ITSENÄISYYSPÄIVÄ JUHLAT !

kenelletarkoitettu

Kenelle ne pitäisi järjestää?

22

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tali-ihantala

      Rohkeille irakilaisille taistelijoilla ?

      • höpötyst-

        Ei tavallinen rahvas viihtyisi linnanjuhlissa tissejään näyttelemässä ja pelkäämässä että minkä arvoiseksi ne haukutaan.
        Paljon helpompaa on katsoa tvstä ja säästää pukurahat tärkeämpään.


      • Eloveenaaikävä

        Nasimahan siel jo oliki ja sitten se valkoisenruusunritarikunnan ristinsaaja mullahi.


    • näinonhyvä

      Näin on aivan hyvä, presidentti kutsuu ketä parhaaksi näkee.
      Tavallinen ihminen voi juhlia sitten, miten itse haluaa.
      On kuitenkin hieno asia, kun Linnan juhlat jaetaan koko kansalle telkkarin välityksellä. Sehän tuntuu, juuri siltä, että juhlat on kaikille tarkoitettu. Ohjelmana sitä eilenkin katsoi 2,7 miljoonaa kansalaista.

    • apin

      Varsin irvokasta menoa nämä juhlat . Aluksi on todettava , että valtio , jolla ei ole päätösvaltaa asioihinsa , ei ole itsenäinen . Kaikki päätösvalta on vapaaehtoisesti luovutettu kotibryssille , eli Brysseliin . Toisekseen valtio , jolla ei ole omaa valuuttaa , ei ole itsenäinen . Todettakoon sekin , että Suomen rahayksikkö on markka , joten nämä sekat irrottavat meidän isänmaamme itsenäisten valtioiden joukosta . Kolmanneksi voisi todeta , että on törkeää tuoda tällaisten satojen miljoonien eurojen peijaisten ja pitojen kautta , maassamme toteutettu räikeä pilkka ja eriarvoisuus kaikkien nähtäville . Lisäksi joutoväki juhlii kymmenien tuhansien eurojen frakeissa ja iltapuvuissa satamääriste kattokruunujen loisteessa , kun toisella puolen katua kulkee kymmenien kilometrien lepäjono , jossa syrjäytetty ryysyköyhälistä odottaa päivittäistä leivänkannikkaansa .

    • Ei_oikein

      toi Lady Gagan, tai Madonna look sovi suomalaiselle riipputissille! 😂😂😂
      http://is.mediadelivery.io/img/628/717db9431f8b478f8657aab1c56cffcf.jpg

      • Nöfnöfkröf

        Voi Olli raukkaa. Nyt minä ymmärrän miksi aina niin miettiväinen ja katkonainen puheissaan. Hänhän on järkyttynyt elämässään ja kaiken lisäksi tossun alla.
        Taitaa kotonaan olla nyrkin ja hellan välissä? Eihän tollasen eteen seiso muu kuin järki.


    • nvkfdldöfglkgldfkösldf

      Suomi ei todellakaan ole ollut itsenäinen sen jälkeen kun liittyi EU:hun ja sen rahaliittoon. Maamme surkean velkaantumisen takia, tv-peijaisia ei pitäisi järjestää. Koen syvää myötä häpeää vanhojen veteraanien vuoksi, joista osa sairastui rintamalla pysyvästi vammautuen, osa menetti henkensä tämän maan puolesta. Nyt tämä kallis isänmaa on turvapaikka armeijaa ja sotaa paenneille nuorille miehille. Jotka toivotetaan tervetulleeksi maahamme ja avokätisesti autetaan taloudellisesti, unohtaen ne kuuluista leipäjonot, joita yksikään maamme hallituksen jäsen ei näe, tai ei halua nähdä.

    • arvosodassataistelleille

      Itsenäisyyspäivä juhliin pitäisi kutsua kaikki elossa olevat sodassa taistelleet miehet ja myös rintamanaiset.Valitettavasti suurin osa heistä on jo kuollut.Suomi ei ole enää itsenäinen valtio, niin kuin joskus oli.

    • hhgjkhljökläleirotpåygl

      Itsenäisyyteen ei moni usko, ainoastaan maamme hallitus, joka voi juhlia kansalaisten laskuun. Olin aikoinani ylpeä kun poikani kävivät armeijan, nyt mietin, onko tässä maassa enää mitään puolustettavaa jos sota vielä syttyy? Pojillani ei vain ole sitä oikeutta, että voivat paeta muuhun maahan, joillakin sekin mahdollisuus on, ja vielä ilman mitään velvollisuuksia.

      • arvostelijoillle

        Suomesta voi helposti muuttaa muuhun maahan, ja lukuisat suomalaiset niin tekevätkin (siinä on sekä hyvää että huonoa).
        Presidentti järjestää juhlat, maksaa ne, kutsuu ketä haluaa.
        Kutsukaa itse omiin juhliinne veteraaneja.


      • apin
        arvostelijoillle kirjoitti:

        Suomesta voi helposti muuttaa muuhun maahan, ja lukuisat suomalaiset niin tekevätkin (siinä on sekä hyvää että huonoa).
        Presidentti järjestää juhlat, maksaa ne, kutsuu ketä haluaa.
        Kutsukaa itse omiin juhliinne veteraaneja.

        Jaa , että omasta pärssistä johtajamme maksaa linnanjuhlat . Mistähän tieto lie peräisin . Muuan tärkeä seikka on jäänyt huomioimatta , näissä kilpailukykytalkoissa . No on siinä hepulla mammuttimainen vuosiansio , kun pystyy vuosittain rahoittamaan satojen miljoonien peijaiset . Kyllä todella pitäisi palkkoja alentaa talvisodan hengessä .


    • hfjgkhljköläöähfjfdösö

      "Presidentti järjestää juhlat, maksaa ne, kutsuu ketä haluaa."

      Tiedoksi vain, presidentti ei itse maksa näitä juhlia. Meillä on vapaa liikkuvuus, ainoastaan sotatilassa maamme sotilaat eivät voi paeta, vaan joutuvat puolustamaan maataan.

      • kylläkyllä-

        Kyllä presidentti ne maksaa.


      • kylläkyllä-
        kylläkyllä- kirjoitti:

        Kyllä presidentti ne maksaa.

        Otan takaisin, tietoni lähde saattaa olla epäluotettava.


      • joululähestyy

        Meidän veronmaksajien rahoista ne linnanjuhlat järjestetään ja sinne kutsutaan vain tietyt henkilöt presidentin kutsusta,joka tulee sitten postissa.Siellä tulisi olla vain sodassa taistelleita, jotka olisivat linnan juhlat ansainneet.


      • valitsenimimerkkii
        joululähestyy kirjoitti:

        Meidän veronmaksajien rahoista ne linnanjuhlat järjestetään ja sinne kutsutaan vain tietyt henkilöt presidentin kutsusta,joka tulee sitten postissa.Siellä tulisi olla vain sodassa taistelleita, jotka olisivat linnan juhlat ansainneet.

        Tuo kyllä on liioittelua. Kyllä kaikki tekeminen on tärkeää, esimerkiksi siivoaminen. Ja toimiminen niin, ettei ole tullut sotaa.


      • äly.ällös.jätä
        valitsenimimerkkii kirjoitti:

        Tuo kyllä on liioittelua. Kyllä kaikki tekeminen on tärkeää, esimerkiksi siivoaminen. Ja toimiminen niin, ettei ole tullut sotaa.

        Jepjep, siivoamallahan ne sodat torjutaan.....


      • juurikinniin
        äly.ällös.jätä kirjoitti:

        Jepjep, siivoamallahan ne sodat torjutaan.....

        Siivous lisää niin paljon yleistä hyvinvointia, ettei synny turhanaikaisia vouhotuskapinaliikkeitä.


    • oikeinko

      Tällaisessa tilanteessa, kun eriarvoisuus vain lisääntyy hallituksen tekojen takia, ei olisi tarvinnut järjestää Linnan juhlia. Mutta pitäähän se tehdä, että itseään täynnä olevat ihmiset pääsevät sinne koreilemaan ja mässäämään veroeuroilla. Lähettäisivät joskus kutsun tavallisille ihmisille, otanta vaikka arvalla tietty määrä ja ympäri Suomen. sotaveteraanit on asia erikseen, ovat juhlan ansainneet.

    • jkll

      Ei kait presidentti palkkaa saa. Hänelle maksetaan palkkio, mistä ei mene veroa, jos muistan oikein.

      • seitsemänplu

        Hyvä ettei ilmaiseksi tarvi tehdä, tällainen jukuripääkansa täällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe