Mies suihin ottajana

Mietinvaan

Moi,

Onko kokemuksia miten mies ottaa suihin verrattuna naiseen? Yks mies haluaisi ottaa mun kalua suuhun mutta en oo vielä antanut.

297

17470

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 110-prosenttinenhetsku

      Kyllähän mies tietää parhaiten, niten kullia pitää imeä. Ja sitten in se odotus, että kohta imijän kyrvän perseeseen.

      • Anonyymi

        ja mies tietää ne herkät ka dildolla sekin onnistuuohdat itse opetellu syväkurkkuu


      • Anonyymi

        lupaatko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja mies tietää ne herkät ka dildolla sekin onnistuuohdat itse opetellu syväkurkkuu

        ja mies voi jatkaa niin kauan kun toiselta pisarakin tulee kokeiltu on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lupaatko

        tänne vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lupaatko

        tänne vaan


      • Anonyymi

        Nah, mutta pitää myös olettaa ettei kaikki miehet halua sinne, koska niitäkin on myös paljon, vaikka muuten nauttisivatkin blow- tai handjobin ottamisesta tai antamisesta niin toiset eivät missään nimessä halua, että omaa kakkostaan kenenkään jyystettäväksi tai itse panna ketään toista sinne.

        Seksissä aina pitäisi kunnioittaa sitä mihin toinen on valmis ja hyväksyä se, mutta jos olet epävarma, ettei alkaisi sitten vaatimalla vaatimaan suurinpiirtein pakolla niitä asioita mihin et itse olisi valmis tai mitä et todellakaan haluaisi, niin ehkä parempi jättää välistä.

        Ei mitään kokemusta noista miesten välisistä jutuista, joten en tiedä onko yleistä että kunnioitetaan niitä rajoja vai halutaanko välillä ehdoin tahdoin myös panna perseeseen, joten voisiko joku jolla kokemusta asiasta kertoa oma kohtauksista kokemuksista, että pakottaako toiset miehet suurinpiirtein siihen vai ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nah, mutta pitää myös olettaa ettei kaikki miehet halua sinne, koska niitäkin on myös paljon, vaikka muuten nauttisivatkin blow- tai handjobin ottamisesta tai antamisesta niin toiset eivät missään nimessä halua, että omaa kakkostaan kenenkään jyystettäväksi tai itse panna ketään toista sinne.

        Seksissä aina pitäisi kunnioittaa sitä mihin toinen on valmis ja hyväksyä se, mutta jos olet epävarma, ettei alkaisi sitten vaatimalla vaatimaan suurinpiirtein pakolla niitä asioita mihin et itse olisi valmis tai mitä et todellakaan haluaisi, niin ehkä parempi jättää välistä.

        Ei mitään kokemusta noista miesten välisistä jutuista, joten en tiedä onko yleistä että kunnioitetaan niitä rajoja vai halutaanko välillä ehdoin tahdoin myös panna perseeseen, joten voisiko joku jolla kokemusta asiasta kertoa oma kohtauksista kokemuksista, että pakottaako toiset miehet suurinpiirtein siihen vai ei?

        Kyllä sitä toista kunnioitetaan ja suhteessa rakastetaan ihan samalla tavalla kuin miehen ja naisen välisessä parisuhteessa.

        Mutta, aivan kuten noissa "normaaleissakin" parisuhteissa, kyllä homo tai bisuhteisiin niitä mätiä omenoitakin riittää ja niitä jotka eivät ymmärrä kun sanoo ei.

        Onneksi niitä mätiä omenoita on huomattavasti vähemmän kuin tervehenkisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja mies voi jatkaa niin kauan kun toiselta pisarakin tulee kokeiltu on

        kyllä ja kiitokses otat miehen kullin suuhun ja otat loppuun asti molemmat tyytyväisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nah, mutta pitää myös olettaa ettei kaikki miehet halua sinne, koska niitäkin on myös paljon, vaikka muuten nauttisivatkin blow- tai handjobin ottamisesta tai antamisesta niin toiset eivät missään nimessä halua, että omaa kakkostaan kenenkään jyystettäväksi tai itse panna ketään toista sinne.

        Seksissä aina pitäisi kunnioittaa sitä mihin toinen on valmis ja hyväksyä se, mutta jos olet epävarma, ettei alkaisi sitten vaatimalla vaatimaan suurinpiirtein pakolla niitä asioita mihin et itse olisi valmis tai mitä et todellakaan haluaisi, niin ehkä parempi jättää välistä.

        Ei mitään kokemusta noista miesten välisistä jutuista, joten en tiedä onko yleistä että kunnioitetaan niitä rajoja vai halutaanko välillä ehdoin tahdoin myös panna perseeseen, joten voisiko joku jolla kokemusta asiasta kertoa oma kohtauksista kokemuksista, että pakottaako toiset miehet suurinpiirtein siihen vai ei?

        olen niin kiimoissa suihin oton jälkeen että mielelläni annan peppua vaikka useasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja mies voi jatkaa niin kauan kun toiselta pisarakin tulee kokeiltu on

        jatkaa että kovenee uusiks sitä naiset ei tee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nah, mutta pitää myös olettaa ettei kaikki miehet halua sinne, koska niitäkin on myös paljon, vaikka muuten nauttisivatkin blow- tai handjobin ottamisesta tai antamisesta niin toiset eivät missään nimessä halua, että omaa kakkostaan kenenkään jyystettäväksi tai itse panna ketään toista sinne.

        Seksissä aina pitäisi kunnioittaa sitä mihin toinen on valmis ja hyväksyä se, mutta jos olet epävarma, ettei alkaisi sitten vaatimalla vaatimaan suurinpiirtein pakolla niitä asioita mihin et itse olisi valmis tai mitä et todellakaan haluaisi, niin ehkä parempi jättää välistä.

        Ei mitään kokemusta noista miesten välisistä jutuista, joten en tiedä onko yleistä että kunnioitetaan niitä rajoja vai halutaanko välillä ehdoin tahdoin myös panna perseeseen, joten voisiko joku jolla kokemusta asiasta kertoa oma kohtauksista kokemuksista, että pakottaako toiset miehet suurinpiirtein siihen vai ei?

        minä ainakin teen suoli tyhjennyksen ennenkuin lähden rannalle koskaan ei tiedä mitä voi saada kannattaa olla valmis vastaanottavaisin mielin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä ja kiitokses otat miehen kullin suuhun ja otat loppuun asti molemmat tyytyväisiä

        siitä on hyvä jatkaa mulla aina kovenee kun imen toista joka laukeaa suuhuni pisaraakaan en hukkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja mies tietää ne herkät ka dildolla sekin onnistuuohdat itse opetellu syväkurkkuu

        dildolla mäkiin sen opin kun vaimo opetti hengittämään nenän kautta sitten hommas sen iso kalusen bi työkaveri sano näytä mitä osaat oli kyllä dildoo suurempi mutta meni palleja myöten vaimo katto silmät kiiluen vierestä ja hipla itteensä nielin kaiken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nah, mutta pitää myös olettaa ettei kaikki miehet halua sinne, koska niitäkin on myös paljon, vaikka muuten nauttisivatkin blow- tai handjobin ottamisesta tai antamisesta niin toiset eivät missään nimessä halua, että omaa kakkostaan kenenkään jyystettäväksi tai itse panna ketään toista sinne.

        Seksissä aina pitäisi kunnioittaa sitä mihin toinen on valmis ja hyväksyä se, mutta jos olet epävarma, ettei alkaisi sitten vaatimalla vaatimaan suurinpiirtein pakolla niitä asioita mihin et itse olisi valmis tai mitä et todellakaan haluaisi, niin ehkä parempi jättää välistä.

        Ei mitään kokemusta noista miesten välisistä jutuista, joten en tiedä onko yleistä että kunnioitetaan niitä rajoja vai halutaanko välillä ehdoin tahdoin myös panna perseeseen, joten voisiko joku jolla kokemusta asiasta kertoa oma kohtauksista kokemuksista, että pakottaako toiset miehet suurinpiirtein siihen vai ei?

        jos pakotetaan se myös sattuu enemmän kun panee vastaan ennemmin kannattaa rentoutua ja antaa voi saada myös anaali orkun jos miies osaa asiansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen niin kiimoissa suihin oton jälkeen että mielelläni annan peppua vaikka useasti

        sillon sitä onkin sopivasti rentoutunut ei jännitä antaa mielellään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        dildolla mäkiin sen opin kun vaimo opetti hengittämään nenän kautta sitten hommas sen iso kalusen bi työkaveri sano näytä mitä osaat oli kyllä dildoo suurempi mutta meni palleja myöten vaimo katto silmät kiiluen vierestä ja hipla itteensä nielin kaiken

        Voi kun olisin ollut mukana olisit voinut ottaa minultakin suhin 21cm kyrpää ja olisin voinut nuolla sun vaimon pillua ja vaikka nussia sinua peppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun olisin ollut mukana olisit voinut ottaa minultakin suhin 21cm kyrpää ja olisin voinut nuolla sun vaimon pillua ja vaikka nussia sinua peppuun.

        en tiiä lähtiskö vaimo mukaan leikkiin mua kyllä saa panna peppuun jos kerran noin ihanan kokonen lupaathan pohjaan asti voi olla että pyörtyisin onnesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun olisin ollut mukana olisit voinut ottaa minultakin suhin 21cm kyrpää ja olisin voinut nuolla sun vaimon pillua ja vaikka nussia sinua peppuun.

        onko tuo vain lupaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en tiiä lähtiskö vaimo mukaan leikkiin mua kyllä saa panna peppuun jos kerran noin ihanan kokonen lupaathan pohjaan asti voi olla että pyörtyisin onnesta

        Sun täytyy kysyä , sano että hän saisi vierasta isoa kyrpää 21cm pilluunsa että nuolisin hänen pillua kunnolla ja että nussisin sinua peppuun ja roiskauttaisin spermat sun peppuun ja voisin ottaa myös sinun kyrvän suuhun, se olisi ihanaa, kimppa juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä ja kiitokses otat miehen kullin suuhun ja otat loppuun asti molemmat tyytyväisiä

        Saisko tänään, transuilu kiinnostaisi. Itsekkin ksunis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun olisin ollut mukana olisit voinut ottaa minultakin suhin 21cm kyrpää ja olisin voinut nuolla sun vaimon pillua ja vaikka nussia sinua peppuun.

        jos tommosen sais laukeemaan antaisin mielelläni putsattua peppua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja mies voi jatkaa niin kauan kun toiselta pisarakin tulee kokeiltu on

        sitä pehmennyttä kullia on kiva imeskellä saa taas kovaks sitten istua päälle kyllä kestää lopuks vielä nuolemalla puhtaaks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja mies tietää ne herkät ka dildolla sekin onnistuuohdat itse opetellu syväkurkkuu

        Vaimoni kokeili minuun kerran omaa g-piste sauvaansa ja siitä tulikin sen jälkeen vakituinen ystävä sänkyleikkeihin. Eturauhashieronta sellaisella sauvalla antaa todella järisyttäviä orkkuja.


      • Anonyymi

        Juu se on ihanaa imee miehen kyrpää ja palleja sudella hyväily


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu se on ihanaa imee miehen kyrpää ja palleja sudella hyväily

        Kelpaisko 21cm kyrpä, olisi kiva antaa sinulle suihin ja mahdollisesti ottaa sun kyrpä suuhun, muuten onko sinulla isokin kyrpä se olis kiva mutta ei pakollinen. Oikeen kiihottaa täytyy nyt runkata, ainakin tuntuu hyvältä pian lentää olen niin kiihottunut. Iso kyrpä Porista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko tuo vain lupaus

        Ei kyllä minä oikeasti nuolen vaimosi pillua ja vaikka nussin pillua 21cm kyrvälläni ja vaikka sinua nussin peppuun ja vielä vaikka imen sun kyrpää. Semmonen kolmen kimppa kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja mies voi jatkaa niin kauan kun toiselta pisarakin tulee kokeiltu on

        pehmenevää juuri launnutta kullia on mahtava kovettaa imemällä ja kielellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nah, mutta pitää myös olettaa ettei kaikki miehet halua sinne, koska niitäkin on myös paljon, vaikka muuten nauttisivatkin blow- tai handjobin ottamisesta tai antamisesta niin toiset eivät missään nimessä halua, että omaa kakkostaan kenenkään jyystettäväksi tai itse panna ketään toista sinne.

        Seksissä aina pitäisi kunnioittaa sitä mihin toinen on valmis ja hyväksyä se, mutta jos olet epävarma, ettei alkaisi sitten vaatimalla vaatimaan suurinpiirtein pakolla niitä asioita mihin et itse olisi valmis tai mitä et todellakaan haluaisi, niin ehkä parempi jättää välistä.

        Ei mitään kokemusta noista miesten välisistä jutuista, joten en tiedä onko yleistä että kunnioitetaan niitä rajoja vai halutaanko välillä ehdoin tahdoin myös panna perseeseen, joten voisiko joku jolla kokemusta asiasta kertoa oma kohtauksista kokemuksista, että pakottaako toiset miehet suurinpiirtein siihen vai ei?

        jokaisen pitäs antaa peppunsa pantavaksi varsinkin jos pyytää sitä vaimolta tietää paremmin miltä tuntuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun olisin ollut mukana olisit voinut ottaa minultakin suhin 21cm kyrpää ja olisin voinut nuolla sun vaimon pillua ja vaikka nussia sinua peppuun.

        vois tuntua ihanalta syvällä pepussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoni kokeili minuun kerran omaa g-piste sauvaansa ja siitä tulikin sen jälkeen vakituinen ystävä sänkyleikkeihin. Eturauhashieronta sellaisella sauvalla antaa todella järisyttäviä orkkuja.

        mun vaimo kans kokeili iso vibraa mun anaaliin käänsi täysille nussi tulin kuin paloletkusta nopesti jatkunut leikkiminen aina vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja mies voi jatkaa niin kauan kun toiselta pisarakin tulee kokeiltu on

        Oikein makeita siemensyöksyjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nah, mutta pitää myös olettaa ettei kaikki miehet halua sinne, koska niitäkin on myös paljon, vaikka muuten nauttisivatkin blow- tai handjobin ottamisesta tai antamisesta niin toiset eivät missään nimessä halua, että omaa kakkostaan kenenkään jyystettäväksi tai itse panna ketään toista sinne.

        Seksissä aina pitäisi kunnioittaa sitä mihin toinen on valmis ja hyväksyä se, mutta jos olet epävarma, ettei alkaisi sitten vaatimalla vaatimaan suurinpiirtein pakolla niitä asioita mihin et itse olisi valmis tai mitä et todellakaan haluaisi, niin ehkä parempi jättää välistä.

        Ei mitään kokemusta noista miesten välisistä jutuista, joten en tiedä onko yleistä että kunnioitetaan niitä rajoja vai halutaanko välillä ehdoin tahdoin myös panna perseeseen, joten voisiko joku jolla kokemusta asiasta kertoa oma kohtauksista kokemuksista, että pakottaako toiset miehet suurinpiirtein siihen vai ei?

        Ei väkisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja mies voi jatkaa niin kauan kun toiselta pisarakin tulee kokeiltu on

        ottaa uusiks heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä ainakin teen suoli tyhjennyksen ennenkuin lähden rannalle koskaan ei tiedä mitä voi saada kannattaa olla valmis vastaanottavaisin mielin

        joskus sitä tapaa kivan porukan ja monta voi riemua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun olisin ollut mukana olisit voinut ottaa minultakin suhin 21cm kyrpää ja olisin voinut nuolla sun vaimon pillua ja vaikka nussia sinua peppuun.

        tuo on kai lupaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun täytyy kysyä , sano että hän saisi vierasta isoa kyrpää 21cm pilluunsa että nuolisin hänen pillua kunnolla ja että nussisin sinua peppuun ja roiskauttaisin spermat sun peppuun ja voisin ottaa myös sinun kyrvän suuhun, se olisi ihanaa, kimppa juttu.

        kuin kauan sais ratsastaa tai montako kertaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoni kokeili minuun kerran omaa g-piste sauvaansa ja siitä tulikin sen jälkeen vakituinen ystävä sänkyleikkeihin. Eturauhashieronta sellaisella sauvalla antaa todella järisyttäviä orkkuja.

        sauva oli aluks hyvä nyt 32cm strapon kyllä lähtee tajuttomat orkut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nah, mutta pitää myös olettaa ettei kaikki miehet halua sinne, koska niitäkin on myös paljon, vaikka muuten nauttisivatkin blow- tai handjobin ottamisesta tai antamisesta niin toiset eivät missään nimessä halua, että omaa kakkostaan kenenkään jyystettäväksi tai itse panna ketään toista sinne.

        Seksissä aina pitäisi kunnioittaa sitä mihin toinen on valmis ja hyväksyä se, mutta jos olet epävarma, ettei alkaisi sitten vaatimalla vaatimaan suurinpiirtein pakolla niitä asioita mihin et itse olisi valmis tai mitä et todellakaan haluaisi, niin ehkä parempi jättää välistä.

        Ei mitään kokemusta noista miesten välisistä jutuista, joten en tiedä onko yleistä että kunnioitetaan niitä rajoja vai halutaanko välillä ehdoin tahdoin myös panna perseeseen, joten voisiko joku jolla kokemusta asiasta kertoa oma kohtauksista kokemuksista, että pakottaako toiset miehet suurinpiirtein siihen vai ei?

        kyllä antajalla on aina hyvä mieli panon jälkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä ja kiitokses otat miehen kullin suuhun ja otat loppuun asti molemmat tyytyväisiä

        suihin oton jälkeen kestää panot pitempään anaali-orkku varma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen niin kiimoissa suihin oton jälkeen että mielelläni annan peppua vaikka useasti

        tai vaikka useammalle jos löytyy


    • Ontosi

      Mun kaveri ainakin ottaa paremmin ko vaimo ja luulen että
      itsekkin olen hyvä. Ei persehommia pelkkää suuta ja kättä

      • Anonyymi

        No kun saisi ottaa joltain suihin niin nauttisin kyllä . En ole ikinä kokeillut mutta haluaisin kyllä kokeilla mutta mistä löytää mies jolta kysyä ??


      • Anonyymi

        ja kaveri ottaa aina kun pyytää myös itte otan jos joku pyytää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun saisi ottaa joltain suihin niin nauttisin kyllä . En ole ikinä kokeillut mutta haluaisin kyllä kokeilla mutta mistä löytää mies jolta kysyä ??

        Mistä päin olet multa saisit ottaa suihin olen 35v


      • Anonyymi

        kaverini on kans aivan super hyvä suustaan haluis myös mun peppua miltä mahtas tuntua vai tuleeko siihen liian kova himo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja kaveri ottaa aina kun pyytää myös itte otan jos joku pyytää

        kaveri kerran toi mukana baarista 3 miestä sano mulle nyt saatkin niin palijo ettei tarvi heti pyydellä koko yö mua pantiin joku aina jossain reiässä ja aamulla vielä uudestaan ehkä huomenna on lepo päivä


      • Anonyymi

        ei kaveri itte koske mun peppuun mut 3 sen kaveria kyllä samalla suihin olen iloinen antaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet multa saisit ottaa suihin olen 35v

        Jalasjärvi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun saisi ottaa joltain suihin niin nauttisin kyllä . En ole ikinä kokeillut mutta haluaisin kyllä kokeilla mutta mistä löytää mies jolta kysyä ??

        Tuu tänne,niin saat ottaa multa suihin, voidaan kokeilla myös toisin päin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun saisi ottaa joltain suihin niin nauttisin kyllä . En ole ikinä kokeillut mutta haluaisin kyllä kokeilla mutta mistä löytää mies jolta kysyä ??

        Minulta saisit ottaa suihin 21cm kyrpää ja 6cm paksua siis halkaisija. Olen kassa esikertalainen kokeilun haluinen. Siis isoa kyrpää Porista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun saisi ottaa joltain suihin niin nauttisin kyllä . En ole ikinä kokeillut mutta haluaisin kyllä kokeilla mutta mistä löytää mies jolta kysyä ??

        Minulta saisit 21cm kyrpää ottaa suihin. Siis isoa kyrpää. Pori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja kaveri ottaa aina kun pyytää myös itte otan jos joku pyytää

        saunan pesuhuoneessa hyvä ottaa suihin molemmin puolin vaimo kerran yllätti sanoi jatkakaa vaan katseli ja kiihottu tuli mukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaverini on kans aivan super hyvä suustaan haluis myös mun peppua miltä mahtas tuntua vai tuleeko siihen liian kova himo

        jos tuntuu hyvältä kannattaa jatkaa ilo antajalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulta saisit ottaa suihin 21cm kyrpää ja 6cm paksua siis halkaisija. Olen kassa esikertalainen kokeilun haluinen. Siis isoa kyrpää Porista.

        kyllä tuon haluis jo peppuunkin vois tuntuu mahtavalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaverini on kans aivan super hyvä suustaan haluis myös mun peppua miltä mahtas tuntua vai tuleeko siihen liian kova himo

        kyllä sitä haluu uudestaan silloin tällöin varsinkin haluis kokeilla jos näkee uimahallissa suuren sen jos saa haluu kokeilla mahtuisko suurempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaveri kerran toi mukana baarista 3 miestä sano mulle nyt saatkin niin palijo ettei tarvi heti pyydellä koko yö mua pantiin joku aina jossain reiässä ja aamulla vielä uudestaan ehkä huomenna on lepo päivä

        olisimpa ollut tilallasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulta saisit ottaa suihin 21cm kyrpää ja 6cm paksua siis halkaisija. Olen kassa esikertalainen kokeilun haluinen. Siis isoa kyrpää Porista.

        panisitko myös vois tuntua mahtavalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun saisi ottaa joltain suihin niin nauttisin kyllä . En ole ikinä kokeillut mutta haluaisin kyllä kokeilla mutta mistä löytää mies jolta kysyä ??

        kyllä sen elekielestä tietää kuka on bi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        panisitko myös vois tuntua mahtavalta

        Voisin myös panna kyrvän peppuun ja nussia. Vois tehdä kutaa, kun ei ole ennen pannut miestä peppuun. Roiskauttaa spermat pyllyyn. Voi kun kiihottaa kyrpä paukahti seisoo täytyy runkata. Oi kun tekee hyvää. Aah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulta saisit ottaa suihin 21cm kyrpää ja 6cm paksua siis halkaisija. Olen kassa esikertalainen kokeilun haluinen. Siis isoa kyrpää Porista.

        kyllä tuollasen haluis peppuun myös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin myös panna kyrvän peppuun ja nussia. Vois tehdä kutaa, kun ei ole ennen pannut miestä peppuun. Roiskauttaa spermat pyllyyn. Voi kun kiihottaa kyrpä paukahti seisoo täytyy runkata. Oi kun tekee hyvää. Aah.

        lupaatko minä antaisin kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet multa saisit ottaa suihin olen 35v

        jalasjärvi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaveri kerran toi mukana baarista 3 miestä sano mulle nyt saatkin niin palijo ettei tarvi heti pyydellä koko yö mua pantiin joku aina jossain reiässä ja aamulla vielä uudestaan ehkä huomenna on lepo päivä

        ei kai kyllä yön aikana taas himot herää ja paikat paranee minä ainakin annan heti aamusta paikat hellinä mutta hyvää tekee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jalasjärvi

        tuu vaan heti aikaa kello 14.00


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulta saisit ottaa suihin 21cm kyrpää ja 6cm paksua siis halkaisija. Olen kassa esikertalainen kokeilun haluinen. Siis isoa kyrpää Porista.

        eikö tuo ois mahtava pepussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin myös panna kyrvän peppuun ja nussia. Vois tehdä kutaa, kun ei ole ennen pannut miestä peppuun. Roiskauttaa spermat pyllyyn. Voi kun kiihottaa kyrpä paukahti seisoo täytyy runkata. Oi kun tekee hyvää. Aah.

        älä runkkaa vaan tuu panee peppuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin myös panna kyrvän peppuun ja nussia. Vois tehdä kutaa, kun ei ole ennen pannut miestä peppuun. Roiskauttaa spermat pyllyyn. Voi kun kiihottaa kyrpä paukahti seisoo täytyy runkata. Oi kun tekee hyvää. Aah.

        lupaatko jos niin tänne saa tulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet multa saisit ottaa suihin olen 35v

        Olisi ihana ottaa kunnolla suihin ja imeä koko lasti . Miten sen saisi kokea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulta saisit ottaa suihin 21cm kyrpää ja 6cm paksua siis halkaisija. Olen kassa esikertalainen kokeilun haluinen. Siis isoa kyrpää Porista.

        Haluaisitko kokeilla imua ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet multa saisit ottaa suihin olen 35v

        Olen Satakunnasta


      • Anonyymi

        se muuttuu äkkiä siihen et haluu kokeilla mahtuuko peppuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulta saisit ottaa suihin 21cm kyrpää ja 6cm paksua siis halkaisija. Olen kassa esikertalainen kokeilun haluinen. Siis isoa kyrpää Porista.

        ois ihana imeskellä mutta myös peppuun vois tuntua hyvältä


      • Anonyymi

        minä ainakin saan kaverit laukeemaan suullani nopeesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun saisi ottaa joltain suihin niin nauttisin kyllä . En ole ikinä kokeillut mutta haluaisin kyllä kokeilla mutta mistä löytää mies jolta kysyä ??

        kaikki sitä haluaa löydä ne jotka uskaltaa kysy rohkeesti esim. saunassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin myös panna kyrvän peppuun ja nussia. Vois tehdä kutaa, kun ei ole ennen pannut miestä peppuun. Roiskauttaa spermat pyllyyn. Voi kun kiihottaa kyrpä paukahti seisoo täytyy runkata. Oi kun tekee hyvää. Aah.

        menee hukkaan mun peppu ois putsattu ja rasvattu sitä sais nussia


      • Anonyymi

        mun kaveri kertoi muillekin että olen hyvä miehiä riittää ja saan jopa palkkion peppu maksaa paljon mutta annan jos joku haluaa ringissä 10 kaveria eli joka päivä antajana mukavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaverini on kans aivan super hyvä suustaan haluis myös mun peppua miltä mahtas tuntua vai tuleeko siihen liian kova himo

        kyllä tulee eka kerran jälkeen rupee miettiin kuinka suurta pystyis ottaan vaikka kaverillakin iso


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin myös panna kyrvän peppuun ja nussia. Vois tehdä kutaa, kun ei ole ennen pannut miestä peppuun. Roiskauttaa spermat pyllyyn. Voi kun kiihottaa kyrpä paukahti seisoo täytyy runkata. Oi kun tekee hyvää. Aah.

        älä runkkaa tuu antaan peppuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin myös panna kyrvän peppuun ja nussia. Vois tehdä kutaa, kun ei ole ennen pannut miestä peppuun. Roiskauttaa spermat pyllyyn. Voi kun kiihottaa kyrpä paukahti seisoo täytyy runkata. Oi kun tekee hyvää. Aah.

        Ihkua! Olisi ihanaa "opastaa" anaalisiin nautintoihin miestä joka kookas ja kiihottava jopa katsella!
        Missähän mahtaa olla ja vieläkö vapaana harjoitteluun? Reilu miehekkään rento ja ryvettymätön aikuinen terve tyyppi olisi kiva kohdata aidosti.
        T. M 60 Hki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä ainakin saan kaverit laukeemaan suullani nopeesti

        joo intissä opin myös miten miehen saa tulemaan nopeesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet multa saisit ottaa suihin olen 35v

        Miten sitä saisi kokeilla .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuu tänne,niin saat ottaa multa suihin, voidaan kokeilla myös toisin päin

        Miten se toimisi kännössä


      • Anonyymi kirjoitti:

        eikö tuo ois mahtava pepussa

        Olisi ihana nuolla rauhassa ja ottaa kaikki suihin


    • kokenut-usein

      Kukaan ei ota paremmin suihin ,kuin vanhempi homomies.
      Naiset ei vaan osaa, siitä puuttuu se jokin minkä mies osaa.
      Miehellä imetän aina kyrpääni, en enää naisilla,ja halukkaita miehiähän kyllä löytyy, se sanoo jo tuo pikku gallupkin tässä palstalla, johon myös itsekkin vastasin.

      • Anonyymi

        Naiset ottaa liian rajusti suuhun, jynssäävät samalla kädellä runkata ja tekevät kädellä pyörivää edestakaista liikettä, se on turhaa, mieluummin hidas ja hellä suihin otto ja kevyt runkkaus, lopussa voi sitte tahtia kiihdyttää ja tiukempi ote


      • Anonyymi

        se on niin ihanaa kun saa kalun kovettumaan suussa kieli hommat tärkeitä ja nieleminen myös uudelleen kovetus ja lastit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ottaa liian rajusti suuhun, jynssäävät samalla kädellä runkata ja tekevät kädellä pyörivää edestakaista liikettä, se on turhaa, mieluummin hidas ja hellä suihin otto ja kevyt runkkaus, lopussa voi sitte tahtia kiihdyttää ja tiukempi ote

        ja kuinka hyviks opetellu pitäsköhän itekki ruveta opettelemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ottaa liian rajusti suuhun, jynssäävät samalla kädellä runkata ja tekevät kädellä pyörivää edestakaista liikettä, se on turhaa, mieluummin hidas ja hellä suihin otto ja kevyt runkkaus, lopussa voi sitte tahtia kiihdyttää ja tiukempi ote

        joo ei tartte runkata ottaa vaan syvälle odottaa ja sitten hyvä imu tee niinkuin haluaisit itselles tehtävän aivan sama anaali-seksissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on niin ihanaa kun saa kalun kovettumaan suussa kieli hommat tärkeitä ja nieleminen myös uudelleen kovetus ja lastit

        eka lastin jälkeen kun saa uudelleen kovaks jee osaat tän homman


    • Ontosi

      Ei välttämättä tarvitse olla homomies. Olemme harrastaneet hommaa
      kauan olemme oppineet mistä toinen pitää, kampe homman jälkeen niin
      puhdas ettei pesua tarvitse viimeinenkin tippa hoidettu

      • kokenut-usein

        En sanonutkaan, että välttämättä pitää olla homomies, vaan vanhempi homomies on mielestäni paras suihin ottaja, siis minun mielestäni.


      • Anonyymi
        kokenut-usein kirjoitti:

        En sanonutkaan, että välttämättä pitää olla homomies, vaan vanhempi homomies on mielestäni paras suihin ottaja, siis minun mielestäni.

        mies tekee sen tuottaakseen nautintoa nainen vaan saadakseen seisokin ohi


      • Anonyymi
        kokenut-usein kirjoitti:

        En sanonutkaan, että välttämättä pitää olla homomies, vaan vanhempi homomies on mielestäni paras suihin ottaja, siis minun mielestäni.

        ex-tyttis ei ottanut suihin ollenkaan mutta voi prkl sen veli oli hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mies tekee sen tuottaakseen nautintoa nainen vaan saadakseen seisokin ohi

        ja jos vielä sykkii voi äkkiä jatkaa toinen kestääki sitten pitempään eipä nuin vaan laukee joutuu tekeen töitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja jos vielä sykkii voi äkkiä jatkaa toinen kestääki sitten pitempään eipä nuin vaan laukee joutuu tekeen töitä

        sitten kun kovenee niin ois mukava ratsastaa kestää kauan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ex-tyttis ei ottanut suihin ollenkaan mutta voi prkl sen veli oli hyvä

        me kans kaverin vaimolle annettin tuplat ei suostunut ottaan suihin ota sinä sano mulle no kokeilin ei hullumpaa myös nielin


      • Anonyymi

        kaverini ei saa vaimolta peppua käy välillä luonani koska minä annan ilo auttaa kaveria vaimot ei luullakseni tiedä nautinto jatkuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ex-tyttis ei ottanut suihin ollenkaan mutta voi prkl sen veli oli hyvä

        mun vaimo ei kans mielellään ota suihin mutta veli-poika saunassa imee upeesti


    • Mollemil

      Mä saan suuta pääasiassa naiselta. toisinaan myös mieheltä
      mies ehdottomasti parempi

    • kertokaanyt

      Kertokaa nyt mitä mies tekee toisin, vai onko se vaan se , että se on mies? Olen nainen ja haluaisin olla hyvä - tuottaa paljon nautintoa.

      • Circumcisedman

        Sinulle nainen vastaan että ajattele kalua kuin se olisi tikkukaramelli jonka mausta pidät todella paljon, tikkari joka on pitkulainen pallomainen... no ovaalihan se silloin on. Otat tikkarin suuhusi ja alat liuttaa sitä suussasi ja samalla kielesi tekee hankaavaa liikettä tikkarin pallolle jotta saat tehokkaammin irti sen makua. Mieti millaisia liikkeitä voisit tehdä sillä suussasi jotta aistit tikkarin muodon ja saat maksimaallisesti sen makua suuhusi, imu kuuluu yhtenä osana siihen mitä sinun suutyösi on mutta ei imuakaan koko ajan. Pidä tikkaria kätesi otteessa ja pyöritä tikkaria suussasi kuin hämmentäisit kauhalla vellikattilaa, pidä huulet suljettuna/puristuneen tikkarin pään ympärille. Tässä liikkeessä terskaan kohdistuu hankaus sen pinnan ympäri ja tällä on dramaattinen vaikutus kaluun: laukeaminen on taattu. Muutakin voisi kertoa mutta tässä hyviä vinkkejä näin aluksi. Osta se tikkari ja treenaa sillä, teet hyviä havaintoja :)


      • oppivanainen
        Circumcisedman kirjoitti:

        Sinulle nainen vastaan että ajattele kalua kuin se olisi tikkukaramelli jonka mausta pidät todella paljon, tikkari joka on pitkulainen pallomainen... no ovaalihan se silloin on. Otat tikkarin suuhusi ja alat liuttaa sitä suussasi ja samalla kielesi tekee hankaavaa liikettä tikkarin pallolle jotta saat tehokkaammin irti sen makua. Mieti millaisia liikkeitä voisit tehdä sillä suussasi jotta aistit tikkarin muodon ja saat maksimaallisesti sen makua suuhusi, imu kuuluu yhtenä osana siihen mitä sinun suutyösi on mutta ei imuakaan koko ajan. Pidä tikkaria kätesi otteessa ja pyöritä tikkaria suussasi kuin hämmentäisit kauhalla vellikattilaa, pidä huulet suljettuna/puristuneen tikkarin pään ympärille. Tässä liikkeessä terskaan kohdistuu hankaus sen pinnan ympäri ja tällä on dramaattinen vaikutus kaluun: laukeaminen on taattu. Muutakin voisi kertoa mutta tässä hyviä vinkkejä näin aluksi. Osta se tikkari ja treenaa sillä, teet hyviä havaintoja :)

        :) Kiitos. Ihana. Viitsitkö tän kohdan selittää vielä toisella tavalla, kun en taida oikeen ymmärtää sitä: "Pidä tikkaria kätesi otteessa ja pyöritä tikkaria suussasi kuin hämmentäisit kauhalla vellikattilaa, pidä huulet suljettuna/puristuneen tikkarin pään ympärille. Tässä liikkeessä terskaan kohdistuu hankaus sen pinnan ympäri ja tällä on dramaattinen vaikutus kaluun"
        Yritän miettiä tätä, mutta eihän sitä voi pyörittää suun sisällä, jos huulet ovat sen pään ympärillä. Onko se niin, että kieltä pyöritetään sen pään ympärillä, eikä sitä suun sisällä - niin että se osuu suun sisällä jokapuolelle. Tuleepa tyhmä olo, kun en ymmärrä, mutta tosi kiihottavasti opastettu - kiitos;)
        Ja tikkari meni ostoslistalle. Niitä onkin nykyään sellasia pitkiä tikkaripötköjä, joissa on kosolti harjoitusmateriaalia :)
        Hmmm... vai tarkoitatkohan niin, että huulet ovat vain löysästi sen ympärillä samalla, kun sitä suun sisällä pyörittää. Ei kai - osuu hampaisiin.


      • Circumcisedman

        No, koetanpa selittää: terska on suussasi ja huulet puristuneena kalun ympäri terskan takana. Kokeile tuota teekniikkaa sormellasi suussasi eli tee sormellasi ympyrää yhteen puristettujen huuliesi välissä, huulet muodostavat renkaan jonka sisäkehää sormesi piirtää. Huulet synnyttävät tuossa liikkeessä jatkuvan/keskeytymättömän hankauksen terskaan ja esinahan sisäosaan. Tuo liike on tehokkampi kuin se että liutat terskaa sisään-ulos liikkeellä. Voit tietenkin samalla tehdä myös vaihtelevasti sisään-ulos-liikettä kun teet tuota pyöritystä.
        Hampaat saattavat osua terskaan mutta minua se ei ainakaan haittaa jos hampaat hiukan "raapii". Tuon pyörittämisen lisäksi kieli voi myös pyöriä välillä terskan ympäri tai vain hangata voimalla terskan alapintaa. Pyörivän liikkeen ei tarvitse olla nopeaa, nopeus voi vaihdella ja kumppanista kyllä huomaat mikä nopeus saa hänet voihkimaan. Kun mies saa orgasmin ja sperma alkaa ruiskahdella, kaluun kohdistuvaa hierovaa tai lypsävää liikettä ei tule lopettaa sillä jokainen hierova/lypsävä liike aktivoi/parantaa sperman ulostuloa. Olin taannoin pariskunnan komantena pyöränä ja nainen pyysi minua imeämään hänen miestään, tuo kerta oli minulle ensimmäinen koskaan miehen kanssa ja käytin tässä kertomaani tekniikkaa ja mies laukesi nopeasti suuhuni. Tämä tekniikka on exvaimoni kanssa opittu ja nautimme siitä molemmat, hän oli armoitettu suuskesin antaja. Kaiholla muistelen niitä menneitä. :)


      • tsuikkari
        Circumcisedman kirjoitti:

        Sinulle nainen vastaan että ajattele kalua kuin se olisi tikkukaramelli jonka mausta pidät todella paljon, tikkari joka on pitkulainen pallomainen... no ovaalihan se silloin on. Otat tikkarin suuhusi ja alat liuttaa sitä suussasi ja samalla kielesi tekee hankaavaa liikettä tikkarin pallolle jotta saat tehokkaammin irti sen makua. Mieti millaisia liikkeitä voisit tehdä sillä suussasi jotta aistit tikkarin muodon ja saat maksimaallisesti sen makua suuhusi, imu kuuluu yhtenä osana siihen mitä sinun suutyösi on mutta ei imuakaan koko ajan. Pidä tikkaria kätesi otteessa ja pyöritä tikkaria suussasi kuin hämmentäisit kauhalla vellikattilaa, pidä huulet suljettuna/puristuneen tikkarin pään ympärille. Tässä liikkeessä terskaan kohdistuu hankaus sen pinnan ympäri ja tällä on dramaattinen vaikutus kaluun: laukeaminen on taattu. Muutakin voisi kertoa mutta tässä hyviä vinkkejä näin aluksi. Osta se tikkari ja treenaa sillä, teet hyviä havaintoja :)

        Muistele sinä suuskesin antaja ihan suosiolla vaan kaiholla menneitä.


      • opintiellä
        Circumcisedman kirjoitti:

        No, koetanpa selittää: terska on suussasi ja huulet puristuneena kalun ympäri terskan takana. Kokeile tuota teekniikkaa sormellasi suussasi eli tee sormellasi ympyrää yhteen puristettujen huuliesi välissä, huulet muodostavat renkaan jonka sisäkehää sormesi piirtää. Huulet synnyttävät tuossa liikkeessä jatkuvan/keskeytymättömän hankauksen terskaan ja esinahan sisäosaan. Tuo liike on tehokkampi kuin se että liutat terskaa sisään-ulos liikkeellä. Voit tietenkin samalla tehdä myös vaihtelevasti sisään-ulos-liikettä kun teet tuota pyöritystä.
        Hampaat saattavat osua terskaan mutta minua se ei ainakaan haittaa jos hampaat hiukan "raapii". Tuon pyörittämisen lisäksi kieli voi myös pyöriä välillä terskan ympäri tai vain hangata voimalla terskan alapintaa. Pyörivän liikkeen ei tarvitse olla nopeaa, nopeus voi vaihdella ja kumppanista kyllä huomaat mikä nopeus saa hänet voihkimaan. Kun mies saa orgasmin ja sperma alkaa ruiskahdella, kaluun kohdistuvaa hierovaa tai lypsävää liikettä ei tule lopettaa sillä jokainen hierova/lypsävä liike aktivoi/parantaa sperman ulostuloa. Olin taannoin pariskunnan komantena pyöränä ja nainen pyysi minua imeämään hänen miestään, tuo kerta oli minulle ensimmäinen koskaan miehen kanssa ja käytin tässä kertomaani tekniikkaa ja mies laukesi nopeasti suuhuni. Tämä tekniikka on exvaimoni kanssa opittu ja nautimme siitä molemmat, hän oli armoitettu suuskesin antaja. Kaiholla muistelen niitä menneitä. :)

        Kiitos. Luulen, että sen nyt ymmärsin. Toivottavasti pian pääsee testaamaan, mutta sitä ennen vielä ne tikkarit.
        Sun selostuksesi asiasta oli paras. Joskus lukenut tuolla toisella palstalla samasta aiheesta, mutta ei siellä näin yksityiskohtaisia ohjeita ikinä ollut. Kiva, kun taas oppi uutta. :)
        Sanoit ekassa viestissäsi, että "Muutakin voisi kertoa mutta tässä hyviä vinkkejä näin aluksi. " En varmaan tämän jälkeen keltään näin hyviä neuvoja saa, enkä täällä suakaan tavoita. Viititkö vielä kertoa niitä muita juttuja, mitä sulla on mielessäsi.


      • Circumcisedman
        opintiellä kirjoitti:

        Kiitos. Luulen, että sen nyt ymmärsin. Toivottavasti pian pääsee testaamaan, mutta sitä ennen vielä ne tikkarit.
        Sun selostuksesi asiasta oli paras. Joskus lukenut tuolla toisella palstalla samasta aiheesta, mutta ei siellä näin yksityiskohtaisia ohjeita ikinä ollut. Kiva, kun taas oppi uutta. :)
        Sanoit ekassa viestissäsi, että "Muutakin voisi kertoa mutta tässä hyviä vinkkejä näin aluksi. " En varmaan tämän jälkeen keltään näin hyviä neuvoja saa, enkä täällä suakaan tavoita. Viititkö vielä kertoa niitä muita juttuja, mitä sulla on mielessäsi.

        En minä kauaksi häivy. :)


      • Hyhhyh
        Circumcisedman kirjoitti:

        Sinulle nainen vastaan että ajattele kalua kuin se olisi tikkukaramelli jonka mausta pidät todella paljon, tikkari joka on pitkulainen pallomainen... no ovaalihan se silloin on. Otat tikkarin suuhusi ja alat liuttaa sitä suussasi ja samalla kielesi tekee hankaavaa liikettä tikkarin pallolle jotta saat tehokkaammin irti sen makua. Mieti millaisia liikkeitä voisit tehdä sillä suussasi jotta aistit tikkarin muodon ja saat maksimaallisesti sen makua suuhusi, imu kuuluu yhtenä osana siihen mitä sinun suutyösi on mutta ei imuakaan koko ajan. Pidä tikkaria kätesi otteessa ja pyöritä tikkaria suussasi kuin hämmentäisit kauhalla vellikattilaa, pidä huulet suljettuna/puristuneen tikkarin pään ympärille. Tässä liikkeessä terskaan kohdistuu hankaus sen pinnan ympäri ja tällä on dramaattinen vaikutus kaluun: laukeaminen on taattu. Muutakin voisi kertoa mutta tässä hyviä vinkkejä näin aluksi. Osta se tikkari ja treenaa sillä, teet hyviä havaintoja :)

        Voihan perrrse!
        Joo'o, kyllähän se naisen makunystyröitä hivelee, sellainen sulatejuustoinen rähmä, mitä ukkojen esinahan alla on... hyi helvetti!
        Ja sitä ollaan toiselle suuhun työntämässä!


      • opintiellä kirjoitti:

        Kiitos. Luulen, että sen nyt ymmärsin. Toivottavasti pian pääsee testaamaan, mutta sitä ennen vielä ne tikkarit.
        Sun selostuksesi asiasta oli paras. Joskus lukenut tuolla toisella palstalla samasta aiheesta, mutta ei siellä näin yksityiskohtaisia ohjeita ikinä ollut. Kiva, kun taas oppi uutta. :)
        Sanoit ekassa viestissäsi, että "Muutakin voisi kertoa mutta tässä hyviä vinkkejä näin aluksi. " En varmaan tämän jälkeen keltään näin hyviä neuvoja saa, enkä täällä suakaan tavoita. Viititkö vielä kertoa niitä muita juttuja, mitä sulla on mielessäsi.

        Jos on avarakatseisempi mies, tai ei siis persujuntti (anteeksi stereotypia) niin sormi peppuun saattaa saada aikaan kaikenlaista kivaa tuntemusta. Itse kullin käsittelyyn saitkin jo tarkemmat kuin osaisin itse antaa, olipa perusteellinen ja avulias kundi!!


      • Anonyymi

        tee se toiselle mitä haluaisit itsellesi tehtävän kasvoista sen näkee


      • Anonyymi
        Hyhhyh kirjoitti:

        Voihan perrrse!
        Joo'o, kyllähän se naisen makunystyröitä hivelee, sellainen sulatejuustoinen rähmä, mitä ukkojen esinahan alla on... hyi helvetti!
        Ja sitä ollaan toiselle suuhun työntämässä!

        meillä ainakin pesuoneen raanasta tulee vettä mars mars


      • Anonyymi
        elvistellen kirjoitti:

        Jos on avarakatseisempi mies, tai ei siis persujuntti (anteeksi stereotypia) niin sormi peppuun saattaa saada aikaan kaikenlaista kivaa tuntemusta. Itse kullin käsittelyyn saitkin jo tarkemmat kuin osaisin itse antaa, olipa perusteellinen ja avulias kundi!!

        sormi tai sormet pepussa on kyllä extraa


      • Anonyymi

        mies tekee kaiken sen mitä toivoisi itselleen tehtävän kyse nautinnon tuottamisesta ei pelkkä suihin otto jos ittekki pelkkä pano-reikä oot pihalla koko asiasta


      • Anonyymi
        oppivanainen kirjoitti:

        :) Kiitos. Ihana. Viitsitkö tän kohdan selittää vielä toisella tavalla, kun en taida oikeen ymmärtää sitä: "Pidä tikkaria kätesi otteessa ja pyöritä tikkaria suussasi kuin hämmentäisit kauhalla vellikattilaa, pidä huulet suljettuna/puristuneen tikkarin pään ympärille. Tässä liikkeessä terskaan kohdistuu hankaus sen pinnan ympäri ja tällä on dramaattinen vaikutus kaluun"
        Yritän miettiä tätä, mutta eihän sitä voi pyörittää suun sisällä, jos huulet ovat sen pään ympärillä. Onko se niin, että kieltä pyöritetään sen pään ympärillä, eikä sitä suun sisällä - niin että se osuu suun sisällä jokapuolelle. Tuleepa tyhmä olo, kun en ymmärrä, mutta tosi kiihottavasti opastettu - kiitos;)
        Ja tikkari meni ostoslistalle. Niitä onkin nykyään sellasia pitkiä tikkaripötköjä, joissa on kosolti harjoitusmateriaalia :)
        Hmmm... vai tarkoitatkohan niin, että huulet ovat vain löysästi sen ympärillä samalla, kun sitä suun sisällä pyörittää. Ei kai - osuu hampaisiin.

        jos et vieläkään osaa mee rippi-leirille sielä huomaat viikossa mitä teet oikeen


      • Anonyymi
        Circumcisedman kirjoitti:

        No, koetanpa selittää: terska on suussasi ja huulet puristuneena kalun ympäri terskan takana. Kokeile tuota teekniikkaa sormellasi suussasi eli tee sormellasi ympyrää yhteen puristettujen huuliesi välissä, huulet muodostavat renkaan jonka sisäkehää sormesi piirtää. Huulet synnyttävät tuossa liikkeessä jatkuvan/keskeytymättömän hankauksen terskaan ja esinahan sisäosaan. Tuo liike on tehokkampi kuin se että liutat terskaa sisään-ulos liikkeellä. Voit tietenkin samalla tehdä myös vaihtelevasti sisään-ulos-liikettä kun teet tuota pyöritystä.
        Hampaat saattavat osua terskaan mutta minua se ei ainakaan haittaa jos hampaat hiukan "raapii". Tuon pyörittämisen lisäksi kieli voi myös pyöriä välillä terskan ympäri tai vain hangata voimalla terskan alapintaa. Pyörivän liikkeen ei tarvitse olla nopeaa, nopeus voi vaihdella ja kumppanista kyllä huomaat mikä nopeus saa hänet voihkimaan. Kun mies saa orgasmin ja sperma alkaa ruiskahdella, kaluun kohdistuvaa hierovaa tai lypsävää liikettä ei tule lopettaa sillä jokainen hierova/lypsävä liike aktivoi/parantaa sperman ulostuloa. Olin taannoin pariskunnan komantena pyöränä ja nainen pyysi minua imeämään hänen miestään, tuo kerta oli minulle ensimmäinen koskaan miehen kanssa ja käytin tässä kertomaani tekniikkaa ja mies laukesi nopeasti suuhuni. Tämä tekniikka on exvaimoni kanssa opittu ja nautimme siitä molemmat, hän oli armoitettu suuskesin antaja. Kaiholla muistelen niitä menneitä. :)

        vaimo minulle kans opetti sen näkee kuulemma silmistä kun jotain tekee oikein


      • Anonyymi
        Hyhhyh kirjoitti:

        Voihan perrrse!
        Joo'o, kyllähän se naisen makunystyröitä hivelee, sellainen sulatejuustoinen rähmä, mitä ukkojen esinahan alla on... hyi helvetti!
        Ja sitä ollaan toiselle suuhun työntämässä!

        haju sama kun sun alapäässä pesulle mars


      • Anonyymi
        elvistellen kirjoitti:

        Jos on avarakatseisempi mies, tai ei siis persujuntti (anteeksi stereotypia) niin sormi peppuun saattaa saada aikaan kaikenlaista kivaa tuntemusta. Itse kullin käsittelyyn saitkin jo tarkemmat kuin osaisin itse antaa, olipa perusteellinen ja avulias kundi!!

        joo sormi peppuun kesken suu hoidon vaikkei 2 kyllä ampuu tänne vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meillä ainakin pesuoneen raanasta tulee vettä mars mars

        tuohan pitäs olla aina selvä asia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meillä ainakin pesuoneen raanasta tulee vettä mars mars

        mutta jos joillakin piha-kaivos kuis sinne menee talavi pakkasilla vehkeet paljaana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sormi tai sormet pepussa on kyllä extraa

        sormia kokeiltu toimii mutta vibra pepussa sai vaimoni ihastelemaan kovenemista joka parani


      • Anonyymi
        Hyhhyh kirjoitti:

        Voihan perrrse!
        Joo'o, kyllähän se naisen makunystyröitä hivelee, sellainen sulatejuustoinen rähmä, mitä ukkojen esinahan alla on... hyi helvetti!
        Ja sitä ollaan toiselle suuhun työntämässä!

        ei sulla oo raana vettä pese hyvänen aika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta jos joillakin piha-kaivos kuis sinne menee talavi pakkasilla vehkeet paljaana

        etukäteen valmistelut


    • Mollemil

      Varmaan sekin merkitsee että mies. Osaa sanomatta puristaa ja imeskellä kiveksiä
      tietää kun vartta nuolee aina tarvitse olla helläkätinen. Välillä sievästi ja sitten voimaa
      terskaa kun imee tietää minkälaista imua siihen tarvitsee
      kummemmin mieti kun tulee suuhun kaikki menee kovan imun kanssa.
      Nainen taitaa turhaan miettiä mitä tekee. luulisin

      • Anonyymi

        tollasen oikeen imuttelun jälkeen antaa kyllä peppua innolla käyttöön


    • prjrob

      Kyllä mies osaa paremmin. Oma vaimo ei myöskään saa kuin terskan päätä suuhun. Joskus jos ottaa kokonaan, niin väkisinkin tuntuu hampaat ja valittaa leukakipua. Ehkä muuten voisi olla ihan ok.

    • suihin

      vaikka se valitettava tosi asia onkin,niin kukaan ei tee sitä paremmin kundille,kun toinen kundi,neuvosin kaikkia 110% heteroitakin kokeilemaan,saatatte yllättyä......eikä se nyt oikeastaan mikään valitettava tosi asia oo,se on ihan yes.

      • Anonyymi

        käykääpä gay glory-hole paikoissa sieltä saa mahtavat hoidot


    • Ikänimuistan

      Parhaimman suuhun oton olen saanut nuorelta hieman yli parikymppiseltä naiselta jokunen liikakilo vartalollaan ei haitannut hänen nuollessa, imiessä, niellen lopuksi kaiken, tunne oli ainutlaatuinen. Tapahtui eräässä hotellihuoneessa.

      • Anonyymi

        kyllä naisissakin on tosi hyviä suihin ottajia eräs nainen otti uima rannalla kieli toimi imu oli hyvä osas syvä kurkun kysyin kuinka on niin taitav 15v alottanut koulussa


    • kolmaspyörä3

      Olin aikoinaan nuorenamiehenä vanhenmmalle pariskunnalle kolmantenpyöränä
      Yleensä touhusin naisen kanssa ja ukko katseli. Parikertaa muutamankaljan jälkeen
      suuseksiä niin että molemmat imi. Se oli suihinottoa vuoretellen imivät ja loppujenlopuksi sain laueta kummallekkin. Kaiholla muistelen juttua ja mies oli parempi

    • oulubiukm53

      kyllä miehet on parempii imemään

    • Poskeen

      Multa on parikertaa mies ottanut suihin ja paljon paremmin, kui nainen. Tekis itsellänkin mieli ottaa mieheltä suuhun, kokeilumielessä.

      • suihin

        mikset tee sitä? Halukkaita riittää kyllä...vaikka kaikki onkin niin 110% heteroita olevinaan


      • Anonyymi

        Kuulostaa ihanalta nimimerkki poskeen olisi ihanaa jos ottaisit kyrpää suuhusi että laukeaisin mulla on posliini kyrpä joten voit ottaa mun kyrpää suuhusi olisi ihanaa kokeilla👍👍


      • Anonyymi

        Moi poskeen olisi mukavaa jos ottaisit kyrpäni suuhusi ja laukeaisi voisin sitten ottaa sun isoa kyrpää suuhuni t.mies jolla on kyrpä👍😍👍


      • Anonyymi

        Tuu tänne niin saat kyllä kokeella, mua itte kiinnostaas kyllä kans kokeella


      • Anonyymi
        suihin kirjoitti:

        mikset tee sitä? Halukkaita riittää kyllä...vaikka kaikki onkin niin 110% heteroita olevinaan

        joo mutta kumminki kattovat silmä kiiluen ja kalu kovana


    • Circumcisedman

      Heteromies mies hämmästyy sitä miltä terska tuntuu suussa, sen kimmoisaa olemusta ja silkinhienoa ihoa ja se terskan muotojen tunteminen huulissa ja kielellä. Tuon koettuaan kyllä ymmärtää miksi naiset pitävä kalun imemisestä. Olen nuollut ja suudellut ja imenyt naista ihan kaikkialta mutta naisessa ei ole kohtaa joka tuntuu niin hyvältä kuin kimmoisa terska ja sen ihanan siloinen iho. Jos pitäisi päättää kummalle antaisin mieluummin suuseksiä, miehelle vai naiselle, niin kalusta pidän eniten mutta naisessa on niin paljon kaikkea muutakin joten valitsen naisen. Ajatuskuplassani näen kuitenkin myös kuvan kauniista kalusta :)
      Takavuosina olen ollut niin notkea että olen pystynyt imemään omaa kaluani ja laukeamaan omaan suuhuni, olen tehnyt sitä todella paljon , oman terskan antama suutuntuma on siis tullut erittäin tutuksi.

      • Anonyymi

        kyllä minäkin nuorempana taivuin joskus 3orkkua peräkkäin suu ja nielu täynnä opin myös mistä mies tykkää olen hyvä imijä levareilla kaikki tunnistaa joskus toista kymmentä miestä illassa jotku pyyytänyt peppua sillon pitää nousta ulos autosta mutta on mahtavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä minäkin nuorempana taivuin joskus 3orkkua peräkkäin suu ja nielu täynnä opin myös mistä mies tykkää olen hyvä imijä levareilla kaikki tunnistaa joskus toista kymmentä miestä illassa jotku pyyytänyt peppua sillon pitää nousta ulos autosta mutta on mahtavaa

        Missä päin suomea imutat?


    • normiisä

      Totta, kyllä terska yllättää pehmeydellään ja silkkisyydellään.
      Muistan kuin eilisen päivän, kun otin ensikertaa toiselta mieheltä suihin, olin vähän huppelissa ja kiimoissani levarilla, kun kullia oli tyrkyllä, en enää miettinyt vaan imin loppuun asti, ja nyt koukussa imemiseen.

      • Anonyymi

        tuolla lailla oppii ainavaan paremmaks


      • Anonyymi

        se on jotenkin niinmukavaa


    • katseetkertoo

      Fantasiani oli tuntea miltä tuntuu toisen miehen penis suussa ja vaimoni ohjasi hänen sisällä olleen kolmannen pyörän paisunut kalun suuhun. Otin kalua suuhun kun mies oli saamassa orgasmia ja tein samaa mitä vaimoni tekee minulle kun antaa suuseksiä ja nielin kaiken, lopuksi vaimo suuteli minua ja pyysi jakamaan spermaa suuhunsa.
      Vaimon mielestä ja minun mielestä parhainta on se kun ilmeet ja katseet kertoo että nyt tuntuu hyvältä.

    • Pari kertaa oon antanut miehen yrittää. Eivät olleet edes teknisesti kummoisia kokemuksia, intohihosta puhumattakaan. Sekin on siis koettu, joten ei enää.

    • suihinantaja

      Mä pidän olla suihinottaja. Hienoa kun kova ja samettinen kyrpä
      suussa ja nuolla terskaa kunnes suu täynnä spermaa

      • Anonyymi

        Mä haluaisin ottaa sun kyrpää suuhuni sä seisot ja minä otan kyrpäsi suuhuni kun sinä laukeat otan soermat suuhun mutta en nielase sitäbsitten sä saat ottaa mun kyrpää suuhusi👍😍👍❤️


    • Saunaillat

      Kaverini kanssa kerran/pari kertaa kuussa saunotaan ja runkataan toisiamme ja otetan suihin. Myös vaimomme tietävät yhteisestä ilostamme ja eivät ole pahoillaan koska tykkäävät keskenänsä myös peuhata. Mukavaa vaihtelua ;)

    • suihinantaja

      Harrastan vanhan inttikaverin kanssa n. kerta kuussa kunhan saadaan
      tytöt yhdessä ostoksilla. Tämä on meidän juttu naiset ei tiedä. Tosin kerran oli
      lähellä mulla kyrpä suussa ja ovi aukes. No siitä selvittiin ja hoidettiin autotallissa homma loppuun. Oli perhanan kylmä mutta lämmin sperma lämmitti

    • eimaistu

      Pidän kullin imemisestä mutta en ota spermaa suuhun. Kasvoille saa tulla ja
      kyrvän voin imeä puhtaaksi sen jälkeen. Olen maistanut omaa spermaa
      suoraan pillusta eikä maistunu. Vaimo ja imuttelukaveri ottavat kyllä minulta
      en pane lainkaan pahaksi

    • KaikenKokenutPoitsu

      Vain mies osaa imeä kyrpää oikein. Mies tietää mikä miehellä tekee hyvää. Myös perseen nuoleminen ja kielen työntäminen anukseen on taito jonka vain toinen mies osaa tehdä miehelle. Ja se tekee todalla TAIVAALLISEN orgasmin kun toinen mies työntää kielensä anukseeen ja nuolee oikein kunnolla. AAAhhh että seisoo....

      • aaaw

        Tule tänne niin setä nuolee ja imee sun pyllyn reikää pitkään ja hartaasti.
        Saat kunnon pitkää kieltä anuksees, ja päälle paksua kyrpää.
        Vittu kun kyrpä seisoo miehen reiälle.


      • Anonyymi
        aaaw kirjoitti:

        Tule tänne niin setä nuolee ja imee sun pyllyn reikää pitkään ja hartaasti.
        Saat kunnon pitkää kieltä anuksees, ja päälle paksua kyrpää.
        Vittu kun kyrpä seisoo miehen reiälle.

        minä ainakin valmis kun kielellä nuollaan reikää saa tulla vaikka kuinka suuri sen jälkeen ja vaikka kuinka monta


    • Miess24

      Tosi on. Mies osaa imeä kullia paremmin. Tiedä mistä johtuu. Koettu on.
      Ei onnistu imeminen naisilta.33

    • pekkanpäää

      Millai mies imee ja vetelee

    • M50HML

      Mieluusti ottaisin suuhun Hämeenlinnassa

      • suikkiin-het

        Ylistarossa otin suihin 5minsaa sitten, ekat tänään, pieni oli mutt hyvää.


      • Anonyymi
        suikkiin-het kirjoitti:

        Ylistarossa otin suihin 5minsaa sitten, ekat tänään, pieni oli mutt hyvää.

        Idiootti juntti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootti juntti

        maista hämmästyt


    • kullinkipeämies

      Oih... tulispa joku ihana poitsu ottamaan minun kullin suuhunsa, sais lutkuttaa oikein kunnolla minun kullia.

      • Anonyymi

        Ottaisin jos saisin joltain mutta ei sitä voi mennä kysymään joka paikassa


    • Nuoribihml

      Kyllä vain, mies tietää kuinka imetään. Janakkalan levarilla sain viimeksi imut pitkähiuksiselta mieheltä, oli hilkulla ettei taju lähtenyt :p

    • Aaaaaahhhh

      Vain mies osaa sen.

    • EkakertaM24

      Tuli todettua että mies imee paremmin kuin naiset. Olin Naisystäväni sekä hänen ystäväpariskunnan (noin 35v) kanssa baarissa viettämässä lauantai iltaa, jo alkuillasta huomasin jotain erikoista miehen katseessa joka useimmiten valahti pullottavan sepalukseni kohdille, en antanut sen häiritä pidin jopa kiihottavana ;) illan mittaa jutustelimme baarissa oli lähes tyhjää alkuillasta. Huomasin pariin otteeseen wc ssä käydessäni miehen tulevan aina heti perässäni wc hen, muutamien juomien jälkeen päätin kokeilla menin vessaan jätin kopin oven raolleen toivoin salaa jotain tapahtuvan ja niin kävi mies tuli perässäni vessaan sulki oven hakaan sanoi "silmät kiinni" suljin silmäni samalla tunsin miehen tarraavan kaluuni vähitellen avatesaa vyötä ja nappeja huomasin odottaneeni juuri sitä hetkeä mies imemässä minua vessan kopissa! Niin myös kävi tunsin kiusoittelevan kielen terskani juuressa kiihotuin kovaksi todellinen kiiman tunne valtasi minut, hetken kiusauksen jälkeen tunsin lämpimän suun koko kalussani juureen asti avasin silmäni katsoin kuinka mies otti syväkurkkuun koko 17.5cm kaluni samalla hän tarrasi pebastani molemmin käsin alkaen keinuttaa minua naimaliikkeeseen jatkoin liikettä tarrasin miestä päästä hiljalleen nussin kovempaa ja kovempaa olin jo laukeamaisillaan miehen suuhun hän pysäytti minut sanoi istu ja minä istuin wc istuimen kannen päälle mies oli edelleen polvillaan edessäni hyväili kaluani kielellä koko kalun mitalta samalla runkaten minua aloin tulemaan mies hidasti runkku liikettä todella hitaaksi vetäen esinahan niin alas kuin saa ylös alas ja aah se kieli terskani juuressa ja toinen käsi kiveksieni alueella, laukesin tunsin sperman tulevan paineella päästin hieman ääntä samalla mies pitkitti orgasmin todella kiimaisesti loppuun asti tulin pitkään ja lujaa! Aah tajusin mitä oli tapahtunut meinasin hieman panikoida mies oli rauhallinen loppuun asti nuollen imi kaikki spermat suuhunsa jonka jälkeen hän nousi ylös meni pesemään kätensä sanomatta mitään, laitoin housut kiinni menin miehen perässä tiskille hän tilasi salmiakki shotit kysyi tykkäsitkö? Olin hieman hämilläni olin juuri saanut voimakkaimman orgasmini ja miehen toimesta! Vastasin: kyllä, hieman vilkuilin ympärilleni naiset istuivat pöydässä he eivät tienneet mitä oli tapahtunut menimme pöytään olimme kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Nyt olen tapaillut miestä säännöllisesti noin 6kk mikään ei ole parempaa kuin hänen intohimansa tuottaa minulle nautinnollinen pitkä orgasmi!!

      • Maistuis mullekkin... Lahti???


    • submies

      mä rakastan suihinottamista. missä vaan milloin vaan. moni on kyllä kehunutkin että oon siinä hyvä.

    • Maistuisi minullekkin.........Turku

      • Anonyymi

        Oota mut elä pitkästy tuppikulli


    • Anonyymi

      Pidän suihin ottamisesta erittäin paljon. Tunne on erittäin jännittävä, kun tapaa jonkun uuden tyypin ja tietää, että hänellä on iso varustus. Aivan älyttömän kiihottavaa avata housut mieheltä ja ensin hieroa alushousujen päältä ja miettiä, että ei ole totta millainen kulli. Sitten kun saa ottaa esille 20 senttisen ja paksun kivikovan kullin, jossa on kiimatippoja päässä, niin tunne on aivan mieletön. Isoa kyrpää on niin mahtavaa imeä. Ja upeaa on se, jos on vielä lisäksi oikein paljon roiskiva, niin nam nam.

      • Anonyymi

        Multa saisit imeä. M55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Multa saisit imeä. M55

        Jos olet isokyrpäinen, niin maistuisi kyllä.


      • Anonyymi

        Saisit ottaa mun kyrpäni suuhusi että saisin laueta👍😍👍


      • Anonyymi

        tollanen 20cm pitää imee uudestaan kovaks saa tuntee upeuden myös pepussa nyt kestää myös pitkään menee varmasti pää sekasin hetkeks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tollanen 20cm pitää imee uudestaan kovaks saa tuntee upeuden myös pepussa nyt kestää myös pitkään menee varmasti pää sekasin hetkeks

        Kyllä tuntuu varmaan komialta tulla kaks kertaa sun suhun 21cm kyrvällä. Olisi ihanaa, oikeen rupes seisomaan täytyy nyt runkata .


    • Maistuis varmaan mullekin Tre.

    • Anonyymi

      oih

    • Anonyymi

      Oon antanut muutaman kerran hiukan yli 50 gay miehelle suuhun. Imee hyvin mutta ei ota loppuun saakka. Kerran laukesin hänen suuhun niin et eka sykäys tuli suuhun sit jatkoi kädellä. Miksi spermat ei maistu mutta haluis et panen häntä

    • Anonyymi

      Imettäjänä voit vaatia, että imijä nielee spermasi.
      Pane ehdoksi, että saadakseen imeä munaasi niin imijän on nieltävä.
      Imijänä tiedän, että sperman tyhjentäminen imijän suuhun nieltäväksi,
      kuuluu Imettäjän nautintoon.

    • Anonyymi

      Jos imijä ei niele, niin se ei saa olla pantavana.
      Kokemukseni mukaan imijät nielee kun käsket niitä.

    • Anonyymi

      Toimit hienosti kun annat munaasi toisen miehen suuhun.
      Me imijät kilpailemme siitä, mikä meistä saa imeä munaa ja niellä spermaa.
      Imijänä pelkään sitä, että Imettäjä ei enää kelpuuta minua imemään
      ja siksi palvelen Imettäjää parhaani mukaan.

      • Anonyymi

        ongelma vaan se että mistä kuuliaisen imurin löytää? Hakenut jo pitkään mansen alueelta imuria joka myös nielisi lastin mutta kun sovit tapaamista häviävät kun pieru saharaan.Antaisin runkata ja imeä ja vaikka sovittaa imurin kyrpää peppuunikin tai sinne sormea samalla kun imee mutta ei vaan tunnu onnistuvan.T:mies 60


    • Anonyymi

      Järjestäin yhtä huonoja suihin ottajia. Yhtään hyvää miestä ei ole tullut vastaan. Naisia kaikki 2 kpl

    • Olen useamman seurassa sekä ottanut ja antanut se ollut molemminpuolin nautinto. Kun vielä se päätty suuhun purkautumiseen niin nautitinto on ihana.

      • Anonyymi

        Olis Lauracd kiihottava nostaa sun hametta ja ottaa pikkareista kalusi suuhun. Voisit tulla suuhuni. Tekisit mulle saman. Imisit isoa kovaa kaluani kunnes saisit suun täydeltä spermaa. Onks sua pantu.


    • Anonyymi

      Moi. Anna vaan pttaa suihin, tuntuu mahtavalta paremmalta kuin naisen imemänä.

    • Anonyymi

      Kokeile

    • Anonyymi

      Miehet ottaa suihin hellemmin. Naiset rajummin, nainen tarttuu iskuun kiinni koko kädellään ja tiukasti, miehet ottaa kiinni hellästi ja sormen päillä, nautinto tulee kun tuntee vain huulet.
      Miehet eivät juurikaan kiihdytä otteitaan orkun lähestyessä.

      • Anonyymi

        Totta on..tänään klo 19.00 Hämeenlinnasta moottoritietä eka pysädysalueella antaisin suuhun siistin jämäkäN kalun. Voisi olla vaikka kaksi imijää yhtä aikaa, jommankumman kumman suuhun tulisin. T.Terve ukm 57v


    • Anonyymi

      Jonkin kerran imettänyt kulliani miehellä, vanhemmat homomiehet kyllä osaavat nauttia kullista pitkään ja kyllähän se hyvälle tuntuu, varsinkin kun imeskelevät kiveksiä. Pitääkin tänään käydä imettämässä.

      • Anonyymi

        Totta tuo, homot osaa nauttia kullista toisin kun naiset jotka imee velvollisuuden takia. Itse melko hetero, mutta imetän säännöllisesti homoilla kyrpääni, osaavat homman.


    • Anonyymi

      olen mies ja hetero autan miehiä silti suihin ottamalla paljasta ja imen joka tipan , joskus nielenki en aina muutama mies viikossa on ollut , otan edelleen uusiltakin miehiltä .

    • Anonyymi

      Tänään iltapäivällä sain pitkästä aikaa imeä miehen mehukasta kookasta kyrpää. Olen ukm. :ja lievä bi. Haaveissa ollut jo kauan, että sais maistaa kyrpää. Runkkupaikat on hyvä sovellus😀. Imin kiimoissani tyypin kyrpää auton etupenkillä. Olin niin kimpussani, että ynähtelin kyrpä suussa. Otin ehkä liiankin innoissani syvälle kurkkuuni, kun nielu on vieläkin hieman arka.😄 Tunsin kuinka kytipä paisui suussani ja käsi kyrvävarren ympärillä tunsi, kuin kyrpä alkoi nytkähtelemään . Maistoin sperman suussani. Kiva kokemus. Kiitteli lähtiessäni..

    • mies tietää paremmin mistä toinen tykkää syväkurkku onnistuu myös jos on harjotellu

    • Anonyymi

      oisko tampreen lähsitöllä vaikka pariskuntaa vaikka moiseen vuaden vaihteen aikaan tai samana vkloppuuna

      • Anonyymi

        Olisiko pääkaupunki seudulla pariskunta mies ja nainen jotka voisivat ottaa mun kyrpää suuhun mä voin sitten ottaa miehen kyrpää suuhuni sekä nuolla naisen pillua että saa orgasmin👍😍❤️👍


    • Anonyymi

      mies parenpi

    • Anonyymi

      Noin yleensä mies ottaa hyvin suihin, itsekin otan. Kun sen on kokenut niin haluaa lisää.

      • Anonyymi

        Eka kerta jännitti kun otin suuhun, kaveri tuli aika nopeesti suuhuni. Jäin koukkuun myös.


    • Anonyymi

      Mies on parempi.

      • Anonyymi

        Sanoisin et miehet kiimasempia imiessä kuin naiset, poikkeuksia löytyy myös naisista.


    • Anonyymi

      Kyllä ite tykkään enemmän naisen imusta,varsinkin jos on vieras nainen imemässä ja kiihottaa kun samalla puristelee rintoja.
      Toki mies imureitakin on monenlaisia.Niissä kiihottaa vain se että se on ns. kiellettyä touhua.
      Jotkut imee hellästi,jolloin nautinto on suurta kun pehmeasti kulli liikkuu lämpösessä suussa.
      Ja jotkut taasen imee ku jossain porno filmissä,mikä on mielestäni liiottelua kun öristään,sylkeä joka puolella,puristellaan palleja tai kankkuja.Ku joku älyis ottaa pelkästään suuhun,käsin koskematta,koska se puristelu ja käteen räkiminen on vastenmielistä ja aika usein huomannut että mies imurin kädet ei välttämättä ole puhtaimmasta päästä.
      No pääasia että saa lauettua,mutta silti mieluummin laukeaisin naisen suuhun.

    • Anonyymi

      Olen mies ja rakastan imemistä. Mahtavaa päästä avaamaan miehen housut ja kaivamaan sieltä koveneva kulli esiin. Tuun ihan kiimaan kun saan ensin nuuhkia miehen paikkoja, vetää esinahkaa alas ja nuuhkia ihan läheltä kyrpää. Sitten nuuhkin pussien alta kun samalla niitä kädellä hieron. Pikkuhiljaa imemään oikein nautinnollisesti. Eilen kävi yks tuttu kylässä, imin häntä pitkään. Lopulta kaveri pyysi että nuolisin hänen pallejaan samalla kaveri runkkasi itseään. Oli kivat maisemat, käsi kävi kovaa tahtia silmieni edessä, tuppikulli litisi kiihottavasti ja hetken päästä kullista ruiskahteli monta spermasuihkua. Ite runkkasin samalla ja ruiskin kaverin pallien päälle.

    • Anonyymi

      Kaveri muuten pyysi mua nuolemaan pallit vielä puhtaiksi.

      • Anonyymi

        sitten heräsit


      • Anonyymi

        Kuulostaa ihanalta joku voisi ottaa mun kyrpää suuhuni ja voisin ottaa kyrvän suuhuni nyt kun kirjoitan tekstin kulli seisoo ja joudun tyydyttämään itseäni😢😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa ihanalta joku voisi ottaa mun kyrpää suuhuni ja voisin ottaa kyrvän suuhuni nyt kun kirjoitan tekstin kulli seisoo ja joudun tyydyttämään itseäni😢😢

        Ottaisin jos saisin mielelläni


    • Anonyymi

      HYvinkäällä:18,5X4,5 ja seivatut roikkupallit...UKM joka päivä tälläviikolla ukkopekan edessä 12 maissa.mustapipu ja polttelen röökiä...ei paikkaa-Kiinostaako.Haluisin kokeilla pitääkös paikkaansa

    • Anonyymi

      Paska puhetta että mies on paras ottamaan suihin.... Vasikka imee kaikkein parhaiten.

    • Anonyymi

      kavereitten kanssa imetty toisiamme joku on tosi hyvä toiset vaan lutkuttaa yks on syväkurkku ja on myös hyvä imu en oo niin hyvää naista tavannut naisilla kiire saada mies purkautumaan

      • Anonyymi

        minä kans imin kaveria kertoi kai muille kohta oli paljon tarjontaa vaimokin sai tietää jatka vaan jos tykkäät oli kommentti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä kans imin kaveria kertoi kai muille kohta oli paljon tarjontaa vaimokin sai tietää jatka vaan jos tykkäät oli kommentti

        Samaa sanoi munkin vaimo,paitsi että en ole vielä saanut...


    • Anonyymi

      Minä haluaisin imeä tai antaa jollekkin kullia. Mieluiten alle 20v

    • Anonyymi
    • Harmi kun hukkasin yhden yhteystiedon. Mies oli Vuosaaresta ja vieraili luonani sörkässä. Mulle se oli 1.kerta miehen kaa niinpä jännitin, eikä oikein ees ehtiny stondaa ku laukesin. Harmittaa tod. Että hukkasin yhteyden

    • No mieti nyt, kai sitä osaa ottaa kun on oma jalkain välissä, naisetkin diggaa naisen nuolemista enemmän. Miesten kesken tasa on jotenkin "ihmeellisempää" oudompaa jne ja heti homotellaan. Patriarkaalinen tylösä yhteiskunta.

    • Anonyymi

      Nautinnollista on, kun saa imeä isokyrpäisen, miehekkään ja kiimaisen miehen loppuun asti.Eräs kerta on jäänyt mieleen. Tapasin erään miehen netissä, kun etsin aina seuraa hyvinvarustetuista miehistä ja hän todella oli sitä kuvissa joita lähetti minulle meiliin. Jännitti todella paljon mennä hänen luokseen ja soittaa ovikelloa, mutta voitin jännityksen.Isokokoinen mies tuli avaamaan oven collegehousuissa ja t-paidassa. Vilkaisin melkein 2 metrisen miehen olemusta päästä varpaisiin. Leveät hartiat, paidan hihat täynnä ja vahvoista käsivarsista näki, että salilla on käyty ja collegeissa pullotti, niin että himot nousi heti. Juttelimme vähän aikaa sohvalla ja pian rohkaisin mieleni ja laitoin käden miehen etumukselle ja aloin puristelemaan kullia housujen läpi. Tunne oli aivan mieletön, koska kyrpä oli todella iso. Sitten riisuin mieheltä housut ja näky oli sellainen jonka muistaa aina.Vähän yli 20 senttinen suora ja paksu kulli kivikovana ja isot herkulliset kivekset. Kullinpäässä oli kiimatippoja, koska oli odottanut koko päivän, että tulen kylään. Nuolin ensiksi kiveksiä ja leikittelin kielellä kullin vartta pitkin. Sitten otin varresta kiinni ja otin terskan suuhuni ja niin paljon kullia suuhuni kun sain mahtumaan. Aloitin imemään rauhallisesti ja sitten hieman kiihdyttäen.Tunsin liikkeestä ja kullista, että taitaa olla lähellä. Kohta mies otti kädestä kiinni ja sanoi, että meinaa tulla eikä halua vielä tulla ja, että sieltä tulee sitten viikon satsi. Kaksi kertaa imin hänet melkein huipulle ja sitten keskeytin, koska halusi. Lopulta aloitin imemään, niin että otan loppuun asti. Noin viisi minuuttia imettyäni mies sanoi, että nyt tulee. Kulli alkoi sykkiä suussa ja mies työntyi syvemmälle suuhun ja sitten spermat lähti matkaan. Tiesin että hän on erittäin runsaasti laukeava, koska oli kertonut sen jo ennen tapaamista. Tunne on upea, kun iso kulli laukeaa suuhun monta pitkää sykäystä.

    • Anonyymi

      otan suihin niinkuin haluaisin itelle tehtävän kova imu kielen liikkeet myös syvälle ja imu

    • Kyllä se fakta on, että mies osaa ottaa suihin paremmin kuin iso osa naisista. Tosin osalla äijistä on niin kauhee kiire saada kulli laukeamaan, että se nautinto jää sivuosaan. Mä ainakin haluan nauttia siitä harvinaisesta tilanteesta, kun saan kullin suuhuni.

      • Anonyymi

        Samoin kun imetän halun pitkittää orgasmia, halun tuntea imijän kiimaisen suun. Ukm 57


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin kun imetän halun pitkittää orgasmia, halun tuntea imijän kiimaisen suun. Ukm 57

        Juuri noin. Mäkin haluan tunnustella kullia suussani, maistella, nauttia siitä. En vain tyhjentää.


      • Anonyymi

        Täällä olis 21cm pitkä kyrpä ja 6cm paksu joka haluaisi jonkun suuhun ja nauttia. Voisin itsekin ottaa suuhun. Ens kertalainen kokeilun haluinen. Mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olis 21cm pitkä kyrpä ja 6cm paksu joka haluaisi jonkun suuhun ja nauttia. Voisin itsekin ottaa suuhun. Ens kertalainen kokeilun haluinen. Mies

        Otahan yhteyttä kikissä (Joonas47), jos Pirkanmaalta.


      • Anonyymi
        JoneTampereelta kirjoitti:

        Otahan yhteyttä kikissä (Joonas47), jos Pirkanmaalta.

        Minkä kokoinen kyrpä sinulla on tykkäisin isosta kyrvästä. Itsellä on 21cm.


      • Anonyymi
        JoneTampereelta kirjoitti:

        Juuri noin. Mäkin haluan tunnustella kullia suussani, maistella, nauttia siitä. En vain tyhjentää.

        kun tunnet ensi nytkähdyksen lopeta purista hetki lujaa juuresta jatka sitten pelaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olis 21cm pitkä kyrpä ja 6cm paksu joka haluaisi jonkun suuhun ja nauttia. Voisin itsekin ottaa suuhun. Ens kertalainen kokeilun haluinen. Mies

        eikö noin mahtavaa sais kokeilla peppu pieni tuska suuri nautinto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö noin mahtavaa sais kokeilla peppu pieni tuska suuri nautinto

        Kyllä sitä peppuunkin saa voisin nussia 21cm kyrvällä ja roiskauttaa spermat syvälle peppuun. Nyt kyrpä jysähti pystyyn kun ajattelin kun työnnän kyrpää peppuun. Nyt runkataan aah Ihanaa kyrpä sykkii pian lentää Ihanaa.


    • Anonyymi

      Ka­­­ikki mi­­es­­ten ha­­usku­­­udet Suo­­messa löytyvät m­iesten luet­­telosta 👉 http://6522333.com/G/3Ynof 👈

    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 99 liian kyrpämäistä tarinaa , sensuuri suomi on uusi tulevaisuus , sietäisi saada kyr pää nämä mode mäntit.

      • Anonyymi

        Idiootti. Suurin osa, ellei kaikki, poistetuista viesteistä ei ole ihmisten lähettämiä, vaan tuota bottien lähettämää mainospaskaa.

        Suomi24 botti siivoaa noita pois tarvitsematta erikseen ilmoittaa, ja ihmiset ovat tottuneet niihin ettei ne kiinnosta enää ketään, vaan niiden yli pääsee hyppäämään. Ne myös rytmittävät ketjua siinä mielessä että kun etsii uusia viestejä, niitä voi käyttää hyväkseen jos tuo "UUSI" merkki on jo ehtinyt kadota.


    • Anonyymi

      vaimoni opetti kuinka asia pitää tehdä oikeen muutaman miehen tuonut kotiimme opetteluun opettanut myös syväkurkun olen jo aika hyvä vaimo kattelee vieressä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      mulla yks tuttu likka laitto baarissa jalat mun haaroihin kovenin kuiskas loput saat kämpillä sielä olikin sen poika kaveri sää saat tänään jos otat suihin mikä ettei mutta tuo ei kyllä mahun mun suuhunsen takia suuseksi olikin jäänyt olipahan melkonen silmät kii ja liukua ylös alas tein niinku vaimo oli opettanu ja lopulta 25cm nielussa karvat vasten nenää sitte kova imu kieli liikkeelle johan tuli

    • Anonyymi

      Imisin kyllä jos vaan olis antaja
      Hml-tre

      • Anonyymi

        Hml antaisin imeä. Ukm 57


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistä viestiä [email protected]

        Sovitaan missä tavataan, vaidetaan sitten yhteys tiedot, jatkoa silmällä pitäen. Ukm 57


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaan missä tavataan, vaidetaan sitten yhteys tiedot, jatkoa silmällä pitäen. Ukm 57

        Olen tosissani
        Ota rohkeasti yhteyttä
        100% luottamus


    • Anonyymi

      minä oon ottanut mieheltä suihin rannalla 2 naista jäi katsoon ja kyselivät miltä tuntui vastasin että hyvältä runkkailin kaverin kalua koko ajan lopuksi istuin sisään naiset katsoivat jatkuvasti saman tehnyt myös baarissa ihana tunne kivikova kyrpä pepussa naiset katsoo ja otat olutta myös suihin-otto terassilla kaikkien nähden onnistuu

    • Anonyymi

      Kyllä mies ottaa ihananmin nauttii ja jos vielä ottaa nieluun kaikki vaikka olen
      bottom ja yleensä itse imen nieluun mutta joskus kiimassa annan miesten imeä
      varsinkin tuolla homosauna Voguessa on ihania imijöitä t. transmummo

    • Anonyymi

      Kaikki mi­es­­ten ha­usku­­­udet Suo­­­me­­ssa löytyvät m­­iesten luet­­­telo­sta 👉 http://9999936.com/G/1hLU 👈

    • Anonyymi

      kaverini otti yhtäkkiä rannalla kaluni esiin uikkareista runkkaili hetken sitten imaisi suuhun kyllä oli mahtavaa osaamista välillä upotti pohjaan asti tulin kuin paloletkusta ei oo naiset paremmin ottaneet uusimme homman 3kertaa kalu nousi uusiks kun painoi sormen peppuun jatkoi joka kerta loppuun asti nieli homma jatkuu huomenna

    • Anonyymi

      Olis kiva imeä vanhempaa miehen munaa!

      • Anonyymi

        Mua sais imee 21cm kyrpää olen 66v. Ja mun kyrpä tykkäisi kunnon imuttelusta, olen ensikertalainen. Nytkin kyrpä seisoo niin kovin että täytyy nyt runkata spermat ja sitä tulee paljon Ihanaa. Iso kyrpä Pori.


      • Anonyymi

        Minua saisit imeä mun 21cm kyrpää se olisi kivaa. Oikeen rupes kyrpä seisoo kovasti eiku runkulle. Nami.


    • Anonyymi

      05 alueella 70v, bi, miehen ympärileikatun munaa saa imeä loppuun asti. Ensin pallien hyvää,yä, nuolemista ja sitten imemään. Alakerta karvaton.

      • Anonyymi

        Hoikkaa 56v kullinpalvojaa kiihottaisi hyväillä ja nuolla vanhemman herran palleja ja imeä kullia antaumuksella saaden tuntea kuinka se tuottaa nautintoa ja saa lopulta herran kalun sykkivänä laukeamaan nesteensä kiimaiseen suuhuni.
        Nautin tuottaa mielihyvää yksipuolisesti vanhempaa herraa palvellen.
        T. Tapsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoikkaa 56v kullinpalvojaa kiihottaisi hyväillä ja nuolla vanhemman herran palleja ja imeä kullia antaumuksella saaden tuntea kuinka se tuottaa nautintoa ja saa lopulta herran kalun sykkivänä laukeamaan nesteensä kiimaiseen suuhuni.
        Nautin tuottaa mielihyvää yksipuolisesti vanhempaa herraa palvellen.
        T. Tapsa

        Minä haluaisin antaa sinulle 21cm kyrpää suuhun se olisi ihanaa. Iso kyrpä Porista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluaisin antaa sinulle 21cm kyrpää suuhun se olisi ihanaa. Iso kyrpä Porista.

        Tykkäisin hoitaa kunnolla! T. Mies Kanta Hämeestä 60v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäisin hoitaa kunnolla! T. Mies Kanta Hämeestä 60v

        Se olisi mukavaa antaa sinulle suihin kyrpää. Rupes niin kiihottaa että täytyy runkata niin että spermat lentää.


      • Anonyymi

        Ei kalun koolla ole mulle väliä kuhan on puhdas ja täyteen ladattu että saa kunnolla nieltävää!40v kuopio


    • Anonyymi

      Kyllä miehet jotka tätä suihinottoa paljon harrastaa on tosi hyviä siinä. Itse matkoillani käytän juuri heitä, imetän mulkkuani ja kiveksiäni jotkut nuolevat anustakin pyydettäessä. Hyvää ja ilmaista palvelua.

    • Anonyymi

      mies tietää paremmin mikä tuntuu parhaimmalta ja mitkä kohdat ja liikkeet

    • Anonyymi

      kaverini kanssa otamme suihin toisiltamme vaikka missä esim. taxissa bussissa junassa rannalla mikä onkin hyvä paikka monesti mukaan liittynyt muitakin ja saanut peppuunkin täytettä imetty samaan aikaan kyllä miehet sen osaa vaimo ei suostu julkisesti hyvä kun kotona

      • Anonyymi

        Tuo saisko sun vaimon mukaan, että sais vertailla kumpi ottaa paremmin suihin. Sit voisin ottaa sinulta suihin samalla kun panen sun vaimoasi 21cm kyrvällä pilluun. Voisin myös nuolla sun vaimon pillua ja nussia sinua peppuun. Semmosta ryhmä sexiä olis myös kiva. Mahtaako vaimosi suostua entäs sinä jos panen sun vaimoasi, kiihottasko se sinua.??


    • Anonyymi

      intti oli hyvä harjottelu paikka oppi miten kaverin sai laukkeen nopeesti eiku seuraava

    • Ois kyllä kiihottavaa opetella vakkarina salaa vanhemman uteliaan ukm kanssa

      • Anonyymi

        Joo niin olis. Multa saisit 21cm kyrpää suihin ja peppuun ruiskuttaisin spermaa sun suuhun ja peppuun. Tosiaan olisi mukava kun olisi semmonen vakio kaveri. Olisi turvallisempaa ja tietää mitä saa. Suihin ja peppuun isoa kyrpää. Nyt kiihottaa sen verran että kyrpä paukahti pystyyn täytyy runkata ei auta mikään. Oi Ihanaa tuntuu niin hyvältä vedellä pitkiä vetoja, nyt tulee jo on niin kiihottunut ooh Ihanaa sperma lentää oooh jees Jes. Huh.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo niin olis. Multa saisit 21cm kyrpää suihin ja peppuun ruiskuttaisin spermaa sun suuhun ja peppuun. Tosiaan olisi mukava kun olisi semmonen vakio kaveri. Olisi turvallisempaa ja tietää mitä saa. Suihin ja peppuun isoa kyrpää. Nyt kiihottaa sen verran että kyrpä paukahti pystyyn täytyy runkata ei auta mikään. Oi Ihanaa tuntuu niin hyvältä vedellä pitkiä vetoja, nyt tulee jo on niin kiihottunut ooh Ihanaa sperma lentää oooh jees Jes. Huh.

        Ööö….ukeei, oot aika pimeen kuuloinen tapaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo niin olis. Multa saisit 21cm kyrpää suihin ja peppuun ruiskuttaisin spermaa sun suuhun ja peppuun. Tosiaan olisi mukava kun olisi semmonen vakio kaveri. Olisi turvallisempaa ja tietää mitä saa. Suihin ja peppuun isoa kyrpää. Nyt kiihottaa sen verran että kyrpä paukahti pystyyn täytyy runkata ei auta mikään. Oi Ihanaa tuntuu niin hyvältä vedellä pitkiä vetoja, nyt tulee jo on niin kiihottunut ooh Ihanaa sperma lentää oooh jees Jes. Huh.

        Mä mielellää ottasin sun kyrvän mun sisälle ;P ensiks vaikka suuhun ja sen jälkeen voisit työntyä muhun... ;)


      • Anonyymi
        MindfullXx kirjoitti:

        Mä mielellää ottasin sun kyrvän mun sisälle ;P ensiks vaikka suuhun ja sen jälkeen voisit työntyä muhun... ;)

        Se olisi mahtavaa työntää kyrpää suuhusi ja peppuun, 21cm kyrpä varmasti tykkäisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi mahtavaa työntää kyrpää suuhusi ja peppuun, 21cm kyrpä varmasti tykkäisi.

        Alkaa kyl samantien kiihottaa kun mietinki tilannetta... :P


    • Anonyymi

      Paimion levarilla Turkuun päin 2.9 ip. 65v ukm antaisi imeä.

      • Anonyymi

        Imetkö sinä mun 21cm kyrpää siis otatko mun kyrvän suuhusi että saan roiskauttaa spermat suuhusi.


    • Omasta kokemuksesta voin sanoa että mies imee paremmin kuin nainen.
      Rohkeasti vaan kokeilemaan.

    • Anonyymi

      Olen ukm ja kokemuksia ukolla jo vaikka mitä!! Täytyy sanoa, että multa on ottanut yksi ukm suihin useita kertoaja. Parhaiten on ottanut tää mies, mutta on yks nainen ollut paras... Loppuun saakka ja taidolla!!

    • Mä ensimmäisen kerran toisen jätkän kans hommailin pari viikkoa sitten. Riisuttiin vaatteet ja alettiin runkkailee, kohta oliki sen kyrpä suussa. Sitä jonku aikaa imin samal ku runkkasin ennen ku osat vaihtu ja se alko multa ottaa poskee, mut luoja ku tuntu hyvältä!

      • Anonyymi

        Aina yhtä hyvää! Imuri


    • Anonyymi

      Mies jonka kanssa on kokemuksia, niin ottaa todella loistavasti (vaimo ei ota lainkaan.
      ukkomies on tämä loistava suihinottajakin....

    • Anonyymi

      mun kaveri runkkaili omaansa saunassa halus runkata myös mua yhtäkkiä kumartu otti syvälle suuhun ja kieli pyöri tulin melkein heti kerroin vaimolle joka ei tykkää ottaa suihin sano jatkakaa vaan jos hän saa nähdä näitä leikkejä jatkettu

    • Anonyymi

      naiset eivät osaa

    • Anonyymi

      nuoruuden kaveri oli parempi kun tytöt käytti kieltään hyvin runkkas vartta samalla hellästi imu just sopiva laukesin aina nopeesti vastineeks halus peppua silloin opin ottamaan suurta yli 20cm kullia osas myös tuon ei runnonut oli hellä ystävyytemme on jatkunut vaikka molemmat ukm

    • Anonyymi

      Haluaisiko kukaan 21cn kyrpää suuhun kun tekis mieli antaa kyrpää jollekin suuhun ensikertalainen, varmaan tuntuisi hyvältä. Nyt kun ajattelee niin kyrpä rupes jöpöttämään niin paljon että on ihan pakko runkata ja päästää spermat lentämään. Olisiko Porista ketään kun haluaisi auttaa minua ja ottaa mun kyrvän suuhunsa. Iso kyrpä Porista toivoo.

      • Anonyymi

        NYT ON PORI MAAILMANKARTALLA! Etkö vieläkään ole onnistunut löytämään isolle kyrvällesi turvallista ja tautivapaata hoitoa?
        Olis aika houkuttelevaa löytää aikamies ukko ja halukas rakastelija. Mutta haet ilmeisemmin vain imurunkkuja? Minä taas muutakin...( olen btm)
        Itse pks.lla ja mielessä kyllä aikamies tyyppinen kookas mies ( ei kovin vatsakas) mutta Pori ym. kaukana!
        Näillä mennään.


    • Anonyymi

      Ka­­­ikki mies­ten ha­­uskuudet Suome­­­ssa löyt­yvät m­iesten luet­­­telosta 👉 http://3511222.com/G/E2oRs 👈

    • Anonyymi

      Tässä VANHASSA aloituksessa näkee runkkuimurien koko kirjon eri tahoilla jne.
      Ja ihmeteltävän paljon tällä kertaa UKKOMIES tyypin imurunkkareita kertoo kokemastaan ja haaveistaan jotka vielä odottaa toteutumistaan!

      Voiko olla totta, kun näistä suurin osa on bi-miehiä "pohjimmiltaan" mutta myös aviomiehiä.
      Homoja puhtaasti vähemmän.
      Näistä kaikista voisi tehdä melko suoran päätelmän Suomen ( ym.) miehistä valtaosalla on miesten kanssa seksikokemuksia!?
      Ja osalla jopa suurempi kiinnostus miehiin kuin naisiin, tai vaimoihin ( pakkoliitoissaan").

      Kokemattomia haaveilijoitakin, aika jännää ja niin valmiita kokemaan miehen kanssa kaikkea mahdollista.
      Myönnän osasta hyvin kiihottavia avoimesti kerrottuja tarinoita, totta tai keksittyä en tiedä?

      Itse olen elänyt "puutteessa" tai sanotaan oman valinnan takia ilman seksiä miehen kanssa jotka olleetkin mun ainoa kiinnostuskohteena koko iän. Kokemusta toki on mutta "syvällisemmän" kontaktin kaipuussa ei seikkailut ole antaneet sitä tyydytystä mitä myös kaipaan muutakin kuin fyysistä toimintaa ja seksiä.
      Toisinaan tilaisuuden tullen saa ihailla ainakin ulkoisesti miesten vartaloita uimalan saunoissa jne.
      Pääosin kypsemmät miehet kiinnostaa ja joskus näkee huomattavan kookkaita varustuksia ja silloin "kuin uinuva" oma kehoni värähtää erikoisesti aivoista nivuksiin joka hyvä merkki että vielä on toivoa näillä kymmenillä!?
      Mutta hyvä niinkin, vaikka eihän näissä olosuhteissa pääse pidemmälle normaalilla käytöksellä tavallisten ihmisten kesken!?
      Haaveita ja mielikuvia ei kukaan estä, yksin jääneitä tai siihen päätyneitä on paljon!
      😘🤗😄

      • Anonyymi

        Parikymmentä vuotta on nyt tullut netissä palloiltua ahkerasti. Tytöt ja naiset ovat olleet erittäin avoimia sekä seksifantasioistaan että kokeiluistaan toisten naisten kanssa. Ihan netin alkuajoista saakka.

        Siihen aikaan oli tietysti niitä idiootteja jotka ajattelivat ettei netissä ole kuin miehiä.

        Miehillä taas alkuvuosina oli huomattavan yleisempiä jutut joissa oli runkattu jonkun teinikaverin kanssa tai sitten oltiin ihan ehtoja homoseksuaaleja. Myös ristiinpukeutujia oli paljon. Noita juttuja oli määrällisesti aika vähän kuitenkin.

        Mutta se mikä on selkeästi viimeisen kymmenen vuoden aikana muuttunut, samaan aikaan kun maailma on myös muuttunut, on se että ihan heteromiehet kertovat avoimesti homoseksuaalisista fantasioistaan.

        Aikasemmin piti löytää jokin fetissipalsta, jossa aiheesta miehet keskusteli, mutta nyt niitä löytyy ihan vapailta keskustelusaiteilta jotka eivät välttämättä käsittele mitään erityistä fetissiä kuten esimerkiksi aisankannattamista ja siihen liittyvää kolmannenpyörän munan imemistä tai naimista.

        Tietysti yhä edelleen on niitä pässejä jotka ajattelevat että homoseksi tekee miehestä homon, jopa perseseksi naisen kanssa, vaikka homoseksualismi ei liitykään seksitapoihin vaan siihen kenen kanssa haluaa viettää elämänsä. Ja jos tässä nyt on jollain idiootilla vaikeuksia ymmärtää, niin aseksuaaleja homoseksuaaleja on olemassa! Eli homomiehiä tai naisia, jotka pitävät romantiikasta, mutta eivät erotiikasta.

        Ja mikä on ehkä yllättävää, on myös sellaisia homomiehiä ja naisia jotka fantasioivat vastakkaisesta sukupuolesta, vaikka haluavatkin viettää yhteiselämänsä saman sukupuolen edustajan kanssa!


    • Anonyymi

      Ryhmässä otetaan ehlä "suihin" muuten kyllä suuhun eli suuseksistä ilmeisesti kymysys l. oraalinen seksi?
      Suuseksi ja suuhunotto vois olla ylsi sana!?
      Mutta,mennään tällä, tämän kerran!
      😂😀

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kaverini kerran puistossa yhtäkkiä aukas mun housut runkkas imaisi suuhun oli mahtava kielen käyttö tulin pian pyysin opettamaan minullekkin tyttis ei osannut yhtä hyvin niinpä tyydytimme toisemme silloin tällöin minuakin kehuttiin oli hyvä opettaja

    • Anonyymi

      Hmmmmm oiskohan täällä pohjoisessa lapissa (inari) toista ukm kamuksi imutteleen

    • Anonyymi

      Anna vaan,ja laukea,se on vitun kiimasta touhuu..

    • Anonyymi

      Mies tietää paremmin miltä toisesta miehestä tuntuu.

    • Anonyymi

      Anna hyvänä.Se tekee makeita pareompi kuin nainen

    • Anonyymi

      kaverini otti niin hyvin ettei kukaan nainen aiemmin opetti myös minut ottamaan syvälle

    • Anonyymi

      Joskus lapsena kaverin kanssa kokeiltiin kaiken laista pippelin imemistä. Sen muistan, että kyllä kiihotti.
      Naiselta en ole suihinottoa saanutkaan.
      Jos pääkaupungista löytyisi opettaja voisin suihin ottoa kokeillakin ja myös antaa jonkun miehen imeä. Tosin en tiedä missä se onnistuisi ja pitäisi tapahtua päivällä, kesken töiden.
      Meillä kun ei liitossa seksiä ole, niin uskon, että mies voisi olla hyvä korvike. M 54

    • Anonyymi

      On. Kokemuksia mies ottaa paremmin kuin nainen 69 hyvä asento voilipasta perä aukkoa samalla

      • Anonyymi

        Haluisitko että ottaisin kyrpäsi suuhuni runkkaisin ensin,vetäisin terskan paljaaksi,katsoisin kaunista terskaa..ottaisin suuhun,kielellä leikkisin,imisin hellästi...69 näkisin pyllysi,varoen sormen upottaisin pyllyysi,hieroisi eturauhasta ja tykkäisit....


    • Anonyymi

      Itse olen harrastanut seksiä elämäni aikana reilun 30 naisen ja suurin piirtein 10 miehen kanssa. Omalla kohdalla paras miesimijä ei ole päässyt lähellekään huonointa naisimijää :) En sitten tiedä, onko se johtunut omasta kiihotuksen tasosta, koska olin mieluiten btm. Miehet eivät vaan kiihottaneet niin paljoa, että olisi tarpeeksi kovana ollut panemista varten. Juuri tuon kiihottuneisuuden puuttumisen takia en enää jaksa miesten kanssa puuhailla.

    • Anonyymi

      minua on kehuttu kun tiedän paremmin kuin vaimo ja otan myös syvälle isoin n.25cm uppos karvoja myöten

    • Anonyymi

      Ihaninta on kun oot pylly pystyssä edessä,runkata takaa päin,katsella pyllyreikää ja sitten ottaa kyrpä suuhun ja imeä isoa kyrpää ja terskaa suudella,takaapäin runkkaus tekee niin rivoa...

    • Anonyymi

      otan kaverilta aina kun haluu kehuu paremmaks kuin vaimonsa nykyään tuo pari kaveria joten imeskelen ja olen pantavana koko illan kehuvat saan helposti imeskeltyä pystyyn uusiks

    • Anonyymi

      Olen kuuttakymppiä lähestyvä ukm.
      Tähän asti olen ollut vain naisten kanssa ja näistä olen joiltain saanut myös imuja.
      Eilen kyllä räjähti pankki kahdesti tunnin sisällä kun toinen ikäiseni kokenut ukm antoi sellaista hyvää mitä en yhdeltäkään naiselta ole saanut. Sori vaan naiset.

    • Anonyymi

      Jokunen kokemus miehistä ottamassa suihin ja ei voi edes verrata naisiin. "Paras" mies on ollut huonompi kuin huonoin nainen.

      • Anonyymi

        Haluisin että mua nussittas suuhun 66v ex ukm JKL/ymp


    Ketjusta on poistettu 423 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe