Julkaise ajatuksesi 3

Julkaiseajatuksesi3

Mitä haluaisit sanoa hänelle?

98

2108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syvähuokauss

      Olin kiertelemässä kaupoilla ja näin niin ihanan rannekorun ja heti ensimmäisenä sinä tulit mieleeni. Täytät vuosia tässä lähi aikoina ja olisin ostanut sen sinulle lahjaksi, mutta muistin että sinulla on jo toinen joka täyttää sen roolin.

      • Roolileikkijätosissaan

        Olisit käyttäytynyt spontaanisti. Olisin varmasti mielissäni.


    • Saitmutihastumaan

      Luin sinua väärin. Et koskaan ollut minusta kiinnostunut. Ne syvät, lämpimät katseet ja vilkuilut töissä olivat kai vain jotain omaa kuvitelmaani tai sitten tahdoit vain olla ystävällinen. Olen muutamia viestejä sulle laittanut mutta vastaukset jäävät aina yhteen viestiin, etkä sinä koskaan laita viestiä mulle. Se kertoo paljon. Parempi antaa olla ja keskittyä muuhun. Iloinen olen kun taas tavataan. Mutta tästä lähin vain minunkin ajatukset ystävyyden tasolla. En jaksa kiusata itseä turhilla unelmilla ja väärillä tulkinnoilla.

    • sydämessä_aina_sun

      Vaikka mä näkisin maailman kaikki ihmeet ja kokisin hienoimmat jutut ja tapaisin ihmisiä jotka ois hyviä mulle tykkäis musta tai rakastais mua. Silti jotain puuttuis.  Mikään maailmassa ei sais mun mieltä tyyntymään, ei mitkään hienoimmatkaan kokemukset.  Koska sinä et olisi. Silti kaipaisin aina vain sua, vaikka pakenisin maailman ääriin. Ja mä oon etsinyt sitä rauhaa koko mun elämän ja juossut, enkä ole sitä löytänyt. Kunnes löysin sen sinusta. Jos sä olet tässä mulla ei ole enää kiire mihinkään enkä kaipaa muualle ja mun sisäinen tyhjyys on poissa. Mut sitten taas muistan, että vaikka sä välillä olet, niin et tunne mua kohtaan niinkuin mä sua kohtaan. Ja aina silloin mun sydän särkyy...

    • Scaredandconfused

      Olenkohan mä seonnut lopullisesti? Miten voi yksi hetki, yksi katse muuttaa kaiken? Miten voi yhtäkkiä rakastua ihmiseen ja nähdä hänet aivan uudella tavalla? Pam, kuin salama kirkkaalta taivaalta! Mitä tapahtui? Mun päässä jotekin napsahti ja jouduin mielenhäiriöön? Ja ennen kaikkea, huomasitko sä mitään outoa silloin perjantaina?
      Apua... mitä mä teen? En tiedä juostako pakoon kun näen sut seuraavan kerran...vaikka enemmän kun mitään haluisin taas katsoa sun kauniisiin silmiin.❤️

      • raotanytvähän

        Jaah, minkähän värisiin?


    • syksynlehtiä_ammeessa

      Voisitko kiltti pyyhkiä ulkoa tullessasi ne soraiset/maastoiset mutakenkäsi siinä rappuharjapatentissa niin ei tarvitse ihmetellä että mistä ne pikkukivet ja sorat kulkeutuu pitkin asuntoa? En jaksa enää imuroida, rakas. Arvostan toki ulkoilua ja koirakin saa vähän lisää liikuntaa mutta pliis.

    • Sinunomasis

      Ajattelen sinua päivittäin, vaikka tiedän että et halua enää olla kanssani. Niin suuren rakkauden ja toivon minussa sytytit, että en lakkaa ikinä toivomasta, että kuulisin pienenkin asian sinusta.

    • Kaipaansinuaikuisesti

      Anteeksi. Toivottavasti olet onnellinen nykyisesi kanssa. Olet ikuisesti mielessäni.
      -A

    • Eivarmaansamamutta

      A, ei tule ketään uutta sinun jälkeesi.

    • Kaikkeasattuu

      Hyvää itsenäisyyspäivää Sinulle. Tsiksi vieressäsi on minun paikallani. En tiedä miten tulen elämään asian kanssa, mutta tänään yritetään juhlamieltä.

    • UnetonKaipaus

      Viime yönä en saanut unta, kun mietin vain sinua. Pyörin lakanoissa ja yritin saada ajatukset muualle, mutta en onnistunut.
      Kunpa saisin olla vieressäsi niin minulla olisi aina lämmin ja turvallinen olo.

      • unikaverii

        Pyydä häntä vierellesi :)


    • Bonsairuukkus

      Kunpa saisin sinulta vielä viestin

    • SweetiePieSweetie

      Tilanne on muuttunut ja nyt saan lähestyä sinua, rakas... Toivottavasti sinäkin haluat lähestyä minua.

      • Tsemii

        En tiedä kuka oot mut anna palaa vaan :) tartu tilaisuuteen, tuskin menetät mitään. Elämä on liian lyhyt siihen et jättäis mahdollisuuden käyttämättä .


    • Heipat

      Tunsin surua tänään kun mietin meitä, mut päätin, että mä meen nyt eteenpäin. Kukaan ei koskaan ole sinä ja sinä päätit, ettei me olla enää me. Mä oon liian ihana elämään ilman rakkautta, mulla on niin paljon sitä annettavana - jollekin toiselle ihanalle.

    • Blackcoocie

      Anteeksi rakas, että en osannut huomioida sinua oikealla tavalla. Nyt kun erostamme on useampi kk, olen havahtunut paremmin siihen, mitä minulta toivoit. Toivon enemmän kuin mitään muuta, että saisin ne vielä antaa. Olet naisista viisain ja kaunein, anna minun olla vielä lähelläsi ja arvoisesi.

      • odotanjaodotan

        Odotan sua vieläkin.


      • Minäkinodoyanjatoivon
        odotanjaodotan kirjoitti:

        Odotan sua vieläkin.

        Voitko ottaa sit yhteyttä?


      • odotanjaodotan

        Koska käskit painua helvettiin :)


    • mietinsua

      Mokasin eilen kaiken. Siitäkin huolimatta, tunnen vaan vieläkin enemmän..

      • Jktiopo

        Ai esittämällä vain kaveria vaikka tunnet enemmän?


    • EiOnnistunutEi

      Mikä siinä on, että kun menetetään toinen niin sitten vasta ymmärretään sen toisen arvo? Toinen, kun on siinä lähellä niin silloin ei ymmärretä arvostaa toista ja kunnioittaa sellaisena kuin hän on. Kerran kun loukkaa toista oikein kunnolla niin ei sitä voi enää unohtaa. Roihuavinkin liekki sammuu... Tunteet haalistuu... Toinen ei enää tunnu siltä miltä ennen. Sanat eivät unohdu.

      Kunnioittakaa toisianne! Toinen ei ole itsestäänselvyys vaan, joku päivä voi mitta täyttyä ja toista ei enää olekaan siinä rinnalla.

    • Sullaontoinenvaikkarakas

      Rakastan sinua ja haluan sanoa että se ei ollut mikään "joo voisin kuvitella" vaan tosiasiassa se oli suurin unelmani. Mulle naiseksi alatko. Ainiin se on myöhästä ny.

      Tajusin kyllä jo silloin kun kävitte yhdessä järvellä, että nyt minut syrjäytetään.

    • Taiteilijasielut

      Olit syksyn kaunein asia ja ihana uusi tuttavuus.. Tiet veivät erilleen äkkiä, mutta kaipaan yhteisiä jokapäiväisiä hetkiä edelleen. Oltiin hyvä tiimi, kirjaimellisesti :)

      • 2one

        Miksi tiemme erkanivat?


      • Turhialauseita
        2one kirjoitti:

        Miksi tiemme erkanivat?

        Töiden takia.. Kuulostaako tutulta? Jos niin vihjaa itsestäsi jotenkin :)


      • 2one

        Ei oikeastaan.. Me ei tehty samaa työtä... Voi kunpa olisit ollut se jolta odotan viestiä joka päivä...


      • Outotunnesisällä
        2one kirjoitti:

        Ei oikeastaan.. Me ei tehty samaa työtä... Voi kunpa olisit ollut se jolta odotan viestiä joka päivä...

        Toivottavasti hän ottaa suhun vielä yhteyttä.. Ihmiset on hulluja kun antaa elämän mennä ohitse. Itse en tähän tilanteeseen voi mitenkään vaikuttaa. Toivon että tapaan vielä ihmisen, jonka kanssa kaikki asiat kohtaavat ja osuvat paikoilleen. Aika ja elämäntilanteet.. Harmi vain kun tällaisia ihastuksia ei elämässä usein koe. Vielä kamalampaa kun suuri mahdollisuus on että toinen ei koskaan ole tuntenut samoin. Toivoa sulle<3


    • Idliketogetmyheartback

      Jonna mun pää on ihan sekaisin.. En enää tiedä että mitä helvettiä tässä tekis. Teit varsin selväksi ettet halua minulta enää mitään ja tiedän että varoitin etten ottaisi sinua enää takaisin vaikka sitä pyytäisit.

      Tosissaan luulin että olisin päässyt susta yli mutta joka kerta kun yritän edetä elämässäni ja olla jonkun toisen kanssa vain sinä pyörit päässäni..

      Oliko ihan pakko viedä mun sydän sun mukanas..

      • VahvaVoittaaLopussa

        Pidä pää kylmänä ja jatka eteenpäin. Joku päivä et enää muista tätä ihmistä tai jos muistatkin niin se on vain harmitonta nostalgiaa. Saattaa nyt tuntua mahdottomalta ajatukselta mutta niin se vain on.


      • YksJonna

        Kuins tässä kävi? Piditkö pään kylmänä vai kylmenikö sydän? Mä en tehnyt selväksi etten halua mitään, jäin siihen uskoon ettet sä tiedä mitä sä haluat. Kyllä mä sinut haluaisin.


      • YksIdiootti

        Kyllä se samaa mallia vaan jatkuu. Joka päivä tulee mietittyä ja ikävöityä. Vieläkin odotan että laittaisit viestiä, sinä kun niin selväksi teit silloin ettet halua minulta mitään niin en itse aio laittaa enää.


    • Llloveee

      Oi kiitos ihanasta perjantaista..! Se oli paras ilta/yö ikinä ja selvensi niin monia asioita. Nyt nautitaan tästä, tulevaisuus tuo mitä tuo <3

    • setietty

      Otit minuun yhteyttä pitkän ajan jälkeen, mutta miksi vaikutat erilaiselta? Aivan kuin et olisi rehellinen, sillä pahoittelit kyllä, muttet selittänyt mitenkään. Miksi puhut minulle kuin jollekin tuttavalle? Kyllä sinä tunnet minut edelleen, älä rakas ajattele toisin. Tiesit enemmän kuin moni muu jonka olen tuntenut paljon kauemmin. En voi vain unohtaa kaikkia niitä pieniä hetkiä kun olimme yhdessä, ja tunsin että voisin tehdä mitä vain, jotta tämä mitä meillä on säilyisi. Kyllä tiesin että se olisi vaikeaa, mutta erossa olo nyt on paljon vaikeampaa.

      • ooooo0

        Mihinpäin menee tämä?


      • setietty

        Etelä-Suomi.


      • hmhmm
        setietty kirjoitti:

        Etelä-Suomi.

        Olisiko mahdollista saada tuntomerkkejä?


      • setietty

        Vähän paha sanoa.. Mitä itse epäilet? :o


      • Eivarmaanmullemutta
        setietty kirjoitti:

        Vähän paha sanoa.. Mitä itse epäilet? :o

        Sul on mies..


      • setietty

        Ei suinkaan, sekin vielä tästä puuttuisi.


      • hmhmm
        setietty kirjoitti:

        Vähän paha sanoa.. Mitä itse epäilet? :o

        Sanooko 1408 mitään ?


      • setietty

        Ei tule mieleen. :(


    • Ihastunutkko

      Yllättävää kyllä, töissä oli mukava olla kun pitkästä aikaa sinua näin.

    • BjörgenM

      Huomenna vielä nähdään... Sitten kauheat puolitoista viikkoa ilman sua :(

      Tämän päivän perusteella ikävä taitaa iskee suhunkin jo nyt.

      Mihin tämä kaikki johtaa, kunpa tietäisin. Ihastumista on ilmassa mutta oletko sä valmis niin suureen loikkaan kuin mä?

    • whosaid

      En tiedä mitä tämä on. Ajattelen kuitenkin sinua enemmän kuin muita. Mitään meistä ei voisi tulla.

      • Whynott

        Miksi ei?


      • whosaid

        Liian monta estettä.


      • missyoup

        Niinhän niitä on, mutta ajattelen sinua silti jatkuvasti.. voi kun laittaisit taas viestiä :(


      • OletNiinKaunis

        Mitä esteitä? Minä kyllä odotan jos annat selkeämmän vihjeen... Laita viestiä. Jos sulle sanoo mitään mpm, niin tiiät kuka on kuka :)


      • Niinoletsinäkin
        OletNiinKaunis kirjoitti:

        Mitä esteitä? Minä kyllä odotan jos annat selkeämmän vihjeen... Laita viestiä. Jos sulle sanoo mitään mpm, niin tiiät kuka on kuka :)

        En usko että olet se ketä nyt ajattelen.. Kysyn kuitenkin. Voitko kertoa vähän lisää itsestäsi tai minusta, yhteisistä hetkistä tai vastaavaa.. Mä mietin sua todella usein ja uskon että se on jo vähän läpinäkyvää. Toivoisin että sinä laittaisit mulle välillä viestiä jos säkin mietit mua...


      • OletNiinKaunis

        Mpm, porsaita äidin oomme kaikki. Äly ja järki ei aina asu samassa päässä. I got my eyes on you. Jos nuo edellä mainitut osaat liittää heti johonkin meidän väliseen juttuun, niin tiedät kuka olen.

        En kyllä (valitettavasti) usko minäkään että olet "hän", koska olisit hoksannut jo mpm:sta. Harmi.

        Minä olen laittanut hänelle enemmän viestejä tai ollut aloitteellinen, tosin hän kyllä vastaa aina, hyvinkin sydämellisesti.

        En kehtaa olla koko ajan viesteillä pommittamassa, koska pitää tässä itseäänkin suojella.


      • OletNiinKaunis

        Toivon tietysti, että viitsit vaivautua vielä kirjoittamaan/vastaamaan - että kuinka kauas kolahti ohi :D


      • Niinoletsinäkin
        OletNiinKaunis kirjoitti:

        Toivon tietysti, että viitsit vaivautua vielä kirjoittamaan/vastaamaan - että kuinka kauas kolahti ohi :D

        Aika kauas tais kolahtaa harmillisesti :S :D


      • OletNiinKaunis

        Niin vähän arvelinkin :D


      • OletNiinKaunis
        Niinoletsinäkin kirjoitti:

        Aika kauas tais kolahtaa harmillisesti :S :D

        Siis jos nyt olet tämä alkuperäinen "niinoletsinäkin"...


    • mitenunohtaa

      Sun lämmin halaus sai mut pyörälle päästä taas. Toivotetaan hyvät joulut jaa uudet vuodet. Salaa toivoin että mä olisin se jonka kanssa ne vietät. Vihainen itselleni että näitä mietin, ei tule koskaan tapahtumaan. Täytyy kai olla hullu tai jotain, mutta sä olet se joka mulle nämä ajatukset on saanut aikaan. Toivon että sulla on elämässäsi kaikki mitä ikinä toivoit ja että saat kaiken ansaitsemasi rakkauden. Ehkä joskus tulee vastaan joku ihana ihminen joka saa mut unohtamaan nämä hölmöt ajatukset, alkaa olla jo raskasta..

      • älä.unohda

        Miksei tulisi tapahtumaan? Tuleehan jouluja, ehkä yhteisiäkin. Olisi ihanaa viettää tämäkin joulu yhdessä, mutta enhän olisi uskaltanut edes kysyä...


      • hdiejdkek

        Sanopa muuta.. Kun vaan vois lakata ajattelemasta, nii elämä ois paljon helpompaa. Oli ihana kun halasit


      • lähtenyjärkipäästä

        Täälläkin yks, jonka ajatukset täyttää ihana halaus.. ja yleensäkin se ihminen joka halas. Voi jumankauta oon totaalisen mennyttä naista. Mikä tämä tunne on!


      • Lumionjopeittänyt
        lähtenyjärkipäästä kirjoitti:

        Täälläkin yks, jonka ajatukset täyttää ihana halaus.. ja yleensäkin se ihminen joka halas. Voi jumankauta oon totaalisen mennyttä naista. Mikä tämä tunne on!

        Tätähän se varmaan on: https://www.youtube.com/watch?v=YBOVKu8ywgI


      • Aattoyönajatus
        lähtenyjärkipäästä kirjoitti:

        Täälläkin yks, jonka ajatukset täyttää ihana halaus.. ja yleensäkin se ihminen joka halas. Voi jumankauta oon totaalisen mennyttä naista. Mikä tämä tunne on!

        Millainen nainen se yks ihana ihminen on? Mikä teidän tapauksissa saanut ihmisen ihastumaan niin kovasti toiseen?


      • lähtenyjärkipäästä

        Se on semmonen <3 karismaattinen, hurmaava, kaunis, lempeä, hauska ja fiksu. Syötävä, kielletty ja haluttava.
        Se vaan tapahtu. Ihan yhtäkkiä. Ensimmäisestä tapaamisesta asti.
        Hullua.


      • Epävarmasinusta
        lähtenyjärkipäästä kirjoitti:

        Se on semmonen <3 karismaattinen, hurmaava, kaunis, lempeä, hauska ja fiksu. Syötävä, kielletty ja haluttava.
        Se vaan tapahtu. Ihan yhtäkkiä. Ensimmäisestä tapaamisesta asti.
        Hullua.

        Kuulostaa ihanan raastavalta.. Ihan kuin omakin tilanne. Toivoisin että ihastukseni kohde ajattelisi musta juuri noin kuin sä kuvailit. Itsellä samanlainen tunne ollut sitä ihanaa naista kohtaan myös ensimmäisistä viikoista saakka kun vasta tutustuttiin. Yhtäkkiä huomasin katselevani häntä kauempaa tai ihan arkisissa tilanteissa "sillä silmällä" ja jumittuen ajatuksiin siitä kuinka kaunis, hauska ja viisas hän onkaan. Itse olen todella itsevarma, nuori nainen, mutta hänen katsoessa silmiin ja puhuessa minulle tuntui välillä että pasmat meni ihan sekaisin. Aistin myös hänessä välillä samaa. Kysyessäni jotain hän saattoi hätiköidä vastauksissaan tai ei ollut kuullut kunnolla mitä kysyin. Punasteli ihanasti myös välillä <33 Ihan kuin mä itsekin. Hauskaa meillä oli usein ja edelleen aina kun nähdään... Ikävöin.


      • lähtenyjärkipäästä

        Kuulostaa tutulta :) mä ikävöin ja kaipaan myös.
        On raastavaa. Erittäin raastavaa.


      • ooksesää

        Missä päin Suomea nää tapahtuu?


    • ikäväon

      Sinä kiero nainen, sait suuntautumisestaan epävarman tytön pään niin pyörälle jatkuvalla vilkuilullasi, tuijottelullasi ja välttelylläsi. Lopulta toisen matkaan hävisit. Lämmöllä muistelee ja onnellista joulua ja loppuelämää toivottaa täällä yks. Hymyillään kun tavataan...

    • Iibelille

      Olisit ollut maailman vaikein ja hankalin kumppani. Silti olisin ollut valmis lähtemään siihen jos olisit antanut mahdollisuuden. Sait minut hetkellisesti tajuamaan mitä toiseen rakastuminen on. Vuosi oli vaikea ja alan nyt tajuta mitä kaikkea käytökselläni olen aiheuttanut. Loukannut. Aiheuttanut huolta sekoiluillani ja sivaltanut sanallisesti tavalla jota en koskaan uskonut itsestäni, tarkoittamatta mitään siitä. Pettänyt heti alkuaikoina fyysisesti, koska petit itse henkisesti. Vaikka kaikki se väliltä on loppunut ja ollutta ja mennyttä, silti joskus tavatessa tulee edelleen se jännä tunne, että tekisi mieli sivellä selkää ja ottaa syliin. Pelkään puolestasi, kun astut uuteen. Toivoisin, että saisit osia siitä elämästä, josta olet haaveillut vuosia. Tajuaisit olla olematta niin jästipää ja ottaa joskus laput silmiltä. Toivon, että ystävyys palaa ja säilyy jatkossa. Olet tärkeä mulle. Toivon vilpittömästi, että löydät jonkun ja saat elämääsi sisältöä mikä lopettaa tuon vuosien riutumisen ja opettaisi sinulle positiivista asennetta elämää ja ihmisiä kohtaan.

    • Olitoikeessa

      Palasit mieleen mut toivon sun häipyvän sieltä nopeasti, kun mitään toivoa ei ole ja niin paljon on rikottu. Silti haikeus jää ja oon surullinen. Toivon että tajuut miten paljon sattui ja sattuu vieläkin. Sä onnistuit repimään musta esiin ihan eri naisen, kyynisen joka haaveilee enemmän päättymisestä kuin alkamisesta. Mä kai muistutan nyt sua sitten.

    • ouv

      A:

      Olet ihanin nainen. Olet rakas ystävä ja enemmänkin. Kunpa uskaltaisin sen sulle kertoa. Oon nähny susta taas unta kolmena yönä peräkkäin. Nyt, kun meen taas nukkumaan ilman sua, toivon, että vastaisit mun viestiin, ja että näkisin taas susta unta. Oot aina ollu vähän huono vastaamaan. Osaan kyllä odottaa.

      Älä lausu rakkausrunoja
      mä näen niistä painajaisunia
      älä katso silmiin
      paljastun
      olla haluaisin haluaisin vain sun

    • Ensaasuamielestäin

      Voi M... <3
      Miten joku voi jäädä niin ikuisesti sydmeen. Siltikin, vaikkei minulla ole suhteesi mitään mahdollisuuksia.
      Olet mielessä joka päivä... Sitten päätän, että unohdan sinut, kunnes taas tulet vastaan ja unohdan kaikki hyvät päätökseni.
      Sä vaan olet niin upein.

      • miettiväine

        Minne päin viesti menee?


    • liianpitkätalvi

      Olet maailman kaunein nainen... sillä silmällä kyl katselit ja luulin että oisit pitänyt musta, ja ees halunnu tutustua. Näinhän mä sen sit ettet piitannut musta, vieroksuit ja pidit outona. Olin vaa ilmaa sulle. Katkerana juon ja katon sun kuvia, niin säälittävältä kuin kuulostaakin. Niin monesti itkenykin sun takia, vaikket tiedäkään sitä. Ehkä joskus unohdan. Tiedän, että maailman turhinta tänne kirjoittaa, mut jos ei ketään kelle puhua, niin ainakin täällä voi avautua.

      • Täysinturhaa

        Mä olin ja olen edelleen ihan sekaisin yhdestä ihanasta naisesta. Katsoin usein silmiin ja sillä silmällä, mutta kun jäätiin kahden menin niinsanotusti ihan lukkoon. Myöhemmin tullut mietittyä että vaikutin varmaan kylmältä tai välinpitämättömältä.. Todellisuudessa pelkäsin tekeväni tai möläyttäväni jotain tyhmää, mikä olisi saanut näyttämään urpolta tai paljastanut ihastumisen.. Sitten toisaalta taas luulen että ihastumiseni ei luultavasti ole jäänyt tältä naiselta huomaamatta. Niin läpinäkyvältä oma käyttäytymiseni ollut nyt kun miettii.. Harmi vain hän ei sitä joko ole tajunnut tai ei ole musta kiinnostunut..


      • HammerHits

        Tai sit hänelle pitää takoa kaikki pajavasaralla kalloon ;)


      • Täysinturhaa
        HammerHits kirjoitti:

        Tai sit hänelle pitää takoa kaikki pajavasaralla kalloon ;)

        Pitäis mua hulluna, tai luultavasti pitää jo. Varmaan vain rikkoisin meidän ystävyyden. :)


      • HammerHits

        Hmm... Enpä tiiä. Jotkut meistä on vaan niitä, joille pitää antaa pajavasarakäsittely. Niin epäloogisia, etteivät muuta ymmärrä. Kuten minä... Kun ei uskalla ottaa todesta vihjeitä ja toinen ei uskalla kertoa suoraan, koska olettaa että toinen tajuaa... Peli on valmis pelattavaksi :O


      • weareallmadhere

        Ystävyyden pilaamisen riski usein sisältyy alkaviin suhteisiin, varsinkin tärkeäksimuodostuneiden ihmisten suhteen se pelottaa. Missä päin Suomea tapasitte?


      • HammerHits

        Itä-. Jos minulta kysyttiin :D

        Ja se on totta, että kyseessä on myös ystävyys, jonka menettäminen pelottaa myös... Jos toinen ei tuntisi (ystävyyttä) enempää eikä osaisi olla enää "normaalisti" toisen seurassa, jos tietäisi tämän todelliset tunteet.

        Hiukan herkkiä juttuja nämä, tällaiselle pajavasaraihmisellekin. Varsinkin, kun en ole hyvä näitä pelejä pelaamaan.

        Omasta mielestäni olen niin läpinäkyvä kuin suinkin mutta toisen mielestä minusta ei näe mitä ajattelen.


      • HammerHits

        Weareallmadhere; kuinka niin? Mikäs sinun tilanteesi on?


      • HammerHits

        Weareallmadhere; osui ja upposi? ;)


      • weareallmadhere

        Ei, sori, itä ei nyt osunut.


    • Olenvähänmuuttunut

      Haluaisin sanoa että ime mua, mutta tyydyn sanomaan kaikki liirum laarumit, että pääsin toisille treffeille. Niillä sanon vielä kaiken mitä haluat kuulla, mutta ehkä kolmansilla sanon että tuu yöksi :).

      • Tyttöpunaisessatakissa

        Törkeetä ;) mutta mulla oli yllättäen ihan sellainen fiilis että mun deitti olis voinut sanoa mulle noin niin olisin lähtenyt, mutta ei hän tainnut olla kovin kiinnostunut :D


      • ImuPäällä

        Kyllä, suutelen ja imen joka paikasta... Ehdota vaan jo tokilla treffeillä ;)


      • Kuulostaaaikahyvältä

        Mitä jos minä ehdotan vaikka emme vielä tunne? Voisimme ainakin tutustua? :)


      • Olisvarsinkiva
        ImuPäällä kirjoitti:

        Kyllä, suutelen ja imen joka paikasta... Ehdota vaan jo tokilla treffeillä ;)

        Hei imupäällä, tutustutaanko?


      • ImuPäällä

        Oijoi, tekisikö mieli? Olen myös hyvä nuolemaan... Kaikkialta...


    • Kiellettyihastuminen

      Nyt alan ymmärtää mistä tämä ihastuminen kumpuaa. Olet vahva ja itsevarma nainen. Kaunis ku mikä! Olisin mielelläni tullut tänää istumaan kanssasi samaan pöytään, mutta en kehdannut. Huomasit varmaan et vilkuilin sua? Tiedän että meistä ei ikinä voisi tulla mitään. Haaveilu kaikesta on ilmasta eikä se satuta ketään.

    • Sekoitatmut

      En ymmärrä sinua ehkä olet vain niin kiltti, mukava ja ystävällinen minulle, että alan kuvitella kaikkea. Silti hämmennät minua jutuillasi, varsinkin sinä pikkujouluiltana. Olen hiton ihastunut sinuun. En minäkään ole ollut avoin seksuaalisuuteni kanssa, mutta luulisi että ihastumiseni sinuun on jo läpinäkyvää. Jään kiinni katseeseesi, hymyysi, hakeudun seuraasi ja kun olet vieressäni tai kosketat en voi olla hymyilemättä. On niin raastavaa olla lähes päivittäin niin lähellä, mutta kaukana sinusta. Ajattelen sinua jatkuvasti ja haluaisin vain saada varmuuden tunteistasi, voinko vain kuvitella kaiken. Jos saisin varmuuden tunteistasi voisin oppia päästämään irti mutta en voi päästää irti, kun en osaa lakata haaveilemasta tai ajattelemasta sinua.

      • Nauruasivailla

        Sama täällä. Sä oot kaunein nainen jota oon koskaan tavannut ja ihan erilailla kuin kukaan muu. Haaveilen päivittäin siitä että saisin oikeasti olla vain sua lähellä pikkuisen enemmän kuin ennen. Totuushan on se että en ole avoimesti naisiinpäin. Ystävät tietää että olen bi, sinulle en sitä oo kertonut muutakuin typerien vihjeideni ja käytöksen kautta. Etkö sä voisi vaan olla se rohkeampi ja laittaa viestiä. Tosiaan joka päivä ollaan lähellä mutta silti niin kaukana.. Oot tehnyt muhun vaikutuksen lukemattomilla tavoilla. Toivon vain että sä tuntisit edes jotain mua kohtaan. Ihana pieni ystävyys meillä ainakin on jos ei muuta, se vaan ei taida riittää mulle... Mitähän mahdoin sulle siellä pikkujouluissa sanoa... Oman ihastuksen kanssa ne aikakin oli yhteiset..


      • Hetkenminunomani

        Nauruasivailla... Miten olet vihjannut? Minäkin olin ihanissa pikkujouluissa hänen kanssaan. Ne olikin vähän erilaiset joulut lavasteiltaan.

        Koko ilta ja yö oltiin käytännössä toistemme seurassa, niinkuin ei muita olisi ollutkaan.

        Sinä vihjasit yhdestä toisesta naispuolisesta kollegasta, kun ihmettelin hänen käytöstään minua kohtaan, että jos hän on ihastunut minuun. Haitko sillä reaktioni siihen, mitä mieltä olisin jos joku nainen olisi minuun ihastunut?

        Vetovoimaa meidän välillä on, sen sinäkin siellä pikkujouluissa myönsit. Kun yöllä istuttiin ravintolassa, muistatko lentosuukot ja sormista muodostetut sydämet? Miten vaan kateltiin toisiamme ja hymyiltiin? Kun ei siinä melussa voinut jutella.

        Olitko mustasukkainen, kun toinen kollega (nainen hänkin) haki mua tanssimaan ja halusi välttämättä pitää mua kädestä kiinni kun istuttiin siinä?


      • Hetkenminunomani

        Jatkuu...

        Ihmetteletkö miksi kosketin toista intiimimmin? Koska musta tuntuu että jos kosken sinua, hajoan palasiksi ja näet mun lävitse kaiken.

        Ja jos näet kaiken, voitko olla enää mun ystävä jos et muuta halua olla? Toisinaan olen ihan varma että olet yhtä ihastunut minuun kuin minä sinuun, toisinaan olen varma että näet minussa vain hyvän ystävän.

        Minä laitan sinulle viestejä myös vapaa-ajalla, joskus, vaikka haluaisin laittaa niitä koko ajan. Saat säkin olla aloitteellinen vaikka tiedän, mikä sua saattaa rajoittaa, sen sijaan että syynä on se, ettei sua vaan kiinnosta. Vastaat kyllä aina mulle.

        Haluaisin koskettaa sinua niin paljon mutta pelottaa, jos torjut. Anna meidän jalkojen jäädä joskus koskettamaan pöydän alla. Kun muutenkin mua tykkäät koskettaa. Mä lupaan kerätä rohkeuteni ja koskettaa sua takaisin.


      • Hetkenmunomani

        Sekoitatmut; mäkin haluaisin tietää mistä pikkujouluissa puhuttiin?

        Molemmat teistä sopisivat...


      • mätykkäänsusta

        En ole näköjään ainoa. Voi huoh. Itsekin pähkäilen tuota samaa, kuvittelenko vain kaiken ja onko hän mulle ystävällinen vain työnsä takia. Suorastaan syö sisuksia.

        Mulla on ihan järjetön ikävä sua, sinä... ihana nainen. Et käy täällä varmaan ikinä mitään ees lukemassa, mutta kirjotan sulle kuitenki nyt tänne nämä terkut, koska viestiähän mä en sulle voi laittaa. Johonkihan mun on nyt pakko se viesti laittaa! Täsähän pian tukehtuu näihin tunneryöppyihin.
        Tuuppa nyt kiltisti lukemaan ja tajua, että se oon minä.
        mun tunteet sua kohtaan, kuvailisin niitä semmoiseksi lumipalloefektiksi, miten ne on kasvaneet tähän päivään mennessä, siitä päivästä kun tutustuttiin, tai kun kohdattiin. On meinaa aikamoisen iso lumppari jo. Toivottavasti ei sulis pois.. ;)


    • Cinderellabella

      Tiedän että olet hetero..
      Ottaen huomioon sen, että olen kai alusta asti ollut täysi masokisti ja sen lisäksi vielä täydellisen naiivi, varsinkin kun tänne asti laitan viestiä Sinulle, mutta, mutta, mutta..
      Tiedostan erittäinkin hyvin, että meistä on jokainen oman onnensa seppä - siitä puhuimmekin. Turhaan minä osoittaisin tunteitani, koska tiedostan, että sinä ansitset parempaa kuin minä. En pysty tarjoamaan sitä, minkä ansaitsisit, vaikka haluaisinkin. Rakastan sinua silti, tottakai, hiljaa. Vaikka se onkin vahva sana, mutta vahva on myös tunne. Se vain on parempi meille molemmille näin.

    • itkuvirsiraikaa

      Herrajumala monesko viestiketju samadta aiheesta! Haluttaisiin sanoa, mutta.....SURULLISTA hukkaan ilmaan heitettyjä lauseita

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe