Elvis nähty Koskiniemellä

ReijoKorsberg

Siis en ollut uskoa silmiäni! Hieman harmaantunut Elkku istui erään teoksen juurella hieman humalassa. Olen varma, että se oli itse mestari. Painoa oli kertynyt reilusti ja pulisongit olivat harmaat. Iso vyönsolki oli ruostunut ja valkoisten leveälahkeisten haalareiden takapuoli vaikutti hieman ruskealta.
Elvis Aron katsoi minua isojen aurinkolasien takaa ja tokaisi: "Give me some coins, i need new boots".. Heitin hänelle hiukan rahaa ja neuvoin missä Järkkä on. "There is food for free, Master", sanoin hänelle.
Saapa nähdä tuleeko ruokajakoon, antaako ylpeys periksi?
Toivottavasti ryhdistäytyy ja miksei jatkaisi uraansa. Pidetään yhdessä peukkuja.

26

519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäilevä_Elli

      Missäs tämmöinen Koskiniemi sijaitsee?
      Jos hilipasis kahtomaan että onko tosiaan
      ite Kunkku, vaiko joku paikallinen R..nkku.
      Ettei vaan ois ollu Pepe W.?
      Ovat Presleyn kanssa kuitenkin hiukka samannäkösiä.

      • Ohut_Liisa

        Jeps, mulla kans toi paikka eli Koskiniemi vähän arvelluttaa...
        Tässä paikassa muutamassa on Koskiniemessä eli Koskiniementiellä, paikka sijaitsee ihan Iin alueella( tarkistettu aluhallintovirastosta ja postilta), on ihan muutama omakotitalo ja muutama vapaa-ajanasunto.
        Mm. entinen iiläinen verohallintovirkailija pitää kesämökkiään siellä, siis Koskiniementiellä.
        Ja, että oikein The King Creole ois ollut Koskinemellä ( paikalliset taivuttaa kyllä
        Koskiniemessä, vrt Kuivaniemi/Kuivaniemellä/Kuivaniemessä jne..).
        Noh, ainahan se on mahollista. Thumps Up!
        Kuunnellaanpa tilanteeseen sopiva piisi;

        https://www.youtube.com/watch?v=76RpZMZmYhI


      • Jonottaja_Jaana

        Tuostapa tulikin mieleen, minä tässä eräs
        päivä jonottelin Osuuspankin automaatilla, kun
        minua ennen oli asioimassa joku harmaapäinen mieshenkilö.
        Kiinnitin erityisesti huomiota tämän herrasmiehen
        hiustyyliin, joka oli vähintäänkin hämmästyttävä.
        Mies kääntyi ja kappas vain! Itse Phil Lynottihan se siinä!
        Sanoi vain että "your turn" ja lähti käppäilemään kohti R-kioskia.
        Mitä ihmettä?? Eikös tämän tukkakuninkaan pitänyt
        olla jo maan matosten pureskeltavana??


    • ReijoKorsberg

      OHO! "Boys in back in town". Koskiniemi on tämä ympäristötaidepuisto jossa näin kuninkaan.
      Olin viemässä hänelle vanhan Landolani, makkaraa, tupakkaa ja kaljaa,
      mutta leiripaikalla oli vain sammunut nuotio ja Lidlin muovipussi. Olisin hieman maksanut jos hän olisi laulanut "Rakasta minua hellästi"-biisin.
      Olisiko sittenkin mennyt ruokajakoon, näkikö kukaan?

      • KeittoaKöyhille

        Hei, mä kävin viimeksi ruokajaossa Järkällä, eikä siellä
        mitään Elvistä näkyny.
        Oli siellä kyllä yksi elvistelijä.
        Väitti poimineensa viime syksynä 5000 kiloa puolukoita!
        Ja oli kuulemma ottanut vielä kuvankin tästä
        saaliista, kun kuvaajamiehiä kertoi olevansa.
        Mikä lie Nenosen parlamentin jäsen.


      • DevilinPakaraanPurema

        Viis tonnia puolukoita??!!
        Ei mittään järkiä!
        Mutta mulla on kaveripariskunta, joka on haettu ambulanssilla
        ja poliisiautolla kahden vuoden aikana säilöön ainakin 40 kertaa.!!
        Onkohan nää tyypit yhteiskunnan eliittiä vai mitä?
        Paljonko maksaa poliisikyyti Koskiniemestä Ouluun putkaan??
        Täytyy olla varmaan mustanaamion suojeluksessa, kun
        kerta järjestyy kyyti mustamaijalla putkaan, vaikka soittais ite.
        Tietääköhän Guran asiasta vai onkohan Fantomi kertonut ollenkaan
        olevansa näiden jauhopäiden "ystävä"?


      • WalkerinKit

        Terveppä terve! Nimeni on muuan Kit Walker. Luen ajakulukseni täällä pääkalloluolassa eri maiden nettijulkaisuja ja silmiini pisti tämä Ii-palsta, jossa nimeni mainittiin.
        Kyllä vaimoni Diana Palmerin ja poikieni kanssa naurettiin, kun luettiin näitä juttuja.
        Guran on nykyään pygmien vanhustentalossa viettämässä ansaittuja eläkepäiviä.
        Hyvää joulua täältä Bangalista! Toivottaa Vaeltava Aave perheineen :)


      • TaikaJimMandrake

        Nyt kysyn Modelta:
        Miksi viestini, mikä sisältää kysymyksen Kit Walkerille hänen asuinpaikastaan, joka Ei todellakaan ole Bangali, vaan Bengali, on poistettu kaksi kertaa??
        Käytän kohta rekisteröityä nimimerkkiä, mikäli homma EI ala pelittään??
        Ystäväni lihaskimppu tummamies L.O.T.H.A.R. ja minä olemme hämmästyneitä.
        Onko Mustanaamiolla ystävänään Trump ja Putin??
        Kuinka olen loukannut sananvapautta?
        Valmistellaanko Suomessa lait oikein, entäpä keskustelupalstojen moderaattorit??


      • WalkerinKit

        Soon sillä lailla poeka, notta jos Mustanaamio sanoo notta Bangali niin se on Bangali!
        Moon kato vannonu pääkallovalan enkä valehtele koskaan.
        Soon äkkiä pääkallomerkki leukaperissä taikurilla ja lihaskimpulla jos Fantomia uhmaa tahi pilikkaa lukihäiriöstä.
        Noo lähempä tästä poikain ja Palmerin Dintsun kans Keelaweelle rentoutuun.


    • muutamapamuukin

      Iissäpä Iissä.Tietenki Iissähän ne kuuluisat sankarit assuu.Elvikset ja Rintintinnit sekä Simpsonit,mutta eipä teillä oo Aalllon Saaraa eikä Sipilän Juhhaa(jonka kyllä saisitta sinne sankareittenne joukkoon).

    • eipiisiidii

      Elvishän on Sievissä lauleskellut koko syksyn kyläläisten iloksi. Se missään vitun iissä eikä öössä oo.

    • ReijoKorsbärg

      Olin jo luopunut toivosta, Kuningas on häipynyt. Mutta mutta äläpä mittään!
      Mennessäni taidepuistoon kuulin jo kaukaa yhteislaulua. Elkku istui jonku hattupäisen pieninenäisen kaverin kans ja lauloi:"kaikki hyvin äiti"-biisiä.
      Onneksi on sen verran lauhaa, että pojaat tarkenee leirissään.

    • HypnoosiTaikuriJim

      Nyt kysyn Modelta:
      Miksi viestini, mikä sisältää kysymyksen Kit Walkerille hänen asuinpaikastaan, joka Ei todellakaan ole Bangali, vaan Bengali, on poistettu kaksi kertaa??
      Käytän kohta rekisteröityä nimimerkkiä, mikäli homma EI ala pelittään??
      Ystäväni lihaskimppu tummamies L.O.T.H.A.R. ja minä olemme hämmästyneitä.
      Onko Mustanaamiolla ystävänään Trump ja Putin??
      Kuinka olen loukannut sananvapautta?
      Valmistellaanko Suomessa lait oikein, entäpä keskustelupalstojen moderaattorit??

    • MandraketheMagician
    • HomoMaisteri

      Tunkekaa se Elvis ja Kit Walker kakkos reikään!

      • MisterBrownSword

        IHANAA!!
        Mulle on aina kakkonen ollut ykkönen.
        Kit Walker on antanut mulle semmosta kyytiä,
        ettei Diana ja lapset oo ikinä osannu kuvitellakkaan.....
        Ihanaa Mustis, jos Dianas on mustis...
        Nähdään pian Kit.......


      • HomoOssi

        Mä haluaisin tavat sut HerraRuskeaMiekka!


      • MisterBrownSword

        Kuule Ossi, voitasko huomenna tavata vaikka Iin Shellillä,
        siellä yläkerran kabinetissa?
        Tuntomerkkinä mulla on musta huivi päässä ja bootsit jalassa.
        Huomenna 25.12.2016 klo 18.00??
        Jookosta??


    • itekkiYKssaollu

      Soon sillälaalla notta homostelijaat ei pääse viitakkopartioon, ei mulla muuta saatana!!

      • HomoTomppa

        Metpä perustamma oman Tom of Finlandia pataljoonan!
        Sonkin semmonen iloisten veikkojen joukkue, jotta oksat pois!
        Hymyssä suin käymme peitset tanassa kohti uusia seikkauluja!
        Niin kerta!


    • poika-kissa

      Mahtavaa, Me täälä iisä ollaan huumor immeisiä, meitä ei palijo maaliman murheet heiluta,lukasimpa nuita kirijotuksia,nii piti hytkyä toolisa jokkainen pisti toista paremmaksi tekstiä. .niimpä niin,sitähän voi höpöttää vaikka villa-housuista ja kumi saappaista ,ps, eipä tuota ELVISTÄ näkyny kylillä,ko pyörähin kartsalla, liekö menny lämmittelemään johonki mökkiin.sehän on tievosa,että, IISÄ ei vierasta jätetä taivas-alle ,ollaan ystävällistä porukkaa,ja vielä mahottoman mukaviaki. OOTELLAAMPA;KYLLÄ SE ELVIS POIKA SIELTÄ TULEE VIELÄ; jos-vaikka KÄRKKÄISELLE sattus eksymään,

      • WalkerinKit

        Olemma kans nauraneet tälle palstalle täällä Pääkalloluolalla. Pitäis varmaan tänne Bangaliinkin saada oma nettipalsta, vaikkapa Morristown24.
        Oli vähän Dianan kans puhetta jos tultais lomaileen sinne Iihin. Vois käydä moikkaan vaikka sitä Elkkua siellä Koskiniämellä ja oliko sillä joku silikoninenäinen komppiski siellä leirissä?


    • Iiläänen

      Jep jep vitut elviksestä ku entinen murhaaja ja raiskaaja on muuttanu nitrokukkulalle katelkaahan lapsienne perään en laita tähän sen tyypin nimee ku eivät julkaisis tätä kuitenkaan J.T.L on nimikirjaimet ja rajakylästä oli tappo äitinsä ja pari pikkutyttöö et semmonen kansankynttilä

    • tuohtunutkansalainen

      Eikö Suomen valhemeedia lue tätä palstaa, kun uutisoivat Elviksen kuolleen!!?

    • Anonyymi

      Saisinko lisätietoja tästä Elvis-casesta? Olen freelancer-toimittaja ja voisin tehdä tästä jutun esim IL:een!
      t. Vexi X.

    • Anonyymi

      Niinpä, tämä on muuten ihan tosi juttu! Elvis todellakin nähtiin Koskiniemellä.
      Useat ihmiset ovat nähneet herran siellä. Mihin lie katosi sieltä, se on edelleen suuri mysteeri?
      T. Varma tieto

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe