Millainen paketti kortsuja

NainenS

Minkälainen paketti kortsuja pitäis hommata kämpille. Siltä varalta, että sinne päässeellä miehellä ei olekaan mukana kumeja?

19

684

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valenimi1980

      ehjä.

      • NainenS

        Nauroin. Kiitos tästä.


    • Objbibijbo

      Suominainen ei kokemukseni mukaan vaadi koskaan skordaria, joten aloitus on aiheeton.

    • Jfkdiiidkd

      Saahan siitä kortsusta tehtyä suuseksisuojan jos ilta päättyykin toisen naisen kanssa.

    • Eikös se oo kundien tehtävä hommata ne kortsut?
      Jos kundilla ei oo kumeja, niin hän voi hankkia ne ennenkuin saa mahdollisuuden päästä panee. Onhan ne kaupat auki nykyään aika pitkään. Ja miks sitä saamismahdollisuutta pitää pantata loppuyöhön asti?

      • Se on kyllä horojen tehtävä hankkia kortsut valmiiksi. Jos horolla ei ole kortsuja, niin silloin horoa saa naida paljaalla. Ja lopuksi horo putsaa skemaisen kullin suullaan.

        Horojen pitää ilmaista halukkuutensa naimiseen jo alkuillasta. Ettei tule tuhlattua turhaan rahaa juomiseen. Kyllä jämpti on näin.


      • En oo kyllä mikään horo.
        En mä ala hankkii kortsuja kotiini vaan siks, et joku mun luokse pääsevä kundi on sattunu unohtaa niiden hankkimisen. Tai on ollu niin laiska ettei oo vaan viitsiny niitä hankkia. Tai on niin kiero et ajattelee et hän sais panna ilmankin niitä kun sanoo vain, ettei hänellä niitä oo.


    • Kartsan

      Saa kortsuja olla naisenkin omistuksessa, vaikka miehenä olen kyllä pitänyt huolen että niitä on aina rittävästi mukana. :) Ei se enää ole niin vieras käsite, jos joutuu "kumiukkoja" ostamaan, ihan mukavaa, kun ostaa joskus jo perinteiseksi käyneen kortsumallin tilalle jotain uutta mallistoakin.
      Ihan hirmuista säkkiä ei kortsuja kannata ostaa kotiin, niissä kun on parasta ennen päivämäärä, niin kuin vihkisormuksessakin. ;)

      Nussikaa lapset ja pitkää ikää.

    • heheehee

      Osta kestävimpiä ja paksuimpia mahdollisia.

    • Molemmillekivaa

      Kymmenen paketti riittää yhteen yöhön. Viiden paketti on vähän nafti.

    • 87mies

      Kannattaa hommata suoraan pillerit, koska miehestä kortsut eivät tunnu hyvältä ja vähentää seisokkia.
      Suurin osa naisista joita olen käynnyt hoitelemassa ovat kyselemättä ottaneet paljaan munan sisäänsä ja laueta sisään. Mikäli pillereitä ei ole ollut niin apteekista saa jälkiehkäisyn.

      • Kaikki-tai-ei-mitään

        Kannattaa ostaa isoimmat kortsut mitä löytää, niin voi kuittailla miehelle, että kyllä ne ovat muille miehille sopineet ihan hyvin. Että mikä ihmeen pikkumunainen mies sinäkin olet. Käy hyvänä esileikkinä ja miehen itsetunnon kohottajana.


      • ehkäainayksin

        Joo sitten meidän onkin aika keskustella siitä mitä kaverisuhteeseen kuuluu ja mitä ei.


    • Pillujen-asiantuntija

      Osta ainakin 50 kumia koska mieskuitenkin hermona tekee reikiä niihin kumeihin.

    • Sulthan

      Pienimunaisille 52-53mm leveitä ja meille muille 58-62mm leveitä.
      Mielellään ohutseinämäisiä ja kostutettuja että mukavia pitää eikä tuntumakaan katoa kokonaan.

    • justnäin

      Aika tyhmä aloitus. Nainen tuskin tuolla asialla vaivaa päätään. Kun lähtökohta heillä on että ketään miestä ei oteta mukaan illanvietosta. Ajatuksella että aina voi löytää paremman. Optimistinen mies ne kortsut hommaa.

    • totuuskomissio

      Fiksuilla naisilla on ollut erilaisia. Parhaimmillaan kuule kommentin että ai sulla onkin noin iso, odotas hetki, ja neito etsii erikoisvarastostaan xxl mallisia....

    • JuttaMaria2

      Suurin aski mitä tavarantoimittaja voi toimittaa. Muista hankkia myös niitä isoja vaikka suomimiehillä onkin aika pienet vehkeet.

    • Kymmenen kumin paketti pienelle vehkeelle ja toinen isommalle. Kyllä noilla yhden illan pärjää. Sitten kun loppuvat niin hommaa lisää.
      Mulla on kyllä yleensä muutama kumi aina mukana kun lähden kylille. Harmi vaan kun tuppaavat menemään vanhaksi koska saanti on niin huonoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe