gradun kansitus uef

kansituskokemuksiakiitos

Millaset tulee? pitääkö teksti kansiin tilata erikseen vai saako sellaista edes? :D

8

1084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aakv

      Eihän tuollaisiin kysymyksiin voi noin vain vastata muuta kuin, että tiedekunnasta saat ohjeet sidottamisesta. Sitomo vastaa kysymykseen kansiteksteistä, mutta luulisi, ettei ne tekstit itsestään tule.

    • Oikkari_maisteri

      Kertoo uef "juristien" tasosta kun tälläsiä kysellään. :DD

      • Tiltuakenuskoo

        Varo vain kommenttiasi. Kohta se poistetaan sopimattomana irvailuna.


    • sdfbb

      niihin voi valita joko nalle puh- tai mikki hiiri -kuosin ja tekstit tulee kultaisilla kaunokirjaimilla

    • AulisApulainen

      Katsos kun gradussasihan on itse (toivottavasti :)) tekemäsi kansilehti pdf:nä tai muuna muotona, josta kansituspaikka osaa todennäköisesti tehdä kannen oli se sitten vahva paperinen tai nahkajäljitelmä, jos lähetät gradusi esim. sähköpostin liitetiedostona. Meidän alueella ainakin kansituspaikassa tiedetään tasan tarkkaan millainen missäkin tiedekunnassa gradun tulisi ulkonäöltään olla. Kansituspaikkoja voi olla paikkakunnallasi useita ja yliopiston sivuilla sellainen tod. näk. mainitaan. Ennenvanhaan oli niin että piti tulostaa epävakaalla tulostimella melkein sivu kerrallaan, muistaa tyhjät sivut laittaa joihinkin väleihin ja kiikuttaa paperipino kopioitavaksi ja kansitettavaksi. Kyllä nyt on elämä helpompaa.

    • Hoksatkaa-jo

      Älkää nyt upotko enää tähän trolliin.

    • Kriittinen_lukija

      Mikä tässä on trollaamista? Trollausväitettä heitellään nykyään aika liberaalisti. Onko nimimerkin "Hoksatkaa-jo" tarkoitus tukahduttaa keskustelu tästä aiheesta? Mikä on nimimerkin todellinen ambtio?

      KYSYNPÄHÄN VAAN.

      • VASTAANPAHAN-VAAN

        Ambitioni on ehkäistä tahallisesti luotujen virheellisten mielikuvien leviäminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe