Satu Saarisen MOKA!!!

nähty_on

Jospa_se_les-

8.12.2016 18:25

bouteen taipuvainen naarasrovasti viimeistään nyt hoksaisi kaivaa joitakin raamatunpaikkoja käsitystensä tueksi. Onhan se aikamoinen moka, jos antaa haastattelun Helsingin Sanomiin eikä muista mainitakaan Jumalaa, Jumalan sanaa ja Jumalan Henkeä.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä_siellä

      Sydämen kyllyydestähän se suu puhuu.

    • Ei taida olla teidän lahkonne tanssitettavissa, sori siitä.

    • puheesta

      Matteus 12:
      "33 "Jos puu on hyvä, sen hedelmäkin on hyvä, mutta jos puu on huono, sen hedelmäkin on huono. Hedelmästään puu tunnetaan. 34 Te käärmeen sikiöt, kuinka teidän puheenne voisi olla hyvää, kun itse olette pahoja! Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu. 35 Hyvä ihminen tuo hyvyytensä varastosta esiin hyvää, paha ihminen pahuutensa varastosta pahaa. 36 Minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, jonka ihmiset lausuvat, heidän on tuomiopäivänä tehtävä tili. 37 Sanojesi perusteella sinut julistetaan syyttömäksi, ja sanojesi perusteella sinut tuomitaan syylliseksi."

    • puheesta

      Vielä tuohon Matteus 12:34 tekstiyhteyteen, jossa Jeesus käyttää sanontaa "käärmeen sikiöt". Tällaisiksi hän sanoi kirjanoppineita ja fariseuksia heidän pahuutensa vuoksi ja sen kohtalokkaan hengellisen vahingon takia, jota he saattoivat aiheuttaa hyväuskoisille ihmisille.
      Varottavaa.

    • IsäNitro

      Minä en juurikaan kiinnittänyt huomiota tuohon puoleen. Johtunee siitä, että pidän Raamattua humpuukina. Ihminen ei tarvitse Raamattua yhtään mihinkään jos on terve ja omaa luontaisesti toimivat aistit. Sairaat tarvitsevat satuja, toivon tähden. Kun elämästä katoaa motiivi, niin silloin hyville tarinoille on tilausta. Eräs kuuluisa kommunistikin sen oivalsi. Köyhälle kansalle ei ollut varaa jakaa oopiumia, joten heidän piti tyytyä uskontoon. Raamattu on mielestäni juuri sitä varten. Ihmisen mieli on mysteerin keskellä täysin orpo, joten sitä pitää lääkitä kun elämänilo katoaa. Nykyisin on muuten hyviä pillereitä sitä varten. Olen kuullut täällä foorumilla, että ainakin Tenox on kovassa huudossa, ainakin sillä Heinolan mielipuolella.

      Ps.
      Itse ihmettelin tuota HS-juttua lukiessa että eikö tuomiorovastilla ole muuta tekemistä kuin pohtia lestadiolaisuutta.
      Jumalasta ei puhunut, kuten sanoit. Mutta onko noilla ylipäänsä mikä toimenkuva??

      • Nähtävästi_piru

        on laatinut toimenkuvan näille epäuskoisille naarasrovasteille. Eritysesti naaraspapit ovat siis pirun valittuja aseita nin kuin tuo yksi henolalaiseläkeläinenkin joka lakkaamata pilkkaa Jumalaa palstoilla. Ei Satu Saarinen muistanut puhuakaan muusta kuin lestadiolaisuudesta, koska Jumalan valtakunta on malkana hänen silmissään ja sitä vastaan hänen on taisteltava.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe