Ainola kauneusklinikka ja Deaura tuotteet

Hei, sain kutsun "maksuttomaan" kauneushoitoon uuteen kauneusklinikkaan Kluuvikadulla. Tilanne oli tietysti esittely-, konsultaatio- ja tuote ja hoitopaketin myyntiä. Jos teet sopimuksen vuodeksi nyt, saat alennusta ym. etuja. Pakkomyyntiä hellin käsin!??
Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä klinikasta ja Deaura-tuotteista?? Yritin katsoa Facebookista, löysin vain venäläiset ja unkarilaiset sivut. Menin tekemään sopimuksen 6 Velashape hoitoa ja tuotesetin yht. 1350 e. Nyt rupesin epäilemään et mitä tuli tehtyä.??&%? Niin osasivat kehua hoitoja....
Onko kenelläkään kokemusta tai tietoja...???
Ilmianna
Jaa

33 Vastausta

Minäkin sain soiton maksuttomaan hoitoon. En ole vielä käynyt siinä hoidossa. Kävitkö sinä jo siinä hoidossa? Minkälainen oli?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Minä hölmö menin ja tyhmänä vielä ostin järkyttävän kalliit tuotteet jotka ovat täyttä paskaa..lumenekin parempi. Tyrkyttävät tuotteet puoliväkisin ja kauppaa ei peruta kun kotona huomaatkin etteivät oikeesti toimi...pysykää kaukana tästä Kauneushoitolasta ja DeSheli tuotteista. Kuulema netistä tilattuna purkki maksaa 29e..täällä pulitat 11:sta tuotteesta 1840e.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kävin ja selväksi tuli, että kyseessä on varsinainen huijaus. "Kosmetologi" oli hyvin koulutettu nuori markkinointihenkilö ( hyvin verrattavissa kauppakeskuksissa myyntityötä harjoittaviin israelilaisiin Kuolleen meren mutatuotteita myyviin ja mainostaviin henkilöihin. Lieko sama firmakin kyseessä). Aluksi tehtiin pika allergiatesti. Oli vaikea olla nauramatta, mutta onneksi olin jo etukäteen päättänyt että suhtaudun todella vakavasti kaikkeen mitä esittävät. Erilaisista hoidoistaan halvin oli paketti, joka sisälsi vuoden kasvonhoitotuotteet "timanttilaukussa". Parilla tonnilla sen olisi saanut heti mukaansa. Vain vuoden paketteja myynnissä. Mitään ei voi tilata erikseen. Asiakkaita on jo 2000, jotka menneet lankaan. Sääliksi käy mummoja . Itse hoitotapahtuma kesti alle 10 minuuttia ( käsiteltiin puolet kasvoista. jotka puhdistettiin vetämällä kerran märällä pumpulitukolla. Käsittelyn jälkeen seurasi 10 min. lepotuokio, jonka aikana sain vielä harkita ostoa. Kun en mitään suostunut ostamaan, lämpötila tuntui laskevan huoneessa 15 astetta

Hulppeat tilat tällä DeSheli tuotteita myyvällä yrityksellä Yritysrekisterin mukaan perustettu 2500 euron pääomalla. Nimen perusteella omistaja ei ole suomalainen. Tämä yritys lienee täysin verrattavissa Helsinkiin ilmestyneisiin, parhailla paikoilla sijaitseviin meripihkaa myyviin liikkeisiin, joissa ei kukaan ole nähnyt yhtään asiakasta.
Ilmianna
Jaa
Ihan vaan tiedoksi että nämä asiantuntevat konsultit on kaikkea muuta kuin asiantuntijoita. Tähän firmaan haetaan parhaillaankin työntekijöitä ihan työkkärin kautta ja ei tarvii olla mitään kauneudenhoitoalan koulutusta.
Ilmianna
Jaa
Kiitti kommenteista. Menen uteliaisuuttani katsomaan. :)
Ilmianna
Jaa
Sain kutsun Ainola Kauneusklinikkaan ja kävin tutustumassa VelaShape hoitoon. Hoidon tehnyt henkilö oli ammattitaitoinen ja sain jo ensimmäisellä kerralla hyviä tuloksia. Ostin kuuden kerran sarjahoidon. Googlasin myöhemmin kotona vastaavan hoidon hintoja ja olin kyllä tosi tyytyväinen, koska vastaavan hoidon hinta oli muualla vielä kovempi. Nyt on jo kolme kertaa takana ja näen tuloksia. Myös mukana tulleet tuotteet ovat tosi korkealaatuisia ja kosteuttavat hyvin ihoani. Olen tyytyväinen myös niihin, vaikka kotona oli hyviä tuotteita. Ei ole mitään ikävää sanottavaa.
Ilmianna
Jaa
Maksoin oppirahtat (1840,-) Kauneusklinikka Ainolalle. Kokemus terästi mieltäni sen verran, että tuskin seuraavaa kertaa tulee. Tuotteet ovat tavallisia, alle 30e:n arvoisia. Infrapuna- /sini-laite max 200e. Koukut oli rakennettu taidolla:

Esittelyssä käytiin lyhyesti läpi hoitotuotteet ja menetelmät sekä opastavat käynnit. Tuotteissa ei ole minkäänlaisia tietoja koostumuksesta, eikä niistä kerrottu paljonkaan esittelyssä. Jollakin tavalla luotiin vaikutelma poikkeuksellisen erityisistä ja harvinaisista vaikutuksista, mitkä selittävät tuon korkean hinnan.

Hinnan jakaminen eriin tuntui hyvinkin poikkeukselliselta joustamiselta. Hoitaja kävi parikin kertaa varmistamassa johdolta, voidaanko tällä kertaa niin tehdä. Keskusteluista on käynyt ilmi, että se on pääsääntöinen käytäntö.

Ostosopimusta allekirjoitettaessa myyjä (Maarit, sukunimi ei käynyt ilmi, sillä sopimuksesta puuttui nimenselvennys) tähdensi kohtaa: vaihto- ja palautusoikeutta ei ole. Missään vaiheessa käyntiä ei ole mahdollisuutta tarkistaa esim. netistä tietoja tuotteista tai yrityksestä. Etukäteen sitä ei voinut tehdä, koska ilmaiseen kasvohoitoon kutsupuhelussa ei mainita Yrityksen eikä tuotteiden nimeä.

Palvelu tuntui ylellisen huomaavaiselta: Ensimmäinen maksuerä maksettiin kassalla, ja Maarit kantoi tuotekassiani. Kun kaikki oli valmista, Maarit saattoi minut hissiin ja erittäin nopeilla liikkeillä omakätisesti painoi hissin napin viemään minut ulos-kerrokseen. Kotona tuli mieleeni, että näin varmistettiin, että tuo 'ei vaihto- ja palautusoikeutta' -ehto varmasti tulee voimaan heti, olinhan jo vienyt tuotteet yrityksestä ulos.

Ensin tuli harmistunut ja petetty olo, mutta kaikkihan oli kyllä itsestäni kiinni. Olkaa sisaret minua viisaampia!
Ilmianna
Jaa
Kaveri kertoi, että täällä jaetaan kokemuksia Kluuvin hoitolasta. En tajua tätä spekulointia yhtään. Mulla on ollut tuotesalkku jo kuukausia ja tykkään tuotteista tosi paljon. Olen saanut hyviä tuloksia ja extrana on ne käynnit oman kosmetologin luona. En ole koskaan saanut vastaavaa palvelua. Juttelin yhden toisen asiakkaan kanssa siinä sohvalla, kun odotin vuoroani. Ihmeteltiin yhdessä tätä valitusta. Mistä se fiilis tulee, että tuote on huono ja se on idiootti joka lähtee tähän. Eihän ne nyt väkisin myy yhtään mitään kenellekään. Mun mielestä olen saanut enemmän kuin vastinetta rahoilleni. Ei kannata välittää näistä jutuista. Käykää itse katsomassa jos saatte kutsun.
Ilmianna
Jaa
Myös minä kävin uteliaisuuttani maksuttomassa kasvohoidossa. Olen nyt jo eläkkeellä, mutta olen tehnyt töitä myös kosmetologina. Halusin nähdä minkälainen on ilmainen kasvohoito. Tunnustan että olin epäileväinen tuotteiden suhteen ja pyysin nähtäväkseni ink-listat. Voin sanoa että yllätyin myönteisesti. En voi sanoa mitään huonoa tuotteista. Päinvastoin. Se on tietysti eri asia pitääkö niitä kalliina. Mielestäni tärkeää on myös se, että hoitolassa on asiakkaalle ammattilainen jolta saa neuvoja. Olisin varmasti ostanut tuotteet jos olisin vielä työelämässä ja tulot olisivat paremmat.
Ilmianna
Jaa
Kosmetiikka ym vain rikastuvat kun lähinnä naiset uskovat että hoidot,voiteet+muut tekevät ihmeitä.Eivät tee ainoastaan kosteuttavat ihoa. Ainoa mikä auttaa on plastiikkakirurgia!
Ilmianna
Jaa
Kiva huomata täällä myös muiden positiivista palautetta. Olen tosi tyytyväinen. Mietin jo hetken muiden kommentteja luettuani, että olinko ihan tyhmä, kun ostin salkun ja myöhemmin vielä lisäksi VelaShape hoitoja. Katsoin tarkkaan muiden hoitoloiden hintoja ja tyytyväisenä totesin, että hinta on oikeesti edullisempi kuin monella muulla. Hinta ja laatu on kohdallaan. Hyvät tulokset on se mikä tietysti eniten kiinnostaa.
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Heippa
Deheli ja Deaura ym.... monia nimiä ja sama konsepti. Tämä yritys tulee katoamaan kunhan on huijattu niin paljon että ei enää löydy uhreja - jos ymmärrät englantia käy katsomassa mm. näiden ihmisten kohtalo. Siis ihan sama salkku kulkee eri nimillä mutta myyntitekniikka sama
http://www.productreview.com.au/p/deaura-skin-clinic.html
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Yritin lähettää kokemukseni, mutta kaikki yrittämäni nimimerkit ovat käytössä, siis eivät julkaise varoitustani ja kokemuksiani näistä huijariyrityksistä. Varokaa huijareita.
Ilmianna
Jaa
Käytän tuotteita ja olen tyytyväinen. Nykyään yritys tarjoaa myös kaikenlaisia laitehoitoja. Kun vertaan muihin kauneushoitoloihin niin heidän palvelunsa ja hoidot ovat paljon halvempia kuin muualla. Olen saanut tuotteilla todella hyviä tuloksia ja nyt ostin rf-hoidot vuodeksi tosi hyvään hintaan. Olen käynyt myös muualla rf-hoidoissa ja maksanut aina enemmän. Suosittelen kyllä, että menette katsomaan mitä hoitoja on saatavissa.
Ilmianna
Jaa
http://www.vauva.fi/keskustelu/2440412/mika_koira_tassa_on_haudattuna_ilmainen_kasvohoito?page=8

ja 'ammattilaiset' jotka paikassa työskentelevät ovat joka kuukausi uusiutuvia nuoria, jotka ei tiedä mihin ryhtyy ja henkilöstövaihtelevaisuus suurin, mitä missään välitysfirmassa. 'Ammatikseen' saavat alle viikon kestävän tuote/myynti perehdytyksen. Tuotteita myydään raha silmissä kiiluen ja tuotehan sopii kaikille ja jokaselle ihotyypille. Käykää kysymässä keneltä tahansa ammattilaiselta tai oikeassa kauneushoitolassa, niin kuulette ammattilaisten mielipiteen kys. paikasta.
Ilmianna
Jaa
Jos on Ainolassa loistohoitoa ja loistoaineita, niin tarviiko niiden markkinoimiseen ilmaista ihon sutimista tarjotakaan. Taitaa Suomessa olla jo toinen vuosi menossa, muualla maailmalla myöskin (eri nimillä) menossa. Ilmaisessa ihonhoidossa ei ole käytössä mitään oikeide kauneushoitoloiden laitteita.... toki se ledivalolamppu sinistä ja punasta..... Välittäkää tietoa, jotta hirveän suuri summa turhanpärpäkkeisiin säästyy. Ei saa huijata rahoja herkkänahkaisilta. Minä säästyin, kun en sortunut moiseen hommaan. Sitä tyttöä kävi sääliksi, liekö saanut mitään palkkaa koko päivänä. On kuuleman proviisiopalkka.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Olin kyseisessa firmassa töissä. Kaikilla työntekijöillä on peruspalkka ja sain aina palkan ajallaan. Mistä te ihmiset keksitte näitä huhuja???
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Joo itse sain kutsun aulapalvelijan työhaastatteluun , juurikin kauppakeskus kluuviin. Hyvillä mielin haastatteluun, ennen haastattelua istuin aulassa jossa pari närkästynyttä ihmistä tivasivat mistä työntekijät ovat saaneet heidän tietonsa. Lähettelivät kutsuja ilmaisiin kauneushoitoihin yms.. Haastatteluun päästyäni sain tältä pomolta kuulla, että kukaan työntekijä ei ole lähdössä pois, joten hakemani paikka ei olekaan vapaana. Myyntityötä minulle tarjottiin, ja kauniisti jouduin kieltäytymään. Ei mulla kantti kestä valehdella ihmisille, että ostaisivat 1500 e maksavan salkun, jossa "luonnonkosmetiikkaa". Kyseisen paikan asiakaskunta muutenkin +60 v. Ja voin sanoa, että kaikki positiiviset kommentit on varmasti ainolan omien työntekijöiden kirjoittamia! Huijausta koko homma.
Ilmianna
Jaa
Olin juuri sanomassa, että kyseisessä paikassa työntekijät käyvät kuulemma kirjoittamassa positiivisia arvosteluja netin keskustelupalstoilla. Ystäväni tytär on ollut siellä töissä jo pitkään ja tietää tuotteiden olevan huijausta ja kuraa, mutta on haka myymisessä, joten pärjää siellä "kosmetologin" hommissa oikein hyvin. En tuomitse tuollaisen paikan toimintaa niin kauan kuin lakeja ei rikota. Onhan asiakkaillakin vastuu ottaa asioista selvää. Harmikseni olen kuullut huhuja, että Suomen verolakejakaan ei oikein tahdota siellä noudattaa. Toivonmukaan sellaiset asiat tutkitaan.
Ilmianna
Jaa
Kävin samassa hoitolassa ja siellä tarjottiin erilaisia paketteja. En ollut kiinnostunut, kun rahatilanne on huono, mutta kokemus ei kyllä ollut mitenkään huono. Mun muistaakseni konsultin nimi oli Marja ja olin tosi tyytyväinen hoitoon.
Ilmianna
Jaa
Tässä ei siis ole kysymyksessä mikään hoito. Lähinnä rasvojen sipaisu joka kestää noin varttitunnin. Muu on sitä, että istut kiltisti kauniin neitosen ulkoaopittua puhetta kuuntelemassa. Voin sanoa jo suoraan, että sinulla on couperosa ja ruusufinni ja kaikki käyttämäsi tuotteet ovat huonoja ja aiemmin oikealla kosmetologilla käymäsi kerrat ovat olleet vain rahanhukkaa. Säästääksesi aikaasi lähetä rahasi jo suoraan tämän lafkan tilille. Kiitos.
Ilmianna
Jaa
Kävin tänään ilmaisessa "kasvohoidossa ja kauneuskonsultoinnissa". Ja kun en miettimättä ja tutkimatta halunnut ostaa kallista hoitopakettia niin kylläpä viileni ystävällisyys. Myyjä oikeastaan ihan suuttui minulle. Selitin että heräteostot ei ole minun tapani toimia ja että haluan myös tutkia netissä, että mitä mieltä näistä tuotteista ollaan. Ja sain suorastaan v-tuilua osakseni.
Ilmianna
Jaa
Sain kutsun ilmaiskäynnille Ainolaan , Kluuviin, ja ei ole muuta kun positiivista sanottavaa. Ilmoitin heti että en aio ostaa mitään tuotteita. Kosmetologi kertoikin sitten minun ihosta ja miten minun kannattaa sitä hoitaa jne. Myös mitä tuotteita kannattaa käyttää, siis EI heiltä ostettu vaan muiden tuotteita mitä minun iholle sopii ja miten hoitaa. Uskon että oli hyvä että heti ilmoitin että en osta mitään, koska silloin tiesi että voi keskittyä juuri minun ihooni, eikä tuoteesittelyyn. Kosmetologi oli ammattitaioinen ja ystävällinen koko ajan, sain hyvän kasvohoidon ja kosmetologi saattoi minut aulaan ja oli erittäin mukava nuori nainen koko käynnin ajan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ihan täyttä potaskaa....Muistakaa nyt ettei siellä ole kosmetologeja ja ainakaan minua ei käytäviin saateltu ja muiden tuotteet oli aivan kamalia heidän mielestään....Menkää vaan sinne, mutta älkää odottako oikeata ihonhoitoa ja varokaa sitä, että teidät loukutetaan ostamaan tuo älyttömän kallis paketti. Kesäteatterina se menee ja hauskana kokemuksena, jos ei mene lankaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kävin ilmaisessa kasvohoidossa, joka kesti noin tunnin. Kosmetologi teki hyvää työtä. Jännitti mennä, koska olen hajusteallerginen , tuotteet kuitenkin sopivat minulle, eivät onneksi sisältäneet hajusteita. Iho oli todella ihanan tuntuinen hoidon jälkeen. Olin tyytyväinen.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
No varmasti kävit tunnin hoidossa ja ihan kosmetologilla..... tämä konsepti tunnetaan ja tiedetään, joten ihan potaskaa kirjoitat. 15 minuuttia rasvojen sipaisua leditaskulampun avulla ja helevetinmoiset palopuheet ylihinnoitetuista rasvoista. Varokaa immeiset vaikka ei se maksa mitään jos jättää vaan ostamatta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Sain myös puhelun Ainola kauneusklinikalta, jossa tarjottiin maksutonta kasvohoitoa. Vasta vahvistusvietistä kävi ilmi, että kyse on tuotemarkkinoinnista - israelilaisesta tuotteesta.
Minulle vakuutettiin, että kyseon täysin suomalaisesta yrityksestä. Peruutin ajan.
Vaikka maksuttoman kasvohoidon tarjoamisessa ei sinällään ole mitään epämääristä, pitäisi mielestäni jo tarjousvaiheessa kertoa avoimesti, että hoitoon liittyy kiinteästi tuotemarkkinointi ja ns. tyrkyttävä myynti paikan päällä.
Reilua ei ole se, jos klinikalle rekrytoidaan kauneusalan ei-ammattilaisia ja klinikalla työskentelevien osa työstä on kirjoitella positiivisa arvioita keskustelupalsotille.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minun ymmärtääkseni ne jotka saavat kutsun ilmaiseen hoitokertaan niin ystävä on kutsunut heidät siihen hoito kokemukseen mutta he eli henkilökunta eivät saa kertoa kuka ystävä on kutsunut.
Ilmianna
Jaa
Minäkin kävin tutustumiskäynnillä ja ostin 11 tuotteen tuotepaketin ja oliko nyt yhdeksän hoitokertaa, jotka saan myös. Hintaa noin 2500e. Vähän on ollut kauhufiilis nyt käynnin jälkeen, että mitähän tuli tehtyä, koska onhan tuo paljon rahaa ja jos hinta on eri asiakkaasta riippuen.
Katsotaan saavatko poistettua aurinkotummentumia sekä aknearpia, kuten lupasivat. Tavalleensa onneksi nyt kuitenkin, että joku on ollut tyytyväinenkin näihin hoitoihin, kun kerran menin jo itse tähän sitoutumaan. Kaipa sitten voi valittaa jonnekin tai vedota kuluttajasuojalakiin tms., jos ei luvatut toteutukaan. Ajattelin kyllä käyttää sitä ultraäänilaitetta varmaan muihinkin perheenjäseniini ihon epäpuhtauksien poistamiseen, kun nyt sitä opin käyttämään sitten, että olisi sitten sekin hyöty.
En kyllä suosittele tällä tavoin sitoutumista, että tekee näinkin arvokkaan hankinnan periaatteessa yhdellä ovenavauksella. Pitäisi olla mahdollisuus neuvotella sitten jälkeenkinpäin eli heidän kaupankäyntitavastaan en itse pidä kyllä.
Ilmianna
Jaa
Sain myös puhelun kyseiseltä firmalta. Sen verran usein tullut eteen näitä tuote-esittelyitä, että osasin odottaa isompiakin myyntipuheita. Menin avoimin mielin katsomaan ja kokeilemaan minkälaisia tuotteita heillä on.

Moni näyttää luulleen olleensa kosmetologin hoidossa kun kyseessä on kuitenkin kyseisen firman kouluttama kauneuskonsultti joka pitää 1,5h sisällä myyntipuheet ja tekee "testihoidon". Kosmetologin luokse pääset vain sopimusasiakkaana. Bisnesidea kuukausimaksuisesta kosmetologista on sinänsä hyvä, mutta tuo asetelma jolla ihmisiä vaaditaan tekemään pitkiä ostositoumuksia heti yhden "koeajon" perusteella on huono. Varsinkin kun tuotteet näyttävät vievän suurimman osan paketin hinnasta eikä kosmetologikäyntejä ole kuin muutama. Kosmetologikäynnit vaikuttaakin olevan vain sisäänheittotuote jotta ostaisit kalliita rasvoja.

Erilaisia paketteja tarjotaan riippuen siitä miten vastaat konsultin kysymyksiin. Paketit on täysin ylihinnoiteltuja eikä tarkempia hintojen erittelyjä esitellä. Tuotteistakaan ei ole tarjolla tarkempia selvityksiä. Pieni ihotesti toki tehdään heti alussa, mutta sen kummemmin ei mahdollisista allergisoivista ainesosista puhuta tai mikä tuotteista oikesti tekee luonnonmukaisia.

Hyvät tuotteet toki maksaa ja hyvästä palvelusta maksaa mielellään, mutta nämä tuotteet eivät sen kummemmin osoittaneet paremmuuttaan eikä kosmetologipalveluista voi edes tietää mitä siellä odottaa, joten I was out.

Ainut hyvä juttu kokeilussa oli, että se muistutti minua pitämään enemmän huolta itsestäni ja kasvoistani.
Ilmianna
Jaa
2500 euroa on HIRVITTÄVÄ HINTA - viime kesänä kun kävin niin hinta oli vielä 1600 euroa, vaikka sekin oli minulle liikaa.
Ilmianna
Jaa
Tulin juurikin kotiin Ainolasta ilmaisesta "kasvohoidosta" ja kyllä hieman huvitti käynti. Fokus on selvästi tuotteiden myynnissä, ei kasvohoidossa. Aikaa oli 1,5 tuntia, josta hoitoon kului 15minuuttia. Muu aika oli tuote-esittelyä, ja viimeiset puoli tuntia oli varattu sopimuksen tekemiseen yms, jolloin itse poistuin paikalta. Tuotteista en osaa sanoa kuinka laadukkaita ovat, vaikea sanoa yhden kerran jälkeen. Mieleeni myös tuli että koska makasin siinä silmät ummessa koko ajan, mistä tiedän varmuudella mitä tuotta naamaani lätkittiin. Eli voidaan käyttää esittelyssä jotain ihan muuta, kuin salkkuun lähtee mukaan. En tuntenut pahaa painostusta ostoon, mutta kannaattaa olla "hereillä" jos olet tänne menossa, kuitenkin puhutaan isoista summista rahaa. Kuulemma konsultaation yhteydessä paketin saa halvemmalla kuin muuten, tässä kohtaa varmaan iso osa ihmisistä lankeaa ostoon. Pää kylmänä sisaret!
Ilmianna
Jaa
Lähdin avoimin mielin katsomaan ja kokeilemaan, mitä tekevät ja mitä tarjoavat. Ihoni on kohtuullisen hyvässä kunnossa, ja moni ikäiseni on minua ryppyisempi. Kun en kirjoittanut lomakkeeseen syntymäaikaa, arvelivat minun olevan 8-10 vuotta itseäni nuorempi.

Kerroin totuuden, että eniten käytän kevyttä kosteusvoidetta ihon rypistymisen ja kuivumisen estämiseen. Kerroin myös olevani sitä mieltä, että tässä iässä ei rypistyminen tunnu enää yhtään pahalta. Ainoat rypyt, joilta haluan suojautua, pyrkivät syntymään kulmien väliin ja tekemään minusta äkäisen näköisen.

Oli mielenkiintoista nähdä erikoiskameralla otetut suurennetut ihokuvat, joissa näkyi muutamia tukkeutuneita soluja ja väreiltään vahvistumassa olevia pieniä cuperosa-kohtia.

Allergiatestin aikana minulle esiteltiin tarjolla olevia tuotteita, kerrottiin niiden koostumuksesta sekä vähän laitteista ja palveluista. Kun keskustelun aikana myös omat näkemykseni ja asenteeni tulivat selville, ei minulle tyrkytetty mitään sen kummemmin. - Todettiin, että voin palata asiaan, jos minua kiinnostaa.

Hoitokokeilu ja -kokemus olivat ihan miellyttävät. Niiden jälkeen minut saatettiin ystävällisesti aulaan hissiovien luo ja hyvästelimme molemmin puolin kohteliaasti.

Yhden ystäväni nimen ja puhelinnumeron ilmoitin, jotta voivat tarjota hänelle samanlaista esittelyä. Pyysin ja sain myös käyntikortin, jotta voin lähettää heille viestin, jos joku tai jotkut muut tuttavani haluavat kokeilla samaa testikuviota.

Palveluita ja tuotteita, erityisesti kosmetiikkaa myydään monenlaisissa hintaluokissa. Joskus saa parempaa laatua maksamalla enemmän, joskus korkeammat hinnat tarjoavat vain ylellisiä mielikuvia. Onneksi voimme itse valita mitä ja mistä me haluamme maksaa. - Joskus saamme jotain ilmaiseksikin. ;)
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Ainola kauneusklinikka ja Deaura tuotteet

Hei, sain kutsun "maksuttomaan" kauneushoitoon uuteen kauneusklinikkaan Kluuvikadulla. Tilanne oli tietysti esittely-, konsultaatio- ja tuote ja hoitopaketin myyntiä. Jos teet sopimuksen vuodeksi nyt, saat alennusta ym. etuja. Pakkomyyntiä hellin käsin!??
Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä klinikasta ja Deaura-tuotteista?? Yritin katsoa Facebookista, löysin vain venäläiset ja unkarilaiset sivut. Menin tekemään sopimuksen 6 Velashape hoitoa ja tuotesetin yht. 1350 e. Nyt rupesin epäilemään et mitä tuli tehtyä.??&%? Niin osasivat kehua hoitoja....
Onko kenelläkään kokemusta tai tietoja...???

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta