Vaimo tanssien jälkeen ryhmäpanolle.

cuckold46

Vaimollani on tapana iskeä lavatansseista joku sopiva kaveri ja paneskella hänen kanssaan. Mitä mieltä olette miehet ?

77

7086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jopasjoo

      Ei muuta kun tsemppiä vaan:)

    • Ei_vittu

      Paa vaihtoon, vie kierrätyksen ovelle ja kirjoita lappu kaulaan " Saa viedä"

    • Aisankannattelija1966

      Viime kesänä minun vaimoni iski kaksi poikaa tanssilavalta ja toi heidät jatkoille mökillemme. Olisko olleet 18 vuotiaita ja vaimoni on 44v. Ja ohjelma oli se perinteinen alkuun, saunaan, uimaan ja juomaan. Sillä aikaa kun istuskelimme terassilla saunan jälkeen oli vaimoni laittanut pientä purtavaa ja... itsensä tosi hemaisevaan tälliin. Punaiset korkkarit, mustat sukat ja mustat läpinäkyvät pikkarit, puolen kupin ritsikoiden kanssa, ja sifonkinen paituli tuohon päälle. Siinä pojat sitten istuskelivat sohvalla ja ihmettelivät. Vaimoni kiskaisi heiltä pyyhkeet lantiolta ja meni istumaan pöydän päähän, ja pyysi kavereita myös pöydän ääreen. Lasisen pyödänkannen lävitse näkyi, miten pojilla seisoi. Puolisen tuntia siinä hörpittiin juotavaa ja juteltiin. Ja niillä kavereilla seisoi koko ajan.
      Vaimoni riisui pikkarinsa ja laittoi ne toisen kaverin päähän. Sä saat olla eka, kommentilla. Vaimoni nojasi tuolin selkänojaa vasten ja levitti jalkansa. Poika katseli vaimon alushousut päässään minua ja kun sanoin, että siitä vaan, hän meni vaimoni taakse ja alkoi ensin kokeillä sormella tavaraa. Kullista roikkui puolen metrin mittainen touhutippa, kun kaveri laittoi lemmenaisaa vakoon. Ja ei ehtinyt edes kunnolla sisälle, kun kaverin spermat roiskuivat ns. reisille ja sukille.
      No ei siinä mitään , toinen kundi istui tuolissa ja vaimoni meni hänen eteensä hajareisin ja ohjasi kalun sisäänsä. Muutama työntö ja siellä oli... spermat sisällä vaimon tavarassa. Ja sitten siirryttiin makuuhuoneen puolelle. Pojat siinä sitten vuoronperään kävivät pukilla. Ja tämä ei ollut ensimmäinen kerta tätä laatua.
      Sitä on meillä harrastettu useasti, niin usein, että välillä alkaa ihan oikeasti ketuttaa.

      • Kylläkelpais

        No huhhuh!
        Mukavan tuntuista puuhaa teillä.
        Minä olen yrittänyt saada vaimoa kolmen kimppaan jo vuosia, mutta tuloksetta.
        Voisin kuvitella, että mukavaa olisi, varsinkin alussa, mutta ehkä siihenkin sitten kyllästyy... (?)


      • Kiiivaa

        Kokemuksesta tiedän, ei kyllästy, siihen jää koukkuun !


      • iuhg

        Ai kummatkin ?


      • Mieleniminuntekevi

        Olispa mullakin tuollainen mies, mut sattuu oleen sellainen mustis, että oksat pois. Ei tulis kuuloonkaan, vaikka itse ei halua, kun kerran kuussa. Tää on niin väärin.


      • Hankalakaveri
        Mieleniminuntekevi kirjoitti:

        Olispa mullakin tuollainen mies, mut sattuu oleen sellainen mustis, että oksat pois. Ei tulis kuuloonkaan, vaikka itse ei halua, kun kerran kuussa. Tää on niin väärin.

        Turha sitä on minultakaan pillua vaatia ei tipu eikä litise.


      • kullimunni

        Hankala on kyllä pillua antaa,jos on muna jalkojen välissä.Pitäisi käydä ensin tissi pillu asennuksella ensin.


      • Kaveriporukka
        Kylläkelpais kirjoitti:

        No huhhuh!
        Mukavan tuntuista puuhaa teillä.
        Minä olen yrittänyt saada vaimoa kolmen kimppaan jo vuosia, mutta tuloksetta.
        Voisin kuvitella, että mukavaa olisi, varsinkin alussa, mutta ehkä siihenkin sitten kyllästyy... (?)

        Ei kyllästy ollaan pantu vaimoa kimpassa 1N 2-4M jo 28 vuotta tulee 8.6.2017 vieläkin 1 viikonloppu kuukaudessa naidaan vaimoa kimpassa sitten on muita miehiä jotka ovat jo pitkään naineet vaimoa vuorotellen 2-4M kerralla


      • Kavereillekin.pillua
        iuhg kirjoitti:

        Ai kummatkin ?

        Kyllä on hienoa katsoa kun omaa vaimoa pannaan minun vaimoa pannaan vähinntään joka toinen viikonloppu kimpassa jo 27 vuotta ja kukaan ei näytä kyllästymisen merkkejä


      • Anonyymi
        Mieleniminuntekevi kirjoitti:

        Olispa mullakin tuollainen mies, mut sattuu oleen sellainen mustis, että oksat pois. Ei tulis kuuloonkaan, vaikka itse ei halua, kun kerran kuussa. Tää on niin väärin.

        Hmm...Onko miehesi kotosin Impivaarasta...vai joko...Hmm...rukoushuoneesi on jo liian vanha sekä epäkäytännöllinen suuren rakkauden kokemiseen ja jokapäiväiseen kilvoitukseen?


      • Anonyymi
        Kylläkelpais kirjoitti:

        No huhhuh!
        Mukavan tuntuista puuhaa teillä.
        Minä olen yrittänyt saada vaimoa kolmen kimppaan jo vuosia, mutta tuloksetta.
        Voisin kuvitella, että mukavaa olisi, varsinkin alussa, mutta ehkä siihenkin sitten kyllästyy... (?)

        Vaimo antoi kerran porukalle. Tultiin ravintolasta nuoreten kyydillä olin etupenkillä vaimo kahden kanssa takana, pullo kierti edessä ja takana, vaimo siellä jotain kuiski käänsin häikäsysuojan pojat yritti vaimoa molemmin puolin kädet kosketteli rintoja mitkä ei ole ihan pienet, kun vaimo otti ryyppyä rinnat sai käsittelyä ja kohta ei välittänytkään vaimo ei huomannut mitään että katselin kuski sanoi menekö liiam pitkälle sanoin antaa olla.
        Kädet meni jo pitkälle mekon alle, vaimo vain naureskeli ja oli varmaan märkä.
        Oltiin perillä houkuttelin pojat sisälle vaimo esteli mutta mentiin porukalla.
        Näyttelin humalaista vaimo istui poikien keskellä sohvalla taas kädet meni rintoihin vaimo katsoi minua , sanoin eikö ole kauniit rinnat toinen pojista osasi aukaista takaa mekon ja rinnat oli vapaana alkoi rintojen imeskely vaimo nautti oikeasti ja katsoi minua näytin makkariin, vaimo nousi ja pojat perässä, kuski sanoi eihän tule puheita sanoin ei tule.
        Ei mennyt pitkään kun kuulin tutun äänen saa kalua, vaimo uikutti kunnolla ja pojat pani ainakin kahdesti. Sanoin kuskille kun pojat tuli käy sinäkin ja alkoi uusi huuto.
        Kun pojat lhti menin viereen sanoin heti et sinä ole humalassa nauroin ole, vaimo halasi oli ihanaa ja kyllä ne jaksoi halusin oikeasti ja hyväili kalua kuiskas tule, levitti haarat kun panin sisään kuiskas siellä on ja paljon oli kiihottavaa naida vaimoa karvatkin kastui oli niin märkä ja limainen.
        aamulla kun vaimo heräsi pomppasi istumaan vedin alas et sinä noin voi karata ja nousin päälle, vaimo kuiskas sinä haluat että minua pannaan ihanaa antaa se oli ihanaa kiersi jalat jalkoihin kuiskas pane kiimasta pillua naitiin pitkään ja pesulle. Vaimo oli pitkään kiihkeä mutta sanoi ei porukalla tulee puheita. Nyt on taas pitkän ajan päästä poltellut jos lähettäs jonnekkin kauemmas.


    • mullekkin

      Hyvä niin.

    • ToineOnneton

      Mikä vittu noita naisia vaivaa, vieraisiin mennään salaa, mutta sitten kun sais ihan luvan kanssa paneskella vierasta, niin ei käy, ei sitten millään.

      • Pilluaeitipukaikille

        En ole sitä plaatua. Joillakin on minulla ei.


    • OnNoit

      Nii, kesäduunis oltiin kaverin kans ja vanhempi jengi kerto heti, ett varastoll on sellai rouvashenkilö, joka raiskaa tollaset pikkupojat ekal viikol. No ei sentäs ekal viikol, mut kolmannel. Ehdotti ihan suoraan. Ja täll ol sellain tapa, että töiden jälkeen naisten pukuhuonees. Kutsu kävi ja mentiin ainaskii kattoon, mitä ol odotettavis. Sil Rouval oli pukukaapis niit seksihepeneit, korkkareit ja sellasii. Ilman kumii pantii ja olis saanu panna toisenkin kerran, jos olis jaksanu. No kävi siel muutki ko me.
      Mut sitte Rouva loukkas selkäns ja jäi kuukauden lomalle, niin ja sen miäs tul hakeen rouvan kaapist kaik tavarat. Mä viel meni sen kans sinne naiste puolel, ko iltasel ei ollut ketään naist siel, ja näyti hänel rouva kaapi. Sit mä vast muisti, et rouval ol niit kaikei hepenei siäl. Mut ei se isäntä olt moksiskaa, lato naisen vaatteet pussi ja naureskel menessäns. Kyl hän varma ties, mit muija siel touhus.

    • Vaintanssimassa

      Lavatansseissa nyt saa muutenkin. Naiset on helppoja, kesällä helpompaa, muuten autossakin. Terveisiä K:lle ja S:lle Kokkolaan.

      • Nainnen

        Vain vonkaamassa.


    • Järjestysmies1

      Tuossa lähellä olevassa tanssipaikassa kävi usein viime kesänä tuollainen 40 nainen. Ihan sopusuhtainen ja hoikka. Naisella oli kyllä sormus sormessa, merkkinä naimisissa olosta. Ja päällä niin lyhyt hame, että vesiraja vilkkui tanssienssa. Seurasin tuon naisen tanssimista ja tuskin yhden kappaleen sai tanssittua, kun kavaljeeria vietiin ulos. Ja siellä sitten johonkin autoon hävisivät ja kymmenen minuutin jälkeen nainen oli taas parketilla. Kyllä sen näköisenä, että ei tarvinnut kahtakertaa arvata mitä oli ulkona käyty tekemässä. Tanssien loppusessa nainen kipitteli parkkipaikalle tulleeseen autoon, hänen miehensä ilmeisesti. Että sellainen tapaus.

      • Anonyymi

        Jotkut sinkut pitää sormusta ihan sen vuoksi ettei kertapanot jää roikkumaan.


    • Aisurimiehenä

      Kävinmenneinä vuosin usein ruotsissa työmatkoilla ja minulla oli monasti vaimo mukana. Hän rakasri erikoisesti H:ki -Sto- linjaa, kun niissä ei ollut aikaista herätystä, vaan hännautti tnsseista ja niiden päälle lähes aina vierasta munaa. Joskus useampaakin. Minä taas nautin siitä kun hän sai nauttia.

    • spari

      Meillä kuuluu lava tanssi iltaan se että vaimo pukee niin sanotut tanssivaatteet päälle ja molemmat voi hakee sekä iskeä jos tuntuu sopivalta. Oma fantasiani yleensä toteutuu kun saan katsella miten vaimo houkuttelee miestä. Tosin mies kun suostuu vaimon mukaan on hämillään minun mukaan tulosta ja jos miehelle sopii niin ollaan kolmistaan tai sitten minä katselen vain.
      Parhain kokemus kun sattui saman henkinen pari ja kaikki sai vierasta.

    • Jukko27

      Lavatansseissa tai laivalla! Melkein aina löytyy rouvalle sopiva kumppani. Herkkua on päästä katselemaan, mutta kiihottavaa on kyllä kuulla vaimon "raporttikin" jälkikäteen - mahdollisimman yksityiskohtainen tietysti - ja päälle sitten kunnon pano!!!

    • Kyllä meidänkin mamma käy lavatansseissa ja pummaa mies porukoilta kyydin mökille. Lupaa sitten vaivan palkaksi kuskille pillua ja muille vaitioloa vastaan.

      • Kyytipoikakolmas

        Kiva kun kaikki saa. Parasta tietenkin rouvan miehelle, joka saa valmista ja kiihkeää naista lopuksi.


    • Pannaanvaan

      No eikös tuo asia ole selvä, sekä miehet että naiset menevät sinne tanssimaan ( = panoseuraa hakemaan). Jo sitten sattuu välillä useampi, niin so what ! Vittu, otte te tyhmiä. Millaisessa pullossa te oikein elätte ? Täältähän ei puutu kuin se kuuluisan löylykauhamiehen kommetti ja Jormalaisten puujalkavitsi:):) Elämä on niin ihmeellistä, todellisuudessa paljon ihmeellisempää, kuin mistään kirjoista tai elokuvista voitta päätellä:):)

    • Latosaarituumessiin

      No siksipä täällä näistä kokemuksista kirjoitellaankin. Anonyymiys on tietenkin tärkeää, mutta on tosi hauskaa lukea, että muillekin on sattunut tai onnistunut näitä tapahtumia. Jokainen ajatteleva ihminen ymmärtää, että vuosikymmeniä kestävässä parisuhteessa tarvitaan virikkeitä. Paljon parempi on yhdessä rajat sopien hankkia jännitystä ja virikkeitä parisuhteeseen, kuin salaa nussutella vierasta. Mitäpä se kenellekään kuuluu, kuinka parit keskenään sopien elävät. Ei "se" kulu, päinvastoin paranee.
      Monelle puutteessa olevalle "ahkeralle" sinkkumiehelle järjestely on paras mahdollinen. Parin herra tarjoaa sovussa tanssipaikalla kylmät oluet ja rouva tanssilavalla pyörittelyjen jälkeen kuumaa ja kosteaa.......... Kukapa ei sellaisesta nauttisi?

      • Kukkaan

        Nautittavaa. Miehet kilpailevat lavalla kuka tulee valituksi. Oma mies seuraa sivusta. Ajattelen suostunko lähtemään mukaan tällä kertaa ja kuinka kertoisin että oma mies ois myös mukana.


    • minäjaseM

      Oma kokemus on se kun olen ollut lava tansseissa parina yhden daamin kanssa, hänellä oli kilpatanssijan askeleet ja paikkakunta oli pieni. Taukoa oli muutama vuosi kun tapasin hänet uudelleen eräällä toisella lavatanssi paikalla. Tanssimisen jälkeen hän kertoi että lähtisinkö kolmanneksi heille kotiin sillä miehensä haluaisi katsella. Mies tosiaan katseli meitä ja minä sain tuntea miten minua haluttiin ja vietiin. Oma kokemus onkin nykyisin, että kiihottuuhan siitä kun on haluttu kolmas.

    • Rapsutinrapsutin

      Tämä parasta. Vaimo tyrkyllä ja tarttuu tilaisuuteen. Sivusta näkee että pian rouvaaviedään panoille ja sitten kotona vasta koitos alkaakin.

    • Saarahh

      Mistä tuollaisia miehiä saa? Kiinnostais tietää.

      • Cuckoldshampoo

        Muista olla makea 16v ja tee ensimmäisestä miehestäsi aisuri ja seuraavista myös ja muista mennä tukholmaan auditorioon kuuntelemaan I wanna go to gay bar ja pyydä isältäsi rahaa ja jollei sinulla ole isää niin isäsi voi pannaan perseeseen niin saat rahaa.


    • Alf60

      Mikä on paras lavatanssipaikka näissä merkeissä? Missä tanssipaikassa parhaat mestat?

      • Jukka27

        Vaikea sanoa mikä on paras mutta ainakin Salmentaan lava pari kesää sitten oli ihan hyvä ja viime kesänä Valkeakosken lava siellä järven rannalla. Myös Ikaalinen on toiminut. Kaikissa vaimo sai puskakyrpää. Kannattaa daamin tietysti pukeutua niin että ei tarvi vääntää rautalangasta... Vaimolla on yleensä hyvin avokaulainen mekko tai pusero ja liehuvahelmainen hame sekä oikeat sukat tai stayupit - ei mitään tuulipukua tai lököfarkkuja! Sormuksestakaan ei ole haittaa. Daami kun tanssiessa tyrkyttää vähän rintojaan ja osaa käyttää polveaan, niin nopeasti löytyy SE OIKEA. Noissa paikoissa löytyy myös salakatselijalle paikkoja.


      • Anonyymi
        Jukka27 kirjoitti:

        Vaikea sanoa mikä on paras mutta ainakin Salmentaan lava pari kesää sitten oli ihan hyvä ja viime kesänä Valkeakosken lava siellä järven rannalla. Myös Ikaalinen on toiminut. Kaikissa vaimo sai puskakyrpää. Kannattaa daamin tietysti pukeutua niin että ei tarvi vääntää rautalangasta... Vaimolla on yleensä hyvin avokaulainen mekko tai pusero ja liehuvahelmainen hame sekä oikeat sukat tai stayupit - ei mitään tuulipukua tai lököfarkkuja! Sormuksestakaan ei ole haittaa. Daami kun tanssiessa tyrkyttää vähän rintojaan ja osaa käyttää polveaan, niin nopeasti löytyy SE OIKEA. Noissa paikoissa löytyy myös salakatselijalle paikkoja.

        Enpä ollut aikaisemmin huomannutkaan, että mainitsit Salmentaan lavan.
        Siellä vietimme juhannusta noihin aikoihin parin tutun pariskunnan kanssa.
        Kaikki rouvat lvat laittautuneet ihan viimeisen päälle ja oli tosiaan ilo katsella vaimoaan
        korkkareissa ja saumasukissa ja kuinka keveä kesämekko hulmahteli kavereiden tanssittaessa.
        Meillä oli juotavaa omasta takaa ja vaimoni humaltui ensimmäisenä. Normaalisti asiallinen virastotyyli oli häipynyt jonnekin ja hän nauraakikatti kaksimielille vitsellemme. Saiko hän kimmakkeen kun näki minun ja toisen rouvan suutelevan ja hyväilevän toisiamme tanssilattialla? Joka tapauksessa hän katosi jonnekin ja pitkän etsinnän jälkeen joku ulkopuolinen nainen naureskeli, että pienen matkan päässä olisi liveseksiä nähtävänä. Vähän hämmästyneenä kyselin millaisesta oli kyse ja nainen kertoi miltä daami näytti. Vaimoni! Puupinon takana tosiaan pariskunta harrasti seksiä: Vaimoni nojasi puupinoon kesämekko olkapäiltä alas vedettynä ja rinnat puoliksi paljaina liivestä ja hame ylhäällä selässä ja aivan outo mies pani häntä takaapäin. Vaimoni rinnat saivat kyytiä niin että jäljet näkyivät melkein viikon. Katselin session loppuun piilostani ja tajusin, ettei herralla ollut edes kondomia. Vaimoni oli saanut spermat pilluunsa ja näytti kovin tyytyväiseltä. Pariskunta suuteli ja vaimoni laittoi rintsikat ja mekkonsa järjestykseen ja lähti kohti tanssilavaa yksin.
        Vasta monen päivän päästä otin asian puheeksi olutterassilla ja kaiken kuittaukseksi yöllä
        rakastelimme puiston hämärissä - hänellä oli vieläpä se samainen kesämekko yllään.

        Kaarlo


    • jjjjjjaaaaasssskkkkka

      Minäkin käyn lavatansseissa - tuntomerkkejä kyselisin ;)

    • RVALatis

      Mieheni on kiusoitellut minua että laittaisin nilkkaani hänen tilaamansa HW nilkkakorun. Taidanpa kokeilla kevään aikana. Mutta huomaako miehet ja ymmärtävätkö, mitä se tarkoittaa?

      • PojallaKäviTuuri

        Minä en olis ymmärtänyt.
        Ehkä nyt, jos tavataan.

        Valitettavasti minä haluaisin päästä liukkaille😉 :-)~


      • Anonyymi

        Hmm... Oliskohan tuo ehkä jokin matkailumerkki auringonlaskusta alajoki maisemissa...taikka toisenluokan aseveli killan valistusmerkki.


    • PojallaKäviTuuri

      Baltic Pricesillä eilen päivätansseissa.
      Olen 50v mies. "hyvä" tanssija.
      Eilen minun ikäinen kivan näköinen nainen lämpes tangoilla.
      Minä olen naimisissa ja vaimo mukana, joten kieltäydyin mielestäni fiksusti.
      Vein naisen takaisin samaan paikkaan mistä hänet hain.
      10 minuutin päästä hän toi minun lähelleni alle 20 vuotiaan hiukan humalssa olevan nuorenmiehen ja käski hänen tulla kolisteleen hänen hytinovea (hytin numeron en voinut olla kuulematta) ovea 10 min. päästä Poika epäili ono nainen tosissaan ja nainen suuteli kuumasti vilkas minuun ja hymyili kostoksi ja poistui lantio keinuen.
      Oli lähellä etten juossut perään ja sanonut hänelle. "Saanko tulla liukkaille tunnin päästä"
      Tämä on tätä, varattuna. Ei voi kuin harmitella miltä taas jäi paitsi.
      Oma vaimo ei lämpene toiselle miehelle.

    • tanssivanainen

      Olen käynyt lavatansseissa yli 20 vuotta, mutta ikinä en ole sieltä seksiseuraa etsinyt. Haluan pitää seksin ja harrastukseni erillään. Sen sijaan yhdeltä chattipalstalta hommaan aina uuden rakastajan, kun alkaa tehdä mieli tai sitten turvaudun sieltä löytämiini parhaimpiin vakirakastajiini.

    • Elllii

      Tanssiessa voi tutustua paremmin, kuin chattipalstalla. Naimisissa olevalle naiselle erityisen tärkeää tutustua mieheen hyvin.

    • No nyt jonkin aikaa sitten vieras mies lasli lastinsa trikoo pepulleni kuntosalin vessassa, mieheni ei tiedä asiasta mitään. Piti käydä vielä kaupassakin ne trikoot jalassa perse spermassa ja voin sanoa että hävetti

    • KaksiOlutta

      Tansseissa se onnistuu kyllä, sieltähän sitä saa nuorta ja kovaa:) Seksikästä päälle ja alle, eli kaikki kauniisti näytille. Vaimo laittaa 1/4 kupin rintsikat sifonkipaidan alle. Siinä jää nännit sopivasti näkyville. Tähän päälle takki, jotta nappeja voi availla siellä tanssin pyörteissä. Korkkarit jalkaan, sukat ja sukkanauhaliivit, päälle leveähelmainen hame. Ja ei kun hakemaan, ja kun sitten partnerilta alkaa siellä tanssilattialla housuissa pullistelemaan, niin se on sitten siinä... Loppuhuipennukseksi vaimo riisuu pikkarinsa ja heittää ne bändin solistille:) Mä olen ehtinyt juoda yhden oluen, kun tuo juttu on valmis. Tietysti vaimon pitää kertoa, että "tuolla on mun mies, mutta ei hän ole mikään ongelma, mennään meille tai hotelliin " Ja sitten menoksi ja koko juttu on "maalissa".
      On kokeiltu ja toimii. Ännää on niin paljon, että tilastollinen todennäköisyys kaverin kieltäytymiseen on alle 20 %. Ja jos näin kävisi, niin ei kun uudestaan, ehdinpähän sitten juoda toisenkin:D

      • Kysimus

        Ja sä meet mukaan , vai ? Siis vaimon ja tän kaverin kanssa esim. hotelliin ?


      • KaksiOlutta

        Hah, no joo, tai sit jään ottaan sen kolmannenkin oluen. Useimmiten menen, koska vaimoni haluaa minut turvakseen. Noissa tuntemattomissa miehissä on kaikensorttisia, eikä hän halua joutua pahoinpidellyksi tms.


      • Matild

        Kiihottavaa...


      • Heppiheiluu

        No tässä se taas nähtiin "elämä se on kuin tanssia vaan". Varmaan parempi keino saada kolmansia pyöriä, kuin ilmoitella jossain treffipalstoilla.


      • Kolmaspyöriä

        Tuo on ihan totta. Minä olen päässyt panemaan pariskunnan vaimoa juuri tansseissa tehdyn aloitteen pohjalta. Rouva ei nyt ollut mitenkään seksikkäästi puettu, mutta kysyi suoraan kiinnostaisko kolmannen pyörän paikka. Ja kiinnosti kyllä. Minun luokseni mentiin, koska asuin lähempänä. Hain miehelle jääkaapista siiderin ja yksiössä kun olimme, panin rouvaa miehen katsellessa ja naureskellessa vieressa nojatuilissa.


      • Anonyymi
        Kolmaspyöriä kirjoitti:

        Tuo on ihan totta. Minä olen päässyt panemaan pariskunnan vaimoa juuri tansseissa tehdyn aloitteen pohjalta. Rouva ei nyt ollut mitenkään seksikkäästi puettu, mutta kysyi suoraan kiinnostaisko kolmannen pyörän paikka. Ja kiinnosti kyllä. Minun luokseni mentiin, koska asuin lähempänä. Hain miehelle jääkaapista siiderin ja yksiössä kun olimme, panin rouvaa miehen katsellessa ja naureskellessa vieressa nojatuilissa.

        Minulla oli samanlainen kokemus nuorena miehenä. P-kosken lavalla tanssittamani nelikymppinen kauniskasvoinen, rintava nainen halusi minun juttelevan miehensä kanssa. Asia oli sama. Sopisiko minun lähteä heidän seurakseen mökille. Vapaa mieshän minä olin, ja viikonloppu.

        Mökille oli viisitoista kilometriä. Perillä rouva sanoi, että nyt peseydytään, saunan padassa on lämmintä vettä, ja uimassakin voi käydä. Niin käytiin. Rouva sanoi olevansa ujo ja piti häveliäästi kättä pimpin edessä.

        Rouvalla oli pilkettä silmäkulmassa, tomerassa vatsassa hauska pysty vako, riippurinnat, joita hyväilemään hän ohjasi käteni. Mies myhäili vieressä, seurasi erektiotani, kuinka terska pullistui esiin esinahan alta, ja sanoi vaimonsa hyvin tanssitetun hävyn olevan paksua kullia vailla.

        Niin hipsittiin mökkiin, levitettiin pyyhe rouvan alle, eikä yhtään haitannut, että isäntä tarkkaan halusi seurata kuinka paljas kaluni luiskahti kuin kettu rouvan karvaisen hävyn koloon. Ja lähes saman tien ruiskahti ensimmäinen tajunnan räjäyttävä satsi.


    • Pari50-50

      Mun vaimo ei tuohon suostuisi tai haluaisi, hän ei halua lähteä edes tansseihin, kun se on syntiä. Mutta en minä osaa tuota tuomitakkaan. Kukin taaplaa tyylillään, joten jos kummallekin on ok. niin niin mikäs se siinä.

    • Plluparkaa

      Parasta tässä se kun vaimo pukeutuu tanssi-iltaa varten ja kaikesta näkee että hän minua kiusoitellen laittautuu oikein pantavan näköiseksi. Sitten tanssipaikalla käy silmäpeliä miesten kanssa ja tanssien jälkeen lähtee valitsemansa miehen kanssa jatkoille. Ei tarvitse epäillä että mitä tapahtuu.
      Kotiin palatessaan kertoo miten on nauttinut. Sitten onkin aika miehen saada valmiiksi kuumaa ja märkää rouvaa. Voi p..llu parkaa!

    • Virkeäville

      Kirottu olkoon hän, joka ei kiimaista auta! Olette asian ytimessä. Parasta on vieras siemen omassa vaossa. Se virkistää elämää.

    • Rouvakiimassa

      Huomenna taas menemme tansseihin. Tiedän kyllä kuinka väsynyt ja kaikkensa antanut hän on sunnuntaina. Jännittävää seurata rouvan nousevaa kiimaa.

    • Apukanki

      Kolmantena voi sanoa että paras tilanne hakea vaihtelua. Ei tule kiusallisia yösoittoja kotiin ja tarvittaessa voi sopia miehenkin kanssa tapaamisesta.

    • RRaija

      Kesätanssipaikat ihania mutta laivalla tai hotellissa onnistuu parhaiten. Tanssipaikalla pitäis olla ainakin asuntoauto tai vaunu. Missä parhaat miehet?

      • Kaisa30

        Laiva on paras. Aina löytyy se "kolmas pyörä". Ei pidä hyväksyä kovassa jurrissa olevaa. Haluavat yleensä touhuta ilman kondomia. Ja ettei vaatteet repeä. Ja täytyy selvästi sopia, että oma kumppani saa olla mukana katselemassa - tästä on joskus tullut riitaa. Muutenkin pelisäännöt selviksi! Itse en suostu yleensä riisumaan kaikkea varsinkaan vieraassa hytissä. Kaksi kertaa mulle on käynyt niin että tyyppi on yrittänyt tunkea sekä suuhun että peräaukkoon vaikka on sovittu ihan perinteisestä, Jotkut tykkää sotkea myös vaatteet siinä loppuvaiheessa. Useimiten on kakki mennyt hyvin ja uutta reissua on alettu suunnitela saman tien.


      • Anonyymi
        Kaisa30 kirjoitti:

        Laiva on paras. Aina löytyy se "kolmas pyörä". Ei pidä hyväksyä kovassa jurrissa olevaa. Haluavat yleensä touhuta ilman kondomia. Ja ettei vaatteet repeä. Ja täytyy selvästi sopia, että oma kumppani saa olla mukana katselemassa - tästä on joskus tullut riitaa. Muutenkin pelisäännöt selviksi! Itse en suostu yleensä riisumaan kaikkea varsinkaan vieraassa hytissä. Kaksi kertaa mulle on käynyt niin että tyyppi on yrittänyt tunkea sekä suuhun että peräaukkoon vaikka on sovittu ihan perinteisestä, Jotkut tykkää sotkea myös vaatteet siinä loppuvaiheessa. Useimiten on kakki mennyt hyvin ja uutta reissua on alettu suunnitela saman tien.

        Asiaa puhut Kaisa!
        Omat kokemukseni ovat varsin samanlaisia. Kumppanini katselee mielellään ja usein runkkaa siinä katsellessaan.
        En myöskään halua riisuutua varsinkaan vieraassa hytissä ja se tuntuu olevan joillekin miehille ylipääsemätön asia. Pahin tapaus oli kun kumppanini poistui joksikin aikaa hytistä ja
        tämä vieras mies ryhtyi väkivaltaiseksi. Hänelle ei riittänyt normaali peruspaneminen vaan hän vaati anaaliseksiä ja kun en suostunut hän repi mekkoni etumuksen auki ja kiskoi rintaliivit yltäni niin että ne menivät aivan pilalle. En tiedä mitä vielä olisi tapahtunut ellei kumppanini olisi palannut hyttiin. Pari kertaa on jokunen nappi lähtenyt puserosta ja rintsikoista mm. olkaimien koristeperhoset ja kuppien välinen koristeankkuri. Varmaan menivät "palkintokaappiin".

        Annu 35


    • Riittariittariitta

      Laivalla on parketilta hytille lyhyt matka ja voi touhuilla kahden tai kolmenkin vieraan kanssa tai sitten niin että on mies mukana. Laivalla kaikki tuntuu olevan monelle miehelle jotenkin luvallisempaa ja saa ottaa vierasta. Meillehän se sopii oikein hyvin, sillä parisuhteessa olevat miehet ovat turvallisimpia pyöriä.
      Tanssipaikalla asuntoauto tai vaunu lisää mahdollisuuksia. Sellaisestakin meillä on kokemusta. Onhan se uskomattoman kiihoittavaa, kun saa miehen luvalla kiusata vieraita miehiä ja sitten ottaa nautinnot vielä palkkioksi.

      • Anonyymi

        Minä aloitin useamman miehen kanssa jo 15-vuotiaana ja niitä on piisannut vuosien aikana mieheni luvalla. Hän nauttii suunnattomasti kertoessani hänelle hyvin yksityiskohtaisesti kaikki panoni vieraiden kanssa. Muutaman kerran hän on saanut jopa seurata viersta rakastelujani...


    • PutsAri69

      Tulispa taas kesä ja krrpäset. Kyllä vaimo nauttisi lavatansseissa ja jatkoilla. Minä sitten putsailen.

    • LuvAlla

      Kuinka tunnistaa naisen, jolla lupa......?
      Nilkkakorun pitäisi olla oikeassa nilkassa, se lienee yksi kansainvälisimmistä ja laajimmin levinneistä symboleista. Kirjaimet HW on yksi mahdollinen lisä, jos jollekin jää epäselväksi ettet ihan muuten vaan käytä nilkkakorua.

    • Virranviemää

      Kyseinen koru naisen ruskettuneessa nilkassa on todella seksikkään näköinen. Näkee vaan valitettavan harvoin. Pian kesä toivottavasti saa ihailla katukuvassa.

    • Mssi

      Nettikaupasta sain sellaisen tilatuksi kolmellakympillä. Ajattelin että jos menen kilpikorua kaiverruttamaan, niin olisin voinut saada vaihtokaupallakin. Korulla on kyllä vaikutuksensa, sen olen huomannut. Asiaa ymmärtävä mies sen merkityksen ymmärtää.

    • Lavatanssit_42

      Löytyisikö nelikymppiselle vaimolle tanssittajaa ja jälkipelejä Lahden seudulta?

      • tee-itte-jotain

        Kottikärrylläkös sellainen täytyy sulle raijata.


    • Kaisa30

      Ei laivalla mitään nilkkakoruja tarvita. Jo pelkästään pitkät katseet riittävät kontaktin saamiseen. Itse en osaa arvostaa useampaa miestä kimpussani eikä mieheni ole sellaista myöskään ihan vakavissaan ehdotellut - riittää kun löytyy yksi riittävän selvin päin oleva joka ymmärtää pelisäännöt: pillua saa kondomin kanssa ja tissiväliä ilman, mutta ei riisumista ja aviomies on katselemassa!

      • Anonyymi

        Tissiväliin minäkin voisin antaa panna, mutta miten siinä selviää ilman että spemaa ei lennä vaatteille? Ehkä silti jo seuraavalla risteilyllä...

        Annu 35


    • Virranviemää

      Kyllä asusteet syytä riisua, se on ihanaa esilei alastoman halutun vartalon paljastuessa vaatteitten alta. Olen itse usein riisunut naiseni pitseistä.

    • Anonyymi

      Vaimo oli ravintolassa halusi että haen kun soittaa, menin aikaisemmin ravintolaan, vaimo istu tyttöjen kanssa pöydässä siitä miehet haki innoissaan istuin tiskillä kaksi naista tuli viereen eivät tunteneet, kertoivat että kyllä käyvät kuumana kivasti kalut painaa sanoivat vielä tuo joka tanssii Sirpan kanssa on innokas. Siirryin istumaan vähän syrjään, kyllä vaimokin oli osa syyllinen selvästi painoi pillulla kalua ja naureskeli miehelle, ensi tunne vai niin, sitten tuli halu jos se nais vaimoa. Vaimo istui pöydässä soitin tarviiko hakea väsyttää, sanoi ei ehkä tarvi voin olla Katin luona, Kati voi heittää aamulla. Istuin ja katselin mies haki uudelleen oli jo tungosta lattialla viimmeisiä hitaita. Vaimon kädet meni kaulalle siellä sivussa mies painoi häpyä itseensä ja välillä hieroi kylkiä vaimo nojasi päätään mieheen kun tuli tauko vaimo oli miehessä kiinni. Katsoin kun sievästi hieroi isoja rintoja ja vaimo antoi tehdä tiesin antaa pilllua varmasti. Tuli viimmeiset valssit lähdin autolle, onneksi tulin myöhemmiin auto oli kauempana kävelivät käsi kädessä taksiin, seurasin ei kovin kauas nousivat rivitalon edessä. Valot syttyi verhot oli auki, humalassa heti suutelivat kihkeästi vaimon pusero lähti ja liivit mies työnsi seinää vasten ja suuteli kiihkeänä rintoja vaimo oli kiihkeänä aukoi housuja ja kalu oli heti kädessä ja kohta imi jalat harallaan kyykyssä otti syvälle ja imutti kunnolla mies veti seisomaan ja käsi oli hameen alla vaimo aukasi hameen mies sormetti ja lähtivät jonnekkin en nähnyt.
      Makoilin kotona ja nukahdin, kuulin kun tuli kävi vessassa jonkin aikaa tuli peiton alle kuiskas täällä mun kulta kävin pesemässä hampaat ja suukotti vieläkin tuoksui sperma, Vaimo huomasi kovettuneen kalun kuiskas olet odottanut ja katosi peiton alle antoi ennenäkemättömän suuhoidon nousi ja kuiskas ei panna hukkaan ja tosi liukas pillu imaisi sisään.
      Sanoin nehän ovat kiilanneet sinua, hymyili moni kova kalu hieroi kysyin kenutitko kuiskas keinutin tuntui hyvältä vaimo nai kiivaana kuiskas, tuntuu että en saa tarpeeksi imin rintoja huomasin jälet rinnoissa kiihotuin lisää vaimo kiljui tule tule laskin sisään vaimo kääntyi sievästi viereen kuiskas oli kiva ilta tulin taksilla kotiin.

      Näin Katia kaupalla sanoin teillä oli kiva ilta ja nauroinKati sanoi Sirpa lähti kotia vissiin aikaisemmin, sanoin tuli vasta aamuyöstä pitää kysyä, näin Katin hätäisen ilmeen sanoi vietkö minut kotia mies on reissussa. Kannoin ostokset, keittiössä tuli uudelleen puhetta näin vaikean ilmeen kysyin suoraan lähtikö Sirpa yksin katseli sivulleen en tiedä kyllä se siellä tanssi. Nousin ja otin puhelimen Kati nousi ja painoi käden alas älä soita, en halua että minä juoruan katsoin Katia ja halasin kuiskasin tukkaa haistellen, sanoin josSirpa on halunnut mikä siinä Kati nosti päätään hyväilin selkää ei puhunut mitään koskin pieniin rintoihin huokasi olisin minäkin jos olisi ollut joku.
      Painoin kalua vasten Katia rutisti tunsin kun pillu kierti sievästi painoin pyllystä molemmat halusi tuntea, laskin Katin ohuita housuja ja pikku housut Kati avasi housuni ja painoin paljaan kalun haaroihin liikuttiin hiljaa Kati kuiskas panethan rajusti, mentiin makkariin oltiin alasti jo ennen sänkyä, Kati istui otti suuhun työnsi nahkan ihan taakse nuoli terskaa ja imasi välillä kääntyi seljälleen yritin että imen kuiskas, ei kun heti ja äänti hiljaa oi oi oi kun olin kokonaan kuiskas naikohan Sirpa kuiskasin varmaan nai kysyi silmät kiinni mistä tiedät kerroin sen alun mitä näin Kati sanoi haluan olla syntinen työnsin pitkiä vetoja Kati kietoi jalat kuiskas sun iso terska ihanasti tuntuu pannaan sievästi haluan nauttia pitkään imin pieniä rintoja sen vaikutuksesta Kati kiljui ja huokaili tukahtunut huuto ja jännittyi odotin vähä aikaa ja jatkoin Sirpa kuiskas antoi varmaan edestä ja takaa nousin pois Kati oli pylly pystyssä heti,
      Sanoi olen halunnut tätä pitkään että vieras pane takaa, pillu litisi kunnolla sanoin sulla on naitavan näköinen pylly levitti haaroja lisää nain jonkin aikaa ja laukesin.
      Kati pysähtyi ruiskin sisään jatkoi liikkumista ja lysähti alas otin lapsen pyyhkeen pöydältä ja pyyhin. Noustiin ylös Kati kiitti tuntui tosi hyvältä kun oltiin vaatteet päällä Sirpa soitti Katille kuiskas vaimosi, Sirpa kertoi kaikkea Kati sanoi olen siellä toin ostokset, Sirpa sanoi heti et kerro mitään. Kati sanoi vaan en tietenkään no moi.
      Kati sanoi jos saan tietää että Sirpa käy soitan sulle tulethan, annoin suukon tulen varmasti.
      Kotona Sirpa vähän uteli sanoin join kahvit oli yksin ukko töissä. Kävin harvakseltaan Katin luona oli aina yhtä kiihkeää, kotona vaimo myös antoi pillua milloin sattuu joskus tuli ja repi kalun esille ja antoi suuhoitoa kunnolla. Molemmat on voittajia ja salasuus pitää se tekeekin siitä himottavaa.

    • Anonyymi

      Sitä se on. Vaimo lähtee kavereiden kanssa viihteelle. On lähes 100% varma, että joku mies pääsee pillulle. Useimmiten kaksi. Minä ja aiemmin joku muu.

    • Anonyymi

      Tapailen vanhempaa naista 65v.nainen innokas käymään tansseissa ja yleensä löytää sänkyseuraa yli kuuskymppisistä miehistä. Mua kiihottaa todella kun näen rouvan lähtevän miehen kanssa panolle. Oon ehdottanut et etsis vanhemman miehen joka suostuisi sänkyyn kolmanneksi meidän kanssa. Tahtoisin imeä vanhaa isoa kyrpää ja nähdä kun rouvaa naidaa.. M50v

      • Anonyymi

        Tänään taas tää 65v nainen lähtee tansseihin ja saa ilmeisesti isoa kyrpää. M50v


    • Anonyymi

      Olen anonymi

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe