Pihtiputaan Alkon palvelua

Joskus tammikuussa 2016 julkaisin facebookissa uunituoreen pimputuksen, minkä olin päivän aikaan tehtaillut. Alkuyöstä tulee sähköpostiin kysely jostain mainoksesta. 'Mikä mainos?' Vastaan. Takaisin tulee kirjoitelma, missä kerrotaan olevansa Venäläinen nainen, haluta tutustua minuun ja sitä rataa. Kerron tästä tietenkin facebook tililläni, ilman vastakaikua. Muutamia viestejä vaihdeltua, laitan huvikseni epäuskoisuutta liitteeksi kuvan, missä minulla on hieman suu virneessä. Aamuvarhain aamukahvilla jonkun jutun naputtelin ja lähdin heittämään aamulenkkiä. Vakioreittini varrella, viinakaupan edessä, edestäni ohitse autoilee entinen melkein naapurini vieläkin korvemmasta mitä tässä nyt ollaan. Suu vähän samanlailla virneellä, mitä minulla tässä kuvassa. Kuka juttuani lukee? Kenties joitain päiviä eteenpäin vedän melkoisen marakatti esityksen ydinkeskustassa, kun olen menossa kuntosalille leikkimään. Oli pahoja ajatuksia tästä, suututti ja suretti. Kuluvan talven aikana olin tutustunut juopottelukaveri x:n kautta johonkuhun vieraaseen kasvoon tässä kylässä. Rivi riviltä satuilua, kukahan sitä lukee. Tapanani oli/ on perjantaisin käydä Alkosta hakemassa pullo viiniä tms. Tämä uusi tuttavuus rupeaa perjantaisin lenkeiltä minua pysäyttelemään ja vähän viittailee, jotta siellä Alkossa pitäisi käydä. Ok, joku kassa varmaan haluaisi tutustua minuun. Haen iltapäivällä/ illasta viinipullon tms ja jatkan mystistä kirjailuani. Ei tullut mitään sen kummempaa mieleen, mitä siinä teet. Jotta sillä paikallisella Alkolla olisi asiaa. Ei tullut selvitettyä syvemmin asiaa. Kävin vain sen jonkun tonkan hakemassa. Jossain vaiheessa palaa hermo, kun muutkin kuin tämä juopottelukaveri2 harjoittivat vainoamista, mitä sinne mystisen Venäläisen lootaan olin kirjoitellut. Siirryn suomi24.fi:n keskusteluun esittämään päänisisäisyyttä, tälle paikallisen Alkon naiselle kirjoitukseni oli vähänkuin tarkoitettu, eikä naapurin Matille. Rupean saamaan kuvaa, jotta hän lukee ajatuksiani, hyvä näin. b) Ei tullut vain sitä kongreettista lähentely yritystä mieleen. Pyörittelen väkevä viinipullo päivässä peliä ja kirjailen. Ajatuksethan humalssa on vähän mitä sattuu, kuten varmaan ymmärrätte. Kaikkea sellaista siellä minun päässä nyt on. Ok. Kaikenlaista kirjoittelen "Viitaseudun kumppanuus ry:n palvelua x" viestiketjuihin. Minua vainotaan kirjoitusteni ansiosta ja semmoista. Leikin kyläläisten kanssa, teen päätäni ylipäätään tutuksi, tai yritän. Epäuskoisuus painaa mieltä. Keksin "hyvän" idean yksinkertaisesti pyytää tämän kauppiaan mukaan. Vie minne vie, voitaisiin oikeasti/ kunnolla tutustua. Kirjoitan tämän ajatuksen tänne suomi24.fi:n keskusteluun ja käyn haistelemassa, mitähän mieltä keksinnöstäni ollaan. Saan kuvan, jotta homma saisi vihreää valoa. Niinpä muutaman viikon sahattuani viinipulloa, uskaltaudun kysymään, voisinko tulla hänen mukaansa. Vastaus oli ikävä kyllä ei. 'Harmi'. Päiväisistä vainouksista voisi saada kuvan, jotta olisin ollut oikein tekemässä, vaan ei. Lipitän ostamaani viinipulloa ja lauon taivaalle uhkauksia sellaiseen sähköiseen todellisuuteen, taivaaseen. Vahingossa, sattumalta, tunsin itseni huijatuksi. Joku perästä vastaava uusi eloveenatyttö näkyy putiikissa tulevaisuudessa, kun käyskentelen viinipulloja hakemassa. Missähän se vika oli? Lapsellista jotain sellaista kirjoittaa. Tadaa, ostan auton ja rupean puoliksi tuhoutuneessa synnyinkodissani tekemään kaikenlaisia "miehen" töitä. Olen tyhjällä päällä menossa ostamaan perjantai pulloa, myyjättärellä siistit vetimet, tuumaa 'hei hei'. Tämän jälkeen emme ole nähneet. Elimme jossain toukokuun alussa. Kesällä kysyin tämän kadonneen myyjän perään, kuulema äitiyslomalla jne. Ymmärrän jos hän ei halua sen lähemmin minuun tutustua, vaan tallaista asiaa ei ole tehty selväksi minulle. Minulle oli annettu kuva, jotta tallainen haluasi tehdä minuun lähempää tuttavuutta, kuin vain tervehtiä ja hyvästellä. Ja niin pois päin. Minua on kohdeltu väärin ja haluan selvityksen.

Minua on yritetty tutustuttaa tms Pihtiputaan Alkon välityksellä johonkin naishenkilöön, kuka oli tässä kyseisessä liikkeessä myyjänä. Kuinka minun annettiin ymmärtää, jotta tallaista henkilöa pitäisi lähestyä on rikos, missä ilmeisestikkin on valtio mukana. Ja niin pois päin. Olisiko tallaiselle asialle mitenkään mahdollista saada selvyyttä?

Toisinsanoen Pihtiputaan liikkeenne ja joku muu toimija on yrittänyt naittaa minua, mikä ei ole onnistunut. Minulla on mennyt vajaa vuosi elämästäni tallaiseen peliin, mitä teidän liikkeellänne vedetään ja tahtoisin vähintään maallisen korvauksen ajan menetyksestä.

498

782

    Vastaukset

    • 2014 elokuu 20, keskiviikko, Alkon pitäisi olla 20.00 auki, vaan on mystisesti mennyt jo 18.00 kiinni. Haen viereisestä elintarvikeliikkeestä kaljaa, 10 oluella saan vatsan kipeäksi. 17.30 haen juhlapullon ja siellä on johtaja minulle laulamassa. Ajelen pilvisätkä suussa Torspolaan pyytämään apua pillun saantiin.

      • Heh heh, vihaan teitä.


    • Suretti Viitaseudun kumpaanuuden vastaava epäselvä toiminta, mikä muuttui vihaksi. Suretti Alkon epäselvä yllämainittu toiminta, mikä on muuttunut vihaksi.

      • 17.30, paikallinen Alko, selvitetään asiat.


      • 17.30, paikallinen Alko, selvitetään asiat.


      • Eli ruvetaan puhumaan rahallisesta korvauksesta.


    • Pitäisi olla aikuisempi pillun eteen, pitäisi olla vielä isomman herran palvelemassa.

      • Ymmärryskyvtön saa viinaa, mutta ei seksiä.


      • Tässä pitäisi heittäytyä liikuntakyvyttömäksi.


    • c) Rupean väsäämään kansanedustajille kirjelmää, missä kerrotaan Viitaseudun kumppanuus ry:n toiminnasta kohtaani, Pihtiputaan Alkolta saamasta palvelustani todisteet ?

    • Laaki ja vainaa.

    • Laaki ja vainaa.

      • On ne tunteet siallakin.


      • Remmillä vähän jokaista pitäisi kouluttaa.


      • Ei mitään hyvää tahtoa.


    • 17.30 Pihtiputaan Alko, tehkää mitä teette.

      • Otetaan tyylikkäämmin, mitä Pekkarisen homma.


      • Alkoholistit on itsekkäitä.


      • Aamen.


    • Päättymätön tarina, enemmän kuin epäselvät asiat.

      • Masokisti, näytelmäkirjailija.


      • Ajatelman juoksuttaja, mitä tässä ollaan hakemassa.


      • Hermoon pistävät hommat ja asenne välinpitämätön.


      • Zyprexahuurupallukka käy tunnollisesti pyöreän vuoden töissä..


      • Lääkittiin harhaisuutta, ei tunteellisuutta.


      • Vaikea olla, mitä luulee. Epämiellyttävä olla sellaisessa lääkepöhnässä. Ahdisti ajatuksia joukkovainoaminen, kuten ahdisti se kaikki, mitä on luullut.


      • Ongelma on siinä, mitä minun on annettu luulla.


      • Ajatuksen juoksutin, rangaistus naisen pyytämättömyydestä.


      • Tunteet ovat harhaa.


      • Tahto olla kaveria parempi.


      • 6 -0, on hyvä olla, vammaisten palveluita.


      • Turpa kiinni, poika leikkii.


    • Impotentti kävi Alkossa.

    • Impotentti kävi Alkossa.

      • [email protected]
        1. joulukuuta 2016 klo 17.11

        Pihtiputaan Alkon palvelua

        Joskus tammikuussa 2016 julkaisin facebookissa uunituoreen pimputuksen, minkä olin päivän aikaan tehtaillut. Alkuyöstä tulee sähköpostiin kysely jostain mainoksesta. 'Mikä mainos?' Vastaan. Takaisin tulee kirjoitelma, missä kerrotaan olevansa Venäläinen nainen, haluta tutustua minuun ja sitä rataa. Kerron tästä tietenkin facebook tililläni, ilman vastakaikua. Muutamia viestejä vaihdeltua, laitan huvikseni epäuskoisuutta liitteeksi kuvan, missä minulla on hieman suu virneessä. Aamuvarhain aamukahvilla jonkun jutun naputtelin ja lähdin heittämään aamulenkkiä. Vakioreittini varrella, viinakaupan edessä, edestäni ohitse autoilee entinen melkein naapurini vieläkin korvemmasta mitä tässä nyt ollaan. Suu vähän samanlailla virneellä, mitä minulla tässä kuvassa. Kuka juttuani lukee? Kenties joitain päiviä eteenpäin vedän melkoisen marakatti esityksen ydinkeskustassa, kun olen menossa kuntosalille leikkimään. Oli pahoja ajatuksia tästä, suututti ja suretti. Kuluvan talven aikana olin tutustunut juopottelukaveri x:n kautta johonkuhun vieraaseen kasvoon tässä kylässä. Rivi riviltä satuilua, kukahan sitä lukee. Tapanani oli/ on perjantaisin käydä Alkosta hakemassa pullo viiniä tms. Tämä uusi tuttavuus rupeaa perjantaisin lenkeiltä minua pysäyttelemään ja vähän viittailee, jotta siellä Alkossa pitäisi käydä. Ok, joku kassa varmaan haluaisi tutustua minuun. Haen iltapäivällä/ illasta viinipullon tms ja jatkan mystistä kirjailuani. Ei tullut mitään sen kummempaa mieleen, mitä siinä teet. Jotta sillä paikallisella Alkolla olisi asiaa. Ei tullut selvitettyä syvemmin asiaa. Kävin vain sen jonkun tonkan hakemassa. Jossain vaiheessa palaa hermo, kun muutkin kuin tämä juopottelukaveri2 harjoittivat vainoamista, mitä sinne mystisen Venäläisen lootaan olin kirjoitellut. Siirryn suomi24.fi:n keskusteluun esittämään päänisisäisyyttä, tälle paikallisen Alkon naiselle kirjoitukseni oli vähänkuin tarkoitettu, eikä naapurin Matille. Rupean saamaan kuvaa, jotta hän lukee ajatuksiani, hyvä näin. b) Ei tullut vain sitä kongreettista lähentely yritystä mieleen. Pyörittelen väkevä viinipullo päivässä peliä ja kirjailen. Ajatuksethan humalssa on vähän mitä sattuu, kuten varmaan ymmärrätte. Kaikkea sellaista siellä minun päässä nyt on. Ok. Kaikenlaista kirjoittelen "Viitaseudun kumppanuus ry:n palvelua x" viestiketjuihin. Minua vainotaan kirjoitusteni ansiosta ja semmoista. Leikin kyläläisten kanssa, teen päätäni ylipäätään tutuksi, tai yritän. Epäuskoisuus painaa mieltä. Keksin "hyvän" idean yksinkertaisesti pyytää tämän kauppiaan mukaan. Vie minne vie, voitaisiin oikeasti/ kunnolla tutustua. Kirjoitan tämän ajatuksen tänne suomi24.fi:n keskusteluun ja käyn haistelemassa, mitähän mieltä keksinnöstäni ollaan. Saan kuvan, jotta homma saisi vihreää valoa. Niinpä muutaman viikon sahattuani viinipulloa, uskaltaudun kysymään, voisinko tulla hänen mukaansa. Vastaus oli ikävä kyllä ei. 'Harmi'. Päiväisistä vainouksista voisi saada kuvan, jotta olisin ollut oikein tekemässä, vaan ei. Lipitän ostamaani viinipulloa ja lauon taivaalle uhkauksia sellaiseen sähköiseen todellisuuteen, taivaaseen. Vahingossa, sattumalta, tunsin itseni huijatuksi. Joku perästä vastaava uusi eloveenatyttö näkyy putiikissa tulevaisuudessa, kun käyskentelen viinipulloja hakemassa. Missähän se vika oli? Lapsellista jotain sellaista kirjoittaa. Tadaa, ostan auton ja rupean puoliksi tuhoutuneessa synnyinkodissani tekemään kaikenlaisia "miehen" töitä. Olen tyhjällä päällä menossa ostamaan perjantai pulloa, myyjättärellä siistit vetimet, tuumaa 'hei hei'. Tämän jälkeen emme ole nähneet. Elimme jossain toukokuun alussa. Kesällä kysyin tämän kadonneen myyjän perään, kuulema äitiyslomalla jne. Ymmärrän jos hän ei halua sen lähemmin minuun tutustua, vaan tallaista asiaa ei ole tehty selväksi minulle. Minulle oli annettu kuva, jotta tallainen haluasi tehdä minuun lähempää tuttavuutta, kuin vain tervehtiä ja hyvästellä. Ja niin pois päin. Minua on kohdeltu väärin ja haluan selvityksen.

        Minua on yritetty tutustuttaa tms Pihtiputaan Alkon välityksellä johonkin naishenkilöön, kuka oli tässä kyseisessä liikkeessä myyjänä. Kuinka minun annettiin ymmärtää, jotta tallaista henkilöa pitäisi lähestyä on rikos, missä ilmeisestikkin on valtio mukana. Ja niin pois päin. Olisiko tallaiselle asialle mitenkään mahdollista saada selvyyttä?

        Toisinsanoen Pihtiputaan liikkeenne ja joku muu toimija on yrittänyt naittaa minua, mikä ei ole onnistunut. Minulla on mennyt vajaa vuosi elämästäni tallaiseen peliin, mitä teidän liikkeellänne vedetään ja tahtoisin vähintään maallisen korvauksen ajan menetyksestä.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14601933/pihtiputaan-alkon-palvelua#


      • Kun sitä naista ollaan oltu tyrkyttämässä, herra aloittaa itse keskustelun asiasta.


      • 18.00 Minä olen rikoksen uhri, mitä Suomenvaltion omistama yritys on vetänyt/ ollut mukana, mitä helvettiä minun täytyy tehdä jotta siellä päässä ruvetaan ottamaan vastuuta?


      • 18.02 Kioskinne tärkeitä kuin rutto.


      • 18.05 Siistiä hommaa päällepäin, todella törkeää sisältä.


      • Toinen mies, kristillisesti kasvatettu neitsyt.


      • Soitanko keskellä yötä, umpihumalassa täristen semmoiselle Venakolle?


      • Temppu Teemu: 'Hyvä, hyvä.'


      • Samahan se on täräyttää aivot pellolle tässä yleisön edessä.


      • Ihmisoikeusrikkomus, julkinen itsemurha.


      • Väijytään 2-3viikkoa, tehdään luvattu isku, ei tapahdu mitään.


      • 11.00 pommi tulee, 17.00 pommi on sisällä.


      • 11.00 pommi tulee, 17.00 pommi on sisällä.


      • Olen pakkohoitosairas. kenelle ei pitäisi myydä viinaa.


      • Mitä se kurkilauma Helsingin rautatieasemalla tekee?


      • Juo viinaa ja odottelee naista.


      • Tarpeeksi monesti viinapullon keikkaa, saa kämpän valtiolta.


      • Juopot tekee pikkurikoksia, jotta pääsisi talveksi vankilaan.


      • Ei kerta panomiestä tee.


      • Tuhat mulkkua tekee hulluksi.


      • Ottakaa uudelleen ja minä maksan laskun.


      • Jartsa kuin poikani, kuin parittaja olisin.


      • Poliisi, insinööri, lääkäri. Laiseni juoppo vetää äitinilaisia kehitysvammaisia.


      • Tässä on nyt mies, kuka rakastaa sitä pihtaamista.


      • Harrastus, vammaisten tukeminen. Heinämiehen laudoitus takapihalle, Jatsalle sitä kaljaa tarjoilen..


      • Sinnepäin, kohta on kirves tai saha polvessa.


      • Äiti hyppää heinäkuorman painoksi, vedetään pari km lehmätupaan.


      • Mennään oikeuteen, kun tuhkamusta ole puhumaan?


      • Mitä se juppi siinä lussuttaa, vedänkö pataan?


      • Tumps tumps, aivot halki ja kuolee aivoverivuotoon.


      • Semmoinen pentuleiri ja täällä setä sanoo, miten ne asiat on.


      • Sellaiseen "turpaan vetoon" voi kuolla.


      • 8v hakkasin syksyn halkoja, muutimme tänne kirkonkylään, kirjaimellinen Jukkapoika varastaa minulta pipon päästä luisteluaukiolla ja nykäisen tallaista leukaan. Veri valuu nenästä..


      • Halusin piponi takaisin.


      • Pekkariselta, / Leppäsen Pirjolta joutaisi viedä jalat alta.


      • Pekkariselta, / Leppäsen Pirjolta joutaisi viedä jalat alta.


      • Vittu vielä Alko Oy:kin kanssa joutuu tappelemaan.


      • Esko antoi ajaa 15v Teron autoa ja sitä rataa.


      • Valtionisä.


    • Kerran viikossa seksiä.

      • Juodaan viikko, jumala antaa, kun yhdessä ollaan.


      • Alkoholipsykoosi.


      • Vetämätön mies ja poika, kiinnostus keskittyy päihteisiin.


      • Pilvellä vedytty psykoosi on harvinaista??


      • tum tum tum..


      • tum tum tum..


      • Semmoinen huume, mitä ei saisi vetää.


      • Skitsofreniaa sairastava Antti tulee rouvan kylään. Vetää olohuoneessa piipun täyteen hatsia ja imaisee piipun.


      • Humalassa pilveä polttelen.


      • Semmoinenhan se Anttikin oli.


      • Kuolee semmoinen velttokyrpä pullisteluunsa. T. Ritva ja Antti


      • Suljen vaikka viinakaupan vuoksesi.


      • Miksi sinä pentu huoraat, etkä saa parempaa miestä?


      • Nassun nassun, vittu mikä pentu.


      • Minä tulen huomenna 17.00 hakemaan isoajaskaa, ole valmis.


      • Lääkehoitoa ja semmoinen hemaiseva pillu?


      • Sinulla on siellä pimppa kotona, pystyn tappamaan kädenliikkeellä.


      • Juoksen, hyppään päälle, tartun hiuksiin ja lyön kenttään. Pam, Suomenpoliisi kuolee siheen.


      • Rauno halusi tappaa kaikki.


      • Katatooninen skitsofrenia.


      • Hyvä mies, kuten Antti.


      • .. isähän siinä suojelee.


      • pöh.


      • Ritvalla heittää tyhjää, tuskinpa.


      • Vie ne DVD-levyt, huomenna on kallo halki.


      • Vie ne DVD-levyt, huomenna on kallo halki.


      • Pari kaljaa ja pentu pyörii kuin heinä.


      • Skitsofrenia.


    • Tähän Sannaan oli tarkoitus tutustua, hautaan kantaa.

      • mur.


      • mur.


      • Laskuissa olen kauhean äkäinen.


      • Minulla heittää päässä huumeiden vetämisestä, sinä olet mitä olet.


      • subduraalihematoona, aivoverenvuoto. Aivohalvaus ja sitä rataa.


      • Kynnystä nostetaan, miltä se tuntuu? Psykopaatti raiskaaja vouhottaa edessäni jotain!!??


      • Onni kielsi painostamasta ja nyt se pentu rupeaa puhumaan.


      • Raiskaus, raiskaus, raiskaus!!!!


      • Hänenlainen väkisin pillua vetämässä?


      • Pieni väijytys, vitunmoinen homma, kohta kuolee.


      • Jää Tarja isättömäksi, mihin semmoisesta mulkusta ei tällä ymmärryhkseelä ei ole. Isäkkgögd


      • Antti hyvä isä, sinä mieskyvytön.


      • Raukka, Anttilan Roni tarvitsee pillua läskimoosekseltaan.


      • .........


      • Tuntee poikuutta minua kohtaan.


      • Vouhotat sillä pillun räpläämisellä, minä saan Alkon kauppiaan puolisoksi tallaisella.


      • Olen uskollinen mies, haluan tehdä kanssasi lapsen, jos sinä sitä haluat.


      • Riippuvuussuhde alkoholiin.


      • Valtion äiti, valtion rakastaja.


      • Valtion äiti, valtion rakastaja.


      • Parempi jotta kuolee poikuuteen, pääsee tussupullo vouhottamaan,


      • Halusin täsän kauppiaaseen tutustua. En Berg Tiinaan, Jari Hakoseen.


      • Se on voi voi, jos on mielisairas.


      • Pirjon takia sylkee silmään, Sannan vuoksi tämmöistä tekee.


      • Lihava kuin sieni,


    • Juon paljon, ei sieltä Starcraftista puolisio saa.

      • Me voitimme.


      • Me voitimme.


    • Anteeksi, kuvittelin olevani nainen.

      • Niinkuin kovamies ja pelkää Anttia.


      • Puoliso hyvä.


    • Sitten siirrytään tähän c suunnitelmaan.

      • Tehtyä ei saa tekemättömäksi, vaaditaan rangaistuksia.


      • Sinä mikään mies ole.


      • Hei hei.


    • Mitä tämä vielä tässä tekee?

      • Sopiva homma sopia minun elämästä.


      • Perkele!!


      • Pitäisi Pekkarisen stoorilla saada hammaslääkärilaskut (120€) maksettua.


      • Kaikkinensa 170€:n remontti tehty tässä syksyllä/ alkutalvesta.


      • Tulot 520€/kk, vuokra 100€/kk..


      • 250€n kämppään sain jotain 180€ asumistukea. Maksettavaa jäi jotain 70€.


      • 250€n kämppään sain jotain 180€ asumistukea. Maksettavaa jäi jotain 70€.


      • Auto on työkalu siinä missä tietokone, pienillä säästöillä pitää nettiyhteyden ja ajelee mahdollisiin töihin.


      • Minun työ pitää itseni kunnossa, eikä kiilottaa minua kaltoinkohdelleen yrityksen mainetta.


      • Sellainen myyjätär olisi voinut vähän selvemmin lähestyä. Sellainen johtaja aloittaa neuvottelut tallaisten juttujen poistattamiseksi.


      • pEtRuSkAh
        samiviinik kirjoitti:

        Minun työ pitää itseni kunnossa, eikä kiilottaa minua kaltoinkohdelleen yrityksen mainetta.

        HA!


      • Niin, antaahan se auto vapautta, niin vainoaminen niin ahdista.


    • PilleriPäivässäAuttaa

      Kulkeeko tämä Sami Viik ihan vapaana ilman saattajaa ??????

      • Näinhän se vähän on.


      • Saa nähdä kuinka kauan onni kestää.


      • Maanantaina sosiaalitäti karhuryhmän kanssa oven takana.


      • Tarinalla, minkä laitoin hammaslääkilaskujen mukaan olisi voinut saada 3x500€ toimeentulotukea.


      • Onhan tässäkin se raha, joku ihmisoikeusrikkomuksen tapainen takana..


      • Jotta kärsimyksestä ja tulojen menetyksestä meinasin, jotta semmoinen 10 000€ olisi sopiva korvaus.


      • Jotta kärsimyksestä ja tulojen menetyksestä meinasin, jotta semmoinen 10 000€ olisi sopiva korvaus.


      • samiviinik

        Porsas ostaa uuden auton.


      • johtava_ukko
        samiviinik kirjoitti:

        Jotta kärsimyksestä ja tulojen menetyksestä meinasin, jotta semmoinen 10 000€ olisi sopiva korvaus.

        Penniäkään et tule saamaan.


      • Naista vielä vähemmän.


    • Olisi helppo aloittaa ja tehdään vaikeammaksi.

      • Taidan olla pelätty.


    • Suomen rutIhtinas, viinapaupan armias.

      • hö.


      • Kuin hirveä humala, "jurri" sanottiin minun lapsuudessa,


      • Kuin hirveä humala, "jurri" sanottiin minun lapsuudessa,


      • Vedät niitä jurreja.


      • Aivohalvaannusleikkijä.


      • Miehistä kuin minä kannabiksesta.


    • Jotta olen rouvan silmään..

      • Minä lupasin..


      • Sinusta tulee riippuvainen ja sillä pelillä saat valtiolta naisen.


      • Makarov kuiskaa korvaan.


      • Menee vituilleen, kun tämä happo pysty pitämään.


      • Olen sinun miehesi!


    • Täytyy soittaa Alkon asiakaspalveluun.

      • Ei ole mitään makua leikkiä mielisairaalla.


      • Keskenkasvuisen touhuja.


      • samiviinik

        Maksanut minulle 2vuotta aikaa, 5000€ työtuloa jne jne..


      • Tallainen juttu nyt vaan on maksamassa.


      • Olisikohan sellaista miespuolista kassaa pitänyt käydä jututtamassa..


      • Että kun television pistotulpan laittaa toisinpäin, kuva on parempi.


      • Pitää varmaan ruveta taas puhumaan itsekseen.


      • Maista itku, haista vittu.


      • Vähän kuin uudelleensyntymä ohjelmassa.


      • Kumarra herraa!


      • Niistä huumeista niin välitä, ajankuluksi tulee riippuvuus vedettyä.


      • Olisiko vitutus surullisuutta parempi.


      • Väkivaltainen teko haettaa viinipullo.


      • Saahan sitä vaikka roikkua ratissa, kunhan ympäristö ei tiedä.


      • Viimeiset 2vuotta on ollut luulemista teidän sosiaalihommista.


      • Viimeiset 2vuotta on ollut luulemista teidän sosiaalihommista.


      • Koskaan ei ole hyvä.


    • PilleriPäivässäAuttaa

      No huhhuh.
      Käykää ny joku ohjaamassa tämä Sami hoitoon ja ottakaa samalla tietsikka pois ennenkuin hän on enempää itselleen vaaraksi.

    • Sitä on herrojen ja paikallisen juopporemmin välissä.

      • ilpppo

        raipatirai


    • Kyrvänsyylä.

    • Se on itsenäisyyspäivä.

      • Kehdattiin vielä valittaa tämmöisestä jutusta.


      • Sitä joutuu vähän liian koville vajaakuntoiseksi.


      • Minä olen rikoksien uhri.


      • Mitä ollaan opittu? Ei mitään.


      • Voi voi.


      • Täytyy pakoilla itseä.


      • Sääliä kiitos


      • Mikähän on totta.


      • Toinen puoli tahdonvastaisessa hoidossa.


      • Yhtä tehokasta kuin pyytämiseni, ei tule mitään.


      • Vielä 90-luvulla tietokoneiden näprääminen oli naurettavaa/ säälittävää poikien hommaa.


      • Täytyy paeta maasta.


      • Siinä hävetään vaikenemalla, tässä asiaa/ asioita pyörittämällä.


      • Muuten vain ollaan kusipäitä.


      • Muuten vain ollaan kusipäitä.


      • Vilkas sosiaalinen elämä.


      • Sitä on niinkuin syrjäytynyt.


      • Humalassa kaljan osto sentään onnistuu.


      • Nukkuminen.


      • Iloon ja suruun otetaan alkoholia, vähän jokapaikan ratkaisut tuollaisetkin hommat.


      • Jotta sitä saa skitsofrenialääkkeitä ja pääsee pakkohoitoon puheilla, mutta uskalla naista pyytää.


      • Hoviin narri kuuluu.


      • Hoviin narri kuuluu.


      • On osteltu minulle aikaa, jotta sellaista saisin pyydettyä.


      • Semmoiset hommat kun ei ole koskaan onnistunut, pääsee oikein kotikylälle esittämään taitojaan. Kunniallista.


      • Työnjohtaja välittää viestin, jotta sellainen leikki halutaan lopettaa. Nyt ei oltu sitäkään sanottu.


      • Jotta niistä näyttelyistä pitäisi lähentyä ja semmoista.


      • Ei riitä viikon rippileiri..


      • Osaan valittaa mielenterveysongelmista, eikä se paritus ole onnistumassa mitenkään päin.


      • Onhan se käteenveto verrattaen siistimpi homma.


      • Tallaisilla jutuilla pitäisi naista saada, semmoisilla hommilla miestä.


      • Viitaseudun kumppanuus ry ei ruvennut sitä vastuuta ottamaan. Tässä on samanlailla pihalla, mistä tarina pohjimmiltaan alkaa.


      • Ja minun täytyisi yrittää palvella Suomenvaltion etua..


      • Ja minun täytyisi yrittää palvella Suomenvaltion etua..


      • Teen palveluksen ja häviän maanalle.


      • Kerran syrjäytynyt, aina syrjäytynyt.


      • Ylös, ulos ja lenkille.


    • Oikeuspalveluiden ulkopuolella..

      • Tulottomana olen ärtymystä juomassa..


      • Kaikki pitäisi olla selvää, kuten ne terveen halut.


      • Seksi turhaa, kuten pullo kaljaa.


      • Olen olemassa hyödytön ihminen, kun minua on vara kohdella, kuin kohdellaan.


      • Tämähän on jo kunnon vankeutta.


      • Pitäisi olla jotain läpihuutojuttuja, missä pääsee rohkeaa esittämään.


      • Olette suunnitelleet ja tehneet semmoista ja tämmöistä pääni menoksi..


      • Puolitoistavuotta takaperin tämä pakkohoito, nämä Viitaseudun kumppanuus ry:n muut hommat. Tämä Alkon homma ja ilmeisestikkin vedettiin Viitasaarella asioimaan..


      • Näyttelyä mitä en meinaa ymmärtää.


      • Ostotyö, ajatuksellisesti antoisa ostettu elämä.


      • Paikallisen Alkon asia on, vaan..


      • Oli yhteystiedot mukana, mitä asiakaspalveluun kirjoittelin.


      • Oli mahdollisuudet, mitä en osannut käyttää, te olette hyviä ihmisiä ??


      • Mielenheikkoutta, mitä vedän.


      • Puhun kunnolla poliisille ja lääkärille, mikä on ongelma, eikä ne teidän hommat onnistu?


      • Pahuudenkierre, tuhlaamme toistemme elämiä.


      • Mahdollisuus millä en tee mitään.


      • Mahdollisuus millä en tee mitään.


      • Henkistä väkivaltaa.


      • Sitä olisin kaksivuotta naurattanut ja pelottanut tuollaisen asian tähden.


      • Tuonpuoleiseen ei mitään mukaan saa.


      • Ruvetaan painamaan kuin kanit, mitä eteen tulee?


      • Ahneella on paskainen loppu.


      • Tuolla menolla saa, kuin kädeltään..


      • Henkisesti kypsän teot loistaa poissaolollaan.


      • Henkisesti kypsän teot loistaa poissaolollaan.


      • Minun häviö, henkinen voitto antaa vain olla.


      • Sotaherrojahan tänään juhlitaan.


      • Teidän salaliitot - minun kirjoitukset.


      • Teidän salaliitot - minun kirjoitukset.


      • Kuinka se sellainen irc-gallerialla leikkiminen päättyi? Kuinka te taas olette toimimassa?


      • Mitä tähän on järki kirjoittaa? Mikä järki toiminnassanne on? Ymmärrä mitä kirjoitan? Ymmärrä orgasmia antaa?


      • Se on Alko Oy vuorostaan oikeuksiani polkemassa.


      • Tallainen ei ole soveliasta, eikä semmoinen.


      • Kurinpalautus, järjestäytynyttä rikollisuutta. Yleinen välinpitämättömyys, rikoksenne minua kohtaan.


      • Minkäänlainen ylemmyys ei ole hyväksyttävää.


      • Henkisestä väkivallasta jää helposti pahemmat arvet, mitä fyysisestä.


      • Jonkun tallaisen lukeminen voi olla traumaattista, kuin myös se kuinka minua kohdellaan.


      • Paluuta ei ole.


    • Hyvä tarkoitus pahalla teolla.

      • Kannabiksen päivittäinen polttaminen on joskus aiheuttanut huonoa itsetuntoa.


      • Se täytyy lopettaa masturbointi.


      • Alkoholin ja nikotiinin käyttö.


      • Siinähän vedän, kun ei parempaa ole.


      • Sitähän on valtion pornonäyttelijä.


      • Vastenmielistä.


      • Toistamiseen, kolmannen kerran rikos minua vastaan onnistui/ epäonnistui.


      • Sitten tammikuun 2015, blaa blaa, missä valtio tilaajana.


      • Kun juostaan karkuun, eihän missään mitään järkeä.


      • Luikerrellaan vastuusta.


    • Vielä kun positiivisia tunteita osattaisiin herättää.

      • Turhaa.


      • Heikko itsetunto ei päästä päälle.


      • Lapsenpäinen, mielisairas, vähän sama asia.


      • Lapsenaivoilla tallaista kirjoittelee, lapsen aivoilla tuollaista vetelee.


      • Minä olen lapsentasolla puheista, siinä ollaan ajatuksesta?


    • Hyvin menee, ostetaanko naista?

      • Aivan kuin palkkamurhaaja olisi.


      • Miehestähän on lapsentekoon 60vuotiaanakin.


      • Päällepäin kaikki hyvin.


      • Ymmärrätkö ??


      • Hän halventaa elämääni, te halvennatte elämääni.


      • Tai pelaatte samaan pussiin.


      • hö.


    • Ääriteko, äärityötä.

      • Kaljapullolla on vielä sentään sydäntä.


      • 'Yli varojen elävä Romani'. On todellisuudentaju pettämässä.


      • Todellisuudentajuttomuutta, välinpitämättömyyttä.


      • Syödään kuormasta.


      • Tajun, ymmärryksen, rohkeuden puute.


      • Ymmärrän tarpeeksi elääkseni valheessa.


      • Valehtelu tekee tajuttomaksi, tajuton semmoista tietokonemusiikkia tehtailee.


      • Olen tajuton.


      • Ymmärrys ei riitä, mitä siinä piilotellaan.


      • Alko on iso valtion yritys ja vastaava pelleily uudestaan..


      • Menemässä vuosia, kuten minulla harhaisuuteni pimittämiseen.


      • Vapailla markkinoilla vaaditaan vähän särmempää toimintaa.


      • Säälit naisettomuuttani? Minulla on kaksi viimeistä vuotta ollut tämän takia helvettiä.


      • Kun se rakastaminen ei ole mitenkäänpäin onnistumassa, tämä pitäisi kääntää rahaksi.


      • Tämäkin, syytä lähinnä vihata toisiamme.


      • Kukaan ei ole herra omalla maalla.


      • Humala seksiä suurempi nautinto.


      • Iso valtion yritys, Viitaseudun kumppanuus palvelee valtionetuja. Jätettiin selittämättä tämä pakkohoitoon huijaus. Samanlaisella pelillä olisi pitänyt työkaveria pyydellä. Samanlaisella pelillä tätä Alkon kassaa lähestyä. Toistellaan virheitä.


      • Elämä ohi.


      • Tyhmyyttä annetaan, viisautta otetaan.


      • Kaikki tiet johtaa Roomaan.


      • Mitä on sateenkaarenpäässä? Pässejä ja taikasieniä.


      • Teitä on 5 000 000, minua 1, helppoa.


      • MITKÄ OVAT VAATIMUKSET?


      • Ihmistä ei mitata rahassa. Lapsen poimima mansikka kallis, vanhuksen tuuma arvoton. Pidätte minua kuin eläintä. Lapsen kasvattaminen maksaa rahaa, vanhustenhoito, ja ja.


      • Ärsyttää, pelottaa, pelottaa, ärsyttää.


      • Ei piipullinen hasista narkomaania tee.


      • Olette vastuutta tunkeutuneet minun elämään ja pakenette?


      • Käydään päälle, kuin yleinensyyttäjä, mikä olisi pitänyt minun tehdä.


      • Söin huumaavia, aivotoimintaan vaikuttavia lääkkeitä. Mitä on jäänyt työnantajalle sanomatta. Nämä ei sitten kuitenkaan "tarpeeksi" huumaavia ollut, jotta niistä tarvitsisi mitään sanoa.


      • Itsekkyyttähän sitä kieltäydytään.


      • Sitten Nalle Puh tekee semmoista ja tämmöistä.


      • Painellaan nappuloita ja odotetaan toiveiden mukaan toimimista.


      • Alhaista kuten lapsen toiminta, ylhäistä kuten..


      • turhan vanhuksen. Minun pitäisi olla rasite maalle, teidän valtion tulevaisuuden toivoja.



      • Postilaatikolla käy vähän missä kunnossa tahansa.


      • Suojelette toisianne, minä suojelen äitiäni.


      • Olette tärkeitä toisillenne, olemme tärkeitä toisillemme.


      • Työsuhde etuna postilaatikkoon viinaa.


      • Pillua anneta, pystytä edes totta puhumaan.


      • Muutakuin uutta paukkua piippuun.


      • Muutakuin uutta paukkua piippuun.


      • Puolin ja toisin mielivaltaista.


      • Miksi päihteitä/ huumeita vedetään? Ei saada tarpeellista tyydytystä kanssa ihmisistä.


      • Teitä ei tyydytä tallainen ulosanti, eikä minua toimintanne minua kohtaan.


      • Ulosantini on puutteellista ja kohtelette minua sen mukaan.


      • Kirjoitan tarkan selostuksen, miten tallainen asia on menemässä ja menen sinne Alkoon ääneen lukemaan hengentuotteeni?


      • Lukaisen tässä äänitteeksi ja laitan asiakaspalveluun?


      • Seuraa videopuheluneuvottelu?


      • a) Unohdetaan syyttely.


      • Tarinaan liittyy Viitaseudun kumppanuus ry, paikallinen päihdetyöntekijä, psykologeja, ambulanssihenkilökuntaa.. ??


      • Takanannehan se pääsyyllinen oli.


      • Ja sellainen oli henkinen päällekäynti.


      • Olin lopettanut sen lääkityksen ominpäin, joskus armeijan jälkeen kosiskeltiin hamppufarmariliittoon..


      • Kyseisen yrityksen asiakaspalvelua olen pommittanut, mitään järkevää ei tapahdu.


      • Mitä sillä hyvällä koulutuksella teet? Kaivat persettä.


      • Minulla on skitsofrenia, sinulla hyvä elämä.


      • Minulla on skitsofrenia, sinulla hyvä elämä.


      • Edullinen täysihoito, ei tarvitse kuin olla ajattelematta.


      • Asepalveluksen suorittaminen on pakko, mikä palvelee ainoastaan valtionetua.


      • Tallainen kissanleikkiminen on esisijaisesti äitini etu, toiseksi kylmän valtion.


      • Vapaaehtoisesti tässä olen, vapaaehtoisesti teette mitä teette.


      • Käytännöllisenä ja ahneena olen tässä jonkinlaisessa loukussa..


      • Pitäisi kummankin opetella elämään yksin..


      • Tekopyhää mitä tässä näppäilen, syntiä mitä teette.


      • Taju kovilla.


      • Taju kovilla.


      • Joku tallainen jauhaminenhan on sitä tajuttomuutta.


      • Niin käännetään Sannat ja Pirjot rahaksi, jotta saa lisää kaljaa.


      • Oikeustaju, todellisuudentaju, järki.


      • Oikeustaju, todellisuudentaju, järki.


      • Ja lisää kaljaa..


      • Ja lisää kaljaa..


    • Itketään tajuttomuutta.

      • Bensanpalautinjousi, mille nauretaan seläntakana.


      • Viha muuttuu itkuksi, itku vihaksi.


      • Annetaan asemasta pillua.


      • Mitäs rupesin tupakoimaan, humalia juomaan, kannabista polttamaan jne jne..


      • Maihini olisi pitänyt olla koskematta.


      • Tai maahan mitä olin hallitsemassa.


      • Kehitysvammainen, mielisairas, lapsenmielinen porukka.


      • Taju heittää, taju heittää, muutenvain tuollaisia mulkkuja.


      • Onko kunniallista väkisin töitä teettää, onko kunniallista pitää pellenä "naimisesta", onko kunniallista minulle aikuista esittää?


      • 'Myydään peltokäärmeen hampaat.'


      • Narkomaani, narsisti, psykopaatti, sosiopaatti. Mielialahäiriö, skitsofrenia.


      • Itkusta seksiä!!


      • Neitsyitä syntyy kokoajan lisää ja minä olen nuorimies.


    • Kuuleppas kepuli Keijo, kassasi on huijannut minua! ??

      • Ymmärryksen huippu, ymmärtämättömyyden huippu.


      • Ymmärryksen huippu, ymmärtämättömyyden huippu.


      • SInulla mies jossain naapurissa, minulla jossain Imatralla.


      • Lapsenmielinen, sosiaalisestivammainen, mielisairas. Ei tulla toimeen toisen miehen kanssa.


      • Piikittelin 100g heroiiniä ja panin ainakin 50naista iltaan.


      • Liian helppo vetää..


      • 'Mitä minä haluan?' Olla onnellinen. Onhan se onnea hypätä 10m:stä nurmikolle, kylkiluu keuhkosta läpi ja pieni aivoverenvuoto.


      • Tässä ollaan.


      • Sinä räpläät sitä pilluasi siellä ja minä juon kaljaa. Ok?


      • Ollaan oman onnen seppiä..


      • Suihin jos ottaisit, voisit loppuelämän rakastaa.


      • Piriä ja LSD;tä, turha niitä pilluleikkejä tässä iässä aloittaa.


      • Saa huorata, saa vetää huumeita.


      • Turhamies joudan vaikka ampumaan itseni.


      • Ei tarvitse kuin parta kasvattaa, tunnen itseni mieheksi.


      • Niskasta kiinni ja turpa omaan kusilammikkoon, voih sattuiko.


      • Minkälaiset sosiaaliset kuviot teillä siinä on, mitä olen kirjoittanut. En kelpaa sinulle, etkä sinä minulle.


      • Pieni pullea ja päässä vikaa, päässä vikaa.


      • Hatsipäissään, puolipulloa viinaa, 160km/h vanhalla Civicillä Reisjärventietä..


      • Leikillä olin aamulla polttanut piipun, pari hampputupakkaa. Lähdin auton jarruja korjauttamaan, menikin kokopäivä, mikä maksoi useampia satasia..


      • Poljetettiin jarrua, minkä tajusin kotimatkalla, mistä on vähän hankala valittaa.


      • Oikeasta takajarrusta jarruletku poikki, kaikki jarrut vaihdetaan. 200 € työmaksu.


      • pakokaasutesti?


      • Haluatko panna omaa tytärtä?


      • Ottaahan se jollain maagisella voimalla pohjaan painaessa.


      • Impotentti, suutari, meni äidiltä neitsyys.


      • Pyhätyttö.


      • Nurmelaan avoin pakkohoitopaikka, lähden Kuubaan vallankumousta suunnittelemaan.


      • Pyörität taskussasi persettä, minä vedän huumeita.


      • Upseeri ja miinanpolkia, eikun siitä Pirjostakin kilpaillaan.


      • Pää ränniin, kilpailehan siinä.


      • :-D


      • mustalaisia, huoria, pentuja.


      • Isä vielä parantuu, rupean puhumaan pennulle, turhatoivo.


      • Aivoveritulpasta tajuton isä makaa tajuttomana paikallisessa terveyskeskuksessa..


      • Voisin olla naimisissa, hallita kahta menestyvää kakaraa.


      • Ajatuksella pyydän ylijäämää, puoliksi pakotan velkoja maksamaan.


      • Rouva voisi hakea lisää, tilipäivä.


      • Ollaan vitonen pystyssä, voitaisiin hakea kympillä kaljaa..


      • Valtion nainen, valtion mies, heinäturpa.


      • Miehistyä. Naisellista pyörittää persettä ja juosta karkuun?


      • Vitun turha maitosänki, enkä minä mitään naista koskaan saa.


      • Tullaan vielä mulkkua uikuttaan?


      • ASEMASTA PILLUA!


      • Se meni siinä, sehän liukuhihnatuote.


      • Mistä löydät 160cm mustapartaisen maamiehen?


      • Kääpiö, lyhytkasvuinen, kunnon ihminen.


      • Tallainen Pirjo oli silminnähden minua lyhyempi.


      • Suuri ja mahtava, torakka hyökkää.


      • Viitaseudun kumppanuus ry, Alko Oy, tämähän on kuin videopeli,


      • Tarja, tiedätkö sinä näistä jutuista mitään? Vedetään rinnuksista tiskiin..


      • Kiellät sen apinan lähentelyt ja sitä rataa.


      • Minä olen Jumala.


      • Naista saatamaton rääpäle, kuka uhaa väkivallallta, ammunko poliisin?


      • Hasispiipun päähän hauli ja vasaralla perää, 7 poliisia makaa koomassa.


      • Lapsentasoinen kaappi, kuka tekee mieli piestä??


      • Täällä on about 16kpl 16kalibeerisen haulikon ammusta äidin hallussa kaapissa.


      • Sanna pääsee itseään jakamaan ja minun täytyy pakkohoitoon lähteä.


      • Semmoisesta tykkimiehen "chilusta" tuli sellaista mieleen.


      • Pompin Pekkarisen päälle, pompin valtionvallan päälle, pitäisi riittää.


      • Miksi minä Tommi Anttilaa uhkaan?


      • Nassun nassun, reh reh, joo.


      • Skitsofrenia aiheuttaa niitä luuloja, ei kelpaa kuin neitsyt tai rahaa.


      • Tiukat ehdot.


      • 50haulikon paukkua puolisosta?


      • Pakko saada pillua, kuten minulta ammukset.


      • EN MINÄ PYSTY EDES PUHUMAAN!!!!!


      • Pillua viinakaupasta, viinaa postilaatikkoon.


      • Vedän työksi kannabista, sairastun skitsofreniaan ja tuollaista? heheh


      • Lääkäriä, tallaista Sannaa / Pirjoa täytyisi vihata.


      • Ei poliisia.


      • Siellä on haulikko, siellä on ammukset..


      • Sitä mulkkua saa pyytämällä ja tuollaista vitun leikkimistä.


      • Perseen pyöritystä.........................


      • Onnea, lahoturpa kuin minä.


      • Suomenvaltio rääkkää jostain syystä 10vuotta? ???


      • Hyvä nainen, lapsenmielinen.


      • Raija Pekkarinen Pirjoineen, poliisi, lääkäri, Paikallisen Alkon henkilölunta ??


      • Anttihan hakkaa Hannun kuoliaaksi.


      • Sinä et koskaan siitä laihdu..


      • Skitsofreniasta ei parannu, eikä läskejä voi polttaa.


      • Oikeasti haluan parantua.


      • Hallussa haulikko ja panoksia.. Uhkailen jotain..


      • Käyn Viitasaarelta perus perjantaipulloa hakemassa, luovutan poliisin haltuun pussillisen jotain haulikon paukkuja. Tallainen tytär tulee sattumalta eteen?


      • Täällä jotain vajaa parikymmentä, Lehtoperällä joku vajaa kymmenen.


      • ???


      • Kehitysvammainen, minä olen vastuussa.


      • Puoliso menee mullanalle?


      • Unohdetaan, ei ikinä!


      • Haulukko kurkkuun ja ruuti perään? Hä??


      • Sopivaa riviä.


      • Poliisi on syytön, tallaisen Venokon nylkyttäjä syyllinen.


      • Annettiin ymmärtää semmoista ja tämmöistä..


      • Ja poika hirmu ninja.


    • MINÄ EN KESTÄ SITÄ POJITTELUA!

      • LÖysä pää ja jalkoväli.


      • Vanhahakohan sinä olit.


      • Minä otan sinut, jos sinä ole sen arvoinen.


      • Käydään vieraissa, kokeillaan sieniä. Minulta vaan sitä hyvää kokemusta saa.


    • Kunnon nainen, Leppärsen Reinon räkäpää? 20 000€ niin ei ruumista tule?

      • arösltjöl


      • Hirtän poliisin, 20v neitsyt?


      • Äiti on kehitysvammainen, isä 26vuotta takaperin kuollut alkoholisti. Mitähän minä haluan sinulle tehdä? Tappaa.


      • Anna pillua, lyön puukon keuhkosi lävitse?


      • Olen lapsentasolla ja se on semmoinen kunnon neitsyt, eikä räkäperse 20v pullasorsa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe