Lapsenvahti ja pikkupoika

poikuudenmenetys

Elettiin 70 –luvun loppua pääkaupunkiseudulla, omakotialueella. Naapurin, minua viitisen vuotta vanhempi Liisa oli babysitannut minua, nyt 12 -vuotiastä poikaa usein lapsuusvuosieni varrella. Vanhempani olivat oppineet luottamaan häneen joka suhteessa.

Suhde minuun oli muotoutunut jonkinlaiseksi veli-sisar -suhteeksi. Tähän oli ehkä vaikuttanut se, että minulla oli ollut, minua myös viitisen vuotta vanhempi sisar, joka vanhempieni suureksi suruksi oli menehtynyt noin 8 vuotta sitten traagisissa olosuhteissa. Ehkä tämä oli vaikuttanut myös vanhempieni ja Liisan suhteeseen, olihan Liisa ollut sisareni luokkatoveri ja paras kaveri.

Suhtautumisenne toisiimme, kuin myös vanhempiimme oli avointa ja varsin suoraa ja mutkatonta. Nuorempana, ollessani iltasatuiässä oli Liisa joskus nukahtanut sänkyyni iltasadun jälkeen. Joskus Liisa tuli meille lenkin jälkeen, kävi saunassa tai vain suihkussa ja liikkui monesti varsin niukasti pukeutuneena. Kotonamme alastomuus ja estottomuus oli ihan normaalia. No tietenkin olin kovin tykästynyt tähän naapurintyttöön ikäerostamme huolimatta. Kaikenlaiset kevyet, luonnolliset kosketukset saivat minulla hormonit hyrräämään ja näin hänestä tuolloin usein märkiä unia.

Koskaan aikaisemmin ei Liisa ollut ollut kanssani kahden koko yötä, vanhempani olivat aina tulleet jossain vaiheessa kotiin, tosin Liisa oli tuolloin usein jäänyt sovitusti nukkumaan vierashuoneeseemme. No nyt oli sellainen tilanne, että vanhempani halusivat päästä yön yli kestävälle risteilylle, eikä muita tavanomaisia kokoyöhoito vaihtoehtoja ollut. Vanhempani kysyivät nyt moneen kertaa, että kävisikö tällainen järjestely ja saatuaan hyväksyntäni, olivat he sopineet asian myös Liisan ja Liisan vanhempien kanssa. Sitten tuli tuo perjantai-ilta. Liisa tuli meille sovitusti hyvissä ajoin. Äitini selvitti taas huolellisesti kaikki yöpymiseen ja ruokatarjontaan liittyvät asiat ja että Liisa nukkuisi vierashuoneessa ja saisi, totta kai, olla kuin kotonaan.

Vanhempiemme ollessa lähdössä Liisa kysäisi vielä saisiko hän lämmittää saunan, johon vanhempani vastasivat tietysti myöntävästi. Isäni kysyi varmuuden vuoksi, osasiko hän laittaa sen päälle, johon Lisaa vastasi, että saunamme on samanlainen kuin heillä kotona. No siinä sitten katsottiin jotain elokuva DVD- hyllystämme ja syötiin meille varattuja herkkuja. Liisa sanoi laittavansa saunan päälle ja haki samalla laukustaan siideripurkin.

Minulta hän yllättäen ryhtyi kyselemään kaikenlaista: Oliko minulla tyttöystävää tai olinko pussanut tyttöä? No en tietenkään, vaikka tosiasiassa joskus oli kyllä tehnyt mieli, olinhan myös ihastunut luokallamme olevaan Sariin. Huomautin kyllä että olihan Liisakin joskus, iltasadun jälkeen, hyvää yötä toivottaessaan pussanut hyvänyönsuukon mulle suoraan suulle. Aluksi se oli inhottanut, mutta sitten, jossain vaiheessa se vain oli ruvennut tuntumaan oikein kivalta. Elokuvassa alkoi pakollinen seksikohtaus, aika rohkea sellainen. Liisa jatkoi kyselyään, tiesinkö mitä ruudulla tapahtui, ymmärsinkö, olinko ajatellut sellaisia? Vastailin vältellen ja kasvavaa seisokkiani peitellen...

Lue koko tarina täältä:
http://seksifantasiat.runkkareille.com/nuoret-pojat/lapsenvahti-ja-pikkupoika/

6

4594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • datedate

      EI yhtään huonompi tarina :)

      • kuumottelijaa

        Aihe on kyl vähä kuumottava


      • eikösenempää

        Ai vähä


    • johnnyirstas

      Aika irstasta

      • paskanovelliyäk

        Aika irstasta myös sen suhteen, että ensin on kyse 70-luvusta, sitten tallinnanristeilylle ja katsomaan DVD.. Muistaakseni tää on kopioitu jostain vieläpä.


    • eeeeeei

      Joo eipä ollut dvd 70 luvulla,ei tainnut olla edes vhs kasettejakaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe