yhtäkkinen muutos seksissä

578

Hieman tautatietoa: olen 25 vuotias nainen ja poikaystäväni on 35 vuotias. Olemme olleet ydessä 4 vuotta. Lähes koko suhteemme ajan olemme asuneet eri paikkakunnilla.
Halusimme muuttaa samalle paikkakunnalle mutta emme oikein pääse yhteisymmärrykseen mikä se olisi mutta emme halua erota. Joten tätä on vatvottu edestakaisin tässä puolisen vuotta. Joka luonnollisesti nostaa esiin kaikki mahdolliset ongelma joita on ollut ja pakottaa miettimään koko suhdetta uudelleen.

Nyt se varsinainen  ongelma. Emme ole nähneet 2kk olosuhteiden pakosta. No menin pidennetyksiviikonlopuksi miehen luokse. Pääsin psikanpäälle lauantai aamuna ja olin lähtenyt aikaisin niin rojahdin la iltana sängylle ja bukahdin heti. Sunnuntai aamuna yritin hieman herätellä miestä koskettelemalla mutta huomasin että oli väsynyt eikä fiiliksissä. Ei siinä mitään. Vietettiin mukava päivä.  Illalla mies sitten aloitti lämmittelemään mutta mulla ei ollut yhtään fiilistä. Jatkoin kuitenkin kun yleensä siinä pikkuhiljaa alkaa tekemään mieli. Noh en meinannut kostua millään. Sen verran kuitenkin että saatiin harrastettua seksiä. Maanantaina päätin että tämähän ei ole ainut kerta kun seksiäkin harrastetaan tämän reissun aikana. Iltasella aloitin taas vähän lämmittelemään. Mies käytti sormiaan ja mulla kesti paljon normaalia kauemmin ja vaikka mies ei sanonut mitään niin huomasin että oli vähän tylsistynyt kun kesti.

Jäi molempien kertojen jälkeen vähän sellainen mitä helvettiä fiilis. Mun ei ole ikinä tarvinnut psyykata itseäni seksiin. Ja aina olen kostunut ja päässyt fiilikseen vaikka ei juuri sillä sekunnilla olisi ollut valmis. Ja itse voisin hyvin sekstailla kahdesti päivässä. Ja mies yleensä haluaa tehdä kaikkensa tyydyttämiseksi kuten myös minä hänen. Mies on lopettanut suuseksin antamisen, antaa jos pyydän mutta ei selkeästi ykkösvaihtoehtona. Ja myös silloin kun seksi on ollut huonoa niin se on ollut kuitenkin keskinkertaista. Nyt voisi verrata siihen että vie random tyypin baarista kotiin kun molemmat ovat umpi kännissä ja tajuaa jo kotiovella että oli huono idea mutta tekee sen kuitenkin kun näin pitkälle mentiin. Kukaan  ei saa mitään muuta kuin darran.

No nyt en tiedä mikä tässä mättää:
- stressi epäselvästä suhteen tulevaisuudesta
- kyllästymien mieheen
- mies ei fiiliksissä nii se vaikuttaa
- mun hormoni kierukka meni vanhaksi ja otin sen pois niin hormonit epätasapainossa
- seksielämä ilman lääkkeitä loppu 25 vuotiaana
- olen alkanut käyttämään vibraattoria enemmän

Varmaan paras kokeilla jos saan itseni käyntiin ajattelemalla tai lukemalla jotain seksikästä koittaa käyttää sormia ja vibra hyllylle toistaiseksi.

14

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miiiiihejs

      Vastasit ilmeisesti itse itsellesi ja tosiaan mieskään ei vastoin lehtien otsikoita ole aina mikään varsinainen stondisautomaatti.

    • onkorakkauttatuollainen

      Rakastatteko toisianne? Seksielämänne taitaa perustua suoritukseen, rakastelusta ei vaikuta olevan kyse. Myös koko suhteenne taitaa perustua seksiin, ei rakkauteen. Elätte seksisuhteessa, ette rakkaussuhteessa.

      Täältä katsottuna näyttää siltä, että suhteenne on ohi, koska seksi ei tuo tyydytystä, eikä oikein mikään muukaan yhdessä olo. Onnettomassa suhteessa ei kannata olla, ja kahden kuukauden näkemättömyys ei ole terveellistä suhteelle. Jokainen tarvitsee fyysistä läheisyyttä enemmän, ja kun näette noin harvoin, tulee velvollisuuden tunne, että seksiä pitää olla aina kun näette. Seksi tulee silloin velvoitteesta, ei halusta.

      Oletkos ihan varma, ettei tuolla miehellä ole paikkakunnallaan muitakin hoitoja? Tainnut tuollainen nuori tyttö vain viehättää vanhempaa miestä, ja on pitänyt sinua sopivasti etäällä vakipanona. Nyt hänellä on tukalat oltavat, kun olette puhuneet samalle paikkakunnalle muutosta. Hän kun ei voisi enää yhtä vapaasti pyöritellä muita suhteitaan.

    • 47i

      Kyllä vastasin itse itselleni. Tämä oli hyvä paikka avautua ja jakaa ajatuksia ja ehkä vertaistukea.

      Suhde on ihan rakkaussuhde. Tämä 2kk oli poikkeus kun oli pikkujouluja, harrastusta ja työmatkoja  puolin ja toisin. Ja onhan paljon ihmisiä kaukosuhteissa jossa ei nähdä kovin usein. Ei sitä ikinä voi tietää onko toisella muita mutta en usko. Hänelle ei samalle paikkakunnalle muutto ole ongelma vaan se ongelma on että ei päästä yksimielisyyteen paikkakunnasta ja aikataulusta.

      Tämän ketjun ajatus ei ollut nyt ruotia parishdetta sen enempää vaan lähinnä avautua ja tiedustella onko muilla samanlaisia kokemuksia seksissä. Laitoin vain taustatietoa jotka on tarpeellisia. Teemme paljon muutakin ja olemme paljon yhteydessä jokapäivä.

      Seksi ei ole suoritamista tai suhde perustu seksiin mutta kyllä sitä on kiva harrastaa kun nähdään. Lähinnä nyt ajatuksena oli tuoda esille tämä oma yhtäkkinen ongelma. Itsellä ei ole ollut tällaista ongelmaa niin siihen etsin ratkaisua että mitä nyt on yhtäkkiä tapahtunut? Ja miten kannattaa eteenpäin.

      Ap

      • 518

        Jatkan vielä. Tänne on niin vaikeaa kirjoittaa. Eli siis kirjoituksessa viittasin seksiin paljon sen takia kun tämä on yhtäkkinen ongelma. Se ei ole suhteemme perusta. Enkö kritisoinut mieti siksi että syyttäisin häntä. Mietin siis mitä itselle on tapahtunut tässä yhtäkkiä ja pohdin vaihtoehtoja menenkö lääkäriin vai ihan kotikonstein vai onko ohi menevää.


      • Jeeeee2772728

        Oletko seurustellut ennen pidempään? Seksielämässä voi ajoittain olla vaihteluja kuten muussakin elämässä.


    • 097

      Olen ollut aiemmin parisuhteessa joka kesti vajaa 2 vuotta. Ehkä parasta olisi antaa tämän 'yhden kerran' mennä jonkin stressin piikkiin ja jos seuraavilla kerroilla jatkuu niin sitten vasta huolestua. Miehelläkin ollut paineita työn puolesta että se varmaan selittää hieman että ei jaksa 'panostaa' täysillä tällä hetkellä.

      Seksielämä muuttuu parisuhteen edetessä ja sen on kyllä huomannut vuosien saatossa. Mutta tällaista ei ole tullut vastaan että en ole meinannut fyysisesti pystyä varsinaiseen aktiin. Mutta ehkä tämä ensishokki kun on nyt laantunut niin kyllä se tästä.

      Ap

    • elämäopettanut

      Miksi ette muuta jomman kumman paikkakunnalle, miksi molempien pitäisi muuttaa?! Puolen vuoden erimielisyys asumisjärjestelyistä syö varmasti suhdetta.

      Pitkään erillään olo (2kk) on vienyt läheisyyden tunnetta, joka näkyy seksielämässäkin läheisyyden puutteena. Kaukosuhde on harvoin mikään ihannetila, tuskin kukaan nauttii siitä, vaan mieluiten oltaisiin enemmän lähekkäin.

      Lääkkeeksi ongelmaan: enemmän läheisyyttä ja asumisjärjestelyistä pian sopuun pääsy.

      • 481

        Ei molemmat olekkaan muuttamassa ellei sellaiseen päädytä. Riittää että toinen muuttaa . Mutta kiitos kommentista. Eiköhän tämä tästä 😊

        Ap


    • lkdfjgldsfkg

      "mun hormoni kierukka meni vanhaksi ja otin sen pois niin hormonit epätasapainossa"

      Tämä siinä mättää. Voi olla myös väsymystä ja stressiä ja kenties vielä ylikorostuneita odotuksia yhtä viikonloppua kohti. Mutta hormoneita veikkaisin - niitä on kierukassa aika vähän, mutta kyllä niilläkin hetkeksi aikaa saa systeeminsä sekaisin. On kokemusta.

    • 716

      Ajattelinkin että voisi olla vaikutusta. Netti oli täynnä miten hormonit vei halit muttai kun ne lopetti niin palasi normaaliksi. Toistepäin ei oikein löytynyt asiasta tietoa. MuttA tämä lohdutti. Kiitos 😊

      Ap

    • Näilläeväillä

      Taidatte vaan kumpikin olla niin itsepäisiä, ettette saa kompromissia aikaan ja se syö voimanne ja fiiliksenne koko jutusta ja siitä seksistäkin, joka on vain pieni osa sitä elämää. Mikä siinä yhteenmuutossa on niin vaikeaa, jos kumpikin sitä haluaa vai haluaako sittenkään? Kannattaakin kysyä toinen toiseltaan, että mitä todella haluatte tulevaisuudeltanne. Millaiseksi ajattelette elämänne, onko niissä yhteistä ajatusta, kultaista keskitietä, jos ei, niin sitten pitää jatkaa eri teille.

    • samatmietteet

      Itselläni oli ihan sama juttu. Loppui kokonaan seksi sitten. Ei vaan kiinnostanut. Luulin, että mussa oli jotain vikaa. Samalla tavalla mietin kaikki vaihtoehdot, mistä olisi voinut johtua.
      Meni aikaa eteenpäin ja mietin usein menisinkö lääkärille- en ikinä mennyt. Käytin masennuslääkkeitä ja olin lukenut, että ne voivat aiheuttaa haluttomuutta, ajattelin että siitä oli nyt varmasti kyse. Sitten tapasin toisen miehen ja ihastuin, kaikki halut tulivat takaisin. Vika ei ollutkaan minussa, eikä lääkityksessä tai missään. Vika oli siinä mitä tunsin miestä kohtaan.
      Kohta, jossa puhuit kuivuudesta kolahti myös, sama oli itsellänikin, enkä käsittänyt sitä millään - kuitenkin ajattelin pitäväni miehestäni, mutta se pitäminen on jotain ihan muuta, kuin intohimo.
      Pidän myös jäätelöstä.

      • sorsapuistonhanu

        Kyllä jätskit tarjoan, tällä kertaa tötterö.


    • 583

      Kiitos vastanneille. Tuli paljon asiallisia vastauksia mitä en edes uskaltanut toivoa 😊

      Lyhyen tähtäimen suunnitelmana selain osalta katson miten hormonien laanyuminen ja usemammin näkeminen vaikuttaa ennen kuin huolestun. Tuli vaan niin yhtäkkiä että nousi hämmennys ja paniikki. Katsotaan sitten miltä tuntuu ja mitkä asiat listalta voi eliminoida.

      Ja mitä muuttamiseen tulee niin täällä on paljon asioita joita ollaan keskusteltu ja itsekseen mietitty. Kyse ei ole itsepädyydestä vain molemmat hyvin realistisina, järkevinä ja pelokkaina ihmisinä yritetään löytää meille sopiva ja järkevä ratkaisu. Meille molemmille muuttaminen on iso asia. Eikä mene ihan tuosta vaan. JA tämän maan työtilanne ja opiskelutilanne ei ainakaan aura asiaa. Jos toinen olisi tunteellinen ja spontaani niin olisi ehjä helpompaa. Eli asiaa työstetään ja koitetaan löytää sopiva ratkaisu. Tai jos ei löydetä niin sitten tehdään erilainen ratkaisu mutta siihen emme ole vielä valmiita. Pikkuhiljaa 😊

      Ap

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe