Sipilä ja Uutisvuodon vitsi

KosKansalainen

Huomasiko kukaan muu katsoessaan Uutisvuotoa, kuinka Barbara Lybeckin (paneelin ohjaaja) vitsi Juha Sipilästä (07.55 ohjelman alusta) on leikattu pois? Onkohan Sipilä käynyt taas jututtamassa Ylen johtoa....
Jos studioyleisön henkilö näkee tämän viestin ja muistaa vitsin niin kommentoi alapuolelle. Emme voi antaa sensuurille valtaa vaikka joku omasta mielestään suuri herra (Sipilä) näin tahtoo. Muistetaan kummiskin, että kaikki on tasa-arvoisia keskenään, ainaki vielä tällä hetkellä.

8

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rouva654

      Näköjää Suomenkin tiedotusvälineet kuuluvat propagandakoneistoon...turha ihmisten on puhua että Venäjällä tiedotusvälineet vääristelevät. Yhtä lailla kaikki maailman tiedotusvälineet ovat tiedon vääristäjiä....

      • Nimimerkkierkki1

        Oli tekemällä tehty koko juttu. Ei kannata alkaa vauhkoamasta enempää kuin on tarpeellista. Eli rauhoittukaa ja hajaantukaa.


    • Nimimerkkierkki1

      Huomasin. Sehän leikattiin pois ennen kuin ehti edes alkaa. Ohjelma on ennalta nauhoitettu. Oliko tarkoitus tehdä asiasta epäselvä, melkein luulen niin. Eli oli tarkoitettu vitsiksi koko juttu. Aika nokkelaa. Mitähän siitäkin sitten seuraa.

    • Älykkö12

      Aika nokkela veto Babalta. Älykkönaiset osaa.

    • vitsinvitsinvitsi

      Siis "vitsin" vitsi oli juuri se, että se oli ikään kuin muka sensuroitu pois. Mitään varsinaista vitsiä ei siis ollut olemassakaan. Jos siitä olisi oikeasti sensuroitu joku vitsi, niin ei siitä olisi tuota alkupätkääkään tuohon jätetty. Voi että ihmiset ovat tyhmiä kun eivät edes huumoria ymmärrä.

      Tiesittekö muuten, että Uutisvuotoon kuvataan materiaalia ja tehtäviä huomattavasti enemmän, kuin mitä ohjelma-aikaan mahtuu. Eli vaikka kuinka hyviä vitsejä jää joka viikko tv:n katsojilta näkemättä. Kaikki eivät vain päädy ohjelmaan. Mutta eipä niistäkään leikkauksista mitään parin sekunnin pätkiä jää itse lopulliseen ohjelmaan kummittelemaan.

      Ja ohjelman juontaja ei kirjoita omia vitsejään, sen tekee käsikirjoittajat.

      • vitsimiekkat

        mua tekis tehä vitsejä






        miksi tomaatti itki pussissa


      • vitsimiekat
        vitsimiekkat kirjoitti:

        mua tekis tehä vitsejä






        miksi tomaatti itki pussissa

        ? nii miksi se itki se kysymys merkki


    • Loistava vasemmisto-ohjelma tämä Uutisvuoto.
      Tekevät pilkkaa nykyhallituksesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe