Pikku pyyntö

kiltti-ja-kunnollinen

Olen ruma alemman tason mies. Olen huono mies ja hardcore-nössö. Olen ujo ja hiljainen. Olen elämässäni epäonnistunut luuseri. Naiset antakaa pillua.

13

79

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistänäitävajakkejatulee

      Mikä ihme saa kaiken maailman vinkuluuserit kuvittelemaan, että
      1) ne on kilttejä ja kunnollisia
      2) jonkun PITÄIS antaa niille pillua.

      Tässä sulle ihan ilmainen neuvo:
      Opettele huolehtimaan pääkopastasi niin että selvät ilman pillua tai jos et selviä niin mene maksulliselle sitä hankkimaan. Ettei tarvii vinkua pillua naisilta kuin vauva tissiä.

      Aikuisten seksielämä kun on muutakin kuin miesvauvan tarpeen tydyyttämistä.

      • kaisanoasaa

        Mut kyllä pillua pitää saada.


      • meemaailmallekasvamaan
        kaisanoasaa kirjoitti:

        Mut kyllä pillua pitää saada.

        Ei vittu mikä vajakki, kun ei ymmärrä puhetta eikä osaa kuin samaa levyä jurnuttaa. Äiti-naisen pitää kaikki ratkaista. Tässä ratkaisu: Osta fleshlight.


      • kaikysyäsaa
        meemaailmallekasvamaan kirjoitti:

        Ei vittu mikä vajakki, kun ei ymmärrä puhetta eikä osaa kuin samaa levyä jurnuttaa. Äiti-naisen pitää kaikki ratkaista. Tässä ratkaisu: Osta fleshlight.

        Mikä se on?


      • 114
        kaikysyäsaa kirjoitti:

        Mikä se on?

        googlaa


      • kihihihihih
        kaikysyäsaa kirjoitti:

        Mikä se on?

        Kysy isältäsi. Voi antaa omansa kiertoon.


    • Perkeless

      Tottahan sitä on annettava kun noin kauniisti pyytää!!

    • Äädämi11111

      Kiltti ja kunnollinen mies ansaitsee saada (neitseellistä teini)pillua. Se on oikeus ja kohtuus.

      • mikäihmeen

        Mikä tekee miehestä kiltin ja kunnollisen? Ettei tee rikoksia? Useimmat miehet eivät tee niitä. Ja miksi joku "ansaitsee" seksiä? Ihan kuin se olisi palkinto.


      • Äädämi11111
        mikäihmeen kirjoitti:

        Mikä tekee miehestä kiltin ja kunnollisen? Ettei tee rikoksia? Useimmat miehet eivät tee niitä. Ja miksi joku "ansaitsee" seksiä? Ihan kuin se olisi palkinto.

        Palkinto se onkin. Mies tekee erilaisia sirkustemppuja ja suorituksia, ja nainen palkitsee pillua antamalla. Nykytilanteessa palkintojen jakoperusteet ovat pahasti vääristyneet ja pillupalkinnot satelevat koko yhteiskunnan kannalta tuhoisasti käyttäytyville miehille, tyhjänpäiväisille länkyttäville panopelleille, rikollisille, mamuille, ym., sen sijaan että pillulla palkittaisiin rakentavaa toimintaa, kunnollisuutta ja tunnollisuutta.


    • tämmöistä

      Pari vinkkiä.

      1) Lopeta palstailu. Reaktiot ja suuttumiset mitä näihin avauksiin saat on aivan merkityksettömiä sinun oman elämäsi hallinan suhteen.

      2) tee jotain kehittävää ja kivaa. Joka tekee sinut onnelliseksi. Onnellista ihmistä on helppo lähestyä.

      Tsemppiä matkaan.

      • Tyttövaaa

        Hyviä vinkkejä, tällaset turhat alotukset ei ainakaan auta yhtään mitään tohon tilanteeseen.

        Ja tosiaan kun aattelee noin itsekkäästi, et naisen pitäis vaan antaa eikä ite oo valmis tekemään mitään toisen hyväks, niin tuskimpa kukaan sellasen kaa haluaakaan.


    • Kiltti-ja-Kunnollinen

      Jollain on sama nimimerkki kun minulla. Itse en ole ujo enkä hiljainen, olen monesti pyytänyt naista treffeille ja pilluakin olen suoraan vonkannut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe