Porin Optimi-Isännöinti muuttaa pois

Pertti.P

Alkaako bisnes hiipua? Porin Optimi-Isännöinti Oy muuttaa pois Porin keskustasta ja siirtyy Ruosniemen perukoille. Asiakaspalvelun ja tavoitettavuuden näkökulmasta on vaikea keksiä, miksi firma joka omilla nettisivuillaan kertoo: "toimintamme laajenee sekä monipuolistuu tasaisesti" muuttaa pois Porin keskustasta.

Miksi ihmeessä muuttaa halvempiin toimitiloihin kauas keskustasta, jos bisnes vetää kivasti?

11

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvos

      Viimeinen sammuttaa valot!

      • minä_sammutan

        Porin Optimi-Isännöinti on nyt Ruosniemessä, kaukana asiakkaista. Asiakkaalla on matkaa isännöitsijän luo ja isännöitsijällä on matkaa kaikkiin kohteisiins. Huono yhtälö pidemmän päälle, mutta jos tavoitteena on pian "sammuttaa valot", niin siihen suuntaan ollaan menossa vakaasti.

        Asiakkailla alkaa olla kiire vaihtaa isännöitsijää!


      • adkee222

        Montako kertaa olet ollut isännöitsijäntoimistossa? Ja miksi?


      • Perttipp

        Taitaa neuvokselta sammua valot?


      • Perttipp
        minä_sammutan kirjoitti:

        Porin Optimi-Isännöinti on nyt Ruosniemessä, kaukana asiakkaista. Asiakkaalla on matkaa isännöitsijän luo ja isännöitsijällä on matkaa kaikkiin kohteisiins. Huono yhtälö pidemmän päälle, mutta jos tavoitteena on pian "sammuttaa valot", niin siihen suuntaan ollaan menossa vakaasti.

        Asiakkailla alkaa olla kiire vaihtaa isännöitsijää!

        Kuulostat melkoiselta bisnesmieheltä perttiP ?


      • Perttipp
        minä_sammutan kirjoitti:

        Porin Optimi-Isännöinti on nyt Ruosniemessä, kaukana asiakkaista. Asiakkaalla on matkaa isännöitsijän luo ja isännöitsijällä on matkaa kaikkiin kohteisiins. Huono yhtälö pidemmän päälle, mutta jos tavoitteena on pian "sammuttaa valot", niin siihen suuntaan ollaan menossa vakaasti.

        Asiakkailla alkaa olla kiire vaihtaa isännöitsijää!

        Varo ettet sammu itse


      • lopun.ajat
        minä_sammutan kirjoitti:

        Porin Optimi-Isännöinti on nyt Ruosniemessä, kaukana asiakkaista. Asiakkaalla on matkaa isännöitsijän luo ja isännöitsijällä on matkaa kaikkiin kohteisiins. Huono yhtälö pidemmän päälle, mutta jos tavoitteena on pian "sammuttaa valot", niin siihen suuntaan ollaan menossa vakaasti.

        Asiakkailla alkaa olla kiire vaihtaa isännöitsijää!

        Vajaa kolme kuukautta on kulunut ja yhä pahemmalta näyttää. "Viimeinen sammuttaa valot" ei ole nää vitsi. Se on totisinta totta.

        Tulvaportit ovat auenneet, asiakkaat karkaavat.


    • Hallitus

      Vaihtakaa mahdollisimman pian isännöintifirmaa. Ei ole tehtävien tasalla muuten kuin rahastuksessa.

      • Perttipp

        Nöyrästi joudun olemaan vähän eri mieltä: Optimin maine huomioiden, ainut keino jolla he saavat uusia asiakkaita ja pidettyä nykyiset asiakkainaan on halpa hinta. Sanotaan nyt suoraan, että Optimi Isännöinti on yksi Porin halvimpia isännöintitoimistoja. Ei varmaankaan halvin, mutta on taatusti halvimpien joukossa, mitä olen nähnyt heidän perimiään isännöintipalkkioita.

        Rivitaloyhtiö, josta keskihinta Porissa on ehkä 300 e/kk, saattaa olla Optimin asiakkaana hintaan 200 e/kk. Vaikea siitä on vaihtaa, kun tarjouksia kysellessä joka paikasta tulee kalliimpi tarjous.


      • Asiantuntijahenkilö

        Pitää paikkansa, laskutus on ainoa asia, joka varmasti toimii.


      • Anonyymi
        Perttipp kirjoitti:

        Nöyrästi joudun olemaan vähän eri mieltä: Optimin maine huomioiden, ainut keino jolla he saavat uusia asiakkaita ja pidettyä nykyiset asiakkainaan on halpa hinta. Sanotaan nyt suoraan, että Optimi Isännöinti on yksi Porin halvimpia isännöintitoimistoja. Ei varmaankaan halvin, mutta on taatusti halvimpien joukossa, mitä olen nähnyt heidän perimiään isännöintipalkkioita.

        Rivitaloyhtiö, josta keskihinta Porissa on ehkä 300 e/kk, saattaa olla Optimin asiakkaana hintaan 200 e/kk. Vaikea siitä on vaihtaa, kun tarjouksia kysellessä joka paikasta tulee kalliimpi tarjous.

        olette jo varmasti huomannut miksi on halpa. meiltä meni siihen kaksi vuotta ja sitten sai lähteä. oli siinä seuraavalla urakkaa saada asiat taas ennalleeen ,kun mitään ei ollut pariin vuoteen tehty.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      13
      1327
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1257
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1225
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1136
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe