äiti ja minä

poju16v

sain 16v synttäri lahjaksi kaiken parhaimmain äitini vei poikuuden. ja nyt äitini on opettanut minua kaks kuukautta kuinka tyydytetään tosi nainen.Tänään hän teki jättiyllätyksen sanomalla että jättää pillerit pois. saan panna paljaalla ja äiti opettaa kaikkeaa uutta.

17

16427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uteliasaatu

      paljon onnea olen kateellinen kohta olet isä. onko äitisisi tissit isot?

    • poju16v

      Pienet ja karvaiset

    • Hyvä homma kun äiti opettaa samaan mallin jatkat vaan,,,

    • ollien-

      Kerro myöhemmin pamahtiko paksuksi.

    • Rändöm21836

      Voiko su piti pitää mun synttärit;)))

      • Rändöm21836

        SUN ÄITI*


    • 100v

      Poika ! Äläpä puhu paskaa! Pidät vaan suun kiinni niin ei kitalaki päivety.

    • gggllllkkr

      Löylykauha perseeseen.

    • mersiranel

      Muistan aina kun olin tuon ikäisenä ja myöhemminkin äitini Merjan kansa saunassa. Äidin sen aikainen mies kuin myös myöhempikin miesystävä lähtivät aina saunasta aikaisemmin kuin me. Ilmeisesti pikkupippeleitä H:ta ja T:tä vitutti, kun äitini kutsui minua hevoskullliksi.
      Äitini on kova heittämään löylyä ja siirryin yleensä alemmalle lauteelle jossakin vaiheessa mutta äitini jä ylälauteelle ja levitti jalkansa vain leveämmälle.
      Kuuliainen poikahan kääntää aina päänsä, kun äidillä on asiaa ja aina kun käänsin päätäni äidin kaunis sopivasti karvainen pillu oli noin 30cm:n päässä nenästäni...

    • poju16v

      Nyt raskaustesti näyttää positiivista. Olemme rakastelleet monta kertaa päivässä ja jatkamme raskauden loppuun rakastelemista.

      • Eisentäänraskaaksi

        Hieno homma. Me emme ole menneet ihan noin pitkälle, ei ole tarkoitus että äiti tulisi raskaaksi. Me tykkäämme tästä näin, siitä että saamme naida useita kertoja viikossa. Se loppuisi ja joku kyllä alkaisi ihmettelemään, jos äiti äkkiä olisikin raskaana.


    • Miellyttävän avoin seksuaalinen ilmapiiri teidän perheessänne. :)

      • snif

        Elä muuta sa.


    • mies56vuotta

      Ompas pojalla fantasiat...

    • Ripiltä95

      Mukava juttu, minä sain äidiltä ensimmäisen kerran kun pääsin ripiltä. Vietimme rippijuhlat kotona, ja kun perheen vieraat olivat lähteneet, jatkoin äidin kanssa juhlintaa. Todennäköisesti äiti oli suunnitellut sen kaiken, sillä illan päätteeksi päädyin äidin kanssa sänkyyn. Silloin sain äidiltä ekan kerran, eikä se todellakaan jäänyt siihen.

    • Anonyymi

      Yllätin kaverini äitinsä kanssa , tulin kylään katsoin ikkunasta Markon äiti huomasi minut, makasi vain jala levällään ja Marko nai, katsoi minuaa pitkään silmiin. Tulin myöhemmin ja oli kuin mitään ei olisi tapahtunut.
      Menin kylään yhtenä iltana kun tiesin Marko on isänsä luona. Sirkka päästi sisään, oli hermostunut sanoin Jani... suutelin ja sanoin en kerro. Katsoin Sirkkaa olet ollut minun runkku uni ja hyväilin rintoja riisuttiin pilpaa. Käytin Sirkkaa kuin huoraa imin ja nuolin panin paljaalla Sirkka vain huokaili ja antoi naida oli seljällään levitti jalkoja kunnolla kun käänsin nosti heti pyllyä jeesus kun oli leviä perse mutta ei väljä lorttu tunsin kunnolla liukkaan pillun ja halun, ensi rakastelun jälkeen maatiin vierekkäin sanoi että kun on yksin kävi miten kävi ja opetin poikaani en kadu.
      Marko nai äitiän ja minä silloin kun Marko ei ole paikalla. Joskus Sirkka vähän nyykytti ja sanoi en pääse tästä irti haluan kumpaakin olette niin kiimasia.
      Kerran ollaan naitu neljästi illasta aamuun.

      • Anonyymi

        Valehtelet. Äitini mini ei ole Sirkka. t: Marko


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe