Taksityön merkitys CV:ssä?

taksihommaarvostettua

Minkälainen merkitys ja arvostus on taksityön kokemuksella CV:ssä kun hakee muiden alojen hommia, esim liike-elämän puolelta? Se että taksia ajanut on varmaankin todiste jostain eli pitkäpinnainen, palvelualtis ja rauhallinen.

23

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HaluatkoNekru

      Kerron salaisuuden, kun ajan normaalia manuaalivaihteista autoa, en juuri edes ajattele vaihteiden käyttöä lainkaan

      • SisuMäättä

        Itsekin mietin mitä tekis tänään, vetäiskö kännit tai käviskö saunassa ja ottais vaan pari kalaa :D


    • Sellaisissa töissä, joissa yleensä CV:ta kysellään, ei taksikuskin kokemuksella taida juuri merkitystä olla.

      • LaitaIhmeessä

        Jokaisella työpaikalla missä olet ollut on merkitystä. Taksikuskin homma osoittaa että olet ahkeroinut etkä maannut kotona sosiaalituilla. Lisäksi omaat asiakakaspalvelu kokemusta. Ilman muuta kannattaa laittaa vaikka trollit muuta sanoisivat. Itse ajoin aikoinani taksia nykyisin teen jotain ihan muuta.


    • nakkihousuissa

      Taksin ajaminen ei ole mitä tahansa paskahommaa vaan kysyy tietynlaista luonnetta. Pitää olla rauhallinen ja tulla toimeen kaikenlaisten kanssa, ei saa hermostua. Joten kaikista ei ole taksihommaan eli kyllä se etu on jos työnantaja vaan osaa arvostaa.

    • rekkajyrä

      Takaa korkean yhteiskunnallisen aseman.

      Itse olen ajanut raskasta yhdistelmää 100 vuotta, jossa sama homma,,, takaa korkean yhteiskunnallisen aseman. Olen yhteiskunnan pönkkäpylväs.

      • ddddddddddddddddddddd

        Miten tämä liittyy aloitukseen? Ei mitenkään. Kuvastaa rekkajyrän typeryyttä.


    • onneks_ei_enää

      Kyllä taksinkuljettajan työ yleensä kannattaa mainita, mutta eipä sillä arvoa ole sen enempää kuin lähes millä tahansa ilman koulutusta tehtävällä työllä, kuten myyjä, ravintolatyöntekijä, varastoapulainen, postinjakaja jne. Itse ajoin taksia opiskelun ohessa muutaman vuoden vuosituhannen alussa. Mitä seurailin muiden kuskien ja itse omistajien toimintaa, niin mahtui joukkoon kyllä monenlaista "sankaria"... Enkä itsekään mikään ihanteellinen asiakaspalvelija ja juttukaveri ollut. Silti töistä ei ollut koskaan pulaa.

      • OnneksiEtAjaEnään

        Ihan ilman kurssia ajelit taksia.....taas näitä


      • onneks_ei_enää
        OnneksiEtAjaEnään kirjoitti:

        Ihan ilman kurssia ajelit taksia.....taas näitä

        Ööhh.. enpä sanoisi taksinkuljettajakurssia koulutukseksi. Siis ei se mitään ammattikoulua vastaa. Samaa sarjaa kuin järjestyksenvalvojakurssi ravintolan ovimiehelle tms....


    • Työtönextaksari

      Kun hain Nokian hallitukseen niin 16v taksikokemukselle ei annettu paskaakaan arvoa. Ottivat jonkun liuskaotsaisen Siilasmaan sinne.

      Eli EI OLE

      • hjhkjkhkyuuuu

        ViidenTähdenNolla teki paluun. Voi trollia.


    • KelanJohtoa

      Kelan johtoon kun hain niin taksikuskina olosta oli suurta etua. Hävisin vain kolikonheiton :(

    • PäääJohtaja

      Itselläni 32v taksikuskina. Nyt johdan suurta monialayritystä. Kyllä kannatti.

    • PieniCasperr

      Oma CV

      Koulutus: Perus koulu ja taksikorttikoe

      1970-1982 Siiivoaja
      1982-2010 Taksikuski
      2010-nyt Nordean Pää Johtaja


      Eli kyllä kannatti!

      • KuinkaTyhmäOlet

        Yhdyssanat ja oikeinkirjoitus tuntuvat olevan suurinta osaamisaluettasi.


    • Kullimälli

      Joo itselläni kokemusta taksikuskina ja herkun vessassa poikien väijyminen. Jälkimmäistä ei kuulemma kannata laittaa cullicum vitueen.

      • CurriculumVitae

        Mikä on cullicum vitue? Yritikö olla hauska? Epäonnistuit taas. Trolli.


    • RajeevSanoRaimoVaan

      Ajoin intiassa taksia monta vuotta. Sitten muutin suomi finland ja nyt johdan isoa verkkoyritystä

    • RaukkojenAmmatti

      Se on todiste siitä että olet loisihahmo ja tykkäät vaan istua lämpimässä ja lihota.......en ottais töihin tollasta saatanan loisijaa...

      • VoiTrollia

        Koeta nyt ensin saada itse töitä. Se ei ole työpaikka että viet tyhjiä pulloja kauppaan päivittäin alkoholistiystäviesi kanssa. Juo vähemmän ja mene töihin mikäli katkokävelyltäsi pystyt. Epäilen.


    • rekkajyrä

      Autonkuljettaja työ kannattaa merkitä hakemukseen. Itse ajan henkilökohtaisesti raskasta moduliyhdistelmää, joka takaa korkean yhteiskunnallisen aseman.

    • Arvostusnolla

      Saat varmasti paremmin töitä jos jätät kertomatta taksiurastasi!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe