Onko normaalia?

ällöö

Mun mielestä ajatus suuseksistä on jotenkin etova. Ajatteleeko kukaan muu samalla tavalla?

22

211

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suuseksionkivaa

      Ei. Päinvastoin, suuseksi on yksi parhaita asioita mitä tiedän. Siinä ei ole mitään ällöä tai etovaa. Näin miehenä rakastan naisen makua ja erityisesti sitä hetkeä kun kieleni koskettaa hellästi häpyä. Tuoksu on myös aivan ihana. Minusta on ihanaa antaa kumppanille nautintoa, millään muulla ei saa niin hienovaraista ja hellää hyväilyä aikaan kuin kielen pehmeällä alapinnalla.

    • näin-se-vain-on-

      On se ihan normaalia. Suuseksin harrastajat taitavat kuitenkin olla vähemmistö, vaikka sitä hehkutetaankin kovasti. Mutta kaikki vähemmistöthän tuovat asiaansa esille, ja pitävät jo itseään enemmistönä.

    • kokemusta45vuotta

      Jos kielen tai huulien käyttäjä on taitava ja sukuelimet pesty, se voi olla parasta nautintoa, vaimo ainakin saa ensimmäisen yleensä kielellä sormin...

    • Siis oikeestiko suuseksiä harrastaa vähemmistö?!?
      Ohohh.. No tuota.
      Eka juttu on se et jokaiselle omaansa. Jos tykkää niin ok Jos ei niin ei.
      Mut siis oikeesti kannatais ajatella asiasta et sit 50v ei tuliai ylläriä et ai täältäkö tämää tuntuu ja että ai näinkö tämä hommaan toimii.
      Mut jokaiselle omaansa. Kuitenki jonkun verran tätäki toihuneena sanoisin et kyl se mitä tarjoat kumpanille siinä, se siitä asiassa on se pointti.

    • Viime 20v aikana ainaakin ei tuu kyl yhtäkää tapausta muistiin mis suuseksi ei ois ollut mukana.

    • ällöö

      Itse en tiedä, pystyisinkö siihen kuuna päivänä. Toivottavasti se mun tulevaa miestä haittaa.

      • ällöö

        Ja en siis väitä, ettei se olisi normaalia, kyl varmasti, ku niin monet sitä tekee. Mietin vaan, onko minussa joku vialla, ku ajattelen sitä ällöttävänä. Ku eihän kaikki tykkää aurajuustostakaan.


    • I2II

      Oletko mies vai nainen? Antavana vai ottavana osapuolena? Perinteinen vai SM/kinky?

      • ällöö

        Nainen -94. Enkä toistaiseksi kumpikaan osapuoli. :D


    • Veikkaisin että nuoreemman puolinen naisihminen.
      Ja ei siis tartte kaikkien tykkää aurajuustosta, se on oikeesti jokaisen omaansa asia.
      Ketjun aloittelijalle sen verran, et kaikki asiat omalla hyvällä ajalla. Ei kannata semmoisest päätä vaivata etukäteen.

      Hakuammuntaa, mut näissä asiassa tulee kyl esiille se oman minan ja fyysisen kehon hyväksyntää semmoisena kun se on. Siitä on yksi askel sit hyväksyä muutkin, semmoisena kun ne sitten on ja no siitä sitten tarina jatkuu.

      Se seksi ei ole täs se asia mitä jää silmaan, vaan enemmänkin se reaktio. Mitä se tulee. Fyysisest ruumista puhee ollen joka hihitus on nuoreemman ihmiselle ihan luonnollinen reaktio. Vastenmielisuus kuitenki kannatais tutkia ihan omalla ajalla ja rauhaassa. Parempi tunteä ittensä kaikki puolet, et ei tulis ylläriä kulman takaa.
      Niin kauan kun on vastenmielisuus niin ei missään nimessä saa sit suostua mihinkään, et menisko pois sillä lailla. Kun ei mee ja perussyyt jää selvittamatta.

      Ja no. Vähäät voisi henkisesti valmistautuu et todennäköisesti kyl niitä sammakoita tulee ihan joku ämpärillinen pussailtu, enne kun se Prinssi Oikea pompsahtaa esiille :)

      • ällöö

        Sul oli hyvä vastaus. :) Kiitoksia tästä.


    • 8-)

    • Suuseksionkivaa

      Annathan kumppanisi kuitenkin nauttia suuseksistä jos hän siitä pitää. Hänestä se ei välttämättä ollut ollenkaan ällöä. Minänkin olin vain antavana osapuolena liki 25 vuotta, en olisi mitenkään halunnut olla antamatta toiselle sitä nautintoa. Hän ei puolestaan pitänyt suuseksin antamisesta, joten noin se meillä meni.

    • entajunnu

      Tarkotatko sä et susta on ällöö jos sua nuollaan vai et on ällöö imee kyrpää vai kumpikin?

      • Treinmuving

        Ei ainakaan minusta ole ollut ällöä. Ihan kivaa kun mies rupeaa ähisemään kuin veturi. Ei se haitaa vaikka mällit lentää kitalakeen. Mulla on muutaman kerran mällit lentänyt kitalakeen eikä se mua haitannut. Panot tuntui ihanalta suumällien jälkeen.


      • ettajunnusäkaan

        No kysyin kyllä tolta alkuperäseltä tytöltä.


      • ällöö

        Molemmat, mun mielestä se on epähygienistä.


    • nallepuh_

      Olen nainen 23, välttelin suuseksin antamista miehille viimeiseen mutta sitten uusin miesystäväni painosti minut siihen. Se oli ihan ok. Sitä on oikeastaan KIVA nuolla <3 riippuu miehestä tiettyy

      • ällöö

        No ei pitäisi kyl alistua painostamiseen. :O Ei toi ole hyvä suhde.


    • Mevainn

      Meillä usein lopetetaan juttu suuseksillä. Siinä kumpikin voi rauhassa keskittyä omaan nautintoon kun toinen imee ja nuolee.

    • Minä43534543

      Kuulostaa ihan kauhealta ettei nainen ota suihin ja yhtä kauhealta ettei pillua saisi nuolla. Aika paljon jää seksistä puuttumaan jos nuo jää pois.

      • ällöö

        Mut sit jos siitä toisesta tuntuu kauhealta tehdä se? Pitää olla molemmilla kivaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe