onko kellään kokemuksia swappie sivusta?

uusikäyttäjä1

olisin ostamassa uutta puhelinta ja löysin sivun "swappie" jossa saisi hyviä tai uudenveroisia puhelimia mutta en ole löytänyt sivua missä olisi kerrottu kokemuksia swappie sivuun ja onko se luotettava? tarvitsen vastauksia.

212

75896

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daali98

      Tilasin niiltä puhelimeni ja on toiminut hyvin

      • haluaisintietäääää

        Ajattelin ostaa swappielta ip 7 tai ip 7plussan kuntoluokassa ”hyvä”. Onko kellään kokemuksia, että minkälainen se hyvä oikein on? Ja kuinka pitkä takuu swappiella on??


      • haluasintietää

        no siis siellä lukee että 12kk takuuta ja saa ostettua/päivittettyä lisää 70€ mutta oletko jo ostanut puhelimesi sillä minuakin kiinostaa minkälainen on kuntoluokka hyvä


      • Swappiestaostaja
        haluaisintietäääää kirjoitti:

        Ajattelin ostaa swappielta ip 7 tai ip 7plussan kuntoluokassa ”hyvä”. Onko kellään kokemuksia, että minkälainen se hyvä oikein on? Ja kuinka pitkä takuu swappiella on??

        Ostin kuntoluokassa hyvän iphone 7plus, ja on käytännössä kuin uusi. Kameran vieressä pieni lähes näkymätön jälki mutta muuten täysin uutta vastaava


      • Anonyymi
        haluaisintietäääää kirjoitti:

        Ajattelin ostaa swappielta ip 7 tai ip 7plussan kuntoluokassa ”hyvä”. Onko kellään kokemuksia, että minkälainen se hyvä oikein on? Ja kuinka pitkä takuu swappiella on??

        Huonoja tulee onneksi voi palauttaa.


    • Urpo1234567

      No, eivät tunnu olevan kovin hyviä ottamaan vastaan kritiikkiä (tai sitten joulukiireitä kenties). Ostin luurin joka oli "uudenveroinen" - aika hyvin se pitikin paikkansa mutta ehdotin silti pientä tarkennusta kuntoluokituksiin. Eivät ole vastanneet mitään noin viikon aikana.

      • Urpo1234567

        Nyt vastasivat, oli mennyt viestini roskapostiin. Ottivat tarkennuskehoitukseni vastaan eli perutaan nega siltä osin.


    • Ihanjees2

      Itse ostin juuri vähän aikaa sitten. Toimi todella hyvin, ei ongelmia. Sain itseasiassa jopa paremman kuin olin tilannut, "kohtalainen" oli kunnoltaa hyvä.

      • Anonyymi

        Oliko siinä mitään isoa jälkeä tai oliko lasi rikki vai ilmoitetaankovsiitä onko lasi rikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko siinä mitään isoa jälkeä tai oliko lasi rikki vai ilmoitetaankovsiitä onko lasi rikki

        Lasi ei oo rikki missään kuntoluokassa, lukee sivuilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasi ei oo rikki missään kuntoluokassa, lukee sivuilla!

        Minä ostin kerran puhelimen kuntoluokassa hyvä ja lasin reunassa oli pieni särö mutta se oli huomaamaton, joten on mahdollista että on ihan pieniä säröjä tai halkeamia mutta ei näytön keskellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko siinä mitään isoa jälkeä tai oliko lasi rikki vai ilmoitetaankovsiitä onko lasi rikki

        Ostin uudenveroinen parhaan! Täysi amerikkalainen ja ilmeisen toimimaton. Akku kyllä latautuu.

        Taitaa mennä rahat Kankkulan kaivoon!


      • Anonyymi

        Jos ostan Swappielta iPhone 8 kulta ja kuntoluokka on kohtalainen onko kohtalainen hyvä kuntoluokka että toimii hyvin ja niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ostan Swappielta iPhone 8 kulta ja kuntoluokka on kohtalainen onko kohtalainen hyvä kuntoluokka että toimii hyvin ja niin

        Kuntoluokka kohtalainen toimii kuin uusi ja näytössä saattaa olla nurkassa pieni huomaamaton siru samoin takakannessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko siinä mitään isoa jälkeä tai oliko lasi rikki vai ilmoitetaankovsiitä onko lasi rikki

        No ei kai se lasi rikki ole jos niitä myydään kunnostettuna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ostan Swappielta iPhone 8 kulta ja kuntoluokka on kohtalainen onko kohtalainen hyvä kuntoluokka että toimii hyvin ja niin

        Mä ostin iphone 8 sammui kokoaja, suoraan sanottuna aivan SURKEA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ostin iphone 8 sammui kokoaja, suoraan sanottuna aivan SURKEA

        ömm jos ostat swappielta puhelimen ja se on käytetty, sekä iphone 8 on aika vanha malli niin et voi yllättyä jos se sammuu. Vanhat mallit sammuvat upouutenakin:)


    • Kaikkieiolemiltänäyttää

      Hyviä kokemuksia, ne itse kapulat on paljon parempia kuin jotkut tori:sta ostetut romut. Viimeksi kun ostin tori-myyjältä niin näytti päälle päin toimivan kunnes huomasin puhelimen sammuvan n. 3 tuntia käynnistyksen jälkeen, halpa hinta hämää. Tänne puljuun voi sentään palauttaa ja saada rahat takaisin jos on jotain vikaa tai huonokuntoinen, maksan mielelläni siitä ihan jo mielenrauhan takia.

      • Anonyymi

        Swappie käyttää "huollosaan" kiinasta tilattuja kopio osia, ei iphonen omia, koska apple ei niitä myy, kannattaa seurailla näiltä ostettujen puhelinten takakantta että mitenkä paljon se lämpiää, ylikuumentunut akku voi räjähtää, ensin se lämpiää ja paisuu kuin sämpylä, sitten se paukahtaa sun taskussas.


      • Anonyymi

        Kauanko swappielta kestää saada puhelin?


    • Tarvitsenvastauksia

      Hei tietääkö kukaan kauan pitäisi mennä kun varaa swappielta puhelimen? Nyt on mennyt viikko eikä vieläkään mitään...

      • kohtuullinenaika

        Itse sain varaamani iPhone seiskan tuossa 1,5 vk:ssa mitä nettisivuilla luvattiin, siellä taisi lukea varatuille 1-1,5vk.. Puhelimeen ollut kyllä tosi tyytyväinen !


      • Anonyymi

        Itsellä kesti 2 päivää että sain sen puhelimen minkä tilasin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä kesti 2 päivää että sain sen puhelimen minkä tilasin

        Minkä puhelimen tilasit?


    • Jesse1232

      Ihan hyvä oli, itseasiassa jopa parempi kuin kuvittelin koska puhelin tuli alkuperäispakkauksessa ja appletakuuta vielä roimasti jäljellä. Kai oli sitten varastosta loppu huonompikuntoiset en tiedä mutta itselläni tosiaan ihan jees.

    • Kerrankintyytyväinen

      Erinomainen!!! Sain vielä alkuperäisessä pakkauksessa.

    • Emiliavcc

      Tilasin aika surkea kappale. Piti toimia moitteettomasti mutta virtanappi toimii joskus ja koti näppäin jää pohjaan. En jaksa lähettää takaisin. Ei pitänyt olla muuta vikaa kuin naarmuja takakannes. Hinta oli toki alta markkinahintojen.

      • miisamariaaaa

        kannattas mun mielestä lähettää takas korjattavaks jos on tullu tollasta vikaa. mulla alko akun varaukset heitellä puolen vuoden jälkeen ja sain vielä takuuseen vaiks akun ei pitäny kuulua tohon käyttöturvaan. muuten toiminu tosi hyvin ja ja kaikin puolin kyllä tosi tyytyväinen palveluun!


      • annekotil2

        Todella hyvä. Hinta paljon alhaisempi kuin kuluttajilta sekä todella hyvä asiakaspalvelu. Puhelimessa ei mitään vikaa päinvastoin odotin jotain naarmuista romua niinkuin Tori.fi:stä saa yleensä.


    • hupsistakeikkaajee

      kauan yleensä kestää toimituksessa jos ostaa puhelimen swappielta

      • iisajoo

        Itse sain seuraavana päivänä, tosin tilasin aamulla. Ostin samalla kaikille lapsille puhelimet joten paketti oli suhteellisen iso joten sekään tuskin hidastaa, asun itse Turussa.


      • hellodarkness

        Ihan pari päivää mulla meni :)


      • oof

        itellä tuli 2pv aikana


    • Ode254

      Loistava palvelu. Puhelin ja hinta ok. EI mulla muuta.

    • Irenaaa

      Ostin ja sain parempaa kuin odotin :)

    • jooopajoo

      Saako swappielta myös laturin kaupanpäälle ?

      • iphonechocolate

        Joo. Laturi ja se millä sim kortti lokero avataan kuuluu hintaan.


      • Anonyymi

        Pitäisikö minun ostaa minkä kuntoluokan puhelin kun tuntuu siltä että missään niissä ei ole vikaa


    • teinhyvätkaupat

      Joo, ja niillä on tosi reilut hinnat, maksaa ihan parhaiten käytetyistä puhelimista.
      Munkin kaveri osti just gigantista uuden iPhone 7Plus san, sen isoimmalla muistilla, maksoi siitä vähä yli 1000e.
      Ei se sitten tykännytkään siitä ja sen iskä sanoi että myy se just tonne, niin vähän se oli tyytyväinen kun sai siitä yli 400e, siis kelatkaa, yli 400e, käytetystä luurista.
      Kaupat tuli heti.
      Tänään me käytiin paikanpäällä varaa uudet X sät, ne oli 1350e kappale.
      Sekin on kiva sit kun tietää ton paikan niin jos niistä ei tykkää niin niistäkin saa varmaan sen 400e.
      Tosi hyvä systeemi, ihan paras paikka.

      • Anonyymi

        lol


    • Sepis4

      VPositiivisia kokemuksia. Takuu 6kk ihan kiva bonus laturin kanssa. Meni 1 päivä kauemmin postissa tosin kuin mitä odotin, toisaalta sivuilla lukee että 1-2 arkipäivää niin tuo ylimääräinen päivä menee kai postin piikkiin.

      • Exandroid

        Kyllä täytyy antaa plussat taas, toinen puhelin jo tuli tilattua ja homma toimii nopeasti.


      • saffosafiah

        minä tilasiin iphone 7 eilen ja siinä luki että 1-2 arkipäivää


    • Hyvääpalvelua

      Ostin phone 7 plus 128gb mattamustan ja todella hyvin toiminut ja en voi valittaa asiakaspalvelusta, heti sain tietooni missä paketti menee ja tuote oli täysin kuin uusi perille saapuessa.

      • Hyvääpalvelua

        Tuote oli luokiteltu erittäin hyvä kuntoiseksi, oli kyllä enemmänkin koskematon! Tulen mielelläni käyttämään swappien palveluja kun niitä tarvitsen.


      • Anonyymi

        mä tilasin toissapäivänä (lauantaina) iphone 13 ja siinä sanottiin että toimitusaika 1-3 päivää, millon mun pitäs olettaa sen olevan perillä?


    • Napuri

      Ostin maanantaina jo toisen iphonen perheeseen. Hyvin on toiminut ja tyytyväinen palveluun. Tilasin sunnuntaina ja kävin noutamassa heti seuraavana päivänä Helsingin Ruoholahdesta. Jos ongelmia, kannattaa ottaa yhteyttä. Voi lähettää puhelimen takaisin korjattavaksi Postin kautta. Olen tavannut molemmilla kerroilla itse yrittäjän, joka on erittäin symppis, osaava ja luotettava kaveri. Paras kauppa. Suosittelen lämpimästi.

    • Laurihietanen

      Ostin jokunen aika sieltä kännykän, piti olla hyvän laatuinen mutta kännykkä sammuu tunnin päälläolon jälkeen kokoajan. Palvelu oli hidas ja kaikkea sai odottaa vaikka kuinka kauan sähköpostivastauksista puhelimen käteen saamiseen. Kaikki siksi että sain maksaa usean sataa euroa rikkinäisestä "hyvä" kuntoisesta puhelimesta. Itse ei ole aikomusta käyttää heidän palvelujaan uudestaan.

      • Kaarlo22

        Takuuehtojen mukaanhan tuo menee kyllä takuuseen? Itsellä ei takuulle ole ollut tarvetta, mutta paikan päältä ostaessani tiskillä mainittiin että käytännössä kaikki viat paitsi itse aiheutetut eli vesivahingot ja putoamiset kuuluvat siihen.

        Kannattaa kysyä niin saat huollon tai uuden tilalle! Itsellä "kohtalainen" kuntoluokan puhelin ja toiminnallisesti ei eroa uutena ostamiini


    • iinakoiv

      Todella hyvä palvelu, ostin puhelimen jo viime vuonna joululahjaksi ja tänä vuonna menee uudestaan hankintaan :) Plussaa myös todella hyvästä asiakaspalvelusta!

    • Erittäintyytyväinen

      Itse ostin swappielta puhelimen noin vuosi sitten. Toiminut moitteettomasti.
      Aion ostaa jatkossakin puhelimen aina swappielta.
      Plussana erittäin hyvä ja nopea asiakaspalvelu. Itse yrittäjä on todella symppis ja mukava :)
      Suosittelen erittäin lämpimästi.

    • UUsikäyttäjäswappiella

      Onko mahdollista, että ostan puhelimen swappiesta sunnuntaina ja käyn noutamassa Ruoholahdesta torstaina? Mietin vain, että pitävätkö he sitä siellä 4 päivää varattuna vai pitäisikö laittaa viesti.

      • vanhempikäyttäjä

        Itse ainakin tilasin lauantaina ja noudin perjantaina, miksi he poiskaan sitä heittäisivät? Tyytyväinen olin luuriin.


      • Erinomainenfirma

        Itse myös noutanut puhelimen vasta viikon päästä tilauksesta.
        Huippu luuri, ihan uuden veroinen.


    • Erittäinpettynyt

      Tilasin puhelimen koskemattomana ja sitten huomattiin että kuulokeliitäntä ei toiminut ollenkaan ellei sitten painanut voimalla sitä kuuloketta. Swappie pyysi palauttamaan puhelimen ja niin tehtiin. Nyt 1.5 vkn päästä se saapui postissa. No eipäs tuo kuulokeliitäntä vieläkään toimi. Testattu on monilla kuulokkeilla. Olen kyllä todella hermostunut tällaiseen! Lappu tuli nyt tossa puhelimen mukana jossa vakuutetaan että kuulokeliitäntä toimisi "moitteettomasti".......

      • Applesherlock

        Olisko kuulokkeissa sit vikaa jos noin lukee tai saitko muuten ratkaistua? Itellä joskus ollut sama vika ja auttoi kun vaihdoin kuulokkeet!


    • onkoswappiehyvä

      Mä ajattelin tilata swappielta iPhone 6, kun mun 5s ei haluu enään toimia (huollossa käytetty jo). Jotkut tutut on tilannu ja sanonu että voi tilata :)

      • Omiakokemuksia

        Itse tilannut jo muutamankin puhelimen yritykselle ja kaikki toiminut erinomaisesti. Ajattelin tulla lukemaan muiden kokemuksia kun mietin että onko itsellä ollut vain erittäin hyvää tuuria.

        Iso suositus täältä siis sekä puhelinten kunnosta että henkilökohtaisesta palvelusta, mitä Swappie aina tarjoaa. En ihmettele että firma kasvaa.


      • saffosafiah

        kuinka kauan sinulla kesti että se tuli?


    • Tyytymätön22

      Itse ostin swappielta perjantaina puhelimen toimi hyvin mutta eilen akku alkoi tönkköilemään ja ei ole ladannut kuin vain 1% ,koko aikana ja olen kokeillut eri latuteilla ja sammuttanut välillä ja kokeillut uudelleen kuntoluokitus oli hyvä. Mahtaako mennä takuuseen?

      • Kannattaakysyä

        Applella tuli päivitys akkujen suhteen mistä tuo varmaan johtuu. Kannattaa laittaa viestiä heille. Uskoisin että menee varmasti takuuseen!


    • röllykkäinen

      Onko teistä kukaan ottanut sieltä osamaksulla puhelinta? Onko ollut mitään ongelmia? Oon lukenut vähän huonoja kokemuksia tosta collectorista, niin kiinnostaisi tietää onko muilla sujunut ihan hyvin ?

    • moimoimoimmmm

      minkälainen on "kohtalainen" swappiessa?

      • Ihanok

        Kohtalainen oli paljon parempi kuin odotin. Takakannessa on näkyviä jälkiä mutta ei mitään käyttöä haittaavaa kun kuitenkin pidät takakannen päällä kuorta. Tuon vissiin voi palauttaa jos ei tykkää joten mitäpä siinä menettää..


    • Realisti7777

      En missään nimessä voi suositella. Melkein 500€ likaisesta ja kulahtaneesta iphonesta. Kuntoluokitus oli toiseksi paras, koskemattomasta seuraava. Puhelin on kulahtanut ja oli myös putsaamaton . Mitään tietoa puhelimen taustasta ei ole. Akun he katsovat storen ilmaisohjelmalla. Muusta ei ole tietoa. Joten jos on laittaa useita satasia puhelimeen,niin kannattaa ostaa ihan uusi jonka sillä rahalla saa. Tuolta osta sian säkissä käytettynä aivan järkyttävän kalliilla hintaa.

      • Palautettamenemään

        Lueskelin huolella asioita selvittävänä ihmisenä kommentteja täältä ja muualta netistä tarkasti ennen ostoa niin ajattelin vastata tähän! Kysyin tuosta akun tarkastusasiasta niin tarkistavat samalla kuin huoltoliikkeet, jollain Maciltä löytyvällä ohjelmalla. Näyttivät tuon tiskillä. Ehdottavat kuulemma ilmaisohjelmaa jos asiakkaan tarvitsee itse varmistaa se kunto kotona. Katsoin itse jälkikäteen myös samaisella ilmaisohjelmalla tämän varmistamiseksi ostamani iPhone 7:n akun itse niin näytti olevan 97% kapasiteetti eli käytännössä uusi akku. Saitko itse noita tuloksia? Sikaahan et säkissä osta kun on tuo takuu ja palautusoikeus, toisin kuin muilta kuluttajilta. Liikkeellä myyjät myös erittäin ammattitaitoisia ja mukavia.

        Kannattaa antaa palautetta, tuntuvat olevan hyviä ottamaan palautetta vastaan oman kokemuksen ja antamieni kehitysideoiden pohjalta! Itse sain puhdistetun ja täydellisesti toimivan laitteen joten erittäin positiivinen kokemus tähän mennessä. Suosittelen reklamoimaan tai kysymään asiakaspalvelusta jos on ollut ongelmia! :)


      • voivoi

        Minäkään en suosittele. Ensiksi ostin iphone7 hyvässä kuntoluokassa... Menin noutamaan ja näyttö aivan naarmuilla. Myyjä siinä vaan pahoitteli ettei ollut mieleinen (ei yrittänyt myydä esim paremmassa kuntoluokassa olevaa samaa mallia taikka erivärisenä). Annoin kaupalle uuden tilaisuuden ja ostin saman puhelimen myöhemmin kuntoluokassa erittäin hyvä. Ulkoisesti puhelin oli todella hyvässä kunnossa, mutta kaiuttimessa oli selkeä vika. Soitin heti seuraavana päivänä asiakaspalveluun ja he sanoivat korjauksen kuuluvan takuuseen. En asu Helsingissä, joten meni pari viikkoa ennen kuin pääsin viemään puhelinta huoltoon. Tässä ajassa näyttöön oli tullut pieni halkeama ja he sanoivat ettei takuu ole enää sen takia voimassa eivätkä korjaa kaiutinta. Olisi pitänyt vain korjauttaa näyttö ennen swappielle viemistä.. Eivät olisi siitä saaneet ikinä tietää ja olisi kaiutinkin kunnossa. Rehellisyydellä ei ainakaan ollut mitään merkitystä ja nyt on koko vuoden takuu menetty yhden halkeaman takia. Silläkään ei ollut virkaa, että olin soittanut heti seuraavana päivänä ostosta ja ilmoittanut ongelmasta. Olisi kuulemma pitänyt tuoda heti huoltoon.


    • saffosafiah

      Minä tilasiin swappiesta puhelimen eilen ja haluaisin tietää jos saa kuuloket iphone 7 kanssa

      • tiedustelija

        Voiko Ruholahdesta tulla suoraa ostamaan kännykkää, vai pitääkö se tilata?


      • Ämpäriä
        tiedustelija kirjoitti:

        Voiko Ruholahdesta tulla suoraa ostamaan kännykkää, vai pitääkö se tilata?

        Kuulemma kaikki puhelimet löytyvät myös liikkeestä, tosin saattaa olla jonoa.


    • Kuluttaja

      Tässä ko. yrityksen kanssa tuli tilanne, että toimittivat kuvausta vastaamattoman luokattoman huonon laitteen. Lisäksi asiakaspalvelu ei hoida asioitaan kuten vastuulliset yritykset tekevät ja reagointi ollut todella heikkoa. Jossain vaiheessa varmasti tulee yrityksen toiminta menemään KKV:n arviointiin, kun myyvät tuotteita ilman selkeää määrittelyä muunmuassa kuntoluokista. Selkeästi ei yrityksellä hallussa hyvään yrittämistapaan liittyvät periaatteet ja toimintamallit.

      • Kuluttaja96

        Vinkkinä että 14 päivän palautusoikeuden osaltahan saat aina palautettua jos et ole tyytyväinen. Itsellä positiiviset kokemukset asioiden hoidosta ja asiakaspalvelun puolelta harvoin tulee vastaan noin henkilökohtaista palvelua kun Swappien tiskillä saanut.


    • Vinkkinämuille

      Todella hyvin toimi palvelu omasta puolestani. Tilaamani puhelin oli paljon paremmassa kuntoluokassa kuin oletin, en näe miksi kannattaisi edes ostaa "hyvä"-kuntoluokkaa parempaa, ihan vaan vinkkinä ettei maksa liikaa!

    • löytyuusivakiopaikka

      Itse tilasin aluksi lapsilleni (rikkovat kuitenkin rikkovat sen niin ei mitään järkeä ostaa täysin uutta) ja olin positiivisesti yllätynyt niin ostin myöhemmin myös itselleni ja vaimolle. En tiedä mikä on homman juju että saavat noin edullisesti (giganttiin verrattuna melkein 400€ halvemmat jotkut mallit) saavat kuulemma yrityksiltä suurimman osan käyttämättömistä malleista ja ainakin itsellä toimineet aina moitteettomasti ja asiakaspalvelukin pelaa paremmin.

    • hommattoimii

      Mä kävin liikkeessä ostamassa parhaan kuntoluokan puhelimen ja se on oikeasti ihan uuden näköinen, ei mitään jälkiä missään! Samalla kertaa ostin hyvä tai huonoimman kuntoluokan puhelimen äidille (en muista kumpi). Asiakaspalvelu oli todella ystävällistä, sain rauhassa katsoa puhelinta ensin ja sitten ostin 25 € hintaan suojakuoren ja kalvon ja ne vielä laitettiin valmiiksi paikalleen. Ei mun pitänyt sieltä mitään kalvoja ja kuoria ostaa vaan käydä rauhassa myöhemmin muualta katsomassa niitä, mut toi olikin niin halpa. Ja äidille ostamani puhelin toimii hyvin, takapuolella on vähän kolhuja, mutta ne on muutenkin kuoren alla piilossa, niin ihan sama. Rahaa säästyi ja laitteet toimii! :)

    • Hohhoijaa

      Minö olen miettimässä ostaa puhelinta tuolta ja enkyllänyt tiedä. Puhelin riippuu todella paljon siitä kuka sen on myynyt. Esim kuntoluokan hyvä, kännykkä voi olla todella hyvä tai huono. Ei sitä koskaan tiedä

    • hhjj

      Huonoa palvelua! Tilasin puhelimen isommalla muistilla. Tuli puhelin paljon pienemmällä muistilla. Laitettiin viestiä, tuli hups.... tuli tunne, että tahallaan laitettiin huonompi puhelin.
      Rahat palauttivat, mutta eivät suostuneet maksamaan puhelinmen postitus kuluja takaisin päin.

      Joten en tuota kauppaa käytä.

    • saanähämitätulee

      Ite oon just tilaamassa ip7 128gb koskematonta swappiesta. Saa nähä mitä tulee.

    • Epäonnistuja

      Hei itse ostin swappielta iphone 7 plus (erittäin hyvä) no puhelin sitte tuli ja ei todella ollut sen erittäin hyvän arvoinen takakannessa iso jälki ja siinä applen logon kohdalle kulunut jälki jostakin kuorista näyttö oli kans aivan naarmuinen netissä kans luvataan laturia niin eihän siihen sitten tuu kun usb johto! Mukana ei tule kuittia joka on vähän kummallista ,tässä nyt yritän selvittää miten palautan puhelimen takuuhan oli joku 14 päivää (en ole varma) jos ei kuittia tule niin eihän ole mitään todisteita siitä millon olet saanut puhelimen...no olen kyllä tottunut tähän huonoon tuuriin niin ja onhan tänään maanantai.

      • Walmariini

        Palautitko puhelinta? Samaa puhelinta olisin tilaamassa, nyt rupesi mietityttämään. Ja sivuilla kyllä sanotaan että mukana tulee laturin JOHTO.


      • Anonyymi

        Itellä tuli kuitti spostiin siitä?


    • Itsekkin olisin tilaamassa swappielta iphone 8 kuntoluokassa erittäin hyvä. Onko teillä toiminut puhelimet moitteettomasti ettei esim. Ole hidas. Haluaisin että puhelin vastaisi toiminnallisesti uutta. Ja mitä vikoja teillä puhelimissa on ollut jos jotain?

      • netissäpyörinyt

        Itsellä ainakin toiminut aivan yhtä hyvin kuin DNA:lta ostamani. Yleensä olen melko skeptinen näistä mutta tämä kauppa on poikkeus kaiken maailman pikkupajoihin mitä löytyy netistä. En huomannut eroa uuteen, vaikka ostinkin vain kohtalaisen (missä oli toki hieman jälkiä takakannessa, mutta se ei haittaa kun pitää kuorta). Asiakaspalvelukin on keskitasoa parempaa.


    • kokemusonkyllä

      Itse ostin kyseisestä paikasta iPhone 6, ja meni päivän jälkeen korjaukseen, ei käynnistyny, kuulu äänet, soitot mutta näyttö oli pimee. Korjauksessa ollut kohta viikon. Laitoin viestiä swappien henkilökunnalle mutta vastattiin vain "Yritä painaa kotinappia ja virtanäppäintä pohjassa samaan aikaan 10 SEK. No eipä toiminut! Katotaa millo puhelin tulee edes...

    • Faijaks

      Erittäin hyvä palvelu! Puhelin toimi yhtä hyvin kuin uusi ja todella nopea toimitus. Suosittelen ehdottomasti, varsinkin jos ostaa esim useammalle lapselle.

    • Enjaksaainaodottaa

      Puhelimet toimi niin kuin pitääkin, itseasiassa paljon parempi laatu kuin odotin. Järkivalinta varsinkin kun vertaa johonkin Giganttiin missä aina huomaa maksavansa myyjien palkkoja. Erittäin positiivinen asia oli vielä itse nopea toimitus (seuraavana päivänä) tässä LÄHES KAIKKI MUUT verkkokaupat huijaa, sanovat että 2-4 arkipäivää mutta aina löytyy joku syy miksi onkin 6-7 päivää.

      • Tappiotavaraa

        Ikävä pilata sun illuusio, mutta gigantti myy applea sisäänostohintaan ja tappiolla. Olen samaa mieltä, että applen hinnat ovat törkeät, mutta syyttävä sormi ei osoita giganttiin.


    • Haaaa

      Jos käy swappie paikan päälle tuol ruoholahden tiskillä onko mahdollista et saan kattoo ne kännykät livenä ?? Narmut kunto yms

      • luuri12

        Oli kyllä ainakin itsellä.


    • pilalla

      takuu vain 6 kk!

    • faijeli

      Yllättävän hyvä palvelu ja puhelin oli parempi kuin odotin. Voisin suositella, varsinkin jos on pentuja joille ostaa.

    • Tylypahka

      Ostin swappiest ip7 pari viikkoo sit puhelin tuli 2 päivässä toiselle puolelle suomea👍 Puhelin oli hyvin pakattu ja laturin JOHTO oli mukana ja täysin ehjä. Puhelin itsestään oli kuntoluokkaa ”erittäin hyvä” eli ei paras mutta mun mielestä se oli koskemattomassa kunnossa ei ollut jäljen jälkeä näytössä eikä takakannessa ihan uusi.Kaikki muukin toimi puhelimessa täydellisesti.Vaikka mul oli aluks pieni ennakko luulot niin ihan turhaan paras paikka .SUOSITTELEN KOVAS SWAPPIETA EI HUONO KOKEMUS YHTÄÄN TODELLA VÖRTTI KOSKA MAKSO VÄHEMMÄN KUN YLEENSÄ KAUPASTA JA YHTÄ HYVÄ KUIN UUSI.

      • 2113

        Lähettääkö Swappie sähköpostiviestin siitä että puhelin on tullut että voit hakea sen vai pitääkö mennä vain itse hakemaan sitä puhelinta ilman että Olet varma että onko se tullut ?


      • Anonyymi
        2113 kirjoitti:

        Lähettääkö Swappie sähköpostiviestin siitä että puhelin on tullut että voit hakea sen vai pitääkö mennä vain itse hakemaan sitä puhelinta ilman että Olet varma että onko se tullut ?

        Jos tilaat sen niin se menee postiin ja postilta tulee viesti että voi noutaa


    • HuonoOlll

      tilasin puhelimen, ei toiminu ja oli muutenkin rikki ja ihan naarmuilla. Aspa ei vastaa ja puhelin ei toimi! Ei enää ikinä

    • Toimiitoimii

      Todella hyvä kokemus. Puhelin toimii kuin pitääkin ja bonusta nopea shippaus. Lähes kaikkialta muualta saa odottaa parhaimmillaan viikkoja ilman puhelinta.

    • Jeespoks5

      Hyvä oli kyllä, en löytänyt valittamista. Säästöä tulee mukavasti kun ostaa esim. lapsille myös.

    • tyytyväinen22

      Tyytyväinen olen! Paljon parempi kunto kun odotin.

    • Aarno12

      Hyvä palvelu. Asiakaspalvelu asiallinen ja nopea toimitus, puhelin moiteettomassa kunnossa. Kannattaa ostaa hieman huonompikuntoinen, kohtalainen ei ole niin huono kuin miltä näyttää ja aina voi pitää suojakuorta joka peittää naarmut!

    • Sikaa_säkissä

      Hyvää on nopea toimitus mutta jos edes kuntoluokitus ei vastaa (erittäin hyvä) yhtään toimitettua puhelinta tätä stadin puulaakia ei voi suositella kenellekkään. Jos on pakko ostaa käytetty iPhone, osta se tiskiltä jolloin edes näytön kunnon voi itse todeta. En jaksaisi enää ostella/palautella luureja jotta saisi haluamansa kuntoisen joten ostin uuden. Jälleen sika säkissä piti paikkansa.

    • kokemustaon

      Kyllä meille tuli ainakin ensimmäinen ja viimeinen puhelin Swappielta!Kuntoluokitus oli erittäin hyvä ja kunnostettu.Akku kestää 30 min ja mukana tullut latausjohto oli täysin ala-arvoinen.Meni säikeille 2:ssa viikossa ja lataukset loppui siihen!Olen sitä mieltä,että puhelimia ei kukaan testaa ennen myyntiin laittoa!Seuraava puhelin on perus Samsung.

      • Anonyymi

        Käyttävät kiinan kopio osia "kunnostetussa", eli akku ja johto maksaa 10e niille, silti myydään - 100€ ovh. Kas kummaa kun ei pelaakkaan. Kuka vaan voi tilata itse samat osat tuohon hintaan. Ja 6kk takuu, jos näytön rikot siinä välissä ei korvaakkaan mitään heidän takuu ja sitten turhaa edes koittaa vakuutusyhtiön piikkii korjauttaa kun et ole uutena ostanut vaa kierrätettynä niin eivät maksa omavastuuta. Osta uutena kivijalasta mielummin kun epävarmalta nettikauppiaalta.


    • Tyytyväinenäiti

      Ostin lapsille uudet puhelimet koulun alkua varten ja ovat toimineet hyvin tähän asti. Tilauksesta unohtui toinen laturin johto, mutta soitto asiakaspalveluun korjasin tilanteen.

    • kotitonttu
    • Viimeinkin

      Hinnat tippuivat heti apple uuden julkaisun jälkeen, mitä odottelinkin. Eiköhän lähde iphone 8 tilaukseen vanhan 6 tilalle

    • Toimiitaas

      On kyllä puhelin tominut hyvin. Mitään vikaa ei ole ollut edes vuoden käytön jälkeen ja nyt lähti puhelin ns "upgreidaukseen" uusien iphonen julkaisun myötä.

    • iLuuri

      Ite tilasin tos perjantaina Swappielta iPhone 6 16 GB puhelimen, jossa on sormenjälkitunnistin rikki. Toi rikkinäinen tunnistin tiputti hintaa paljon, eli sain puhelimen €149.00. Mun mielestä aika hyvä hinta, jos pelkästään toi toiminto on rikki. Kuntoluokka on siis erittäin hyvä, eli melkein kuin uusi? No, saa nähä millanen on, keskiviikkona pitäis tulla...

      • iLuuri

        Se tulikin jo tiistaina, eli oon sitä käyttänyt jo kolme päivää. Kun avasin paketin, aluksi säikähin kun puhelimessa oli paljon pölyä, jotka näytti naarmuilta. Kun sain sen putsattua, huomasin että takakannessa oli muutama pieni jälki, yks naarmu ja vasemmassa alakulmassa yksi isompi jälki. Näyttö on muuten hyvä, mutta yläosassa naarmu. Mitään näistä jäljistä ei kuitenkaan huomaa jos puhelinta vähän kauempaa katsoo, eli vois sanoa että on ”erittäin hyvä” kuntoluokkansa ansainnu. Puhelin on pelittäny kuin uusi, mutta hetki on kestänyt totutella iPhoneen androidista siirryttyä. Jos jotain negatiivistä pitäis kaupasta sanoa, on kuntoluokat. Mun mielestä olis tosi hyvä jos puhelimen jäljistä kerrottais tarkemmin, vaikka edes missä niitä on eniten. Esim. ”Kuntoluokka hyvä | Huom! Oikeassa alakulmassa yksi suurempi, helposti huomattava jälki” Tähän minunkin puhelimeen oli vaihettu kokonaan uusi kotinäppäin, myös siitä olisi ennen kauppoja voinut ilmoittaa.
        Mutta yhteenvetona vielä: suosittelen Swappieta, mutta kuntoluokituksia voisi tarkentaa.


      • Anonyymi

        Tarkoittaa sitä siis että ei ole OEM näyttö, vaihdettu tarvike osaan, maksaa heille noin. 20-40€,kiinan kopioi näytöissä ei ole sormenjälkitunnistusta.


    • swappie

      swappie ei antanut rahojani takaisin

    • tyytymätön

      no tilasin pari kuukautta sitten sieltä ip 6s ja no ääni ei toiminut kuulokkeiden kanssa, ei ladannut oikein millään ja jos sai lataamaan nii pienikin hipaus laturiin nii lopetti latauksen sekä tuli sellaisia vaaleita raitoja näyttöön jonka alta ei sitten mitään nähnyt. noh palautettiin se ja saatiin uus mutta siinäkin sitten vikoja on nimittäin normi ip: hän jäätyy jossain -10 - -15 asteessa ja tämäpä jäätyy jo 10 asteessa ollessaan autossa. palautetaan tämäkin pian ja ei kyllä enää osteta sieltä. kuntoluokka oli siis ’erittäin hyvä’ molemmissa noissa mukamas..

    • Jarkkeli

      Todella hyvin toimi palvelu. Ostan uudestaan.

    • Tyytyväinenisukki

      Ostin halvimman kuntoluokan (kohtalaisen). Puhelimessa hyvä hintalaatu suhde, toimii täsmälleen samalla tavalla kuin edellinen jonka ostin Gigantista. Takakansi oli totta kai käyttöä nähnyt, mutta sillä ei ole väliä kauheasti koska ne saa kyllä piiloon suojakuorilla.

    • Lapsillejaitselle

      Vain positiivisia kokemuksia. Älkää ostako muista liikkeistä joiden romut hajoavat heti "takuun" umpeuduttua. Nämä uskaltavat tarjota 3 vuoden takuuta jonka takia, joten laatu ei tosiaan voi olla kovin paska koska muuten häviäsivät. Toinen puhelin ostettu jo tyttärelle ja ei ole vieläkään valittamista.
      PS: kohtalainen/hyvä on paras hinta suhde, jos takakannen naarmut ei haittaa.

    • enkerro

      it etilasin eilen ip7 "kohtalaisessa" kuntoluokassa ja katotaan ny mitä sieltä tulee

    • testataan

      Hyvä oli palvelu ja laatu. Nopea toimitus (ainakin kuin vertaa Teliaan) ja puhelin toimii kuin pitääkin. Hyvä esimerkiksi jos ostaa lapsille (ostin tämän jälkeen myös itselle kun laatu oli hyvä).

    • VMikko

      Ostin iPhone seiskan. Piti olla "kuin uusi". Hajosi kuitenkin muutaman viikon jälkeen. Vein takuuhuoltoon, mutteivat saaneet korjattua. Tarjosivat toista huonompikuntoista puhelinta tilalle. Epäilen hiukan. Asia on toistaiseksi kesken, että saa nähdä miten käy.

      Hiukan epäilyttaa, kun nuo kertovat, etteivät he käytä Applen alkuperäisiä komponentteja.

    • auttakaaaa

      apua tuleeko ip 7 mukana kuulokeadapteri kun puhrlimessa ei kuulokereikää ole?!?!

      • anonyyymi

        mulle ei tullut ainakaan mukaan kuulokeadapteria ip 7 mukana


    • suosittelen

      Mulla ainakin hyvä kokemus swappien kanssa. Puhelin on ollut mulla noin puoli vuotta ja on toiminut kuin uusi. Joku naarmu näytössä, mutta ei mua ainakaan häiritse. Eli ei valittamista, hyvä hinta-laatu-suhde.

    • Make9

      Toimi hyvin. Toinen puhelin meni ostoon viime viikolla kun ostin avopuolisolle lahjaksi. Mitään tori-roskaa en viitsi lahjaksi ostaa mutta näiden paketti on sellainen että kehtaa antaa. Plussat siitä taas.

    • Bts

      saapuuko paketti ihan omaan postiin vain pitääkö noutaa jostakin tietyissä paikoissa?

    • Tietämätönkysyy

      Tilaisin ip 7 ja kunnon pitäisi olla hyvä niin mitä kokemuksia teillä on tosta "hyvä" kuntoluokituksesta? Ja pystyykö niitä kuulokeadaptereita ostamaan erikseen??

      • Anonyymi

        Kylläpä se niin on, ettei itselläni ole ainakaan kokemusta kyseisestä puhelimesta ja Swappiesta. Kuulokeadaptereita saa kuitenkin esim. Gigantista noin 10 eurolla 💶.


    • KYLLÄSTYNYT

      Tilasin iPhone 6... Minun mielestä muuten hyvä puhelin mutta akku menee minuuteissa tyhjäksi... hirveän rasittavaa

    • Pettynytasiakas2019

      Erittäin suuri pettymys oli kun menin pakettiautomaatista iphonea hakemaan ja paketti oli revitty auki ja sisältö viety. En edes tajunnut tälläisen olevan mahdollista! Swappien aspan ensireaktio oli, että posti ei jaa avattuja paketteja. No nytpä näin olivat tehneet, miten voi edes sanoa noin!! Yli 700€ rahaa iphonesta maksoin, niin aspan reaktio oli ihan ala-arvoinen ja pahensi entisestään jo valmiiksi paskaa fiilistä. Käskivät minun selvittää asiaa postista ja ilmoitella mitä ilmenee. Saa nähdä, asiakaspalvelu on 0/5 minun silmissä tällä hetkellä. :(

    • Vt03

      Ite ostasin paljon mieluummin uuden, koska uuessahan on aina enemmän tehoa ja paljon parempi akku, muuta tiesi maksaa jonkun verran enemmän ja saa ainaki ehjän.

    • Tyytikki22

      Palvelu ihan 5/5! Luuri pelaa ja säästin melkeen 200€

    • Bläänlää

      Ostin iphonen swappielta iphone 6s kunto oli erittäin hyvä. No puhelin oli ihan naarmuilla kaikkialta. Ekat päivät toimi ihan normaalisti kunnes akku tilttas se ei enää pysynyt päällä ilman laturia tai sitte näytti että 100 mutta sammu heti. Tuo kunto juttuja vaikuttaa vain siihe ulkokuoree et kaikki tekniikat pitäs olla kunnossa mutta no eipä ollut tässä puhelimessa

    • Harmillista

      Meillä Swappiesta erittäin huono kokemus, en suosittele kauppaa kellekkään.
      Unohtivat asentaa panssarilasin ja puhelin tipahti kevyesti lattialle, näyttö hajosi.
      Swappie ei suostunut korvaamaan näytön korjausta, vetosivat siihen että olisi pitänyt reklamoida panssarilasin puuttumisesta.
      Lasin puuttumista ei maallikko yleensä pysty näkemään ja jos kuitissa lukee että lasi on asennettu, kuinka olisimme voineet tietää ettei lasia ole asennettu?
      Hankin isosta maahantuoja -firmasta todistuksen että näytön puuttumista ei voi tietää ja kuluttaja -asiamies yritti neuvotella heidän kanssaan parikin kertaa, että kantaisivat vastuunsa...vaan Swappie ei suostu korvaamaan näyttöä.
      Nyt lähtee kuluttaja-asiamiehen suosituksesta kuluttajariita-lautakuntaan valitus tapauksesta.
      Toivottavasti saamme sieltä apua....

    • Moiiiiiiiiiiiiiii

      Mää tilasin 6s ja sain tosi hyvän ja toimivan puhelimen joka on ollu nyt kohta puol vuotta ainoo vaa oli se että laturi ei toiminu

    • Anonyymi

      Itse ostin iphone 8 kuntoluokassa erittäin hyvä. Toimi aluksi hyvin kunnes alkoi "jäätymään" . No muutaman päivän sitä teki kunnes se loppui mutta sitten alkoi puhelin sammuilemaan eikä se enää käynnistynyt. No lopulta se sitten käynnistyi. Sen jälkeen toimi hyvin kunnes puhelin alkoi sammuilemaan jatkuvasti. No sammuilu loppui mutta nyt puhelinta ei voi enää ladata. Laturi toimii ja laturin "reikä" ilmeisesti ok koska kuulokkeet toimivat mutta virtaa ei puhelin ota vastaan. Laitan kyllä ehdottomasti asiakaspalveluun viestiä että kuinka toimitaan.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti järkevin paikka ostaa puhelin tänä päivänä. Tilaus saapui nopeasti, tuote erinomaisessa kunnossa. Kaiken hyvän lisäksi ympäristöystävällinen ratkaisu!

    • Anonyymi

      Tilasi 5s kuntoluokka ”koskematon”. Puhelimen reunassa kauhea lommo ja muutenkin likainen että sai hammastikulla kaivaa paskaa reunoista. Toimitus oli nopea ja puhelin on muuten kyllä toiminut. Mutta kannattaa asennoitua varauksella noihin kuntoluokituksiin

    • Anonyymi

      Pakko sanoa että olin positiivisesti yllättynyt. Ostin iphone 7 kunnossa ”hyvä”. Näyttö oli ihan kuin uudessa puhelimessa, mutta puhelimen runko oli takaapäin vähän naarmuinen. Ei toisaalta näy kun on kuori päällä eikä muutenkaan häiritse. Puhelin toimii täydellisesti.
      Toimitus kesti noin 4 päivää koska oli viikonloppu välissä. Todella tyytyväinen ja aion tulevaisuudessakin käyttää swappieta.

    • Anonyymi

      Tilatkaan vaan riskillä, että saatatte saada ihan paskaa. Tilasin ensin 8 plussan kuntoluokituksella ”kohtalainen”. Puhelin oli järkyttävän naarmuinen ja likainen. Heti puhelimen käyttöönottaessa huomasin, ettei toinen kaiutin toimi ja se toimivakin rätisi. Tein vaihdon kuntoluokitukseltaan parempaan. Maksoin puhelimien erotuksen hinnasta, koska puhelin on osa-maksulla. Kuntoluokitukseltaan parempi IPhone saapui ja on ulkonäöltään kuin uusi, mutta... Puhelimeen saa naputella useamman kerran pääsykoodia ennen kuin suostuu avaamaan puhelimen. Puhelin ei jostain syystä myöskään päästä kirjautumaan mm. Appstoreen eli en ole saanut ladattua puhelimeen yhtäkään äppiä. Palautan puhelimen ja ostan muutamalla sadalla eurolla kalliimman, uuden IPhone 11. En meinaa tätä kyseistä puljua tulevaisuudessa käyttää, koska en todellakaan voi tietää mitä saan. Asiakaspalvelusta pointsit, se on ollu nopeaa ja hyvää.

    • Anonyymi

      Voiko sieltä ostaa puhelin osamaksulla silleen että maksaa joka kuukausi jonkun summan rahaa

    • Anonyymi

      Applet on romuja osti mistä tahansa. Uutena tai kunnostettuna.

    • Anonyymi

      oon vähän tyhmä, mutta tuleeko puhelinnoutaa jostaki vai tuleeko se postilaatikkoon

    • Anonyymi

      Itsekin tässä mietiskelen että kannattaako ostaa ip 7.. Swappien puhelimia käyttäviltä näyttää tulevan enemmän positiivista kuin negatiivista palutetta. Pitäisikö alkaa harkita ostamista...?

    • Anonyymi

      Ite tilasin just Iphone 8 kuntoluokassa "hyvä" saa nähä mitä tulee :)

    • Anonyymi

      Ihan paska puhelin tuli. Sammui kokonaan kolmen tunnin käytön jälkeen. Rahoja en saanut takaisin. Ei kannata ostaa tuolta mitään.

    • Anonyymi

      Kerro tarkemmin

    • Anonyymi

      Kannattaa vain ostaa uutena koska gigantista esittely tuote maksaa saman verran kun swappielta👍

    • Anonyymi

      Tilasin keskiviikkona uuden iphone x än pitäis kuulemma tulla tiistaina

    • Anonyymi

      Pari vuotta sitten ostin tyttärelle iPhone 8 Swappiesta. Puhelimen piti olla kuin uusi, ja hintaakin oli siten sen mukaan. Puhelin olikin uudenveroisen näköinen, mutta siihen se uudenveroisuus jäi. Tyttäreni rupesi heti valittamaan puhelimesta, sanoi että kuumenee ja tökkii pahasti. Ajattelin että hän vain käyttää sitä niin aktiivisesti pelaamiseen jne joten en reagoinut sen kummemmin. Valitus jatkui, ja akkukin oli hänen mielestään huono, jota kovasti ihmettelin kun Swappien mukaan siihen oli vaihdettu uusi akku. Jossakin vaiheessa muistan kyllä että ihmettelin miksi hänen puhelimensa toimi niin huonosti verrattuna omaan vanhempaan iPhone-puhelimeeni kun pelasimme samaa peliä vierekkäin. Lopulta vein puhelimen akunvaihtoon, ja tuli ilmi että puhelimessa oli alkuperäinen vanha akku ja halpa huono tökkivä tarvikenäyttö jonka liittimet eivät kestäneet puhelimen avaamista joten koti-näppäin lopetti toiminnan! Olin aivan järkyttynyt. Tämä ei siis ollutkaan 'uudenveroinen iPhone'! Otin yhteyttä Swappieen joka riitelyn jälkeen (puhelimen 6kk takuu oli juuri mennyt umpeen) tarjosi toista puhelinta tilalle. Sanoin että en missään tapauksessa halua heiltä toista puhelinta, että haluan rahat takaisin. Kun kerroin että otan seuraavaksi yhteyttä kuluttajaneuvontaan ja etenen siitä, he päättivät palauttaa rahat.
      Olen aiemmin ostanut kaksi MacBook Pro -kannettavaa sekä iPhone-puhelimen toisesta, kauan markkinoilla olleesta Applen käytettyjä tuotteita myyvästä firmasta, ilman mitään valitettavaa. Swappien kanssa en halua enää koskaan olla tekemisissä.

      • Anonyymi

        TÄMÄ, onneksi palautit ettei räjähtänyt lapsen naamalle koko luuri, kuumentunut akku yleensä turpoaa ja räjähtää. Halpis näytöissä ei ole turvallisuus riskiä mutta onhan sen värit ja liikkeet paljon alkuperäistä paskemmat.


    • Anonyymi

      On minä ostin kesäkuussa iphone 7 no siihen tuli sellainen vika että verkko lähti ja ios 14 päivitys oli mennyt pieleen no lähetettiin se takaisin swappielle korjattavaksi ja se tuli eilen siihen tuli sama vika mitä edellis kerralla ja kyllä on muuten huono paikka jos ei osaa korjata puhelinta vaikka siihen heidät on opetettu

    • Anonyymi

      Tilasin iphone 7 kuntoluokaltaan erittäin hyvä. Kun puhelin saapu akku oli viallinen. Toivottavasti takuu pelaa ja uusi puhelin on toimiva!!!

    • Anonyymi

      Tytölle tilattiin erittäin hyvä kuntoluokan iphone swappielta. Näytön alapuolella oli klohmu joka ei enää mielestämme ollut mitenkään "huomaamaton". Näyttö oli ilmeisesti vaihdettu, eikä käytetty applen alkuperäistä näyttöä kun oli selvästi "ruskeampi". Huomasi selvästi kun aito iphone vieressä (ja kyllä testattiin samoilla asetuksilla mma true tone). Akku oli myös aika finaalissa (82%). Lähti siis palautukseen kun mielestämme ei vastannut "erittäin hyvää" puhelinta, katsotaan miten rahat saa takaisin - ainakin asiakaspalvelu oli ystävällinen. Mielestäni puhelimista pitäisi kertoa akun kunto ja se onko näyttöä/osia vaihdettu ja onko käytetty alkuperäisiä osia. Varmaan hyvä kauppa jos pääsee paikan päälle varmistaman puhelimen kunnon.
      Tytölle tilattiin sitten puhelin jct huollosta. Se aikakin kertoo akun kunnot. Ja kun liike sattui olemaan lähempänä niin pystyttiin varmistamaan paikan päällä että näyttö oli/näytti aidolta. Jct.lläkin 12kk takuu. Aika näyttää oliko hyvä paikka ostaa (tytön aiempi iphone ostettiin telian recycletistä ja se on nyt 2 vuotta toiminut moitteetta ja menee nuoremmalle siskolle vielä käyttöön).

    • Anonyymi

      Kyllä hyviä puhelimia myy

    • Anonyymi

      Ei kannata. Huono asiakaspalvelu ongelmatilanteissa.

    • Anonyymi

      Harmittaa kun tilasin iPhone 6s plussan ja olin sääsäny siihen monta kuukautta omaa rahaa(oon siis 12-v) ja odotin innolla että saapuu ja tuli perille viikon päästä. No avasin puhelimen ja aloin siirtää vanhasta Androidista iPhoneen. Oli päällä tunnin ja sitten sammui. Ei käynnistynyt pakottamalla tai lataamalla. Yritettiin soittaa ennen klo 19 swappie asiakaspalveluun, eikä vastattu. Palautan puhelimen ja vaadin rahat takas, maksoin kuitenkin 350e. En valitettavasti voi suositella swappieta kellekään, ajattelin ostaa iPhone SE 2020 uutena gigantista, ei oo ainakaan pelkoa epätoimivuudesta...

      • Anonyymi

        IPHONE 6S:STÄ 350 :DDDD


    • Anonyymi

      Osta viinaa ja ryhdy puliukoksi

    • Anonyymi

      Ostin 23.4.21 ja tuli next day...iPhone 8 kyseessä... muuten hyvä maksoin 200 mut ID ei anna luoda uutta.....

    • Anonyymi

      Entä tietääkö joku kuinka hyvää kaljaa Rymy-Eetu-kapakassa on? Kuulimme kaverin kaverilta että siellä olisi huippukova meno?

    • Anonyymi

      Swappien sivut olivat ainakin selkeät ja tilaus sujui helposti. Tilaus saapui parissa päivässä ja puhelin on sitä mitä pitikin! Suosittelen

    • Anonyymi

      Tietääkö joku miten hyviä kamerat swappie puhelimissa on?

    • Anonyymi

      Miten musta tuntuu et nää posittisen kokemuksen tyypit on firman listoilla? Kaikki hehkutukset tuntuu olevan samanlaisia... Aika huonosti menee jos pitää tänne tulla feikkaamaan!

    • Anonyymi

      Itse olen nyt toistamiseen ostanut puhelimen swappielta ja ensimmäinen toimi erittäin hyvin, mutta menin sen tiputtamaan lattialle ja takakamera hajosi ja puolivuotta sitten sitä puhelinta sen jälkeen vielä käytin. Kolme päivää sitten ostin uuden puhelimen panssarilasilla ja on muuten toiminut erittäin hyvin, mutta puhelin ei ota kunnolla kosketusta välillä. Puhelimen mukana tulee metrin johto ja jos ottaa panssarilasin niin se asennettuna. Laturit ja panssarilasit on tilattu kiinasta eivätkä ole hirveän laadukkaita, mutta ihan toimivia. Mitään alkuperäistä ei puhelimen mukana tule.

    • Anonyymi

      Itellä on ip 11 erin omaisena ei toimi ytään ja en tiiä pitäiskö se vaa vaihtaa. Se on koko ajan jumissa ja tänkin joudun kirjoityää eri puhelimella kun se on jumissa!

    • Anonyymi

      Itse tilasin juuri swappielta ip 7, kuntoluokassa hyvä. Jännityksellä odotan millainen on "hyvä". Pidetään mielessä että ne ovat korjattuja puhelimia eli niin kuin sivuillakin kerrotaan että "käytön jälkiä" on.
      HOXHOX sieltä tilanneet. Kuinka kauan teillä meni että tilaus oli haettavissa lähimmästä postipaikasta?

    • Anonyymi

      Meillä kävi niin, että 3kk käytön jälkeen tuolta ostettu puhelin meni tilttiin ohjelmistopäivityksen jälkeen eikä sitä saanut enää auki koti- eikä ammattikonstein. Että se siitä sitten. Takuu ei voimassa, koska lasissa pieni halkeama. Eipä ole koskaan käynyt tälläistä uutena ostettujen luurien kanssa.

    • Anonyymi

      Erehdyin keväällä tilaamaan iPhone 7 Plussan Swappielta ja sen piti olla kuntoluokitukseltaan erittäin hyväkuntoinen. Sieltä lähetettiin ulkoisesti siisti mutta selvästi loppuunkulunut laite - latausliitin toimi heti erittäin huonosti ja akun kapasiteetti todella huono. Lähetettyäni laitteen huoltoon sieltä tuli sama laite takaisin kiillotettuna - liittimelle tai akulle ei oltu tehty mitään.

      Itse toki olin typerys, kun en palauttanut laitetta heti 14 päivän sisällä ja vaatinut rahoja takaisin.

      Huijarifirma, joka kannattaa kiertää kaukaa!

      • Anonyymi

        samaa mieltä!


    • Anonyymi

      Ostin ip7 ”hyvän” ja toimii erittäin hyvin, pikkuisia naarmuja mitä ei melkein huomaa mutta ylikuumenee nopeesti

    • Anonyymi

      Myöhässä olen, mutta aivan paskaa palvelua. Tilasin nimittäin viime viikolla ip 11 pro max sivulta. Maksoin huokean summan, luvattiin toimitusajaksi 1-2 päivää. Noh, 2 ja puoli viikkoa mennyt, mutta missä puhelin? no ei edes vielä lähtenyt swappien varastolta ku asiaa tiedustelin, hyvä swappie…

    • Anonyymi

      Osaisko joku kertoo onks se ip 8 plus kuinka hyvä ku olisin ostamassa sitä kuntoluokalla hyvä

    • Anonyymi

      Ei kannata tilata ehkä kannattaa, riippuen täysin tuurista! Pikkuveljeni tilasi noin vuosi sitten ja toimii edelleen. Itse tilasin 2kk sitten ja ihan paskana koko luuri. Ei johdu siis omista käytön aiheuttamista kolhuista vaan swappien syytä. Akku turvonnut puhelimen sisään mikä työntänyt vasemmalta puolelta näytön ulos, että sellasta. Akku kestää noin 30min ja sitten alkaa se käynnistely. Ei itseltä tullut naarmun naarmua!

    • Anonyymi

      Joo ite tilannu ip11 5 päivää sitten eikä ole edes lähteny tulemaan

    • Anonyymi

      Haluisin tietää tarviiko näyttä pasii tai ajokortti kun he tuomitta sen sinun oven eteen?

    • Anonyymi

      Paskaa. Kyllä noihin hintoihin pitäis laturi kuulua. Lisäksi kaupasta uutena haettuna usein tuo 3v takuu laitteille, ja swappiella vain vuosi. Puhelin tulee saman hintaiseksi kun ottaa pidennetyn takuun ja hankkii laturin.

    • Anonyymi

      Välttäkää

    • Anonyymi

      En voi itsekkään suositella swappieta. Toimitin iphone 11 pro puhelimen myyntiin joulukuun alkupuolella ja ei kuulunut mitään kunnes 15.12 iltana vasta ja muuttui arvio alihintaan reilusti mitä luvattiin sivuston kautta kun kyseessä lähes uudenveroisesta puhelimesta kyse kumminkin sekä ikää n. vuoden, niin ulkoisesti kun itse puhelin toimivasta kyse. Kun pyysin tänään 16.12 aamupäivästä palauttaa puhelimen, lupasivat toimittaa postiin paketin jotta lähtisi tulemaan takaisin mutta eipä vielä ole ainakaan tullut infoa firmalta tai posti sovellukseen paketista, että olisivat vieneet. Saa nähdä kun joskus tulee takaisin perille onko puhelin samassa kunnossa mitä se on ollut kun toimitin paketin swappielle.. Sitten kyllä kantelu on tehtävä firmasta jos tulee naarmuisena/kolhittuna tai ei ole maanantaihin mennessä postiin vieneet pakettia postiin.

    • Anonyymi

      Ostin just puhelimen swappielta ja tänään tuli postissa. Ekat 5tuntia toimi hyvin mut sit lakkas kosketusnäyttö toimimasta. Ei toimi yhtään mikään :/

      • Anonyymi

        En suosittele kelleen. Kolme kk kesti ”kuin” uusi puhelin. Alkoi kuumeneen. Palautin mutta eivät pura kauppoja. Tarjoavat toista tilalle. En ota enää käytettyä. Vastasivat että voivat ostaa sen toisen minulta jota eivät ole vielä edes toimittaneet minulle 85 eurolla. Aivan järkyttävää toimintaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En suosittele kelleen. Kolme kk kesti ”kuin” uusi puhelin. Alkoi kuumeneen. Palautin mutta eivät pura kauppoja. Tarjoavat toista tilalle. En ota enää käytettyä. Vastasivat että voivat ostaa sen toisen minulta jota eivät ole vielä edes toimittaneet minulle 85 eurolla. Aivan järkyttävää toimintaa

        Heitänyt äkkiä vittuun se puhelin ennenkö räjähtää, tai anna räjähtää naamalle ja laita swappielle palaute kuva nii saat varmasti uuen iphonen kiinan osilla ja taas kuumenee ja paukkuu.


    • Anonyymi

      Juu olen tilannut lapsille monta puhelinta swappielta ja käyttäjissä on ollut vikaa ja puhelimet vaihtoon sen vuoksi. Nyt sitten tilasin kk sitten 11 pro pojalleni. Yritimme ottaa käyttöön kunnes huomasimme ettei puhelin lähde latautumaan ollenkaan. Kokeiltiin montaa laturia ja piuhaa. Lähetettiin buuttausohjeet, ei vaikutusta. Lähetimme takaisin huoltoon heti seuraavana päivänä. Hiton tyhmät! Meillä onneksi klarna lasku etten ole vielä sitä maksanut. Mutta 30 pvää maksuaika erääntyy nyt lauantaina ja emme ole saanut edes puhelinta vielä takaisin! Tehkää palautus tälläisessä tilanteessa tai ostakaa uudet luurit jostain muualta!

    • Anonyymi

      Swappiesta kerran tilannut ja jouduin palauttamaan akkuvian vuoksi. Sen jälkeen olen tilannut puhelimia TradeUpista ja mResellistä eikä ole ollut ongelmia. Nytkin TradeUpista vuosi sitten hankittu 12 Pro Max käytössä.

    • Anonyymi

      Kaksi kuukautta hyväkuntoinen Iphone 12 tilttasi ilmoittaen engl. tekstillä, puhelin paikallistettu - ((ilmeisesti varastettu) akku tyhjeni - palautettu ja saatu uusi vastaava tilalle, joka ei synkronoinut pääsyä verkkoon, eikä tietokoneen kanssa - palautetaan ja koko perutaan kauppa!
      Ammatillisesti ja teknisesti osaamaton myyntihenkilöstö.

      • Anonyymi

        Seappie Espoon ”konttorin” henkilöstö epäpäteviä ja kykenemättömiä ratkaisemaan myymänsä puhelimeen ja maksettuun palveluun liittyviä teknisiä ongelmia.
        EI JATKOON - EI SUOSITELLA

        esim. Iphonea ei voi yhdistää toisen tietokoneen gmail s-postiin - olisiko vika jossain, miksi kaksoisvahvistuksesta ei tullut ilmoitusta Googleen???

        Ostetun iphonen tietojen siirron toimivuutta vanhasta iphonesta ei voinut liikkeessä varmistaa (esim. netti- ja pankkipalvelut), vaan asiakasta ”pompotellaan” uusintakäynneillä.


    • Anonyymi

      Ite ostin perjantai iltana swappielta iphone xr kohtalaisessa hintaluokassa. Sillo oli niitä enää kaks jäljellä ja kun sain tilattua nii nyt tänää tiistaina aloin miettimään että montakohan päivää niillä pitäs kestää että lähettävät puhelimen tulemaan, kun ei mitää ilmotusta ollut tullut että olisi lähetenyt. Otin sitten aamulla yhteyttä asiakaspalveluun jossa kertoivat, että oli käynyt niin että puhelimet oli loppunut vasratosta ja silti sen sain tilattua. Sanovat että hetikun varastoon tulee samanlaisia niin lähettävät. Sano että saattaa ihan näinä päivinä niitä tulla mutta en sitte tiiä että kuinkahan kauan mahtaa kestää että saavat edes puhelimen postiin. En viittiny tilausta perua koska sen verran halvalla sain että ootan tässä nyt että millanen vempele sieltä sitte tulee.

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan onko iphone 8 hyvä puhelin kohtalaisena swappielta?

    • Anonyymi

      Ostin puhelimen swappielta ja kaikki parhaimmat kapasiteetin. Puhelimessa kesti akku alle 15 min ja toimi epänormaalisti vaikka sivuilla sanotaan että kaikki puhelimet toimisivat normaalisti. Itse en suosittele.

    • Anonyymi

      älkää hyvä helvetti tilatko swappielta puhelimet on käytetty loppuun asti eikä toimi

    • Anonyymi

      Ostin tossa muutama päivä sitten iphone 8 plus kuntoluokassa erinomainen. Sain sen pari päivää sitten ja huomasin että puhelimen ns kehyksessä on sellasia mustia kuluma jälkiä, takalasissa pieniä huomaamattomia naarmuja ja akku on semi huono vaikka laitoin sen uuden akun. Pitäiskö mun laittaa swappielle jotain viestiä vai pitäiskö vaan antaa olla? 🤔

    • Anonyymi

      Tilasin puhelimen 28.12. Toimitus kesti todella pitkään ja ehdin jo ajatella tuleeko sieltä edes puhelinta. No puhelin saapui 13.1. Olen tilannut aikaisemmin kolme kertaa puhelimen swappielta, jotka saapuivat luvatussa 1-3 päivän toimituskestossa. Kuitenkin puhelin oli se mitä olin tilannut, erinomainen kunto ja uusi akku. Nyt muutaman päivän puhelin on toiminut erinomaisesti!

    • Anonyymi

      Miksi ostaa käytetty kun uusiakin saa.

    • Anonyymi

      Laitan tän aika myöhään mut haluun et ihmiset tietää tästä! Eli siis tilasin ip 11 pro swappielta ja maksoin noin 540e ja siihen asennettu panssarilasi ja mukana kuoret. Postituksessa kesti yli viikko ja tuli kotiin vaikka en tilannut kotiinkuljetusta.

      Kun siirsin vanhasta puhelimesta uuteen puhelimeen tietoja ja uusi puhelin oli lautauksessa se latasi 7h aikana noin 70% akkua. Latasi siis TODELLA HITAASTI.
      Samana iltana puhelin yhtäkkii vain sammui eikä suostunut lataamaan. Katsoin asetuksista ja kävi ilmi että puhelimeen oli asennettu joku kiinan halppis akku joka ei toimi puhelimeen. Palautukseen meni.

      Palautus prosessi kesti noin 2vk ja kun uusi puhelin tuli takaisin se toimi aluksi hyvin. Sitten se alkoi yhtäkkii aina vaan sammua vaikka oli yli 60% akkua ja käynnistyi vasta kun oli ollut hetken lauatuksessa. Ja tätä toisttui monta kertaa päivässä.
      Lähetän puhelimen nyt palautukseen ja rahat takaisin ja ostan uuden ip 12 muualta.

    • Anonyymi

      Minun kaveri sanoi että swappiella on rikkinaisiä
      puhelimia onko totta vai tarua?

    • Anonyymi

      Tilasin Iphone 11 Swappielta. Tuli perille 2 päivässä. On tähän asti toiminut erinomaisesti.

    • Anonyymi

      tilasin swappielta 2 viikkoa sitten puhelimen ja ei näy vieläkään🙄aivan käsittämätöntä toimintaa….Puoltoista viikkoa hillu saksassa liikkumatta mihinkään eikä viestin viestiä tullut missä oltais edes pahoiteltu viivästymistä. Nyt ollut kolmepäivää suomessa eikä ole tullut
      puhelimen piti ekana tulla kotiinkuljetuksella mutta nyt pitääkin hakea kaupan postista koska muuten olis venyny seuraavaan viikkoon😵‍💫puhelinta odotellessa
      mahtaako tulla ollenkaan?

    • Anonyymi

      Ensin myytiin rikkinäinen puhelin eli…
      Ensin myytiin rikkinäinen puhelin eli ostettu 22.2. ja lähetetty takaisin 26.2.

      Päätin silti antaa mahdollisuuden ja myin vanhan iPhonen. Yhtäkkiä 1-5 arkipäivää puhelimen myynnistä ja maksusta muuttuikin 2 viikoksi. En voi suositella.

      • Anonyymi

        Sama minulla... Eivät lähetä toimivia. Puhelin toimi 16 päivää ja eivät suostu purkamaan kauppaa, sillä palautuoikeus on vain 14 päivää. Luotto kyseiseen firmaan mennyt täysin, enkä tule sieltä enää puhelinta ostamaan.


    • Anonyymi

      Tilattiin torstaina mulle swappielta iPhone x niin kauan sen tulemisesta kestää kun mun puhelin on niin rikki et käytän nyt mun iPadia

    • Anonyymi

      Olen myynyt Swappielle puhelimen ja on vastaanotettu neljä arkipäivää sitten. Kauankohan yleensä kestää niin maksetaan?

    • Anonyymi

      momomomomomom

    • Anonyymi

      En voi suositella. Kolme puhelinta ostaneena olen joutunut kaksi näistä palauttamaan vian takia. Erehdyin myös lähettämään puhelimeni sinne ja hinta arvio oli 285€. Lopputuloksena saan puhelimesta päälle 100€ vaikka puhelimessa ei ollut jälkiä ja akun kunto oli 85%. Älkää ostako. Olen ystäviltäni kuullut myös huonoa palautetta.

    • Anonyymi

      ostin ouhelimen ja tuli kärpäsiä laatikosta

    • Anonyymi

      Minä en luota swappieen. Myin loisto luurin ja n viikon kuluttua tuli meili että akku on vaihdettava vaikka oli 85% ja he sivuillaan juuri lupaavat että. 80% ei tarvitse vaihtaa eli on hyvä mielestään ja lähellekkään luvattua ei tullut vaikkakin olisin voinut perua ei tommoseen firmaan voi luottaa kun lähettää todella hyväkuntoisen ( 2 hius naarmua ) Olen myös nähnyt heidän hyvät mallit en voi suositella.

    • Anonyymi

      En tiiä onko tätä tapahtunut kenellekkään muulle, mutta ajattelin jakaa kokemukseni swappien kanssa. Tilasin swappielta siis iphone x ja se tuli ihan ehjänä ja hyvännäköisenä, mutta parin viikon kuluttua sen näyttö muuttui siniseksi. Saatiin sitten uusi puhelin sieltä. Jouduin tosin olla kuukauden ilman puhelinta, kesti kauan, että puhelin tuli perille. Se toimi kans hyvin hetken aikaa, mutta sitten puhelin alkoi liikkua itsestään. Meni eri sovelluksiin ja näytti ihan siltä, että joku olisi swaippaillut sitä. Ei sitten enää jaksettu ja ostettiin uus puhelin.

    • Anonyymi

      Ostettiin liikkeestä iphone 12 mini erinomaisessa kunnossa, Kamerassa oli silti jälkiä ja puhelin ilmoittaa että akku ei ole alkuperäinen osa ja puhelin käynnistää minuutin välein uudelleen ja akku ei kestä, Akut eivät ole alkuperäisiä, muuten ok

    • Anonyymi

      onko ketään täällä enään 2023? itse tilasin iphone 13 ja toimii kuin uusi kuntoluokka on hyvä mutta sain erittäin hyvän! näyttö naarmuton taka lasi naarmuton! toimii moitteettomasti

    • Anonyymi

      Oisko teillä sanoa että onko swappien premium series hyvä ajattelin ostaa iphone 13 pro max premiumseriessillä

    • Olkaa tarkkana, kun teette kauppaa tämän yrityksen kanssa!!!Pitää laittaa nyt kyllä negatiivista palautetta tästä Swappien toiminnasta. Kritiikkiä tämä pulju ei näytä ottavan vastaan. Asiakasta koetetaan kusettaa puhelimen kunnon osalta. Meillä tyttö halusi ostaa tästä puhelimen. Kuntoluokka iPhonella oli hyvä ja hyvää haluttiin vaihdossa. Heidän kuntoarvion pohjalta lähettämässämme puhelimessa oli särö. No olimme tytön kanssa katsoneet puhelimen kunnon ja mahdolliset säröt suurennuslampulla, josta kyllä nämä säröt huomaa helposti. Meidän lähettämämme puhelimen arvio oli laskettu kolmasosaan, mikä tuli heidän lasinvaihtoarviostaan. Kirjelmöimme asiasta ja ei vaikutusta. Purimme kaupat ja myimme puhelimen eteenpäin sellaisenaan kolminkertaisella hinnalla. Asiakaspalvelusta jäi todella huono vaikutelma ja mietin, että kaikki eivät välttämättä osaa tai uskalla vaatia korjausta epäasiallisesta toiminnasta, jolloin toiminta saa jatkua.

    • Anonyymi

      Täyttä paskaa. En ikinä enää osta swappielta oon ostanu monta kertaa ja kaikki puhelimet on ollu ihan perseestä vaikka on pitäny olla "kuin uusia" mielummin ostan uuden kun käytän rahani tollaseen kusiseen roskis kamaan.

    • Anonyymi

      Olen ostanut kolme puhelinta Swappielta, viimeisin oli kuntoluokitus ”erinomainen” No, jokaisessa ollut vikoja: tilttailee, akku ei kestä, puhe kuuluu vain kaiuttimelta, kaiutinta käyttäessä mikrofoni ei toimi.. Tän kolmannen jälkeen totesin että kyllä tää kerta nyt toden sanoi - jatkossa vain uusia puhelimia!

    • Swappie on täyttä paskaa. minullee tilattiin swappielta iphone 12mini joka toimi täysinhyvin ensimmäiset 3kk, sitten akku alkoi uupua ja tänä aamuna puhelin toimi normaalisti mutta ei kosketus näyttö toimi. Et swappie on täyttä paskaa

    • Anonyymi

      onko swappien puhelimissa ib nännejä esim snapchattiin

    • Anonyymi

      mää ostin swappielta ip 11 pro kuntoluokassa "erinomainen" aluksi kun se sammui joka kolmen minuutin välein ajattelin että se päivitteli itseään ja niin se varmaan tekikin koska aseuraavana kuukauden se toimi ihan hyvin mutta sitten se on alkanut sammumaan koko ajan ja jos pistän laturin kiinni se menee päälle siten että logo tulee näkyviin ja on siinä pari sekunttia ja sammuu ja menee taas päälle ja sammuu ja jos otan irti laturista ei se mene päälle ollenkaan. mitä pitäis tehdä?

    • Anonyymi

      Swappien puhelinta ei muuten saa mitenkään päivitettyä valikosta, jos siinä on kiina-akku alkuperäisen tilalla.

      Voi googlata saman ongelman "iphone wont update with third party battery".

      Jäät siis pysyvästi ios 15.4:ään ja jos yrität päivittää, sanoo verification failed, koska jokaikisen komponentin tulee olla Applen sertifioimia jotta uusimpien iOS versioiden akkuoptimoinnit ja virransäästöt toimivat oikein.

      Voi toki kiertää iTunesilla jos omistaa Macin tai Macbookin, mutta joudut jokaikistä päivitystä varten lataamaan netistä sen ipsw-tiedoston, laittamaan sen iTunesin kirjastoon ja laittamaan puhelimen kiinni mäkkiin.

      Jos et omista pöytäkonetta, sitten vähän huonompi juttu ja et tule koskaan päivittämään Swappie-puhelinta jossa on Kiina-akku.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1585
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1315
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1198
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe