Hyvää itsenäisyyspäivää - demareista huolimatta

Intti_Ranne_10010

On ironista, että demarit ja muut maanpetturit pyrkivät mustamaalaamaan kansallismielisiä ihmisiä Venäjän ja Putinin kätyreiksi. Kun Suomi itsenäistyi, roskaväki demarit pyrkivät syöksemään sen kaaokseen ja onnistuikin Suomen sisällissodan muodossa.

Mitä tulee itsenäisyyspäivään ja itsenäisyyteen, niin professori Matti Virenin taannoinen blogikirjoitus on tässä mielessä mielenkiintoinen:

http://meeviren.puheenvuoro.uusisuomi.fi/222746-1791809

Suomen itsenäisyyspäivän valinta olisi voinut mennä myös toisin. Esimerkiksi Haminan rauha 1809 päätti Suomen pitkään jatkuneen orjuutuksen Ruotsin siirtomaana (käytännössä). Siinä kun historian tunneilla koulussa puhutaan Ruotsi-Suomesta, niin todellisuudessa oli vain Ruotsin kuningaskunta.

Ruotsin vallan jälkeen Venäjän tsaarin, Aleksanteri I:n antama autonomia oli huomattavaa edistystä mitä tulee kansan vapauteen. Ruotsi vei Suomesta enemmän varoja veroina kuin mitä Suomi sai takaisin ja monopolisoi itselleen kaiken oikeuden ulkomaankauppaan. Veroista Ruotsiin päätyi Virenin arvion mukaan jopa kolmannes.

Ruotsi myös otti häikäilemättä suomalaisia miehiä armeijoihinsa ja pelkästään 30-vuotisessa sodassa ja Suuressa Pohjan sodassa kaatui noin 100 000 suomalaista. Viren jättää mainitsematta Talvisodan (1939-1940), jossa demareiden "suomalaisten ystäväksi" kuvailema Stalin koitti liittää Suomen kommari-imperiumiinsa. Ruotsin hallitus tuolloinkin kieltäytyi avustamasta Suomea virallisesti Neuvostoliittoa vastaan.

Sen sijaan Haminan rauha 1809 takasi Suomelle oikeudet sen omiin verotuloihin eikä suomalaisten tarvinnut enää lähettää miehiä vieraisiin sotiin.

Kannattaa huomata, että demarit kannattavat aktiivisesti ruotsin kielen pakollista opetusta kouluissa. Tämä siksi, että he mielellään haluaisivat tänne samat aivokuolleet käytännöt kuin Ruotsissa esimerkiksi feminismin ja maahanmuuton suhteen.

Demarit myös ovat olleet innoissaan ajamassa Suomea tiiviimmin osaksi EU:ta, kun mm heidän tekemänsä Suomen kansan pettäminen vei meidät tuohon Frankenstein-liittovaltioon ja sen katastrofirahaan, euroon.

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille. Tulkoon vielä nekin itsenäisyyspäivät, kun demarit ovat vain paha muisto historian lehdillä. :)

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse oon vasuri ja kannatan solidaarisuutta ja hyvää henkeä, en väkivaltaa ja äärioikeistomenoa.
      Imatran tapaus ja soldiersin jäsenen tapot ovat vasta alkua, toivottavasti ei.
      Toivon, että Suomessa ei päästetä edes valtaan persuja/natseja.
      Mun mielestä pitäs joko vangita tai karkottaa pois maasta, jos kyseisillä tyypeillä natsiajatuksia.
      Tämä ei oo väkivaltaa.
      Hulluja ei saa päästää valtaan.
      Niin se vain on.

      • Intti_Ranne_10010

        Demarihan lämpeni aiheelle... Katsotaanpa:

        "Itse oon vasuri ja kannatan solidaarisuutta ja hyvää henkeä, en väkivaltaa"

        Tarkoittaakos tämä, että demari tuomitsee sellaiset vasemmistolaiset järjestöt kuin Varisverkosto*? Varikset (nimetty tunnettujen ryöstelijälintujen mukaan) kuuluttavat omilla nettisivuillaan avoimesti väkivaltaa.

        "

        *Varisverkoston perustajiin lukeutuu mm Vasemmistoliiton nykyisen puheenjohtajan, Li Anderssonin, hyvä kamu Mikael Brunila. Li Andersson osana eduskuntavaalikampanjaansa järjesti yhteisen vaalitilaisuuden Tampereella keväällä 2015 demareiden Tampereen Tumpelon, Sanna Marinin kanssa.

        Silti en ole kuullut, että Tumpelo olisi sanoutunut irti vasemmistoväkivallasta ja Variksista.

        "äärioikeistomenoa."

        Aina löytyy se maaginen "äärioikeisto" pelastamaan demarin päivää. Hyvä ottaa esiin, kun ottaa huomioon että Suomessa Varikset, anarkomarkot ja muut vasemmiston aivokuolleet luuserit pitävät lemmikkeineen käytännössä monopolia katuväkivallassa ja mellakoinnissa.. Saas nähdä miten he "ansioituvat" tänä vuonna. Viime vuonnahan he pieksivät mm poliisihevosia eläinlääkärikäynnille.

        "Imatran tapaus ja soldiersin jäsenen tapot ovat vasta alkua, toivottavasti ei."

        Kovin on kiireinen tämä demarimme antamaan pelolleen vallan. Kuitenkin yksittäistapausten pohjalta. #rasismi #ulkoparlamentaarinen toiminta # kaikenkattava rakkaus #lassyn lassyn #jne

        "Toivon, että Suomessa ei päästetä edes valtaan persuja/natseja."

        Demareilla yms vasemmistopelleillä pitäisi siis olla ainoana oikeus siis olla suvaitsemattomia ja harjoittaa katuväkivaltaa.

        "Mun mielestä pitäs joko vangita tai karkottaa pois maasta, jos kyseisillä tyypeillä natsiajatuksia."

        Hassu juttu, kun noiden ajatusten haltijoita ei ole kovin paljon. Mutta nyt ei saa antaa pelolle valtaa... :DDD

        Tietysti jos itse antaisin pelolle vallan olisi myönnettävä, että olen ajatellut tuota sopivaksi kohtaloksi niille, joilla on vasemmistolaisia tai demariajatuksia.

        "Hulluja ei saa päästää valtaan."

        Toisin sanoen demari on siis samaa mieltä, että demareita ja muita vasemmistolaisia ei pitäisi päästää päättämään ihmisten asioista. No siitä olen toki samaa mieltä. :)


    • Intti_Ranne_10010
    • KukaNiitäRiesoikseen

      Demareista kun Suomi pääsisi. Ei bolshevikit, Lenin eikä Stalinkaan lopulta niitä rettelöiviä ja keskenäänkin tappelevia punikkikarkureita huolineet. Itänaapuri teki lopulliset ratkaisut. Tuhansia...tarkka määrä ei ole tiedossa.
      Lenin ja Stalin olivat piileskelleet Suomessa, mm. Tampereella, ja saivat esimakua juopottelevista, riehuvista ja varastelevista punikeista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe