Kiinostaako ketään käyttöauto nykyään

kukaaneihaluakäyttöautoa

Tätä ihan ajettelin teiltä viisailta kysyä kun olen tori.fi :ssä ,tuossa syksyllä tarjonnut käyttöautoa myyntiin,niin ei ,kukaan ei juuri tarjoa kuin muutamaa satasta ja kun alle 1000 euron en halua myydä.

Tai sitten olen myös yrittänyt vaihtaa yksityisen kanssa pyhelimitse hieman kalliinpaa niin ei,pelottaako ihmisiä kilometrit vai mikä on?

22

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauankojamiksi

      Jos on kriteereinä käyttöauto ja vaihtoehtoina 600€ ja 1000€ kun ei myyjä alle tonnilla halua myydä, niin mitä luulet kumman ostan?

      Itselleni heräsi samantien kysymys että kauanko olet auton omistanut ja miksi olet myymässä?

      • kukaaneihaluakäyttöautoa

        Ostin tuon auton tuossa huhtikuussa,ja miksi olen myymässä niin täysin selvää yhtä vastausta ei ole ,mutta jos nyt kuitenkin mainitsen noita syitä.

        -Ostin auton niin että voin ajaa kesän eli viime kesän.Ja se totetuikin.

        -vaihtelukin virkistää joskus jos löytää vastaavasti sopivan itseleen.

        -ajattelin luokkaa suurempaa talveksi ja ensi kesäksi tehokkaampaa.

        Olen hieman vaan jo kyllästynyt vaikkei nyt varsinaisesti mitään sen erikoisempaa syytä ole,no lisätään vielä tason nousu joten olisin ostanut sähköpenkeillä olevan ja suuremman koneisen.

        Kukaanhan tätä autoa ei ole siis nähnyt ,se on vain käyttö auto A pisteestä B:hen.

        Olen ajanut sillä nyt 30000km tässä välissä.Joten vaatimattomaksi autoksi tällä ajalla se on kohtuullisesti.

        En halua siitä luopua 600 eurolla.


    • vanhat.räyskät

      Käyttöauto-nimitys tuollaisesta tonnin katiskasta on hyvin harhaanjohtava. Käyttöauto tarkoittaa sellaista autoa jonka kanssa pääsee takuuvarmasti paikasta A paikkaan B ja sen lisäksi tulossa ei ole mitään massiivisia kulutusosien vaihtoja.
      Siis sellainen missä riittää kun käyttää huollossa ajallaan. Mieluummin alta 10 vanha, max 15v. Sen jälkeen omistajan pitää olla varautunut kaikkeen mahdolliseen ja rahallinen arvo on käytännössä nolla. Uusi rengaskerta ja täysi tankki bensaa on arvokkaampi kuin autonrumilus.

    • kukaaneihaluakäyttöautoa

      Minä en kyllä voi takuuvarmaa luvata mistään autoistani joita minulla on ollut.(minä en siis takaa eli anna takuuta)jos nyt joku edes vaikka ensi keevänä innostuukin sitten tästä.

      Ja minulla on jo tosiaan yli 15 vuotias tarkemmin 16 tai siis kohta 17 vuotias kulkuneuvo.

      Nyt kuulin tosiaan kirjallisena teiltä sen arvon olevan jopa nolla euroa.


      "Uusi rengaskerta ja täysi tankki bensaa on arvokkaampi kuin autonrumilus."

      Jaa ,ironista tai vähän jo huvittaakin kun syksyllä nimen omaan sattumoisin tarjosin autoa niin että auto oli heinäkuunlopulla kastastetu ja autossa on uudet kesärenkaat alla ja nyt noin 6-7mm kulutuspintaa merkiltään nokian nordman 16/205/55

      Ja sekin vielä oli minulla ilmoituksessa tankin saa täynnä tosin dieseliä.

      Eipä se kiinostanut ketään sekään juuri.

      • rahan.haaskuuta

        Näin tämä maailma makaa. Ei tuollaisesta oikeasti kannata maksaa mitään. Miksi maksaa jollekin tonni romusta kun joku myy samanlaista romua satasella?


    • ownwfrjne

      Myös mahdollisimman uusi ja halvalla ja sitten karu kohtelu sekä kilometrit kostautuu remonteissa uudelle ostajalle kun pakko sitten tehdä.

    • kukaaneihaluakäyttöautoa

      Niin että joku myy satasella samanlaista ja minulla on romu.

      • paalausta.odottaessa

        Tuollaiset autot ovat liikenteessä elämänsä jatkoajalla ja niiden rahallinen arvo on nolla. Jos tuollaiseen tulee mikä tahansa vika niin on halvempaa ostaa toinen samanlainen 100 eurolla kuin alkaa korjaamaan vikaa.
        Ja sitten pitäisi vielä päästä jotenkin eroon siitä leimattomasta paskasta.
        kyllä se vaan näin että turha maksaa vanhasta paskasta tonnia kun vanhan paskan saa satasellakin.


    • kukaaneihaluakäyttöautoa

      Kyllä se ihan hyvää kyytiä on antanut ,mistäs te sadalla eurolla saatte ostettua?

    • kukaaneihaluakäyttöautoa

      Kysynkin mistä te saatte sitten 100 eurolla sen käyttöauton ja kun kyseessä on mersedes-benz ?

      Kaksilla renkailla joista toiset on ostettu heinä-elokuun vaihteessa.

      -Ajolleen hyvä ,ei syö öljyjä eikä vuotele mitään nesteitä.

      Värikin on hyvä shampanja ja lokasuojan kaaret ehjät sekä konepelissä ei ole kiveniskuja.

      Kaikki vielä toimii kuten kaukosäädöllä oleva keskuslukko.

      samoin ilmastointi huolettu puolitoistavuotta sitten ja toimikin erinomaisesti kesällä.

      Samoin webasto toimii hyvin.

      Automaattilaatikko toimii ja vikakoodeja ei ole koska olen sen tarkistanut.

      Täyshuoltokirja viimeisiin kilometreihin saakka,siis huoltokirja kaikista sekä kuitit kuten esim:takaiskareiden vaihto puolitoista vuotta sitten jne.

      Suuttimiin laitettu myös uudet rikat tai tiivisteet viime talvena sekä kuitti laturin täyskunnostamisesta,lisäksi startti on vaihdettu .

      Myös polttoaine putkistoon tankilta eteen asti vaihdettu kaikki rikat.

      Ilmamassa mittari vaihdettu uusi ja mukaan saa toisen varalle hyllyltä.

      samoin mukaan saa vara startin sekä lisäksi korkeapainepumpun.

      Lisäksi mukaan saa ruosteetton lommottoman takaoven varastosta koska farmarissa tämä ruostuu alaosasta useinkin.

      -Auto katsastettu pakettiautoksi jolloin verot ja vakuutukset on todella naurettavat,penkit saa mukaan.

      Niin mistä te saatte 100e tai 0 eurolla tälläisen c sarjan mersedeksen vuodelta 2000 täydellä huoltokirjalla ja lisäosilla pakettiautoksi katsastettuna ?

      Kertokaapa vastaava tänne linkillä?

      • ÄläUneksi

        Ei tuollaista vanhaa romua kukaan halua. Siinä ei sinun osavaihtosi auta. Jos et olisi vaihtanut niitä, niin se ei toimisi ollenkaan.

        Katsoppa almanakasta mikä vuosi nyt on.


    • kukaaneihaluakäyttöautoa

      Niin tuossa käyttöautossa on siis webasto ja lohkolämmitin ja sisätilan pistoke.

      Mistäs te saatte nyt noita vastaavia 0-100 eurolla ,ai niin ja on näyttävillä aluvanteilla kaiken lisäksi.

      • 21321321

        Ei mistään mutta tuo pakettiaukoksi muutos ehkä karsii ostajia.

        Pitää myös aina muistaa että myyjän sana ja totuus on kaksi eri asiaa. Suurin osa myyjistä on tunnollisia mutta joukkoon mahtuu mätämunia jopa niin että liikeistä ostetut käytetytkin voi olla täysiä pommeja eikä kyse välttämättä ole liikkeen epärehellisyydestä vaan yksityisen joka myi pommin autoliikkeelle.

        Tällaista se autopaukka on.


      • Satasen

        Voi pitää webaston ja lohkolämmittimen, niin saat satasen.


      • kukaaneihaluakäyttöautoa
        21321321 kirjoitti:

        Ei mistään mutta tuo pakettiaukoksi muutos ehkä karsii ostajia.

        Pitää myös aina muistaa että myyjän sana ja totuus on kaksi eri asiaa. Suurin osa myyjistä on tunnollisia mutta joukkoon mahtuu mätämunia jopa niin että liikeistä ostetut käytetytkin voi olla täysiä pommeja eikä kyse välttämättä ole liikkeen epärehellisyydestä vaan yksityisen joka myi pommin autoliikkeelle.

        Tällaista se autopaukka on.

        Luulisi ettei tässä hintaluokassa karsi vaan olisi nimen omaan edullinen käyttöauto,senhän saa katsastettu nopeasti takaisin henkilö autoksi koska istuimet on talessa,se ei maksa kun muutaman kympin.


      • maalaisten.hommaa
        kukaaneihaluakäyttöautoa kirjoitti:

        Luulisi ettei tässä hintaluokassa karsi vaan olisi nimen omaan edullinen käyttöauto,senhän saa katsastettu nopeasti takaisin henkilö autoksi koska istuimet on talessa,se ei maksa kun muutaman kympin.

        Tuollainen auto voi levitä milloin vain ja mistä vain. Ostajalla pitäisi olla paja missä sitä voi itse korjata ja lisäksi aikaa ja viitseliäisyyttä rassata autoa. Sellaisia ihmisiä
        on yhä vähemmän ja vähemmän. Jos asuu kaupungissa niin melkein kaiken autoonsa joutuu teettämään toisella.

        Jos sun autosi olisi tonnin arvoinen niin joku sen sulle siitä maksaisi. Ei tunnu olevan jonoksi asti.


      • kukaaneihaluakäyttöautoa

        Siis oletteko te tai palstalaiset yleensäkkään mersumiehiä?

        Kaikki pelkää jotain hajoamisia tässä hintaluokassa.

        Stop tykkänään,älkää peljätkö turhuutta mitä ei ole mersun kanssa kun se on suhteellisen hyvin huolettu.

        Ettekö te tajua että autossa kirja,josta näkee milloin joku kulutus osa on vaihdettu, ja nehän osat on halpoja,ja mitä itse nyt laskelmoin kävin läpi päässäni niin 200000km ei tarviitehdä kuin pientä ja kiini on tonni jos vaikka joku ensikesänä ostaa.

        Ei kaupungin keskustoihin näitä toki yleensä osteta,ne menee enempi käyttöön haja asutusalueille,ja sitten sieltä ajellaan kaupunkiin jne.

        Olen nyt itse ajanut 30000km ja tällä välillä ei ole murheita ollut,niin mitä pelkäätte jos olette mersumiehiä.

        Minä maksoin Toissa vuonna E sarjan väyrysestä, diesel sekin ja 2002 :nen eli vain kaksi vuotta uudempi niin tuosta väyrysestä maksoin 5700e .(pyyntö oli 6300E).

        Ja nyt c sarjanen samoilla mausteilla olisi 1000e niin mitä ihmettä te pelkäätte?Ettepä tosiaan taida olla mersumiehiä.

        Siis ihmetellä pitää,useimmat teistä voi ostaa jopa 2007 mallin auton ja sillä on pyyhitty vaikka 330000km niin edessä on varmasti enenmmän hommaa ja kalliinpaa kuin nyt tässä jossa tiedetään mitä on uusittu ja mitä on seuraavaksi.

        Eilenkin lähdin iltamalla ajoon lohkosta,pakkanen paukutti -27 astetta ja piti käydä asioimassa 140km tuli ilta myöhällä matkaa,en minä lähtisi -27 asteeseen jos tietäisin auton olevan pilipali kamaa.

        Siis 300000km ajetussa autossa tai vaikka 250000 ajetussa voi ihansamalla lailla mennä mikä vaan.(mitä ihmettä teitä pelottaa).

        Siis mersuhan paranee kun sillä on 500000km ylitetty ja tärkeimmät osat vaihdettu niin mitä ihmettä.

        Jos luottaa mersun koneeseen ja muuhun tekniikkaa niin ei ole kaksisia juttuja.

        Eihän teistä ole miljoonan kilometrin mersun rattiin milloinkaan saatikka 1.5milj km rattiin kun teitä pelottaa,paskat housussa useimmat sielä,pitäs jokaisen tajuta se ettei kaupunki pyörittelyyn edes osteta dieseliä ,jos dieselin ostaa sillä lähdetään ajamaan tai sen pitää olla taksiajossa.



        KERTOKAA NYT TE JOTKA TIEDÄTTE MIKÄ SIINÄ ON NIIN KALLISTA JOTTA PELOTTAA JA SITTEN SAMAA EI TULE SIIHEN OMAAN AUTOON JOSTA MAKSOIT XXX JOLLA AJETTU VAIKKA LIKI 300000KM.


      • mesettin

        Ei täällä koulupoikien ja jobbareiden hupipalstalla kannata kommentoida ja puolustella merkkiä, kaikilla on esikuvansa :)
        En voisi kuvitellakaan alleni korean kippoa tai ruostunutta tohjotinta kun aidolla mesellä saan ajella.
        Kakella ovet auki, sähköpenkki sopivaan asentoon ja menoksi.
        Ainoa haitta on kun moottorin ääni on liiian hiljainen ( C200 kompressor), ei kuule oikein kierroksia ja pitää vilkaista kierroslukumittaria. Vaihteellakaan ei ole väliä kun kolmosella voi lähteä ja ajaa vaikka 150km/h jos haluaa.


    • kukaaneihaluakäyttöautoa

      Tässä näitä löytyi neljä kappaletta etuovella missä on polttoainelämmitin.

      eli 220 cdi. kilometrien ollessa yli 600000km.

      http://www.nettiauto.com/listAdvSearchFindAgent.php?id=143631073&tb=tmp_find_agent&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?id=143631073@tb=tmp_find_agent&id_model=3124


      Eikö nuo hinnat ole hieman erinlaiset.

      Tässä sitten taas kun hinta nousee ihan erilukemiin ja mittarissa alkaa oleilemaan 400000km ja ylikin.


      http://www.nettiauto.com/listAdvSearchFindAgent.php?id=143631282&tb=tmp_find_agent&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?id=143631282@tb=tmp_find_agent&id_model=3124

    • ei.käyttöä

      Kyllä se on niin että tuollainen auto on enemmän kesäauto kuin käyttöauto. Romutusta odottelee ja uuden leiman hankkiminen voi maksaa maltaita.
      Hukkaanheitettyä rahaa tuollaisen ostaminen. Kannattaa säästää vähän enemmän rahaa ja ostaa tuoreempi auto jos ei halua viettää viikonloppujaan kourat rasvassa.

      • kukaaneihaluakäyttöautoa

        "kourat rasvassa"

        No mikä lie kun en ole joutunut olemaan kourat rasvassa.

        Maksoin toissa talvella noin 6000euroa E sarjan mersusta.kuntoisuus on suunilleen vastaava kuin tässä mutta kilometrit oli 300000km ja sitä piti laittaa eli 300000km nurkilla alkaa oikeasti mersuilla osien vaihtoa ihan joka puolen,mutta osto hinta on yleensä enemmän kuin tuo 1000e.

        Nyt tiedossa on historia ja osien puolesta lisä osia mukaan jos joskus menee.

        Eihän tälläisessä vaihdella kuin iskareita ja jarrun osia,nekin on hyvässä kunnossa.

        Eihän tässä tarvii edes tuota leimaa hakea kuin ensi elokuuksi.

        Eikös sitä mersulla ajeta,halpaa se on ollut tähän asti,sijoittakaapa 10000 euroa tai enemmän niin osien vaihtoja voi olla tiedossa silti.


    • kukaaneihaluakäyttöautoa

      Jo pelkästään lasien tummennukset 3 vuoden takuulla edestä perään maksaa 300e koska tehty liikkeessä ja siitä on kuitti,työllä 5 vuoden takuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe