Asiaa homeopatiasta

Kkristalli

29

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ivalliset

      Liisa Sulkakoski on paras homeopatian mannekiini. KATSOKAA MITEN MENI!!! Sen sijaan MARKKU MYLLYKOSKI ON VASTUSTANUT HOMEOPATIAA JA KATSOKAA, MITEN MENI. Mies on lujasti elossa ja näillä palstoilla vastustaa nimimerkkillä uskomushoitoja. Sulkakoski kuoli hoitoihinsa ja hörhöyteensä!!!

      • kainuun65pelATUSarmja

        Minä en ole Markku Myllykoski enkä ole Kouvolasta.


      • KainuunSkepo
        kainuun65pelATUSarmja kirjoitti:

        Minä en ole Markku Myllykoski enkä ole Kouvolasta.

        Vaan olen Kainuun idioottiskeposia, jotka ovst syntyneet sisiitoista.


    • JätetäänHöpinät

      Länsimaissa ihmiset tapetaan lääkkeillä. Vanhusten hoitolaitoksissa meilläkin tiedetään varmuudella, kellekään ei ole jäänyt epäselväksi. Ns arviointihoitolaitosyksiköissä jo viikon hoitojakson jälkeen monen vanhuksen puheen mongerruksesta tuskin saa selvää ja liikuntakyky katoaa samaa vauhtia. Länsimaisen lääketieteen koko taso paljastuu kerralla, kun tällaisiin laitoksiin perehtyy. Räikkälän olisi hyvä tutustua, kuinka meillä Suomessa lääketiedettä sovelletaan. Höpöttelyt jäisivät. Hoidon taso ei alemmaksi enää voi mennä. Ihmiset lääkitään hengiltä ja pelko on todellinen.

      Lääketiede ei ansaitse sanaa uskomustiede. Tappotiedettä siitä on tullut.

      • Paperarkkipiispa

        Se on totta ja minä joudun hautaamaan nämä lääkkeillä tapetut vanhukset.
        Heidän kasvoistaan huomaa selvästi, että nämä vanhukset on tapettu väärillä ylilääkityksillä.


      • eettinenvalinta
        Paperarkkipiispa kirjoitti:

        Se on totta ja minä joudun hautaamaan nämä lääkkeillä tapetut vanhukset.
        Heidän kasvoistaan huomaa selvästi, että nämä vanhukset on tapettu väärillä ylilääkityksillä.

        Eipä tainnut mennä jakeluun. Ei vanhuksille mitään vääriä lääkkeitä syötellä. Oikeuteenhan sellaisesta joutuisi. Ihan oikeita, tieteellisen varmasti tutkittuja ovat olleet ja päihdyttävät paremmin kuin katukaupan huumejengin tuotteet. Elämä on kovaa, joten eettinen valinta tohtorilta.


      • VanhustenSairaanhoitaja
        eettinenvalinta kirjoitti:

        Eipä tainnut mennä jakeluun. Ei vanhuksille mitään vääriä lääkkeitä syötellä. Oikeuteenhan sellaisesta joutuisi. Ihan oikeita, tieteellisen varmasti tutkittuja ovat olleet ja päihdyttävät paremmin kuin katukaupan huumejengin tuotteet. Elämä on kovaa, joten eettinen valinta tohtorilta.

        Kyllä menee jakeluun vanhuksille vääriä lääkkeitä ja lisäksi aivan liikaa.
        Tieteellisesti tutkittu juttu.


      • eettinenvalinta
        VanhustenSairaanhoitaja kirjoitti:

        Kyllä menee jakeluun vanhuksille vääriä lääkkeitä ja lisäksi aivan liikaa.
        Tieteellisesti tutkittu juttu.

        Kemiallinen sidonta hoitolaitoksissamme on täysin hyväksyttyä lääkintää. Asukkaan liikunnallinen ja ilmaisullinen kyky romahtaa jo lyhyen hoitojakson jälkeen, viikon tai parin. Näin tapahtuu lukemattomissa hoitoyksiköissä maassamme. Terveydenhoidossamme tätä ei koeta vääräksi, vaan aivan oikeaksi. Jos lääkärit määräisivät vääriä lääkkeitä, niistä joutuisi tietenkin oikeudessa vastaamaan, Valvirakin kiinnostuisi. Mutta näinhän ei ole, syyllisiä ei ole eikä keitään syytetä.

        No, onko mennyt jakeluun? Nähtävästi ei.

        Entäs tiede? Tieteen lääkäri on saanut määritellä ja tulkita sopivaksi, hänelle sopivaksi. Potilas taas on keino harjoittaa lääkärin ammattia ja menestyä siinä. Miten potilaan käy on eri asia. Jos kättä väännetään, kumman luulisit voittavan. Humaltuneen lääkityn vaiko pitkään koulutetun ja yhteiskunnallisesti arvostetun ammatinharjoittajan. Sitähän minäkin. Tosin ajat voivat muuttua ja jopa päälaelleen kääntyä. Silloin on tietenkin toisin.

        Oikeamielisyydestä yleensä seuraa jotain, vastarintaa, vähättelyä, potkut jne. Mehiläisessä Aku Kopakkalalle kävi noin. Vanhusten hoidossa vastaavaa en ole havainnut. Päinvastoin kaikki on pyörinyt kuten ennenkin, vanhukset tosin enemmän pökertyneenä niistä lukemattomista oikeista lääkityksistä.


      • laitospotilaan_arki

        Tämän vuoden lopulla on havahduttu huomaamaan, että vanhukset piristyvät kun lääkäri vähentää radikaalisti lääkemäärää..
        Onhan se jos mikä laillista vanhuksen tuhoamista kun heissä ei ole enää vastaan panijaa. Ei kai ne lääkkeetkään ilmaisia ole.


      • ammatinvalinta
        laitospotilaan_arki kirjoitti:

        Tämän vuoden lopulla on havahduttu huomaamaan, että vanhukset piristyvät kun lääkäri vähentää radikaalisti lääkemäärää..
        Onhan se jos mikä laillista vanhuksen tuhoamista kun heissä ei ole enää vastaan panijaa. Ei kai ne lääkkeetkään ilmaisia ole.

        Jos poliisi tekisi noin, tuhoaisi ihmisen terveyden ja tekisi hänet toimintakyvyttömäksi, vieläköhän saisi jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunut. Poliisimiesten toimiahan on usein puitu pitkällisissä oikeusprosesseissa ja he ovat joutuneet tarkan silmälläpidon alaisiksi selvissä hätävarjelutilanteissakin.


      • Miasmat.hahhah

        Homeopatia on huijausta.


      • onmennytjakeluun
        eettinenvalinta kirjoitti:

        Kemiallinen sidonta hoitolaitoksissamme on täysin hyväksyttyä lääkintää. Asukkaan liikunnallinen ja ilmaisullinen kyky romahtaa jo lyhyen hoitojakson jälkeen, viikon tai parin. Näin tapahtuu lukemattomissa hoitoyksiköissä maassamme. Terveydenhoidossamme tätä ei koeta vääräksi, vaan aivan oikeaksi. Jos lääkärit määräisivät vääriä lääkkeitä, niistä joutuisi tietenkin oikeudessa vastaamaan, Valvirakin kiinnostuisi. Mutta näinhän ei ole, syyllisiä ei ole eikä keitään syytetä.

        No, onko mennyt jakeluun? Nähtävästi ei.

        Entäs tiede? Tieteen lääkäri on saanut määritellä ja tulkita sopivaksi, hänelle sopivaksi. Potilas taas on keino harjoittaa lääkärin ammattia ja menestyä siinä. Miten potilaan käy on eri asia. Jos kättä väännetään, kumman luulisit voittavan. Humaltuneen lääkityn vaiko pitkään koulutetun ja yhteiskunnallisesti arvostetun ammatinharjoittajan. Sitähän minäkin. Tosin ajat voivat muuttua ja jopa päälaelleen kääntyä. Silloin on tietenkin toisin.

        Oikeamielisyydestä yleensä seuraa jotain, vastarintaa, vähättelyä, potkut jne. Mehiläisessä Aku Kopakkalalle kävi noin. Vanhusten hoidossa vastaavaa en ole havainnut. Päinvastoin kaikki on pyörinyt kuten ennenkin, vanhukset tosin enemmän pökertyneenä niistä lukemattomista oikeista lääkityksistä.

        Lääketehtaiden pillerit on menny vanhuksille jakeluun ja
        KAIKKI VOITOT PILLEREISTÄ ON MENNYT JAKELUUN LÄÄKETEHTAIDEN OSAKKAILLE JA OMISTAJILLE.


      • voitätäsotkua
        laitospotilaan_arki kirjoitti:

        Tämän vuoden lopulla on havahduttu huomaamaan, että vanhukset piristyvät kun lääkäri vähentää radikaalisti lääkemäärää..
        Onhan se jos mikä laillista vanhuksen tuhoamista kun heissä ei ole enää vastaan panijaa. Ei kai ne lääkkeetkään ilmaisia ole.

        Tehtyäni havaintoja vanhuksista, joita lääkitään erityisesti epilepsialääkkeillä näiden kuitenkaan sairastamatta epilepsiaa, muuttuvat tosi agressiivisiksi. Niin hoitajat kuin omaisetkin saavat vakavaa opetusta lääkeaineista oikein käytännön tasolla. Agressiivisuutta ei kuitenkaan mielletä lääkkeen aiheuttamaksi, kuten terveydenhoidossamme ei yleensäkään lääkkeiden haittoja osata yhdistää juuri mihinkään jo tapahtuneeseen. Seurauksena on siten yhä järeämpi lääkitys (psykoosi, bentsot ym), jolloin vanhuksen tila lopullisesti romahtaa, niin fyysinen kuin psyykkinen.


        Jos tätä vyyhtiä lähtee purkamaan, tilanne on karmea. Vieroitusoireita ei terveydenhoidossamme kyetä ymmärtämään tehtiinpä tuo hitaasti tai nopeasti. Mikäli kaikki se lääkesotku potilaasta, jonka aineenvaihdunta moninaisilla kemikaaleilla on saatettu surkeaksi ja joka iäkkäänä muutoinkin on heikko, halutaan purkaa, tarvitaan vähintäänkin ihme. Aineista vieroittamiseen kuluu aikaa, runsaasti, paljon enemmän kuin huumevieroitukseen. Jotkut vaihtoehtoisen puolen hoitajat hallitsevat tällaisia, perinteisessä virallishoidossa en ole tavannut ainuttakaan kunnon lääkkeistä vieroittajaa. Mutta eihän siellä koskaan ole ollut tarvettakaan, joten mistä se oppi olisi voinut tulla.


      • KD-parantaa-vai-loitsu
        Paperarkkipiispa kirjoitti:

        Se on totta ja minä joudun hautaamaan nämä lääkkeillä tapetut vanhukset.
        Heidän kasvoistaan huomaa selvästi, että nämä vanhukset on tapettu väärillä ylilääkityksillä.

        Kirjoittaja ei ole oikea paperiarkkipiispa joka on rekisteröitynyt toisin kuin kumpikaan Inkeroisten riitapukareista.


      • rekattuPaperiarkkipiispa

        "Kyltyyri! Kyltyyri! Kyltyyri!"
        Tuo huuto on Suomessa syyri,
        Mut mikä se on se kyltyyri?
        Kas, siinäpä pulma on jyyri.

        Se on yhdelle ooppera-kyyri,
        taas toiselle Tukholma-tyyri,
        Duncan, Forssellin figyyri
        tai Parisin polityyri.

        Tuhatkarvainen on kyltyyri -
        se on Kiinassa Kiinaan myyri -
        mut Suomessa Suomen kyltyyri
        tuon kaiken on karrikatyyri.

        http://kaino.kotus.fi/korpus/klassikot/teksti/leino/leino_1912_tahtitarha.xml


    • Ykin_saarnat

      Uskotko Ykiin? Jos, niin mikä saa sinut uskomaan?

      Miellyttää Yki ei halua ja on ylpeästi sellainen, nöyryyttä kunnioittamaton. Pälven tavoin rokotteet eivät häntä myöskään kiinnosta. Mikä häntä sitten motivoi? Homeopatia? Vyöhyketerapia? Luontaishoidot? Hörhöterapiat? Hyväuskoisten höynäyttäminen? Rahastaminen? Eli sama kuin Pälveäkin.

      Molemmat herrat tuntuvat olevan kauhuissaan siitä, että lääketieteen ulkopuoliset hoidot muka liitettäisiin tieteeseen. Miksi? Luulevatko he tosissaan, että jo ryvettyneeseen liittymällä maine kohentuisi. Eivätkö he osaa lukea, että kysymys on nimenomaan lääketieteeseen kuulumattomista hoidoista ja että kuulumattomuus halutaan korostetusti tuoda esiin.

      Mitä yksinäiselle tapahtuu, kun se jää totaalisen yksin. Ketkä niitä tieteen vaurioittamia silloin hoitavat. Tätä Yki ei ole ehtinyt miettiä, kun on ollut niin kiire lähteä soitellen sotaan.

    • yliviueska8nJOTHOryhm

      > Eivätkö he osaa lukea, että kysymys on nimenomaan lääketieteeseen kuulumattomista hoidoista
      Mistä sitten tiedetään, että sellaiset hoidot voisivat toimia? Jos ei ole tutkimuksella todettu toimiviksi?

      • eiseuraustailmansyytä

        Eihän lääketieteen ulkopuolisia hoitoja olisi olemassakaan, jos ne sisäpuoliset olisivat toimineet.


      • Amman.peräliekki

        Hörhöjen lahkoja on aina ollut olemassa, siihen ei vaikuta minkään hoidon toimivuus.


      • GeneettinenVika
        Amman.peräliekki kirjoitti:

        Hörhöjen lahkoja on aina ollut olemassa, siihen ei vaikuta minkään hoidon toimivuus.

        Skepojen pseudotieteellisiä uskomuslahkoja on ollut kautta aikojen ja merkittävää on ettei näitä pseudoskepoja voidaan mitenkään lääkitä.
        Nämä pseudoskepot ovat syntymästään saakka idiootteja.


      • TarkkailijaTero
        Amman.peräliekki kirjoitti:

        Hörhöjen lahkoja on aina ollut olemassa, siihen ei vaikuta minkään hoidon toimivuus.

        Jo nimerkkisi paljastaa sinut IDIOOTTISKEPOSEKSI.


      • Amman.peräliekki
        Amman.peräliekki kirjoitti:

        Hörhöjen lahkoja on aina ollut olemassa, siihen ei vaikuta minkään hoidon toimivuus.

        Unohdin sanoa, että annan VOODOOCAMINSESTI hoitoja, jotka parantavat kaikki taudit.


    • mietityttäää

      Blogisti kirjoitti: "Täytyy sanoa, että tuntuu varsin kummalta, että Sulkakoski homeopatiaan syvästi perehtyneenä ei osannut itse valmistaa homeopaattista lääkettä sairauteensa, vaan hän joutui turvautumaan omaan yhteisöönsä maksaakseen kalliit sveitsiläiset hoidot. "

      Miksi blogisti ei ymmärrä edes sitä, että ei Sulkakoski itse tehnyt lääkkeitä? Tekeekö lääkäri yleensä itse lääkkeet, joita määrää?

      Kun puhutaan tällä tasolla, niin ei ihme, että ei ymmärrä paljon muutakaan.

      Miksi homeopatian pitäisi pelastaa haimasyövältä, jos siihen ei kykene lääketiedekään?

      • oppivuodet

        Homeopatia tarjoaa käsittämättömiä mahdollisuuksia hoitaa myös vaikeita sairauksia. Siinä on kuitenkin riskinsä, eivätkä nuo ole aivan pienet. Monet homeopatiasta innostuneet ovat saaneet nähdä ja kokea vaikka mitä ja sen jälkeen olleet aivan hiljaa. Niinpä viisainta lienee sanoa, että tämän opin avulla mahdotonkin voi käydä mahdolliseksi, jos Jumala niin suo. Tuo tarkoittaa ymmärrystä, kuinka paljon ja kenelle sitä annetaan.

        Itse uskon nähneeni ja kokeneeni homeopatiasta sen verran kuin minulle on suotu, ja se on ollut paljon, jopa sietokyvyn rajat ylittävää. Päinvastoin kuin ko blogistille on käynyt, minusta on tullut nöyrä ja jos joskus tuntuu siltä, ettei tarvitsisikaan olla, palaan vain homeopatian pariin, ja totuus valkenee.


      • Ja.minä.uskon

        Muista olla vahva uskossasi.


      • Ja.minä.utelen
        Ja.minä.uskon kirjoitti:

        Muista olla vahva uskossasi.

        THL:ssa usko pelkoon ja rokotteisiin on vahva, eritoten tuossa nimenomaisessa järjestyksessä. Mihin sinä uskot? Minkä suhteen koet olevasi voimissasi?


      • SkepsistiSkeptikko
        Ja.minä.utelen kirjoitti:

        THL:ssa usko pelkoon ja rokotteisiin on vahva, eritoten tuossa nimenomaisessa järjestyksessä. Mihin sinä uskot? Minkä suhteen koet olevasi voimissasi?

        Olen skeptikko ja uskon skeptikkojen omaan uskontoon SKEPSISMIIN,
        Olen siis kunnon SKEPSISTI ja uskon omaan uskontoomme SKEPSISMIIN.


    • Markku-M

      Homeopatia auttaa kaikkiin sairauksiin, myös sellaisiin, joita ei vielä tunneta.

    • oho.opetin.vahingos5a

      Homeopatia parantaa tosi hyvin kaikki sairaudet!
      Kannattaa ehdottomasti varata aika aina homeopaatillel
      EI KOSKAAN ARVAUSKESKUKSEEN!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3421
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      176
      1468
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1228
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1122
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      805
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      782
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      769
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      42
      750
    Aihe