Moniko mies antaa vaimon osallistua Kimppa 2M+1N

Vaimoko_kimppaan_mukaan

Kuinka moni kimppakivaa haluava mies on valmis ottamaan oman vaimonsa mukaan 1N 2M tai 1N 3M
Minä itse haluan nimenomaan sitä että kimpan nainen on oma vaimo koska silloin saamme nauttia molemmat
Olemme täysin heteroja

26

1020

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meidän.prisessa.mukaan

      Olen mies ja haluan ja myös vaimoni haluaa mukaan 1N 2M joka on meidän mielestä paras ryhmä ainakin meille se on yhteinen harrastus ja heteroja ollaan

    • Eveliinanilo

      Sama täällä. Minä ja oma vaimoni sekä toinen mies. Yhtäaikaa. Kiva odottaa vaimoa hyväillen vuoroaan ja päästä sitten heti liukkaille. On tehty tätä jokunen kerta ja molemmat tykkää. Suosittelen.

      • Uskollisuus_kunniaan

        Me ollaan kyljellään Ja minä ja vaimo 69 asennossa ja minä nuolen vaimon glitorista ja levitän vaimoni pakaroita kaveri nai häntä takaapäin ja vaimoni ottaa suihin minulta ja kun vieras laukeaa niin käännetään vaimo ja jatketaan niin ķauan kuin kaikki ovat tyytyväisiä
        Eikä tarvitse pettää puolisoa.
        Olemme täysin heteroja .


    • Hurvittelijat

      Meillä vaimo on innolla mukana monen miehen kanssa 2-4 miestä kerralla

    • Pallinaamari

      Kivan kiimaistahan se on kun näkee miten vaimo hyväilee ja saa vieraan kalun kovenemaan. Runkkaa ja imee sitä. Sit kääntyy ja antaa vieraan painaa kiimaiseen pilluunsa toisen miehen kyrvän. Antaa mielellään erään sukulaismiehen käydä kylässä. Nyt tällä kaverilla on salarakas, jonka kans käyvät meillä. Harrastetaan parinvaihtoa ym mukavaa. Ollaan myös umpiheteroja, jos se pitää mainita kuten edelliset kirjoittajat.

    • No noita kokeiltu, mutta jotenkin en kiihotu niistä ja koen jääväni outsideriksi. Mun psyyke varmaan vaatisi, että olisi toinen nainen, joka kiihottaisi minua siinä mielessä. Vaikka on ollut kimppakivaa, niin taidan olla aika nirso naisten suhteen. Todella hyvän mieskaverin kanssa voisi toimia paremmin, tai teidän muutaman naisenkin, mutta se on tässä elämänvaiheessa MIP. Silloin naseni olisi outsider :/

      • Naiset_kunniaan

        Ei se monen miehen ja yhden naisen juttu kaikkiin uppoa kimppamuotoja on ylettömästi jos löytyy oikea muoto tai sitten ei


      • Laitoin vähän huolimattomasti tuon kommentin. Nämä tapaukset ovat olleet sellaisia, että on ollut muitakin naisia, mutta ne ovat jotenkin meennet niin, että muut miehet ovat olleet mun naisen kanssa ja mä koen että mun pitäs kiinnostua niistä muista/siitä toisesta, mutta en vaan pysty syttymään moisesta.


    • Kokeilunhaluinen_pari

      Me osallistumme vaimon kanssa molemmat mielellään kimppaan
      1N 2M

    • Kimppakivan_nimeen

      Meillä osallistutaan mielellään kimppaan enempi miehiä kuin naisia

    • Halut.katossa

      Meillä vaimoa panee useammin vieras kuin kerran viikossa naivat aviomiehet ja meidän keskinäinen seksi on vilkasta

    • Vaimolle.kans

      Me ollaan aktiivisia kimpan harrastajia ja nimenomaan sitä että vaimo ja 2M tai useampi
      Mutta yleensä miehet meidän kanssa kimpassa eivät halua kumppaneitaan mukaan naitavaksi joka minun mielestä on epäreilua ja itsekästä

    • Kimppassa

      On vahinko kun avio/avopuoliso pettää toisiaan nimppakivaa harrastaessa

    • Naiset_kunniaan

      Ilmeisesti melko harvinaista herkkua avio/avovaimoille

      • Naiset_kunniaan

        Moniko nainen on päässyt kimppakivaan missä enemmistö on miehiä ja heteroja miehet tykkää ottaa vain naisia kimppaan


    • Vaimolle.kans.miestä

      Eikö ole miehiä jotka soisi vaimolle nautintoa miehistä ja soisi myös vaimon nauttivan kimppapanosta

    • EiSeAnna

      Minä (mies) olen jo useamman vuoden ehdotellut vaimolle kimppaa, mutta hän ei ole vielä suostunut.
      Naidessamme olemme puhuneet,miten hän voisi halutessaan saada isoa kyrpää, samalla minun nuollessa klitorista, tai peppureikää aina asennosta riippuen.
      Meillä on eräs tuttu vanhapoika,
      joka oli mökillämme remonttihommissa ja kävi iltaisin saunassa, riisuen vaatteensa saunan terassilla, meidän istuessa muutaman metrin päässä, jolloin ensimmäisen kerran hänen kyrpänsä näimme.
      Se on todella iso, paksu ja suonikas ja terska on aina paljaana.
      Sitä näkemäämme kun naidessa muistelemme ja siitä puhumme, alkaa vaimolla vauhti kiihtyä ja pillu lotista äänekkäästi ja hän taatusti saisi sitä, mutta eipä vaan anna pilluaan...
      kerran oltiin jo kolmestaan saunassa pikku hiprakassa ja silloin jo luulin, että homma viedään maaliin, mutta kun ei, niin ei!
      Minkäs teet?!

      • Kimppassa

        Houkuttele ja todistele vaimolle että
        Nauttia saa ja pitääkin
        Asiasta ei syytellä eikä olla mustasukkaisia
        Se mitä kimpassa tehdään myös kimppaan jää


      • Vaimolle_vipinää

        Anna vaimollesi lupa panna yksin ensin vieraan kanssa
        Tai sano että hän saa yksin panon joka kimppapanosta


    • Kiimainen_aviopari

      Olen ollut vaimon kanssakimppakivan harrastajia enimmäkseen 1N 2 - 3M
      Mutta yksi lapsuuden ystävä on ollut mukana jo 27 vuotta ja olemme kaverin kanssa täysin heteroja ja kaikki huomio kohdistetaan vaimoni hyvänolon tuottamiselle
      Joten voimme sanoa että vaaimollani on kaksi miestä melko vakituisesti ja sitten vielä on muitakin miehiä
      Kyllä me kaikki olemme olleet täysin tyytyväisiä eikä mitään kaunaa

    • Ystäväporukka

      Meillä tykätään kun vaimoa pannaan porukalla ja yksi kun laukeaa niin toinen jatkaa vaihto tulee kuin Jukolan viestissä kyllä siinä miehet saa mutta laukeaa vaimokin monta kertaa peräkkäin ja kukaan ei oikein malta lopettaa ei edes vaimo, vaimo on niin liukaskin kun on täynnä spermaa liukkarina että ei tökI pannessa

    • Ystäväporukka

      Minä annan ja tykkään kun vaimoa pannaan kimpassa.
      Eka vaimokaan näytä kovin kärsivältä hymyssä suin ottaa munaa perseeseen jopa viideltä mieheltä ja moneen kertaan vastaisi varmaan 20-30 miestä panisi kerran
      Tässä tuli mieleen että monenko miehen kanssa nainen pystyy/jaksaa panna kerrallaan
      .

    • Ystäväporukka

      Ei ole kovin montaa prosenttia kimppakivaa harrastavista miehistä jotka soisivat vaimonsa/tyttöystävän olevan yksin naimassa 2-3 miehen kanssa ei edes silloin kun itse on mukana

      • Anonyymi

        joo


    • kaverille_kans

      Täällä päästiin toteuttamaan fantasia 2m 1n. Vaimon kanssa tästä on puhuttu vuosia ja nyt se sitten toteutui. kaikki tykkäsivät ja seuraavasta kerrasta on ollut jo puhetta ja vaimo ehdotteli 2n 1m settiäkin. kivaa oli, vuoroteltiin kaverin kanssa, dp ei onnistunut kun paikat melkoisen tiukat ja kookkaat vehkeet. ei mustasukkaisuutta tai muitakaan ongelmia, päinvastoin, lähensi meitä entisestään ja olemme seksuaalisesti avoimempia kuin aikaisemmin. pitkä ja hyvin toimiva liitto taustalla. tarkennettii vaan sen verran sääntöjä ettei yksin lähdetä säätämään, vaan aina yhdessä, jolloin kumpikin saa esittää mielipiteensä ja tunteensa tilanteesta.

    • Perv80

      Me ollaan pitkään puhuttu, että otetaan useampi mies mukaan. Haluan nähdä kun vaimo runkkaa eka lastit lentämään ja sitte laukeen melkein ajatuksesta että useempi jätkä laukee vaimon sisään....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe