ketä palstalaisista saa sinut näkemään punaista

ketä.inhoat

niin ketä suututtaa sinua ja saa päiväsi piloille ja miksi

47

183

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rouskut

      Kuinkahan moni näkee punaista jo ketä sanan väärinkäytöstä?

      • ihmisten.kieltä

        no kyllä ketä sana on suomalainen sana eli esim ketä tuolla menee tai ketä sieltä tuli kylään niin ihan normi sana


      • rouskut
        ihmisten.kieltä kirjoitti:

        no kyllä ketä sana on suomalainen sana eli esim ketä tuolla menee tai ketä sieltä tuli kylään niin ihan normi sana

        Oletko kuullut sanasta kuka tai jos kysytään monikossa niin ketkä?


      • eino.leino
        rouskut kirjoitti:

        Oletko kuullut sanasta kuka tai jos kysytään monikossa niin ketkä?

        ketä tai kuka on sama asia ja monikossa ketkä ja ketä eli ketä tuolla menee vastaus minttu tai ketä tuolla menee minttu ja ville niin minttu ja ville menee pussaus koppiin


      • rouskut
        eino.leino kirjoitti:

        ketä tai kuka on sama asia ja monikossa ketkä ja ketä eli ketä tuolla menee vastaus minttu tai ketä tuolla menee minttu ja ville niin minttu ja ville menee pussaus koppiin

        Ketä on partitiivimuoto eli ei todellakaan ole sama asia.


      • htjetj
        eino.leino kirjoitti:

        ketä tai kuka on sama asia ja monikossa ketkä ja ketä eli ketä tuolla menee vastaus minttu tai ketä tuolla menee minttu ja ville niin minttu ja ville menee pussaus koppiin

        Saat anteeksi, jos et ole suomenkielinen.


      • eino.leino
        rouskut kirjoitti:

        Ketä on partitiivimuoto eli ei todellakaan ole sama asia.

        runo ketä tuol menee menis mist tulikin


      • rouskut
        eino.leino kirjoitti:

        runo ketä tuol menee menis mist tulikin

        Aloituksessa ei käytetty murretta.


      • puhe.kieli
        rouskut kirjoitti:

        Aloituksessa ei käytetty murretta.

        no vaihdetaan puheen aihetta oletko saanut suukkoa tänään


      • rouskut
        puhe.kieli kirjoitti:

        no vaihdetaan puheen aihetta oletko saanut suukkoa tänään

        Kiitos kysymästä olen saanut.


      • nyt.kivempaa.juttua
        rouskut kirjoitti:

        Kiitos kysymästä olen saanut.

        hieno ja hyvä juttu teittekö mitään muuta


    • Puuviivoitin

      Aloittaja. Opettele kirjoittamaan.

    • Espanjanharka

      Reps

    • Sanon suoraan että en inhoa ketään, mutta en pidäkään hirveän monesta kirjoittelijasta.

      Tulipahan tuokin sanottua ..

      • kerro.rohkeasti.helpotta

        nyt saa sanoa ketä inhoaa ja joista ei pidä ja kerro mikä sinua painaa


    • Puuviivoitin

      Nyt aloittajan kielivammainen aloitus loistaa ja paistaa silmään ekalla sivulla tietysti koko illan. Käy jo tuplahermoille. Mene ja yhdy itseesi, ole hyvä.

      • kerro.lisää

        nyt saa sanoa sydämmensä kyllyydestä mikä sydäntä painaa kerro ystäväin se helpottaa


    • jghjhgjghjghj

      Jannäjenna ja tatuoitu paska

    • Ikis..M

      Minusta tällaiset kenestä kirjoittajasta pidät/et pidä on vähän huono juttu kun jonkun kirjoituksista saattaa pitää jonain päivänä ja jonain toisena taas toisen niin näihin vastaukset ei ole mikään absoluuttinen totuus. Itse enimmäkseen pidän kirjoittajista jotka keskustelee ja saa kesksutelua aikaiseksi vaikka olisivat eri mieltäkin. Sellaisista en juurikaan välitä jotka yrittäää jollain häpäisytaktiikalla heittää pelkästään perustelemattomia oletuksia toisesta ilman että oikeasti "keskustelevat", en heistäkään silti mitään punaista näe kun ei näistä kirjoituksista kannata pulttia ottaa. Se sitten taas jos itse vahingossa jonkun selvästi olen suututtanut harmittaa kun ei semmoista tarkoitusta ole kuitenkaan ikinä mulla.

      • "Minusta tällaiset kenestä kirjoittajasta pidät/et pidä on vähän huono juttu kun jonkun kirjoituksista saattaa pitää jonain päivänä ja jonain toisena taas toisen niin näihin vastaukset ei ole mikään absoluuttinen totuus."

        Tämä on ihan totta.. Monesti "pitää" itsensä kaltaisesta yksilöstä ihan automaattisesti, mutta myös erillaisista yksilöistä voi ihan hyvin pitää, jos/kun heidän käytös on sen kaltaista, etteivät ainakaan jatkuvasti pyri hyökkäämään, häpäisemään jne. heistä poikkeavia yksilöitä.. ;P

        Toki puolin ja toisin joistakin asioista tulee enemmän kinaa ja väittelyitä, mutta se on ihan ymmärrettävää, kun erillaiset yksilöt ja mielipiteet toisensa kohtaavat ja käsittelevät tiettyjä asioita.. ;P


      • Ikis..M
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "Minusta tällaiset kenestä kirjoittajasta pidät/et pidä on vähän huono juttu kun jonkun kirjoituksista saattaa pitää jonain päivänä ja jonain toisena taas toisen niin näihin vastaukset ei ole mikään absoluuttinen totuus."

        Tämä on ihan totta.. Monesti "pitää" itsensä kaltaisesta yksilöstä ihan automaattisesti, mutta myös erillaisista yksilöistä voi ihan hyvin pitää, jos/kun heidän käytös on sen kaltaista, etteivät ainakaan jatkuvasti pyri hyökkäämään, häpäisemään jne. heistä poikkeavia yksilöitä.. ;P

        Toki puolin ja toisin joistakin asioista tulee enemmän kinaa ja väittelyitä, mutta se on ihan ymmärrettävää, kun erillaiset yksilöt ja mielipiteet toisensa kohtaavat ja käsittelevät tiettyjä asioita.. ;P

        Joo ja siis tosiaan tietenkin mielellään pitää semmoisista joiden kanssa on usein pääpiirteissään samaa mieltä, niin kuin nyt sinun vaikka ja tuohon tekstitystyyliinkin alkaa kai jo tottumaan :D, mutta sitten taas joku aikalailla erilainenkin voi olla viihdyttävä, esim. pertti-sedän merkityksistä en heti alussa pitänyt mutta kun on osoittautunut tuotteliaaksi ja aika hyväksikin keskustelijaksi niin tykkään että on hyvä lisä palstalle vaikkei käsitykset aina kohtaakaan. Naiskirjoittajissakin parhaiten yleensä jää mielen ne jotka tuottaa eniten tekstiä ja vaikka olisi jyrkästikin eri käsitykset niin silti saatan salaa arvostaa vaikka käsiteltävässä asiassa hyvinkin poikittaiset näkemykset olisi.


    • Kaikki täällä ärsyttää. :-) Haluaisin tämän palstan vain itselleni jossa voin puhua vain itseni kanssa. ;-}

    • dfbdfx

      Aloittaja ärsyttää koska korvaa sanan kuka ketällä. Puhut varmaan säästäkin kelinä ja pidät normaalia normina. Ja tietenki laitat jenkkihenkisesti toteamuslauseiden perään kysymysmerkin, ihan ku ne sillaan muuttuis kysymyksiksi.

    • aivotpoksahti

      Aloittajan kirjoitustyyli ärsyttää ihan sikana!

    • darkbold

      Vihaan sitä darkfearia ja sen sasi-kaljua.

      • DarkFucker

        Kuin myös !

        En edes tiedä kumpi vituttaa enemmän, se DarkFear :maisuus vai sitten se Sasi-kalju. Todennäköisesti sekä että kuin myös se pikku-tyttöjen jahtaaminen ja sen väittäminen kiihkeäksi seksisuhteeksi naisen kanssa.

        Ihan vitun ärsyttävä dille koko jamppa . . . .


      • DarkFucker kirjoitti:

        Kuin myös !

        En edes tiedä kumpi vituttaa enemmän, se DarkFear :maisuus vai sitten se Sasi-kalju. Todennäköisesti sekä että kuin myös se pikku-tyttöjen jahtaaminen ja sen väittäminen kiihkeäksi seksisuhteeksi naisen kanssa.

        Ihan vitun ärsyttävä dille koko jamppa . . . .

        Onko sulla VITUN LANTAPERSEAIVOLLA ITSELLÄSI JOKU VITUN SAATANAN RUMA SASI-KALJU VAI!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin Andrea Pirlon näköinen YTM-mies ja SUVAITSEVAINEN EUROOPPALAINEN MIES!!!!!!!!!!

        Mutta sä sen sijaan oletkin itse joku vitun kaljuuntunut talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen persujuntti saatana!!!!!!!!!!!!!!

        Eipä tollainen sun kaltainen VITUN HINTTARI JA ÄTMILUUSERI ole varmasti koskaan edes ketään naistakaan nussinut saatana!!!!!!!!!!!!!


    • ketämissäkiky

      Ketä täällä ei olis ketä ei näkis värejäkin ja ketä sitten kiinnostaa ketä näkee punaista tai ketä näkee sinistä en mie vaan tiedä.

      • kymysus

        No ketä ketä. Sitä tässä just kysyttiin. Ketä missä ja miksi???


    • Ei oo ketään semmosta, joka menis niin ihonalle. Nekin jotka koittaa ärsyttää, osaan päässäni vääntää huumoriksi. Pikemminkin mua huolestuttaa, kun olen alkanut tykkäämään ihmisistä, just siks kun ne on niin ihmisiä. Inhimillisiä kaikenlaisine ajatuksineen ja kotkotuksineen...

      Voin olla eri mieltä, rajustikin mutta jotenkin sitä vaan sietää kaikki omanlaisinaan jankuttajinakin. Ei kalva, ei vaivaa mitenkään erimielisyys. Mutta joo fucking happy sunshine luonteeni sen sijaan joskus meinaa vetää voiton ärsyttävyydellään...olis tavallaan kiva ärsyyntyäkin joskus, jonkun mielipiteistä. En vaan osaa ottaa silleen, kun mun ei ole pakko olla aina oikeassa, eikä sanoa viimeistä sanaa, olla samaa mieltä jne.. xD


      Eli vastaan minä itte.

      • Tekniikkasukeltaja

        Mä olen kohta kuin Mikki Hiiri, sillä se aloittaa yleensä lauseensa toteamalla, että hän tiesi jo alunperin, kuinka tulisi käymään.

        Ärsyttävää.

        (Naurua)


      • Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

        Mä olen kohta kuin Mikki Hiiri, sillä se aloittaa yleensä lauseensa toteamalla, että hän tiesi jo alunperin, kuinka tulisi käymään.

        Ärsyttävää.

        (Naurua)

        Se se onkin ärsyttävää, tietää kuinka tulee käymään.

        (hiukan narisevaa naurahtelua)


      • Meikä taitaa olla jankuttaja. :D


      • Tekniikkasukeltaja
        zönggö kirjoitti:

        Se se onkin ärsyttävää, tietää kuinka tulee käymään.

        (hiukan narisevaa naurahtelua)

        Mjoo

        Siis mikään ei voi ihmiselämässä olla tylsempää kuin nähdä erilaisten prosessien kokonaistodellisuus. Siinä mielessä Mikki Mouse on aika urpo, että hän vielä elvistelee sillä kuin ei näkisi sitä.

        Aika urpoa.

        Itse ostin tänään (äsken) infrapunasaunan.

        Juu juu

        Lähden huomenaamuna dyykille, ja mulla on uudet hi-tec rintsikat. Oletko itse koskaan ladannut rintaliivejä pistorasian kautta?

        (Hihitystä)

        https://varuste.net/Ursuit FIR65° Lämpöliivi ilman


      • Tekniikkasukeltaja
        Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

        Mjoo

        Siis mikään ei voi ihmiselämässä olla tylsempää kuin nähdä erilaisten prosessien kokonaistodellisuus. Siinä mielessä Mikki Mouse on aika urpo, että hän vielä elvistelee sillä kuin ei näkisi sitä.

        Aika urpoa.

        Itse ostin tänään (äsken) infrapunasaunan.

        Juu juu

        Lähden huomenaamuna dyykille, ja mulla on uudet hi-tec rintsikat. Oletko itse koskaan ladannut rintaliivejä pistorasian kautta?

        (Hihitystä)

        https://varuste.net/Ursuit FIR65° Lämpöliivi ilman

        Aika käppänen linkki. Ei kande innostua liikaa. Mitään ohjeita ei tämän härpäkkeen käyttöön (tai lataamiseen) tullut.

        (Reps)


      • Tekniikkasukeltaja

    • Ei kukaan, joskus ehkä jotkut yksittäiset eri henkilöiden kirjoittamat kommentit. Vain kerran olen ärsyyntynyt niin, että ihan syke kiihtyi :)

      • Se taisi olla se RivoSuinen Jantteri?.. ;P

        Noh, aina aluksi menee hetki ennen kuin HiekkaLaatikon Kurat tulevat tutuiksi.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Se taisi olla se RivoSuinen Jantteri?.. ;P

        Noh, aina aluksi menee hetki ennen kuin HiekkaLaatikon Kurat tulevat tutuiksi.. ;P

        Joo sehän se :)


    • Kiduttaja-Kille

      Se nalle minua niin ärsyttää, kun se ei halua oikein kiduttamalla kiduttaa huoria ja lutkia, vaan päästää ne turhan helpolla pelkällä pinnallisella kevytkidutuksella.

    • atm65

      Kaikki palstan naiset ärsyttää koska eivät anna pillua meille kilteille ja kunnollisille miehille.

    • super-atm

      Mikä vitun ketä ?

      • Eläköön monikulttuurisuus! Mina osata puhua suomi.

        p.s. komenttisi poistetaan koska kirjoitit sanan n..keri


    • khjuy

      Tuohan oli kuin pikkulapsen aloitus, kiusaamaan houkuttelua. pah

      • Sitä on palstalla liikkeellä.. Joillakin on Jahti käynnissä.. ;D


    • Pokponpkb

      Ekana tulee Amalia mieleen, joka on häiriköinyt aikoinaan IL palstoja ja nyt näitä sivuja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe