Kelpaako naisille työtön mies?

Onko-raha-kemia

Onko sellaista naista jolle kelpaa työtön mies. Työttömyys ei ole oma vika, kyllä niitä töitä mielellään tekee jos joku nitä tarjoaa. Ja välillä kyllä pätkätöitä on mutta eihän niillä rikastu.

62

920

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leena_Rehumäki

      Suomalainen työtön ei kelpaa, maahanmuuttaja kyllä!

    • Maikki91

      Mitä helvettiä työttömällä miehellä tekee. Raha ei sinällään merkitse mitään, mutta pitäähän sitä olla....

    • olentoS

      Kyllä hyvin kelpaa. Rakastuminen ei ole kiinni sellaisesta. Ehkä pinnallisilla ihmisillä on erilaiset arvot.

    • ikuinen-sinkku

      Ei kelpaa koska 93 % naisista on pinnallisia ja 7 % ovat liian rumia. Sulle jäi 0 % valinnanvaraa.

    • Työttömyydellä ei pitäisi olla mitään merkitystä parisuhteen etsinnässä, paitsi pinnallisille naisille!

      • blondichka

        Elätin useamman vuoden opiskelija-miestäni joka ei töissä vaivautunut käymään eikä mitään voitu kodin ulkopuolellakaan tehdä jos en minä maksanut joten ei kiitos, en ole pinnallinen en vaan jaksaisi käydä samaa rumbaa uusiksi. Nyt tapailen minua varakkaampaa komeaa miestä joka asuu kampissa ja joka yleensä maksaa, kun käydään syömässä tai drinksuilla. ❤


    • Palkaton_mies24

      Kovin olen aina ihmetellyt, että en ole löytänyt etsimääni työtöntä naista. Kenessäkään ei näytä olevaan yhtään mitään vikaa edes. Ei edes tapaamassani invalidissa. Kukaan ei ryyppää eikä rähjää. Kukaan ei kerro avioeroonsa yhden yhtä syytä.
      Kovin vain vähäsanaisia tuntuvat olevan. Usein kirjoitustaidottomia. Kaikilla ei näytä olevan puhelinta tai mailiosoitetta ja muutakaan... noin ylipäänsä.
      Työttömiä ja apaattisia tuntuisivat muuten olevan.
      Tosin kuka kaipaisi näitä 8/24 chattia pyörittäviä sadan deitin tuttavuuksia. Vinkkinä vain, että nuo samantapaisesti sivustolla vierailevat tähdet poistavat profiilinsa liki 1-2 päivän kuluttua, kun yhteyttä on jo saatu tarpeisiin.
      Mut niidenkään tarpeisiin en taida taas vähään aikaan sortua. Mailin vääntäminen vie voimat ja ajan..

      Itsellä on paljon tekemistä suuntaan ja toiseen. Monta virkaa sisätoimistossa ja ulkona jonoksi asti.

    • näinkin

      Kokemuksen pohjalta: Työttömässä ja työssä käyvässä ei ollut mitään eroa sen suhteen, että molemmat yrittivät maksattaa ihan kaiken. Työttömälle se oli hitusen nolompaa, mutta ruoka-aikaan oli kylässä ajoissa. Töissä ollessani olikin sitten tätä laatuaikaa etsiskellä muita ehdokkaita. Syy pettämiseen olikin työssäkäyntini.
      Ja tälle työssäkäyvälle kävi hermoon väärät ruuat.
      Veikkaisin, ettei ainakaan noissa mielenterveysasioissa ole mitään merkitystä käykö töissä vai ei, jos lopputulos on sama.

      Terkuin Hyväksikäytetty nainen.

      • valivalivaan

        Just samat kokemukset! Olen myös nainen ja törmännyt netin kautta vain noihin äitiä/ ruoanlaittajaa(TARJOAJAA)/kodinhengetärtä etsiviin miehiin. Lähes kaikki työssäkäyviä ja saakelin pihejä. Vaikka olin itse työtön, mies osasi kyllä tulla aina siten kylään että jos en tyarjonnut hänellekin ruokaa, joiduin olemaan itsekin syömättä. Sitten kun oli minun vuoroni mennä miehen luokse, tarjolla ei ollut mitään. Jotkut oli niin törppöjä, että esim aamulla ottivat itselleen jugurttia ym ja söivät sitä sohvassa eikä ees kysytty haluaisinko minäkin. Mulle oli keitetty vain se kahvi tai tee. Aika monen miehen kanssa jouduin viemään vkl vierailulle ruoat mukanani ja kun sitten pyysin miestä osallistumaan kustannuksiin, vastau oli joko että hänelle kyllä olisi riittänyt ne omat ruoat(= paistettu kananmuna ja muki kahvia) tai käteistä ei löytynyt. Viikkokausien pyytelyn jälk löytyi lopulta rahaa. Sitten on ollut niitä miehiä, jotka mun luona vkl vietossa syövät mun ruokia, mutta hänen luonaan mennään ulos syömään (lähinnä mäkkäritasoa) ja MINÄ maksan siellä oman ruokani itse.

        Olen lopen kyllästynyt siihen että miehet haluavat viettää iltaa aina minun luonani, tuovat itselleen muutaman kalajan ja mä juon omia viinejäni. Ruioat tarjoan tietysti minä. Kukaan ei koskaan tuo mtn tuliaiseksi. Jos tyttökaverit tulee kylään, heillä on aina tuomisisa, samoin vien tuliaisia jos menen itse heidän luokseen.

        En käsitä missä niitä miehiä kasvaa, jotka tuovat naiselle kukkia, tuliaisia, ostavat koruja tai antavat 100-200e lahjakortteja kultasepälle joululahjaksi. Mä en ole ikinä saanut keneltäkään mitään, parisuhteessakin vain jonkun tarjouskonvehtirasian.


      • sohvinsisko

        joskus miehet ei vain tajua. Otin puheeksi, niin seuraavalla kerralla tuli kauppakassin kanssa ja kukkakin oli mukana. Eli kyllä kannattaa puhua, siinähän sen näkee saako puhuttua asiasta, jos ei tästä, niin ei varmaan muustakaan, Itse olen satunnaisesti oppinut, sitten taas unohdan, kun ei se puhuminen aina ole helppoa. Mutta aina voi harjoitella.


      • tasapuolisuutta
        valivalivaan kirjoitti:

        Just samat kokemukset! Olen myös nainen ja törmännyt netin kautta vain noihin äitiä/ ruoanlaittajaa(TARJOAJAA)/kodinhengetärtä etsiviin miehiin. Lähes kaikki työssäkäyviä ja saakelin pihejä. Vaikka olin itse työtön, mies osasi kyllä tulla aina siten kylään että jos en tyarjonnut hänellekin ruokaa, joiduin olemaan itsekin syömättä. Sitten kun oli minun vuoroni mennä miehen luokse, tarjolla ei ollut mitään. Jotkut oli niin törppöjä, että esim aamulla ottivat itselleen jugurttia ym ja söivät sitä sohvassa eikä ees kysytty haluaisinko minäkin. Mulle oli keitetty vain se kahvi tai tee. Aika monen miehen kanssa jouduin viemään vkl vierailulle ruoat mukanani ja kun sitten pyysin miestä osallistumaan kustannuksiin, vastau oli joko että hänelle kyllä olisi riittänyt ne omat ruoat(= paistettu kananmuna ja muki kahvia) tai käteistä ei löytynyt. Viikkokausien pyytelyn jälk löytyi lopulta rahaa. Sitten on ollut niitä miehiä, jotka mun luona vkl vietossa syövät mun ruokia, mutta hänen luonaan mennään ulos syömään (lähinnä mäkkäritasoa) ja MINÄ maksan siellä oman ruokani itse.

        Olen lopen kyllästynyt siihen että miehet haluavat viettää iltaa aina minun luonani, tuovat itselleen muutaman kalajan ja mä juon omia viinejäni. Ruioat tarjoan tietysti minä. Kukaan ei koskaan tuo mtn tuliaiseksi. Jos tyttökaverit tulee kylään, heillä on aina tuomisisa, samoin vien tuliaisia jos menen itse heidän luokseen.

        En käsitä missä niitä miehiä kasvaa, jotka tuovat naiselle kukkia, tuliaisia, ostavat koruja tai antavat 100-200e lahjakortteja kultasepälle joululahjaksi. Mä en ole ikinä saanut keneltäkään mitään, parisuhteessakin vain jonkun tarjouskonvehtirasian.

        Jos vien tapailukumppanin luo jotain safkaa ei tulisi mieleenkään pyytää häneltä rahaa niistä. Jos taas mies tulee minun luokse (90% kerroista nähdään hänen luonaan) todellakin kokkaan hänelle ruokaa vaikka hänen ruoanlaittotaitonsa on jäänyt aikalailla munakkaiden ja omlettien teko tasolle, kun olen hänen luonaan. Jos taas ulkona käydään syömässä tai drinksuilla hän monesti maksaa.


      • valivalivaan

        Syy siihen että olen vienyt ruokaa mukanani miehen luo on ollut se että olisin muuten joutunut olemaan vkl syömättä. Jotkut miehet vaan on täysiä moukkia ja/tai sairaalloisen saitoja. En myöskään pidä siitä että mies haluaa olla luonani vkl vain siksi että saa ilmaiset ruoat. Tällaiset tapaukset etsii äitiä ja kodinkonetta.


      • BeetleJUissi
        valivalivaan kirjoitti:

        Just samat kokemukset! Olen myös nainen ja törmännyt netin kautta vain noihin äitiä/ ruoanlaittajaa(TARJOAJAA)/kodinhengetärtä etsiviin miehiin. Lähes kaikki työssäkäyviä ja saakelin pihejä. Vaikka olin itse työtön, mies osasi kyllä tulla aina siten kylään että jos en tyarjonnut hänellekin ruokaa, joiduin olemaan itsekin syömättä. Sitten kun oli minun vuoroni mennä miehen luokse, tarjolla ei ollut mitään. Jotkut oli niin törppöjä, että esim aamulla ottivat itselleen jugurttia ym ja söivät sitä sohvassa eikä ees kysytty haluaisinko minäkin. Mulle oli keitetty vain se kahvi tai tee. Aika monen miehen kanssa jouduin viemään vkl vierailulle ruoat mukanani ja kun sitten pyysin miestä osallistumaan kustannuksiin, vastau oli joko että hänelle kyllä olisi riittänyt ne omat ruoat(= paistettu kananmuna ja muki kahvia) tai käteistä ei löytynyt. Viikkokausien pyytelyn jälk löytyi lopulta rahaa. Sitten on ollut niitä miehiä, jotka mun luona vkl vietossa syövät mun ruokia, mutta hänen luonaan mennään ulos syömään (lähinnä mäkkäritasoa) ja MINÄ maksan siellä oman ruokani itse.

        Olen lopen kyllästynyt siihen että miehet haluavat viettää iltaa aina minun luonani, tuovat itselleen muutaman kalajan ja mä juon omia viinejäni. Ruioat tarjoan tietysti minä. Kukaan ei koskaan tuo mtn tuliaiseksi. Jos tyttökaverit tulee kylään, heillä on aina tuomisisa, samoin vien tuliaisia jos menen itse heidän luokseen.

        En käsitä missä niitä miehiä kasvaa, jotka tuovat naiselle kukkia, tuliaisia, ostavat koruja tai antavat 100-200e lahjakortteja kultasepälle joululahjaksi. Mä en ole ikinä saanut keneltäkään mitään, parisuhteessakin vain jonkun tarjouskonvehtirasian.

        Itse en ainakaan ole pihi. Mutta en myöskään suostu vedätettäväksi. Eli jos olen naisen kanssa kimpassa, niin siltikin hän saa kyllä maksaa tamponinsa ihan itse.
        Eli tarkoitan sitä, ettei sitä nyt todellakaan IHAN JOKA ASIAA työnnetä miehen maksettavaksi. Itsenäinen kuitenkin täytyy osata olla, naisenkin ihan yhtälailla kuin miehenkin ja koskee myös taloudellista puolta.
        Ja olen ollut aikanaan parissakin vakavassa parisuhteessa, jossa nainen on tosiaan Tampaxejaan myöden maksattanut kaikki menonsa mulla(tai yrittänyt ainakin kovasti), joten tiedän mistä puhun. Ovat olleet vielä juurikin näitä fiksuja, tasapainoisia ja töissä käyviä "laatunaisia", eivätkä mitään työttömiä/sekopäitä jne.
        Siihen päälle vaatimukset hienosta asunnosta hienolla paikalla jne jne. ja tietysti sillä asenteella, että miehen kuuluu huolehtia nuo asumiset ja autonpidot ym. Siihen olisi kai pitänyt riittää se, että nainen nyt siivoaa, kokkaa ja antaa jopa pimppaa aina silloin tällöin.
        Kehtasivat vielä ihmetellä ja katkeroitua, kun nostin kytkintä.


      • valivalivaan
        BeetleJUissi kirjoitti:

        Itse en ainakaan ole pihi. Mutta en myöskään suostu vedätettäväksi. Eli jos olen naisen kanssa kimpassa, niin siltikin hän saa kyllä maksaa tamponinsa ihan itse.
        Eli tarkoitan sitä, ettei sitä nyt todellakaan IHAN JOKA ASIAA työnnetä miehen maksettavaksi. Itsenäinen kuitenkin täytyy osata olla, naisenkin ihan yhtälailla kuin miehenkin ja koskee myös taloudellista puolta.
        Ja olen ollut aikanaan parissakin vakavassa parisuhteessa, jossa nainen on tosiaan Tampaxejaan myöden maksattanut kaikki menonsa mulla(tai yrittänyt ainakin kovasti), joten tiedän mistä puhun. Ovat olleet vielä juurikin näitä fiksuja, tasapainoisia ja töissä käyviä "laatunaisia", eivätkä mitään työttömiä/sekopäitä jne.
        Siihen päälle vaatimukset hienosta asunnosta hienolla paikalla jne jne. ja tietysti sillä asenteella, että miehen kuuluu huolehtia nuo asumiset ja autonpidot ym. Siihen olisi kai pitänyt riittää se, että nainen nyt siivoaa, kokkaa ja antaa jopa pimppaa aina silloin tällöin.
        Kehtasivat vielä ihmetellä ja katkeroitua, kun nostin kytkintä.

        Olisiko kannattanut jo tutustumisen alkuvaiheessa nostaa kytkintä? KYllä se huomaa heti alussa, jos naisen asenne on se että mies maksaa. Itse en ole elämäni aikana koskaan ottanut esim baarisssa mieheltä drinkkiä vastaan, periaatteesta. Treffeillä ja matkoilla maksan oman osuuteni ja yhdessä asuessa olen ollut se joka käyttää kaikki rahansa yhteiseen talouteen kun mies panostaa harrastuksiin/ tuunausautoon/ säästää.

        Meitä on monenlaisia ja ihmettelen niin miehiä kuin naisiakin jotka antavat esim treffihuijareille satoja tuhansia. Ja vaikka sinäkin valitat että naiset ovat maksattaneet sinulla kaiken, moni mies kuitenkin pitää näitä laatunaisia muita parempina, koska he osaavat sen prinsessaleikin joka vetää miehiä puoleensa kuin hunaja mehiläisiä. Sinuakin.


    • Raha-on-kemia

      Kaveri oli työtön 5 vuotta, löysi töitä ja löysi heti naisen. Työ on kemia

    • beethooven

      Jos ei uraputki räkänokille kelpaa niin sitten vaan pistetähän komeasti eurot jonoon ja avot elämähän siitä alkaa vielä hyvinkin. Hahaa eipä tulee tyhjää ikävää yhtikäs olenkaan.

    • totuus.komissio

      Naiset haluaa rikkauksia ja hyvin elämän. Matkustelua ja hieno asunto. Köyhät asuu yksiössä eikä se naisiolle kelpaa.

    • hylätty_

      Kyllä olisi kelvannut, mutta hän tahtoi enemmän kuin minulla olisi ollut antaa.

    • hylätty_

      Tällä hetkellä en ehkä jaksaisi. Itsellä niin rankat vuodet juuri takana että päässyt omasta työttömyydestä eroon.

    • beethooven

      Mitä vielä sillä onhan niitä punaisia lyhtyjä palamassa näköjään vähän siellä sun täällä?

    • 41v-sinkkumies

      Kelpaako työtön velaton mies jolla asiat kunnossa? Moni voi olla olla työtön mutta paljon velkaa ulosotossa ja muuta että ei töitä jaksa tai kannata ottaa vastaan. Itsellä ei ole velkaa mihinkään suuntaan ja elän niiin että velkaa ei tule, veli on mulle velkaa 250 euroa.

      • Palstan.Rumin.Mies

        Ei kelpaa. Itselläni on takana 16 vuoden yhtäjaksoinen työhistoria. Asunto on maksettu ja tallissa on kaksi autoa josta viimeisimmän hommasin uutena viimevuonna. Toinen vain kesä käytössä oleva tämän vuosikymmenen Mustang.
        Hakkaamatonta perämettääkin löytyy mökin ympäriltä ja muutamia kilometrejä rakentamatonta rantaviivaa.
        Tosi kun on se että jos olet ruma on aivan sama mikä omaisuutesi taso on. Jos ikäni olisi jo kahdeksankymmenen paremmalla puolen niin varmasti olis jonoksi parikymppisiä sinkkunaisia kiireellä naimisiin tulossa kanssani kunhan vaan en tekisi avioehtoa. Silloin loppuisi kemiat.


    • Tiedoksesi

      Kelpaa.

    • Raha-on-kemia

      Suomessa on miljoona sinkkua. Ei tietenkään työtön kelpaa koska sinkkuja ei olisi niin paljon muuten. Rahattoman ei pysty ostamaan hienoja vaatteita joka taas sisältyy uilkonäköön ja mahdollisuus seurustella on mennyt

      • Sibeli

        -– Suomalaisten naisten ihannemies ei ole mikään kiiltokuvapoika. Naiset arvostavat aitoutta ja miehekkyyttä. Luonto ja lemmikit vaikuttavat olevan tärkeässä roolissa, kun suomalainen nainen hakee kumppania, kertoo Happypancake-sivuston perustaja Sebastian Malmberg -viereinen topic

        Puku ja esim. kalliit autot on se, jota karsastetaan ja luo kuvan huijarista. Näitä tutkielmina lukeneena.
        TOP3 myös 30 naiselle kelpaa hyvin työttömänäkin varakas (heh) mies 55v. rock taide. Tuo on kaiken Top3.

        Työttömyys ei ole välttämättä köyhyys. Köyhyys, vaikka mielessä ,ei ole välttämättä työttömyys.


    • pohdintaa

      Riippuu kyllä täysin tapauksesta. Mikään puolijuoppo elämäntapatyötön ei kelpaa, eikä sellainen, joka yrittää maksattaa minulla kaiken. Ehdoton ei siis hyväksikäyttäjille. Mutta jos aktiivisesti etsii töitä ja elämä muuten mallillaan, niin miksei. Olen seurustellutkin pitkään sellaisen miehen kanssa, joka oli ajoittain työttömänä johtuen ammattinsa kausittaisuudesta. Kesäisin olisi ollut töitä enemmän kuin ehtii tekemään, talvisin hiljaisempaa. Ja olen minä itsekin ollut työttömänä lyhyitä ajanjaksoja pariin otteeseen, niin ymmärrän kyllä ettei se työpaikan saanti monellekaan ole itsestäänselvyys.

      Tosin tuo aloittajan kommentti hiukan ihmetyttää. Vai että oikein mielelläsi tekisit töitä, jos joku niitä tarjoaisi.

      Vaan kun eipä niitä taida kukaan tulla kotiisi tarjoamaan. Ihan itse pitää sieltä mökistään lähteä ihmisten ilmoille ja niitä etsimään. Niin että tuolla asenteella ei todellakaan jatkoon...

    • itsmies

      Raakaa menoa kun blokataan työttömyyden perusteella ihminen joka voi olla työttömyydestään huolimatta oikea kultakimpale mutta eihän naisten tarvitse vaivautua kysymään miehen työttömyyden "syistä" tai elämäntilanteesta yleensä mitään kun sitä tarjontaa riittää ja raha=rakkaus vai miten se meni... Tätä on nettideittailu parhaimmillaan.

    • askalfd

      Mulle kelpasi, ja jos tavatessa oli aika selvää, että työllistyminen on hänelle vaikeaa muutamastakin ihan ymmärrettävästä syystä. Ei haittaa. Olen itsekin pienituloinen, joten elämme niukasti - mutta meillä on kaikkea, mitä tarvitsemme. Meillä on varsin harvoin rahaa tuhlattavaksi, mutta kun on, teemme sen yhdessä.

      Oleellista on se, että mies on kunnollinen. Ei kanna rahojaan baariin vaan osallistuu yhteisiin menoihin. Hoitaa osansa kotihommista, etenkin niinä aikoina kun teen itse pitkää päivää. On kiinnostunut maailman menosta, lukee ja keskustelee. Ei tylsisty, osaa etsiä itselleen tekemistä.

    • fhhvji

      Minullekin kelpaisi, kunhan mies onnsinut työttömyyden kanssa ja haluaa etsiä kumminkin töitä.

    • raha---

      Ole onnellinen työnhakija, työtön !

      On liian monta väsynyttä työssä käyvää ihmistä,,,
      stressaantuneitä ärtyneitä

      rahaa rahaa

    • ikuinen-sinkku

      Olen työtön. Käyn salilla ja kesällä veneilen ja kalastan. Ei ole työttömyys ongelma. Tosin pätkätöitä olen tehnyt väliilä.

    • beethooven

      Minä pihvasin vuosikausia jo 1970-luvulla köyhää opiskelija-tyttöystävääni sinne sun tänne. Hankin kämppään käsirahat Lähi-idästä. maksoin ne usein miten 1980-1990 -luvulla. Vihdoin 2000-luvulla osat vaihtuivat akan kanssa. Ja nyt kehtaa vielä toisinaan ruveta räpättämään oikealle elämän gonamiehelle mokamakin työnarkomaani vielä hyvinkin monesti.

    • 41v-sinkkumies

      Kelpaako naisille naiseton mies. Häh ei kelpaa vain. Pitää siis olla naisellinen mies, no emmä oo joten joudutte etsimään naisellisen miehen. Sellaisia riittää , ajattelin vaan että oon rehti ja kunnollinen enkä pelaa.

    • beethooven

      Nykyajan ämmillä on liian usein hirveät odotukset ja mielikuvat vastakkaisesta sukupuolesta ihan liian usein. Paremmin pärjää kun tyytyy sen kaikkein parhaan ystävän nelijalkaisen alun perin metsästäjätytön idästä haukkuihin ja sillä siisti usein miten ainakin.

    • sohvinsiskolisäs

      kyllä työtön kelpaa, minulla on rahaa omaan elämiseen ja kunnioitan kyllä muita arvoja. Kyllä sitä itsekin voi olla työtön melkein mikä päivä vaan, Mutta työttömältä toivon samaa, luottamusta, keskustelutaitoa, avoimuutta, läheisyyttä jne

    • Tulosjohtaja

      Kelpaako mielisairas?

    • turhapurtsi

      Koska työttömällä on aikaa paneskella päivät pitkät niin onhan tuota kelvattu. Ja vielä mieluusti naiset vielä maksaa ruuat ja juomat. Ei minulla ole mitään valittamista.

    • turhanettideitti

      hah

    • beethooven

      Jos ei enää kelpaa niin olkoon sitten vaikka ilman sitä eli mitä? Toisin sanoen siirrän verstaani sinne minne ihan vaan itse tykästän ja itse kelpuutan itseni vaikkapa kukkaron voimalla. Ei niin kovin vaikeata voi olla edes tämäkään elämän ikuinen saneeraus siellä jos tuolla muuallakaan tosiasiassa.

    • tulotaso.rasistiämmät

      Ämmät on ite kaikista pahimpia tulotason arvioitsijoita ja sen pohjalta hylkyyn laittavia maallinen mammona rasisteja.
      Tästä on olemassa vaikka kuinka paljon dokumentin omaisia ohjelmia ja varmaan ihan tutkimuksiakin jos joku viitsii kaivaa ne esille.

      Jos vaikkapa näytetään isolle ryhmälle naisia - 25/50 kpl joukko - miesten kuvia luentotila tyyppisessä kokoontumisessa ja kerrotaan kunkin miehen kohdalla sen ammatiksi jokin alemman tulotason ammatti ja kysytään näiltä naisilta, voisiko kuvitella ryhtymistä suhteeseen näiden kanssa niin vastaukset ovat kielteis luonteisia.
      Käytetään vastauksissa vaikkapa "minähän en minkään manchildin kanssa ala millekkään, jos ei tuohon ikään ole tuon pidemmälle päässyt, siinä on jotain vikaa."

      Sitten jos näytetään verrokkiryhmälle samojen miesten kuvia mutta kerrotaan miesten omaavan jonkin ylemmän tulotason ammatin, niin heti tulee naisilta pääasiassa myönteisiä kommentteja "joo tuo herra vaikuttaa oikein kiinnostavalta."
      Kumpikin ryhmä naisia kertoo kysyttäessä ennen testiä, ettei tulotasolla ole heille mitään merkitystä siihen, voisivatko he kuvitella alkavansa suhteeseen miehen kanssa.

      Eli suurin osa akoista on valehtelevia tulotason arvioija rasisteja.
      Tämä akkain suorittama arviointi ja sen pohjalta hylky tapahtuu jo noiden työssäkäyvienkin miesten kohdalla tuolla tavalla, työttömät ja erityisesti mielenterveysongelmaiset ovat siinä luokittelussa alinta kastia.

      • Palstan-Rumin-Mies

        Kyllä mullakin olis resursseja matkustaa ympäri maapalloa mut miksi kustantaisin vain naisia sen toivossa että saisin jotain muutakin. Käyn kerran vuodessa jenkeissä ja vuosi sitten ajoin yksin tien 66 läpi kun en kenellekään kelvannut seuraksi. Oli haave jonka toteutin sitten yksin. Tiedän että siivelle saisin naisen koska vain mutta kun en koskaan sitä rakasta saa ulkonäköni puolesta niin siksi en lankaan mene. Älä tee sitä kaksin mihin voisit naisen huiputtamana joutua yksinkin.


    • 41v-sinkkumies

      Ei työtön kelpaa koska kaikki naiset harrastaa matkustelua. Naiset käyvät Dubaissa ja amerikoissa ja hawajilla ja turkissa monta kertaa vuodessa. Pitäis olla rikas että kelpaa.

      • Klyhänainen

        Mä oon erittäin pienituloinen ja käyn silti etelässä vuosittain. Kun ei tuhlaa turhuuteen, voi säästää matkarahat. Kyllä mulle kelpaa työtön mies.


      • TurhaaHommaaa
        Klyhänainen kirjoitti:

        Mä oon erittäin pienituloinen ja käyn silti etelässä vuosittain. Kun ei tuhlaa turhuuteen, voi säästää matkarahat. Kyllä mulle kelpaa työtön mies.

        Miksi sitten tuhlaat turhuuteen? Matkustelu on joku ihme pakkomielle naisille ja siinä jos missä raha menee hukkaan. Ihmettelen miten kaikilla naisilla tuntuu olevan rahaa ja aikaa aina matkustella ympäriinsä kun hyvä jos itse ehtii edes kerran vuodessa tehdä kaljan haku reissun viroon.
        Ainiin kun on ne miesten ja vanhempien rahat kun pitäähän nyt "kulttuurimatkoja"avustaa.


      • EnHaluaPerämetsänpoikaa

        Joo, osta sä vaan kaljaa ja kökötä mettän keskellä. Kyllä niitäkin miehiä löytyy jotka tykkää käydä ulkomailla. Työttömiäkin.


    • beethooven

      Samoin minä käyn useasti vuosittain etelässä. Nimittäin kääntymässä monessa eri alkohomaholiliikkeessa siinä Tallinnan sataman edustalla ilman muuta ja kylläpä vaan.

    • VelttoKikkeliLaiskaMies

      Laiska mies, mitä luulisit?

    • lalalaa_

      vaatteet saa eurolla la la, mistä saa miestä eueueurolla la la la

    • beethooven

      Laiska työtön lopetti eilen illalla oman keittiöremontit vasta 20.50. Koska hölmistyneen näköinen alakerran nuorempi luuseri värvötteli suu auki porttikäytävän tupakkapaikalla turhan pitkään. Tänään muita projekteja ja taas huomenna painetaan täysillä niin että hyvä tulee eikä maksa juurikaan yhtään mitään todellisuudessa.

      • työtönei

        ei ole psyyk


    • nainen-38-

      Työttömät on usein alkoholisteja ja siksi työttömiä.

      • trollitortilla

        Trollaa lisää.


      • Roobert_juoppo_AA

        Yleistyksenä alle sen tason että: Yksin asuva on alkoholisti.

        Ahaa, sitä on käyty alkoholisteilta oikein kysymässä, mitä he ovat.
        Ei varakkaan työttömänkään tarvitse olla alkoholisti.

        Suurkuluttajista on työelämässä jopa 78 prosenttia, kun kohtuukäyttäjistä töissä käy 77 prosenttia. Varsinaisista alkoholisteista on hieman enemmän työttöminä ja eläkkeellä, mutta heistäkin käy töissä 62 prosenttia. (SKU)

        Suomessa on arvioitu olevan noin 500 000 alkoholin suurkuluttajaa. (Al-Anon)
        "Unen määrä kertoo, oletko alkoholisti." IS

        Vuoden vanhassa 15 %-osuuden pitkäaikaistyöttömien tutkimuksessa työttömällä pitää olla ensin mielenterveyden häiriö. Näistä 16 %:lla on päihderiippuvuus.
        Samaa sitten voi verrata, vaikka mihin kansanryhmään mielenterveyden häiriöisten osalta. Oli sitten eläkeläinen, työssäkäyvä, opiskelija jne...


    • NightsInWhiteSatin_

      Jos on pitkä, komea ja puntista löytyy kunnon kanki, niin työttömyys ei haittaa. Alfa-urokset tosin eivät ole koskaan työttömiä, tai ainakin hankkivat elinkeinonsa jollakin konstilla. Jos taas rahaa löytyy, niin ettei paskalle taivu, silloin on aivan sama vaikka naama on kuin Hjalliksella. Fiksu ja älykäs nainen osaa kyllä löytää himoillensa tyydyttäjän, vaikka olisikin naimisissa jonkun epäseksikkään porhon kanssa. Raha ja sosiaalinen status ovat kuitenkin pitkässä juoksussa Nro.1.

    • kymppi_pikkuhousuista

      Jos olet työtön ja saat naisia/naisen ja varsinkin kauniin naisen. Voi veljet, sinussa on auveraaran piileviä kykyjä. Näin syystäkin on helponpaa elämä silloin, myös antavampaa kuin olla vain tytötön, esim päätoiminen työtön aina kaltaistensa kanssa turinoimassa tyytyä katselemaan kun verrannollisesti piilo auvervaara työtön saa nauttia kotona kauniin naisen seurasta. Se on harvojen onni. Sieluni silmin näen, huh huh https://www.youtube.com/watch?v=xCwZ9_YkSP0

    • Naisen-mielipide

      En missään nimessä etsi elättäjää eikä väliaikainen työttömyys haittaa lainkaan. Jos mies on kuitenkin ollut vuosikausia työttömänä niin tulee vähän ikävä vaikutelma. Se laskee miehen pisteitä silmissäni.

      • ajattelin.vaan

        Nykyään voi joutua olemaan vuosikausia työttömänä. Vai miten ajattelit saada töitä niille 350 000 työttömälle. Lisäksi niitä pakolaisia tulee suomeen, niitä koulutetaan halpatyövoimaksi. Ei kukaan ota raksalle suomalaista työmiestä jolle pitää maksaa 13 euroa tunti kun saavat pakolaisen 6 eurolla tunti tai saavta virolaisia halvalla. Suomessa on varmaan 50 000 virolaista raksatyöntekijää. Sama se vaikka haet siivoojaksi tai puutarhalle töihin. Monet joutuu olee vuosia työttömänä pakolla mutta eihän työtön nainens ellaista ymmärrä.


      • Naisen-mielipide

        Järkevällä selityksellä pitkäaikaistyöttömyyskin on minulle ok. Sellaista en halua katsella joka ei ole edes yrittänyt hankkia töitä (tai ei ole edes peruskoulun lisäksi muuta koulutusta).
        Joku koulutus siis pitää olla ja pitää yrittää saada töitä, ellei ole järkeviä esteitä miksei voi hakea.


    • 41v-sinkkumies

      http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005124078.html

      Saako töitä helposti nykyään. Naiset varmaan saa ulkonäöllään töitä eikä naiset tarvii työkokemusta. 15-20 vuotta sitten sai töitä kävelemällä työpaikan ovesta sisään. Nykyään työn haku on lappujen täyttämistä netissä ja tuurilla voi päästä työhaastatteluun

    • Tsauerwaara

      Mä käyn duunissa mutta maksatan kumppanilla silti melkein kaiken, mitä välii jos on massii?

    • työtönnaikkonen

      Kyllä mulle ainakin kelpais työtön mies. On meitä työttömiä naisiakin. Eikä sillä statuksella oikeasti ole väliä jos muuten synkkaa ja kemiat kohtaa. Elämässä on paljon tärkeimpiäkin asioita kuin raha.

      • työtönmies

        Haluat kuitenkin että miehellä on sata tonnia tilillä että voit vähän matkustella sen kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe