Nuorten kumisaapasfetissi?

M20kumpparit

Onko olemassa muita nuoria joilla on kumisaapasfetissi? Tuntuu siltä että oon yksi harvoista parikymppisistä jotka kiihottuu kumppareista.

Mua kiihottaa sairaan paljon kun kuljen esim kaupungilla punasissa hai saappaissa tai mustissa huntereissa. Aika moni tuntuu katsovan aika pitkään sillä silmällä...

78

5314

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hunteristi

      Mua taas tökkii kun kukaan ei koskaan kato mun Huntereita missää "sillä silmällä" vaikka ne on musta aivan sairaan hienot... Ja miehilla harvinaiset!

      • M20kumpparit

        Aika jännä, itselläni nimenomaan hunterit on kerännyt aika paljon huomiota ja tosi paljon positiivisia kommentteja. Itselläni on ne originalit pitkänä tietty :)


      • Saapastelijajannu

        Kuinkas pitkät varret noissa Huntereissasi on? Pärjäävätkö Kontioille?


      • M20kumpparit

        Pärjäävät oikein hyvin. Pituus on aika sama kuin kontiossa mutta ovat paremmat jalassa. Niissä ei ole mitään löysää vaan istuvat tosi tiukasti jalassa.


      • YYte
        M20kumpparit kirjoitti:

        Pärjäävät oikein hyvin. Pituus on aika sama kuin kontiossa mutta ovat paremmat jalassa. Niissä ei ole mitään löysää vaan istuvat tosi tiukasti jalassa.

        On se kontioidenkin istuvuus täydellinen kun teettää niihin mittatilaustyönä oman jalan mukaiset tukipohjalliset!


      • Saapasekspertti
        M20kumpparit kirjoitti:

        Pärjäävät oikein hyvin. Pituus on aika sama kuin kontiossa mutta ovat paremmat jalassa. Niissä ei ole mitään löysää vaan istuvat tosi tiukasti jalassa.

        Koon 42 Kontioissa varret ovat 43 cm, ei kai Huntereissa niin pitkät ole?


      • Hunteritonparhaat

        Hunterit ovat yhden cm lyhyemmät, mut tuntuvat paremmilta jaloissa


      • Anonyymi

        Mä tuijotan Huntereita aina kiimaisena!!


    • Samaa_miettinyt

      Aina kun näen nuoria aikuisia niin naisia kuin miehiä kumisaappaissa ajattelen, että olisikohan fetissi.

      • M20kumpparit

        Mietiskelen itsekkin samaa :) varsinkin kun joku nuorempi mies on pukeutunut värikkäisiin saappaisiin


    • KontioM29

      Mä tykkään mustista Kontioista, vaikka en niitä julkisella paikalla kehtaa käyttää, alkaa seisoo turhan herkästi Kontiot jalassa. Tosin en nyt enää ihan niin nuori ole, mutta parikybäsenä alko kumisaappaat kiinnostaa.

      • M20kumpparit

        Mullakin aiheutuu sama kontioista, itselläni ne on vaan mökillä käytössä


      • Anonyymi

        Mä kiinnostuin Kontioista ja ala-asteella. Ne näyttivät mahtavalta toisten jaloissa ja sitten kun sain omat se oli menoa. Aina kun veti Kontiot jalkaan tuntui hyvältä ja kalsareissa oli jotain märkää. Teini-iässä tykkäsin kulkea Kontioissa kun oli kauhea seisokki ja oli jännää huomaako joku. Tykkäsin myös käyttää kunnon kuravaatteita Kontioiden kanssa.


      • Anonyymi

        Sehän siinä jännää onkin julkisella paikalla. Juuri siksi minä käytän Kontioita sateella esim. kaupungilla, kaupassa, kirjastossa, parturissa jne.


    • DDHHPP

      Entäs jos pidät niitä tiiviisti koko päivän, ja illalla sitten setä tulee, nuuhkii ja nuolee nuoren miehet pehmoiset jalat puhtaiksi? Bonusta jos on vielä oikein miesten kokoa ne jalat.

      • M20kumpparit

        Aika useakin vanhempi mies on ehdotellu tällaisia. Taitaa olla puute nuoremmista kumpparifaneista ;)


      • Jväki
        M20kumpparit kirjoitti:

        Aika useakin vanhempi mies on ehdotellu tällaisia. Taitaa olla puute nuoremmista kumpparifaneista ;)

        Minkälaiset jalat sulla on?


      • M20kumpparit

        Mulla on kokoa 42 jalat, vaaleet ja suht lihaksikkaat jalat :)


      • Karjukarjula
        M20kumpparit kirjoitti:

        Mulla on kokoa 42 jalat, vaaleet ja suht lihaksikkaat jalat :)

        Onpas kaverilla pienet jalat... Lätällä vai holvilla?


      • M20kumpparit

        Noh eipä ne pienet jalat haittaa, mulleppas on paljon enemmän värikkäitä saappaita ;) holvia mul on


      • Karjukarjula
        M20kumpparit kirjoitti:

        Noh eipä ne pienet jalat haittaa, mulleppas on paljon enemmän värikkäitä saappaita ;) holvia mul on

        No täällä ei ole kuin parit kontiot ja nahkasaappaat. Ynnä sitten 46 numeron täys lättäjalat. Söpöthän tuollaiset pient ja holvikkaat on!


      • Toinen_nuori
        Karjukarjula kirjoitti:

        Onpas kaverilla pienet jalat... Lätällä vai holvilla?

        Miten niin pienet jalat? Oma koko on 39-40 ja pituutta löytyy hurjat 176 cm. Ja kyllä on holvikaaret.


      • Karjukarjula
        Toinen_nuori kirjoitti:

        Miten niin pienet jalat? Oma koko on 39-40 ja pituutta löytyy hurjat 176 cm. Ja kyllä on holvikaaret.

        No miten sen kullin laita, kun jalat on noin pienet? Miltä se tuntuu, kun on tuollaiset pienet jalat? Mulle on naiset joskus härskejä huomautellut tuosta koosta.


    • Ajajahshshs

      Kumpparit ja farkkuhaalarit jalassa, ai että..

      • M20kumpparit

        Kiihottava asu!


      • Ajajahshshs

        Voin kuvia sähköpostiin laittaa jos haluaa, rakastan kulkea Haalari näkyvillä, ja esittää kiihottavaa tyyliä muille! Olen siis 23v mies


      • Potyg

        Sellainen sana on kuin kampehomo. Naiset, tai erityisesti yksi, jotenkin pääsiopettamaan, että työsaappaat, turvakengät ja haalarit lisää kiihotusta. Erikoiselta se ensi tuntu täyissä työtamineissa vedellä mulkku haalarin sepaluksesta törröttäen. Mutta kun toisessa kovaa kiimaa nosti, niin mikä siinä. Siinä sitten suoraan sanottuna vähän itsekkein rupesei asioita sillä silmällä katsomaan. Että aina kun sitä uudet kiiltävät saappat parakissa jalkaansa vetää, vähän tuolla haaruvälissä tuntuu.


    • SSaaIIt

      Se on sitten kova paikka kun kumppari/saapas fetarina olet intissä...

      • Anonyymi

        Totta, intissä oli välillä hankalaa kun kumpparit aiheuttivat aina kunnon seisokin.


    • M20kumpparit

      Onks muilla kokemusta muitten saapashenkisten tapaamisesta?

      Itse olen kerran tavannut muutaman vuotta vanhemman miehen jolla oli sama fetissi. Se oli pidempään keränny kumppareita ja sadevaatteita. Se anto illaksi lainaan punaset kontiot ja punasen rukan sadeasun. Se yks ilta siinä sitten puuhasteltiin, oli kyllä yks kiihottavimpia kokemuksiani!

      • Kiinnostunut29m

        Uuh kerro mitä teitte ;)


      • M20kumpparit

        No siis hän pyysi että laitan päälle nuo rukan punaiset sadevaatteet, kurahanskat ja punaiset kontiot. Hän pisti itse päälleen mustat kontiot ja siniset sadevaatteet kun niitä oli isompien miesten koissa. Hän sitten kiusas runkkaamalla ja imemällä tosi lähelle tulemista monta kertaa. Sitten hän pani mua ja kans vähän mun saappaiden väliä. Lopuks se tuli mun saappaille ja hoiti mut loppuun imemällä.


      • KontioM29

        Toihan kuulostaa kiimaselle... Nyt tekis vähän mieli vetää käteen kurahaalarit päällä ja mustat kontiot jalassa. Mällit vaan valuu pitkin saappaanvartta...


      • Stumppi-oot
        KontioM29 kirjoitti:

        Toihan kuulostaa kiimaselle... Nyt tekis vähän mieli vetää käteen kurahaalarit päällä ja mustat kontiot jalassa. Mällit vaan valuu pitkin saappaanvartta...

        Jo on lyhyt pippeli.


      • Kontiot37
        KontioM29 kirjoitti:

        Toihan kuulostaa kiimaselle... Nyt tekis vähän mieli vetää käteen kurahaalarit päällä ja mustat kontiot jalassa. Mällit vaan valuu pitkin saappaanvartta...

        Erittäin OK ;)


      • Kumpparitpanemisessa

        Ois kyl ihan unelma päästä tollane toteuttaa!


      • Anonyymi

        Olispa ihanaa päästä punsisissa Kontioissa touhuamaan..


      • Anonyymi
        M20kumpparit kirjoitti:

        No siis hän pyysi että laitan päälle nuo rukan punaiset sadevaatteet, kurahanskat ja punaiset kontiot. Hän pisti itse päälleen mustat kontiot ja siniset sadevaatteet kun niitä oli isompien miesten koissa. Hän sitten kiusas runkkaamalla ja imemällä tosi lähelle tulemista monta kertaa. Sitten hän pani mua ja kans vähän mun saappaiden väliä. Lopuks se tuli mun saappaille ja hoiti mut loppuun imemällä.

        Olispa ihanaa. Mulla kahdet punaiset ja kolmet mustat Kontiot. Puuttuu vain Kontiosaapaskaveri..


    • Oxfordd

      Onko täällä kaikki vain kuraisiin saappaisiin päin. Eikö ketään säväytä tyylikkäät ja kalliit pukukengät. Sellaiset, jotka tuntuu ja tuoksuu kalliilta nahkalta. Ja jonka kärkeä runkku mukavasti kaunista.

      • Pukukengät_pöh

        Ei säväytä. Pitkävartiset ja kiiltävät kumisaappaat ovat paljon kiehtovammat. Näkisipä nuoria ja kauniita miehiä enemmän kiiltävissä kumisaappaissa, mutta näky on harvinainen.


    • Saapasukko

      Nuori mies pitkävartisissa kiiltävissä kumisaappaissa on kiihottava näky!

      • Nuorikumpparisti

        Kyllä se 20v kiiltävissä kontioissa menevää miestäkin kiihottaa tietää että muut miehet kattelee


      • KontioM29
        Nuorikumpparisti kirjoitti:

        Kyllä se 20v kiiltävissä kontioissa menevää miestäkin kiihottaa tietää että muut miehet kattelee

        Harmi vaan että nykyään ei pahemmin näy nuoria kundeja kumisaappaissa, varsinkaan Kontioissa. Ihan mielellään kattelis...


      • Kontiot37
        KontioM29 kirjoitti:

        Harmi vaan että nykyään ei pahemmin näy nuoria kundeja kumisaappaissa, varsinkaan Kontioissa. Ihan mielellään kattelis...

        Todellakin


      • Anonyymi

        Tuntuu että noin 15 - 20 vuotta on sellainen ikä että silloin pitää olla kovaa jätkää ja silloin ei kumisaappaita sovi käyttää. Sitten taas 20 jälkeen kun aletaan perustaa perhettä ym. silloin kumisaappaat taas kelpaavat.


    • Varsinkaan tyttöjä iältään 18-

    • KumiSaapastelija

      Itse kiihotuin kumisaappaiden katselemisesta ja saappaiden käyttämisestä jo ennen kuin tiesin, mitä tuo sana edes tarkoittaa... Ja kun ratsasti saappaat jalassa leikkipuiston keinuhevosella, niin masun pohjassa kutitti ja aikanaan sitten kalsareissakin tuntui märkä läikkä.

      Nyt ikä alkaa jo nelosella, mutta ei se fetissi ole mihinkään kadonnut...

      • Anonyymi

        Samoin, mullakin kiinnostus kumisaappaisiin heräsi ja hyvin varhain jo lastentarhassa. Ne vaan tuntuivat niin hyvältä, sitten kun vanheni ja saappaat suurenevat niin se oli menoa. Isoissa kiiltävissä Kontioissa mentiin kesät talvet ja kalsarit kastuivat moneen kertaan. Teini-iässä usein kiukutellaan vaatteista mutta minä en, käytin Kontioita myös koko lukiossa olon ajan. Tuntui hienolta saapastella koulun käytävillä kiiltävissä Kontioissa. Luokassakin tuli oltua Kontiot jalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin, mullakin kiinnostus kumisaappaisiin heräsi ja hyvin varhain jo lastentarhassa. Ne vaan tuntuivat niin hyvältä, sitten kun vanheni ja saappaat suurenevat niin se oli menoa. Isoissa kiiltävissä Kontioissa mentiin kesät talvet ja kalsarit kastuivat moneen kertaan. Teini-iässä usein kiukutellaan vaatteista mutta minä en, käytin Kontioita myös koko lukiossa olon ajan. Tuntui hienolta saapastella koulun käytävillä kiiltävissä Kontioissa. Luokassakin tuli oltua Kontiot jalassa.

        Vastailetko aina kuuden vuoden päästä?


    • KumisaapasKunniaan

      Nyt vain odotellaan kevättä ja kumisaapaskelejä. Toisaalta nykytalvet tarjoaa lämpiämisen myötä saapas-ihailun mahdollisuuksia ympäri vuoden.

    • Tätä ketjua kun lukee niin täytyy varmaan alkaa käyttää kumisaappaita. En itse omaa niihin fetissiä mutta olisi kivaa pukeutua sellaisiin muiden iloksi. :)

      • Gummimies

        Shakal, ota yhteyttä niin saat tuohon kuvaan vielä saappaat jalkaan.


    • Hunterit20v

      Aika jännä kyllä se ettei nykyään käytetä kumppareita :/ itse olen 20v mies ja käytän aina kun mahdollisuus pitkiä huntereita. Aina ovat saaneet kehuja ja ovat mukavat niin en tajua muitten nuorien saapaskammoa...

      • Saapasman

        Ehkä ne muut nuoret on käyneet lukemassa nämä läähätysketjut täältä...


    • Gummimies

      Mulla on fetissi värikkäisiin Haisaappaisiin ja punaisiin Kontioihin. Tuun usein niille. Kiihotavia. Oisko kavereita?

    • Wellie_licking
    • toinenm20

      kyllähän meitä nuorempiakin fettareita tuntuu silloin tällöin tunnistavan, mutta vähemmän tulee netissä huudeltua tai otettua yhteyttä. varmaan pääsyynä se, että valtaosa porukasta jotka yhteyttä haluaa ottaa on jonkinsortin kumihomoja, itse kun en haluaisi olla seksuaalisessa kanssakäynnissä kuin naisten kans, mielellään vielä nuorten. olis tosin kyllä hauska jakaa juttua etenkin naisten kumppareista.
      ja mitä tulee muuten nuoriin fettareihin, kyllä tunnistaa taipumuksesta jäädä tuijottamaan naisten saappaita ja tarpeesta lainata niitä mahdollisuuksien mukaan. yhtään naista en ole vielä pystynyt varmentamaan kumisaapasfettariksi, mutta joidenkin kohdalla useiden parien omistaminen ja taipumus käyttää muiden saappaita herättävät epäilyksiä.
      toivoisin kyllä, että nuoret saapasfettarit tulis nykystä enemmän kaapista anonyymisti netissä

      • M20kumpparit

        Niin yleinen fetissi kun tuntuu olevan niin todella harva avoimesti myöntää kiihottuvansa kumppareista. Taitaa olla vielä vähän tabu juttu :/


    • Pituuskunniaan

      Tietäisikö joku mitkä olisivat kaikkein pitkävartisimmat kumisaappaat, miesten tai naisten. Varsien pituuden pitäisi olla 45-50 senttiä.

      • Kontiot

        Taitaa kyllä Nokian Kontiot olla pisimmät tarjolla olevat?


      • Bearmanx

        Hunter Originaleissa on Kontioita pitempi varsi. Huuto.netissä on ollut Lolita-merkkisiä punaisia kumppareita, joissa on tosi pitkä varsi. Hunter Huntress-mallin varret ovat enintään Kontioiden pituisia.


      • Kontiokas
        Bearmanx kirjoitti:

        Hunter Originaleissa on Kontioita pitempi varsi. Huuto.netissä on ollut Lolita-merkkisiä punaisia kumppareita, joissa on tosi pitkä varsi. Hunter Huntress-mallin varret ovat enintään Kontioiden pituisia.

        Minulla on ihan varren pituuden vuoksi koon 48 Kontiot, joiden varsi on noin 48 cm. Eivät taida Hunterit olla niin pitkät?


    • Gummimies

      Löytyiskö kaveria kumpparirunkulle livenä tai vaikka skypessä. Olis kiihottavaa yhdessä nauttia kumin kosketuksesta. Miten saadaan yhteys toisiimme, jos kaveri löytyy?

      • Anonyymi

        Mitwnkö voitais järkkää täpaaminen mä Hki Haagassa.


    • Kokemustaonkontiot

      Jos ikinä saatte mahdollisuuden kimpassa runkata tai pitää hauskaa toisen kumpparifettarin kanssa niin suosittelen!

      Itse pariin otteeseen tavannut toista kumisaappaaista kiihottuvaa ja on kyllä todella eufoorista puuhata sadevaatteet päällä ja kumpparit jalassa!

      • Vaikeayhtälö

        Miehet kiinnosta minkäänlaisessa seksuaalisessa puuhassa. Kumppareista kiihottuvia naisia on taasen erittäin vähän.
        Vaikea yhtälö- täytyy myöntää.


      • M20kumpparit

        Oma tyttöystävä kiihottuu kumista ja bondagesta eli on niitäkin naisia olemassa :) En osais kyllä enää kuvitella seksielämää ilman kumia. Löytyy niin rukan, nokian kuin hunterin kamoja ja lähes joka kerta sängyssä mukana.


      • Kiinnostunutkumpparisti
        M20kumpparit kirjoitti:

        Oma tyttöystävä kiihottuu kumista ja bondagesta eli on niitäkin naisia olemassa :) En osais kyllä enää kuvitella seksielämää ilman kumia. Löytyy niin rukan, nokian kuin hunterin kamoja ja lähes joka kerta sängyssä mukana.

        Miten teillä on kumi mukana seksissä :)


      • rukkajakontiot

        Jos haluat ottaa uudestaa kimpassa toisen kanssa ni kerro joku sähköposti ni ollaan yhteydessä. Itse olen 23v mies jolla sama fetissi :)


      • Gummimies

        Minä voin luvata. Ottakaa yhteyttä niin toteutetaan yhteinen kumppari-/kumisessio. Haisaappaita, kontioita ja ota mukaan huntereita. Kumiasujakin!


    • M20kumpparit

      Melkeen kaikessa on mukana :) Meillä on parit rukan värikkäät sadeasut missä haaroissa leikattuna reikä että saa panna ne päällä, yleensä jalassa värikkäät hait, kontiot tai pitkät hunterit. Tyttöystävä on aika samankokoinen niin saadaan vaihdella mielen mukaan saappaaita ja asuja. Välillä on kanssa pitkät kumihanskat mukana kun tyttöystävä sitoo mut sadeasussa sänkyyn ja lypsää tyhjäks.

      Ei ihan suoraa seksiä mutta tykätään mennä kanssa sadeasuissa ja saappaissa sateella kävelemään ja jossain syrjemmällä koskea vähän toisiimme ja välillä tyttöystävä ottaa suihin.

      • Kiinnostunutkumpparisti

        Kuulostaa todella kivalta! Oon kateellinen.


    • 21vsaappaat

      Juu on! Täällä 21v mies jolla kyseinen fetissi :)

    • Anonyymi

      Olen vähän yli ( 24 ) nainen. Minulla on varmaankin kumisaapasfetissi. Aina kun minä laitan jalkaan siniset Hai-saappaani , niin tulee sellainen jännä tunne. Se vain vahvistuu , kun lähden autoilemaan ne jalassa. Joskus, kun kaverit on kyydissä , niin ne kysyvät miksi olen niin hiljainen. Olen niin ilmeisesti tunteen vallassa (Hait polkimilla) etten oikein juttele.

      • Anonyymi

        Mahtavaa! Onko muita kumppareita tai hanskoja yms? Itsel jäykistyy kun nainen kumppareiisa ja esim kumimaiset leggarit


        -tori


    • Anonyymi

      Minullakin näin nuorena naisena lienee kumisaapasfetissi. Se tuntuu , kun pääsin ajamaan autoa Hait jalassa. Kävin ajoradalla harjoittelemassa. Minulla oli Hait jalassa , kun minä annoin autolle saapasta. Kiihdydin , ja sitten polkaisin saappaani jarrulle.

      • Anonyymi

        Kyllä taitaa minullakin olla kumisaapasfetissi. Se tuli esiin siinä , kun ajoin ensimmäistä kertaa autoa Hai-saappaillani. Se polkimien painelu saappaillani , tuntui jotenkin jännältä. Usein , kun on vähänkin epävakainen sää , ja lähden autoilemaan tulee laitettua Hai-saappaat jalkaan. Syksyllä , kun lähden lomareissulle Lappiin , niin laitan ajokengiksi Hai-saappaat.


    • Minulla tuollaiset

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1729
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1644
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1344
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1332
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe