Peppuseksiä eilen ensimmäistä kertaa

Rookietpeppuseksissä

Eilen se tapahtui, elämämme ensimmäinen peppupano. Se tunne kun makaat sängyllä ja hyväilet munaasi katsellen kaverin seisovaa munaa kun kaverisi laittaa liukuvoidetta munaansa ja odotat miltä se tulee tuntumaan kun muna alkaa työntymään peppuusi. Menet kyljellesi ja koukistat toisen jalkasi, kaverisi alkaa hyväilemään sormella peppureikääsi ja laittaa liukuvoidetta siihenkin. Odotat jännittyneenä ja siinä vaiheessa kun tunnet että kaverisi tulee makaamaan taaksesi ja alkaa munallaan hyväilemään peppureikääsi ja pikkuhiljaa varovasti alkaa työntymään sisääsi. Se tunne on aivan uskomattoman jännittävä ja samalla kiihoittava. Tunnet kuinka muna alkaa uppoomaan sisääsi ja kaverisi alkaa sinua nussimaan. Tuntuu hyvälle ja viimein jännitys laukeaa, alat nauttimaan ja pistät silmäsi kiinni. Tuntuu todella hyvälle ja ei mene kauaa niin tunnet kuinka lämmin sperma tulee kaverisi munasta joka sykkii todella paljon. Kaverisi ottaa munansa pois pepustasi ja ottaa kondomin pois ja sanoo, tuntu niin hvälle että en kauempa kestänyt, miltä se susta tuntu. Sanot, todella hyvälle ja alat laittamaan liukuvoidetta munaasi ja kaverisi menee kyljelleen, koukistaa toisen jalkansa ja näet hänen peppureikänsä, laitat liukuvoidetta hänen peppureiälle ja alat lähenemään munallasi sitä. Siinä vaiheessa kun olet reiällä ja kosketat sitä munallasi, se on uskomattoman kiihoittava ja myöskin jännittävä tunne. Työnnyt hänen sisäänsä ja alat hiljalleen panemaan häntä. Menee noin puoli minuuttia-minuutti ja tunnet kuinka orgasmi lähenee. Nussit kovempaa ja saat aivan uskomattoman orgasmin. Annat munasi vielä hetken sykkiä kaverin pepussa. Otat sen pois ja sanot, jestas ku tuntu hyvälle. Kaverisi kääntyy selälleen ja huomaat kuinka hänen munansa seisoo taas. Katsot sitä ja kysyt kaveriltasi, tais tuntua sustakin hyvälle. Kaverisi ottaa munansa käteensä ja sanoo, tuntu ja alkaa runkkaamaan sitä. Katselet kuinka kaverisi runkkaa munaansa ja sanot, nosta jalkasi koukkuun. Kaverisi nostaa ja menet hänen taaksensa ja alat puolikovalla munalla työntelemään hänen peppuunsa. Näet kuinka kaverisi kiihoittuu ja samalla kiihoitut itsekkin. Hetken aikaa työntelet häntä peppuun ja otat munasi pois sieltä, otat kondomin pois ja samalla kaverisi saa orgasmin, runkkaat omaa munaasi ja laukeat kaverisi mahalle (tosin ei montaa tippaa tullut toisella kerralla kummaltakaan ja munatkin on vähä hellänä) Kyllä, tuo oli sellainen kokemus että tuon haluaa kokea äkkiä uudestaan.

22

3600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nice, kuulostaa kiihottavalta. Pääsiskö ensikertalainen ehkä kokeilemaan kanssa?

    • ANAL-ANAL

      Luetun perusteella kyseessä oli homoseksuaalinen anaaliyhdyntä.

      • paskahaisee

        Kaappihomo löylykauha perseeseen satuja nämä on


      • paskahaisee2

        Ja niinpä Kaappihomo-löylykauhapervo työntää satujen-löylykauhan perseeseen


    • reiska402

      VITUN REPPANA : D:D :D HINAAJA !:D

      • vcccggg

        Vitun löylykauha perseeseen kaappihomo


      • settuli
        vcccggg kirjoitti:

        Vitun löylykauha perseeseen kaappihomo

        Taidat olla vaan kateellinen.Kyllä kyrpä pepussa tuntuu hyvältä.


      • vcccggg2
        vcccggg kirjoitti:

        Vitun löylykauha perseeseen kaappihomo

        Löylykauhapervo työntää siis omaan vitun-anaaliinsa löylykauhan ja suksii vittuun sen minä ehtii!!!


    • Johnny-94

      Voi vitsi tuntuu ihanalta! tiedän ton tunteen ku oon kokeillut jo ekan kerran 15-16 vuotiaana yhenkaverin kans, kaverini suht iso normikroppanen joka omasi SUPERLARGE KOON PENIKSEN!!! (paksuus n. 4,8cm ja pituus n. 18,2cm) :D :D :D ja minä pieni ja söpö hentulainen jolla kiva ja söpö pikkupeppu. kaverini tosin kehu mun hentulaist kokooni ja erityisemmin mun söpöö ja ihanaa peppua, siinä samassa ku mä otin suihin kaveriltani ja sit mä tokasin että, "no kiitti! mä en kyl tosin omaa isoa penistä, että se on tässä huonompi puoli" no kaveri vastaa seuraavaa, että: ei se mitään haitaa sä oot just ihana, söpö ja komea ja upea, että saaks mä panna sinua peppuun? Minä vastaan seuraavasti: että "Tietenkin saat, mä oon toivonut sitä tosi kovasti, että sä panisit mua peppuun ja siitä se sit lähti. kokeiltiin siinä samassa myös monia yhdyntä-asentojakin ja nautinnolisempi asento oli se ku kaveri meni selinmakuulle ja mä tulin hänen päälle, niin että hänen suurikokoinen penis työntyi liukkarin kanssa mun pieneen, ihanaan ja söottiin peppuuni ja se tuntui aivan taivaallisen ihanalta, ei edes sattunut, vaik mä tosin pelkäsin et sattuu aivan järkyttävästi, mut mun kaveri osas niin hyvin rauhoittaa ja rentouttaa minua ja käytti reilusti liukuvoidetta, että mul alko itellänikin seisommaan omakin penis siinä samalla ku se naitti minua peppuun, noin: 10 min päästä kaveri sano et nyt laukee ja lujaa, mä istuin pohjaan saakka niin että kaverin penis työntyi kokonaan mun sisälle, monta voimakasta lämpimän sperman ruiskausta mun peppusani tuntui niin hyvältä, aivan ku olis itekkin lauennu siin samassa, samalla kylläkin seiso omakin penis erittäin voimakaasti. annoin laukeamisen jälkeen olla 2 min vielä pepussani, jotta saan kokonaisen lastin sisälleni, sitä tosin tuli niinpaljon että se täytti koko mun peräsuoleni. lopuksi kaveri hyväilee ja kehuu minua ja kysyy että haluatko joskus toistekkin tehä ja vastaan että kyllä, haluan. kehuin hänen kroppaa ja penistään, hyvä että suurikokoinen ja tuntui taivaallisen ihanalta ku hän naitti minua. kaveri nyökkää että kiitos! noh siinäpä se. Olisin itse asiassa tälläkin hetkellä sellasessa tarpees että, haluisin joltain vähän ottaa poskeen ja vähän sisällekkin, että löytyiskö vapaaehtoisia, suurikokoisen peniksen omaavia. ketä haluis naida nuorta, söpöö ja komeaa 22v poikaa peppuun!?

      • xxffft

        Nai ittes kiikkuun ja työnnä löylykauha perseeseen sontatykki


      • Moi,
        täällä olisi 48/186/88 mies, joka haluaisi naida sua. Ajatuksestakin kalu seisoo kovana... Missä päin olet Johnny?


      • Randomi97

        Täällä olisi 19v ensikertalainen jätkä.


      • xxffft2
        xxffft kirjoitti:

        Nai ittes kiikkuun ja työnnä löylykauha perseeseen sontatykki

        naippa ihan itse itsesi kiikkuun ja työnnä iso paksu löylykauha omaan perseeseesi kiulunkera ja anna toisten olla...... saatanan löylykauhapervo!!!


      • ccgggy2

        ja kyllä sää taidat olla ihan itse löylykauhassa ja sen puutteessa, joten painu vittu hoitoon täältä trollaamast toisia..... paskaläjä!!!


      • xxxfggg2

        Jaa ensikertalainen löylykauhamies työntää omaan hanuriinsa löylykauhan ja painuu vittuun!!!


    • mulla ois kans tarjolla munaa....22cm 4 cm paksua...ja haluaa nuorta peppua....ja heti nyt!!!

      • cxfggggy

        Työnnä löylykauha perseeseen kaappihomo runkkari


      • cxfggggy2

        Siis löylykauhamies työntää löylykauhaa omaan hanuriinsa sen minkä pystyy ja suksii vittuun!!!


      • ccfggt

        Juuri sinä kaappihomo runkkari teet niin


      • Eiperseeseen

        Eihhh!!! kulkaas pojat pojat! kukaan täysjärkinen ihminen ei työnnä perseeseen mitään, Et sinä, en minä, ei löylykauha-mies, eikä ketään muukaan täysjärkinen ihminen työnnä sinne mitään, sitä paitsi Exit Only ja vaikka se on reikä ja sieltä tulee paskaa ulos ja sinne ei kuulu työntää mitään. vain vähäjärkiset ja hullut työntää perseeseen asioita. mutta me viisaat emme.


      • Ääs

        Työnnä sää täysjärkinen Löylykauha perseeseen ja ole hiljaa


      • cfrrtyy

        Kaappihomo runkkaria vituttaa kun muija ei raottanut hajureikää


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1368
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1125
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1078
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe