Marcus & Martinus

MitäVittuaOikeasti

Mielipiteeni Marcuksesta & martinuksesta on että ne on huonoja! Kuka nyt oikeesti jaksaa kuunnella teini poikien rääkymistä järkyttävän musiikin tahtiin? Mistä lie peräkylältä tulleet nekin? Nyt yhtäkkiä tuntuu että kaikki hehkuttaa niitä, vaikkei nissä mitään olekkaan. Ärsyttävää.

Joten kysyn: mitä ihmettä te teinit niissä oikeen näette? Kaksi penskaa joiden laulutaidossa ja äänessä olisi parantamisen varaa! En vaan voi käsitää tätä!

55

2359

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oot kyllä ihan oikeessa, mäkään en voi sietää nitä!

    • Keks

      Luultavasti olet vain kateellinen.. itseni mielestä 14.v pojiksi laulavat oikein hyvin

      • Mitä!!? Onks ne 14-vuotiaita? Mä luulin, että ne ois jotain 11-vuotiaita.


    • Kehitysvammainen ulkonäkö toimii kiimaisiin tyttöihin, jotka muodostavat kanavan 500k tilaajaa, jotka taas mahdollistavat 15-vuotiaana eläkkeelle menon. Tilaisuuden tullen ampuisin heidät pelkästä kateudesta.

      Jos lavalla olisi ylipainoinen ja ruma kaksikko, kukaan ei katsoisi.

      • Jos lavalla olisi ylipainoinen ja ruma kaksikko, minä katsoisin. En syrji kaltaisiani.


    • En ole edes kuullutkaan näistä laulajista, eikä haittaa vaikka en olekkaan.

    • Whatisgoingonhere

      Onko ne laulajia mä luulin että ne on jotain malleja tms. Mitä biisejä niillä on?

      • TrueMMer

        Niitten biisejä on:
        -Remind me
        - Like it like it
        -Dance with you
        -Make you believe in love
        -First kiss
        -Hey you
        -One flight away
        -Light it up
        Niillä on paljon enemmänkin biisejä mutta tossa muutama


    • Keitettyperuna

      Jospa te keski ikäset sedät ja tädit lopettaisitte tällasen säälittävän arvostelun näillä keskustelupalstoilla. Eikö teillä ole helvetti muuta tekemistä? Säälittää katsoa näin typerää käytöstä aikuisilta ihmisiltä.

      • En ole aikuinen. Etkö kestä kritiikkiä?


      • maktinius
        AIDS kirjoitti:

        En ole aikuinen. Etkö kestä kritiikkiä?

        Hah! Kritiikki on sitä, että kerrotaan, mikä on pielessä ja miten se korjataan, tää taas on vaa haukkumista.


      • Osamabinladen

        Mikä on pielessä: Niiden musiiki (tai mikä lie)
        Miten korjataan: ne lopettavat sen rääkymisen piste. Osama out


    • mactinusfani

      minun mielestä nämä pojat ovat mahtavia! kuka vaan ei pysty parempaan! olen nähnyt ne 4 kertaa omg!

      • Paitsi melkein jokainen


      • Mitä sä niissä oikeen näät?


      • Anonyymi

        Missä haluaisin tietää en ole nähnyt heitä kertaakaan


    • Marcus ja Martius nättejä poikia ja on heidän ääni sitten huono siitä en tiedä mutta ihania ovat ja äänikin ihan okei <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<.9

    • Vissii se idea koko siin duossa on se, että ne on "söpö teiniduo" joka sulattaa kaikkien teinityttöjen sydämmet. Siis ulkonäöllään, ei laulutaidoillaan. Ihan hyvä rahasampo, mikäs siinä.

      • MitäVittuaOikeesti

        No, söpöjä ne ei kyllä ole! (Mun mielipide)


      • Mm, mutta kymmenen miljoonaa teinityttöä on erimieltä.


    • Enpidämuttenvihaa

      En itsekään heistä erityisemmin tykkää, mutten vihaakaan. Minulle ovat vain laulajia muiden joukossa. Toki alkaa vähän käydä hermoille tämä jatkuva jankutus heistä, mutta minkäs sille voi jos muut tykkäävät.
      Älkää kuitenkaan pilkatko niitä, katsoin joskus jotain videoita missä olivat, ja ihan mukavilta ihmisiltä vaikuttivat.

    • kynäää

      Marcus ja Martinus on söpöjä ja mukavia. Niitten lauluäänet on goals, ja rakastan niitten käyttäytymistä. Se, miten ne kohtelee niitte faneja on ihanaa, ja niillä on samanlaine huumorintaju ku mulla.

      Ja en oikeesti ymmärrä, miks ihmiset käyttäytyy näin. Pian kukaan ei fanita ketään, koska "se on väärin, ne on paskoja." En käsitä.

      • Soijamaksukka

        Tottakai ne esittää mukavia ettei ne saa enemmän vihaa


      • Vengeful_one

        Metallia sen olla pitää. Ei mitään ohimenevää teinipoppia.


    • olispanöyrempiä

      Siis he eivät ole kyllä hyviä laulamaan eikä ulkonäkökään ole ihan mieleeni, mutta kaikista enitin heissä pistää vihaks se ylimielisyys. Jos katse olisi edes vähän enemmän maassa niin kyllä ääni ja ulkonäkökin olisi mielyttäviä. Mutta siis he eivät todellakaan ole rumia. Se nyt tässä vähän on, että kun he olisivat NÖYREMPIÄ niin ei niin paljon vihapuheita tulisi.

      • Oooooooooooo

        En tiedä mitä ajattelet tai osaatko laulaa ikinä ei saa katsoa lattiaa ja mäkään en niistä tykkää mut mun mielestä ne jotka kattoo lattiaa vaikuttaa niin että meillä kunnolla stemppaa


    • musta.rankaisija

      höööö

    • Jokuoutohyyppä

      En ole mikään fani, mutta ennen kun he rupee parantamaan lauluääntään, sä voisit vähän parantaa sun ajattelutapaa miten toisista puhutaan. Niin Robinistakin ajateltiin, haukuttiin homoksi yms, mutta nyt ei ole enää mitään väliä oletko robiner, fani vai tiedätkö edes kuka kyseinen henkilö on. Ja vielä siitä että "toi on kritiikkiä", kritiikki on sitä kun sanotaan että asia x voisi olla parempi niin tai näin, perustelee miksi ja kertoo miten voisi parantaa asian. Ja lauluäänestä vielä, kyllä heidän ääni on sen verran hyvä, että voittivat laulukilpailun. Hyvää päivänjatkoa:)

      • qewrewr32

        Hyvää päivänjatkoa.


    • Parempikusä

      Voi kuules sun korvissa on varmaan jotain vikaa

      • Vengeful_one

        Yrityksesi vittuilla kuulostaa lähinnä 10-vuotiaan tytön ulinalta. Kiitos ja jatkoja


    • ÄlkääVihatko

      Mun mielestä Marcus & Martinus on hyvä duo. Niillä on hyvä lauluääni ja ne laulaa itse livenä, eikä se ääni tule nauhalta. Enkä ymmärrä että millä perusteella ne on ylimielisiä?

    • Fanii

      He ovat parhaita ♡

    • Fanitapaamisvideossa selvisi totuus: tuhansia varhaisteinityttöjä kiljumassa innoissaan älypuhelimet kädessä valmina Abdulin rankaisuun. Voisiko tästä päätellä, että menestys perustuu täysin ulkonäköön? Hiton juutalaiset.

    • Ne on parhaita <333

    • SakuraMMer

      Kiltit ja ihanat pojat <33 kuulekkos laulu ei kerro kaikkea ;)

      • Juu, ei laululla Pop-musiikissa ole mitään väliä :D


    • mmer01

      mmer ja vitun ylpiä siitä. ei kiinnosta mitä te vanhat eukot niistä aattelette :)

      • boymmer

        Mites pojat? Uskaltaako kukaan tunnustaa et tykkää Marcuksesta ja Martinuksesta? Olen itse bi enkä yhtään häpeä tunnustaa, että varsinkin Martinus on tooosi söpö ...

        Entä tytöt, olisitteko kovasti mustasukkaisia tai vihaisia jos paljastuisi että M tai M seurustelusi pojan kanssa? :D

        Ps. Uusi video"Dance with you" youtubeen 28.7. ja nyt jo yli miljoona kertaa katsottu!


      • P15

        Olen 15v poika ja "fanitan" heitä, eli kuuntelen heidän musiikkiaan ja katson videoita, ilman mitään hysteriaa tosin kuten suurin osa faneista. Oon joillekkin kavereille kertonu siitä ja aika hyvin läpällä ne sen ottaa, ei olen kukaan tuominnu. Tätä en oo kellekkään sanonu mut ai että just Martinus on ihana :D

        Se mitä tulee tohon heidän haukkumiseen, niin on totta että eivät pelkällä laulutaidolla pärjäisi, mutta on myös turha väittää että eivät osaisi laulaa. On myös totta että he ovat varsin pinnallisia, mutta mielestäni se ikäänkuin kuluu tuohon teinitytöille kohdistettuun sisältöön. Vaikka he ovatkin julkisuudessa pinnallisia niin ovat kyllä ikäisekseen todella kypsiä ja käyttäytyvät fiksusti. Oisin ihan aidosti kiinnostunu tutustumaan heihin ystävinä, en niinkään missään fanitapaamisessa.


    • Okekekekkekekekekekkek

      Ok

    • Odjjfidn

      Marcus ja martinus ei ole huonoja kaikillä on omay mieli piteet

    • mmer.and.proud.of.it

      Paljon enemmän niitä kuunnellaan kun sua kuunneltais jos sul ois musiikkia...

    • MMer555

      RAKASTAN MARCUSTA JA MARTINUSTA 💕❤💓💘💗💖💟💞💝💞💞💞💞💛💛💓💓❤💕💕💕💕❤❤❤❤❤❤❤Ne on söpöjä, komeita, rakkaita, ihania, hyviä laulamaan ja kerta kaikkiaan täydellisiä! Ja kun kysyitte mitä me fanit nähään niissä, niin mä ainakin näen tulevan mieheni. 😍😘😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😱😱😱😱😱😱💍💍💍💍💍💍💍💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💝💝💝💝💝💝💝💕💕💕💕💕💕💕💕💗💗💗💗💗💗💘💘💘💘💘💘💘❤❤❤❤❤

    • HeheeMoro

      Itse en erityisesti fanita heitä vaikka heidän musiikkia kuuntelenkin ja seuraan Instagramissa. Mutta mun mielestä kenenkään on turha tulla aukomaan päätä jostain mistä ei tiedä yhtään mitään. Varsinkaan jos ei osaa kertoa mikä on pielessä, ja kuinka se korjataan. Luovuttaminen ja uransa lopettaminen ei valitettavasti paranna lauluääntä yhtään, joten sehän on automaattisesti pois suljettu vaihtoehto tämän pulman ratkaisemiseksi. Kuitenkin tällä heidän "huonolla" lauluäänellään voittivat laulukilpailun. Ja onhan sen nyt jokaisen myönnettävä että nykypäivän markkinoilla ei riitä enään vain taivaallinen lauluääni, sillä myös ulkonäölläsi on aika suuri merkitys. Heidän ulkonäkökään ei voi miellyttää kaikkia, mielestäni he ovat kuitenkin ihan hyvän näköisiä. Heillä on kuitenkin aika suuri faniyhteisö, joiden mielestä he näyttävät sekä kuulostavat hyvältä, joista myönnettävästi varmasti suurin osa nuoria tyttöjä, poikiakin kyllä löytyy. Ihmettelen siis miksi haukutte, ettehän te itsekään varmasti siitä pitäisi jos joku haistattaisi pitkät sinulle päivittäin. Olen lähestulkoon aika varma, että myös teillä, vihaajilla, on joku artisti tai bändi jonkan musiikista tykkäät erityisesti. Jokainen ei yksinkertaisesti voi tykätä esim. hevimetallista, jotkut kuuntelee sitä, jotkut rockia, rappia ja jotkut poppia jne. Ja muutenkin, miksi kuuntelette tätä "syöpää" mikäli vihaatte sitä niiiiiiiiin paljon? Pistäkää paremmaksi, mikäli edelleen väitätte että kuka tahansa (KUKA TAHANSA TARKOITTAA, ETTÄ JOPA SINÄ) vetää paremmin niin antakaa mennä. Itse en tule mollaamaan, jokainen tekee mistä tykkää ja mitä lystää. Kuka tahansa ei kuitenkaan onnistu unelmiaan toteuttamaan eikä kuka tahansa pääse tekemään laulajan uraa ja varsinkaan menesty siinä näin hyvin.

    • MacTinus

      Marcus ja Martinus on joidenkin idoli, ei välttämättä sinun. Ei varmasti kaikki tykkää sinunkaan idolista, mieti jos fanitat jotain niin mieti että sinun idoliaan haukutaan ja pilkataan. T: MMer

    • BaseballMom27

      minä kahden tytön äitinä sanon että ihan humpuukkia tommoiset härpäkkeet

    • perunapiirakka

      Möh, ite en oikeen välitä niistä. En kuitenkaan ymmärrä et miks suurin osa mmereistä on sellasii hysteerisii varhaisteinejä :|

    • kerrokerrovaan

      Hei ihan oikeesti!! Mikä teit vaivaa? En ite tulis arvostelee tänne ketään kun ei kukaan ole täydellinen!! Teinit saa tykätä mistä haluaa ja se on niiden asia että ihan oikeesti mee vaikka peilin eteen katsomaan omaa mahaasi vaikka ja ala arvostella sitä kun eihän sekään kumminkaan täydellinen oo. (ja joo osaan kattoo päivämäärän ja näen kyl et tää keskustelu on vanha)

    • seppo6

      no siis jos nyt rehellisiä ollaan niin sain syövän sekä henkisen ebolan, en voi hyvin

    • Anonyymi

      Kuuntele nyt vuosi 2022 mutta ei se haittaa ne on tehnyt musiikki jo kymmenen vuotta ja oon ollu fani siitä asti ja mee kuuntelee niitten biisejä nyt ne on lahjakkaita

    • Anonyymi

      Oot vaan kateellinen että et osaa laulaa paremmin

    • Anonyymi

      Oikeesti ei riidellä kaikilla on oma mielipide ja mun mielipide on että ne on kivoja söpöjä ja ihania ja kaikki tykkää kenestä tykkää

    • Anonyymi

      Hei sori nyt vaan mutta mikä järki tässä touhussa on tänne tullaan vaan arvostelee ihmisiä joista jotkut tykkää ja jotkut taas ei tässä ei oo mitään järkee

    • Anonyymi

      Tässä tilanteessa muistetaan me kaikki se että jokainen on erilainen ja kaikilla on omat mielipiteet jotkut tykkää heistä ja jotkut taas ei.Minun mielipiteeni on että he ovat maailman parhaita laulajia ja niitten lauluääni on goals

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1604
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1452
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1308
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1245
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe