Ainola kauneusklinikka ja Deaura tuotteet

Minäkötyhmä

Hei, sain kutsun "maksuttomaan" kauneushoitoon uuteen kauneusklinikkaan Kluuvikadulla. Tilanne oli tietysti esittely-, konsultaatio- ja tuote ja hoitopaketin myyntiä. Jos teet sopimuksen vuodeksi nyt, saat alennusta ym. etuja. Pakkomyyntiä hellin käsin!??
Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä klinikasta ja Deaura-tuotteista?? Yritin katsoa Facebookista, löysin vain venäläiset ja unkarilaiset sivut. Menin tekemään sopimuksen 6 Velashape hoitoa ja tuotesetin yht. 1350 e. Nyt rupesin epäilemään et mitä tuli tehtyä.??&%? Niin osasivat kehua hoitoja....
Onko kenelläkään kokemusta tai tietoja...???

233

44127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hipinen

      Minäkin sain soiton maksuttomaan hoitoon. En ole vielä käynyt siinä hoidossa. Kävitkö sinä jo siinä hoidossa? Minkälainen oli?

      • Eivyvääpäivää

        Minä hölmö menin ja tyhmänä vielä ostin järkyttävän kalliit tuotteet jotka ovat täyttä paskaa..lumenekin parempi. Tyrkyttävät tuotteet puoliväkisin ja kauppaa ei peruta kun kotona huomaatkin etteivät oikeesti toimi...pysykää kaukana tästä Kauneushoitolasta ja DeSheli tuotteista. Kuulema netistä tilattuna purkki maksaa 29e..täällä pulitat 11:sta tuotteesta 1840e.


      • huijareita

        Myyvät puoliväkisin kalliita tuotteita


      • fffffffffffffffffffffff
        Eivyvääpäivää kirjoitti:

        Minä hölmö menin ja tyhmänä vielä ostin järkyttävän kalliit tuotteet jotka ovat täyttä paskaa..lumenekin parempi. Tyrkyttävät tuotteet puoliväkisin ja kauppaa ei peruta kun kotona huomaatkin etteivät oikeesti toimi...pysykää kaukana tästä Kauneushoitolasta ja DeSheli tuotteista. Kuulema netistä tilattuna purkki maksaa 29e..täällä pulitat 11:sta tuotteesta 1840e.

        Varo mihin menet. Jätä luottokorttisi kotiin. Ei ole muuten vaarallinen mutta voit repsahtaan ostaan älyttömällä hinnalla humpuukia, jota et voi palauttaa. mene silti mutta vain jos olet hyvin varakas niin anna rahasi heille. Se nätti kosmetologi (joka ei ole kosmetologi) on syyyyytön. Firma toimii kuten ne pölyimuri-, lomaosakekauppiaat jne. Kyllä ihmisiä voidaan kierosti saada koukkuun. Varo mutta käy kokemassa, kun meillä on paljon kokemuksia tästäkin niin osaamme ohjeistaa muitakin kuin itseämme.


      • Anonyymi
        Eivyvääpäivää kirjoitti:

        Minä hölmö menin ja tyhmänä vielä ostin järkyttävän kalliit tuotteet jotka ovat täyttä paskaa..lumenekin parempi. Tyrkyttävät tuotteet puoliväkisin ja kauppaa ei peruta kun kotona huomaatkin etteivät oikeesti toimi...pysykää kaukana tästä Kauneushoitolasta ja DeSheli tuotteista. Kuulema netistä tilattuna purkki maksaa 29e..täällä pulitat 11:sta tuotteesta 1840e.

        Samoin minä hölmö ja nyt olen täysin pulassa maksujen kanssa. Täysin ylihinnoiteltuja tuotteita ja huijausta. Sopparista ei pääse eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin minä hölmö ja nyt olen täysin pulassa maksujen kanssa. Täysin ylihinnoiteltuja tuotteita ja huijausta. Sopparista ei pääse eroon.

        Sama kävi minun kanssa. 2020 tammikuussa menin lankan. Hoitot loppui kevälla covid 19 tullessa.
        Tähän saakka odottaan, maksuvelvollisuus päällä.
        Kauppa ei puretta, kallit voideet loppuvaihessa. Tuotteilla ei mitään laatua, verrattuna hintojen!
        Laitehoitoa ollut vaan 2×. Toinen vuosi käynnistynyt.
        Ei asiakkalle jää muuta kun aloihtaa taistelua kuluttajaneuvonta, kuluttajariitääkunnan, tai jopa paikallisen kärjajan avulla.
        Sais kaikki kärsivät naiset siitä tilanteesta. kasattu yhden ja kaikki yhdessä taistelun! Omasta tyhmydesta
        Ja ilmaisen hoidon mainostamisesta huolimatta-Ainola kauneuskliinikka EI OLE REHELLINEN asiakkaiden kohalla. Jo kevälla covid 19 tullessa olisi tullut kauppasopimusta muuttaa! On paljon eläkkeellä olevia (minä mukaan laskettuna) asiakkaita. Tuhansien eurojen kauppasopimuksi tehneet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin minä hölmö ja nyt olen täysin pulassa maksujen kanssa. Täysin ylihinnoiteltuja tuotteita ja huijausta. Sopparista ei pääse eroon.

        Oleteko yrittänyt olla yhdessä kuluttajaneuvonta kanssa?
        Olen samassa veneessä. Yli vuosi odottanut. Kuukauserät hoidettavana kuitenkin. Mikä lakipykälä näkee etukäteen maksettavaksi ilman palvelua saamata. Ainola pitää kyllä ovet auki, mutta kukas riskeraa koronavirukseks takia?


      • Anonyymi
        Eivyvääpäivää kirjoitti:

        Minä hölmö menin ja tyhmänä vielä ostin järkyttävän kalliit tuotteet jotka ovat täyttä paskaa..lumenekin parempi. Tyrkyttävät tuotteet puoliväkisin ja kauppaa ei peruta kun kotona huomaatkin etteivät oikeesti toimi...pysykää kaukana tästä Kauneushoitolasta ja DeSheli tuotteista. Kuulema netistä tilattuna purkki maksaa 29e..täällä pulitat 11:sta tuotteesta 1840e.

        Onko joku saanut purettua sopimusta?


      • Anonyymi
        fffffffffffffffffffffff kirjoitti:

        Varo mihin menet. Jätä luottokorttisi kotiin. Ei ole muuten vaarallinen mutta voit repsahtaan ostaan älyttömällä hinnalla humpuukia, jota et voi palauttaa. mene silti mutta vain jos olet hyvin varakas niin anna rahasi heille. Se nätti kosmetologi (joka ei ole kosmetologi) on syyyyytön. Firma toimii kuten ne pölyimuri-, lomaosakekauppiaat jne. Kyllä ihmisiä voidaan kierosti saada koukkuun. Varo mutta käy kokemassa, kun meillä on paljon kokemuksia tästäkin niin osaamme ohjeistaa muitakin kuin itseämme.

        Miten niin ei kosmetologeja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oleteko yrittänyt olla yhdessä kuluttajaneuvonta kanssa?
        Olen samassa veneessä. Yli vuosi odottanut. Kuukauserät hoidettavana kuitenkin. Mikä lakipykälä näkee etukäteen maksettavaksi ilman palvelua saamata. Ainola pitää kyllä ovet auki, mutta kukas riskeraa koronavirukseks takia?

        Kai saat mennä coronan jälkeen taas hoidoissa?


      • Anonyymi
        fffffffffffffffffffffff kirjoitti:

        Varo mihin menet. Jätä luottokorttisi kotiin. Ei ole muuten vaarallinen mutta voit repsahtaan ostaan älyttömällä hinnalla humpuukia, jota et voi palauttaa. mene silti mutta vain jos olet hyvin varakas niin anna rahasi heille. Se nätti kosmetologi (joka ei ole kosmetologi) on syyyyytön. Firma toimii kuten ne pölyimuri-, lomaosakekauppiaat jne. Kyllä ihmisiä voidaan kierosti saada koukkuun. Varo mutta käy kokemassa, kun meillä on paljon kokemuksia tästäkin niin osaamme ohjeistaa muitakin kuin itseämme.

        Nykyisin on lomaosakekaupoissa peruutusoikeus, näissä ei toistaiseksi. Mitä enemmän tulee edelleen tietoa kuluttajaneuvontaan, sitä nopeammin alkavat puuttumaan.


      • Anonyymi
        Eivyvääpäivää kirjoitti:

        Minä hölmö menin ja tyhmänä vielä ostin järkyttävän kalliit tuotteet jotka ovat täyttä paskaa..lumenekin parempi. Tyrkyttävät tuotteet puoliväkisin ja kauppaa ei peruta kun kotona huomaatkin etteivät oikeesti toimi...pysykää kaukana tästä Kauneushoitolasta ja DeSheli tuotteista. Kuulema netistä tilattuna purkki maksaa 29e..täällä pulitat 11:sta tuotteesta 1840e.

        onnistuitko peruuttamaan, jos kyllä, kuinka onnistuit? Tarvitsen apua Haluan peruuttaa sopimuksen


    • Mispi

      Kävin ja selväksi tuli, että kyseessä on varsinainen huijaus. "Kosmetologi" oli hyvin koulutettu nuori markkinointihenkilö ( hyvin verrattavissa kauppakeskuksissa myyntityötä harjoittaviin israelilaisiin Kuolleen meren mutatuotteita myyviin ja mainostaviin henkilöihin. Lieko sama firmakin kyseessä). Aluksi tehtiin pika allergiatesti. Oli vaikea olla nauramatta, mutta onneksi olin jo etukäteen päättänyt että suhtaudun todella vakavasti kaikkeen mitä esittävät. Erilaisista hoidoistaan halvin oli paketti, joka sisälsi vuoden kasvonhoitotuotteet "timanttilaukussa". Parilla tonnilla sen olisi saanut heti mukaansa. Vain vuoden paketteja myynnissä. Mitään ei voi tilata erikseen. Asiakkaita on jo 2000, jotka menneet lankaan. Sääliksi käy mummoja . Itse hoitotapahtuma kesti alle 10 minuuttia ( käsiteltiin puolet kasvoista. jotka puhdistettiin vetämällä kerran märällä pumpulitukolla. Käsittelyn jälkeen seurasi 10 min. lepotuokio, jonka aikana sain vielä harkita ostoa. Kun en mitään suostunut ostamaan, lämpötila tuntui laskevan huoneessa 15 astetta

      Hulppeat tilat tällä DeSheli tuotteita myyvällä yrityksellä Yritysrekisterin mukaan perustettu 2500 euron pääomalla. Nimen perusteella omistaja ei ole suomalainen. Tämä yritys lienee täysin verrattavissa Helsinkiin ilmestyneisiin, parhailla paikoilla sijaitseviin meripihkaa myyviin liikkeisiin, joissa ei kukaan ole nähnyt yhtään asiakasta.

      • pakkomyynti

        Kävin kyseisessä laitoksessa.Ahdistava kokemus😨pakko myyntiä.Itse hoito kesti 10.min.2500 olisi kustantanut minun kasvoni..mielestäni olen aina hoitanut ihoani hyvin...Itsetunto vain laskee kyseisessä laitoksessa.mutta nousi jo seuraavana päivänä katsoessa peiliin😂😂


      • Se oli järkyttävä kokemus. En ole saanut mitään hoitoa tietinkaan. Mutta kun rupesin selvittämään sopimuksen ehdot, sain kylmä kohdellun ja arvostelun. Törkeä markkinointi oli.


      • eilensyntynyt

        Kävin. Näin. Koin. Tapahtuma oli sen verran miellyttävä että tein sopimuksen 2230 eurolle ja maksuaika 2 v (minä? maailman järkevin ihminen!!) Sopimukseen kuitenkin laitoimme toivomuksestani lisäpykälän sopimuksen purkamisesta, koska ihoni on aika herkkä. Ennen kasvojen pesua tehtiin allergiatesti, mitään ei ilmennyt silloin. Seuraavana aamuna alkoi kuitenkin ilmenemaan oireita. Laitoin sähköpostia heti ja pyysin sopimuksen tekijää soittamaan minulle takaisin. Siinä olikin sitten koko päivän jännitystä koska kukaan ei reagoinut, voiko olla että vaan yksi ihminen pystyy purkamaan sopimuksen? Työpäivän jälkeen otin koskemattomat tuotteet mukaan ja yksityisen lääkärin kautta (lääkäritodistusta varten) menin odottamaan klinikkalle kohtaloani. Pieni odotus palkittiin kyllä ja sain purkaa sopimuksen kun juoni meni ehdon mukaisesti. Kehotan kaikkia lukemaan tarkaa sopimus ja purkamisehdot ja kenen kanssa oikein sopimus tuli tehtyä, sopimuksen tekijän nimi ja yhteystiedot puhelinumeroa ja sähköpostia myöten. Sopimisehdoista voi sopia erikseen , ei tarvitsee tyydyä vaan painettuun tekstiin. Minultä jäi kysymättä tuotteiden selostukset ja minkä nimiset kosmetologit ovat ovat siellä töissä, sekä tasan tarkka kenen kanssa voin purkaa sopimuksen kun kyseinen henkilö ei ole paikalla ja kenelle voi esittää reklamaatiota jos jotain tapahtuu.


      • Bisnestä

        Kävin hoidoissa, siis menin lankaan. Tuloksista en osaa sanoa mitään, ei huonompi, mutta ei parempikaan iho. Mutta kukkaro on laihempi. Uskomattoman kallis, yksi hoitokerta kestää n. 40 minuuttia, hinta kerralta yli 300 euroa. En suosittele.


      • Kaameata

        Aivan kamalaa kusetusta😨!!


      • Anonyymi

        Varokaa tätä paikkaa.Eivät ole ammattitaitoisia kosmetologeja.Ostin järkyttävän kalliin hoitopaketin,minkä tuotteet eivät minulle sopineet.Sopimuksen purku,on todella hankala prosessi.Huomioikaa vielä,että juttu on taitavasti rakennettu:paketti myydään sinulle iltapäivällä,tietysti haluat kokeilla sitä,no,jos tulet toisiin mietteisiin,olet tullut testanneeksi,paikan kalleimpia tuotteita yötä vasten.Sitten käyt lääkärissä pyytämässä lääkärin todistuksen,ja soita luottoyhtiöön,että eivät ota huomioon,jos tämä klinikka laskuttaa sinua käytyämättömistä palveluista.Tämän jälkeen ota avaamattomat purkit mukaasi,ja marssi klinikalle.Kyllä ne sopimuksen purkavat,mutta joudut maksamaan avatuista purkeista.Tässä kohtaa haluaisin heidän tulevan vastaan-esim.15%purkkien hinnasta maksettaisiin,koska en ainakaan minä voinut ennalta tietää,etten voi tätä tuotetta käyttää.Samalla oikeassa kauneushoitolassa on vaihtoehtoja-näin minäkin olisin saanut itselle sopivan tuotekokonaisuuden.Nyt tämä maksoi n.1000e,ja en sitten saanut itselleni muuta,kuin hämmentyneen olon.


      • Anonyymi
        Kaameata kirjoitti:

        Aivan kamalaa kusetusta😨!!

        Kusetusta on, tekevät hoitola koronan aikana. Miten ihmiset uskaltaa !!!!!!
        ÄLKÄÄ MENKÖ RETKUUN Saatte edullisemmalla kasvohoitola. Perua ei voi ja pakko maksaa. Ei ole minulle ollut hyötyä, ihan p.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusetusta on, tekevät hoitola koronan aikana. Miten ihmiset uskaltaa !!!!!!
        ÄLKÄÄ MENKÖ RETKUUN Saatte edullisemmalla kasvohoitola. Perua ei voi ja pakko maksaa. Ei ole minulle ollut hyötyä, ihan p.....

        Apua!! Missään tapauksessa ei saa tehdä hoitoja koronan aikana, eikä mennä sinne. Järkyttävää. Vaarallista ja kaikkien täytyisi nyt ottaa vastuuta ettei koronan aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apua!! Missään tapauksessa ei saa tehdä hoitoja koronan aikana, eikä mennä sinne. Järkyttävää. Vaarallista ja kaikkien täytyisi nyt ottaa vastuuta ettei koronan aikana.

        Apuaaa menin lankaaan hyvän ihon toivossa! Mutta minulla on enemmän finnejä kuin aikasemmin plus arpi! Joka tuli heidän koneesta. Tahdon eroon tästä sopimuksesta eiiiii....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusetusta on, tekevät hoitola koronan aikana. Miten ihmiset uskaltaa !!!!!!
        ÄLKÄÄ MENKÖ RETKUUN Saatte edullisemmalla kasvohoitola. Perua ei voi ja pakko maksaa. Ei ole minulle ollut hyötyä, ihan p.....

        Samanlainen tilanne! Apu täyttyy nyt vielä kokeilla saata kuluttajaneuvonta, kuluttajariitääkunnan, jopa paikallisen kotikunnan kärjäoikeudessa. Covid 19 tullessa kauppasopimus EI ENÄÄ Ole pätevä!
        Saamatta hoitosta eivät saa periä kuukauseriä!Entäs jos kliinikka menee konkurssiin?


      • Anonyymi

        Nykyään saa kyllä ostaa tuotteita ilman sitomusta....


      • Anonyymi
        Bisnestä kirjoitti:

        Kävin hoidoissa, siis menin lankaan. Tuloksista en osaa sanoa mitään, ei huonompi, mutta ei parempikaan iho. Mutta kukkaro on laihempi. Uskomattoman kallis, yksi hoitokerta kestää n. 40 minuuttia, hinta kerralta yli 300 euroa. En suosittele.

        Minulla oli vuoden 10 hoitokertaa sopimus ja se toimi 7 kertaan saakka sitten alkoivat myydä uutta sopimusta ja tehdä parempia pistoshoitoja ym . menin lankaan ja myivät sopimuksen 750 eur sitten tekivät sen yhden kerran pistoshoidot muutama botox ja muutama hyaryloniihappohoito pistoksina hintaa tuli sille juuri mainitsemani ja siihen meni aikaa noin 15 min.


      • Anonyymi
        pakkomyynti kirjoitti:

        Kävin kyseisessä laitoksessa.Ahdistava kokemus😨pakko myyntiä.Itse hoito kesti 10.min.2500 olisi kustantanut minun kasvoni..mielestäni olen aina hoitanut ihoani hyvin...Itsetunto vain laskee kyseisessä laitoksessa.mutta nousi jo seuraavana päivänä katsoessa peiliin😂😂

        Kävin kyseisessä kauneushoitolassa ja petyin pahemman kerran. Olisihan pitänyt arvata ettei ilmaisia kasvohoitoja ole. Yrittivät myydä kallista hoitosettiä ja juuri samalla hetkellä olisi pitänyt päättää ostoksesta. Eivät suostuneet kertomaan minkälaisella laitteella hoidot tehdään. Hoitojen lopuksi tuli vielä myyntitykki huoneeseen ja tiukkasi miksen halua ostaa hoitosettiä. Ahdistuin ja ajattelin ,että miten ihmeellä pääsen täältä.pois. Ystäväni kysyi minulta käytyään ns" ilmaisessa hoidossa " mielipidettäni. Sanoin ettei ikinä kannata moiseen sitoutua. Vanhempia rouvia yrittävät haalia asiakkaiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin kyseisessä kauneushoitolassa ja petyin pahemman kerran. Olisihan pitänyt arvata ettei ilmaisia kasvohoitoja ole. Yrittivät myydä kallista hoitosettiä ja juuri samalla hetkellä olisi pitänyt päättää ostoksesta. Eivät suostuneet kertomaan minkälaisella laitteella hoidot tehdään. Hoitojen lopuksi tuli vielä myyntitykki huoneeseen ja tiukkasi miksen halua ostaa hoitosettiä. Ahdistuin ja ajattelin ,että miten ihmeellä pääsen täältä.pois. Ystäväni kysyi minulta käytyään ns" ilmaisessa hoidossa " mielipidettäni. Sanoin ettei ikinä kannata moiseen sitoutua. Vanhempia rouvia yrittävät haalia asiakkaiksi.

        Minulle tuli soitto että ilmainen kasvohoito,mutta huomasin mitä on täällä kirjoiteltu,niin peruin heti,vastasivat puheluun,elikkä en ole käynyt,enkä mene,hyvä kun huomasin nämä kirjoitukset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tuli soitto että ilmainen kasvohoito,mutta huomasin mitä on täällä kirjoiteltu,niin peruin heti,vastasivat puheluun,elikkä en ole käynyt,enkä mene,hyvä kun huomasin nämä kirjoitukset

        Kannattaa varoa kyseisen firman mukamas korottomia ja kuluttomia sopimuksia. Kova lisälasku odottaa vaikka olisi maksanut sopimuksen mukaisen hinnan.


    • höplästävedetään

      Ihan vaan tiedoksi että nämä asiantuntevat konsultit on kaikkea muuta kuin asiantuntijoita. Tähän firmaan haetaan parhaillaankin työntekijöitä ihan työkkärin kautta ja ei tarvii olla mitään kauneudenhoitoalan koulutusta.

      • lolzzzzz

        Ainola kauneusklinikka perehdyttää kaikki konsultit hoitojen tekoon asiantuntevasti, ilman koulutusta ei kukaan siellä mitään hoitoja tee.


    • apinaakoijataan

      Kiitti kommenteista. Menen uteliaisuuttani katsomaan. :)

      • Nipsukka123

        Järkyttävä kokemus, ns. "kauneuskonsultti"-tyttöä kävi lähinnä sääliksi. Mietin, millaisia ukaaseja, jos ei tule kauppoja asiakkaan kanssa.


    • Maria-LK

      Sain kutsun Ainola Kauneusklinikkaan ja kävin tutustumassa VelaShape hoitoon. Hoidon tehnyt henkilö oli ammattitaitoinen ja sain jo ensimmäisellä kerralla hyviä tuloksia. Ostin kuuden kerran sarjahoidon. Googlasin myöhemmin kotona vastaavan hoidon hintoja ja olin kyllä tosi tyytyväinen, koska vastaavan hoidon hinta oli muualla vielä kovempi. Nyt on jo kolme kertaa takana ja näen tuloksia. Myös mukana tulleet tuotteet ovat tosi korkealaatuisia ja kosteuttavat hyvin ihoani. Olen tyytyväinen myös niihin, vaikka kotona oli hyviä tuotteita. Ei ole mitään ikävää sanottavaa.

      • Sumuttaja2018

        Trolli


    • Leila-Maria

      Maksoin oppirahtat (1840,-) Kauneusklinikka Ainolalle. Kokemus terästi mieltäni sen verran, että tuskin seuraavaa kertaa tulee. Tuotteet ovat tavallisia, alle 30e:n arvoisia. Infrapuna- /sini-laite max 200e. Koukut oli rakennettu taidolla:

      Esittelyssä käytiin lyhyesti läpi hoitotuotteet ja menetelmät sekä opastavat käynnit. Tuotteissa ei ole minkäänlaisia tietoja koostumuksesta, eikä niistä kerrottu paljonkaan esittelyssä. Jollakin tavalla luotiin vaikutelma poikkeuksellisen erityisistä ja harvinaisista vaikutuksista, mitkä selittävät tuon korkean hinnan.

      Hinnan jakaminen eriin tuntui hyvinkin poikkeukselliselta joustamiselta. Hoitaja kävi parikin kertaa varmistamassa johdolta, voidaanko tällä kertaa niin tehdä. Keskusteluista on käynyt ilmi, että se on pääsääntöinen käytäntö.

      Ostosopimusta allekirjoitettaessa myyjä (Maarit, sukunimi ei käynyt ilmi, sillä sopimuksesta puuttui nimenselvennys) tähdensi kohtaa: vaihto- ja palautusoikeutta ei ole. Missään vaiheessa käyntiä ei ole mahdollisuutta tarkistaa esim. netistä tietoja tuotteista tai yrityksestä. Etukäteen sitä ei voinut tehdä, koska ilmaiseen kasvohoitoon kutsupuhelussa ei mainita Yrityksen eikä tuotteiden nimeä.

      Palvelu tuntui ylellisen huomaavaiselta: Ensimmäinen maksuerä maksettiin kassalla, ja Maarit kantoi tuotekassiani. Kun kaikki oli valmista, Maarit saattoi minut hissiin ja erittäin nopeilla liikkeillä omakätisesti painoi hissin napin viemään minut ulos-kerrokseen. Kotona tuli mieleeni, että näin varmistettiin, että tuo 'ei vaihto- ja palautusoikeutta' -ehto varmasti tulee voimaan heti, olinhan jo vienyt tuotteet yrityksestä ulos.

      Ensin tuli harmistunut ja petetty olo, mutta kaikkihan oli kyllä itsestäni kiinni. Olkaa sisaret minua viisaampia!

    • AnneAa

      Kaveri kertoi, että täällä jaetaan kokemuksia Kluuvin hoitolasta. En tajua tätä spekulointia yhtään. Mulla on ollut tuotesalkku jo kuukausia ja tykkään tuotteista tosi paljon. Olen saanut hyviä tuloksia ja extrana on ne käynnit oman kosmetologin luona. En ole koskaan saanut vastaavaa palvelua. Juttelin yhden toisen asiakkaan kanssa siinä sohvalla, kun odotin vuoroani. Ihmeteltiin yhdessä tätä valitusta. Mistä se fiilis tulee, että tuote on huono ja se on idiootti joka lähtee tähän. Eihän ne nyt väkisin myy yhtään mitään kenellekään. Mun mielestä olen saanut enemmän kuin vastinetta rahoilleni. Ei kannata välittää näistä jutuista. Käykää itse katsomassa jos saatte kutsun.

      • Anonyymi

        Oma kokemukseni oli siihen saakka hyvä kunnes ihoni reagoi voimakkaasti tuotteisiin. Jätin tuotteet pois ja ajattelin että käyn hoidot. Valitettavasti ihoni reagoi hoitoihin myös, joten yritin purkaa sopimusta ja siinä tulee vastaan Ainolan epäeettinen toiminta.
        Normaalisti kun ei tuote sovi voi purkaa sopimuksen mutta Ainola ei tähän suostu ja kun olosuhteiden pakosta tarjoaa sopimuksen purkamista veloittaa todella korkean hinnan .
        Varmasti ne joiden iho kestää tuotteita ja on tyytyväinen hoitoihin ovat tyytyväisiä mutta pakko on sanoa että saman laatuista kasvohoitoa on saatavissa halvemmalla ja ei tarvitse sitoutua niin että irti ei pääse.


    • kävinmyös

      Myös minä kävin uteliaisuuttani maksuttomassa kasvohoidossa. Olen nyt jo eläkkeellä, mutta olen tehnyt töitä myös kosmetologina. Halusin nähdä minkälainen on ilmainen kasvohoito. Tunnustan että olin epäileväinen tuotteiden suhteen ja pyysin nähtäväkseni ink-listat. Voin sanoa että yllätyin myönteisesti. En voi sanoa mitään huonoa tuotteista. Päinvastoin. Se on tietysti eri asia pitääkö niitä kalliina. Mielestäni tärkeää on myös se, että hoitolassa on asiakkaalle ammattilainen jolta saa neuvoja. Olisin varmasti ostanut tuotteet jos olisin vielä työelämässä ja tulot olisivat paremmat.

    • plast

      Kosmetiikka ym vain rikastuvat kun lähinnä naiset uskovat että hoidot,voiteet muut tekevät ihmeitä.Eivät tee ainoastaan kosteuttavat ihoa. Ainoa mikä auttaa on plastiikkakirurgia!

    • Positiivinenkokemus

      Kiva huomata täällä myös muiden positiivista palautetta. Olen tosi tyytyväinen. Mietin jo hetken muiden kommentteja luettuani, että olinko ihan tyhmä, kun ostin salkun ja myöhemmin vielä lisäksi VelaShape hoitoja. Katsoin tarkkaan muiden hoitoloiden hintoja ja tyytyväisenä totesin, että hinta on oikeesti edullisempi kuin monella muulla. Hinta ja laatu on kohdallaan. Hyvät tulokset on se mikä tietysti eniten kiinnostaa.

      • syvähuijaushoito

        No niin, Ei täällä kuulu henkilökunnan kehua omaa työpaikkaansa. Kyselkää Kilpailu- ja kuluttajaviraston lakimiehiltä, mikä hoidon taso.


      • Aikuisasiakas

        En aivan ymmärrä keskustelun sävyä täällä enkäpä aina muutenkaan. Ilmaista tai edullista palvelua haettaedsa useimmiten tarjotaan muita tuotteita ja palveluita kaikkialla. Osto on oma päätös. Itse olin aika varma että haluan tuotteita ja palveluita jo etukäteen, ja otinkin suht edullisen pakettikokonaisuuden, kun sitä tarjottiin. Olen hyvin tyytyväinen asiakaspalveluun, hoitoihin ja tuottesiin. Nykyään voiteet suomalaiselle iholle ehitettyä MERE-sarjaa. Olen 55 v. En ole kauneudenhoutoalalla ja hyvin vaatimattomasti itseni houtoon aiemmin orientoitunut. On kiva saada hieman tukea siihen tässä iässä.Suosittelen etukäteen miettimään millaisia tuotteita ja palveluita tarvitsee ja toivoo. Kunnioitetaan omaa ja toisten työtä. Peace 🙂


    • Pikkumyymeli

      Yritin lähettää kokemukseni, mutta kaikki yrittämäni nimimerkit ovat käytössä, siis eivät julkaise varoitustani ja kokemuksiani näistä huijariyrityksistä. Varokaa huijareita.

    • Sa.ana

      Käytän tuotteita ja olen tyytyväinen. Nykyään yritys tarjoaa myös kaikenlaisia laitehoitoja. Kun vertaan muihin kauneushoitoloihin niin heidän palvelunsa ja hoidot ovat paljon halvempia kuin muualla. Olen saanut tuotteilla todella hyviä tuloksia ja nyt ostin rf-hoidot vuodeksi tosi hyvään hintaan. Olen käynyt myös muualla rf-hoidoissa ja maksanut aina enemmän. Suosittelen kyllä, että menette katsomaan mitä hoitoja on saatavissa.

    • sutimisseremointi

      Jos on Ainolassa loistohoitoa ja loistoaineita, niin tarviiko niiden markkinoimiseen ilmaista ihon sutimista tarjotakaan. Taitaa Suomessa olla jo toinen vuosi menossa, muualla maailmalla myöskin (eri nimillä) menossa. Ilmaisessa ihonhoidossa ei ole käytössä mitään oikeide kauneushoitoloiden laitteita.... toki se ledivalolamppu sinistä ja punasta..... Välittäkää tietoa, jotta hirveän suuri summa turhanpärpäkkeisiin säästyy. Ei saa huijata rahoja herkkänahkaisilta. Minä säästyin, kun en sortunut moiseen hommaan. Sitä tyttöä kävi sääliksi, liekö saanut mitään palkkaa koko päivänä. On kuuleman proviisiopalkka.

      • ihmellista

        Olin kyseisessa firmassa töissä. Kaikilla työntekijöillä on peruspalkka ja sain aina palkan ajallaan. Mistä te ihmiset keksitte näitä huhuja???


      • Anonyymi
        ihmellista kirjoitti:

        Olin kyseisessa firmassa töissä. Kaikilla työntekijöillä on peruspalkka ja sain aina palkan ajallaan. Mistä te ihmiset keksitte näitä huhuja???

        De soto tuotteet oliko tarjolla?


      • Anonyymi
        ihmellista kirjoitti:

        Olin kyseisessa firmassa töissä. Kaikilla työntekijöillä on peruspalkka ja sain aina palkan ajallaan. Mistä te ihmiset keksitte näitä huhuja???

        Saitko potkut, koska lopetit


    • Pinsky

      Joo itse sain kutsun aulapalvelijan työhaastatteluun , juurikin kauppakeskus kluuviin. Hyvillä mielin haastatteluun, ennen haastattelua istuin aulassa jossa pari närkästynyttä ihmistä tivasivat mistä työntekijät ovat saaneet heidän tietonsa. Lähettelivät kutsuja ilmaisiin kauneushoitoihin yms.. Haastatteluun päästyäni sain tältä pomolta kuulla, että kukaan työntekijä ei ole lähdössä pois, joten hakemani paikka ei olekaan vapaana. Myyntityötä minulle tarjottiin, ja kauniisti jouduin kieltäytymään. Ei mulla kantti kestä valehdella ihmisille, että ostaisivat 1500 e maksavan salkun, jossa "luonnonkosmetiikkaa". Kyseisen paikan asiakaskunta muutenkin 60 v. Ja voin sanoa, että kaikki positiiviset kommentit on varmasti ainolan omien työntekijöiden kirjoittamia! Huijausta koko homma.

      • Semantiikka

        Huomaatteko, että positiiviset kommentit on kirjoitettu paremmalla kirjakielellä, kuin negatiiviset käyttäjäkokemukset. Olisiko siis niin, että positiivisten kommenttien kirjoittajilla olisi ohjepalara edessä, mistä voi poimia lauseita?


      • Anonyymi

        Hyvä, kun kerroit!


    • Mommom

      Olin juuri sanomassa, että kyseisessä paikassa työntekijät käyvät kuulemma kirjoittamassa positiivisia arvosteluja netin keskustelupalstoilla. Ystäväni tytär on ollut siellä töissä jo pitkään ja tietää tuotteiden olevan huijausta ja kuraa, mutta on haka myymisessä, joten pärjää siellä "kosmetologin" hommissa oikein hyvin. En tuomitse tuollaisen paikan toimintaa niin kauan kuin lakeja ei rikota. Onhan asiakkaillakin vastuu ottaa asioista selvää. Harmikseni olen kuullut huhuja, että Suomen verolakejakaan ei oikein tahdota siellä noudattaa. Toivonmukaan sellaiset asiat tutkitaan.

    • käviin

      Kävin samassa hoitolassa ja siellä tarjottiin erilaisia paketteja. En ollut kiinnostunut, kun rahatilanne on huono, mutta kokemus ei kyllä ollut mitenkään huono. Mun muistaakseni konsultin nimi oli Marja ja olin tosi tyytyväinen hoitoon.

    • uskokaajo

      Tässä ei siis ole kysymyksessä mikään hoito. Lähinnä rasvojen sipaisu joka kestää noin varttitunnin. Muu on sitä, että istut kiltisti kauniin neitosen ulkoaopittua puhetta kuuntelemassa. Voin sanoa jo suoraan, että sinulla on couperosa ja ruusufinni ja kaikki käyttämäsi tuotteet ovat huonoja ja aiemmin oikealla kosmetologilla käymäsi kerrat ovat olleet vain rahanhukkaa. Säästääksesi aikaasi lähetä rahasi jo suoraan tämän lafkan tilille. Kiitos.

      • Vanhukset

        Sain puhelun muutama päivä sitten ja ihmettelin firmaa, joka tarjoaa ilmaista kasvohoitoa. Kiitos sinulle järkevästä viestistäsi. Ei rehellisen firman tarvitse soitella vanhuksille edes kauneudenhoidoista yrityksestä, jonka nimeä jouduin kyselemään. Onneksi on netti, josta voi katsella asioita. Varokaa vanhukset.


      • QOTSAMBA

        Moi kaikille . Onko täällä ketään rohkea ja valmis haastamaan kyseinen paikka ja käytäntö oikeuteen minun kanssa ????


      • Milla679
        QOTSAMBA kirjoitti:

        Moi kaikille . Onko täällä ketään rohkea ja valmis haastamaan kyseinen paikka ja käytäntö oikeuteen minun kanssa ????

        Minä olen valmis! Tälle huijaukselle on saatava loppu!


      • Hei, oletteko jo tehneet sen? Tulisin mukaan jos en saa sovittua heidän kanssa.


      • Anonyymi
        Milla679 kirjoitti:

        Minä olen valmis! Tälle huijaukselle on saatava loppu!

        Tottakai olen valmis! Onko kenelläkään kokemusta kuluttajaneuvonta kautta-saakko apua sieltä?
        Onko joku asiakkas viennyt asija eteenpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai olen valmis! Onko kenelläkään kokemusta kuluttajaneuvonta kautta-saakko apua sieltä?
        Onko joku asiakkas viennyt asija eteenpäin?

        Olen ilmoittanut sinne noin 3 v sitten. . Mutta ei tapahtunut mitään . Jatkavat soittamista . Ihan karmea. Missä on kuluttajan turva. Helsingin keskustassa tapahtuu pakkomyynti.


      • Anonyymi
        Milla679 kirjoitti:

        Minä olen valmis! Tälle huijaukselle on saatava loppu!

        Valitettavasti suomalaiset ovat rehellistä kansaa… eivät edes usko, että heitä voidaan huiputtaa…


    • LiisaXLH

      Kävin tänään ilmaisessa "kasvohoidossa ja kauneuskonsultoinnissa". Ja kun en miettimättä ja tutkimatta halunnut ostaa kallista hoitopakettia niin kylläpä viileni ystävällisyys. Myyjä oikeastaan ihan suuttui minulle. Selitin että heräteostot ei ole minun tapani toimia ja että haluan myös tutkia netissä, että mitä mieltä näistä tuotteista ollaan. Ja sain suorastaan v-tuilua osakseni.

    • 40jarisat

      Sain kutsun ilmaiskäynnille Ainolaan , Kluuviin, ja ei ole muuta kun positiivista sanottavaa. Ilmoitin heti että en aio ostaa mitään tuotteita. Kosmetologi kertoikin sitten minun ihosta ja miten minun kannattaa sitä hoitaa jne. Myös mitä tuotteita kannattaa käyttää, siis EI heiltä ostettu vaan muiden tuotteita mitä minun iholle sopii ja miten hoitaa. Uskon että oli hyvä että heti ilmoitin että en osta mitään, koska silloin tiesi että voi keskittyä juuri minun ihooni, eikä tuoteesittelyyn. Kosmetologi oli ammattitaioinen ja ystävällinen koko ajan, sain hyvän kasvohoidon ja kosmetologi saattoi minut aulaan ja oli erittäin mukava nuori nainen koko käynnin ajan.

      • potaskaaaa

        Ihan täyttä potaskaa....Muistakaa nyt ettei siellä ole kosmetologeja ja ainakaan minua ei käytäviin saateltu ja muiden tuotteet oli aivan kamalia heidän mielestään....Menkää vaan sinne, mutta älkää odottako oikeata ihonhoitoa ja varokaa sitä, että teidät loukutetaan ostamaan tuo älyttömän kallis paketti. Kesäteatterina se menee ja hauskana kokemuksena, jos ei mene lankaan.


    • Hepokatti100

      Kävin ilmaisessa kasvohoidossa, joka kesti noin tunnin. Kosmetologi teki hyvää työtä. Jännitti mennä, koska olen hajusteallerginen , tuotteet kuitenkin sopivat minulle, eivät onneksi sisältäneet hajusteita. Iho oli todella ihanan tuntuinen hoidon jälkeen. Olin tyytyväinen.

      • herrraaanjestas

        No varmasti kävit tunnin hoidossa ja ihan kosmetologilla..... tämä konsepti tunnetaan ja tiedetään, joten ihan potaskaa kirjoitat. 15 minuuttia rasvojen sipaisua leditaskulampun avulla ja helevetinmoiset palopuheet ylihinnoitetuista rasvoista. Varokaa immeiset vaikka ei se maksa mitään jos jättää vaan ostamatta.


      • Nurmiapila

        Sain myös puhelun Ainola kauneusklinikalta, jossa tarjottiin maksutonta kasvohoitoa. Vasta vahvistusvietistä kävi ilmi, että kyse on tuotemarkkinoinnista - israelilaisesta tuotteesta.
        Minulle vakuutettiin, että kyseon täysin suomalaisesta yrityksestä. Peruutin ajan.
        Vaikka maksuttoman kasvohoidon tarjoamisessa ei sinällään ole mitään epämääristä, pitäisi mielestäni jo tarjousvaiheessa kertoa avoimesti, että hoitoon liittyy kiinteästi tuotemarkkinointi ja ns. tyrkyttävä myynti paikan päällä.
        Reilua ei ole se, jos klinikalle rekrytoidaan kauneusalan ei-ammattilaisia ja klinikalla työskentelevien osa työstä on kirjoitella positiivisa arvioita keskustelupalsotille.


      • Josefin

        Sain myös puhelun Ainola nimisestä paikasta ja puhelussa tarjottiin kokeeksi ilmaista kasvohoitoa.
        Menin paikalle ja tilaisuus oli pelkkää tyrkyttävää markkinointia. Konsultti antoi käteeni ison peilin, josta piti katsoa ja luetella epäkohtia kasvojen ja kaulan alueella. Sanoin joitain epäkohtia, mutta sitten ns. asiantuntija kertoi syvällä rintaäänellä, millaisia ikääntymismuutoksia oli todettavissa. Sen jälkeen alkoikin varsinainen myyntipuhe siitä kuinka klinikan tuotteilla ja laitehoidoilla saadaan näihin ikääntymismuutoksiin vuodessa apu ja hoidoilla on jopa tyytyväisyystakuu. Vuoden hoitojen ja voiteiden hinnat 2200 eurosta aina 6000 euroon. Korotonta maksuaikaa oli myös tarjolla.
        Itse "kasvohoito" kesti noin 5 minuuttia.
        Paikka ei näyttänyt kauneushoitolalta vaan toimistolta, jossa oli pitkällä käytävällä huoneita
        vierekkäin. Asiakkaita (ilmeisesti koehoitoon tulijoita) oli aula täynnä.
        Ei tullut ainakaan minusta kyseisen paikan asiakasta.


      • Anonyymi

        Taitaa olla tekaistu "tyytyväisyys" :)


      • Anonyymi
        Nurmiapila kirjoitti:

        Sain myös puhelun Ainola kauneusklinikalta, jossa tarjottiin maksutonta kasvohoitoa. Vasta vahvistusvietistä kävi ilmi, että kyse on tuotemarkkinoinnista - israelilaisesta tuotteesta.
        Minulle vakuutettiin, että kyseon täysin suomalaisesta yrityksestä. Peruutin ajan.
        Vaikka maksuttoman kasvohoidon tarjoamisessa ei sinällään ole mitään epämääristä, pitäisi mielestäni jo tarjousvaiheessa kertoa avoimesti, että hoitoon liittyy kiinteästi tuotemarkkinointi ja ns. tyrkyttävä myynti paikan päällä.
        Reilua ei ole se, jos klinikalle rekrytoidaan kauneusalan ei-ammattilaisia ja klinikalla työskentelevien osa työstä on kirjoitella positiivisa arvioita keskustelupalsotille.

        Tässä maailmassa mikään ei ole maksutonta/ilmaista (loppupelissä).


    • Jesssicca

      Minun ymmärtääkseni ne jotka saavat kutsun ilmaiseen hoitokertaan niin ystävä on kutsunut heidät siihen hoito kokemukseen mutta he eli henkilökunta eivät saa kertoa kuka ystävä on kutsunut.

      • eisaaluovuttaa

        Ystävä joka antaa minun puhelinnumeroni luvattani mihinkään - tällainen ystävä ei toimi oikein. Älä anna kenenkään puhelinnumeroita mihinkään ilman ko. henkilön lupaa.


      • Anonyymi

        Miksi muka ei kertoisi jos se olisi totta😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi muka ei kertoisi jos se olisi totta😂

        Samat "MERE" tuotteet on Amazonissa myynnissä 3kpl paketti 128$, ainoalla erolla että on laitettu omat tarrat päälle. :D Eli maksakaa vaan "Suomalaisille suunnatuista" tuotteista reilut 200€ purnukka :D
        Mene amazon.com sivulle ja laita hakuun Private Label skin care -Anti-Aging Natural Purifying Treatment - Apply Your Own Label- 3 Pack
        Näet sen itse, samat purnukat.


      • Anonyymi

        Se on vaan keksitty juttu omistajalla firma virossa jossa naiset soittaa päivät läpi varmaan yleisistä rekistereistä saatuihin numeroihin ja kutsuvat hoitoon jossa yritetään huijata tekeen kallis sopimus.Kävin itse joskus työhaastattelussa siellä klinikalla mutta touhu niin epämääräistä että kiinnostus loppui siihen käyntiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat "MERE" tuotteet on Amazonissa myynnissä 3kpl paketti 128$, ainoalla erolla että on laitettu omat tarrat päälle. :D Eli maksakaa vaan "Suomalaisille suunnatuista" tuotteista reilut 200€ purnukka :D
        Mene amazon.com sivulle ja laita hakuun Private Label skin care -Anti-Aging Natural Purifying Treatment - Apply Your Own Label- 3 Pack
        Näet sen itse, samat purnukat.

        En löydä. Voitko laittaa Amazonin linkin?


    • uusiasiakas

      Minäkin kävin tutustumiskäynnillä ja ostin 11 tuotteen tuotepaketin ja oliko nyt yhdeksän hoitokertaa, jotka saan myös. Hintaa noin 2500e. Vähän on ollut kauhufiilis nyt käynnin jälkeen, että mitähän tuli tehtyä, koska onhan tuo paljon rahaa ja jos hinta on eri asiakkaasta riippuen.
      Katsotaan saavatko poistettua aurinkotummentumia sekä aknearpia, kuten lupasivat. Tavalleensa onneksi nyt kuitenkin, että joku on ollut tyytyväinenkin näihin hoitoihin, kun kerran menin jo itse tähän sitoutumaan. Kaipa sitten voi valittaa jonnekin tai vedota kuluttajasuojalakiin tms., jos ei luvatut toteutukaan. Ajattelin kyllä käyttää sitä ultraäänilaitetta varmaan muihinkin perheenjäseniini ihon epäpuhtauksien poistamiseen, kun nyt sitä opin käyttämään sitten, että olisi sitten sekin hyöty.
      En kyllä suosittele tällä tavoin sitoutumista, että tekee näinkin arvokkaan hankinnan periaatteessa yhdellä ovenavauksella. Pitäisi olla mahdollisuus neuvotella sitten jälkeenkinpäin eli heidän kaupankäyntitavastaan en itse pidä kyllä.

      • Eivaraa

        Kenellä on varaa maksaa kosmetiikkaan 2500e? Tai pikemminkin kuka haluaa maksaa siitä näin paljon?


    • Positiivisesti_skeptinen

      Sain myös puhelun kyseiseltä firmalta. Sen verran usein tullut eteen näitä tuote-esittelyitä, että osasin odottaa isompiakin myyntipuheita. Menin avoimin mielin katsomaan ja kokeilemaan minkälaisia tuotteita heillä on.

      Moni näyttää luulleen olleensa kosmetologin hoidossa kun kyseessä on kuitenkin kyseisen firman kouluttama kauneuskonsultti joka pitää 1,5h sisällä myyntipuheet ja tekee "testihoidon". Kosmetologin luokse pääset vain sopimusasiakkaana. Bisnesidea kuukausimaksuisesta kosmetologista on sinänsä hyvä, mutta tuo asetelma jolla ihmisiä vaaditaan tekemään pitkiä ostositoumuksia heti yhden "koeajon" perusteella on huono. Varsinkin kun tuotteet näyttävät vievän suurimman osan paketin hinnasta eikä kosmetologikäyntejä ole kuin muutama. Kosmetologikäynnit vaikuttaakin olevan vain sisäänheittotuote jotta ostaisit kalliita rasvoja.

      Erilaisia paketteja tarjotaan riippuen siitä miten vastaat konsultin kysymyksiin. Paketit on täysin ylihinnoiteltuja eikä tarkempia hintojen erittelyjä esitellä. Tuotteistakaan ei ole tarjolla tarkempia selvityksiä. Pieni ihotesti toki tehdään heti alussa, mutta sen kummemmin ei mahdollisista allergisoivista ainesosista puhuta tai mikä tuotteista oikesti tekee luonnonmukaisia.

      Hyvät tuotteet toki maksaa ja hyvästä palvelusta maksaa mielellään, mutta nämä tuotteet eivät sen kummemmin osoittaneet paremmuuttaan eikä kosmetologipalveluista voi edes tietää mitä siellä odottaa, joten I was out.

      Ainut hyvä juttu kokeilussa oli, että se muistutti minua pitämään enemmän huolta itsestäni ja kasvoistani.

    • hirrrveähinta

      2500 euroa on HIRVITTÄVÄ HINTA - viime kesänä kun kävin niin hinta oli vielä 1600 euroa, vaikka sekin oli minulle liikaa.

    • Summerrrsun

      Tulin juurikin kotiin Ainolasta ilmaisesta "kasvohoidosta" ja kyllä hieman huvitti käynti. Fokus on selvästi tuotteiden myynnissä, ei kasvohoidossa. Aikaa oli 1,5 tuntia, josta hoitoon kului 15minuuttia. Muu aika oli tuote-esittelyä, ja viimeiset puoli tuntia oli varattu sopimuksen tekemiseen yms, jolloin itse poistuin paikalta. Tuotteista en osaa sanoa kuinka laadukkaita ovat, vaikea sanoa yhden kerran jälkeen. Mieleeni myös tuli että koska makasin siinä silmät ummessa koko ajan, mistä tiedän varmuudella mitä tuotta naamaani lätkittiin. Eli voidaan käyttää esittelyssä jotain ihan muuta, kuin salkkuun lähtee mukaan. En tuntenut pahaa painostusta ostoon, mutta kannaattaa olla "hereillä" jos olet tänne menossa, kuitenkin puhutaan isoista summista rahaa. Kuulemma konsultaation yhteydessä paketin saa halvemmalla kuin muuten, tässä kohtaa varmaan iso osa ihmisistä lankeaa ostoon. Pää kylmänä sisaret!

    • Lähdin avoimin mielin katsomaan ja kokeilemaan, mitä tekevät ja mitä tarjoavat. Ihoni on kohtuullisen hyvässä kunnossa, ja moni ikäiseni on minua ryppyisempi. Kun en kirjoittanut lomakkeeseen syntymäaikaa, arvelivat minun olevan 8-10 vuotta itseäni nuorempi.

      Kerroin totuuden, että eniten käytän kevyttä kosteusvoidetta ihon rypistymisen ja kuivumisen estämiseen. Kerroin myös olevani sitä mieltä, että tässä iässä ei rypistyminen tunnu enää yhtään pahalta. Ainoat rypyt, joilta haluan suojautua, pyrkivät syntymään kulmien väliin ja tekemään minusta äkäisen näköisen.

      Oli mielenkiintoista nähdä erikoiskameralla otetut suurennetut ihokuvat, joissa näkyi muutamia tukkeutuneita soluja ja väreiltään vahvistumassa olevia pieniä cuperosa-kohtia.

      Allergiatestin aikana minulle esiteltiin tarjolla olevia tuotteita, kerrottiin niiden koostumuksesta sekä vähän laitteista ja palveluista. Kun keskustelun aikana myös omat näkemykseni ja asenteeni tulivat selville, ei minulle tyrkytetty mitään sen kummemmin. - Todettiin, että voin palata asiaan, jos minua kiinnostaa.

      Hoitokokeilu ja -kokemus olivat ihan miellyttävät. Niiden jälkeen minut saatettiin ystävällisesti aulaan hissiovien luo ja hyvästelimme molemmin puolin kohteliaasti.

      Yhden ystäväni nimen ja puhelinnumeron ilmoitin, jotta voivat tarjota hänelle samanlaista esittelyä. Pyysin ja sain myös käyntikortin, jotta voin lähettää heille viestin, jos joku tai jotkut muut tuttavani haluavat kokeilla samaa testikuviota.

      Palveluita ja tuotteita, erityisesti kosmetiikkaa myydään monenlaisissa hintaluokissa. Joskus saa parempaa laatua maksamalla enemmän, joskus korkeammat hinnat tarjoavat vain ylellisiä mielikuvia. Onneksi voimme itse valita mitä ja mistä me haluamme maksaa. - Joskus saamme jotain ilmaiseksikin. ;)

      • Mikrobiologiaa

        Tukkeutuneita SOLUJA? - ei kai.


      • Anonyymi
        Mikrobiologiaa kirjoitti:

        Tukkeutuneita SOLUJA? - ei kai.

        Hah-hah


    • Tauru

      Onko kukaan aikeissa tehdä tai tehnyt jotain lainopillisia selvityksiä tämän firman toiminnasta? Teitä huijattuja tuntuu olevan aika monta. Miksi suomessa aina otetaan vastaan kaikkea tällaista eikä nousta aktiivisesti vaatimaan omia oikeuksiaan?

      • Ruusufinni

        Siis ketä nyt on huijattu? Ilmainen kevyt kasvohoito ei vielä ole huijausta. En ole ko firman työntekijä vaan asikas ja minusta kokemus oli miellyttävä, iho käsittelyn jälkeen kuin kevyesti fotoshopattu vaikka ei mitään ihmeellistä tehtykään. Aion jatkaa hoitoja ja voin tulla tänne kertomaan mikä on kokemus.


      • wemakeitreatagain

        No ei ketään huijattu. Kaikki nuortuneet monia vuosia. Kauniimpia kuin ikinä. Ihana 15 minuutin rasvanlevitys toi ilon takaisin. Olen niiiiiiiiiiiiin onnellinen ja kaunis nyt. Kiitos näistä rasvoista ja viis mitä maksoi. Kuluttajansuojalle ihan ihana asia. Sen mitä lupaa niin tää yhtiö takaa. Jos siis pysyy pystyssä. Monissa maissa - eri nimillä- on mennyt nurin. Tästä on ihoni kiinteys kiinni ja couperosa poissa ja ruusifinni täysin tuntematon. Ihana juttu- we make desheli great again.


      • Anonyymi

        Mistä saatan apu Ainolan kauneskliinikkan palvelusta
        sopimuksen jälkeen?


    • dfhoösiu

      Menkää sinne ns. kauneushoitoon, joka on noin 20 minuuttia rasvojen levitystä. Ei mitään kunnon laitteita. Se laite mikäliesinipuna taskulamppu on ns. kosmetologilla (joka ei ole kosmetologi) ja tarkoitus on saada sinut ostamaan tuhansia euroja maksava paketti. Kunnon laitteita tai tiloja kauneushoitoihin ei tällä puljulla ole eikä myöskään ammattikoulutusta saaneita kosmetologeja. No kävin toki kokemassa, mutta minulla on myös kokemusta oikeista kosmetologipalveluista. Joo ja tuttavien puhelinnumeroita ei saa antaa ilman ko henkilön lupaa. Minulle ystävä tekisi kyllä ilkeän teon jos jakelisi puhelinnumeroani ilman lupaani. Mutta seikkailkaa ja todetkaa että teillä on couperosa,ruusufinni,mustapää ja ihonne ihan hirveässä kunnossa..... no leikillään ne tyttelit tällaista sanovat.

    • AikaKortilla

      KIITOKSIA PALJON VINKEISTÄNNE! Sain myös kutsun puhelimitse lipevähköltä mieshenkilöltä. Kuinka tiesi soittaa, kysyin, johon sain vastauksen, että tyytyväinen ystäväni on varmaan antanut numeroni. EI VOI OLLA TOTTA! Minulla ei ole tuon tyyppistä ystävää, joka tekisi noin. Ostavat/hankkivat yhteystietoja sopivan ikäluokan naisista (olen 56-vuotias).

      Olen yrittänyt soittaa numeroon, josta minulle soitettiin sekä Ainolan numeroon, mutta kumpikaan näistä ei vastaa. Yritän siispä laittaa tekstiviestin perumisestani, sillä lauantaina on ihan varmasti muutakin tekemistä kuin kärsiä tuollaisessa paikassa puolitoista tuntia! Minulle kerrottiin hoidon kestävän tunnin, mutta täällä kerrotaan yleisesti sen vievän puolitoista tuntia eli en aio mennä mihinkään turhaan minulle vastaiseen aikaani hukkaamaan.

      PS. Minulla ei ole edes kuiva iho, vaan kärsinyt AINA rasvaisesta ihosta, joten en tarvitse edes rasvoja! Mitäs ne minulle markkinoisivat? :-)

      • Tietäjättietäää

        AikaKortilla näin kosmetologin vinkkinä sitä ihoa kannattaa _rasvata_ vaikka se iso olisinkin ravainen..
        Rasvaiselle iholle on monia hyviä tuotesarjoja jotka eivät rasvoita sitä lisää..
        Ps. DeShelin tuotteista sen verran tietävänä ne eivät ole vain kuivalle iholle vaan myös rasvaisemmalle joten ihmiset älkää tulko pätemään jos ette mistään mitään tiedä:)


    • jousimies73

      Heissan aikakortilla! Saitko peruutuksestasi vahvistuksen tekstiviestillä!!?? Minäkin juuri peruutin ajan tekstiviestillä, mutta vahvistusta ei kuulu. Mietin vaan, etteiväthän he voi lähettää laskua jos on perunut ajan.......... huh huh.. arvasin, että tässä on jotain mätää, kun ystävällinen miesääni soittaa....

    • jousimies73

      Hei, äskeiseen lisäten, juuri tuli vahvistus peruutuksesta viestillä. huh... harmi kun tällaiset ns. kivat jutut on sittenkin potaskaa. Minullekin luvattiin tunnin hoito ja täällä on kerrottu sen olevan miniosan siitä.

      • Määä3

        Tulin juuri ilmaisesta kasvohoidosta olen tyytyväinen kukaan ei pakko kaupannut mitään.Hyvä palvelu. Menkää kokeilee ei maksa mitään jos itse et halua jatkoa.


    • 3698

      Minullekin on soitettu kyseisestä firmasta. Onneksi en mennyt "ilmaiseen kasvojen puhdistukseen." Noilla hinnoilla saa jo plastiikkakirurgeilta esteettistä hoitoa, jos iho sitä kaipaa.

    • Cardios

      DLehdessä oli tänään että kyseinen paikka huijaa ihmisiä väleillään ilmaisilla hoidoilla,kuka viittii uskoa tuollaista todeksi,pitäis hälytyskellojen soida...

    • Ut56

      Voi hyvää päivää! Käväisin ja on kyllä niin feikkausta tämä homma. Eivät todellakaan tee muuta kun markkinoivat. Rupesi naurattamaan niin koko homma, että kävi työntekijää sääliksi. Kun kaivoin kameran esiin ja kysyin voinko ottaa kuvan nk. tuote-esittelytaulutekstistä, minua kehotettiin tilaamaan uusi aika... Samoin pyysi kertomaan kavereille kyseisestä putiikista. En usko, että kukaan olisi välittänyt tietojani kyseiselle toimijalle. Sitten kertoi, että ovat saaneet ne Väestörekisterikeskuksesta..sanoin, että eivät ole saaneet sillä ne ovat suojatut. En tiedä, täyttääkö tämäntyyppinen toiminta hyvät markkinointitavat. Jos soittavat ja tarjoavat ilmaisen kasvohoidon, ja kun menee paikalle homma paljastuu suoramarkkinoinniksi...en suosittele. Tekisi mieli lähettää lasku aikavelotusperiaatteella.

      • Ut56samaamielta

        <Voi hyvää päivää! Käväisin ja on kyllä niin feikkausta tämä homma. Eivät todellakaan tee muuta kun markkinoivat. Rupesi naurattamaan niin koko homma< ....
        Ihan samaa mieltä.
        Nyt kun selvisin hankkimatta sieltä mitään niin naurattaa. Panna ny viistonnii vartalon ihonhoitoon. Tai kaks tonnii pelkkään naamaan. Vastineeksi saat muutaman pienen purkin ilman tuoteselosteita ja mukamas ihonhoitoa - ei mitään ihonpuhdistusta tai kasvohierontaa- vain rasvojen sivelyä ja kaikki imeytetään taskulampun avulla....
        Mutta tällainen myyntitapa EI VOI OLLA kuluttajansuojan mukainen. Tuotteet pitää voida palauttaa ja katua pitää saada jos on repsahtanu ostamaan.
        Mitähän seuraavaksi myydään tällä konseptilla..... tuotteita/kohteita on jo monta lomaosakkeista luontaistuotteisiin jne....


    • blääääääh

      Soittivat perjantaina jolloin en voinut vastata. Tänään kesken työpäivän ja tarjosivat tätä myyntipakettia. Sanoin ei - siis en mene mihikään "hoitoon". Mistä heillä on minun numeroni??? Miten tämä vyyhti vaan jatkuu? Tiesin jo etukäteen tämän toiminnan. Kiitos lehdille ja verkolle ja muulle medialle. Tiedottakaa ystävillenne.

    • HumputiPumputiPum

      Sain soiton jo keväällä, mutta totesin silloin että en millään ehdi. Silloin jo tuli outo fiilis koko soitosta. Soittivat vielä työpuhelimeen... Elokuussa uusi soitto ja sovin sitten ajan, kun kiinnosti nähdä mikä tämä on. Totesin jo silloin työkaverille, että enpä ota edes lompakkoa mukaan niin ei auta tuotteiden myyntiyritys :D Arvasin siis jo etukäteen, minkälainen motiivi on tarjota ilmaista käyntiä, mutta ihan tässä mittakaavassa en uskonut homman menevän! Siis minulle ehdotettiin ihoanalyysin perusteella pakettia, johon kuuluin n. 6 tuotetta sekä 10 hoitokertaa, ovh. jotain 2700 € ja nyt saisin sen 2300 €. HUH-HUH! Ei todellakaan tarvinnut miettiä hetkeäkään!
      Olin varautunut että yritetään myydä jotain satasen rasvapurkkia, mutta tämmönen tapaus. Jos nyt jollain on tuommoiset rahat laittaa, eikä jälkikäteen harmita, niin mikä jottei.
      Itse "hoitoesittely" oli lyhyt, ehkä 10-15 min kuten muillakin: puhdistusainetta, kasvovettä, rasvaa. Sinällään ihan laadukkaalta tuntui, itselleni sopii kuolleenmeren tuotteet, mutta tuommoisia hintoja: no thanks!
      Monta kertaa konsultti kyllä toisti mantraa, että markettituotteet sitä ja tätä huonoa... Siinä olen kyllä samaa mieltä, mutta parempia vaihtoehtoja löytyy kyllä näitä halvemmalla vaikka apteekista.
      No, tämä konsultti ei yrittänyt tyrkyttää, sanoin kyllä selvästi että hinta on aivan liian korkea. Enkä antanut kenenkään yhteystietoja heille.

      Toimintamallista sen verran, että jos ikinä pitää päättää isosta ostosta saman tien, on kyseessä taatusti huijausyritys. Tämä oli kohtuu siististi hoidettu homma, ei painostusta, eikä hyytävää asennetta, vaikka en lähtenyt hommaan mukaan. Nätisti kiitokset ja hyvästelyt. Mutta ilmaisia lounaita ei ole ;)

      Sen verran tuli vielä mieleen, että alkuun kerättiin tietoja asiakkaasta paperille, myös syntymäaika. Itse kirjoitin vain vuosiluvun - syntymäaikaa, eikä varsinkaan sotua muuten kannata heppoisin perustein kokonaan kertoa tämän tyyppisille tahoille, vaikka sitä kysyttäisiin miten viralliseen tyyliin. Saattaahan ne myydä myös "asiakasrekisteriä" muille, saapa nähdä alkaako tulla mainontaa...

    • Imppuli123

      Juurikin sain soiton täältä. Yritin selvittää soittaja numeroa. Ei löytynyt Fonectalla. tuntematon numero. Käymättä taitaa jäädä tämä "ilmainen" kasvohoito.
      Kiitos varoituksista.

    • Imppuli1234

      "uuteen kauneusklinikkaan Kluuvikadulla" ....
      No kun ei ole uusi. Nimi vaan muuttunut mutta muuten ihan sama konsepti. Vuosia jo pyörinyt firma... kun itse seikkailin siellä nimi oli Desheli.

    • QOTSAMBA

      Moi kaikille onko täällä ketään valmis hastamaan kyseinen paikka ja käytäntö oikeuteen ??????? Tämä hujaus on todella epäreilu

      • Cvei

        Kyllä haluamme!


    • AnnabellaLoveholder

      Hei, Olen käynnyt kyseisessä hoidossa neljä kertaa ja ihohuokoseni ovat pienentyneet huimasti. Samoin veltto iho kiinteytynyt ja näyttää freesimmältä. Aluksi epäilin itsekkin. Mutta silmät ei petä.

    • InhoanPuhelinmyyntiä

      Soittivat minullekin, eka kysymykseni oli, että mistä olette saaneet numeroni. Numeroni pitäisi nimittäin olla salainen ja olen tehnyt markkinointikiellonkin. Lyyli toisessa päässä oli, että ehkä joku tuttusi on käynyt ja antanut numerosi. Sanoin, että en ole antanut lupaa antaa numeroani. No ehkä olet osallistunut johonkin kilpailuun ja siirtyi jatkamaan palopuhettaan ilmaisesta kasvohoidosta. Sanoin, ettei kiinnosta ja lopetti puhelun.

    • kutsustakieltäynyt
      • Mitä lopunlpuksi tämä tarkoittaa ???


      • QReggae
        Qotsamba kirjoitti:

        Mitä lopunlpuksi tämä tarkoittaa ???

        Varmaan päätös tarkoittaa, että firma saa jatkaa toimintaansa siten kuin on jatkanut tähänkin asti, kunhan ei sano asiakkaalleen, että sai numeron tämän ystävältä jos ei ole saanut. Ja, että myyntihetki ei olisi painostava ja ikävä kun asiakas makaa kasvoillaan naamio tai muu hoitotuote. Jolloin on ehkä haavoittuvimmillaan.
        Yritys ei käsittääkseni ole rikkonut mitään pykälää myyntityössään.
        Ymmärsinkö oikein?
        Varsin ikävä myyntitapa ja rahat menevät kankkulan kaivoon ja mitään et asialle mahda. Näinkö?


      • siltijotainmattaa

        No kyllä minusta palautusoikeus tuotteilla joita ei ole avattu, pitäisi olla. Tai koko salkun palautus, jos sitä ei ole avattu. Ainakin pitää tehdä selväksi sitten että jos viet tämän tuotteenn ovestamme ulos, emme ota takaisin. Myös hinnantarkistus olisi paikallaan. Firma jatkanee kunnes asiakkaat loppuvat. NewYorkin Desheli loppui jo aikoja sitten ja suuri on kapunki. Tää löyty verkosta.


    • Muoviton

      Hah! Kysyin puhelimessa (kun ilmaista kasvohoitoa minulle tarjottiin), että onko kyseessä luonnonkosmetiikka. Sain vastaukeksi kyllä. Kun sitten menin varatulle ajalleni, kauneuskonsultti alkoi kertoa uudesta tavasta hoitaa ihoa kauneusklinkan jäsenenä. Heillehän ei voi tulla ihan vain ovesta varaamaan hoitoja. Samalla katselin tököttipurkkeja. Konsultti kehui että tuotteet ovat luonnonmukaista kosmetiikkaa. Tuoteselosteesta totesin ääneen, että muovia näyttää sisältävän, vaikka puhelimessa kerrottiin olevan luonnonkosmetiikkaa. Aikoi kuunnella puhelunauhoituksen ja antaa palautetta. Sen jälkeen hän totesi nopeasti, että kasvohoitoa ei missään tapauksessa tehdä, koska minulla selvästi on eettisiä periaatteita muovia vastaan ja hän saattaa minut ovelle. Että semmoinen kasvohoito ”luonnollisella kosmetiikalla”. 😬

    • TyytyväinenMaksaaja

      Sain kutsun ilmaisen 'hoitoon' ja oletin tietysti että yrittävät hakea uusia asiakkaita. Ilmoitin heti alussa, etten osta mitään. Sain silti erittäin hyvä palvelu. Kertovat että 'erikoistarjous' on voimassa vain yhden päivän. Sain silti neuvoteltu harkinta-aikaa samaan hintaan. Ihoni on herkkä ja halusin nähdä tuotteiden vaikutus ihooni.
      Päätin parin päivän harkinta-ajan jälkeen, että ostan koko paketti. Olen erittäin tyytyväinen. Ja ihoni on parantunut huomattavasti. En välitä siitä, tulinko huijatuksi vai ei. Olen tyytyväinen siitä, että ulkonäköni on kohonut ja iho nuorentunut. Siihen suhteen hinta ei ole erityisen ylikallis.

      • Mallu3409

        Ha haa, "maksaaja", "nähdä tuotteiden vaikutus ihooni", "kohonut"... Olisi varmaan aihetta opetella kirjoittamaan suomea oikein jos haluaa olla vakuuttava.


    • Hilvonlainen

      Olen jo 69v ja deshell tuote nuotenso kasvoni 20v. Sain tinderistää joka piti minua. 49b. Hinta oli halpa koska mies vie minut Malediiveille.

    • Morningglow

      Hei, minkälainen kasvohoito oli? Minulle soitettiin juuri äsken ja tarjottiin sama ilmainen hoito.

      • hupsistahuomattiin

        Kasvohoito on myyntitapahtuma. Kasvohoiitoa se ei ole, vähän rasvoja (n.15 minuuttia) sivelee nuori konsultti (ei kosmetologi) ja ihan hölynpölysinipunataskulampulla hoitelee ihoasi. Mene kokeilemaan mutta jätä luottokorttisi kotiin, jottet joudu kiusaukseen sillä jos oikein haluavat myydä niin kyllä sen paketin voi sitten hakea vaikka seuraavana päivänäkin. Kenenkään puhelinnumeroa et saa antaa ilman ystäväsi lupaa. Niin ja kun heti tiskillä pitää täyttää kaavake henkilötietoineen niin kysy miksi ja mieti mitä kaikkea olet valmis paljastamaan yhteystieoistasi. Paketti muuten olisi maksanut minulle 1500 euroa joten siitä voit lähteä miettimään.


    • marjukka48

      Virma täynnä huijareita kävin ''ilmaisessa kasvojen hoidossa'' ahdisti koko tilanne, kun alkoivat pakko myydä tosi kallista kosmetiikkapakettia. Kauneuskonsultitkaan eivät ole koulutukseltaan kosmetologeja. Kuulemma työntekijät vaihtuu, joka kuukausi kun eivät myy yli 3000e maksavaa pakettia.

    • tessa1234

      Markkinointi virmahan se on siinä ne lupailee että voiteet vie rypyt pois mikä on täyttä potaskaa! Ei millään voiteilla saa mitään ryppyjä pois vaan plastiikkakirurgia älkää langetko heidän myyntipuheeseen joka sepitetään ulkomuistista. Eräs ystäväni osti heiltä ja sitten seuraavana päivänä tuli tajuihinsa että mitä tuli tehty hän osti kalliin paketin jolla hänellä ei ollut varaa. tuotteita ei avattu mutta kun astut ulos ovesta sinulla ei ole palautusoikeutta. Minulle kerrottiin miten järrrrkyttävässaä kunnossa ihoni oli ja jos en hoida saan ruusufinnin ja ties mitä ystävättärellenikin sanottiin samaa ihan naurettava virma. Toivottavasti tämä huijari virma saadaan jotenkin lopetettua.

    • tessa1234

      Mikään ei ole ilmaista muistakaa se

    • beautyfaceultra

      Hei vielä

      Jos käytte siellä ja teitä hokutellaan sillä että saatte sen punaviniultra härpäkkeen (joka ei toimi yhtään mitenkään ihoa hoitavasti oikeesti) niin niitä härpäkkeitä saa kyllä tilata edullisesti verkosta esim.
      http://www.kauneusmaailma.fi/beautyface-ultraaani-ihonhoitovalo-kasvoille-p-5178.html

      Beautyface 5 in 1 Ultraääni ihonhoitovalo kasvoille 89.00€ (hinta sis. alv 24%)

      Oikea ultraäänihoitoon tarkoitettu laite joka oikeilla kosmetologeilla on on kalliimpi ja sen käyttöä pitää ohjeistaa. Tämän hoitolan härpäke on leditaskulamppu

      Samanlaisia laitteita on verkossa valtavasti myynnissä

    • Eioohelppooaspalvelu

      Kiva ku tyypit ei tajuu et työt ei kasva puissa. Haukkua ny työtään tekeviä ihmisiä. Eikai kukaa halua ketää missää huijata, ja tuskin ne käyttää teitin pankkikorttii et ihan ite työ sen pakettijutun hommaatte jos hommaatte mutta NE EHKÄ HALUU PITÄÄ TYÖPAIKKANSA JOTEN joutuvat vähän tuputtaan senvuoksi (varsinki jos pomo hengittää niskas) . Mä oon kuullu vanhemmalta väeltä vaan hyvää juuriki noista tuotteista mitä ne käyttää ja paljo kalliimmaksi se paketti tulee, jos jostaki yks kerrallaan ne ostatta se on jämpti.

      Silleehän muiski paikois saadaan myytyä et enempi on halvempi.. ja ilimanen kasvohoito on silti AINA ilimanen et menkää toki muualle niin 45€ ei taida riittää jos rypyistä haluu päästä eroon xD mut tää on tää perus suomi. Aina pitää saada jostaki valittaa.. ostakaa lumenen yms apteekin tuotteita jotka kuivattaa teitin ihot jos hinta ei laadukkais tuotteis (jokka ehkä oikiasti auttais teitä) nappaa.

      Ja jos jokku rikkaat joilla on varaa laadukkaaseen ihonhoitoon haluu ostaa laatutuotteita niin turha köyhien on tulla valittaan et on liian kallista! kato elämä on xD ja noi ei ees oo kalliita viä! terveisin erehdyin marketista ostaan jonku diorin lähemmäs 50€ pelkän ripsarin koska dior (ja ne rasvat vasta hintaansa vailla oliki xD) ja täyttä paskaa, et ne ”laatumerkit” kyl huijaa enemmän ku nää kosmetologien laatumerkit
      Älkää ny ainakaa niitä reppanoita asiakaspalvelijoita roustakko ku ne teköö vaan työtä ja yrittää elättää ittensä ja perheensä. Jokku joutuu kuunnella niitä joka s***nan asiasta valittavii aasiakkaita paljo paskemmas työs ku kosmetologin hommis

    • kosmetiikkakuluttaja

      Mä kävin kyseisessä maksuttomassa kasvohoidossa. Kiitin ja sanoin, että ei kiitos. Osaan arvostaa nykyistä ihonhoito sarjaa paremmin ja konseptia, jota oon käyttänyt yli 5 vuotta. En kokenut painostusta totesin, että en ole valmis 1800 euron sopimukseen ja nykyiset ihonhoito ja kosmetiikka tuotteet maksavat mulle vuodessa n. 500. Esittelijä kiitti. Ainoa epäilys oli se, että olin tullut suosittelijan kautta, jonka nimeä en saanut, koska asia on luottamuksellinen. se oli kyllä mysteeri.

    • Mhuijattu

      Käsittämätöntä huijausta! Ja aika ovelaa, aluksi pyytävät täyttämään lomakkeen, johon tulee syntymäaika ja osoite - näin jälkikäteen ajateltuna lomake oli aika nuhruinen kopiopaperin palanen (vinkki hoitolalle: kannattaisi teettää painettu lomake, niin eivät asiakkaan epäilykset heti sisään tullessa. Siis tämä oli vitsi😊))Ovelaa oli myös se, että asiakkaalle annetaan iso peili, josta hän voi itse todeta ryppynsä eli saadaan sut tuntemaan rumaksi ja vanhaksi eli olet hoidon tarpeessa. Suurin osa aulassa istuvista huijattavista oli ikäisiäni 60 naisia!!! Ja sitten tuotepaketin hinta: 2650 euroa, tänään se olisi irronnut ”vain” 1800 eurolla. Ihan käsittämätöntä huijausta!!! Onneksi sain sanottua, että en missään nimessä ole valmis sijoittamaan tuollaisia summia. Nyt ainoastaan kauhistuttaa, mihin ne henkilötietojani käyttävät ja mistä olivat yhteystietoni saaneet. Rikospoliisiasia koko firma, pysykää siitä kaukana!!!!

    • huijariyritys

      Tämä klinikka soittelee taas. Älkää menkö, huijausta. Joku viranomainenkin puuttui jo asiaan.
      Itse kävelin kesken esittelyn pois.

      • Tara100

        Taas soitteli, vaikka olin jo kerran enkä maksanut. Pelottava kokemus.


    • sissiläinen
    • Boikotoikaa_Israelia

      Ei tuolta ole edelleenkään mikään pakko ostaa yhtikäs mitään.

      Mutta itse tuotteet ovat tiettävästi Israelilaisia, joten voi olla että boikottinne tulkitaan ANTISEMITISTIKSI.

    • hyvajuttuuu

      Hei eihän tämä ole vain tämän yhden tuotteen/palvelun aihe vaan näitä samankaltaisia on paljon. Houkuttelemalla ja aivopierulla on ostettu jopa lomaosakkeita tiesmistä. Tästä on kyse ja tämä viestiketju on tosi hyvä - HERÄTTÄKÄÄ helposti lankaan menevät. Juu isäni osti tehokkaan pölynimurin kun kotona kävi hyvä kauppias. Imurin hinnalla olisi saanut hyvän käytetyn auton.

    • VAROITUSSSSSSS

      Pysykää kaukana! Ilmainen hoito maksaa monta tonnia ja irti ei pääse.

    • Äläteevirhettä

      Kävin tuote-esittelytilaisuudessa, ostin innoissani hoitopaketin (hullaantuneena ensimmäisestä kerrasta kasvohoidossa, tähän asti mennyt perusvoiteilla) ja ajattelin, että kerrankos sitä elämässä voisi panostaa vähän itsensä hoitoon. Sain valitettavasti muutaman päivän kuluttua allergisen reaktion eli koko kasvoille nousi kova punoitus ihan kaulaan asti. Tein reklamaation, jossa toivoin tarkempia tuotetietoja lääkärikäyntiä varten, sekä tietoja valmistajasta. Tutustumiskäynnillä kerrottiin että valmistaja on suuri amerikkalainen kosmetiikkavalmistaja, mutta nimeä ei mainittu. En saanut mitään tietoja, en myöskään vastausta kysymyksiini. Pyysin myös kaupan mitätöimistä, koska minulle painotettiin esittelytilaisuudessa, että hoitokokonaisuudelle ei ole tulostakuuta ilman kotona käytettäviä tuotteita. Koska kyseiset tuotteet eivät minulle sovi, peruutus on ilman muuta perusteltu. Tuohonkaan en saanut mitään vastausta. Olen nyt lähettänyt asiasta 3 viestiä ja vastauksena on ollut täysi hiljaisuus. Ei siis mitään kommenttia. Tämä kertoo kaiken kyseisestä firmasta, eli huijausta koko homma. Elämäni ensimmäinen ja viimeinen kerta kun menen minkäänlaiseen kasvohoitoon. Olipa todella suuri pettymys ja tänään lähti kuluttaja-asiamiehelle selvityspyyntö.

    • Utelias4

      Olen pari kertaa käynyt. Olin utelias, vaikka epäluuloinen. Ensimmäiset kaksi kertaa olivat pettymys, ei tehdä juuri mitään. Voiteet tuntuvat hyviltä. Mutta miksi hoidosta pitää maksaa niin suunnattomia summia? En vielä sano, että se on huijausta, mutta epäilyttää. Ylellinen paikka, ylelliset hinnat, mutta mikä on tulos? Aion käydä kyllä loppuun saakka, mutta en suosittele niille, joiden on oltava tarkkana rahavaroistaan.

    • Rewqt

      Käynyt 2-kertaa.ensin pari vuotta sitten joilloin desheli ja joku laite, nyt oli muuttunut tuote eikä laitetta.
      Tämä on yksityinen kauneusklinikka :):) en tiedä mitä muita on.
      Voiteita levitettiin mutta sen nyt olisi voinut tehdä kotonakin. Mitään ns hoitoa ei kyllä ollut.
      Kasvot tuntui kyllä hyviltä mutta hinta aivan naurettava. Vuoden soppari jolla saat 8 hoitoa, josta yksi laitehoito jota ei kuitenkaan avattu mitenkään, ja tuotesetin josta riittää myyjän mukaan puoli vuotta mutta näki jo että n kuukaudeksi riittäisi. Voi tuolla käydä voideltavana mutta ostaa ei kyllä kannata.

    • Ariia

      Loovir tuotteilla ja koneilla hoitoja 10 kertaa maksoi n. 2900€, johon kuului 5 loovir tuotetta. Tilatessasi paketin sovimme, että jos toivottua tulosta saavuteta rahat annetaan takaisin. Eli tilaus takuutyönä. Nyt olen käynyt laitehoidoissa 6 kerta ja vaadittua tulosta ei vielä näy. Toivottavasti 4 viimeistä antaa tuloksen, keskeneräistä työtä ei saa arvostella. Hoitola on siisti, laadukas ja hyvä palvelu, mutta aina asiakas odottaa sitä, mitä on luvattu, joten jännittää hiukan, onko se mahdollista. Kuitenkin asia on taattu, että näin tulee tapahtumaan. Välillä hoitajilla kiire, että 45 minä. Hoito kestääkö 30 min. Siis aika on 30% pienempi, kuin on tehty sopimus. 2asia, että maksusopimus on petollinen. Jos olet lomalla ja olisi maksuaika ja maksu tulee myöhässä, niin sopimus lakkaa ja muuttuu kalliiksi. Tämän huomattua maksoin mieluimmin kaiken kerralla. Kykyin sopimuksesta ja asia piti paikkansa, että korko, sakot jne tulee myöhästymisestä. Täytyy muistaa, että he tekevät työtään ja työllä on hinta, joten jos teet sopimuksen, saat sovitun tuloksen. Se on taas sinun vaade ostamastasi työstä.

    • Muistiongelmallista vaimoani oli muistettu puhelinsoitoin Ainolasta ilmnaisesta hoidosta ja niinpä hän meni Ainolaan Kluuvinkadulle. Tuputtivat 3000 euron hoito-ohjelman ilmaisen hoidon aikana. Myöhemmin tilitietojaan katsellessa huomasin hänen maksaneen 1000 euroa ennakkoa käyntinsä aikana. Ei muistanut enää mitään tapahtuneesta. Kun mainitsin Ainolan alkoi puhua Sibeliuksesta. Sopimusta koetettu purkaa, mutta ei ole ainakaan toistaiseksi onnistunut. Vaativat hoidon suorittamista loppuun saakka halusi tai ei. Muistisairauteen vetoaminen ei auttanut. Toiminta vaikuttaa vähintään huijaukselta. Varokaa! HYVÄT NEUVOT OLISIVAT TERVETULLEITA.

      • nukke53

        Sinulle ykskakskuuskaks, vie kuluttaja asiamihelle koska on muisti sairaus perusteena, sain aikanaan äidin eräitäkiä ostoksia peruttua tällä diaksnoosilla.

        Kävin myös "kasvohoidossa" joka oli suoratsaan epämielyttävä ja mm tämä konsultti sanoi pesevänsä kädet huuhteli vähäsen käsidesilla josta olin pöyristynyt olen SH ,halua myös varoittaa en tiedä heidän tuotteista mitään mutta nyt ovat Kanadalaisia :) itse käytän kalliita tuotteita joita saan heidän hinnoilla ostettua moneksi vuodeksi, eli menkää kunnon kosmetologille tiedätte mitä aineitä käyttää.


      • Anonyymi

        Järkyttävää!


      • Anonyymi

        Ehdottomasti yhteys Kuluttajaneuvontaan, täytyyhän tuohon saada muutos! Huijausta ja sairauden hyväksikäyttöä, täytyy joku raja tällaisille toimintatavoille löytyä.


    • snadikaks
    • sfasdfaesdfeert

      Ihan hölynpölyä tää ihonhoito. Menkää oikealle kosmetologille. Tää on rahankeräyspaikka. Kuluttaja-asiamies ei juurikaan voi auttaa, kun kaikki yritetään ainakin tehdä lainmukaan. Älä nyt ainakaan osta heti vaan mee kotiis miettiin. No tätä ei kai lue kukaan joka ei olis siellä jo käyny lompakkooaan tuulettamassa....

    • Huijauspaikka

      Olen saanut ko paikasta kolme soittoa viikon sisään. Kahteen ensimmäiseen en vastannut, ja kun yritin soittaa takaisin, tuli "Numero ei ole käytössä"-vastaus. Oli helppo päätös sanoa ei, kun saivat minut tänään kiinni. Harmi, jos etenkin vanhemmat ihmiset lankeavat tällaisiin, mutta jos on varaa laittaa muutamaan kosmetiikkatuotteeseen 2500 e, niin ehkä tällainen huijaus ei sitten kirpaise.

    • Nimimerkki1234567890
    • Piritta

      Minä myös sain soiton ilmaisesta esittelystä. Sanoin jo puhelimessa että voin toki tulla mutta en osta mitään. Aika sovittiin ja menin paikalle. Sain odottaa 20 minuuttia, ja olin jo tekemässä lähtöä kun pikku-tyttö-hoitaja tuli hakemaan minut hoitoon.... Mielenkiintoista että piti allekirjoittaa joku lappu ettei vaadi mitään korvauksia jos ihoon tulee joku allergia tai muu....Eivätkö luota omiin tuotteisiin????? En tiedä millä keinolla minun yhteystiedot on haalittu. Aivan selvästi henkilökunta on ammattiTAIDOTONTA. Yhdelläkään ei ollut koulutukseen liittyvää korua rinnassa kuten virallisen koulutuksen saanut kosmetologi aina käyttää. Sinänsä lopputulos ihan ok pienestä ihompuhdistuksesta. Kyselin yhden tuotteen perään ja silloin ilmoitettiin että pitää osaa vähintään kolme!! Ei siis voi ostaa yhtä purkkia...Huijausta ja ihmisten hyväuskoisuutta käytetään hyväksi....en suosittele.

    • varrrowaisesti

      No siellä haukutaan kaikki oikeat kosmetologit ja ihonhoitotuotteet - olet hoitanut ihoasi täysin väärin. Et ole hehkeä vaan rupsahtanut, mutta heidän ihmeaineet vievät kyllä rahasi talteen.... kauneutesi on kuitenkin katsojan silmissä. Ilmainen kauneishoito on myyntitilaisuus, jossa sinua manipuloidaan. Käytän OIKEIta kosmetologipalveluja ja ihmeitä ne ei tee, mutta hyvä olo ja kuulakkuus iholle tulee ainakin hetkeksi. Joka päivä vanhenet, anna rypyn tulla ja ole kaunis sisältä ja huoliteltu päältä mutt älä mene huijauksen uhriksi....

    • Jokujoku

      Maksoin 2400€ 10 kertaa hoitoja ja salklullinen voiteita. Kaikki hoidot hyvin hätäisiä ja viisi eri hoitajaa, en saanut ohjeita sinivalohoidosta. Tein kokeen, laitoin toiselle puolelle kasvoista lidlin voiteita (julkisissa testeissä hyvin arvostettuja hinnat 10€ paikkeilla), toiseen ainolasta saatuja voiteita. Kysyin ainolan hoitajilta (en paljastanut kummalla puolella oli ainolan voiteita), kumpi puoli näyttää paremmalta, aina tuli vastaus, että parempi oli puoli, missä olin käyttänyt lidlin tuotteita😁. Se siitä, hukkaan meni raha...sillä rahalla olisi saanut muualla parempaakin hoitoa😭😭😭😭😭

    • scamolisihyvahakusana

      Voidaan keskustella tästä puljusta ja näistä voiteista ....mutta onko mitään saittia, missä voi ilmiantaa näitä huijaksia ilman pitkiä keskustelujatkoja...tai jotenkin, että hakusanalla löytyy se scam. Englanniksi niitä on. Kun näitä kauneusrahojasi kerääjät vieläki jatkaa tätä huijaustaan - ainakin 3 v- niin tuntuu kummalliselta, että mitään ei tapahdu. Tästä jutusta on ollut artikkeli seuralehdessä ja vauvapistekom palstalla ja ties missä, mutta mikään ei auta. Saa ne mun mielestä toimia mutta hinta olisi sitten 240 euroa siitä paketista. Siis se kysymykseni on: Miten tällaisista voi tiedottaa, jotta kaikki tietäisivät.

    • offerilla

      No nyt ne myy ihonhoitoa maksullisenakin

      Virkistävä ja puhdistava kasvohoito Kluuvissa -80%
      Ainola Kauneusklinikka
      Kluuvin kauppakeskus
      75,00€ alkuperäinen hinta ja nyt  15,00€
      Lähde offerilla.com

    • eiainolaaneiii

      Ei nää mitään kasvohoitoja tee vaan myyvät 'omia' tuotteitaan ja palveluita tyhmille naisille!

      En suosittele! olkaa varovaisia ja 'ilmaisia lounaista ei ole' m' halusin näiden kommentien jälkeen kuitenkin käydä siellä millaista siellä oikeasti on.

      Noh siellä mut otti vastaa kevään ylioppilas 19 v nainen, mä luulin että hän on kosmotologi mutta sanoi olevansa kevään ylioppilas ja on käynny pari kuukautta Ainolan  järjestämä koulutus. Nää ei paljon kauneudesta tietävät vaan heidän palkkaa on provisio palkkaa ja heidän pitää saada myytyä pakettia tyhmille naisille. Heidän tuotteet ei eroa ruokakaupan tuotteista ja laitteet millä ne tekee ei edes näytetty. Kävi sääliksi ja snain lopuksi nuorelle naiselle miltä sinusta tuntuu huijata ja provisoida tuoteita naiselle mitä sä itse et käytä etkä usko niihin? Paukutin ovea ja lähdin!

    • Ainokka

      Jees, täällä yksi, joka meni eilen lankaan, kun en tajunnut lukea etukäteen asioista. Siellä paikan päällä ei sitten ollut mahdollista ottaa selvää, mikä on oikea hintataso. Kosmetiikkatuotteiden hinta paljastui kotona sopimuksen takaa, jota ei näytetty, kuusi purkkia 1000€, hoitojen hinnastoa ei ole ollut missään näkyvillä.

      Tutkin asiaa, on mahdollista perua tilaus, jota ei vielä toimtettu, Hoitoja en ole saanut, kosmetiikkatuotteet on edelleen sinetillä suljettuja. Kilpailu- ja kuluttavirasto sanoo, että toimittamattoman tilauksen voi perua, ja myyjä voi vaatia kohtuullista vahingonkorvausta.

      • Susupetsi

        Pitääkö siis olla lääkärintodistus jos esimerkiksi vetoaa tuohon, että tuotteet allergisoi? Siitäkin huolimatta vaikka testi olisikin tehty.


      • Olinihanettämitätämäon

        Olisin kiinnostunut tietämään jos saat sopimuksen purettua. Minä mietin myös sitä kun hoitojen hinnoista en saanut mitään hinnastoa. Kyselin heiltä myös jälkikäteen, että onko näitä tuotteita muualla, mutta he sanoivat että ainoastaan nämä ovat yksinoikeudella heillä käytössä. Koitin myös kysyä mitä tarkottaa kliinisesti testattu, mutta sain epämääräisen vastauksen. Kuulema nämä on suunniteltu pohjoismaisille ihoille. Onko siis niin että on testattu jollain testiryhmällä jossa pohjoismaalaisia ihmisiä vai suoritetaanko testausta suoraan tässä klinikalla asiakkaille ja oireiden ilmennyttyä niitä kehitetään? Tutkin Yhdysvallassa olevaa Cosmetic Solutions Oy:tä joka siis valmistaa tuotteet. Heidän palveluihin kuuluu se että kuka tahansa voi kehittää oman tuotesarjan heidän kauttaan. Löysin myös tämän yrityksen työntekijöiden kirjoittelua jossa he eivät suositelleen työpaikkaa kenellekään. Näiden tietojen valossa ei paljon herätä luottamusta.


    • Kevätmerkki

      Olen käynyt 17 kk hoidoissa. Nyt tutkittiin, onko kasvojen iho esim. muuttunut kosteammaksi. Tutkimus osoitti, että iho on huonompi, kuin ennen hoitojaksoa. Nyt tuli sovittu ilmaisesta 1h laitehoidosta. Minulle sanoi eräs kosmetologi, että se ei ole hoito, vaan tuote-esittely. Tämän hoitojakson jälkeen olisi pitänyt ostaa 800€:n hoito, että luvattu tulos voisi nyt toteutua. Nyt vain riitti. En voi väittää, että hoito on huono, vaan se ei tuo luvattua tulosta, jota vakuutetaan, kun käyt hoitojakson. Lisäksi, koin ahdistavana, että koko ajan tyrkytettiin voiteita ym. Oikeasti en suosittele hoitojaksojen ostamista, jos nyt et halua kannatuksen vuoksi käydä. Iho ei muutu!

      • Olinettämitätämäon

        Sain myös puhelun kasvohoidosta jonne menin. Ilahduin kovasti tästä kutsusta enkä tietenkään tullut tutkineeksi mikä tämä paikka on etukäteen. Voiteita siveltiin nopeasti kasvoille ja mikroskoopilla näytettiin couperosaan taipuvaisen ihoni verisuonia ja leuassa olevia ihon epäpuhtauksia, mitä nyt varmasti luonnollisesti jokaisella on jonkin verran. Järkytyin verisuonista mitä peilistä näin. Ja minulle suositeltiin hoitojaksoa jolla näitä verisuonia pystytään hoitamaan pois. Paketin hinnaksi esiteltiin 1650 euroa jonka saisi jos sen ottaa siltä istumalta. He onnistuivat luomaan minulle tunnetilan jonka seurauksena allekirjoitin sopimuksen. Aloin tietysti katua ostostani kun poistuin klinikalta ja aloin tutkia yritystä, tuotteita ja muiden kokemuksia. Järkytyin todella paljon. Ihooni tuli allerginen reaktio parin päivän kuluttua. Kävin uudestaan klinikalla pakettiin kuuluvassa ihoanalyysissa jossa ei tullut mitään uutta tietoa. Ihoni kunto vastasi ikääni, ainut, että pakkasen aiheuttamaa kuivuutta oli poskissa. Ihoanalyysissä myös selvisi pisamat mitkä näkyvät ilman laitettakin. Ja ihoni on sekaiho jonka senkin asian tiesin. Varasin ihotautilääkärille ajan jossa kerroin hoidoista ja voiteista ja sain lääkärintodistuksen etteivät tuotteet sovi iholleni. Kasvojen pesuaineessa myös on ainesosan jota ihotautilääkäri ei suosittele kellekkään. Tämän jälkeen menin Ainolan klinikalle ja ilmoitin, että haluaisin purkaa sopimuksen. Paikalla ei kuulema ollut ketään kenellä olisin valtuutuksia keskustella sopimukseni liittyen, mutta he lupasivat soittaa. Sitten puhelun ja ilmoitin halustani purkaa sopimuksen lääkärin todistukseen vedoten. Tämä nuori tyttö tarjosi minulle vain uutta ekstra käynti, yhden ainoan tuotteen palautusta joka sisälsi kiellettyä ainetta. Yms. Puhelu kesti kauan koska halusin vain purkaa sopimuksen. Lopulta hän laittoi soittopyynnön korkeammassa asemassa olevalle henkilölle joka soitti seuraavana päivänä. Koska en saanut sopimusta purettua, sain neuvoteltua hinnasta pois sen pesuaineen ja he laittoivat maksu ajaksi 24 kk. He tarjosivat lisäksi ylimääräistä laitehoitoa mutta pyysin että sen ylimääräisen voisi vähentää hinnasta. No lopulta he eivät vähentäneet ylimääräistä vaan jo sopimukseen kuuluvista hoidosta olevan käynnin mutta en jaksanut alkaa enää väittelemään, koska sanoin vaan heille etten halua heidän tuotteita enkä hoitoja koska heidän luona käynti tuntui jo työnä käynniltä. Minulle vain sanottiin että aikuiset ihmiset pitää pystyä tekemään päätöksiä ja olen sen sopimuksen allekirjoittaessa tehnyt. Minusta myynti tyyli on törkeää ihmisten hyväksi käyttöä jossa ihmisiä manipuloidaan saamalle heidät tunnetiloihin jonka aikana ei osaa ajatella järkevästi. Itselläni on ollut takana vaikea masennus jakso ja juuri voinut muutaman kuukauden paremmin mutta tämä kokemus sai aikaan voimakkaan ahdistuskohtauksen taas muistutti tästä sairaasta maailmasta missä ihmisiä köytetään kylmän viileästi hyväksi. En ole vieläkään avannut purkkeja siinä toivossa jos vielä olisi mahdollista päästä tästä kokonaan eroon ja unohtaa koko sotku. Ainakin laitoin puhelinmarkkinointi eston voimaan joiden listoilla myös kyseinen yritys koreili.


      • Anonyymi

        Jaa-a tässä kans yks joka meni lankaan, kun en tajunnu kattoon etukäteen millaisia kokemuksia paikasta on. Tosi kalliit voiteet kyllä. Ja siis jos poistaa koko summasta voiteiden hinnan nii eihän ne ite hoidot sitte maksa niin paljoo. En sit tiedä onko niistä hoidoista mitään hyötyä...ärsyttää kyllä ku ite on nii sinisilmänen välillä ettei tajuu ajatella et koko homma on vaan huijausta. Varmasti ne voiteet jotain tekee, mutta ei ne sen arvoisia oo.


    • Olinihanettämitätämäon

      Sain myös puhelun kasvohoidosta jonne menin. Ilahduin kovasti tästä kutsusta enkä tietenkään tullut tutkineeksi mikä tämä paikka on etukäteen. Voiteita siveltiin nopeasti kasvoille ja mikroskoopilla näytettiin couperosaan taipuvaisen ihoni verisuonia ja leuassa olevia ihon epäpuhtauksia, mitä nyt varmasti luonnollisesti jokaisella on jonkin verran. Järkytyin verisuonista mitä peilistä näin. Ja minulle suositeltiin hoitojaksoa jolla näitä verisuonia pystytään hoitamaan pois. Paketin hinnaksi esiteltiin 1650 euroa jonka saisi jos sen ottaa siltä istumalta. He onnistuivat luomaan minulle tunnetilan jonka seurauksena allekirjoitin sopimuksen. Aloin tietysti katua ostostani kun poistuin klinikalta ja aloin tutkia yritystä, tuotteita ja muiden kokemuksia. Järkytyin todella paljon. Ihooni tuli allerginen reaktio parin päivän kuluttua. Kävin uudestaan klinikalla pakettiin kuuluvassa ihoanalyysissa jossa ei tullut mitään uutta tietoa. Ihoni kunto vastasi ikääni, ainut, että pakkasen aiheuttamaa kuivuutta oli poskissa. Ihoanalyysissä myös selvisi pisamat mitkä näkyvät ilman laitettakin. Ja ihoni on sekaiho jonka senkin asian tiesin. Varasin ihotautilääkärille ajan jossa kerroin hoidoista ja voiteista ja sain lääkärintodistuksen etteivät tuotteet sovi iholleni. Kasvojen pesuaineessa myös on ainesosan jota ihotautilääkäri ei suosittele kellekkään. Tämän jälkeen menin Ainolan klinikalle ja ilmoitin, että haluaisin purkaa sopimuksen. Paikalla ei kuulema ollut ketään kenellä olisin valtuutuksia keskustella sopimukseni liittyen, mutta he lupasivat soittaa. Sitten puhelun ja ilmoitin halustani purkaa sopimuksen lääkärin todistukseen vedoten. Tämä nuori tyttö tarjosi minulle vain uutta ekstra käynti, yhden ainoan tuotteen palautusta joka sisälsi kiellettyä ainetta. Yms. Puhelu kesti kauan koska halusin vain purkaa sopimuksen. Lopulta hän laittoi soittopyynnön korkeammassa asemassa olevalle henkilölle joka soitti seuraavana päivänä. Koska en saanut sopimusta purettua, sain neuvoteltua hinnasta pois sen pesuaineen ja he laittoivat maksu ajaksi 24 kk. He tarjosivat lisäksi ylimääräistä laitehoitoa mutta pyysin että sen ylimääräisen voisi vähentää hinnasta. No lopulta he eivät vähentäneet ylimääräistä vaan jo sopimukseen kuuluvista hoidosta olevan käynnin mutta en jaksanut alkaa enää väittelemään, koska sanoin vaan heille etten halua heidän tuotteita enkä hoitoja koska heidän luona käynti tuntui jo työnä käynniltä. Minulle vain sanottiin että aikuiset ihmiset pitää pystyä tekemään päätöksiä ja olen sen sopimuksen allekirjoittaessa tehnyt. Minusta myynti tyyli on törkeää ihmisten hyväksi käyttöä jossa ihmisiä manipuloidaan saamalle heidät tunnetiloihin jonka aikana ei osaa ajatella järkevästi. Itselläni on ollut takana vaikea masennus jakso ja juuri voinut muutaman kuukauden paremmin mutta tämä kokemus sai aikaan voimakkaan ahdistuskohtauksen taas muistutti tästä sairaasta maailmasta missä ihmisiä köytetään kylmän viileästi hyväksi. En ole vieläkään avannut purkkeja siinä toivossa jos vielä olisi mahdollista päästä tästä kokonaan eroon ja unohtaa koko sotku. Ainakin laitoin puhelinmarkkinointi eston voimaan joiden listoilla myös kyseinen yritys koreili.

    • TiiTiitiiuu

      Tuotteet varmasti hyviä, mutta jos haluaa rentouttavaan kasvohoitoon ei todellakaan kannata Ainolaan mennä .. Fyysisesti voin pahoin kun sieltä lähdin. Jotain todella outoa kys paikassa on.

    • eeree

      Minulle soitettiin myös ja kutsuttiin. Sanoin puhelimessa, että käytän vain sertifioitua luomu- ja luonnonkosmetiikkaa. Minulle vakuutettiin, että nämä tuotteet ovat sellaisia. Paikan päällä alkoi agressiivinen markkinointi jo ennen kuin olin edes tutustunut tuotteisiin. Mitään luomu merkkejä en löytänyt purkeista ja kun luin ainesosat eli INCI:n niin olivat täynnä kaikkea haitallista mitä en todellakaan laita iholleni. Häippäsin siitä sitten en jäänyt ihonhoitoon.

    • Anonyymi

      Olen itse käynyt Ainolassa nyt 3 kertaa hoidoissa ja käytän osittain heidän MERE-tuotesarjaansa. Mun kokemus on ihan erilainen kuin yllä olevien. En kokenut ensimmäistä käyntiäni millään tavalla painostavana. Minulle esiteltiin tuotteet ja kerrottiin mitä hoitoja saisin tuohon hintaan. Siskoni on käynyt jo pitkään Ainolassa, joten tiesin mitä odottaa. Henkilökohtaisesti minusta on vähän outoa, että aikuiset ihmiset sanovat että ottivat paketin "koska painostettiin". Eikö jokaisella ole kyky sanoa ei? No, meitä on moneen junaan ja näköjään osa jää asemalle. Tähän mennessä olen itse ollut varsin tyytyväinen.

      • Anonyymi

        Viime viikolla soitettiin ja kävin tänään kasvohoidossa. Minäkin ihmettelen tätä mustamaalausta ja melkein sen vuoksi peruin ajan. Jo tekstiviestissä oli ilmoitus kauneuskonsultoinnista, joten oli selvää, että mainostavat tuotteitaan samalla.

        Erittäin mukava ihminen, eikä missään vaiheessa painostanut ostamaan. Kertoi vain hoidoista. Kerroin suoraan, etten ole mikään rasvojen käyttäjä, vaan hyvin laiska sen suhteen. Tässä iässä on kuitenkin jotain rasvaa käytettävä, joten Erisan on riittänyt.

        Ihon puhdistus, kasvovesi, kuorinta ja ihonaamio rasva lopuksi. Pienen näytteen yövoiteesta sain mukaani.

        Jos ostan auton tai asunnon, niin kyllä haluan tietää kaiken mahdollisen, joten ihan täysin verrattavissa käyntiin klinikalla.

        En ole tunteiden vietävissä tai edes yritä luoda kuvaa siitä, että toinen painostaa ostamaan, koska se ei ollut totta. Teen itse ostopäätökset ja osaan sanoa EI, jos on liian kallista kukkarolleni.

        En siis ostanut pakettia laitehoitoon, jonka olisi pystynyt lyhentämään kuukausittain, ei siis kerralla olisi tarvinnut maksaa koko summaa.

        Anonyymi, olin myös positiivisesti yllättynyt hyvään, asialliseen palveluun. Mainitsin, ettei kokemus ollut lainkaan sellainen, joista luin keskustelupalstoilta.


    • Anonyymi

      Olen käynyt Ainolassa kaksi kertaa hoidoissa ja käyttänyt heidän tuotteita noin pari kolme viikkoa. Kasvoni on alkanut kirveltää poskista ja silmän alla kuivettumaa. Mistähän voisi johtua.

      • Anonyymi

        AINOLASTA Kluuvissa. Olen mennyt lankaan syksyllä 2019 kun mainostettiin ilmaista naamahoidon kokeilua. Tosiaan siellä vaan läntättiin jotain ihan vähän kasvoille ja kokemukseni on oikeasti sellaisia, mitä on täällä kirjoitetuista pahimpia. Melkein työnnettiin tekemään sopimusta vaikka sanoin selvästi, että kotona käyn ennen loppuun nykyiset hyvät tuotteet ja pohdin rauhassa asia. Aloitin kuitenkin sen yberkalliin hoidon. En saa selvä, mikä siellä maksaa noin paljon ja miksi. En uskalla myös kysyä, koska suhtautuminen on hyvin jyrkkä. Mulla oli oma hoitaja siellä, ihan hyvä ihminen, hemmotteli ja puhui kauniita. Sen takia kuitenkin kestin sen kauhean hinnan. Olimme sopineet, että hän hoitaa kaikki mun hoidot. Sitten tapahtui näin, että kävin kaksi viikkoa sitten hoidossa. Siellä olikin sijainen kuka ei osannut sanoa nimeni, sitten kun korjasin, väänsi naama työkaverilleen ja luuli, että en nähnyt. Hän oli epämiellyttävä koko olemukseltaan ja hänen hoitoa ei voi verrata oman hoitajaan. Itkin loukkaantuneena melkein koko kivulian hoidon ajan. Kun teet töitä ihmisten kanssa koskettamalla vierasta ihoa, niin kunnioitus olisi kohdallaan. Kyseinen henkilö ”keitti” laitteella mun ihoa kaulan alueella, mitä en huomannut ennen, kun kotimatkalla. Kaksi viikkoa on mennyt, kaulalla on edelleenkin punaiset jäljet, otin toki kuvat ja videon samalta päivältä ja myöhemmin. Tätä hoitoa mainostetaan sellaisenaan, että voi jatkaa ihan normaalia elämä heti sen jälkeen ja mitään ei näkyy päältäpäin. Edellisellä kerralla ei tosiaan näkynyt. Nyt MITEN VOIN MENNÄ SINNE VIELÄ TÄMÄN JÄLKEEN. Miten sellainen on kauneushoitola, missä sotketaan sun iho? Suuresta rahasta omasta lompakostaan. En oikein tietä mitä tehdä. Jos joku on menossa niitten kanssa oikeuteen, tulen kanssa. Ja ei tarvitse sanoa, että olen tyhmä, olen tosiaan. Tyhmyys on aina omansa eikä muitten.


    • Anonyymi

      Olisin itse kovasti kiinnostunut tietämään mitenköhän Ainolan kauneusklinikka on muuttanut saadun KKV:n päätöksen jälkeen markkinointiaan?
      Itse ostin kyseisestä yrityksestä hoitoja ja tuotteita olen kuitenkin vannoutunut luonnonmukaisten kosmetiikkatuotteiden käyttäjä mutta koska mainoksessa jota kautta klinikalle itse ajauduin kerrottiin että tuotteet ovat luonnonmukaisia, kuten myöskin heidän instagram ja facebook sivuillaan sekä useissa heidän jakamissaan mainoksissa näin ollen päädyin kokonaisuuden itselleni hankkimaan. Kun sain tuotekassin kotiin aloin tarkemmin tutkia raaka-aine sisältöä mm. puhdistustuote sisältää dmdm-hydatoiinia joka on formaldehydiä vapauttava aine,joka on yleisesti kiellettyjen aineiden listalla kun puhutaan luonnonkosmetiikasta. Puhdistustuotteen toinen raaka-aine joka pisti silmään oli methylchloroisothiazolinone jonka käytöä kosmetiikassa on rajoitettu sekä cosmetics europe antoi jo vuonna 2013 suosituksen lopettaa kyseisen aineen käytön iholle jätettävässä kosmetiikassa. Lääkärilehdessä (ssl45/13) julkaistun artikkelin mukaan TYKS:ssa
      testatuita potilaista 12.6% oli kyseiselle aineelle herkityneitä, joten kyseinen aine on myös herkästi allergisoiva.
      Kun soitin Ainola kauneusklinikalle ja pyysin saada palauttaa tuotteeni ja ostetun kokonaisuuden sain vastaukseksi että palautukseen tarvitaan lääkärintodistus ja etteivät he ota kantaa tämmöisiin asioihin. En myöskään saanut useista yrityksistä huolimatta vastausta kysymykseen miten heidän tuotteensa joita mainostetaan luonnonmukaisena eroaa niinsanotusti tavallisesta kosmetiikasta.

      Miten on siis mahdollista että tuotteita ei saa palauttaa yritykseen vaikka kuluttajasuojalaki nimenomaa kieltää ”markkinoinnissa tai asiakassuhteissa ei saa antaa harhaanjohtaviatietoja , jos tiedot ovat omiaan johtamaan siihen että kuluttaja tekee ostopäätöksen tai muun kulutushyödykkeen liittyvän päätöksen, jota hän ei ilman tälläistä markkinointia olisi tehnyt”.Tästä kyseisen pykälän rikkomisesta on ainola kauneusklinikka saanut päätöksen 25.8.2017 ja silloin sitoutunut muuttamaan toimiaan, näin ei nähtävästi ole tapahtunut....
      Miten Suomessa vuonna 2019 tämmöiseen ei puututa?
      Nyt Itse joudun hakemaan kuluttajasuojan kautta purkua tehtyyn kauppaan kun kyseinen yritys ei siihen muuten suostu.

    • Anonyymi

      Olin tänään maksuttomassa hoidossa. Loppufiilikset aika neutraali- oli juttuja joista tykkäsin ja sellasia josta tuli vähän sellanen fiilis että nyt mua yritetään huijata.

      Plussaa:
      1. Kasvohoito oli oikeasti ilmainen - ei mitään puolen kasvon temppuja.
      2. Hinnoista puhuttiin avoimesti aika nopeasti.
      3. Mua kuunneltiin, eikä vaan myyty.
      4. Sain yövoiteen kokeilukoossa, koska sellainen puuttuu kotihoitotuotteista senkin jälkeen kun lähdin ostamatta.


      Negoja
      1. Vahva olettamus että olen ostamassa jotain ensihetkestä lähtien.
      2. Eka kerta ärsytyskynnys ylittyi tää kun myyjä sanoi että kotihoidossa pitäisi olla heidän tuotteita myös mukana. Kuitenkaan tuotteiden ylivoimaisuudesta ei oltu esitetty mitään todisteita.. ainoastaan se, että tuotteet on heille kehitetty
      3. Myyntiä kysyttiin ennen kun tuotteita oltiin edes myyty kunnolla. Itse asiassa lähdin ymmärtämättä tuotteiden ylivoimaisuutta.
      4. Iso ärsytys /linssiinviilaamisfiilis tuli siitä että päätös olis pitänyt tehdä heti saadakseen jonkun usean sadan euron alen.

    • Anonyymi

      Tyrkyttivät kassin tuotteita, ja laittoivat laskut kotiin; 2500e.
      HIFU hoidosta, jonka tulokset ovat NOLLA.

    • Anonyymi

      Kävin myös täällä ilmaisessa kasvohoidossa ja konsultaatiossa.
      Aivan kamala kokemus. Ei sinällään itse hoidossa ollut mitään mutta aivan järkyttävää kuraa.
      Olen koko elämäni saanut kehuja ihostani ja kuinka hyvässä kunnossa se on. Tuolla sain kuulla niin kovan listan mitä kaikkea ihoni pn:löysä, maksa läiskiä, pigmenttihäiriötä yms lista niin pitkä etten jaksa kirjoittaa. Toki heidän vuoden hoito korjaisi kaiken tämän. Meinasin poistua paikalta itkien mutta päätin kiltisti kuunnella setin loppuun asti.
      Lopussa siveltiin jollain kapistuksella naamaa voiteen kera, ehkä kymmenen minuutin verran. Hyvin turhaa.
      En lähtisi pistää omia rahojani moiseen settiin. Vaikea uskoa että 'ultralla' saisi poistettua luomiani naamaltani jotka 'kosmetologi' nimesi maksaläiskiksi. Kerroin analyysin jälkeen että kävin ihotautilääkörillä viime viikolla ja tiedän tasan tarkkaan mitä naamassani on.

    • Anonyymi

      Kävin just 1 10.19 siellä ja oli mukava työntekijä. Kyllä yritti väkisin myydä mutta ei siihen tarvinnut suostua varsinkin kun mull ei ollut rahaa . Mulla ei ollut varaa maksaa paikan päällä joten totesin että, miksi eivät selittää puhelimessa kun,tarjoavat ilmaista hoitoa jotta ihmiset päättää mitä tehdä ennen kun tulevat paikan päälläe ? eikä paikalla tarvii päättää ottaako paketin vai ei. No hän vastasi että, oli tarjous heillä. Mun mielestäni hyvä hoito oli, kasvot olivat silee. Kysyin myös että, onks heille yksinkertaisia hoitoa mihin voin varata ajan silloin tällöin eikä mun tarvi sitoutua tähän vuoteen niin vastasi ei! Lähden sieltä ja luin bussissa netistä palautteet 😀. Olin hyvin iloinen etten, ottanut paketin.

    • Anonyymi

      Tyhmänä päädyin allekirjoittamaan sopimuksen ja samana iltana tuli paha allerginen reaktio :( onko kokemuksia sopimuksen peruuttamisesta?

    • Anonyymi

      Onneksi luin tämän ketjun viestit, minulla olisi huomenna ollut ilmainen kasvohoito - peruutin ajan enkä todellakaan aio jalallanikaan astua kyseiseen laitokseen. Järkyttävää huijausta!

    • Anonyymi

      Huijausta. Heidän ideana on yrittää vakuuttaa että sinun iho on huono (kaikkia ongelmia löytyy) ja ostopäätöksen tekeminen hyvin lyhyessä ajassa. Hoidoista ei varmasti ole haittaa, mutta jos menet sinne, sinun asema ei ole kovin hyvä heidän toimintansa vuoksi. 2000 euron päätös tunnissa, tuleehan siitä huijattu olo. Ihme, että siskot suostutte tähän.

    • Anonyymi

      tänään tuli soitto kyseisestä laitoksesta, että tarjoavat ilmaista tunnin mittaista kasvohoitoa, johon kuuluu kaikenlaista kaiketi ns iho-ongelmien toteamista. kiitos teille, jotka olette tänne kommentoineet: varmasti voi olla tästä klinikasta hyviäkin kokemuksia mutta nuo tuotepakettien hinnat ultraäänilaitteineen tuntuvat ylimitoitetuilta. Kosmetiikkaa myydään nykyään jos minkälaista ja loppujen lopuksi pärjää ilman kalliita tuotteita. Plastiikkakirurgi on se, joka saa pysyvämpää muutosta aikaiseksi.
      Toivon kuitenkin, että te, jotka olette tuotepaketteja ostaneet, teille on hyötyä paketin tuotteista niin että itse olette tyytyväisiä.

      • Anonyymi

        Olen ollut jo monta vuotta kanta-asiakkaana ja olen erittäin tyytyväinen niin tuoteisiin, palveluun ja varsinkin tuloksiinkin. Tähän mennessä olen käynyt oxypro ja velashape hoidoissa ja kasvojeni ilme on muuttunut täysin, parempaan, juonteet selkeästi siloittuneet eikä ole enää niin väsyneen näköinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut jo monta vuotta kanta-asiakkaana ja olen erittäin tyytyväinen niin tuoteisiin, palveluun ja varsinkin tuloksiinkin. Tähän mennessä olen käynyt oxypro ja velashape hoidoissa ja kasvojeni ilme on muuttunut täysin, parempaan, juonteet selkeästi siloittuneet eikä ole enää niin väsyneen näköinen.

        Moi deshelin/ainolan kauneusklinikan työntekijä. Onko kiva kusettaa asiakkaita? Itse ollut töissä siellä ja naurattaa koko paska. En astuis jalallanikaan sinne. Onnea teille!


      • Anonyymi

        Samat "MERE" tuotteet on Amazonissa myynnissä 3kpl paketti 128$, ainoalla erolla että on laitettu omat tarrat päälle. :D Eli maksakaa vaan "Suomalaisille suunnatuista" tuotteista reilut 200€ purnukka :D
        Mene amazon.com sivulle ja laita hakuun Private Label skin care -Anti-Aging Natural Purifying Treatment - Apply Your Own Label- 3 Pack
        Näet sen itse, samat purnukat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi deshelin/ainolan kauneusklinikan työntekijä. Onko kiva kusettaa asiakkaita? Itse ollut töissä siellä ja naurattaa koko paska. En astuis jalallanikaan sinne. Onnea teille!

        Samat "MERE" tuotteet on Amazonissa myynnissä 3kpl paketti 128$, ainoalla erolla että on laitettu omat tarrat päälle. :D Eli maksakaa vaan "Suomalaisille suunnatuista" tuotteista reilut 200€ purnukka :D
        Mene amazon.com sivulle ja laita hakuun Private Label skin care -Anti-Aging Natural Purifying Treatment - Apply Your Own Label- 3 Pack
        Näet sen itse, samat purnukat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut jo monta vuotta kanta-asiakkaana ja olen erittäin tyytyväinen niin tuoteisiin, palveluun ja varsinkin tuloksiinkin. Tähän mennessä olen käynyt oxypro ja velashape hoidoissa ja kasvojeni ilme on muuttunut täysin, parempaan, juonteet selkeästi siloittuneet eikä ole enää niin väsyneen näköinen.

        Hienoa, että edes YKSI asiakas on tyytyväinen .... ei mene yritys konkkaan...


    • Anonyymi

      Huijausta koko juttu.Myyvät niitä samoja "laadukkaita mere tuotteita " puhelimitse 25e yövoide ja päivävoide yhteensä ja itsekin tilasin ihan kokeillakseni ja molemmat jäivät käyttämättä koska ihoni kirveli ja tuntui kuin joku kalvo olisin jäänyt päivävoiteestakin.Omistaja on virolainen Sven Piper.

    • Anonyymi

      Ainolassa tehdään kanvohoitoja niille jotka uskaltaa mennä vaikka korona jyllää !!!

      • Anonyymi

        Nyt olis parempi jättää nämä kauneudenhoidot väliin, kerkee hoitaa myöhemminkin ,tai hoitaa itse, korona jyllää nyt täydellä vauhdilla.


    • Anonyymi

      Itse epäilin heti. Kuka ihme järjestää kauneudenhoitoja näin korona-aikana ja valmiuslain aikaan? Sain siis puhelun ja pyysin tyttöä poistamaan nimeni heidän listoiltaan. Olivat varanneet minulle ajan etukäteen, Todella outoa touhua. Vaadin tietää mistä ovat tietoni saaneet ja tänään aion siellä sivulla kipaisemassa ettei minun numeroani mihinkään suoramarkkinointiin enää lähetetä.

      • Anonyymi

        Varasin ajan tänään kun soittelivat mutta näiden keskustelujen perusteella en halua mennä. Onko joku perunut ajan sen varattuaan? Ajan varaushan ei sido mihinkään? Voinko siis perua sen ilman huolia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varasin ajan tänään kun soittelivat mutta näiden keskustelujen perusteella en halua mennä. Onko joku perunut ajan sen varattuaan? Ajan varaushan ei sido mihinkään? Voinko siis perua sen ilman huolia?

        Yleensä yrityksillä on asiakaspalvelu mihin voi soittaa joten uskon että onnistuu kyllä. Ajanvarauksen tehdessä luulis saavan jonku vahvistuksen vestillä ja näissä yleensä on numero johon voi soittaa.


    • Anonyymi

      Eipä taida olla ihan ilmaista kuitenkaan aikaisempien juttujen perusteella.

    • Anonyymi

      Hei. Kävin tutustumassa paikkaan. Paikka oli miellyttävä ja kaunis.
      Sain hoidon, mutta hoito-sänky oli mennä kasaan, kun nousin siihen makaamaan.
      Sänky oli työnnetty liian seinän viereen, joten vasen käteni puutui hoidon aikana.
      Oikean käden jouduin työntämään pakaroitten alle, jotta ei roikkuisi sängystä ulos.
      Epämiellyttävät, narisevat, nitisevät ja pelkoa herättävät hoito-sängyt.

      Päätin, että en voi rentoutua ja levätä tällaisissa hoito-sängyissä.

    • Anonyymi

      MERE on kosmetiikka-sarjan nimi. Kysyin, missä tuotteet valmistetaan, tyttö sanoi: ”Suomessa”.
      Kysyin, miksi on VIROLAINEN nimi tuotteissa: MERI
      Kyllä taitaa tuotteet olla ihan muualta, kuin Suomesta....

      • Anonyymi

        Tuotteet on valmistettu yhdysvalloissa ja sana Mere on englantia eikä viroa :)


    • Anonyymi

      Erehdyin menemään paikan päälle maksuttomaksi mainostettuun kasvohoitoon. Omituista toimintaa. Jotenkin minut manipuloitiin allekirjoittamaan sopimus. Palautin putelit ja sopimus mitätöitiin - tosin maksatettiin kalliimman hinnan kautta. Eikä helpolla tuo sopimus rauennut. Teki niin häijyä, etten voinut käyttää niitä aineita. En pystynyt menemään hoitoihinkaan. En ymmärrä, kuka edes voisi mennä hoitoihin tuollaiseen paikkaan, jossa asiakasta huijataan ja pelotellaan ihosairauksilla ja ikään kuin häväistään. Ja silloin kun minulle tarjottiin sitä ilmaista kasvohoitoa, niin minulla oli voimassaoleva markkinointikielto. Ei siis kiellotkaan estä tätä markkinointia. Mitenkähän muistisairaat ihmiset pärjää näitten koijareitten kanssa?

      • Anonyymi

        Moikka! Onks sulla vinkkejä miten sais ton sopimuksen purettua? Itselläkin manipuloitu olo, kun normaalisti olen niin järkevä kaikessa tälläisessä! Ja nyt on nimi paperissa jossa lukee että ei peruutusmahdollisuutta..


      • Anonyymi

        Hei mua kiinnostaa myös miten sopimuksen purku sujui? Opiskelen oikeusmuotoilua ja otettiin yhdellä kurssilla esimerkiksi kyseinen firma.
        Mietitään mitä ainolan pitäisi tehdä eri tavalla, jotta ei liikkuisi niin harmaalla alueella.
        Onko sopimusta mahdollista ottaa kotiin luettavaksi? Jääkö allekirjoitetusta sopimuksesta kopio itselle kotiin? Onko sopimus selkeä vai paljon pientä pränttiä ja vaikeaselkoista lakitekstiäkin? Kiitos vastauksista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei mua kiinnostaa myös miten sopimuksen purku sujui? Opiskelen oikeusmuotoilua ja otettiin yhdellä kurssilla esimerkiksi kyseinen firma.
        Mietitään mitä ainolan pitäisi tehdä eri tavalla, jotta ei liikkuisi niin harmaalla alueella.
        Onko sopimusta mahdollista ottaa kotiin luettavaksi? Jääkö allekirjoitetusta sopimuksesta kopio itselle kotiin? Onko sopimus selkeä vai paljon pientä pränttiä ja vaikeaselkoista lakitekstiäkin? Kiitos vastauksista!

        Mulla kokemusta juuri tänään selvinneestä tapauksesta. Iäkäs äiti tehnyt sopumuksia hoidoista. Viimeisimmän sarjan kanssa saatiin sovittua peruutus oikein sujuvasti.

        Aikaisemmat hoidot ostettu ja käytetty jo useampi vuosi sitten ja ostettu edellisen Ainolan omistajan aikana jolloin meininki oli aika hurjaa useamman tarinan mukaan.

        Tämä äidin tapaus hoidettiin kyllä oikeasti tyylikkäästi, oli yllä olevat tapaukset miten vaan.
        (ja ei ole maksettu mainos vaan haluan vain kertoa miten mulla meni)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei mua kiinnostaa myös miten sopimuksen purku sujui? Opiskelen oikeusmuotoilua ja otettiin yhdellä kurssilla esimerkiksi kyseinen firma.
        Mietitään mitä ainolan pitäisi tehdä eri tavalla, jotta ei liikkuisi niin harmaalla alueella.
        Onko sopimusta mahdollista ottaa kotiin luettavaksi? Jääkö allekirjoitetusta sopimuksesta kopio itselle kotiin? Onko sopimus selkeä vai paljon pientä pränttiä ja vaikeaselkoista lakitekstiäkin? Kiitos vastauksista!

        Voisiko tämän firman asiakkaat nostaa joukkokanteen kiskonnasta? En ole juristi, mutta tuli vain mieleeni. Jos voi, olen mukana.

        Kävin siellä viikko sitten ja retkahdin lankaan. Minulle myös annettiin myyntipuheessa lupauksia sellaisesta palvelusta, jota ei heillä ole. Lisäksi myyjä antoi ymmärtää, että kuukausi maksuun kuuluu aina kuukausittain uusi paketti rasvoja, jolloin noi hinnat jotenkuten jopa ymmärtää. Tilanne oli myös sellainen, että tämä myyjä vain puhui ja puhui ja minun olisi pitänyt allekirjoittaa sopimus niin, että hän pitää siitä kiinni. Hän ei siis meinannut antaa sitä luettavaksi ennen allekirjoitusta.

        Sopimuksesta jää muuten oma kappale kotiin vietäväksi, ja se on aika selkeä sinällään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kokemusta juuri tänään selvinneestä tapauksesta. Iäkäs äiti tehnyt sopumuksia hoidoista. Viimeisimmän sarjan kanssa saatiin sovittua peruutus oikein sujuvasti.

        Aikaisemmat hoidot ostettu ja käytetty jo useampi vuosi sitten ja ostettu edellisen Ainolan omistajan aikana jolloin meininki oli aika hurjaa useamman tarinan mukaan.

        Tämä äidin tapaus hoidettiin kyllä oikeasti tyylikkäästi, oli yllä olevat tapaukset miten vaan.
        (ja ei ole maksettu mainos vaan haluan vain kertoa miten mulla meni)

        Ainolassa on aina ollut samat omistajat. Pariskunta virosta, aikaisemmin yritys oli franchise mutta vuoden jälkeen muuttui yksityiseksi.


    • Anonyymi

      Onko Kluuvi muuttunut ja mihin suuntaan?
      Kolkon oloinen paikka ollut.

    • Anonyymi

      Pallivaha minkä tuoksuisia?

    • Anonyymi

      Kyseisen paikan edellisenä työntekijänä voin suositella että paikka kierretään kaukaa. Työntekijät joutuvat elämään veitsenterällä jatkuvasti. Jos et saanut kauppaa, sut irtisanottiin ilman mitään varotuksia. Muistan kun ainolassa työskentelin, yritin vaan olla mahdollisimman mukava asiakkaille ja harmitti kun kaikki loka aina oksennettiin mun päälle. Siksi pyydänkin että jos ootte menossa kys paikkaan edes mielenkiinnosta niin älkää purkako ja painostako konsultteja, he tekevät vaan työtään.

      • Anonyymi

        myös jos odotusaulassa odotti ulkomaalaisia/tummaihoisia asiakkaita piti vaan tehdä nopea hoito ja heittää asiakas pihalle koska eihän heillä tietenkään ole rahaa. Mutta odotas kun aulassa istui vähänkään varakkaamman näköinen ihminen niin huippumyyjät saivat kys asiakkaan jotta varmasti heille saadaan myytyä suurin paketti


      • Anonyymi

        Nyt ymmärrän paremmin miksi tulee tunne, että tyrkytetään eikä kielteistä vastausta hyväksytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ymmärrän paremmin miksi tulee tunne, että tyrkytetään eikä kielteistä vastausta hyväksytä.

        Jep. Sillä on töissä vaan ihania tyyppejä eikä kukaan halua olla ilkeä tahallaan. Sun palkka ja myös koko työpaikka saattaa olla vaan yhdestä kaupasta kiinni joten siksi saattaa men helposti tyrkyttämiseksi.


      • Anonyymi

        Onko voiteet siellä hyviä ja lagtext mitkä käyttävät. Osaavatko hommansa??


    • Anonyymi

      Hei. Lyösin vanhan sivun. Ihan ajattelemasta tein vuonna 2020 tammikuussa sopimuksen Ainolan kanssa.
      Hoitot loppuu kevälla covid 19 tullessa.
      Tähän saakka hädässä ja maksuvelvollisuus päällä...

    • Anonyymi

      Kävin itse myös samankaltaisessa esittelyssä joka oli puettu ns. tutustumiskäyntiin joka sisälsi ilmaisen kasvohoidon .
      Tein myös sopimuksen sain tuotepaketin ja kun ihmettelin silmänympärysgeeliä ,kertoivat sen olevan lahja.
      Minulle syntyi tuotteista allergeeninen reaktio ja jätin tuotteiden käytön pois .Ajattelin että otan ne laitehoidot. Neljännen käynnin jälkeen kävi niin että ihoni reagoi pahasti joten pistin hoidot tauolle. sain melkoisella vaivalla ihoni kuntoon toki on edelleen herkkä reagoimaan eikä kestä useampia niitä tuotteita joita käytin aikaisemmin.
      Yritin purkaa sopimusta ja se oli todella vaikea. Olisi pitänyt mennä kokeilemaan muita heidän tuotteita. En halunnut koska olin aikamoisten kokeilun jälkeen löytänyt tuotteen ja saanut ihoni siedettävään kuntoon.
      Pakko sanoa että Ainolan toiminta ei ole eettisesti kovinkaan kestävää ja hinnat verrattuna muihin hoitolaitoksiin on korkeat. Lisäksi jää hieman ontto olo kun kallis hoito on todella lyhyt kun vertaa aikaisempia kokemuksia muista kauneushoitoloista. En suosittele kyseistä paikkaa.

      • Anonyymi

        Ei niillä ole muuta kuin hedelmähappoa, joka maksaa apteekissa 3 eur.


    • Anonyymi

      Soittivat monta kertaa , sanoin poistakaa puhelinnumeroni teidän luettelosta , huijarit.

    • Anonyymi

      Huijari firma, välttäkää. Jatkuvasti pommittavat vaikka pyytää etteivät soittaisi enää.

    • Anonyymi

      2021 sama meno jatkuu.. Luin kuluttaja-asiamiehen päätöksestä jossa jo 2017 kauneudenhoitola Ainolaa on pyydetty muuttamaan harhaanjohtavaa markkinointiaan ilmasten kasvohoitojen yhteydessä. Tämä ei ole muuttunut.

      Minulle tarjottiin ilmaista kasvohoitoa ja kerrottiin että tämä on yrityksen tapa MARKKINOIDA UUTTA HOITOLAA. Mietin että aika hyvä tapa saada uusia asiakkaita tarjoamalla ilmainen kokeilu. Toisin kävi. Tilaisuus oli 90% suoramarkkinointi-tilaisuus jossa minua painostettiin erittäin agressiivisesti tekemään sopimus paskoista rasvoista ja muutamasta kasvohoidosta. Ilmaisen kasvohoidon tehnyt nainen ei selvästi ollut kosmetologi vaan myyjä. Olen käynyt paljon kasvohoidoissa mutta tämä oli poikaystäväänikin huonompi levittämään niitä rasvoja, selvästi ei ole edes tottunut koskemaan ihmisiin sillä tavalla kuin kosmetogologin kuuluu.

      Tietenkin lukihäiriöisenä, alistuvana ja pelokkaana ihmisenä menin tähän hatkaan ja allekirjoitin tämän järjettömän sopimuksen mikä tulee maksamaan minulle 1600e. Olen opiskelija..

      Aivan vitun uskomatonta että tollanen huijaus firma voi toimia Suomessa. Teen kaikkeni että tää paskalafka häviää maan pinnalta ja aijon viedä asiaa eteenpäin. Jos yhteiskantelu kiinnostaa, ota yhteyttä: [email protected]

    • Anonyymi

      Itse kävin hoidossa viime viikolla. Olin tyytyväinen ilmaiseen kasvohoitoon ja se tehtiin sillä laitteella ja sen lisäksi oli naamio ja kuorintaa. Ei mitään kyllä pitänyt ostaa eikä maksaa? Mulle sattui sitten hyvä tuuri, oli hyvä hoito ja kokemus hyvä. Olen 35 vuotias ja en ole käynyt kun kerran elämässäni kasvohoidossa
      Aion joskus käydä ihan maksavana asiakkaana uudestaan

    • Anonyymi

      Varokaa tätä paikkaa oikeasti, meno on täysin häikäilemätöntä! Myös työpaikkana jotain aivan järkyttävää, oman turvallisuuteni ja mielenterveyteni säilyttämisen vuoksi en mene sen suhteen tarkempiin yksityiskohtiin.

      "Ilmaiseen kasvohoitoon" varoituksista huolimatta suuntaville vinkki: kannattaa mennä hyvin vaatimattoman näköisenä paikalle ja keskustella avoimesti odotustilassa muiden asiakkaiden kanssa käyttäen sanaa huijaus vaikka ihan eri asiayhteydessä - näin pääset nopeammin hoitoon, kun sinun ei haluta möläyttävän mitään, mikä estäisi karkottaisi muut potentiaaliset asiakkaat/uhrit. Vaatimaton ulkonäkö takaa todellisen kasvohoidon vähemmillä myyntispiikeillä. Mitä varakkaamalta näytät, sitä kuumeisemmin sinulle yritetään tuputtaa pakettia ja sen "kovemman" myyjän käsittelyyn joudut. Ja nyt todella puhutaan oikeasti jäätävistä markkinoinnin kehäraakeista, joille ei tee kipeää kaupata vaikka mummoaan, jos hinnasta sovitaan.

      Niin ja sitä "tarjoushintaa" tarjotaan todellakin uudelleen, jos siitä ensimmäisellä käynnillä kieltäydyt, siinä vain yritetään luoda momentti kaupan syntymiseen vedoten ainutkertaiseen tilaisuuteen - sitä se ei todellakaan ole.

      Jos sorruit ostamaan paketin, niin älä missään nimessä avaa tuotteita. Kaupan voi perua, siitä laki pitää huolen, helppoa se ei kuitenkaan ole. Vahingon (=sopimuksen teon) sattuessa rohkeasti vain kuluttaja-asiamieheen yhteys matalalla kynnyksellä, siellä onkin varmaan kohta kokonainen arkisto omistettu desheli-ainola-kanteluille.

      Tätä viestiä saa ja suorastaan pitää levittää.

    • Anonyymi

      Kävin hoidossa vaikka olin epäileväinen ja meinasin perua ajan. No odotusaulassa meinasin lähteä kun oli monta muutakin tulossa, no onnekseni jäin. Hoito oli erittäin hyvä couperosa iholleni. Mitään ei tyrkytetty. Sanoin heti että en aio alkaa kanta asiakkaaksi. Ja hoidon tekijä oli kyllä huippu, nukahdin hoidon aikana.

    • Anonyymi

      kuule sinä. jos saman rumban haluat läpikäydä.niin eiku Bonageen helsingin city-käytävälle. tyttö jakaa ulkopuolella ilmaisia hoitolahjakortteja. varaa aika ja saat elämäsi suunnitelmallisen,ikävän.painostavan, pitkän ,väsyttävän, epämiellyttävän,loputtomalta tuntuvan "RENTOUTTAVAN" hoito/myynti-kokemuksen. Hoidon osuus puolituntia.LOPUT MILTEI KOLME TUNTIA LYSTIÄ LYSTIÄ

    • Anonyymi

      Kauneusklinikka Ainola on toiminut kuluttajansuojalain vastaisesti tarjottuaan kuluttajille ilmaisia kasvohoitoja. Klinikan ilmaiset hoidot tarkoittivat käytännössä kasvohoitotuotteiden tuote-esittelyä ja myyntitilaisuutta.

      Lainvastaisuuden totesi kuluttaja-asiamies noin kuukausi sitten julkaisemassaan ratkaisussa. Yritystä velvoitettiin selkeyttämään markkinointiaan.

      Kauneusklinikka oli kertonut kuluttajille puhelimitse, ettei kasvohoitoon osallistuminen velvoita heitä mihinkään. Hoitoon saapuneiden odotettiin kuitenkin tekevän jopa tuhansien eurojen sopimuksen tuotepaketeista ja hoitokäynneistä.

      Kauneushoitolan todettiin myös valehdelleen joillekin kuluttajille siitä, että heidän tuttavansa olisivat suositelleet kuluttajille kasvohoitoa. Todellisuudessa mitään tuttavan suositusta ei ollut olemassa.

      Kuluttaja-lehti kertoi Kauneusklinikka Ainolan ilmaisista kasvohoidoista elokuun alussa. Jutussa kerrottiin myös joidenkin kuluttajien kokeneen myyntitilanteen painostavana.

      Aggressiivinen myynti voi tehdä kaupasta lainvastaisen. Kuluttaja-asiamiehen mukaan yritys ei kuitenkaan tämän osalta rikkonut lakia.

    • Anonyymi

      Olen käynyt ja torjuin heti myyntiehdotukset, niinpä en saanut edes sitä luvattua ilmaista kasvohoitoa. Että sellainen firma!

    • Anonyymi

      Minut kutsuttiin ilmaiseen konsultointiin ja kerrottiin että minulla on jokin ihotauti. Tietokoneen näytöllä oli google kuvahaulla haettu kuvia ihotaudeista ja vaikutti että oli näytetty edellisella asiakkaalle myös samat kuvat....Ei minulla ole mitään ihotautia! Ei tollanen myynti herätä luottamusta joten en menis uudestaan.

    • Anonyymi

      Just kävin ekassa kasvohoidossa ja voin myöhemmin kertoa mikä on kokemus. Tuotteet vaikuttaa olevan ihan lasdukkaita ainakin näin alkuun. Sellainen tunne ihossa kuin muillakin kosmetologituotteilla. Ikinä en ois muuten saanut aikaiseksi ottaa sarjahootoja, joten nyt saa nähdä mitä voi iholle tehdä. Tai voiko mitään. Joka tapauksessa olisin vastaavat muualta ottanut ja enemmän oisi maksanut..

    • Anonyymi

      Lisäisin vielä, että multa ei ainakaan kenenkään tuttavan numeroja ole kyselty.

    • Anonyymi

      Täyttä huijaustouhua ja aivan ylihinnoiteltuja tehottomia ja ala-arvoisia tuotteita. Pelkkä rahantekofirma omistajilleen ei mikään kauneusklinikka. Karttakaa tätä paikkaa hyvät ihmiset! Ovatko työntekijät oikeasti kosmetologeja tai ylipäänsä ammattitaitoisia?!? Huonoja kokemuksia itselläni ko. paikazta. Esittelytilaisuudessa jo ns."allergiatesti" paljasti sen.. Noin EI tehdä allergiatestiä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hei. Tämä on vähän noloa, koska olin liian sinisilmäinen. Tiesin että ne tulee yrittämään markkinoida, mutta aattelin että vain jotain tuotteita, ja ainakin se ilmanen 1h kasvohoito niiku luvattiin. Ensin puhuttiin, antoi peilin käteen ja kysyi että mitä haluaisin muuttaa. Sen jälkeen hän alkoi haukkumaan ihoa selittäen kuinka huonossa kunnossa se on. Kasvohoito kesti vain noin 15min josta 5min hän oli etsimässä tuotteita. Sanottiin että paperit pitää allekirjottaa heti, muuten summa kasvaa 1000€ mutta ei ole peruutusta. Tunsin itseni niin epämukavaksi että kirjotin sopparin joka on yli 2000€ köyhänä opiskelijana tämä hyvin huono juttu, oma vika mutta samalla hyvin epämielyttävä tilanne.

    • Anonyymi

      Ainolan ryöväysklinikka on taas aktivoitunut soittelemaan ihmisille, sain puhelun tänään ja löin luurin korvaan. En tiedä mistä olivat saaneet (salaisen) puhelinnumeroni, johon olen vieläpä tehnyt suoramarkkinointikiellon!

    • Anonyymi

      Kävin myöskin siellä:

      EI OLE PAKKO OSTAA MITÄÄN

      Sanoin napakasti, että ostan tuotteeni apteekista. Ja olen niihin ollut hyvin tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Tämän Ainolan omistaa ja myös johtaa virolainen yrittäjä.
      Hänellä on myös muita eri alan yrityksiä…. Siis bisnes-mies.

    • Anonyymi

      Kyllä on ja ikäviä...en suosittele 😒

    • Anonyymi

      Mitäpä tuohon sanois muuta, kun on löysää rahaa, niin kannattais mieluummin pyyhkiä siihen vaikka takalistonsa, olisi parempi hyöty ainakin.

    • Anonyymi

      Kyllä heräsi epäily...omasta mielestäni kosmetologikäynti on tavallaan aika intiimitilanne. Vastaanottohuone oli täynnä ihmisiä ja vaikutti lähinnä markkinapaikalta. Lähdin ilman "ilmaista kadvohoitoa" paikalta pois. Enkä aio palata kokeilemaan

    • Anonyymi

      Sain puhelun ja kutsun ilmaiseen kasvohoitoon. Paikalla tunti meni siihen että puolet ajasta pakkomyyntiä, vain paketit ja hinta on voimassa vain tänään ( muuten yli 1200€ paketti 😱). Ei voi mennä kertakäynnille, ei voi varata aikaa netissä / puhelimitse eli vain nyt ja heti. Tulin kasvohoidossa mutta sain vaan kuulla että iho on ongelmallinen ja hoito ja aloitettava nyt ja heti.
      Lopuksi lyhyt kasvohoito.
      Olisin mielummin maksanut ja saanut hoidon mutten kyseiseen paikkaan enää tule.

    • Anonyymi

      Minulla oli juuri sopimus heidän kanssaan, mutta olen pahoillani ja mielestäni en pysty maksamaan 17 800 vuodessa, voinko he kuitenkin peruuttaa sopimuksen samana päivänä? jos joku tietää paikan auttakaa.😭😭

      • Anonyymi

        Onnistuitko perumaan sopimuksen?


    • Anonyymi

      Kylläpä on minulle tarjotiin vielä kaliinpaa sarja hoitoa. Johon lankesinn hyvä oli markkinoija

      Ystävälinen palvelu ja kauniisti sisustetusta huoneistossa.
      Tuli uskotava olo.
      Olinn aijenmin noin 6 - 8 vuotta sitten asiakkaana.

      Silloin heillä oli vielä erikoisenpi tarjous ammattilaiset myymässä. HIERONTA KONE ON MUISTONA VIELÄKIN SIITÄ TARJOUKSESTA.
      PRAMEAN SALKUN SISÄLTÄMÄ TUOTESARJA TULI OSITTAIN KÄYTETYKSI.

    • Anonyymi

      Sain kutsun ilmaiseen kasvohoitoon, kun olin johonkin vastannut, en muista. Ajattelin että menen vaan, kun kerroin muille - selvisi mielenkiinoista - sain vain kuulla että muitakin kutsuttu ja innostuin. Selailin netti ja virolainen yritys , mutta ei tietoa viron kielestä- venäjä englanti ja suomi. Israelilainen DeSheli olikin Mere kauneustuotteet vaikka paketit ja ilmeisesti hinnatkin samat. Firmalla ei niin hyvä meno viime vuonna viron tietoissa , kun siellä kotipaikka. Virossa saa kyllä ihan hyvä 2-3 euron voidetta , meinasin sanoa neidille , mutta kun oli suomalainen - ei ymmärtänyt vitsiä. Vähän mietti kun ilmoitin miksi ei vironkielistä palvelua kun virolainen yritys, mistä syystä Espanjalainen voide kun alussa israelilainen??? Miksi kysytään lääkitys- ei hoitolaitos, mitä ne osa sanoa minun lääkkeistä???? Sanoin tahdistin on ja valitettavasti laitteita ei kokeiltu ja hämmentynyt neiti jätti kuvat ottamatta - ei voinut kiinnosta. Hoito oli mukava ja ihana - ei voi moittia . Valitettavasti hänelle ei mennyt hyvin - ei osannut minun kanssa pitää palopuhetta kun olin jo liika kysynyt. Oli se hauska kokemus , pitää miettiä missä voisi saata seuravan kasvohoitoon.
      Eli saa käydä tutustumiskäynnillä jos uskaltaa myös kieltäytyä - jos ei halua maksaa liika. Ihmetelen niillä Ainola sivuilla oleva perhehoitaja kuka toisi tyytyväinen ja toimi hyvin- ilmeisesti miljonäärimies , ei hoitaja palkalla voi kyllä mennä sellaisen hoitoon. Voisi laittaa edes uskottavampia mainoskikkoja.

    • Anonyymi

      sain myös soiton kyseisestä firmasta ja otin ajan, mutta kun luin näitä viestejä niin lähetin saman tien kaikkiin mahdollisiin numeroihin peruutusviestin etten voi ottaa vastaan heidän tarjoamaan aikaansa ja päivämäärän ja ajan, puhelinumeroita joita oli ainakin kolme (se mistä soitettiin, se mistä ajanvaraus viesti tuli ja se mikä on muka puhelinnumero johon voi soittaa) Katsotaan tuleeko vielä soittoa sieltä, jos tulee niin tulen peruuttamaan kaiken ja sanomaan jyrkän ei ja sitten lähtee puhelinumero estoon.

      • Anonyymi

        Saitko minkälaista vastausta kun jouduit perumaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko minkälaista vastausta kun jouduit perumaan?

        Tänään tuli soitto ja ensi viikolla ilmaiseen kasvohoitoon! :-) Odotan innolla, miten käy. Köyhänä opiskelijana en tietenkään voi mitään heiltä ostaa, harmi heille että sattuivat minulle soittamaan. Muutamalla oli tämän keskustelun mukaan hyvä kokemus, menenpä siis siinä toivossa että joku paijaisi kasvoja edes hetken ilmaiseksi. Kerron kokemuksesta täällä myöhemmin!


    • Anonyymi

      Jos kiinnostaa, olen myös saanut kutsun maksuttomaan kasvohoitoon maaliskuussa 2024. Kävin hoidossa.

      Hoitoa kesti 5 min luvatusta 60 min hoidosta, loput oli hirveää tuotepaketin tyrkytystä ja tuotteiden markkinointia. Kun sanoin, etten ole varma ja pitää mieheltä kysyä ja että tulin kasvohoitoa kokeilemaan, minulle vastattiin, ''ai niin sähän tulit siihen maksuttomaan kasvohoitoon''. Oli kyllä epämielyttävä tilanne. Kun sain voiteet naamaan alkoi pään huomausta ja kirvelyä. Sitten sain sopimukset alleni. Allekirjoitin sen!

      Olen erittäin järkevä ihminen, ja olen aina ihmetellyt miten ihmiset menevät johonkin tällaiseen lankaan. Palattuani kotiin, päätä vielä huomasi, mutta aloin pyörittämään päässäni mitä on oikein tapahtunut. Niin ymmärsin, että tämä oli tavallinen uusien asiakkaiden loukkuun saaminen. Aivan kuluttajasuojalain vastainen markkinointi, huonolaatuiset tuotteet, ei tietoa kosmetologien kolutuksesta ja hoitoja tekevästä laitteesta.

      Illalla sain kauhean allergiareaktion. Kirjoitin heille s-postia, sinne missä varataan hoitoaika, niin että varmasti menee perille. Kirjoitin sinne kaiken mitä ajattelen markkinoinnista, hoidosta ja tuotteista ja sopimuksesta, jota saa purettua ehdolla vain jos sairastut etkä pysty enää hoidoissa käymään. Olen ennen sitä saanut konsultoinnin juristilta. Aamulla kävin hakemassa lääkärintodistuksen ja samantien menin sinne ainolan klinikalle. Siellä ymmärsin, että ovat jo lukeneet s-postini, ettei he enää lääkärintodistusta minulta pyytänetkään. Eli sain PURETTUA sopimuksen nopeasti.

      JOS he toimisivat oikeana kauneushoitolana, paikka ja ulko-olemus kyllä on hieno.

      Minua harmittaa niiden mummojen puolesta, jotka menivät lankaan. Ei siellä oikeastaan muita kuin mummoja käy.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe