Lääkäri ja sairaanhoitaja hipelöivät

Ilmiantaja111

Satuin tänään vahingossa todistamaan mitä ilmeisimminkin työpaikkaromanssia!! Keskussairaalassa näin ovenraosta kun mieslääkäri ja naissairaanhoitaja suutelivat!!

124

4447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nammi

      Mitä se sinua haittaa.. Sehän on mahtavaa!!!

      • Fantasiaakovai

        Ihan mieletöntä!


    • Guuggu

      Normimeiningiltä vaikuttaa..

      • Henkka-lpr

        Mitä se on sulta poissa. Etsi vaan omat suutelijat kateellinen.


      • Maayussi

        Onko aloittaja sanonut että häntä asia haittaisi?


    • Patepoika

      Niin sä olet vain kateellinen kun haluaisit oman hoitsun tai lekurin itelles. Ei oo keltään pois. Sairaalamaailma tunnetusti on sellaista..

    • Qwertyasdg

      Ihan sama kunhan ehtivät potilaitakin hoitaa.

    • Virkaaikanakin

      Jaahas, siellä siis laitetaan ns. melaa mekkoon niin että häpykarvat vaan pölisevät. Ja virka-aikana!!??

    • epäileväeero

      No voi että! Jos olivat vaikka oikea pariskunta. Niitäkin löytyy useita.

    • insider

      Molemmat tahollaan naimisissa, mutta onhan se mukava kun palkka juoksee puksutellessa.

    • Kokemusperäistä

      Jos sairaalamaailmasta mitään tietää, tuskin ovat ainoa tapaus. Lääkärit ja hoitajat pahimpia pettäjiä. Olevinaan niin siveyden sipuleita mutta totuus ei ole se. :P

    • MuttaEnKerro

      Kyllä.........voi että jos tietäisitte:)

    • istu

      tuossa talossa tapahtuu muutenkin kummallisia asioita

      • Eienäälpr

        Lopeta toi.


    • Sekote

      Lääkärien ja hoitajien romanssit pientä mitä muuta siellä suhmuroidaan johtoportaassa. Onneksi henkilökunnalla tuntuu siis olevan mukavia hetkiä ;)

    • Potilaanne

      Millä osastolla?

    • istu

      Mikä
      pitäälopettaa ei
      enää

    • istu

      Ai pussailu vai mikä

    • Erkkikinai

      Rakkaus ja naimisen himo on terveiden ihmisten terveellinen ajanviete. Naiminen ja naisen raskaaksi saattaminen on kansalaisvelvollisuus.
      Ei kaikki voi homoilla ja lesbata jonkun pitää hoitaa jatkuvuus.
      "niin maailma pelastuu"

    • istu

      Tuosta ei varmasti ole kysymys vaan siitä mitä ja missä mitä tehdään. Harmillista jotta tuon alan ihmiset sortuvat syntiin. Tuskin niin tuoreesta avioparista on kysymys,jotta huumaa jatkaisi vielä työpaikalla, jotain rotia.

      • Nootti11

        Sama tuli mieleen. Jos on jo vakiintunut pariskunta, tuskin tulee mieleen töissä lemmiskellä.


      • istu

        Hyvä kun näistä asioista puhutaan ja todetaan, että kun pirulle antaa pikkusormen se vie koko käden. Ja sitten ollaan vielä sairaalassa töissä, täytyy vain toivoa että muut synnit jäävät siellä toteuttamatta,mutta taitaa olla vain toiveunta.


    • Tyydytystä7

      Jokaista lähäriä pannaa jossain vaihessa. Se kuuluu lääkärin luontaisetuihin.

      • Tietoviikko

        Ei lääkärit lähihoitajia huoli, jos sairaanhoitajia tarjolla. Ja vaikkei olidikaan niin en usko että lähäri kelpaa. En tunne ketään lähihoitaja-lääkäri paria :D


      • tiluliluleijaa

        Taitavat useimmat lähärit olla vähän liian yksinkertaista sakkia lääkäreille:)


      • Insinööri123

        Näin taitaa olla. Suurin osa ei edes ole lukiota käynyt ja rööki huulessa tuolla menevät. Sairaanhoitajat ja lääkärit ovat jo kauan sitten muodostaneet pariskuntia mutta eipä minullekaan tule mieleen pariskunta, jossa toinen lähihoitaja ja toinen lääkäri.


      • EKS0TE
        Tietoviikko kirjoitti:

        Ei lääkärit lähihoitajia huoli, jos sairaanhoitajia tarjolla. Ja vaikkei olidikaan niin en usko että lähäri kelpaa. En tunne ketään lähihoitaja-lääkäri paria :D

        Kuka tässä on parinmuodostuksesta puhunut, voi lähäriäkin pari kertaa sutasta paremman puutteessa.


      • Dr.exote

        En usko että edes paremmin puutteessa lähäri kelpaa.


      • geriatri
        Tietoviikko kirjoitti:

        Ei lääkärit lähihoitajia huoli, jos sairaanhoitajia tarjolla. Ja vaikkei olidikaan niin en usko että lähäri kelpaa. En tunne ketään lähihoitaja-lääkäri paria :D

        Voi, kun tietäisitte. Kyllä lääkäreissä on niin monenlaista sukankuluttajaa, saavat olla onnellisia jos joku huolii . Tietysti lääkärin kova palkka kiehtoo , mutta huonoja rakastajia ovat, kun jumala olo on tärkeämpää.


    • Säikky

      Siellä työn lomassa hoidetaan parisuhdetta, vai liekkö pariasuhdetta ja palkkajuoksee. Hyvä että seksiä, toivottavasti eivät kiroile potilaiden kuullen kuten v2007 marraskuussa kirurgisella osastolla aamulla 07.00 perkeleet ja saatanat raikui, suorastaan pelästyin.

      • istu

        heh, varmasti, ja jos sängyllä olisi viety, vielä enmmän olisi pelottanut. Mutta asiaan liittyen hyvä kun sänkyjä on edes sairaalassa, Ylimääräiset tosin työnnetään välilläkäytäville. ja voihan niissä harrastaakkin jotakin!


    • Veronmaksaja1

      Ja vielä vaativat lisää palkkaa, töitä pitäisi työajalla tehdä eikä vehtailla!!

      • nuorijakuuma

        Ei näitä työaikana paljoa tapahdu, pikkujouluissa takapenkillä useinkin.


      • Kuumajavanha
        nuorijakuuma kirjoitti:

        Ei näitä työaikana paljoa tapahdu, pikkujouluissa takapenkillä useinkin.

        Tää on niin totta!


    • hoitsullatöröttää

      En anna enää yhdellekkään lääkärille, pikkuriikkinen varustus kaikilla ja ihmeellisiä nylkyttäjiä.

    • Busya

      Ilmankos tänään jouduin odottamaan lääkäriaikaa jonkun tovin. Muita kiireitä ;)

    • Vuonna2009

      Minäkin olen näitä todistellut työkaverina. Ei aina niin kivaa, etenkin kun tietää osapuolten olevan tahoillaan varatut.

    • Uskottomuus

      Sattuu näitä näköjään piireissä kuin piireissä. Toivottavasti kukaan ei tullut petetyksi..

    • Yllättikö

      Hoitsut ja lääkärit tunnetustihan ovat...

    • Luppoaikaa

      Veronmaksajan kustannuksella työajalla pelehditään. Me veronmaksajathan lääkäreiden ja sairaanhoitajien palkat maksetaan!!!

    • poitsuhoitsu

      Minä annan kaikille naislääkäreille :)

    • NurseBlondie

      Lääkärit luulevat saavansa kenet tahansa kauniin hoitajan mutta sen verran kokemusta on että en tikullakaan koske yhteenkään lääkäriin, sen verran omalaatuista sakkia.

    • niistäeitiedä

      Oletko varma näkemääsi, että ei lesbat vaan nuollu toisiaan.

      • Kekekeke69

        Sun fantasioissa vain


    • Iisit

      Töttöröö näitä

    • KamerassaNäkyy

      Kiitos - tarvitsee hieman tarkistaa työvuorolistoja - jotta eivät enään saa hommia hoidettua !

    • Apache11

      Ihmiset voivat pahoin koska puoliso uskonton. Sitten nämä pettävät hoitavat niitä huonosti voivia ihmisiä vaikka itse sitä aiheuttavat. Ristiriitaista!

    • Moraalimissä

      Olin opiskelijana sairaalassa vuosia sitten ja minua järkytti se toiminta siellä. Pettämistä oli paljon ja ihme huseeerausta aikuisten, kirjaviisaiden ihmisten kesken. En oikein voinut ymmärtää. Tämä oli pääkaupunkiseudulla, mutta kertoi minulle tarpeeksi alan ihmisten todellisesta moraalista.

    • Terveenhoitsu

      Postaa kuva someen äläkä levitä huhuja. Hölmöt alkaa niitä kommentoimaan.

      • Kiksejä

        Jos ne olikin pariskunta?? Jengille tulee vissii kiksejä kun sairaanhoitaja ja lääkäri. Entäs jos oltais nähty kaksi Prisman myyjää tai sellutehtaalla kaks koneenhoitajaa?


    • Doctori

      Eilenkin yövuorossa panin kaht kuumaa hoitsua ja ens yönä varmasti pääsee taas jyystämään.

    • Uskotoivorakkaus-

      No niin nyt sitten joulurauhaa sinne sairaalankin seinien sisälle. Pitäkää halunne kurissa, on aika hiljentyä.

    • Jakkupukuinen

      Kyllä kiihottaa "kovin" kun ajattelee millaisissa valkoisissa epäseksikkäissä vaatteissa sairaalassa työskennellään. Mieluummin näkisin seksikkäitä pukumiehiä ja jakkupukunaisia! Lääkärit ja sairaanhoitajat ovat muutenkin tosikkoja ja töykeitä, et mahtaa lempikin olla tylsää.

    • Rantasaunalla

      Uusia havaintoja?

    • Hoploppi

      Ei ne kaikki romanssit sielläkään säihky, ainakin huhu kertoo jonkin miespuolisen
      hoitsun saaneen lähestymiskiellonkin, ilmeisesti toiseen naispuoliseen hoitsuun
      draaman seurauksena. Että joka lähtöön on. Ihan samanlaisia ihmisiä ne on, kuin kuka tahansa pöljä hiekkalaatikolta.

      • Luulin

        Ai ne ei olekaan yli-ihmisiä??!


    • hiljaapannut

      Olen minäkin usiamman kerran sairaanhoitajaa ihan jopa jyystänyt, eikä siintä ole kukaan ulkopuolinen ennen ollut kiinnostunut.

      • Hehehehehehe

        Ethän sä voi sitä tietää kuka sitä jyystää


    • Eikade

      Suurin osa tuntemistani lääkäreistä on kuivakkaita ja epäseksikkäitä, joten pankoot sairaanhoitajia minun puolestani niin paljon kun ehtivät.

    • Opiskelkaaensin

      Eiköhän ole vähän liioiteltua! Älkää puhuko kun ette työskentele sairaalassa. Ei se nyt ihan sellaista ole kuin kuvittelette kateuksissanne. Lienee henkilökunnalla useimmiten vähän vakavammat asiat mielessä töissä ollessa.

      • istu

        Vai vakavammat asiat? Sitä tosiaan jamikävakavampaanykyaikana kuin SEKSI!


    • Kaikkeamuutavaan

      Miksei kukaan hehkuta sitä kun sellutehtaan Seppo ja Sirpa vertasivat? Onko edelleen sairaalamaailma niin fantasioita paikka?

    • Pitiolla

      ^ vehtasivat

    • Uskotonmies

      Eiköhän noita työpaikkaromansseja ole muuallakin? Työaikana tietysti sairaalassa voipi vaikka jonkun henki lähteä jos henkilökunta on "muissa hommissa".

    • vakipaikkamielessäin

      Lähärin ei kannata pihtailla, voi työpaikka vaarantua.
      Viisainta jakaa kaikille kenelle kelpaa.

    • eskjuhyt

      Jos siellä oli lesbat "löytäneet " toisensa .

      • Todistettu

        Ei kyllä ne oli ihan uhkea blondi sairaanhoitaja ja hyvinkin mieheltä näyttävä lääkäri. En usko että oli lesbo. Liian karvaiset kädet.


    • Pyhäasia

      Harmi jos tuonkin alan ihmiset sortuvat pettämiseen!!

    • Kyllä työpaikka romansseja on muuallakin. Itse nuorena poikana 1990 luvulla olin HYKS keittiöllä töissä Meilahdessa ja siellä oli useita pariskuntia töissä ja myös useita sinkkuja jotka deittalivat keskenään. Eihän se mitään uutta ole.
      2000 luvulla Auroran psyk.sairaalassa oli os.hoitaja lihava kookas lepakko jonka naisystävä oli toisella osastolla aoh.. Kaikki tiesivät asiasta mutta ei se ketään häirinnyt.

      • sattuikoniin

        Olen kuullut, että psykiatrisessa sairaalassa niitä lesboja joudutaan siirtelemään eri osastoille töihin ,kun mustasukkaisuuksissaan eivät mahdu samalle osastolle. On hyvä että niitä osastoja on suljettu , ne olivat niin lepakoiden reviiriä


    • bacimycin

      Älkää nyt vouhkahko, ei ne bakteerikauhuiset lääkärit uskalla rakastella kunnolla. Alottaja on ilmeisesti luullut jotakin ientulehdus näyttöä hipelöinniksi ja kuvitellut jotakin muuta.

    • Tyttönen1234

      Tää vouhotus sairaalamaailmasta ja sen seksisuhteista juontaa varmaan juurensa siitä että jo aikanaan naiset ovat lukeneet lääkärihömppää, jossa lääkäri ja sairaanhoitaja rakastuvat. Sama esimerkiksi tässä hittisarja Sykkeessä, kiinnostaisiko sarja niin suurta yleisöä, jos tapahtumat sijoittuisivat vaikka valintamyymälään tai johonkin tehtaaseen? En usko. Jännä juttu kyllä...

    • Tervvaksi

      On ollut jopa tohtori ja siivooja menneinä vuosina. Ja toisekseen normi ihmiset ihastuu ja rakastuu ihmisinä ei ammattinimikkeinä. Sairaalamaailma vaan on pieni piiri ja kun ollaan päivät pitkät samojen ihmisten kanssa tekemisissä niin miksi ei tunteet heräisi joskus. Onhan siellä muutakin väkee kuin hoitsut ja tohtorit.

      • Xfthu

        On varmasti suhteita kaikilla asteilla, mutta sairaalamaailmassa hierarkiasta johtuen siivoojien ja lääkäreiden suhteet varmasti laskettavissa yhden käden sormilla koko maankin mittakaavassa.


      • istu

        No en tiedä,mutta potilaat on myös mukana hipelöinnissä jos niikseen tulee.


      • Anonyymi
        Xfthu kirjoitti:

        On varmasti suhteita kaikilla asteilla, mutta sairaalamaailmassa hierarkiasta johtuen siivoojien ja lääkäreiden suhteet varmasti laskettavissa yhden käden sormilla koko maankin mittakaavassa.

        Itse olin aikoinaan nuorempana laitoshuoltajana, kun lääkärit jahtasivat minua. Yhden kanssa kävin deiteillä, mutta en ollut kiinnostunut seksisuhteesta, jota hän selkeästi haki vaimoltaan salassa. Itsekin ihmettelin, että olin niin kiinnostava, vaikka tosiaa siellä siivoilin osastoja.


    • Mikäetteikö

      Mut yhteenhän ne soppii, pannaan pussauskoppiin, lekuri ja hoitsu! :-)

    • Hygieniaa

      Jostain olen kuullu, että lääkärit ja sairaanhoitajatkin rakastelevat suojakäsineet käsissä..tosi juttuko?

      • Hoitsutar77

        Kyllä näin on. Aseptiikka on tärkeä.


      • istu

        Ai , miltähän tuotuntuisi?


    • Intim

      Ei ole ihme jos sairaalassakin työpaikkaromansseja kun niin läheisesti työtä usein tehdään ja vuorotyö tutkimusten mukaan altistaa pettämiseen.

      • istu

        mutta moraaali?


      • Uhriksiko

        Ei nuo tuon alan ihmiset sen siveellisempiä ole, vaikka niin luullaan. Pahimpia pettäjiä.


    • Intim

      Vuorotyö altistaa pettämiseen.

    • Mikäosasto

      Ai minäkin haluan nähdä sellaista!!

    • Beenthere77

      Uskon että voi olla tuolla alalla tietyissä tilanteissa helppo ihastua; yhdessä valvotaan yön tunteina, työskenellään intiimisti joskus ihan kylki kylkeä vasten ja aiheet mistä puhutaan saattavat olla maallikoille hyvinkin arkoja tms.

      • istu

        Sopiihan se sinkulle mutt ei nykyaikana enää ole millään mitään väliä, ilmankos omaiset saavat jäädä näppejä nuolemaan kun aikaa ei oleomaisille!!!!! etenkin ulkomaalaiset ei välitä suomalaisten omaisten suhteista, en tiedä minne pöksyihin he karkaavat? JA KARKOTTAVAT KÄRSINEET OMAISET!!!!!


    • Johtaja-aines

      Kuka haluaa epäseksikkäitä hoitajia ja lääkäreitä romantisoida? Itse en koskisi tikullakaan!!

    • Engineeri

      On noita työpaikkaromansseja vähän joka alalla..

    • Ohikulkijanne

      Viime viikolla näin minäkin kiihkeää suutelua jonkun varaston oven raosta. Huoh!!!

    • Steriilejä

      Vakava case. Oliko virka-aikana vai päivystysaikana?

    • Sielläsuntäällä

      Olin potilaana isossa HUS:n sairaalassa taannoin ja näinpä sielläkin vähän samanmoista; mieslääkäri ja naispuolinen sairaanhoitaja keskustelivat niin että satuin kuulemaan suhteestaan. Lääkäri totesi jonkun työkaverin nähneet heidät ja paljastaneensa ja hoitsu manasi tilannetta ja oli ihan paniikissa. Olivat siis jääneet kiinni. Etsin rollaattoria ja olivat yhden varastotilan sivussa, ikäänkuin piilossa.
      Voi voi, ei auta alkaa vehtailemaan, niin voi käydä kun tekee syntiä.

    • Moraalihoi

      Miksi tällaiseen sorrutaan??

    • Vako

      Luettu liikaa sairaalahömppää??

    • Pettäjät

      Joka työpaikalla on säpinää...

    • Tyylilyylitär

      Onx se nyt kovinkaan seksikästä niissä karmeissa sairaalan työvaatteissa vehdata? Kyl mää kuumenen pukumiehille, joilla krava stetarien sijaan :)

    • exlähärit7

      Lähärin velvollisuus on pikkujouluissa hoidella vähintään yksi lekuri, muuten ura vaarassa.

      • Näinmwnee

        Mä en usko tuohon ellei sitten jossain vanhainkodin pikkujouluissa jossa ainoa geriatri vaatii palveluksia. Ei muuten lähärit tai perushoitajat lääkäreitä kiinnosta. Kyllä se pitää olla toinen lääkäri tai vähintään sairaanhoitaja.
        Puhun myös kokemuksesta. Itse en ole asioihin sekaantunut mutta sairaalassa vuosikausia työskennellyt.


    • Vkotd

      Taisin eilen nähdä toisinnon siitä

    • Moraalitonta

      Minäkin taisin nähdä kiellettyä. Viime viikolla isossa talossa. Syntistä...

    • Zxcbn

      Hoh hoijaa..

    • Epäilevämies

      Tietääkö kukaan, että onko tuolla alalla keskimääräistä enemmän pettämistä?

    • aatteles

      Ei tiedä!

    • Doctorsandnurses

      No jos kukaan on sairaalan pikkujouluissa käynyt niin tietää vastauksen

    • kfkkfffkk

      Halpamaista juoruilua taas. Mitähän vihamielisiä ja kateellisia tunteita tässäkin turinassa velloo takana! Antakaa ihmisten elää ja eläkää itsekin. (En ole sairaalan henkilökuntaa.)

    • Hoitsutonhot

      Missäs sairaalan Pikkujoulut ovatkaan ja milloin? ;)

    • antibacteria

      Mä olen kyllä kuullut, ettei lääkärit ja hoitajat ole kummoista sängyssä, sillä bakteeripelko vie heiltä osan kyvystä niissä touhuissa. Kukaan tietää paremmin?

    • Uteliastanyt

      OLikos tapahtumarikkaita pikkujouluja sairaalalla tänä jöylynä?

    • Okhy

      Taitaa olla himot hiipuneet!?

    • Yöntimoo

      Ainahan niissä muutama raskaus saa alkunsa:)

    • Nursetus

      Joo, mä tein juuri raskaustestin ja en nyt tiedä onkos vauvan isä mieheni ja eräs lääkäri..,apua...

    • Häntäheikkiensairaala
    • flodencee

      Mukava lukea välillä heteroseksuaalienkin välisistä asioista sairaaloista ,niitä lesbojen välisiä riitoja kyllä kuulee ainakin silloin kun olin mukana.

    • voisiajatellaettä

      Joku lesbo ylihoitaja saa hermoromahduksen ,kun kuulee ,että hänen alaisensa on liehitellyt vieraan sukupuolen kanssa.

    • Selityssekin

      Eräs tuntemani lääkäri sanoi kerran, että sairaalassa on helppo pettää kun kellään (toimistoihmisiä) lukuunottamatta ei saa olla sormuksia sormessa :P. Joten mistäs heti tiedät onko vapaa vai varattu ;)

    • Hyvyys12

      Melko lailla kaksinaismoralistista touhua ja vielä tuon alan ihmisiltä!

    • Iklosghjk

      Sairaaloissa on paljon lukittavia tiloja, joihin helppo piiloutua suhmuroumaan eikä kukaan mitään epäile; pikku palaveri vain lääkärin ja hoitsun kesken ;)

    • extoiseen

      Psykiatrian puolella on paljon seksuaalisesti poikkeavaa väkeä työssä ja on inhimillistä että pariskunnat oli sitten kyseessä miehet tai naiset eivät työskentele samoilla osastoilla. Hetero pariskunnat sitä vastoin työskentelevät mikä myös ihmetyttää. Kahvipöydissä käydään kiivasta keskustelua onko tänään kenenkin uusioperheen vuoro tehdä mitä ja viekö Mauri Lissua minne.Rasittavaa on tuokin .

    • Psykee

      Psykiatrisella työskentelevät ovat usein myös entisiä sen alan potilaita.

    • ErosRamaz

      Niin ovatkin ja sairasteleet vuosia tai osa jopa vuosikymmeniä eihän siellä täydellä järjellä varustettuna voisi ollakkaan.

    • Aseptiikka

      Onko tuo totta, että sairaalahenkilökunta rakastelee suojakäsineet päällä?!

    • Lempeäää

      No jokos K -sairaalan komerot korkattu?

    • Salaistasutinaa

      Tää ei ihmetytä kun seuraa Eksoten touhuja...

    • Bongaaja

      Tänään näin taas!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe