Mitä tämä on?

Hajottaa

Okei elikkäs haluaisin puhua poikaystävästäni. Ollaan oltu kohta vuosi yhdessä, kaikkea paskaa on suhteeseemme mahtunut, mutta myös paljon hyvää ja ihanaa. Ennen juteltiin melkein koko ajan viesteillä ja nähtiin 3-6 kertaa viikossa. Kaikki meni sujuvasti ja juteltiin aina kaikki selväksi. Nyt parin kuukauden aikana olemme nähneet ehkä 4-5 kertaa, juttelemme todella harvoin, päivässä ehkä kerran tai kaksi. En tiedä oikeastaan mitä on tapahtunut ja miten tää nyt meni tämmöiseksi. Poikaystäväni on myös sanonut että hän ei tiedä kiinnostaako häntä enään olla kanssani, mutta silti kuulemma rakastaa mua. Musta tuntuu, että mä oon se, joka tätä suhdetta pitää kasassa, yksin. Mä oon se, joka kysyy milloin nähdään tai se, joka menee juttelemaan. Mä en tiedä mitä tehdä, sillä en vaan haluaisi päästää irti. Kun nähdään niin hän kuitenki on iha normaali ja ihana, mutta sitten taas ei pidä melkein mitään yhteyttä ja syyksi sanoo ettei jaksa viettää päiväänsä puhelimella, vaikka on aina ennenkin mulle viestii laittanu varmaa tunnin välein. Ja hän käyttää puhelintaa kyllä, kun olen niillä tai hän meillä. Ja lisäksi vastaa viesteihin aika tylysti, toisin kuin ennen. Toisaalta hänellä kyllä on tosi paljon menoja ja siitä aiheutuvaa stressiä. En tiedä mitä tehdä, tuntuu vaan, että pää hajoo ja ahdistaa ja vituttaa joka päivä. Kertokaa omia kokemuksia suhteista? Onko teillä ollut tämmöistä?

11

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rulesofrelationship

      Ilmeisesti molemmat haluatte säästää kakun ja syödä sen samanaikaisesti, mutta se ei nyt oikein onnistu. Teidän pitää sopia minkälaisen parisuhteen haluatte ettei toinen halua perinteistä ja toinen haluaa satunnaista tapailua. Kun pelisäännöt ovat selvät ja jos siitä alkaa lipsuminen niin voit vetää johtopäätöksen ettei sitä kiinnosta sinä vaan pillu joka on aina saatavilla.

    • äläpiinaaitseäsi

      Mä eroaisin heti.

    • Minunmielestä

      Elämän onni / ilo / autuus löytyy jostain ihan muualta kuin toisen kautta. Ihan sinusta itsestäsi. Älä jallita toista koko ajan vaan anna rauha ja vapaus. Rip.

    • kunnollinen-mies-

      Jokainen hoiraa suhdettaa niin kuin haluaa ja sikis hyvät miehet jäävätkin ilman suhdetta kun naiset tuollaisten miesten kanssa ovat jotka eivät välitä toisesta.

    • Talotienpäässä

      Tunnistan tyylin. On ollu tollasta, ja se meinaa sitä, että jätkä on kyllästynyt. Inhottavaa mennä sanomaan, mutta suhde on laimentunut ja tullut tiensä päähän. Mekin ruvettiin vaan vähitellen inhoamaan toisiamme. Ei viittinyt enää ku laittaa viesteihin "ok, joo, ei, ehkä". Kaikki hellyys jäi. Toisesta tuli vaan riesa. Oli helpompaa kun näki pikku hiljaa vähemmän ja vähemmän, viestejäkin vaihtui minimaalisesti. Sitten vaan tajus ettei me ollaan enää mitään. Ehkä hyvänpäivän tuttuja.

    • fdsfsd

      Tunnin välein viestiä? Itse erosin aviomiehestäni juuri yhden tuollaisen syyn takia. Minusta oli ahdistavaa, että piti olla laittamassa joka saamarin tunti viestiä - oli sitä asiaa tai ei. Ihan hyvin olisi riittänyt, että soitan vaikka kerran päivässä, jos ei olla yhdessä. Mutta miehelle ei riittänyt, piti roikkua koko ajan kännykässä kiinni ja viestitellä, muuten olin unohtanut hänet ja hän mökötti. Ja kyseessä oli yli 30-vuotias.

      Todella rasittavaa, joten ymmättän poikakaveriasi. Nyt sinun vaan täytyy päättää, haluatko oikean suhteen jossa nähdään ja välillä vaihdellaan kuulumisia, vai kännykkäsuhteen, jossa pääpaino on juuri viestittelyssä. Jälkimmäistä poikakaverisi ei voit arjota.

      • Hajottaa

        Hän itse laittoi myös viestiä usein ja se kuului meidän suhteeseemme näkemisen lisäksi. Ja ei se kännykässä roikkuminen ole mitenkää pakollista. Olen yrittänyt että näkisimme, mutta ei siitä ole tullut nyt mitään.


    • justlopetinsuhteen

      Mäkään en tod. jaksa olla joka sekunti puhelin handussa kii vastaamassa. Mulla oli koulut, treenit, himahommat, ja joskus pitäis nukkuuki. Oli muuten tosi kiva tyyppi, olin ihastunu, mutta kun alko tuntuu siltä, että en saa ollenkaa happee ku toinen ahistaa koko aika viestein ja soitoin, jopa 15 krt päivässä!! 3kk jaksoin, sitten oli pakko tehä bänät.

      • Hajottaa

        Kuitenki se multa itse aina enne kysyi miks en oo laittanu mitää viestiä. Ja ei häntä kuulemma haittaa vaikka laittaisin viestiä 5min välein, vaikka en niin teekkään. Yhteyden pito on silti tärkeää.


    • Hajottaa

      Btw, meillä menee nyt yhtäkkiä paremmin taas. Ehkä tää tästä vielä jatkuu..

    • ölslkds

      On täysin luonnollista että jossain vaiheessa parisuhteen varrella ihminen vähintäänkin kyllästyy ja ahdistuu, jos yhteydenpitoa on jopa useita kertoja päivässä. Olet niin sanotusti kuluttanut hänet loppuun. Itse en ainakaan viihtyisi tuollaisessa suhteessa yhtään. Jos on asiaa, niin toki useampi pikainen yhteydenotto on tarpeeseen ja ok, mutta ihan turha on vääntää tikusta asiaa jos mitään asiaa ei ole. Suhde pysyy pidempään virkeänä, kun molemmilla on ihan omaakin tilaa.

      Minulla on takana 7 vuoden parisuhde. Asutaan yhdessä, joten useimpinä päivinä toki nähdään. Työpäivän aikana laitetaan viestiä jos on syytä, eli käytännön asiaa. Ei päivittäin. Jos mies on työmatkalla, niin iltaisin on tapana soittaa "miten päivä meni" tyyppinen puhelu, mutta muutoin ei olla yleensä yhteydessä.

      Kun vasta seurustelimme, emmekä asuneet yhdessä, niin saattoi mennä parikin viikkoa kun kummastakaan ei kuulunut mitään. Se sopi meille. Ehti vähän kaivatakin, ja oli sitten kiva ehdottaa viestillä että jos nähtäis. Yleensä nähtiin juurikin joka toinen viikko, suunnilleen, ainakin ekat puoli vuotta. Ensimmäisen puhelin soiton sain mieheltä kun oltiin tunnettu vuosi. =D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe