa koko maailmalle jihuu kumppaniani on nussinut moni muukin ja ylpeä minun kumppanini ei kelvannut muille mutta minä sain sen oikean saaliin käytetyn monasti käytetyn tätä olen aina toivonnut ja sanoo sen kaikille ihmisille


      • MelkoOutoa
        poikkeava.mies.sinulla kirjoitti:

        oletko oikeasti nähnyt tai kokenut että joku riemuitsee ilosta ja huutaa koko maailmalle jihuu kumppaniani on nussinut moni muukin ja ylpeä minun kumppanini ei kelvannut muille mutta minä sain sen oikean saaliin käytetyn monasti käytetyn tätä olen aina toivonnut ja sanoo sen kaikille ihmisille

        Täytyy kyllä sanoa, että olen ihan tyytyväinen siihen, että ensimmäinen poikaystäväni oli kokeneempi kuin minä. Näin ollen hän osasi olla naisen kanssa ja ottaa huomioon - varmasti kokemus olisi ollut aika mitäänsanomaton toisen täysin kokemattoman kanssa. Samoin kun olin ensimmäisen kerran naisen kanssa, oli kumppanin kokemuksesta minulle vain hyötyä ja iloa.

        Sinänsä se, kuinka monta kumppania toisella on ollut aikaisemmin, on aika merkityksetön tieto. Ei minua varsinaisesti edes kiinnosta eikä normaalilla itsetunnolla varustettua ihmistä liikuta se asia. Mutta kyllä minä ainakin ymmärrän, jos se ihminen, jonka kanssa olen, on ollut aiemmin muiden kanssa. Tottakai ajattelen hänen olevan niin ihana, että on ihan loogista, että hän on saanut seuraa aiemminkin.

        Kokemus myös lisää taitoa ja ymmärrystä seksin suhteen. Itse asiassa kumppanin kokeneisuus voi siinä mielessä olla varsin hyvä asia, mutta ei se sitä tarkoita että vähemmän kokenut olisi automaattisesti "huono" rakastaja. Moni asia vaikuttaa. Mutta täysin kokematon mies ei kyllä useinkaan taida kauhean hyvä olla.


      • Old_school_man

        Kyllähän naisetkin tai ainakin jotkut naiset naisporukoissa haukkuvat joitain miehiä pukeiksi tai vitsailevat miehistä ja ei pelkästään positiivisessa mielessä. Oikeasti toivon että naiset osaavat ottaa huumorilla, jos joku mies heitä vertaa vaikka autoon. Senkin voi tehdä hyvällä tai vähän paremmalla tapaa.

        On myös hieman aste-eroa siinä, että kokeeko naisensa mahdollisen kokemattomuuden pienenä plussana vai nostaako sen asian ihan ylimmäksi arvoksi. En minä nuorempana miettinyt siltikään juuri ollenkaan,että onko nuoret naiset yleisesti miten kokeneita. Asia tuli yleensä ilmi yksilötasolla seurustelukumppanin kanssa keskustellessa ajan oloon. Ja oletan että totta minulle puhuttiin. Itse ainakin kerroin totuuden.


      • mistä.luulo
        MelkoOutoa kirjoitti:

        Täytyy kyllä sanoa, että olen ihan tyytyväinen siihen, että ensimmäinen poikaystäväni oli kokeneempi kuin minä. Näin ollen hän osasi olla naisen kanssa ja ottaa huomioon - varmasti kokemus olisi ollut aika mitäänsanomaton toisen täysin kokemattoman kanssa. Samoin kun olin ensimmäisen kerran naisen kanssa, oli kumppanin kokemuksesta minulle vain hyötyä ja iloa.

        Sinänsä se, kuinka monta kumppania toisella on ollut aikaisemmin, on aika merkityksetön tieto. Ei minua varsinaisesti edes kiinnosta eikä normaalilla itsetunnolla varustettua ihmistä liikuta se asia. Mutta kyllä minä ainakin ymmärrän, jos se ihminen, jonka kanssa olen, on ollut aiemmin muiden kanssa. Tottakai ajattelen hänen olevan niin ihana, että on ihan loogista, että hän on saanut seuraa aiemminkin.

        Kokemus myös lisää taitoa ja ymmärrystä seksin suhteen. Itse asiassa kumppanin kokeneisuus voi siinä mielessä olla varsin hyvä asia, mutta ei se sitä tarkoita että vähemmän kokenut olisi automaattisesti "huono" rakastaja. Moni asia vaikuttaa. Mutta täysin kokematon mies ei kyllä useinkaan taida kauhean hyvä olla.

        auto onkin hyvä vertaiskuva uusi kokematon auto sillä on hyvä ajaa niin ei kaikki mallit ole hyviä ajettavia vaikka on uusi mutta käyttämätön uusi hyvä auto on hyvä niin ei käytetty ole koskaan hyvä vaikka sillä onkin paljon useita omistajia ollut niin ei se kyyti erikoista ole vaikka luulis niin käytetty on vempula uusi on tyrnee ja vakaa samoin jos joku on kokenut ja sillä paljon ystäviä niin ei se tarkoita että on silti mukava tai osaa käyttäytyä ihmisten kanssa ja kokematon tai vähän käytetty jolla ei ystäviä niin voikin olla paras kumppani ja jos kokenut ja kokematon nainen nuolee sinua niin et tiedä kumpi on kokematon jos se ei sano sitä ja jos et tiedä niin voit luulla että kokenut on kokematon koska nuoli huonommin ja antoi huonompaa seksiä niin mistä olet saanut luulon että kokenut on paras sängyssä niin sillä on ollut vain useita kumppaneita ja jokainen jätti kun on huono sängyssä


      • MelkoOutoa
        Old_school_man kirjoitti:

        Kyllähän naisetkin tai ainakin jotkut naiset naisporukoissa haukkuvat joitain miehiä pukeiksi tai vitsailevat miehistä ja ei pelkästään positiivisessa mielessä. Oikeasti toivon että naiset osaavat ottaa huumorilla, jos joku mies heitä vertaa vaikka autoon. Senkin voi tehdä hyvällä tai vähän paremmalla tapaa.

        On myös hieman aste-eroa siinä, että kokeeko naisensa mahdollisen kokemattomuuden pienenä plussana vai nostaako sen asian ihan ylimmäksi arvoksi. En minä nuorempana miettinyt siltikään juuri ollenkaan,että onko nuoret naiset yleisesti miten kokeneita. Asia tuli yleensä ilmi yksilötasolla seurustelukumppanin kanssa keskustellessa ajan oloon. Ja oletan että totta minulle puhuttiin. Itse ainakin kerroin totuuden.

        "Kyllähän naisetkin tai ainakin jotkut naiset naisporukoissa haukkuvat joitain miehiä pukeiksi tai vitsailevat miehistä ja ei pelkästään positiivisessa mielessä. Oikeasti toivon että naiset osaavat ottaa huumorilla, jos joku mies heitä vertaa vaikka autoon. Senkin voi tehdä hyvällä tai vähän paremmalla tapaa."

        Nojoo, jotkut varmaan vitsailevat miehistä. Minä en sellaista harrasta - siis ilkeää vitsailua tai haukkumista - enkä myöskään liiku sellaisissa piireissä, joissa muutkaan tekisivät niin. Käytettyyn autoon vertaaminen on minusta ainoastaan junttimaista. En itse siitä loukkaantuisi, mutta kyllä se vaikuttaisi mielikuvaan miehestä. Ei tulisi kauhean fiksu vaikutelma.

        "On myös hieman aste-eroa siinä, että kokeeko naisensa mahdollisen kokemattomuuden pienenä plussana vai nostaako sen asian ihan ylimmäksi arvoksi. "

        Totta, on siinä aste-eroa. Itselleni mieluisin kumppani on kuitenkin sellainen, jolle tällaiset asiat eivät ole mikään Juttu, vaan jotka keskittyvät nykyhetkeen, minun ja hänen väliseen suhteeseen ja seksiin ja jotka voivat suhtautua menneisyyteen neutraalisti - oli siellä sitten kumppaneita nolla, yksi tai yksitoista.


      • nyt.selvis.syy
        MelkoOutoa kirjoitti:

        "Kyllähän naisetkin tai ainakin jotkut naiset naisporukoissa haukkuvat joitain miehiä pukeiksi tai vitsailevat miehistä ja ei pelkästään positiivisessa mielessä. Oikeasti toivon että naiset osaavat ottaa huumorilla, jos joku mies heitä vertaa vaikka autoon. Senkin voi tehdä hyvällä tai vähän paremmalla tapaa."

        Nojoo, jotkut varmaan vitsailevat miehistä. Minä en sellaista harrasta - siis ilkeää vitsailua tai haukkumista - enkä myöskään liiku sellaisissa piireissä, joissa muutkaan tekisivät niin. Käytettyyn autoon vertaaminen on minusta ainoastaan junttimaista. En itse siitä loukkaantuisi, mutta kyllä se vaikuttaisi mielikuvaan miehestä. Ei tulisi kauhean fiksu vaikutelma.

        "On myös hieman aste-eroa siinä, että kokeeko naisensa mahdollisen kokemattomuuden pienenä plussana vai nostaako sen asian ihan ylimmäksi arvoksi. "

        Totta, on siinä aste-eroa. Itselleni mieluisin kumppani on kuitenkin sellainen, jolle tällaiset asiat eivät ole mikään Juttu, vaan jotka keskittyvät nykyhetkeen, minun ja hänen väliseen suhteeseen ja seksiin ja jotka voivat suhtautua menneisyyteen neutraalisti - oli siellä sitten kumppaneita nolla, yksi tai yksitoista.

        niin sinulla on ollut paljon kumppaneita ja toivot että joku toinen jolla paljon kumppaneita on ollut kelpuuttaisi sinut ja jos selviää että olet maannut monien kanssa niin voit puolustautua niin sinäkin älä jätä kummallakin on paljon kokemusta unohdetaan ei puhuta entisistä


      • MelkoOutoa
        mistä.luulo kirjoitti:

        auto onkin hyvä vertaiskuva uusi kokematon auto sillä on hyvä ajaa niin ei kaikki mallit ole hyviä ajettavia vaikka on uusi mutta käyttämätön uusi hyvä auto on hyvä niin ei käytetty ole koskaan hyvä vaikka sillä onkin paljon useita omistajia ollut niin ei se kyyti erikoista ole vaikka luulis niin käytetty on vempula uusi on tyrnee ja vakaa samoin jos joku on kokenut ja sillä paljon ystäviä niin ei se tarkoita että on silti mukava tai osaa käyttäytyä ihmisten kanssa ja kokematon tai vähän käytetty jolla ei ystäviä niin voikin olla paras kumppani ja jos kokenut ja kokematon nainen nuolee sinua niin et tiedä kumpi on kokematon jos se ei sano sitä ja jos et tiedä niin voit luulla että kokenut on kokematon koska nuoli huonommin ja antoi huonompaa seksiä niin mistä olet saanut luulon että kokenut on paras sängyssä niin sillä on ollut vain useita kumppaneita ja jokainen jätti kun on huono sängyssä

        Minähän kirjoitin, ettei automaattisesti kokenut ole hyvä tai vähemmän kokenut huono. Voi olla, että kokemattomampi nainen on parempi rakastaja kuin kokematon mies - siis naiselle. En tiedä, huomaisinko eroa - en taida itse olla niin kokenut, että voin tässä alkaa tehdä vertailua ;) Naisen kohdalla asia voi olla hieman eri, koska naisena kuitenkin tuntee naisen kehon vähän paremmin kuin moni mies

        Mutta ainakaan se kokemus ei tee ihmisestä huonompaa rakastajaa. Toki joku voi olla huono, vaikka olisi kuinka kokenut. Mutta sehän on eri asia, koska sama tyyppi olisi huono kokemattomanakin.


      • MelkoOutoa
        nyt.selvis.syy kirjoitti:

        niin sinulla on ollut paljon kumppaneita ja toivot että joku toinen jolla paljon kumppaneita on ollut kelpuuttaisi sinut ja jos selviää että olet maannut monien kanssa niin voit puolustautua niin sinäkin älä jätä kummallakin on paljon kokemusta unohdetaan ei puhuta entisistä

        "niin sinulla on ollut paljon kumppaneita ja toivot että joku toinen jolla paljon kumppaneita on ollut kelpuuttaisi sinut ja jos selviää että olet maannut monien kanssa niin voit puolustautua niin sinäkin älä jätä kummallakin on paljon kokemusta unohdetaan ei puhuta entisistä"

        Ei niitä ole ollut paljon, oikeastaan tosi vähän - toki mielestäni olisi voinut olla enemmänkin, mutta pitkään parisuhteessa. En usko, että liikun sellaisissa piireissä, joissa aikuiset jaksavat vatvoa toisten kokeneisuutta ja miettiä toisen kumppaneiden määrää. Ja olen muutenkin hippasen enemmän kiinnostunut naisista, joten miesten neitsyysfantasiat eivät varsinaisesti kosketa omaa elämääni.


      • MelkoOutoa
        MelkoOutoa kirjoitti:

        "niin sinulla on ollut paljon kumppaneita ja toivot että joku toinen jolla paljon kumppaneita on ollut kelpuuttaisi sinut ja jos selviää että olet maannut monien kanssa niin voit puolustautua niin sinäkin älä jätä kummallakin on paljon kokemusta unohdetaan ei puhuta entisistä"

        Ei niitä ole ollut paljon, oikeastaan tosi vähän - toki mielestäni olisi voinut olla enemmänkin, mutta pitkään parisuhteessa. En usko, että liikun sellaisissa piireissä, joissa aikuiset jaksavat vatvoa toisten kokeneisuutta ja miettiä toisen kumppaneiden määrää. Ja olen muutenkin hippasen enemmän kiinnostunut naisista, joten miesten neitsyysfantasiat eivät varsinaisesti kosketa omaa elämääni.

        Jäi tuolta sana välistä, siis OLIN pitkään parisuhteessa.


      • etsi.oma.nainen
        MelkoOutoa kirjoitti:

        Jäi tuolta sana välistä, siis OLIN pitkään parisuhteessa.

        niin ei siitä enään puhuta sen jälkeen kun on kumppaninsa valinnut mutta kun valitsee kumppania niin kyllä menneisyydellä on väliä esim onko kokenut vai ei ja onko istunut linnassa ja miksi vai ei tai onko ulosotossa vai ei tai onko mielisairautta vai ei ja onko alkkis huumehörhö vai ei on ne aika tärkeitä tietoja ja toiseksi kokenut mies riisuu ja tulee ja työntää reisien väliin muutaman työnnön ja laukeaa ja jos valitat niin sanoo aina tehnyt noin ei muut ole valittanut ja kokematon mies suutelee halii ja antaa kielihoidon laukeat ja sen jälkeen rakastelee sinut 7 teen taivaaseen ja antaa uudestaan kielihoidon saat useita orkkuja ja halii rakastelun jälkeen niin kumpi parempi ja kyllä mies antaa paremman kielihoidon kuin nainen


      • MelkoOutoa
        etsi.oma.nainen kirjoitti:

        niin ei siitä enään puhuta sen jälkeen kun on kumppaninsa valinnut mutta kun valitsee kumppania niin kyllä menneisyydellä on väliä esim onko kokenut vai ei ja onko istunut linnassa ja miksi vai ei tai onko ulosotossa vai ei tai onko mielisairautta vai ei ja onko alkkis huumehörhö vai ei on ne aika tärkeitä tietoja ja toiseksi kokenut mies riisuu ja tulee ja työntää reisien väliin muutaman työnnön ja laukeaa ja jos valitat niin sanoo aina tehnyt noin ei muut ole valittanut ja kokematon mies suutelee halii ja antaa kielihoidon laukeat ja sen jälkeen rakastelee sinut 7 teen taivaaseen ja antaa uudestaan kielihoidon saat useita orkkuja ja halii rakastelun jälkeen niin kumpi parempi ja kyllä mies antaa paremman kielihoidon kuin nainen

        "niin ei siitä enään puhuta sen jälkeen kun on kumppaninsa valinnut mutta kun valitsee kumppania niin kyllä menneisyydellä on väliä esim onko kokenut vai ei ja onko istunut linnassa ja miksi vai ei tai onko ulosotossa vai ei tai onko mielisairautta vai ei ja onko alkkis huumehörhö vai ei on ne aika tärkeitä tietoja"

        Näistä mainituista se kokeneisuus/kokemattomuus ovat muihin verrattuna aika yhdentekevä asia.

        "toiseksi kokenut mies riisuu ja tulee ja työntää reisien väliin muutaman työnnön ja laukeaa ja jos valitat niin sanoo aina tehnyt noin ei muut ole valittanut ja kokematon mies suutelee halii ja antaa kielihoidon laukeat ja sen jälkeen rakastelee sinut 7 teen taivaaseen ja antaa uudestaan kielihoidon saat useita orkkuja ja halii rakastelun jälkeen niin kumpi parempi"

        Näistä kahdesta tuo jälkimmäinen olisi tietysti parempi, sehän on selvä. En ole vöittänytkään, että pelkkä kokeneisuus olisi tae mistään tai että se yksin ratkaisisi mitään.

        "kyllä mies antaa paremman kielihoidon kuin nainen"

        Riippuu ihmisestä. Keskimäärin nainen on naiselle parempi rakastaja, mutta kyllä toki osa miehistäkin on varsin hyviä. Joku mies voi olla parempi kuin suurin osa naisista - mutta todennäköisemmin silti naisista kiinnostunut nainen on parempi kuin mies. Todennäköisyys ei aina päde yksilöiden kohdalla, joten jos sulla nyt on tiedossa joku tosi hyvä kielimies, niin en ala hänen taidoistaan tässä väitellä.


    • Ymmärrän keskustelun kokeneisuudesta.
      Mutta miten ihmeessä se että X:n penis käy Y:n emättimessä muuttaa millään tavalla kumpaakaan ihmisenä? Miten tämän jälkeen jompikumpi on parempi tai huonompi seksikumppani tulevaisuudessa. Ei kerrasta paljon opi.
      Silloin kun itse olin aivan kokematon seksissä, niin toki olisi ollut helpompi jos toinenkin olisi ollut yhtä pihalla. Ei olisi tarvinnut olla nolo. Mutta mitään moraalitonta seksin harrastamisessa ei ole.

      • asianydinasia

        Ei ole moraalitonta, mutta vaikuttaa ja kertoo ihmisen sitoutumiskyvystä kumppanuuteen. Tieteellisesti tutkittu asia. Myös ero ja pettämistilastot tukevat tutkimuksia.


      • asianydinasia kirjoitti:

        Ei ole moraalitonta, mutta vaikuttaa ja kertoo ihmisen sitoutumiskyvystä kumppanuuteen. Tieteellisesti tutkittu asia. Myös ero ja pettämistilastot tukevat tutkimuksia.

        Maalaisjärjellä ajatellen, jos ihmisellä on takanaan yksi pitkä parisuhde, hän kykenee sitoutumaan - on ainakin siihen kyennyt. Jos ihmisellä ei ole takanaan yhtään parisuhdetta, eikö hän ole täysin informaatiopimennossa ko. asian suhteen riippumatta siitä, onko hänellä ollut irtoseksiä eli ei.
        Pettäminen varmaan on taas maalaisjärjellä yleisempää niillä, joilla on ennenkin ollut halu irtosuhteisiin.

        Joka tapauksessa tuo mitä esität vain kuvaa sitoutumiskykyä, ei ole itsessään mitenkään haluttava tai moitittava ominaisuus.


      • PalstaNikki kirjoitti:

        Maalaisjärjellä ajatellen, jos ihmisellä on takanaan yksi pitkä parisuhde, hän kykenee sitoutumaan - on ainakin siihen kyennyt. Jos ihmisellä ei ole takanaan yhtään parisuhdetta, eikö hän ole täysin informaatiopimennossa ko. asian suhteen riippumatta siitä, onko hänellä ollut irtoseksiä eli ei.
        Pettäminen varmaan on taas maalaisjärjellä yleisempää niillä, joilla on ennenkin ollut halu irtosuhteisiin.

        Joka tapauksessa tuo mitä esität vain kuvaa sitoutumiskykyä, ei ole itsessään mitenkään haluttava tai moitittava ominaisuus.

        "Maalaisjärjellä ajatellen, jos ihmisellä on takanaan yksi pitkä parisuhde, hän kykenee sitoutumaan - on ainakin siihen kyennyt."

        Ihan varmasti kykenee, jos ei ole suhteen aikana Oikeasti Pettänyt Kertakaan, eikä ole ollut myöskään liian Flirtti, myös se miksi suhde on Oikeasti Päättynyt kertoo paljon.. ;P

        "Pettäminen varmaan on taas maalaisjärjellä yleisempää niillä, joilla on ennenkin ollut halu irtosuhteisiin."

        Nämä asiat Korreloivat toisiaan ihan SataVarmasti Tooooodella Paljon.. ;P

        "Joka tapauksessa tuo mitä esität vain kuvaa sitoutumiskykyä, ei ole itsessään mitenkään haluttava tai moitittava ominaisuus."

        Kyllä on.. Varmasti se on Molempia asioita, kun se riippuu ihan siitä Kuka Katsoo.. ;P


    • Ikis..M

      "Mikä tässä pohjimmiltaan on ajatuksena?"

      Pitäisi kyllä olla itsestään selvää mutta jos ei ole niin mieti ja mieti sitten vielä kerran uudellaa ja keksi edes yksikin asia jossa suuri käyttöaste on haluttua. Et keksi vai?

      Autokaupoilla, sanot myyjälle "Hei, etsin käytettyä autoa kun ei ihan uuteen ole rahaa mutta hyvä käytettykin kyllä kelpaa. Mielellään sellainen jolla on mahdollisimman monta käyttäjää ollut. Ajokilometrejä saa olla paljon ja tosiaan mitä useampi kuski sen parempi, vaikka entinen vuokra-auto ja mielellään vielä jos on ollut jonkun pizzerian taksina siitä saa plussaa. Minusta on hienoa kun autolla on "historia", se on vain sitä mielenkiintoisempi mitä useampi on kaasua polkaissut ja tuhrinut penkkejä. Minua ei haittaa piilevät pikkuviat mitä itsekukin omistaja on tähän virittänyt, sehän lisää vain persoonallisuutta kun on jokainen omistaja oman pikku virityksensä laittanut".

      Ei vaan oikeasti sinä sanot etsiväsi vähän ajattua, mielellään mahdollisimman vähillä omistajilla ollutta "löytöä" jota on käytetty nätisti ja kolhimatta. Sellaista hyvää yksilöä sinäkin jaksat vielä puunata ja fiksata, kehut ystävillesei miten hyvän yksilön satuitkaan löytämään vaikka myyjä yritti ovelana kaupata jotain piilovikaista rieskaa, entistä taksia.

      Nyt sinun tekee mieli alkaa nillittämään siitä että nainen ei ole verrattavissa autoon mutta kun nuo samat lainalaisuudet pätee ihan kaikkeen mahdolliseen hyödykkeeseen, voihan ajatella vaikka entisajan hevoskauppoja, niin miksi naisen pitäisi muka olla joku poikkeus säännöstä jossa ykskaks monta omistajaa ja käyttäjää kääntyykin hyväksi asiaksi kun missään muussa se ei sitä ole?

      Niin se vaan menee, mitä lähempänä nainen on neitsyyttä sitä enemmän se muistuttaa kukkaketoa ja mitä kauempana sen enemmän se on kuin kaatopaikkaa johon ei enää maisemoimallakaan saa palautettua alkuperäisen luonnon kauneutta.

      • "Pitäisi kyllä olla itsestään selvää mutta jos ei ole niin mieti ja mieti sitten vielä kerran uudellaa ja keksi edes yksikin asia jossa suuri käyttöaste on haluttua. Et keksi vai?"
        Lääkärin vastaanotolle on paljon turvallisempi mennä, jos joku muukin on sieltä selvinnyt. Samoin psykologi. Lähikauppa tai ravintola ovat yleensä parempia, jos ihmiset käyvät niissä. Jopa suosittu autokauppa on parempi kuin hikipaja, jossa käy kaksi ihmistä vuodessa.

        Ihmisen ajattelu on kauttaaltaan metaforista, mutta se ei tarkoita että naiset olisivat autoja tai autokauppoja tai että hyvä nainen olisi samanlainen kuin hyvä auto.
        Hikipedia-artikkeli kuvaa naista autodiskurssissa. Siellä juttu on hauska.


      • kiireesti

        Mielenkiintoisia sanavalintoja, kuten hyödyke, omistaja ja käyttäjä. Kannattaisi tutkituttaa pääkoppa.


      • Ikis..M
        PalstaNikki kirjoitti:

        "Pitäisi kyllä olla itsestään selvää mutta jos ei ole niin mieti ja mieti sitten vielä kerran uudellaa ja keksi edes yksikin asia jossa suuri käyttöaste on haluttua. Et keksi vai?"
        Lääkärin vastaanotolle on paljon turvallisempi mennä, jos joku muukin on sieltä selvinnyt. Samoin psykologi. Lähikauppa tai ravintola ovat yleensä parempia, jos ihmiset käyvät niissä. Jopa suosittu autokauppa on parempi kuin hikipaja, jossa käy kaksi ihmistä vuodessa.

        Ihmisen ajattelu on kauttaaltaan metaforista, mutta se ei tarkoita että naiset olisivat autoja tai autokauppoja tai että hyvä nainen olisi samanlainen kuin hyvä auto.
        Hikipedia-artikkeli kuvaa naista autodiskurssissa. Siellä juttu on hauska.

        Yritätkö nyt väittää että useissa suhteissa ollut kiertopalkintonainen on jollain tapaa turvallisempi valinta? Minä taas luulen että sellainen on sekaisin kuin rikkinäinen seinäkello jota ei korjaamalla uudenveroiseksi saa.

        Leikitään sitten vaikka lemmikin hankintaa. Haluat antaa kodin pitovaikeuksien vuoksi luovutettavalle koiralle niin ottaisitko lemmikiksi mielluummin useissa ongelmaperheissä olleen vai semmoisen joka ollut yhdellä omistajalla? Minä veikkaan että se yhdellä omistajalla ollut on paljon helpompi tapaus kun sillä monella olleella voi olla vaikka millaisia traumoja, ehkä ne ovat korjattavissa mutta vaikeampaa varmasti on.


      • Ikis..M
        kiireesti kirjoitti:

        Mielenkiintoisia sanavalintoja, kuten hyödyke, omistaja ja käyttäjä. Kannattaisi tutkituttaa pääkoppa.

        Mitä useammissa panorinkeleissä nainen on ollut osallisena sitä enemmän se on esineellistänyt itseään ja sitä sopivampaa on puhua hyödykkeestä, omistajasta ja käyttäjästä koska semmoinen alkaa olla jo aika kaukana romanttisesta rakkauden käsitteestä ihan oman toimintansa perusteella.


      • kiireesti
        Ikis..M kirjoitti:

        Mitä useammissa panorinkeleissä nainen on ollut osallisena sitä enemmän se on esineellistänyt itseään ja sitä sopivampaa on puhua hyödykkeestä, omistajasta ja käyttäjästä koska semmoinen alkaa olla jo aika kaukana romanttisesta rakkauden käsitteestä ihan oman toimintansa perusteella.

        Olet sairas.


      • Ikis..M
        kiireesti kirjoitti:

        Olet sairas.

        Sinä taas häpäisytaktiikkayrityksinesi olet niin ennalta arvattava että melkein säälittää kun et tuon parempaan pysty.


      • kiireesti
        Ikis..M kirjoitti:

        Sinä taas häpäisytaktiikkayrityksinesi olet niin ennalta arvattava että melkein säälittää kun et tuon parempaan pysty.

        Siis oikeasti. Olet ihan vinksallaan.


      • Ikis..M
        kiireesti kirjoitti:

        Siis oikeasti. Olet ihan vinksallaan.

        Siis oikeasti, sinä olet ihan huono häpäisytaktiikan käyttäjä. Olisi paljon rakentavampaa jos esittäisit hyviä argumentteja siitä miksi enemmän käytetty nainen on parempi, toki ymmärrän että mieluummin yrität häpäistä kun niitä argumentteja ei ole.


      • kiireesti
        Ikis..M kirjoitti:

        Siis oikeasti, sinä olet ihan huono häpäisytaktiikan käyttäjä. Olisi paljon rakentavampaa jos esittäisit hyviä argumentteja siitä miksi enemmän käytetty nainen on parempi, toki ymmärrän että mieluummin yrität häpäistä kun niitä argumentteja ei ole.

        Ihmisiä ei voi käyttää. Etkö tajua kuinka pimeä olet?


      • Ikis..M
        kiireesti kirjoitti:

        Ihmisiä ei voi käyttää. Etkö tajua kuinka pimeä olet?

        Eikl muka? Mitä muuta se on kuin käyttämistä kun tinder-naiset ja miehet paneskelee toisiaan ristiin rastiin, kuvitteletko että ne on muka kahden ihmisen välisiä kauniita rakkaustarinoita yhä vain aina uudestaan? Minusta taas olisi pimeää jatkuvaa paneskelua tuntemattomien kanssa ilman tunteita miksikään muuksi kutsua kuin käyttämiseksi.


      • KokemuksenKertomaa
        kiireesti kirjoitti:

        Ihmisiä ei voi käyttää. Etkö tajua kuinka pimeä olet?

        Itsekin vaikutat moraalittomalta noiden juttujesi perusteella.


      • Ikis..M
        KokemuksenKertomaa kirjoitti:

        Itsekin vaikutat moraalittomalta noiden juttujesi perusteella.

        Ehkäpä niin ja itsekukin saa muodostaa semmoisen käsityksen kuin haluaa, minkäs minä sille voin, mutta sen verran täytyy puolustautua että totuutta kun ei aina voi sanoa kauniisti niin väistämättä joku sitten aina loukkaantuu.


      • kiireesti
        Ikis..M kirjoitti:

        Eikl muka? Mitä muuta se on kuin käyttämistä kun tinder-naiset ja miehet paneskelee toisiaan ristiin rastiin, kuvitteletko että ne on muka kahden ihmisen välisiä kauniita rakkaustarinoita yhä vain aina uudestaan? Minusta taas olisi pimeää jatkuvaa paneskelua tuntemattomien kanssa ilman tunteita miksikään muuksi kutsua kuin käyttämiseksi.

        Ei se ole käyttämistä. Se on hukassa olemista.
        Minulla on parisuhde, joka pohjautuu ns. käyttämättömien ihmisten rakkauteen, mutta lähipiirissä on parisuhteita, jotka eivät ole ihmisten ensimmäisiä. En näe meissä mitään eroa ihmisinä. Me emme ole käyttämättömiä, he eivät ole käytettyjä, mutta se on varma että tuollainen ihmisten käyttämisajattelu ei ole tervettä.


      • Ikis..M kirjoitti:

        Yritätkö nyt väittää että useissa suhteissa ollut kiertopalkintonainen on jollain tapaa turvallisempi valinta? Minä taas luulen että sellainen on sekaisin kuin rikkinäinen seinäkello jota ei korjaamalla uudenveroiseksi saa.

        Leikitään sitten vaikka lemmikin hankintaa. Haluat antaa kodin pitovaikeuksien vuoksi luovutettavalle koiralle niin ottaisitko lemmikiksi mielluummin useissa ongelmaperheissä olleen vai semmoisen joka ollut yhdellä omistajalla? Minä veikkaan että se yhdellä omistajalla ollut on paljon helpompi tapaus kun sillä monella olleella voi olla vaikka millaisia traumoja, ehkä ne ovat korjattavissa mutta vaikeampaa varmasti on.

        "Yritätkö nyt väittää että useissa suhteissa ollut kiertopalkintonainen on jollain tapaa turvallisempi valinta?"
        No en todellakaan yritä.
        Yritän vain kertoa että sinun vertauksissasi ei ole mitään järkeä. Samalla logiikalla päästään vaikka tuohon vastakkaiseen tulkintaan, jonka panet minun suuhuni.
        Kerta kaikkiaan jos logiikassa käsitellään autoja tai lemmikkieläimiä, niin tulos koskee vain autoja tai lemmikkieläimiä.


      • Ikis..M kirjoitti:

        Eikl muka? Mitä muuta se on kuin käyttämistä kun tinder-naiset ja miehet paneskelee toisiaan ristiin rastiin, kuvitteletko että ne on muka kahden ihmisen välisiä kauniita rakkaustarinoita yhä vain aina uudestaan? Minusta taas olisi pimeää jatkuvaa paneskelua tuntemattomien kanssa ilman tunteita miksikään muuksi kutsua kuin käyttämiseksi.

        "Minusta taas olisi pimeää jatkuvaa paneskelua tuntemattomien kanssa ilman tunteita miksikään muuksi kutsua kuin käyttämiseksi."

        Voi sitä kutsua myös Avustetuksi Masturbaatioksi.. ;D


      • Ikis..M
        kiireesti kirjoitti:

        Ei se ole käyttämistä. Se on hukassa olemista.
        Minulla on parisuhde, joka pohjautuu ns. käyttämättömien ihmisten rakkauteen, mutta lähipiirissä on parisuhteita, jotka eivät ole ihmisten ensimmäisiä. En näe meissä mitään eroa ihmisinä. Me emme ole käyttämättömiä, he eivät ole käytettyjä, mutta se on varma että tuollainen ihmisten käyttämisajattelu ei ole tervettä.

        Joo sitäkin mutta et voi kirjoittaa "Tinder-Jani kävi hukassa olemassa Tinder-Jattaa" vaan joutuu kirjoittamaan "Tinder-Jani kävi käyttämässä Tinder-Jattaa" ja sinä nyt muutenkin kirjoitat ikäänkuin olisin täydellistä neitsyyttä ollut tässä vaatimassa, toki ymmärrän ettei se ole mahdollista mutta se että jos haluaa ettei nainen ole ihan rikkirevitty ja loppuun käytetty niin ei sitä vaan halua semmoista tunteettomien panojen puoliammattilaista joita monet nykyään ovat.

        En usko että nuo sinun lähipiirisikään parisuhteet jos ovat kestäviä olisi ihan vallattomasti käytettyjen ihmisten välillä. Ei semmoisilla ole varmaan edes kykyä ykskkaks pysähtyä enää mihinkään kunnolla pysyvään kun elämäntavaksi on jo tullut paneskella ympäriinsä ja käyttää ihmisiä pelkkien himojensa tyydyttämiseen.


      • kiireesti
        Ikis..M kirjoitti:

        Joo sitäkin mutta et voi kirjoittaa "Tinder-Jani kävi hukassa olemassa Tinder-Jattaa" vaan joutuu kirjoittamaan "Tinder-Jani kävi käyttämässä Tinder-Jattaa" ja sinä nyt muutenkin kirjoitat ikäänkuin olisin täydellistä neitsyyttä ollut tässä vaatimassa, toki ymmärrän ettei se ole mahdollista mutta se että jos haluaa ettei nainen ole ihan rikkirevitty ja loppuun käytetty niin ei sitä vaan halua semmoista tunteettomien panojen puoliammattilaista joita monet nykyään ovat.

        En usko että nuo sinun lähipiirisikään parisuhteet jos ovat kestäviä olisi ihan vallattomasti käytettyjen ihmisten välillä. Ei semmoisilla ole varmaan edes kykyä ykskkaks pysähtyä enää mihinkään kunnolla pysyvään kun elämäntavaksi on jo tullut paneskella ympäriinsä ja käyttää ihmisiä pelkkien himojensa tyydyttämiseen.

        Itse asiassa yksi pari on ollut aika vallaton. Nyt takana muutama vuosikymmen intohimoista rakkautta toisiaan kohtaan, aikuiseksi kasvatettu lapsi ja edessä ilmeisesti seesteinen vanhuus edelleen onnellisesti yhdessä.
        Ihmiset ovat paljon enemmän ja monimutkaisempia kuin pelkät seksuaaliset kokemuksensa. Ihmisen kokeneisuuden perusteella voi kyllä tehdä päätelmiä, mutta ne päätelmät voivat mennä totaalisesti metsään.
        En haluaisi ruveta niin kapeakatseiseksi, että ihmisillä olisi silmissäni käyttöaste kuin tavaroilla.


      • Ikis..M
        kiireesti kirjoitti:

        Itse asiassa yksi pari on ollut aika vallaton. Nyt takana muutama vuosikymmen intohimoista rakkautta toisiaan kohtaan, aikuiseksi kasvatettu lapsi ja edessä ilmeisesti seesteinen vanhuus edelleen onnellisesti yhdessä.
        Ihmiset ovat paljon enemmän ja monimutkaisempia kuin pelkät seksuaaliset kokemuksensa. Ihmisen kokeneisuuden perusteella voi kyllä tehdä päätelmiä, mutta ne päätelmät voivat mennä totaalisesti metsään.
        En haluaisi ruveta niin kapeakatseiseksi, että ihmisillä olisi silmissäni käyttöaste kuin tavaroilla.

        No jos tuo pari on muutaman vuosikymmenen jo ollut yksissä se niiden vallattomuus on varmaan ollut ihan erilaista kuin nykyisten tinder-ihmisten, ei voi verrata:

        http://www.turkulainen.fi/artikkeli/258227-naisilla-on-yllattavan-vilkasta-seksielamaa

        "En haluaisi ruveta niin kapeakatseiseksi, että ihmisillä olisi silmissäni käyttöaste kuin tavaroilla."

        Joo en minäkään, tahtoisin elää jossain viidenkymmenne vuoden takaisessa maailmassa, mutta nyt kun eletään kovien arvojen kulutus- ja hyväksikäyttökulttuurissa niin pakko kai sitä on käyttää päivän termejä kun ei ne tosiasiat toivomalla muuksi muutu.


      • kiireesti
        Ikis..M kirjoitti:

        No jos tuo pari on muutaman vuosikymmenen jo ollut yksissä se niiden vallattomuus on varmaan ollut ihan erilaista kuin nykyisten tinder-ihmisten, ei voi verrata:

        http://www.turkulainen.fi/artikkeli/258227-naisilla-on-yllattavan-vilkasta-seksielamaa

        "En haluaisi ruveta niin kapeakatseiseksi, että ihmisillä olisi silmissäni käyttöaste kuin tavaroilla."

        Joo en minäkään, tahtoisin elää jossain viidenkymmenne vuoden takaisessa maailmassa, mutta nyt kun eletään kovien arvojen kulutus- ja hyväksikäyttökulttuurissa niin pakko kai sitä on käyttää päivän termejä kun ei ne tosiasiat toivomalla muuksi muutu.

        Eivät asiat muutukaan toivomalla, vaan siten, että suhtaudumme toisiimme kuin ihmisiin.


      • Ikis..M
        kiireesti kirjoitti:

        Eivät asiat muutukaan toivomalla, vaan siten, että suhtaudumme toisiimme kuin ihmisiin.

        Samaa mieltä, kilttiin & kunnolliseen naiseen tulee suhtautua kuin ihmiseen, itsensä pilalle käyttäneeseen ei niin ehkä tarvitse kun se itse on päättänyt heittää sen ihmisyytensä roskikseen.


      • kiireesti
        Ikis..M kirjoitti:

        Samaa mieltä, kilttiin & kunnolliseen naiseen tulee suhtautua kuin ihmiseen, itsensä pilalle käyttäneeseen ei niin ehkä tarvitse kun se itse on päättänyt heittää sen ihmisyytensä roskikseen.

        Tuossa juuri menet vikaan.


      • shdfgdjsd

        eipä luulis olevan


      • Eikiertopalkinto
        Ikis..M kirjoitti:

        Samaa mieltä, kilttiin & kunnolliseen naiseen tulee suhtautua kuin ihmiseen, itsensä pilalle käyttäneeseen ei niin ehkä tarvitse kun se itse on päättänyt heittää sen ihmisyytensä roskikseen.

        Ilman tunteita ja paneskelua ympäriinsä ja paljon käytetty? Siis petänkö ja hyväksi käytän muita? Ei kuvaa lainkaan minua. Olen kunnollinen nainen ja en käy vieraissa enkä myöskään ole paljon käytetty. Ei lyhyitä suhteita ja ollut pitkä avioliitto. Uskollisuus on kaikkein merkittävin asia minulle. Et tosiaan tunne minua. Ei miehenkään tarvi olla liian kokenut välttämättä. Pysyvyys on tärkeää. Ja tunteettomaksi ei ole koskaan kukaan sanonut.


    • cgvjv

      Mitä vaikeaa siinä nyt on jos on ite neitsyt ja tahtoo löytää toisen neitsyen jonka kanssa voisi muodostaa avioliiton ja pereheen? Se on kato alkuperänen tarkotus juuri että homma toimisi tuossa järjestyksessä. Vaikeaa aikuisen neitsyen löytäminen toki voi olla mutta sehän se vasta hyvältä maistuu minkä on joutunut vaivan kanssa löytämään

      • Onnea matkaan!
        "Se on kato alkuperänen tarkotus juuri että homma toimisi tuossa järjestyksessä." Häh? Miten muka alkuperäinen?


      • asdfvdf

        No oliko Aatami ja Eetami joku avopari?


    • Old_school_man

      Vaikka tästäkin ketjusta saattaa saada toisenlaisen kuvan, niin uskon suurimman osan naisista arvostavan, jos heidän partnerillaan/seurustelukumppanillaan on ollut ennen häntä vain suhteellisen vähän seksikumppaneita. Joten ei kai ole ihme, jos miehet ajattelevat yleisesti samalla lailla.

      • Naisilla on monesti vastaavanlainen pakkomielle olla miehen viimeinen seksikumppani. Mikä siinä sitten on pohjimmiltaan ajatuksena?


      • Old_school_man
        scrg kirjoitti:

        Naisilla on monesti vastaavanlainen pakkomielle olla miehen viimeinen seksikumppani. Mikä siinä sitten on pohjimmiltaan ajatuksena?

        Onhan se mukava, ehkä valheellinen tunne, kokea olevansa jollekin se ainoa oikea.


      • Old_school_man kirjoitti:

        Onhan se mukava, ehkä valheellinen tunne, kokea olevansa jollekin se ainoa oikea.

        Ehkä tämä on väärä suunta rationalisoida tuota neitsyyden ihannointia, mutta silti... Jospa ensimmäisellä on vahvin motivaatio olla myös viimeinen ja tuon, vaikkakin vanhoillisen, ihanteen eteen ollaan valmiita näkemään vaivaa ja tekemään työtä.

        Mistä luontevasti päästään siihen, että puolisoiden uskollisuus voidaan myös nähdä kummallisena vanhoillisena ihanteena.


    • Old_school_man

      Alkaneeko eksyä jo aiheesta. Mutta ehkä flaksi- ja seksuaalimoraalimielessä tietyllä tapaa toinen ääripää ovat ihmiset, joilla on johonkin poikkileikkaushetkeen mennessä ollut elämässään 0 tai 1 suhdetta, yleensä he ovat aika nuoria. Heillä suhtautuminen seksiin on tietyllä tapaa erilainen kuin enemmän suhteita kokeneilla ihmisillä. Muistan kyllä oman ajatusmaailmani noihin aikoihin varsin hyvin.

      • Kun on astunut tietylle Puolelle, niin sinne jäät tai ainakin sinne herkästi uudelleen voit päätyä.. Tää on Mun MieliPidee.. ;P


    • 4110

      Jokainen fiksu ja kunniallinen on neitsyt siihen asti,k unnes aloittaa vakituisen parisuhteen ainoan kumppaninsa kanssa. Tietenkin mies haluaa neitsytnaisen eikä käytettyä huoraa.

    • siksiettä

      En ikinä luottaisi yhdenillanjuttuja harrastaneeseen saati pelimiesketkuihin sekaantuneisiin. Mutta jos naisella on rehellinen ja reilu mies, miksi helvetissä hän on siitä eronnut. Siispä ainoaksi vaihtoehdoksi jää löytää neitsyt.

    • En tiedä, eikä vois vähempää kiinnostaa olla aikuinen neitsyt. :P:)

      • Siksi oletkin monen miehen käyttämä huora.


      • super-atm kirjoitti:

        Siksi oletkin monen miehen käyttämä huora.

        :DDD Eli jos ei ole neitsyt hautaan asti, on huora. Asia selvä, kilisee kilisee, kulkunen.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        :DDD Eli jos ei ole neitsyt hautaan asti, on huora. Asia selvä, kilisee kilisee, kulkunen.

        Ei kaikki ole, mutta sinä olet huora.


      • super-atm kirjoitti:

        Ei kaikki ole, mutta sinä olet huora.

        Sanoo mies joka tarjoaa rahaa suihinotosta.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Sanoo mies joka tarjoaa rahaa suihinotosta.

        Paljonko maksaa?


      • super-atm kirjoitti:

        Paljonko maksaa?

        Oletko sä ikinä miettinyt paljon lyöt hinnaksi sille että joku jyystää sua peräreikään? Mä en ole.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Oletko sä ikinä miettinyt paljon lyöt hinnaksi sille että joku jyystää sua peräreikään? Mä en ole.

        En ole, koska minä en ole huora. Sinä olet hypergaminen huora koska olet jakanut pillua kymmenille itseäsi tasokkaamille miehille ja tehnyt lapsen miehen kanssa jolla on sinua paremmat tulot.


      • super-atm kirjoitti:

        En ole, koska minä en ole huora. Sinä olet hypergaminen huora koska olet jakanut pillua kymmenille itseäsi tasokkaamille miehille ja tehnyt lapsen miehen kanssa jolla on sinua paremmat tulot.

        Miten tuloero vaikuttaa mihinkään jos elämässä maksettiin 50:50?

        Ehkä sä näet mun tulevaisuuteen että jaan pillua kymmenille itseäni tasokkaammille miehille, odotan innolla vuotta 2017!


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        En ole, koska minä en ole huora. Sinä olet hypergaminen huora koska olet jakanut pillua kymmenille itseäsi tasokkaamille miehille ja tehnyt lapsen miehen kanssa jolla on sinua paremmat tulot.

        Yksi juttu, super-atm. Miksi haluat nostaa väkisin verenpainettasi ihmisten kanssa joita et siedä? Eikö olisi helpompaa vain ohittaa sellaiset kommentit? Sinua taitaa oikeasti kiinnostaa huorat tms., kun roikut huoriksi _luulemiesi_ perässä (en siis väitä että nainen_28 olisi huora).


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Miten tuloero vaikuttaa mihinkään jos elämässä maksettiin 50:50?

        Ehkä sä näet mun tulevaisuuteen että jaan pillua kymmenille itseäni tasokkaammille miehille, odotan innolla vuotta 2017!

        Älä valehtele. Jollain tavalla mies oli joka tapauksessa itseäsi tasokkaampi, koska naiset eivät suostu parisuhteeseen, eivätkä seksiin, itsensä tasoisien miesten kanssa.

        Todennäköisesti jaatkin pilluasi itseäsi tasokkaammille miehille. Nythän vielä itse myönnätkin olevasi innostunut hypergamiasta.


      • ouitty kirjoitti:

        Yksi juttu, super-atm. Miksi haluat nostaa väkisin verenpainettasi ihmisten kanssa joita et siedä? Eikö olisi helpompaa vain ohittaa sellaiset kommentit? Sinua taitaa oikeasti kiinnostaa huorat tms., kun roikut huoriksi _luulemiesi_ perässä (en siis väitä että nainen_28 olisi huora).

        Minulla ei ole korkeaa verenpainetta.


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        Minulla ei ole korkeaa verenpainetta.

        Et vastannut kysymykseen. Miksi haluat väitellä sellaisten kanssa joita et siedä?


      • ouitty kirjoitti:

        Yksi juttu, super-atm. Miksi haluat nostaa väkisin verenpainettasi ihmisten kanssa joita et siedä? Eikö olisi helpompaa vain ohittaa sellaiset kommentit? Sinua taitaa oikeasti kiinnostaa huorat tms., kun roikut huoriksi _luulemiesi_ perässä (en siis väitä että nainen_28 olisi huora).

        Ehkä se haluaa musta vakkarihuoran.


      • ouitty kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseen. Miksi haluat väitellä sellaisten kanssa joita et siedä?

        Harvemmin syntyy väittelyä sellaisten kanssa jotka ovat asioista samaa mieltä. Sietäminen ei liity asiaan.


      • super-atm kirjoitti:

        Älä valehtele. Jollain tavalla mies oli joka tapauksessa itseäsi tasokkaampi, koska naiset eivät suostu parisuhteeseen, eivätkä seksiin, itsensä tasoisien miesten kanssa.

        Todennäköisesti jaatkin pilluasi itseäsi tasokkaammille miehille. Nythän vielä itse myönnätkin olevasi innostunut hypergamiasta.

        Ei se kyllä ollut, eikä ole edelleenkään. Paljon paremmin mulla menee miesten kanssa, kuin hänelle naisten kanssa. Introvertti vs. ekstrovertti jne.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Ehkä se haluaa musta vakkarihuoran.

        Olet liian käytetty ja sinulla on vakkariasiakkaiden käyntejä jo kalenteri täynnä.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Ei se kyllä ollut, eikä ole edelleenkään. Paljon paremmin mulla menee miesten kanssa, kuin hänelle naisten kanssa. Introvertti vs. ekstrovertti jne.

        Jätitkö miehen sen takia, koska hän ei ollut tarpeeksi tasoasi parempi? Oletko miettinyt asiaa ollenkaan lapsesi näkökulmasta? Lapsesi kärsii itsekkään ja tyhmän äitinsä takia, kun ei voi elää ja kasvaa normaalissa perheessä.


      • super-atm kirjoitti:

        Olet liian käytetty ja sinulla on vakkariasiakkaiden käyntejä jo kalenteri täynnä.

        Mun ainoisiin asiakkaisiin kajoaminen olis laitonta aika monen pykälän mukaan.

        Ihminen ei voi olla käytetty.
        Tosin sun mieli on musta ku hiiltyneen kaminan.


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        Harvemmin syntyy väittelyä sellaisten kanssa jotka ovat asioista samaa mieltä. Sietäminen ei liity asiaan.

        Ahaa, eli sinä haluat nimenomaan väitellä. Asia selvä :) Hyviä väittelyitä.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Mun ainoisiin asiakkaisiin kajoaminen olis laitonta aika monen pykälän mukaan.

        Ihminen ei voi olla käytetty.
        Tosin sun mieli on musta ku hiiltyneen kaminan.

        Sinä olet monen miehen käyttämä. Niin olet itsekin kertonut.


      • ouitty kirjoitti:

        Ahaa, eli sinä haluat nimenomaan väitellä. Asia selvä :) Hyviä väittelyitä.

        Normaaliin keskusteluun kykenemättömien naisten kanssa juttu menee helposti väittelyn puolelle.


      • super-atm kirjoitti:

        Jätitkö miehen sen takia, koska hän ei ollut tarpeeksi tasoasi parempi? Oletko miettinyt asiaa ollenkaan lapsesi näkökulmasta? Lapsesi kärsii itsekkään ja tyhmän äitinsä takia, kun ei voi elää ja kasvaa normaalissa perheessä.

        Ohlalaa. Taas tätä.

        Onnelliset vanhemmat = onnellinen lapsi. Jne.

        Aina ei ole vaihtoehtoja jäädä vaiko lähteä, pitää miettiä terveyttä.

        Jokainen ihminen joskus kyseenalaistaa vanhempiensa tekemiset, oli ne sitten yhdessä tai erikseen. Sun jutuista tulee mieleen että syytät omasta paskasta elämästäs omia vanhempiasi.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Ohlalaa. Taas tätä.

        Onnelliset vanhemmat = onnellinen lapsi. Jne.

        Aina ei ole vaihtoehtoja jäädä vaiko lähteä, pitää miettiä terveyttä.

        Jokainen ihminen joskus kyseenalaistaa vanhempiensa tekemiset, oli ne sitten yhdessä tai erikseen. Sun jutuista tulee mieleen että syytät omasta paskasta elämästäs omia vanhempiasi.

        En syytä vanhempiani yhtään mistään.

        Normaalissa perheessä onnelliset vanhemmat elävät ja kasvattavat lastaan yhdessä ja lapsikin on onnellinen.


      • super-atm kirjoitti:

        En syytä vanhempiani yhtään mistään.

        Normaalissa perheessä onnelliset vanhemmat elävät ja kasvattavat lastaan yhdessä ja lapsikin on onnellinen.

        Tuo on illuusio.

        Ei mua ole kukaan käyttänyt. Ei ihminen kulu niin kuin voipaketti.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Tuo on illuusio.

        Ei mua ole kukaan käyttänyt. Ei ihminen kulu niin kuin voipaketti.

        Et sinä päätä onko suuri käyttömääräsi miesten mielestä hyvä vai huono asia. Et voi väittää olevasi hyvä nainen samalla kun olet kymmenien miesten käyttämä.


      • Old_school_man

        Yleisesti ottaen Ihminen kuluu suhteissa muiden ihmisten muodostamisissa mielikuvissa eli hieman eri lailla kuin voi.


      • super-atm kirjoitti:

        Et sinä päätä onko suuri käyttömääräsi miesten mielestä hyvä vai huono asia. Et voi väittää olevasi hyvä nainen samalla kun olet kymmenien miesten käyttämä.

        Tottakai mä olen hyvä nainen. :D Ei siinä ole mitään epäselvää. :)

        Ja sä puhut vain omasta puolestasi, jos miehellä on itsellään historiaa, se yleensä hyväksyy sen myös naiselta ja toisinpäin.


      • Old_school_man kirjoitti:

        Yleisesti ottaen Ihminen kuluu suhteissa muiden ihmisten muodostamisissa mielikuvissa eli hieman eri lailla kuin voi.

        Tuohan pätee kaikkeen elämässä. Elämänkatsomusasia. Onko muki puoliksi täysi vai tyhjä.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Tottakai mä olen hyvä nainen. :D Ei siinä ole mitään epäselvää. :)

        Ja sä puhut vain omasta puolestasi, jos miehellä on itsellään historiaa, se yleensä hyväksyy sen myös naiselta ja toisinpäin.

        "jos miehellä on itsellään historiaa, se yleensä hyväksyy sen myös naiselta ja toisinpäin."

        Tuo ei ole totta. Tuntemieni panomiesten mielestä paljon käytetyt naiset eivät kelpaa parisuhteeseen, eivätkä he arvosta pillua holtittomasti jakavia naisia ollenkaan. Kyllä paljon käytettyjä naisia voi seksiin käyttää, mutta parisuhde onkin ihan eri asia.


      • Old_school_man
        super-atm kirjoitti:

        "jos miehellä on itsellään historiaa, se yleensä hyväksyy sen myös naiselta ja toisinpäin."

        Tuo ei ole totta. Tuntemieni panomiesten mielestä paljon käytetyt naiset eivät kelpaa parisuhteeseen, eivätkä he arvosta pillua holtittomasti jakavia naisia ollenkaan. Kyllä paljon käytettyjä naisia voi seksiin käyttää, mutta parisuhde onkin ihan eri asia.

        Kuvailemasi "panomiehet" ovat kaksinaismoralisteja, sillä he olisivat huomattavasti vähemmän panomiehiä, jos "holtittomia naisia" ei olisi.


      • super-atm kirjoitti:

        "jos miehellä on itsellään historiaa, se yleensä hyväksyy sen myös naiselta ja toisinpäin."

        Tuo ei ole totta. Tuntemieni panomiesten mielestä paljon käytetyt naiset eivät kelpaa parisuhteeseen, eivätkä he arvosta pillua holtittomasti jakavia naisia ollenkaan. Kyllä paljon käytettyjä naisia voi seksiin käyttää, mutta parisuhde onkin ihan eri asia.

        Ei se ihan noinkaan ole. :)

        Samantyyliset ihmiset hakeutuvat yhteen.

        Sellaista kuin pilluaan holtittomasti jakava nainen en ole ikinä tavannutkaan. Jos nainen suostuisi seksiin aina kun sitä miehet ehdottaisi, niin seksiä tulisi ovesta ja ikkunasta parhaimmillaan, mutta harvapa niin tekee koska moraali pelaa.


      • Old_school_man kirjoitti:

        Kuvailemasi "panomiehet" ovat kaksinaismoralisteja, sillä he olisivat huomattavasti vähemmän panomiehiä, jos "holtittomia naisia" ei olisi.

        Ihan sama mitä ovat. Seksikumppanien määrä ei ole naisille ja miehille sama asia, eikä se muuksi muutu vaikka feministit ja monen miehen käyttämät naiset muuta yrittäisivätkin väittää.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Ei se ihan noinkaan ole. :)

        Samantyyliset ihmiset hakeutuvat yhteen.

        Sellaista kuin pilluaan holtittomasti jakava nainen en ole ikinä tavannutkaan. Jos nainen suostuisi seksiin aina kun sitä miehet ehdottaisi, niin seksiä tulisi ovesta ja ikkunasta parhaimmillaan, mutta harvapa niin tekee koska moraali pelaa.

        Älä väitä vastaan, koska olet holtittomasti pillua jakanut nainen.

        Olet markkina-arvoltasi huono, koska olet monen miehen käyttämä ja lisäksi yh-äiti.


      • super-atm kirjoitti:

        Älä väitä vastaan, koska olet holtittomasti pillua jakanut nainen.

        Olet markkina-arvoltasi huono, koska olet monen miehen käyttämä ja lisäksi yh-äiti.

        Sun väittämässä on kaikki päälaellaan. ^^

        Enemmän nämä mylvinnät kertovat susta kuin musta.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Sun väittämässä on kaikki päälaellaan. ^^

        Enemmän nämä mylvinnät kertovat susta kuin musta.

        Älä väitä totuudenkertomista mylvinnäksi. Kommenttini kertovat sinun olevan monen miehen käyttämä ja useimmat miehet eivät runsasta käyttömäärääsi arvosta.


      • super-atm kirjoitti:

        Älä väitä totuudenkertomista mylvinnäksi. Kommenttini kertovat sinun olevan monen miehen käyttämä ja useimmat miehet eivät runsasta käyttömäärääsi arvosta.

        Sun inhos naisia kohtaan on sun ongelmas.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Sun inhos naisia kohtaan on sun ongelmas.

        Miesten inho monen miehen käyttämiä yh-mammoja kohtaan on sinun ongelmasi.


      • Old_school_man
        super-atm kirjoitti:

        Ihan sama mitä ovat. Seksikumppanien määrä ei ole naisille ja miehille sama asia, eikä se muuksi muutu vaikka feministit ja monen miehen käyttämät naiset muuta yrittäisivätkin väittää.

        Eikö sillä siten ollutkaan väliä mitä nuo miehet ovat, kun heidät "panomiehinä" nostit esiin "suurina asiantuntijoina".

        Esim. 5 seksikumppania 25-vuoteen mennessä on 5 seksikumppania 25 vuoteen mennessä, on sitten kyseessä mies tai nainen eli itsessään kyseessä on sama asia. Keskivertonainen toki pääsee tähän "saavutukseen" paljon pienemmällä työmäärällä kuin keskivertomies.


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        Miesten inho monen miehen käyttämiä yh-mammoja kohtaan on sinun ongelmasi.

        Kyllä se tuntuu enemmän sinulle olevan ongelma :) En ole oikeassa elämässä tavannut kyllä näiden palstapoikien kaltaisia ihmisiä. Nämä on ihan omaa luokkaansa. :D


      • Old_school_man kirjoitti:

        Eikö sillä siten ollutkaan väliä mitä nuo miehet ovat, kun heidät "panomiehinä" nostit esiin "suurina asiantuntijoina".

        Esim. 5 seksikumppania 25-vuoteen mennessä on 5 seksikumppania 25 vuoteen mennessä, on sitten kyseessä mies tai nainen eli itsessään kyseessä on sama asia. Keskivertonainen toki pääsee tähän "saavutukseen" paljon pienemmällä työmäärällä kuin keskivertomies.

        "Eikö sillä siten ollutkaan väliä mitä nuo miehet ovat, kun heidät "panomiehinä" nostit esiin "suurina asiantuntijoina"."

        Onko kenelle väliä? Naiset arvostavat kokeneita panomiehiä, mutta kokeneet panomiehet eivät arvosta monen miehen käyttämiä naisia.

        "Esim. 5 seksikumppania 25-vuoteen mennessä on 5 seksikumppania 25 vuoteen mennessä, on sitten kyseessä mies tai nainen eli itsessään kyseessä on sama asia. Keskivertonainen toki pääsee tähän "saavutukseen" paljon pienemmällä työmäärällä kuin keskivertomies."

        Vastasit itse kysymykseesi. Kyse onkin siitä kuinka helposti saa. Nainen saa helposti ilmaista seksiä vaikka olisi ruma ja läski ja yleensä itseään tasokkaamilta miehiltä. Ei se ole naiselle mikään saavutus, päin vastoin.

        Tähän voisikin lisätä vanhan ja hyvän vertauksen. Nainen on lukko. Jos lukon on pystynyt avaamaan moni avain, niin lukko on huono. Mies on kuin avain. Hyvällä avaimella saa monta lukkoa auki.


      • ouitty kirjoitti:

        Kyllä se tuntuu enemmän sinulle olevan ongelma :) En ole oikeassa elämässä tavannut kyllä näiden palstapoikien kaltaisia ihmisiä. Nämä on ihan omaa luokkaansa. :D

        En ole minäkään. Tosin en heilastele peräkammarinpoikien kanssa.


      • ouitty kirjoitti:

        Kyllä se tuntuu enemmän sinulle olevan ongelma :) En ole oikeassa elämässä tavannut kyllä näiden palstapoikien kaltaisia ihmisiä. Nämä on ihan omaa luokkaansa. :D

        Minulla on huomattavasti vähemmän ongelmia kuin ihmisillä keskimäärin.

        Sinun kannattaisi ottaa huomioon että palstan ulkopuolella hyvin harva mies kertoo sinulle mitä oikeasti etenkään naisista ajattelee. Tämä palsta on siitä hyvä, että naiset saavat kuulla totuuksia. Ei täällä ole mitään sosiaalisia normeja estämässä sanomasta asioita.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        En ole minäkään. Tosin en heilastele peräkammarinpoikien kanssa.

        Sen uskon kyllä että luokittelet tasoisesi miehet peräkammarinpojiksi. Jännämiehille olet jakanut pilluasi ja heitä arvostat. Tuskin mikään kovin tasokas nainen olet.


      • super-atm kirjoitti:

        Sen uskon kyllä että luokittelet tasoisesi miehet peräkammarinpojiksi. Jännämiehille olet jakanut pilluasi ja heitä arvostat. Tuskin mikään kovin tasokas nainen olet.

        Taso riippuu keneltä kysyy; ei mun ulkonäössä ole mitään vikaa ja olen helvetin mukava. Rakastan täysillä ja näytän sen myös.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Taso riippuu keneltä kysyy; ei mun ulkonäössä ole mitään vikaa ja olen helvetin mukava. Rakastan täysillä ja näytän sen myös.

        Jostain kumman syystä noin helvetin mukava nainen ei kuitenkaan pystynyt normaaliin perhe-elämään lapsen isän kanssa. Sinä et päätä ulkonäkösi tasoa.


      • super-atm kirjoitti:

        Jostain kumman syystä noin helvetin mukava nainen ei kuitenkaan pystynyt normaaliin perhe-elämään lapsen isän kanssa. Sinä et päätä ulkonäkösi tasoa.

        Mukavuuden tavoittelijallakin on rajansa. Pyhittäisikö se jotain jos mies vaikka olisi lyönyt minua?

        En päätä mutta mulla on silmät päässä.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Mukavuuden tavoittelijallakin on rajansa. Pyhittäisikö se jotain jos mies vaikka olisi lyönyt minua?

        En päätä mutta mulla on silmät päässä.

        Valitsit huonon miehen, etkä ole mikään mukava nainen.

        Jos olisit valinnut hyvän miehen ja olisit mukava nainen, niin eläisitte ja asuisitte edelleen yhdessä.


      • super-atm kirjoitti:

        Valitsit huonon miehen, etkä ole mikään mukava nainen.

        Jos olisit valinnut hyvän miehen ja olisit mukava nainen, niin eläisitte ja asuisitte edelleen yhdessä.

        Mukavuus ei liity mitenkään siihen että on onneton. Mukavuus on myös sitä että myöntää toiselle mikä on tilanne ja päästää toisen tuskistaan. Mukavuus ei ole pelkkää perseennuolentaa.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Mukavuus ei liity mitenkään siihen että on onneton. Mukavuus on myös sitä että myöntää toiselle mikä on tilanne ja päästää toisen tuskistaan. Mukavuus ei ole pelkkää perseennuolentaa.

        Älä selitä. Teit huonon valinnan ja olit huono nainen.


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        Minulla on huomattavasti vähemmän ongelmia kuin ihmisillä keskimäärin.

        Sinun kannattaisi ottaa huomioon että palstan ulkopuolella hyvin harva mies kertoo sinulle mitä oikeasti etenkään naisista ajattelee. Tämä palsta on siitä hyvä, että naiset saavat kuulla totuuksia. Ei täällä ole mitään sosiaalisia normeja estämässä sanomasta asioita.

        "Tämä palsta on siitä hyvä, että naiset saavat kuulla totuuksia."

        Jotenkin on sellainen vaikutelma, ettei näitä palstanaisia kauheasti nuo totuudet hetkauta.


      • Old_school_man
        super-atm kirjoitti:

        "Eikö sillä siten ollutkaan väliä mitä nuo miehet ovat, kun heidät "panomiehinä" nostit esiin "suurina asiantuntijoina"."

        Onko kenelle väliä? Naiset arvostavat kokeneita panomiehiä, mutta kokeneet panomiehet eivät arvosta monen miehen käyttämiä naisia.

        "Esim. 5 seksikumppania 25-vuoteen mennessä on 5 seksikumppania 25 vuoteen mennessä, on sitten kyseessä mies tai nainen eli itsessään kyseessä on sama asia. Keskivertonainen toki pääsee tähän "saavutukseen" paljon pienemmällä työmäärällä kuin keskivertomies."

        Vastasit itse kysymykseesi. Kyse onkin siitä kuinka helposti saa. Nainen saa helposti ilmaista seksiä vaikka olisi ruma ja läski ja yleensä itseään tasokkaamilta miehiltä. Ei se ole naiselle mikään saavutus, päin vastoin.

        Tähän voisikin lisätä vanhan ja hyvän vertauksen. Nainen on lukko. Jos lukon on pystynyt avaamaan moni avain, niin lukko on huono. Mies on kuin avain. Hyvällä avaimella saa monta lukkoa auki.

        "Onko kenelle väliä? Naiset arvostavat kokeneita panomiehiä, mutta kokeneet panomiehet eivät arvosta monen miehen käyttämiä naisia."

        Sinulle, kun nostat esiin jotkut miehet heidän ominaisuuksiensa perusteella, mutta sitten toteat: "Ihan sama mitä ovat" Osa naisista arvostaa erittäin kokeneita miehiä suhdemielessä ja osa ei. Kyllähän "panomiehet" arvostavat monen käyttämiä naisia, jos menevät heidän kanssaan sänkyyn.

        "Nainen saa helposti ilmaista seksiä vaikka olisi ruma ja läski"
        Ei nyt sentään ihan näin, jos ei ole todella tyrkky, vaan ihan "normisti".


      • ouitty kirjoitti:

        "Tämä palsta on siitä hyvä, että naiset saavat kuulla totuuksia."

        Jotenkin on sellainen vaikutelma, ettei näitä palstanaisia kauheasti nuo totuudet hetkauta.

        Kyllä hetkauttaa.

        Naisilla on tapana elää valheessa. Väkinäinen hymy naamallaan yrittävät tekonauraa miehille. Lopulta itkevät kuitenkin, vähintään yksin kotonaan.


      • Old_school_man kirjoitti:

        "Onko kenelle väliä? Naiset arvostavat kokeneita panomiehiä, mutta kokeneet panomiehet eivät arvosta monen miehen käyttämiä naisia."

        Sinulle, kun nostat esiin jotkut miehet heidän ominaisuuksiensa perusteella, mutta sitten toteat: "Ihan sama mitä ovat" Osa naisista arvostaa erittäin kokeneita miehiä suhdemielessä ja osa ei. Kyllähän "panomiehet" arvostavat monen käyttämiä naisia, jos menevät heidän kanssaan sänkyyn.

        "Nainen saa helposti ilmaista seksiä vaikka olisi ruma ja läski"
        Ei nyt sentään ihan näin, jos ei ole todella tyrkky, vaan ihan "normisti".

        Älä väitä vastaan asioissa joista et tiedä mitään.

        Oletko joku palstan uusi valkoritari, joka mielistelee naisia ja nuolee heidän perseitä. Ja haukkuu "tylysti" ätmejä? :D


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        Kyllä hetkauttaa.

        Naisilla on tapana elää valheessa. Väkinäinen hymy naamallaan yrittävät tekonauraa miehille. Lopulta itkevät kuitenkin, vähintään yksin kotonaan.

        Minua ei oikeasti hetkauta. Olen nykyään täysin välinpitämätön sen suhteen, pitävätkö miehet minusta vai eivät. Tämä lutkailu nyt ei minua koske, mutta tarkoitan muita teidän väitteitänne, esim. vanhojen naisten ulkonäöstä. Usein ne ihan oikeasti naurattavat, varsinkin naisasialooserin jutut. :D


      • ouitty kirjoitti:

        Minua ei oikeasti hetkauta. Olen nykyään täysin välinpitämätön sen suhteen, pitävätkö miehet minusta vai eivät. Tämä lutkailu nyt ei minua koske, mutta tarkoitan muita teidän väitteitänne, esim. vanhojen naisten ulkonäöstä. Usein ne ihan oikeasti naurattavat, varsinkin naisasialooserin jutut. :D

        Sinun kannattaisi alkaa kostolesboksi jos miehet ei kiinnosta.

        Minua ei vanhojen ulkonäkö kiinnosta. Useiden vanhojen naisten asenteet ja käyttäytyminen sen sijaan huvittaa, koska he yrittävät olla yhtä hypergamisia kuin nuoruuden parhaina vuosinaan.


      • Old_school_man
        super-atm kirjoitti:

        Älä väitä vastaan asioissa joista et tiedä mitään.

        Oletko joku palstan uusi valkoritari, joka mielistelee naisia ja nuolee heidän perseitä. Ja haukkuu "tylysti" ätmejä? :D

        Keskityn nimenomaan niihin asioihin joista tiedän. Paikkansapitämättömyyksiä ja huonoja argumentteja arvostelen on ne sitten kirjoittanut nainen tai mies.


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        Sinun kannattaisi alkaa kostolesboksi jos miehet ei kiinnosta.

        Minua ei vanhojen ulkonäkö kiinnosta. Useiden vanhojen naisten asenteet ja käyttäytyminen sen sijaan huvittaa, koska he yrittävät olla yhtä hypergamisia kuin nuoruuden parhaina vuosinaan.

        En nyt tarkoittanut etteivät miehet kiinnosta. Tarkoitin, että en välitä jos joku nyt ei sattumoisin kelpuuta minua jostakin syystä. Enkä pelkää vaikka jäisin yksin, olen ollut niin paljon.


      • ouitty kirjoitti:

        En nyt tarkoittanut etteivät miehet kiinnosta. Tarkoitin, että en välitä jos joku nyt ei sattumoisin kelpuuta minua jostakin syystä. Enkä pelkää vaikka jäisin yksin, olen ollut niin paljon.

        "Enkä pelkää vaikka jäisin yksin, olen ollut niin paljon."

        Noin sanoo yleensä nuori nainen joka ei ole kokenut vielä yhtään suurta vastoinkäymistä ja on fyysisesti kunnossa.

        Vanhat naiset eivät yleensä enää ole noin uhmakkaita ja itsenäisiä ja uhoa ylpeinä miten pärjäävät yksin.

        Yleensä he ymmärtävät vanhoina parisuhteessa elämisen hyödyt. Lisäksi heidän vanhemmat ja muutkin läheiset ihmiset alkavat olla kuolleita ja sosiaalisia turvaverkkoja ei välttämättä enää ole.


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        Sinun kannattaisi alkaa kostolesboksi jos miehet ei kiinnosta.

        Minua ei vanhojen ulkonäkö kiinnosta. Useiden vanhojen naisten asenteet ja käyttäytyminen sen sijaan huvittaa, koska he yrittävät olla yhtä hypergamisia kuin nuoruuden parhaina vuosinaan.

        "Minua ei vanhojen ulkonäkö kiinnosta."

        Olen tainnutkin huomata, ettet pahemmin ole niihin ulkonäkölyttäyksiin osallistunut. Siitä syystä olenkin pitänyt sinua hieman järkevämpänä kuin vaikka naisasialooseria. Tosin läskittelyä sinä harrastat.


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        "Enkä pelkää vaikka jäisin yksin, olen ollut niin paljon."

        Noin sanoo yleensä nuori nainen joka ei ole kokenut vielä yhtään suurta vastoinkäymistä ja on fyysisesti kunnossa.

        Vanhat naiset eivät yleensä enää ole noin uhmakkaita ja itsenäisiä ja uhoa ylpeinä miten pärjäävät yksin.

        Yleensä he ymmärtävät vanhoina parisuhteessa elämisen hyödyt. Lisäksi heidän vanhemmat ja muutkin läheiset ihmiset alkavat olla kuolleita ja sosiaalisia turvaverkkoja ei välttämättä enää ole.

        "Noin sanoo yleensä nuori nainen joka ei ole kokenut vielä yhtään suurta vastoinkäymistä ja on fyysisesti kunnossa."

        On minulla vastoinkäymisiä ollut, enemmän kuin tarpeeksi. Kai sitä vain jotenkin on "turtunut". Ei se ole uhmaa, on vain levollinen olo kun olen tuon asian todennut :)


      • ouitty kirjoitti:

        "Minua ei vanhojen ulkonäkö kiinnosta."

        Olen tainnutkin huomata, ettet pahemmin ole niihin ulkonäkölyttäyksiin osallistunut. Siitä syystä olenkin pitänyt sinua hieman järkevämpänä kuin vaikka naisasialooseria. Tosin läskittelyä sinä harrastat.

        Ei minua sinänsä haittaa yhdenkään naisen läskiys. Läskien naisten hypergamisuus on kyllä kuvottavaa siinä missä naisten hypergamisuus muutenkin. Yleensä läski nainen vaatii itselleen pitkää, rotevaa ja lihaksikasta miestä, vaikka ei olisi mitään varaa sellaisiin vaatimuksiin.


      • ouitty kirjoitti:

        "Noin sanoo yleensä nuori nainen joka ei ole kokenut vielä yhtään suurta vastoinkäymistä ja on fyysisesti kunnossa."

        On minulla vastoinkäymisiä ollut, enemmän kuin tarpeeksi. Kai sitä vain jotenkin on "turtunut". Ei se ole uhmaa, on vain levollinen olo kun olen tuon asian todennut :)

        "On minulla vastoinkäymisiä ollut, enemmän kuin tarpeeksi."

        Katkesiko kynsi?


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        "On minulla vastoinkäymisiä ollut, enemmän kuin tarpeeksi."

        Katkesiko kynsi?

        En minä viitsi alkaa niistä puhua tässä.


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        Ei minua sinänsä haittaa yhdenkään naisen läskiys. Läskien naisten hypergamisuus on kyllä kuvottavaa siinä missä naisten hypergamisuus muutenkin. Yleensä läski nainen vaatii itselleen pitkää, rotevaa ja lihaksikasta miestä, vaikka ei olisi mitään varaa sellaisiin vaatimuksiin.

        Haittaahan sinua, sanoit ettet huoli läskiä suhteeseen.


      • ouitty kirjoitti:

        En minä viitsi alkaa niistä puhua tässä.

        Puhu vaan ihan rohkeasti kynsistäsi.


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        "On minulla vastoinkäymisiä ollut, enemmän kuin tarpeeksi."

        Katkesiko kynsi?

        Jos tietäisit minusta enemmän, et kehtaisi edes vittuilla :)


      • ouitty kirjoitti:

        Haittaahan sinua, sanoit ettet huoli läskiä suhteeseen.

        Jos huolisin läskin suhteeseen, niin naisten hypergamia toteutuisi. Vartaloni ei ole mikään täydellinen todellakaan, mutta kyllä naisissa on sellaisia virtahepoja että ovat kaukana oman vartaloni tasosta.


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        Jos huolisin läskin suhteeseen, niin naisten hypergamia toteutuisi. Vartaloni ei ole mikään täydellinen todellakaan, mutta kyllä naisissa on sellaisia virtahepoja että ovat kaukana oman vartaloni tasosta.

        Oletko lihaksikas?


      • ouitty kirjoitti:

        Oletko lihaksikas?

        Sopivasti.

        Oletko hoikka? Onko sinulla isot ja kiinteät tissit? Onko sinulla pyöreä peppu? Onko sinulla kauniit jalat ja silmät? Onko sinulla hyväkuntoiset ja pitkät hiukset?


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        Sopivasti.

        Oletko hoikka? Onko sinulla isot ja kiinteät tissit? Onko sinulla pyöreä peppu? Onko sinulla kauniit jalat ja silmät? Onko sinulla hyväkuntoiset ja pitkät hiukset?

        Olen hoikka. Ei ole isot tissit. On pyöreä peppu. Silmiä on kehuttu kauniiksi (ne onkin varmaan minussa paras puoli). Millaiset on kauniit jalat? Hiukset ovat hyväkuntoiset ja pitkät. :))

        Otitko nyt tuon lihaksikkuudesta kyselemisen jotenkin hyökkäyksenä?


      • ouitty kirjoitti:

        Olen hoikka. Ei ole isot tissit. On pyöreä peppu. Silmiä on kehuttu kauniiksi (ne onkin varmaan minussa paras puoli). Millaiset on kauniit jalat? Hiukset ovat hyväkuntoiset ja pitkät. :))

        Otitko nyt tuon lihaksikkuudesta kyselemisen jotenkin hyökkäyksenä?

        "Millaiset on kauniit jalat?"

        Syötävän hyvän näköiset. Ei tikut eikä tukit.

        "Otitko nyt tuon lihaksikkuudesta kyselemisen jotenkin hyökkäyksenä?"

        En. Vastasin kysymyksillä ettei olisi liian yksipuolista.


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        "Millaiset on kauniit jalat?"

        Syötävän hyvän näköiset. Ei tikut eikä tukit.

        "Otitko nyt tuon lihaksikkuudesta kyselemisen jotenkin hyökkäyksenä?"

        En. Vastasin kysymyksillä ettei olisi liian yksipuolista.

        Ei ole tikut eikä tukit ainakaan omasta mielestäni. Pidän itse juuri sopivina. Varmaan sinäkin tykkäisit ;)


      • ouitty kirjoitti:

        Ei ole tikut eikä tukit ainakaan omasta mielestäni. Pidän itse juuri sopivina. Varmaan sinäkin tykkäisit ;)

        Älä kiusaa.


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        Älä kiusaa.

        Lähetänkö kuvan?


      • ouitty kirjoitti:

        Lähetänkö kuvan?

        Tottakai lähetät.


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        Tottakai lähetät.

        Lähettäisitkö itsekin sitten?


      • ouitty kirjoitti:

        Lähettäisitkö itsekin sitten?

        No mitäs luulisit lähettääkö ruma mies kuvan? Vuosien ajan on tullut hiljaisuus kuvan lähettämisen jälkeen.


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        No mitäs luulisit lähettääkö ruma mies kuvan? Vuosien ajan on tullut hiljaisuus kuvan lähettämisen jälkeen.

        Montako kertaa olet lähettänyt naisille kuvan netissä?


      • ouitty kirjoitti:

        Montako kertaa olet lähettänyt naisille kuvan netissä?

        Monta kertaa silloin vuosia sitten kun vielä naista netin kautta etsin.


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        Monta kertaa silloin vuosia sitten kun vielä naista netin kautta etsin.

        No voisithan ainakin vartalostasi lähettää mulle jos et naamaa uskalla, kehuit sitä :)


      • ouitty kirjoitti:

        No voisithan ainakin vartalostasi lähettää mulle jos et naamaa uskalla, kehuit sitä :)

        Taidan mennä nyt mielummin nukkumaan.


      • ouitty
        super-atm kirjoitti:

        Taidan mennä nyt mielummin nukkumaan.

        No hyvää yötä ;)


      • mullehetivai
        super-atm kirjoitti:

        Ei minua sinänsä haittaa yhdenkään naisen läskiys. Läskien naisten hypergamisuus on kyllä kuvottavaa siinä missä naisten hypergamisuus muutenkin. Yleensä läski nainen vaatii itselleen pitkää, rotevaa ja lihaksikasta miestä, vaikka ei olisi mitään varaa sellaisiin vaatimuksiin.

        Ei varaa, mutta kun ei äly kiellä.

        Ai niin, mikä äly?


      • Ja mie kun luulin että sie oot neitsyt..

        Se on vissiin sitten mustaa päälle meän häissä. :D


      • mullehetivai kirjoitti:

        Ei varaa, mutta kun ei äly kiellä.

        Ai niin, mikä äly?

        Sinulta en kysynyt mitään.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ja mie kun luulin että sie oot neitsyt..

        Se on vissiin sitten mustaa päälle meän häissä. :D

        Todellakin, musta kolttu ja äpärä etupenkissä!


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Todellakin, musta kolttu ja äpärä etupenkissä!

        Ja seuraava jo hyvää vauhtia muhimassa siellä koltun alla. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ja seuraava jo hyvää vauhtia muhimassa siellä koltun alla. :D

        Toivottavasti sen isä ois sama kuin se joka seisoo vierellä. :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Toivottavasti sen isä ois sama kuin se joka seisoo vierellä. :D

        Toivottavasti.. Mutta ainahan sitä tulee pikku muuttujia.. :D

        Ei kaikkea tarvi kertoa. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Toivottavasti.. Mutta ainahan sitä tulee pikku muuttujia.. :D

        Ei kaikkea tarvi kertoa. :D

        Niih, että Käki suunnittelee poikasensa lahjoittamista?.. ;P .. Mitäs mahtaisit olla mieltä, jos joku toinen Käki saisi järjestettyä sulle samanmoisen YlläriPyllärin?.. ;D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Toivottavasti.. Mutta ainahan sitä tulee pikku muuttujia.. :D

        Ei kaikkea tarvi kertoa. :D

        Joo pullat uuniin naapurin herkkupeban kanssa ennen papin aamenta. Jos molemmat miehet on vaaleita ja sinisilmäisiä niin saattaisi jopa toimia. :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Joo pullat uuniin naapurin herkkupeban kanssa ennen papin aamenta. Jos molemmat miehet on vaaleita ja sinisilmäisiä niin saattaisi jopa toimia. :D

        Ei tule sitä me kaksi ja Irene tilannetta. :D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Niih, että Käki suunnittelee poikasensa lahjoittamista?.. ;P .. Mitäs mahtaisit olla mieltä, jos joku toinen Käki saisi järjestettyä sulle samanmoisen YlläriPyllärin?.. ;D

        Saattas siinä pikkusen hermostua. :D

        Toimiiko sulla telkku.com?


      • Eräkettu kirjoitti:

        Saattas siinä pikkusen hermostua. :D

        Toimiiko sulla telkku.com?

        Nii`i.. Kannattais miettiä hieman toisen kannaltakin, mut toisaalta jos joku naaras on sellainen, niin toverillista olisi käryttää eukko jollain tavalla ja jättää siementämiset väliin.. ;P

        Se olisi sellaista Toveria Ei Jätetetä Meininkiä.. ;P

        .. Toimii tuo telkku.com.. Ainakin nyt.. ;P


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ei tule sitä me kaksi ja Irene tilannetta. :D

        Olisiko sellainen kovinkin hekumallinen? :P


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Olisiko sellainen kovinkin hekumallinen? :P

        Tietenki.. Oikea unelma tilanne. :D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Nii`i.. Kannattais miettiä hieman toisen kannaltakin, mut toisaalta jos joku naaras on sellainen, niin toverillista olisi käryttää eukko jollain tavalla ja jättää siementämiset väliin.. ;P

        Se olisi sellaista Toveria Ei Jätetetä Meininkiä.. ;P

        .. Toimii tuo telkku.com.. Ainakin nyt.. ;P

        Nyt ei taaskaan Telkku toimi...

        Niillä on jotain hämminkiä kun ei mee millään kamppeella sisään.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Tietenki.. Oikea unelma tilanne. :D

        Tulee mieleen vain kaikkea tuhmaa :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Tulee mieleen vain kaikkea tuhmaa :D

        Sitä se on ku on kattonu tarpeeksi pornoa. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Sitä se on ku on kattonu tarpeeksi pornoa. :D

        Ei mun tarvitse katsoa pornoa miettiäkseni tuollaisia, mulla on tarpeeksi likainen mielikuvitus omasta takaa. :D Kolo ku kolo.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Ei mun tarvitse katsoa pornoa miettiäkseni tuollaisia, mulla on tarpeeksi likainen mielikuvitus omasta takaa. :D Kolo ku kolo.

        Eikö se oo sulla enemmänki molo ku molo. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Eikö se oo sulla enemmänki molo ku molo. :D

        Jos puhutaan kolmen kimpasta jossa on 2m ja 1n niin molemmat taitaa pitää paikkansa. :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Jos puhutaan kolmen kimpasta jossa on 2m ja 1n niin molemmat taitaa pitää paikkansa. :D

        Pitäs olla neljän kimppa. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Pitäs olla neljän kimppa. :D

        Ai onko sullakin kinky fantasia. :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Ai onko sullakin kinky fantasia. :D

        Ei tuota joukkopanoa voi sanoa kinkyksi..

        Jokaisellahan tuo käy mielessä.. :D

        Itellä ei vaan viehätä ajatus toisesta sällistä ähkimässä melkein kiinni meikäläisessä.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Ei tuota joukkopanoa voi sanoa kinkyksi..

        Jokaisellahan tuo käy mielessä.. :D

        Itellä ei vaan viehätä ajatus toisesta sällistä ähkimässä melkein kiinni meikäläisessä.

        Se nyt varmaan riippuu siitä kuka panee ja ketä ja millä. :D

        Ei tieteenkään heteroseksi ole ikinä järin kinkyä, jos vaan puukkoa pannaan tuppeen.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Se nyt varmaan riippuu siitä kuka panee ja ketä ja millä. :D

        Ei tieteenkään heteroseksi ole ikinä järin kinkyä, jos vaan puukkoa pannaan tuppeen.

        Jos itekki osallistun ja nainen on vaikka mahallaan mun päällä..
        Toinen sälli vetelee kakkoseen ja yheltä otetaan suihin..

        Tarkottaa että mulla on toisen jätkän haaroväli melkein naamassa kiinni ja tunnen toisen nylkytyksen siellä toisessa päässä.

        :D ei ole mulle kovinkaan kuuma tilanne.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Jos itekki osallistun ja nainen on vaikka mahallaan mun päällä..
        Toinen sälli vetelee kakkoseen ja yheltä otetaan suihin..

        Tarkottaa että mulla on toisen jätkän haaroväli melkein naamassa kiinni ja tunnen toisen nylkytyksen siellä toisessa päässä.

        :D ei ole mulle kovinkaan kuuma tilanne.

        :D:D:D

        Ei muakaan kiihota pätkääkään ajatus toisesta naisesta. :D

        Mutta se että ois vaikka kaks vähän bi-taipumuksellista kundia ja minä on sitten sitäkin kuumempi ajatus. :D

        En kyllä välttis lähtis suhteessa tuollaista ehdottelemaan, mutta sinkkuna eri asia, kun vastaa vain itsestään. :)


      • Nainen_28v kirjoitti:

        :D:D:D

        Ei muakaan kiihota pätkääkään ajatus toisesta naisesta. :D

        Mutta se että ois vaikka kaks vähän bi-taipumuksellista kundia ja minä on sitten sitäkin kuumempi ajatus. :D

        En kyllä välttis lähtis suhteessa tuollaista ehdottelemaan, mutta sinkkuna eri asia, kun vastaa vain itsestään. :)

        Naisella se on helpompaa...
        Eihän teiän tarvi muutakuin nuoleskella toistenne hunajanmakuisia sopukkoja..

        Karvanen hikinen persereikä naamalla on aikamoinen tunnelman latistaja. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Naisella se on helpompaa...
        Eihän teiän tarvi muutakuin nuoleskella toistenne hunajanmakuisia sopukkoja..

        Karvanen hikinen persereikä naamalla on aikamoinen tunnelman latistaja. :D

        Paitsi jos on sen verta hetero, ettei niissä sopukoissa ole mitään seksikästä, paitsi omassa. :D

        Miehessä sitten on parhaimmillaan kaikki todella seksikästä, jopa se karvanen hikinen perse.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Paitsi jos on sen verta hetero, ettei niissä sopukoissa ole mitään seksikästä, paitsi omassa. :D

        Miehessä sitten on parhaimmillaan kaikki todella seksikästä, jopa se karvanen hikinen perse.

        Jos karvanen hikinen perse on OK sulle niin silloin kiva tiukka pimpsa ei haittaa. :D

        Vaikka ei niin seksikäs niin ei se ainakaan ällötä. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Jos karvanen hikinen perse on OK sulle niin silloin kiva tiukka pimpsa ei haittaa. :D

        Vaikka ei niin seksikäs niin ei se ainakaan ällötä. :D

        Lähinnä ei vaan kiinnosta, ei edes kokeilumielessä. :D

        Kyllä mä tähän ikään mennessä tiedän jo, mikä mua kiihottaa ja mikä ei. :)


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Lähinnä ei vaan kiinnosta, ei edes kokeilumielessä. :D

        Kyllä mä tähän ikään mennessä tiedän jo, mikä mua kiihottaa ja mikä ei. :)

        Niin meinasin vaan että sulla olis helpompaa olla 2N 1M aktissa mukana. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Niin meinasin vaan että sulla olis helpompaa olla 2N 1M aktissa mukana. :D

        Meikä sitte naatiskelee todenteolla. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Niin meinasin vaan että sulla olis helpompaa olla 2N 1M aktissa mukana. :D

        Emmä varmaan lähtis sellaiseen, kun omat mieltymykset on just toisin päin. :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Emmä varmaan lähtis sellaiseen, kun omat mieltymykset on just toisin päin. :D

        No höh.. :( :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        No höh.. :( :D

        Saattaisithan säkin lämmetä karvaperseelle, kun se tarpeeks kauan siinä naaman edessä heiluis. :DDD

        No ei vaiskaa, mutta mulle miehen kokeilun halu on seksikkäämpää kuin joku pelkkä äijämeininki. Mieluiten molempia sopivassa suhteessa. :) En tietenkään tarkoita sitä että mies ois liian miehiin päin, ollakseen vakavammassa suhteessa naisen kanssa. :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Saattaisithan säkin lämmetä karvaperseelle, kun se tarpeeks kauan siinä naaman edessä heiluis. :DDD

        No ei vaiskaa, mutta mulle miehen kokeilun halu on seksikkäämpää kuin joku pelkkä äijämeininki. Mieluiten molempia sopivassa suhteessa. :) En tietenkään tarkoita sitä että mies ois liian miehiin päin, ollakseen vakavammassa suhteessa naisen kanssa. :D

        Sais kyllä olla aika naisen näkönen se toinen "mies". :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Sais kyllä olla aika naisen näkönen se toinen "mies". :D

        Oisko oikea pornotermi shemale :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Oisko oikea pornotermi shemale :D

        Jep.. Hot chicks with big dicks.

        :D haha


      • Eräkettu kirjoitti:

        Jep.. Hot chicks with big dicks.

        :D haha

        Joo, mun käyttämä hakusana tyyliin "toyboy". :P


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Joo, mun käyttämä hakusana tyyliin "toyboy". :P

        Oot tuommonen nuori puuma. :)

        Pojan koltiaisia pitää opettaa. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Oot tuommonen nuori puuma. :)

        Pojan koltiaisia pitää opettaa. :D

        Mä oon ollu aika huono puuma kyllä. :D

        Lähinnä olen lähiaikoina opettanut vain sellaisia 2-6-vuotiaita koltiaisia. Ja hieman eri asioissa.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Mä oon ollu aika huono puuma kyllä. :D

        Lähinnä olen lähiaikoina opettanut vain sellaisia 2-6-vuotiaita koltiaisia. Ja hieman eri asioissa.

        Toyboyn ettiminen viittaa puumailuun. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Toyboyn ettiminen viittaa puumailuun. :D

        Eikö tässä puhuttu pornotermeistä. ;D

        Ei sillä, kyllä tuollainen hyvin kelpais leikkikaveriksi.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Eikö tässä puhuttu pornotermeistä. ;D

        Ei sillä, kyllä tuollainen hyvin kelpais leikkikaveriksi.

        Leikkikaveriksi ja grasshopperiksi..

        Saattaa säikähtää jos alat yllättäen hieromaan sen eturauhasta. :D
        Tulee vielä raiskaussyyte. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Leikkikaveriksi ja grasshopperiksi..

        Saattaa säikähtää jos alat yllättäen hieromaan sen eturauhasta. :D
        Tulee vielä raiskaussyyte. :D

        mikä on grasshopper? :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        mikä on grasshopper? :D

        Sensei on mestari ja sen oppilas on grasshopper. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Sensei on mestari ja sen oppilas on grasshopper. :D

        Haha :D jaajaa!

        Tiedätkö muuten että aika moni mies haaveilee siitä.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Haha :D jaajaa!

        Tiedätkö muuten että aika moni mies haaveilee siitä.

        Niin varmaan tekeeki... Varsinkin ne jotka on vähän kokemattomia. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Niin varmaan tekeeki... Varsinkin ne jotka on vähän kokemattomia. :D

        Tai sitten jos haluaa vaan koklaa uusia juttuja :)

        Eipä siinä mitään pahaa jos haluaa koklaa miltä pepun hiplaus tuntuu. Hyvältä se mustakin tuntuu.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Tai sitten jos haluaa vaan koklaa uusia juttuja :)

        Eipä siinä mitään pahaa jos haluaa koklaa miltä pepun hiplaus tuntuu. Hyvältä se mustakin tuntuu.

        Onko sulla joku G-pisteen tyyppinen sormenpäässä? ;D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Onko sulla joku G-pisteen tyyppinen sormenpäässä? ;D

        Eikö sinne voi työntää nyrkin tai vaikka pulloharjan jos toinen niin pyytää. :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Eikö sinne voi työntää nyrkin tai vaikka pulloharjan jos toinen niin pyytää. :D

        Aika hyvin reenattu jos nyrkki mahtuu.. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Aika hyvin reenattu jos nyrkki mahtuu.. :D

        Haha :D eipä oo ikinä tullu kokeiltua!


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Haha :D eipä oo ikinä tullu kokeiltua!

        No tätä mun lapiota ei saa mahtumaan ees hevosen perseeseen. :D


      • Reenaamisesta puheenolleen.. Ookko nostellu niitä puntteja että saat mussuttaa hyvin mielin jouluherkkuja? ;)


      • Eräkettu kirjoitti:

        No tätä mun lapiota ei saa mahtumaan ees hevosen perseeseen. :D

        Entäpä lehmän vaginaan?

        Mulla on pienemmät ja sirommat kätöset. :P

        Mielummin kyllä hanuriin sormi tai kaks :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Reenaamisesta puheenolleen.. Ookko nostellu niitä puntteja että saat mussuttaa hyvin mielin jouluherkkuja? ;)

        Kyllä mä käyn sen pari kertaa vkossa. Nyt en ole ehtinyt käydä useammin. Entäpä mitä sun pyykkilaudalle kuuluu? :P


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Kyllä mä käyn sen pari kertaa vkossa. Nyt en ole ehtinyt käydä useammin. Entäpä mitä sun pyykkilaudalle kuuluu? :P

        Meinaakko herkutella? ;D

        Ei mulla ole pyykkilautaa.. Enemmänki sellanen karvanen matto. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Meinaakko herkutella? ;D

        Ei mulla ole pyykkilautaa.. Enemmänki sellanen karvanen matto. :D

        Sen päällä naisen on mukava makailla :D

        Tottakai aion. Joulu on kerran vuodessa vaan!


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Sen päällä naisen on mukava makailla :D

        Tottakai aion. Joulu on kerran vuodessa vaan!

        Joo on.. :D

        Kipeytyy jos kissa makoilee rinnan päällä koko yön.. Joten ei makiaa mahan täydeltä.

        Varo vaan ettet itte joudu uuniin kinkun sijaan. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Joo on.. :D

        Kipeytyy jos kissa makoilee rinnan päällä koko yön.. Joten ei makiaa mahan täydeltä.

        Varo vaan ettet itte joudu uuniin kinkun sijaan. :D

        Mun potkille on muutakin virkaa kuin imuttelu. :p mulla on kokemusta vain kollista rinnan päällä ja se oli aika intensiivin ihmishamppari.


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Mun potkille on muutakin virkaa kuin imuttelu. :p mulla on kokemusta vain kollista rinnan päällä ja se oli aika intensiivin ihmishamppari.

        Imuuttelulla alotetaan. :D
        Ehkä vähän purasenki.. Katon miten se vinkasee. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Imuuttelulla alotetaan. :D
        Ehkä vähän purasenki.. Katon miten se vinkasee. :D

        Iiik, niinku lahdattava possu :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Iiik, niinku lahdattava possu :D

        Hunajaporsas. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Hunajaporsas. :D

        Hunajapupun suomalainen serkku? :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Hunajapupun suomalainen serkku? :D

        :D jep.


      • Eräkettu kirjoitti:

        :D jep.

        Mä luulin että kinkulla on sinappinen kolttu. :P


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Mä luulin että kinkulla on sinappinen kolttu. :P

        Joo voihan sen voidella millä haluaa mutta kyllä se kehittää mehua ihan itekki kun vähän lämmittelee.

        :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Joo voihan sen voidella millä haluaa mutta kyllä se kehittää mehua ihan itekki kun vähän lämmittelee.

        :D

        Joo kyl se sinappi kankussa tuntus vähän oudolta :D


      • Nainen_28v kirjoitti:

        Joo kyl se sinappi kankussa tuntus vähän oudolta :D

        Saattas vähän poltella. :D


    • kokenutmies-

      Se on muistoista parhain kun sain nuorena kokematonta naista. Jos nuorena ette saanut kokematonta naista niin sitä on yli kolme kymppienä mahdotonta saada neitsyt tyttöä joten turhaan haaveilette siitä keskittkää enemmän siihen läheisyyden saamiseen omanikäisiltänn , seksi tuntuu hyvältä kun toista rakastaa.

    • Jaa-a, se on jokin pyhismyskompleksi. Tai puhtausriitti, no ongelma kuitenkin kuupassa. Sen jotenkin kuitenkin ymmärtää, jos ei tuhannen mulkun tuulaa halua, mutta että neitsyt ois oltava...mmmhooojjoo... :)

      • että.näin

        mikäs sexologi sinä nykyään yrität olla... kohta tuun orimattilaan ja survasen koivunhalon persiisees niin lähtee halut puhua alapääjutuista 247


      • että.näin kirjoitti:

        mikäs sexologi sinä nykyään yrität olla... kohta tuun orimattilaan ja survasen koivunhalon persiisees niin lähtee halut puhua alapääjutuista 247

        Haha senkus meet, et löydä sieltä mistä etsit. :D

        Ei tässä mikään seksologi tarvi olla, riittää kun vaan ajattelee vähän. ;)


      • logistiseksi
        zönggö kirjoitti:

        Haha senkus meet, et löydä sieltä mistä etsit. :D

        Ei tässä mikään seksologi tarvi olla, riittää kun vaan ajattelee vähän. ;)

        kannattas ajatella enempi ;)


      • logistiseksi kirjoitti:

        kannattas ajatella enempi ;)

        Tekisitpä itse myös kuten neuvot. Mutta kun ethän sä osaa...:)


      • logistiseksi
        zönggö kirjoitti:

        Tekisitpä itse myös kuten neuvot. Mutta kun ethän sä osaa...:)

        mitäs luulet mun kokoajan tehneen

        voi ku tietäsitkin mitä kaikkea osaankaan ;)


      • logistiseksi kirjoitti:

        mitäs luulet mun kokoajan tehneen

        voi ku tietäsitkin mitä kaikkea osaankaan ;)

        Onneksi en tiedä. Vois tulla oksennus.


      • suaeivoiauttaa
        zönggö kirjoitti:

        Onneksi en tiedä. Vois tulla oksennus.

        metristä halkoa tarviit pervo


      • suaeivoiauttaa kirjoitti:

        metristä halkoa tarviit pervo

        ..Kuuluu huutosi yössä. En voi valitettavasti sua auttaa tuossa. Tarve on edelleen sulla ei mulla. :)

        Mä meenkin kahville. Jotta pidä ittes jotenkin päin kasassa, joudun poistumaan. En pysty sua pitämään pystyssä.


      • entarvi

        Tarviiko sun tukehtua pullaan, vaikka ootki ihan kahvilla :D

        sun kasas senku leviää


      • Sitähän tuntee ittensä herraksi kun pääsee rosvoamaan neidin neitsyyden. :D


    • TotuusSattuu

      On hassua että seksi lienee suunnilleen ainoa asia maailmassa jossa kokemattomuus on hyve ja kokeneisuus pahasta. Jos haluat taloosi remontin, palkkaatko vasta-alkajan vai kokeneen remonttimiehen? Tai haluatko ihan erityisesti täysin kouluttamattoman parturin leikkamaan hiuksesi jotta voit opettaa parturiasi niin että hän ehkä jo parin vuoden päästä pääsee lopputuloksiin jotka sinulle kelpaavat?

      Toki ei kokemattomuudessa sinänsä mitään vikaa ole, jokainen meistä on joskus ensimmäistä kertaa asialla. Mutta ei se minkään erityisen ihannoinnin aihe ole.

      • Miksi yleensä harrastaa seksiä amatöörien kanssa, kun on ammattilaisiakin?


      • TotuusSattuu

        Unohdin kertoa että olen ihana tindertyttö mulla on takana panoja satoja <3


      • rahallaväliä
        scrg kirjoitti:

        Miksi yleensä harrastaa seksiä amatöörien kanssa, kun on ammattilaisiakin?

        Mikäköhän se oikein on syynä ammattilaisilla kun ei haluta palvella kaikkia asiakkaita, vaikka varauskirja on pitkälti tyhjä?


      • TotuusSattuu
        scrg kirjoitti:

        Miksi yleensä harrastaa seksiä amatöörien kanssa, kun on ammattilaisiakin?

        "Miksi yleensä harrastaa seksiä amatöörien kanssa, kun on ammattilaisiakin?"

        Koska ammattilaisen palveluvalikoimaan ei kuulu seksuaalisuuden henkinen puoli jossa amatöörit siis voivat varsinkin pitkässä suhteessa tarjota sellaista jota ammattilainen ei voi.


      • TotuusSattuu
        rahallaväliä kirjoitti:

        Mikäköhän se oikein on syynä ammattilaisilla kun ei haluta palvella kaikkia asiakkaita, vaikka varauskirja on pitkälti tyhjä?

        "Mikäköhän se oikein on syynä ammattilaisilla kun ei haluta palvella kaikkia asiakkaita, vaikka varauskirja on pitkälti tyhjä?"

        Kanta-asiakkaat menevät edelle.


      • TotuusSattuu kirjoitti:

        "Miksi yleensä harrastaa seksiä amatöörien kanssa, kun on ammattilaisiakin?"

        Koska ammattilaisen palveluvalikoimaan ei kuulu seksuaalisuuden henkinen puoli jossa amatöörit siis voivat varsinkin pitkässä suhteessa tarjota sellaista jota ammattilainen ei voi.

        Kuinkahan monta pitkää suhdetta pitää olla takana että se seksuaalisuuden henkinen puoli kehittyy uudessa suhteessa huippuunsa. Et niinku monesko pitkä suhde on se johon voi suhtautua vakavasti ja jossa seksi alkaa olla laadukasta.


      • rahallaväliä
        TotuusSattuu kirjoitti:

        "Mikäköhän se oikein on syynä ammattilaisilla kun ei haluta palvella kaikkia asiakkaita, vaikka varauskirja on pitkälti tyhjä?"

        Kanta-asiakkaat menevät edelle.

        Aina teillä naisilla on hataria selityksiä, joihin ette edes itse usko.

        Olin sopinut tindermatchit baariin ja otin mukaani 195 pitkän kaverini oluille koska tyttöjä saa aina odottaa. Kaverini kanssa ei oltu edes kanta-asiakkaita joten saatiin maksaa sisäänpääsystä. No kuinka ollakaan daami saapui yllättäen jo ennen kuin saatiin yhdet otettua loppuun.

        No siinä sitten alettiin heittää moikat kaverini kanssa, mutta tyttö torppasi sen heti ja vaati kaverini jäämään ihan kädestä pitäen. No alettiin juttelemaan siinä ja otettiin juotavaa, mutta lopulta häivyin kun totesin ettei mua palveltukaan.

        ja en ollut humalassa


      • TotuusSattuu

        "Aina teillä naisilla on hataria selityksiä, joihin ette edes itse usko. "

        Mistä oikein repäisit sukupuoleni naiseksi jonain itsestäänselvyytenä?


    • Virgin_bride_or_bust

      Täällä on paljon kunniallisia miehiä. Impeys on neidon kallein aarre, eikä kunnian mies voi hyväksyä muiden miesten häpäisemää porttoa rakastetukseen, puolisokseen, eikä lastensa äidiksi.

      Kunnian mies haluaa itse hääyönä häävuoteessa rakkauden innoittamana lävistää immenkalvon ja vuodattaa veriuhrin ikuisen ja luovuttamattoman omistusoikeutensa merkiksi.

    • Kati30v

      Mitä pahaa on siinä,että on neitsyt lähellä 30 vuotta? Olen 29v neitsyt ja ylpeä siitä. Mulla ei ole kiire mihinkään.

      • impeys

        Kunhan et päästä itteäs tilanteeseen jossa minä olen. Oon lähes 40v neitsyt nainen.
        Mulle nykyään miehet, seksuaalisuus ja kaikki ehkäisyjutut on niin kauhistus, kun ei oo sellasiin asioihin koskaan tottunut.
        Kynnys tuntuu vain kasvavan jos liian kauan pihtailee.


      • herkkäsielu
        impeys kirjoitti:

        Kunhan et päästä itteäs tilanteeseen jossa minä olen. Oon lähes 40v neitsyt nainen.
        Mulle nykyään miehet, seksuaalisuus ja kaikki ehkäisyjutut on niin kauhistus, kun ei oo sellasiin asioihin koskaan tottunut.
        Kynnys tuntuu vain kasvavan jos liian kauan pihtailee.

        Minä miehenä ihannoin sua. Olen aina halunnut tavata naisen, mutten ole koskaan uskaltanut. Nuorena ajattelin yhtä tyttöä, mutta sekin jäi kun tyttö nyrpisti nenäänsä kun yritin jututtaa. Mua kauhistuttaa lähestyä seksuaalisesti naista. Tottumusta siihen ei sitten ole voinutkaan syntyä.

        Käytetty sielu on käytetty. Onhan niitä muutamia sellaisia naisia pyrkinyt mun elämään, joita en ole vain halunnut kohdata, niillä on ollut takanaan seursteluita ja vehtaamisia. On toinen niistä jopa sanonut mua komeaksi, muta en mä tiedä. En osaa arvostella ihmisten ulkonäköä. Mulle on vain merkannut suoruus ja rehellisyys ei ulkonäkö.

        Aikoinaan koulussa jaettiin kondomeja, jäi ottamatta, en vaan halunnut sellaista. Pojat neuvoi myöhemmin ostamaan varalle, jos vaikka kohtaisit tytön sanoivat. No en ostanut, ajattelin kun kohtaan sen oikean, niin se on siinä.

        Kynnys tavata ketään on todella kasvanut. Tunnen lähiseudun ihmiset, ja kaikki on suhteilleita, joten se siitä. Vierailta on jotenkin mahdotonta ruveta utelemaan mitään. Haluaisin kuitenkin kohdata ihmisen. Tiedän pystyväni kohtaamaan, jos siitä sovitaan kenenkään kanssa. Juoda vaikka teetä hänen kanssaan jutella ja viettää aikaa yhdessä. Mutta en vain uskalla keneltäkään kysyä.


    • Jebulissdjaana

      On se niin tärkeää päästä siitä neitsyydestä mahdollisimman nuorena varsinkin kun ympäristöstä tulee painetta. Eikä ne ensimmäiset kerrat naiselle varsinkin ole mitenkään erikoisia enempi kivuliaita.

    • älä-ota-niin-vakavasti

      Pelkkää läppää täällä, uskoisin. Eihän IRLkään ketään kiinnosta, koska joku menetti neitsyytensä tai poikuutensa tai onko peräti vielä neitsyt. Jos neitsyys jotenkin tulee ilmi (ei se edes normaalisti tule), niin sitten siitä voidaan hetki turista, mutta ketä kiinnostaa?

      Kukaan ei myöskään tänä päivänä kysele panojen määrää. Mikä idea siinä olisi? Sekavaa juttua täällä, mutta laitan huumorin piikkiin.

      • Niinhän sä Luulet!.. Haittaaks Se?.. ;P


      • Rakulaa

        "kukaan ei myöskään tänä päivänä kysele panojen määrää"

        Vaikka ei tarkalle lukumäärätasolle mentäisikään, niin varsin monelle tällä asialla on väliä.


    • Niina24v

      Neitsyys on arvokas asia.

    • swfwfq

      Kuka nyt jonkun neitsyen haluaisi. Yök! Ihanin nainen on sellainen, joka on pannut mahdollisimman montaa miestä. Varsinkin mustan munan ja perseen nuoleminen kaunistaa jokaista naista. Mitä useamman miehen kyrpä on ollut naisen suussa, sitä ihanampi ja kauniimpi nainen hän on. <3

    • Ikineitsyt

      Se tuntuu olevan joillekin miehille jonkinlainen pakkomielle.
      Johtuisikohan siitä, että mies, joka tällaista ihannoi kärsii huonosta itsetunnosta ja olettaa, että harrastaessaan seksiä neitsyen kanssa häneltä ei odoteta mitään, koska neitsyellä ei mitään vertailukohtia seksin suhteen. Huonompikin seksi siis käy.
      Lapsellista touhua joka tapauksessa.

      • Tuo on pelkkää valhetta, että ainakaan usea mies arvostaa vain neitsyitä.. Se taas ei ole, että usea mies arvostaa siveämpää naista enemmän kumppaniehdokkaana, kuin Hurjastelijaa.. ;P

        Tämä asia vain yritetään aina valehdella ja kääntää muuksi kuin mitä se on Hurjastelijoiden toimesta.. ;P


    • muhamaatti

      Kun tekee itsemurhapommituksen !!!!! Pääsee taivaaseen jossa neitsyet odottelevat juuri minua .

    • viattomuudenihannointia

      Liika "kokeneisuus" tuhoaa ihmisestä tietyn viattomuuden ja herkkyyden. Eräs kirjoittaa, että ammatilainen on parempi kuin amatööri, mutta heti perään kiistää ettei seksin ammatilainen tarjoa henkistä läheisyyttä. Liika kokeneisuus tuhoaa juurikin tuon henkisen läheisyyden myös amatööriltä. Yhden illanjutulla ja prostituutiolla ei ole muuta eroa kuin 0,01 euroa, mikä on pienin rahayksikkö mitä seksistä voi vastaan ottaa. Jeneissä ero on vieläkin pienempi.

    • mamujenpaikka

      Musliinien ja taivaan 7 neitsyttä, ovat vallanneet tämän paikan. Ei näistä miehistä monikaan taida olla tavallinen suomalainen joka kuuluu luerilaiseen kirkkoon.

    • MaistuisSullekkii

      Islamin uskoinen mies pommittaa jonkun kuoliaaksi päästäkseen taivaaseen , Siellä HÄNELLE järjestyy 7 neitsyttä , ei siis kenenkään entisiä , joiden kans hän saa kokea neidon tarjoaman lemmen .

    • Huivi_päähän

      Se on kristillisyyden specialiteetti. Neitsyita on harvassa ja siksi jotkut ryhtyvät pedofiili hommiin. No sitten saa senkin tarpeeen tyydytetyksi. Muita kotvasen unohdettuja, mutta kristillisyyteen oleellisesti kuuluvia piirteitä ovat esimerkiksi pään peittäminen. Aina tuonne 70 luvulle naiset peittivät päänsä huiveilla, kuin Islamin uskovaiset ja juutalaiset vielä nykyäänkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1344
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe