Tavaroiden lainaaminen

Luminen.päivä

Olisin kysynyt neuvoa, miten saisin erään miehen ymmärtämään, että olen hänestä kiinnostunut tai haluaisin saada edes saada keskusteluyhteyden häneen. Minulla on hänen puhelinnumeronsa ja tunnemme huonosti toisemme. Mies on kuitenkin aika kylmä ja miehinen.

Ajattelin pyytää häneltä porakonetta lainaksi. Tarvitsisin oikeasti porakonetta ja parhaimmillaan toivoisin, että hän tulisi käymään luonani ja auttamaan poraamisessa. Toinen vaihtoehto on toivottaa hänelle hyvää Lucianpäivää. Tai molempia. Ymmärtääköhän miehet tällaisista viesteistä, että nainen kiinnostunut vai että nainen nyt vaan haluaa lainata porakonetta? Jos mies vastaa, että hänellä ei ole porakonetta, niin jos hän olisi kiinnostunut minusta, niin voisiko hän silti vastata vain, että hänellä ei ole porakonetta?

5

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mhtrfkuy

      ehdota sitä lainaamista ja jos ei oo nii ala luoviin keskustelua eteenpäin, mut jos on nii helppohan siitä on saada seuraa porailuihin :). Mut jos ei nii harmittele että se oli eka ajatus jolta kysyy, ja ku muilla tutuilla ei oo lainata nii, pitäsköhä mennä ostaa, samalla selittele sitä projektia ja johonki välii ehdotus, että lähtiskö shoppailee sun kaa sitä porakonetta jonnekii, jotta osaisit ostaa oikeanlaisen jne. Mieti, voitkin saada porakone treffit :) Jos yhtään oot supliikki nainen nii eiköhän ne porakoneet keskustelun aiheena toimi :)

      • Luminen.päivä

        Noniin, kysyin porakonetta. Hänellä oli yllättäen sellainen ja suostui lainaamaan sitä. Mutta päivistä hän ei osannut sanoa vielä mitään, joten tulkitsin ettei hän ollut kiinnostunut. En jaksa säätää päiviä yhtään hänen kanssaan enempää. Olen pari kertaa aikaisemminkin yrittänyt ja toisaalta hän on pari kertaa yrittänyt tavata minua samana iltana parin tunnin varoitusajalla ja olen ollut varattu. Luulen, että hän aavistaa, että olen ihastunut häneen ja on siksikin niin varautunut. Sehän nyt onkin totta, mutta olisin lainannut vaan porakonetta, eikä välttämättä mitään muuta.


      • Luminen.päivä

        Sitten hän ottikin alkuillasta yhteyttä ja kyseli mitä teen tänään, mutta olin jo ehtinyt sopia muuta illaksi, joten se siitä. Olisi ollut kiva olla yhdessä tai saada edes se porakone lainaksi. Ei tällaisen miehen kanssa saa koskaan sovittua mitään tapaamista. Olen menettänyt toivoni. En usko, että hän on kiinnostunut, koska ei kukaan voi olla niin tyhmä, että ehdottaa tapaamisia lyhyellä varoitusajalla, kun ei aikaisemminkaan ole onnistunut ja olen pyytänyt, että hän voisi kysyä edellisenä päivänä. Tsiisus, että tämä mies tekee minut hulluksi sekä hyvässä että pahassa.


    • 1815

      Mikä tämä naisten "ehtinyt sopia jo muuta illaksi" oikein on? Miesten täytyy aina joustaa jos nainen keksii jotain illanvietettä. Mutta kun unelmien prinssi saa märäksi ja tykyttää haarovälissä niin sitten kieltäydytään kun "oli jo muuta sovittnua". Voi kiesus.

      Tämä ketju kuuluisi osastoon "naisten logiikka".

      • Luminen.päivä

        Jos on sopinut tapaamisen jonkun toisen henkilön kanssa jo vaikka pari päivää sitten, niin on vähän epäkohteliasta perua sitä parin tunnin varoitusajalla. Eihän miehen tarvitse joustaa, jos hän olisi osannut ilmoittaa halunsa tavata aikaisemmin tai sopia tapaamisen toiselle päivälle. Nyt hän ei osannut selvästi ilmoittaa, mitä hän haluaa. Todennäköisesti ei halua mitään. Aikuisilla on kuitenkin paljon pakollisia menoja, joita ei vaan voi enää parin tunnin varoitusajalla perua. Kommunikaatio on tärkeä asia parisuhteessa, joten jos se ei toimi alussakaan niin ei se toimi myöhemminkään. Jos toinen elää vain tässä hetkessä ilman suunnittelukykyä ja soittelee sitten kun itseään huvittaa tavata ja toisen elämässä on pakko suunnitella aikatauluja jo edellisenä päivänä, niin eihän siitä mitään tule. Aikaahan kaikilla on saman verran ja aikaa löytyisi myös miehelle, mutta sitä ei löydy enää parin tunnin varoitusajalla, koska ei nainen odottele tyhjän panttina kotona, milloin mies suostuu tapaamaan, vaan on jo etukäteen päättänyt tehdä jotain muuta.

        Tämä mies teki oharit jo kerran tämän tapauksen jälkeen, joten häntä ei enää luokitella vakavasti otettaviin miehiin, eikä enää ole tulossa mitään tapaamisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe