Aseelliset ryöstöt Aittakorvessa

Haluanvastauksiakiitos

Oliko tekijät ulkomaalaisperäisiä kun ei tästä mitään oikein tiedoiteta? Joko ovat suomalaiskansalliseen tapaan takaisin vapaalla? Kuinka pahasti pahoinpidellyille kävi? Saavatko perheet terapiaa? Traumoja jää varmasti! Keitä nämä ryöstäjät oli? Kotimaisia vai tuontitavaraa??

11

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mv-lehtiapuun

      Kotimaisperäisten tekijöiden ollessa kyseessä olisi iltapäivälehdissä ollut juttuja vaikka kuinka paljon. Ei Suomessa usein tapahdu yöllistä asuttujen talojen ryöstelyä kyllä nämä on todella harvinaisia. Tuntuu että nyt on mallia ja oppia saatu muista kulttuureista. Onko turvapaikanhakijoiden tekosia kuitenkin?

    • MV-Totuus

      Vinkkiä vaan MV-lehteen. Ei näit muuten koskaan julkisteta.

      • utuntuttu

        Kotimaisia narkkeja. Kaksi uhria vuosien takaa tuttuja.


      • Putkaalinnaavankeutta

        Oliko oikeasti kotimaisia? Menikö tuttujen kämppään vai tuntemattomien?


      • narssujarssu
        Putkaalinnaavankeutta kirjoitti:

        Oliko oikeasti kotimaisia? Menikö tuttujen kämppään vai tuntemattomien?

        Oli oikeasti kotimaisia, tunkeutuivat kiinalaisella akseli rasvalla sinun tuntemattomaan..


      • himmeetäon

        On kyllä savolaisten ahtaajien ja laivatyttöjen jälkeläisillä tarinoita, ihan sairasta porukkaa Kymiläiset, viikko painetaan peruskoulupohjalta paskahommia ja vkl ryypätään Pirkka kaljaa, ja ehkä Kapussa käyään..


    • PrinssOfOdin

      Case is closed.

    • TukkaPoisJaLinnaan

      Tunsivatko asukkaat joiden kotiin murtautuivat,vai olivatko ihan tuntemattomien koteja?

      • Mietintämyssypäähän

        Kas siinäpä pulma. Tunsi vai eikö tuntenut


      • TuttuJuttu2016

        Eräästä palstalla olleesta aloituksesta voi jotain päätellä. EHKÄ.


    • kiinalainen-akselirasva

      Eikös kyseessä ollut vain ahtaajien suklaajuna, joka kovassa vauhdissa vahingossa luisui oven läpi sisään. Ahtaajat pahoittelee tapausta ja toivovat, että kadut hiekoittettaisiin paremmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2446
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1358
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1087
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe